0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' exam pad '找到 5923 件相关商品
作者 Rick Riordan
"In his penultimate adventure, a devastated but determined Apollo travels to Camp Jupiter, where he must learn what it is to be a hero, or die trying. It's not easy being Apollo, especially when you've been turned into a human and banished from Olympus. On his path to restoring five ancient oracles and reclaiming his godly powers, Apollo (aka Lester Papadopoulos) has faced both triumphs and tragedies. Now his journey takes him to Camp Jupiter in the San Francisco Bay Area, 了解更多
原价 RM 49.95

现售 RM 37.50 (-25%)

会员 RM 37.50 (-25%)

作者 Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Richard Reeves
The fully revised new edition of the international bestseller THE 80 MINUTE MBA is your short-cut to business brilliance. A traditional MBA is for either the time-rich, very wealthy or lucky few with a generous corporate sponsor. So what happens if you want to get a hit of high-quality business inspiration without spending two years back at school? THE 80 MINUTE MBA is the gateway to fresh thinking, in less time than it takes a standard meeting to get past coffee and donuts 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Aesya Azahar
Disebabkan tidak percaya dengan plot cerita novel dan drama yang cliché bagi mereka, telah mencetuskan idea gila antara dua sahabat. “Since kau kata tadi kau tak percaya lelaki boleh berubah hanya semata-mata sebab perempuan, aku cadang kita buat something yang boleh cabar hipotesis kau tu!” – Farah Zhafri Adam, seorang lelaki yang kaki perempuan dan pemabuk telah menjadi calon eksperimen itu. Maka bermulalah Ops Goda+Ubah=Success (Tinggalkan). Dengan menggunakan tig 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. Lelah 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun berpisah 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Mathias Schuz
What has ethics got to do with my job? How can I take on ethical responsibility and help to make my company more successful at the same time? Although 'ethical responsibility' has become something of a catchphrase these days, most people only have a vague idea what it means and how it can be demonstrated in actual practice.Disasters like the Volkswagen's emission scandal, the oil spill in the Gulf of Mexico, the nuclear meltdown of Fukushima, the global financial crisis, and 了解更多
原价 RM 99.90

现售 RM 74.93 (-25%)

会员 RM 74.93 (-25%)

作者 Napoleon Hill
Discover the 13 powerful principles behind every great success story The timeless bestseller setting out Hills's formula for money-making success Napoleon Hill, America's most beloved motivational author, devoted 25 years to finding out how the wealthy became that way. After interviewing over 500 of the most affluent men and women of his time, he uncovered the secret to great wealth based on the notion that if we can learn to think like the rich, we can start to behave lik 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Andy Cope
ZEST' equates to zing, enthusiasm, energy, gusto, eagerness, zeal and fervour. It also connotes a tang, a sharpness. It's the opposite of bland. And Zest: How to Squeeze the Max out of Life is exactly that.It's more than just a book on personal development. There are an awful lot of those. Zest is a catalyst, a spark that ignites your remembering of what makes you, in a word, you. It drives you to rethink, rejuvenate and reinvent. It also contains a touch of the revolutions 了解更多
原价 RM 77.40

现售 RM 77.40 (-0%)

会员 RM 69.66 (-10%)

作者
Al-Quran Perkata Warna Al-Andalus ini adalah sebuah metod atau Panduan Belajar Terjemahan Perkata dengan kaedah diberi warna pada setiap patah perkataan ayat-ayat al-Quran di dalam Bahasa Arab dan Bahasa Malaysia pula tepat dibawah tanpa khat tanpa dipisah atau dipotong pada khat dan tulisan Arabnya. Dengan pengukuhan kata dan tiadanya dipisah khat itu maka ia dapat memberikan kelebihan dan ketenangan dalam membaca kalimah Arab yang lebih besar berbanding yang kebiasanya ter 了解更多
原价 RM 80.00

现售 RM 80.00 (-0%)

会员 RM 72.00 (-10%)

作者 Rafina Abdullah
Berkahwin dengan seorang lelaki yang sering menyimpan curiga, bukanlah satu keadaan yang menyenangkan bagi Ariana. Setiap hari yang dilalui, dia perlu berhati-hati dalam setiap langkah. ARIANA "Sebagai pembantu peribadi mak su, Rin tak boleh elak dari berjumpa Haji Fahmi kalau ada apa-apa urusan berkaitan." Izudin... kegagalan rumah tangganya bersama wanita yang dikasihi, menjadikan dia seorang yang over protective selepas berkahwin dengan Ariana. Pantang telinganya mende 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Zarini Mansur
Ketika melalui satu jalan pintas, enam sahabat singgah bermalam di sebuah rumah penginapan yang misteri kewujudannya. Kemunculan seorang wanita yang menggelar dirinya Nek Yah menimbulkan rasa curiga kepada Jun. Pesan Nek Yah, “Rumah ni tak sebesar mana. Tapi nenek nak nasihatkan, jangan pergi mana-mana. Takut nanti tak jumpa jalan balik. Lagi satu, jangan diusik barang yang bukan hak kita. Buruk akibatnya.” Kata Fadhli, “Aku rasa ada yang tak kena. Apa kata kita t 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Hana Hadzrami
Doktor bius. Bukanlah watak yang disebut-sebut dalam kad ucapan pesakit. Bukan juga watak yang sering menyapa setiap pagi di wad, atau menuliskan surat discaj dan cuti sakit (yang ditunggu-tunggu). Dengan skrub biru dan bertopeng muka - doktor bius muncul ketika nyawa terimbang di hujung tanduk, tergantung pada seurat rambut. Wajah terakhir dilihat sebelum mata pesakit terpejam dan pertama setelah sedar kembali. Setiap denyut jantung. Setiap helaan nafas; menjadi perhitu 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Kamarul Ariffin
Bagi sesetengah pesakit - keluar daripada wad bukanlah penamat bagi rawatan. Bahkan ia langkah pertama untuk perjalanan yang panjang. Selekoh pertama untuk ke destinasi yang tak terpeta. Ketika semua menipis dan berkabus, harapan datang dalam rupa seorang lelaki. Membawa sebatang tongkat. Atau sebuah kerusi roda. Atau sepasang kaki palsu. Juga sepasang telinga dan bahu; untuk dipinjam menumpahkan perasaan yang terpendam. Doktor Rehabilitasi. Tugasnya tidak sekadar merawat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fahd Razy , Rasydan Fitri
Sains Menulis Puisi' menyorot penulisan puisi dari perspektif yang unik. Penulisan puisi yang kebiasaannya abstrak, seni, dan subjektif telah dipasang pada kerangka yang teoretik, teknikal, praktikal, 'reproducible' dan mudah diaplikasi oleh penulis, baru atau lama. Menulis puisi bukan lagi satu 'proses terawang-awang' tetapi berpijak dan fizikal. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fahd Razy
Hospital adalah sebuah gelanggang yang sukar diduga. Pelbagai kerenah, ragam, juga warna manusia saling bergelumang dan mencelorengkan. Bergelar petugas kesihatan umpama melihat ke dalam cermin kehidupan. Menjadi pemerhati yang tajam, juga sesekali terheret sama ke kancah yang menikam. 25 KES daripada 25 PENULIS ini merakam pengalaman itu. Sejumlah pertembungan yang kemas pada ingatan seperti retak sekeping cermin. Sentiasa ada setiap kali mereka merenung ke dalamnya. Tha 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shafie Abdul Rahman
Sesungguhnya, jika hadiah Nobel telah mula diperkenalkan sejak abad ke-9 lagi, tidak syak lagi bahawa penerima anugerah tersebut bermula daripada abada ke-9 hinggalah abad ke-15, semuanya akan dibolot oleh cerdik pandai Islam! Pelbagai ikon menjadi pujaan dan sebutan dalam kalangan generasi muda serta anak-anak remaja kini. Ada antara mereka termasuklah para artis dan selebriti baik di peringkat antarabangsa mahupun di peringkat tempatan. Namun kurang sekali antara kita khus 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 36.72 (-20%)

作者 Dr. Kamilin Jamilin
"Buku ini menghimpunkan 101 coretan Untaian Nasihat, Risalah Dakwah, Isu Semasa & Kupasan Ilmu yang insyaAllah sangat bermanfaat buat kita semua. Moga Allah berkati hasil tulisan ini." -Dr. Kamilin Jamilin- Buku ini secebis legasi yang mampu penulis tinggalkan buat masyarakat dan generasi seterusnya. Ia merupakan catatan dan luahan berkaitan pelbagai isu yang dibahagikan kepada empat bab iaitu untaian nasihat, risalah dakwah, isu semasa dan kupasan ilmu. Keseluruhannya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
"Syariah dan fekah perlu bertindak balas dengan perwatakan dan pemboleh ubah dalam masyarakat. Fekah adalah satu intrumen yang hidup dan sehubungan itu, perlu bersosialisasi dengan semua isu dan permasalahan dalam masyarakat berdasarkan tempat dan masa. Adakala Syariah dilihat memberikan pelbagai solusi kepada isu yang sama bukan kerana Syariah tidak konsisten tetapi kerana isu dan struktur masyarakat yang berbeza dan berubah. Malah, pemikiran dan kepercayaan bahawa Syariah 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
Hutang dalam masyarakat moden adalah sudah menjadi perkara biasa. Kalau tidak hutang, banyak perkara tak boleh buat. Namun, ada hutang yang baik dan ada yang 'memeningkan kepala'. Saya dan Razman cuba memberikan beberapa tips dalam pengurusan hutang secara berhemah. Hutang tidaklah buruk kalau diuruskan dengan baik sebab agak susah untuk hidup tanpa berhutang...ada hutang biasa dan ada hutang untuk bisnes. Penawar kepada budaya hutang ialah pengurusan aliran tunai yang sihat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
Buku pertama dan kedua saya dalam genre motivasi adalah I Have 25 Hours A Day dan Pulun. Buku baru saya Engsel Kehidupan adalah buku ketiga saya dalam genre motivasi dan self improvement. Dalam kehidupan terdapat banyak engsel kehidupan seperti mama pintu dan tingkap rumah dan bangunan perlu kepada engsel. Rumah boleh wujud tanpa pintu yang berengsel tapi tidak akan sempurna. Pintu akan terkehel dan lama2 terpelenting dan rumah akan terpelahang. Bagitulah kehidupan kita 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Profesor Nor Zaidi
Buku Tips-Tips Lulus PhD merupakan hasilan terkini dan kesinambungan dari intipati Rahsia PhD. Secara umumnya kandungan buku ini memberikan beberapa tip-tip mudah, holistik dan universal kepada bakal-bakal pemegang PhD dalam mengharungi cabaran pengajian mereka. Sudah pasti Tips-Tips Lulus PhD tidak sama seperti buku-buku panduan PhD yang lain kerana ianya bersifat santai, ibarat seperti anak murid sedang mentelaah dihadapan guru. Banyak nasihat yang tidak dibincangkan secara 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Julia Basri
Hidup bergelumang dengan dosa, perkara biasa bagi Umaira. Farok, Zaman dan Razif buat hidup Umaira kian celaru hingga akhirnya dia lari jauh membawa diri. Bahana dosa silam Umaira terpaksa ditanggung Adamia Qaisara. Izwan pula tak putus-putus mengambil kesempatan pada Adamia. Pertemuan tak di duga melakar kisah baru antara Adamia dan Adam Hakimi. Masing-masing ada agenda tersendiri. Adamia tidak rela dirinya dimiliki Izwan. Adam pula muak dengan cinta murahan Karina. “Bag 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk ke da 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mardhiah
Kisah silam yang sentiasa melukakan. Namun kisah cinta aku hadir seperti langit yang meneduhkan ********** “Kalau kita ditakdirkan berpisah, you nak cari lelaki yang macam mana?” Khalil “Kalau dia senyum kan, hati I mesti akan rasa berdebar-debar. Macam ada gendang tau kat hati I nanti.” Sara Namun bilang emak, Sara ini tak akan sesekali beroleh bahagia. Sumpah itu sendiri telah diiakan oleh Sara, bahawa memang takdirnya akan begitu. Bahagia takkan pernah s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 23.90 (-20%)

会员 RM 23.90 (-20%)

作者 Shiki Mizuchi
Kisah Keajaiban dua jiwa yang melangkaui masa~ Pertemuan dengan Tokiwa Matsuri mengubah warna hidupku. Namun dia hilang semasa musim panas dua tahun lepas. Dia gadis pertama aku suka dan semua yang berlaku terlalu sukar untuk aku terima. Pada hari lahirku yang ke-20, entah kenapa aku kembali ke musim bunga lalu. Sambil mencerna apa yang berlaku, aku jumpa Matsuri semula! Setiap hari aku jalani hidup berbeza dari sebelum ini, menikmati detik berdua dan luahkan perasaan p 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Azimah Lily
HELENA ISABELLA gadis kacukan Melayu Sepanyol yang membesar di luar negara. Selepas tamat pelajaran, Helena mengambil keputusan bekerja di Malaysia. Atas faktor kerja, Helena menyewa di rumah sewa Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah sehingga projek syarikatnya di utara semenanjung tamat. Mulanya Helena kekok tetapi Helena belajar sesuaikan diri dengan suasana kampung yang begitu asing baginya. Kehadiran tetamu di rumah Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah tidak disenangi oleh Helena. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Faizah Mohd Noh
"Manusia! Penuh dengan alasan kan? Kalau kita sibuk, dia kata dia sunyi. Kalau kita sentiasa ada, dia kata kita mengongkong."- DIANA "Susah juga. Bila kita terpaksa berhadapan dengan orang yang salah, tapi menipu untuk raih kemenangan." – SYAFIQ Dua insan berbeza. Bertemu kerana dendam. Kisah silam yang disimpan rapat oleh Diana, kini diungkit-ungkit Syafiq. Lelaki yang hadir dalam hidupnya kerana satu titik noda yang membawa kepada kehancuran. Diana cuba lari, na 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Hitsuji Harumi
Sagami a.k.a KANON adalah orang yang sama di alam maya. Dia seorang penulis lagu perempuan (padahal lelaki) dan selalu chatting dengan BFF-nya, IZU; seorang juruanimasi. Dalam diam, dia jatuh hati kat gadis tu! heart Sagami happy sangat bila tahu Izumi sebenarnya IZU. Bagi Izumi pula, Sagami tu musuh utama. Dia tak tahu langsung KANON tu Sagami. Sudahnya Sagami kecundang pada musuh yang berjaya ajak Izumi dating! Apa Sagami perlu buat? Jadi stalker? Eh, tak boleh! Sebab ra 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ichigo Takano
Pada malam sebelum Tahun Baru, Naho dan Kakeru bergaduh teruk menyebabkan jarak antara diorang semakin jauh. Naho yang rasa bersalah atas apa yang dah berlaku cuba perbetulkan keadaan. Tapi... Kakeru semakin jauhkan diri dan sentiasa mengelak dari Naho. Dengan panduan surat dari 10 tahun di masa depan dan bantuan kawan-kawannya, Naho berusaha untuk bercakap dan minta maaf pada Kakeru untuk selamatkan nyawa dan jiwa Kakeru. Adakah Naho akan berjaya? Dan apakah kesudaha 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ruqayyah Muhd
Risau berat badan naik? Bawa pinggan makanan anda kepada para dietitian ini! Dietitian paling takut apabila orang lain tengok pinggan atau apa yang kami suap ke dalam mulut. Ya lah, kami beriya beri nasihat jangan makan begitu begini, tiba-tiba kami pula makan banyak? Kadangkala orang lain yang bawa lari pinggan apabila kami datang. Takut kami pula yang kira kalori mereka. Segan dan risau kami kata, "Hmmm... makan macam ni, bila nak kurus?" Walaupun ada saja yang tak hairan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Adnil Zaff
Sindrom Stockholm! Sesuatu yang tidak pernah diangankan oleh Amalina. Dia telah diculik oleh seorang mafia bernama Tajul Gazi. Bukanlah wang tebusan yang dihendakkan oleh lelaki itu. Sebaliknya, Tajul mahukan anak. Eh! Ada ke wanita yang mahu melahirkan anak kepada penjahat seperti Tajul? Amalina pada mulanya takut akan lelaki itu. Riak wajahnya bengis dan lelaki itu memang kaku. Tetapi setelah beberapa minggu ditawan Tajul, Amalina sendiri yang sudi dinikahi lelaki itu. Kepu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ella Syasdhia
Bila cinta yang disangka bertepuk sebelah tangan bertukar menjadi tragedi, hidup Eshaal berendam dengan darah keluarganya. Tragedi hitam itu telah membuatkan dunianya bertukar gelap-gelita. Memori hitam yang menghantui membuatkan dia hilang kewarasan fikiran. Mujurlah Eshaal dapat bertongkat melalui kekuatan si abang yang setia di sisi. Namun, Eshaal dimomok dengan tanggapan bahawa dialah gadis paling hodoh akibat kesan peristiwa hitam itu. Padanya cinta adalah zalim kerana 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dhila
Mempunyai kawan imaginasi itu satu perkara biasa bagi kanak-kanak. Malangnya untuk Rhea, walaupun usia sudah mencecah 22 tahun, dia tetap ditemani lelaki yang dianggap sekadar teman khayalannya. “Dari dulu lagi, sama saja.” Pemegang payung dihulurkan kepadaku. “Hy... Hyde?” Tiba-tiba perkara yang dianggap biasa itu punya jawapan yang berbeza. Setiap kali kejadian menimpa sesiapa yang Rhea kenal, jawapannya hanya ada pada Hyde. “Siapa nama kawan baru Rhea tadi? 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Jo
Salah satu tempat favourite remaja melepak sekarang adalah kafe siber, lebih-lebih lagi yang beroperasi 24 jam. Jadi tak peliklah kalau ada berita kematian mengejut remaja yang berjam-jam main game. Korang tahu tak, roh berkeliaran kat situ boleh buat korang leka menghadap PC tanpa henti? Kalau korang rasa tempat ni selamat daripada sebarang makhluk halus, think again! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Kino , Leo , Steven
BIGFOOT VS SERIGALA JADIAN SIAPA TEMPAH TEMPAT TERATAS? Kaze yang cedera semasa pertembungan cryptid sebelum ini telah memangkin semangat Ray dalam latihan untuk membuktikan kekuatan diri. Misi biasa pada mulanya kini berubah menjadi sesuatu yang sangat mencabar. Mereka diancam bahaya apabila muncul serigala jadian dan bigfoot. Bolehkah mereka keluar dari pertembungan ini tanpa cedera? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Black Ink Team
PEMBUNUH GAGAK MENGINTIP X-VENTURE? Dr. Darwin menghantar Pasukan X-VENTURE untuk menyiasat kes sejumlah besar kelawar ditemui mati di Honduras. Sementara itu, 'raja alam haiwan' menghantar kawanan gagak untuk menghapuskan X-VENTURE. Mereka mahu menghalang Dr. Charles pulang! Bolehkah Pasukan X-VENTURE bertahan pada masa akan datang? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Soyoko Igari
Pada 1830, Lottie gadis berumur 14 tahun mula bekerja dengan Ollivier, tukang jahit muda terhebat di Paris. Jejaka kerabat ni memang kacak dan berbakat. Tapi dia suka berfoya-foya dan sadistik. Walaupun selalu diperalatkan Ollivier, Lottie tetap bekerja keras membantu selesaikan masalah pelaggan dengan gaun ciptaan diorang. Apa akan terjadi? Mampukah Lottie bertahan melayan kerenah Ollivier? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ralph Fernando
Agile Strategy is a practical guide for managers responsible for setting the strategic direction of their organisations in increasingly dynamic markets. Through its frameworks, tools and real-world examples, it explains how to transform business performance through greater organisational agility. LEADERSHIP AND MANAGEMENT STRATEGY BUSINESS TRANSFORMATION Why do we need a new book on strategy? The pace of change is increasing, and strategic management is not keeping up 了解更多
原价 RM 90.00

现售 RM 90.00 (-0%)

会员 RM 72.00 (-20%)

作者 Wan Nur Najihah
“Kalau aku tahu ni yang terjadi, kau ingat aku akan mulakan dulu? Kau tahu tak selama ni apa yang aku rasa bila ingat balik perbuatan aku? Aku rasa baik aku mati.” FALIQ NAZRAN- Dirinya tidak sempurna. Didikan agama yang diberi terbang saat diri berada di perantauan. Hidupnya bahagia dengan setiap dosa yang dicipta. Tapi kerana satu kejadian, kesedaran yang muncul sekelip mata mendatangkan rasa insaf. ZAFRAN- Kahwin? Perkataan itu lenyap sebaik dia memikul tanggungjaw 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Sophilea
Cinta itu satu anugerah memiliki atau tidak itu adalah takdir. Pertemuan itu Cuma seketika di tengah bandar asing, hati Engku Fadhli jatuh cinta pada seraut wajah manis milik Nadia Arisya. Betullah kata orang cinta itu tak perlu ada sebab untuk memiliki dan di miliki kerana cinta itu unik ia hadir tanpa pernah kita sedari. Tanpa perlu memandang siapa dia atau siapa aku. “Rom tak di bina dalam masa satu hari, Engku Fadhli.” Nadia mengerling. Salji memutih di tengah banda 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Dr.Nur Hanisah
Kehamilan bukan semata-mata menjadi (bakal) ibu, bahkan ia hadir dengan pelbagai harapan, tugas dan tanggungjawab lain. Ia proses alami yang amat besar nilai manusiawinya. Lantaran itu, gelaran ‘ibu’ dan segala keistimewaannya hanya dikalungkan ke leher dan bahu seorang wanita. Perjalanan dari mula hamil, kelahiran, seterusnya menyusu dan mendidik anak, sekalipun indah, tidak terlepas daripada ujian dan komplikasi. Kadangkala mendorong para wanita terpilih ini ke sudut 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Peter Frankopan
A brand new book from the Sunday Times and internationally bestselling author of The Silk Roads `Masterly mapping out of a new world order' - Evening Standard Revised and updated edition The New Silk Roads takes a fresh look at the relationships being formed along the length and breadth of the ancient trade routes today. The world is changing dramatically and in an age of Brexit and Trump, the themes of isolation and fragmentation permeating the western world stand in sha 了解更多
原价 RM 54.90

现售 RM 54.90 (-0%)

会员 RM 43.92 (-20%)

作者 Rozmizan Muji
1. Ini sebuah cerita lama. Lama terpendam di suatu sudut pengharapan. Cerita aturan tuhan, antara aku, dia dan kehidupan. Sebuah cerita yang aku paksa diri hasilkan sebagai jawapan di atas apa sebenarnya sebab perpisahan. 2. Ini sebuah cerita lama. Membesar aku dengan petunjuk yang semakin dimengerti. Dan dengan bimbingan, aku akan terus berlari ... terus berlari, tidak akan berhenti, sehinggalah aku terbang tinggi. Tuhan mengajak kita kepada-Nya. 3. Syukur, jika begi 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Lucy Vine
Made me scream laughing. I enjoyed it SO much' Marian Keyes 'Have you ever messed up so badly you had to leave the country? This feelgood journey contains one of the best vagina jokes ever. We didn't want it to end' Heat Magazine Alice is turning thirty and is stuck in a rut. Her friends are all coupling up and settling down, while she's still working as a temp, trying (and failing) not to shag her terrible ex, getting thrown out of clubs, and accidentally sexting her boss 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Soyoko Igari
ADA AURA MISTERI DI SEBALIK KEINDAHAN MANISAN JEPUN?!! Apa berlaku pada pelanggan berimej yakuza yang suka keluarkan perkataan pelik seperti 'hampir dibunuh' dan 'harakiri' tu? Identiti dia yang sebenar akan dibongkar. Apa matlamat dia datang ke Mitsuya...? Bukan tu je, An hadapi cabaran bekerja syif lambat buat pertama kali! Apa pula misteri pekerja kedai kek yang macam sorokkan sesuatu tu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Hasumi Fujita
Meskipun cinta Meru pada Hoshimori bertepuk sebelah tangan, namun cintanya pada manisan tak pernah padam. Keluarga Hoshimori merupakan pemilik Candy Pot, sebuah kedai manisan kat Harajuku. Tapi... Candy Pot alami sikit masalah. Sebaik saja tahu hal ni, Meru tampil untuk beri bantuan. Antara cinta pada manisan dan cinta pada Hoshimori, mana satu keutamaan Meru? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ichigo Takano
Rupa-rupanya, bukan Naho dan Suwa je dapat surat dari masa depan. Takako, Azu dan Hagita pun dapat! Diorang kemudiannya ambil keputusan untuk pilih jalan berbeza daripada permintaan surat masing-masing dan masuk acara lari berganti pada Hari Sukan bersama Kakeru. Tapi... tak apa ke abaikan surat dari masa depan buat sementara waktu demi melihat Kakeru gembira? Adakah jalan yang diorang pilih ni dapat pastikan Kakeru terus hidup? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Peter W Lednor
A concise guide to early-stage innovation which will be valuable to everyone making the transition from individual scientist or engineer to a role in achieving innovation by an organization.'This transition is often harder than is recognized. The target audience has typically reached the top of an educational ladder, and moves, with a first job, to an organization with different norms, objectives and understanding of innovation. Relevant organizations are wide-ranging, and in 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 59.93 (-25%)

会员 RM 59.93 (-25%)

作者
This CGP Study Guide explains everything students need to know for Key Stage Three Maths - all fully up-to-date for the new curriculum from September 2014 onwards. It's ideal for students working at a higher level (it covers what would have been called Levels 5-8 in the pre-2014 curriculum). Every topic is explained with clear, friendly notes and worked examples, and there's a range of practice questions to test the crucial skills. 了解更多
原价 RM 34.50

现售 RM 29.33 (-15%)

会员 RM 29.33 (-15%)

作者 Aida Adia , Naim Tamdjis , Akma Saidon
“Tiada hebatnya sesuatu itu jika tiada ‘kuasa’ bersamanya!” / CINCIN PUAKA ZAMRUD - Aida Adia Setelah kematian bapanya, Aryan sering didatangi mimpi pelik seolah-olah roh bapanya tidak tenteram di alam sana. Aryan mengesyaki peti kayu Jawa kuno warisan tinggalan nenek moyang yang disimpan oleh arwah bapanya itu pasti menyimpan suatu rahsia atau jawapan akan maksud mimpi-mimpinya itu. Namun, setelah berjaya membuka peti lama itu, bukan jawapan yang Aryan perolehi tet 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Arifful Baqi
Amri dipenjarakan kerana kesalahan membunuh. Dia terlibat dengan aktiviti pembunuhan antarabangsa demi menjaga kestabilan dunia. Tanpa sedar, dia sebenarnya telah menjadi ‘kambing hitam’ atas tujuan peribadi seseorang. Sehinggalah muncul satu program, Program Pengampunan Banduan. Amri dan beberapa banduan yang lain telah terpilih untuk mengikuti program ini. Mereka dibawa ke sebuah pulau yang belum pernah diterokai oleh manusia. Tanpa sangka, Pulau Larus itu ada ketua ya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Nurul Syahida
Pada usia 22 tahun, Maira mengahwini lelaki yang dicintainya sejak dia berusia 16 tahun. Demi cinta dan rasa sayang, dia korbankan kerjaya dan hidupnya, demi menjaga ibu mertuanya Puan Nas yang sakit dan menjadi isteri yang setia pada Annas bakal seorang doktor. Namun, beberapa minit sebelum dia menyambut hari jadinya yang ke-23, Maira bergelar janda. Selama lapan tahun dia berusaha untuk membina semula hidupnya dan memperbaharui matlamat hidupnya dengan mengejar kerjaya 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Azz Rahman
Izinkan aku ikut sama mengembara ke dalam hatimu… Malas dia fikir soal jodoh, baik dia mengembara. Itulah yang selalu dikatakan oleh Azu. Sejak dahulu lagi, memang itulah aktivitinya bersama teman baiknya, Mila. Menggalas backpack ke mana-mana, mengembara berdua melihat dunia. Tetapi perancangan manusia tiada yang sempurna. Mila sudah pun berumah tangga. Azu sudah tiada teman untuk menemaninya mengembara. Jadi dia hanya terperuk di rumah dan bekerja sebagai freelance grap 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Bonda Nor
Selalu kita tersekat berlama-lama di satu takah kerana takut mahu terus melangkah. Pelbagai perkara membenak di fikiran. Kadang, kekurangan diri sendiri membuahkan rasa tidak yakin. Kadang terpaksa pula berdepan dengan kekurangan orang lain. Namun, Rasulullah berpesan dengan begitu jelas sekali tentang misi setiap Mukmin. Setiap hari mesti menjadi semakin baik dan semakin baik. Apa-apa pun kekurangan diri kita, seharusnya menjadi asbab untuk kita belajar mengatasinya. Apa-ap 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Bonda Nor
Tuhan itu terlalu dekat. Dia berbicara dengan kita menerusi pelbagai cara. Dalam pada kita leka, ditariknya kita agar kembali kepada fitrah sebagai seorang khalifah. Dalam pada kita lupa, Dia hantar peringatan demi peringatan agar kita segera kembali ke pangkal jalan. Adakalanya bicara amaran yang dikirimkannya itu datang perlahan, menusuk ke dasar hati. Pedih, dan luka itu kita tanggung sendiri-sendiri. Adakalanya bicara amaran itu datang dengan begitu kuat hingga terkapai- 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Bonda Nor
Hati yang penuh prasangka, mulut yang mencebik dan tersenyum sinis, mata yang menjeling tajam penuh makna, juga kata-kata cerca. Subhanallah. Manusia bertuah mana yang mampu terselamat daripada semua ini? Ya, hanya Rasulullah saja yang diterima sebagai maksum. Kita tidak! Kita cuma manusia biasa yang penuh dengan kelemahan dan akan sentiasa berbuat kesalahan. Isunya, adakah kita sedar kesilapan kita? Jika pun sedar, adakah kita siap sedia mahu memperbetulkannya? Sungguh ti 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

1-5923 of 5923

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top