Best of 2021
Best of 2021
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' hash aulia '找到 75 件相关商品
作者 村上臣
你對現在的職涯滿意嗎?想換工作卻又無法取捨? LinkedIn日本負責人村上臣掌握第一手職場資訊 教你新時代轉職五大關鍵概念,讓自己的工作愈換愈有價值!   現在工作得很有成就感,偏偏跟上司不太合;   工作待遇不錯,公司前景看好,但員工只能聽命行事,展現的空間不大;   老闆、同事都對我這麼好,轉職的話會不會顯得我太忘恩負義⋯⋯ 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 Koaru
Cikgu Sean menawarkan ganjaran kepada murid berkelakuan paling baik kerana murid kelasnya agak sukar dikawal. Nampaknya Shasha yang suka mengarah dan Alan yang sederhana (Shasha anggap sebagai penghalang) bersaing dan menjadikan ganjaran itu matlamat mereka.Jadi siapa yang akan menang? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Bokutachi no Remake 我们的重制人生 JAP (E / C) 2016年,桥场恭也就职于一家普通的游戏公司。 然而有一天,公司作为债务抵押品被扣,社长失踪,他失业了。 他在电视上看到与他同龄的创作大神们的活跃表现,不由钦佩憧憬的同时,也开始对过往浑浑噩噩的人生感到懊悔。 失业的他返回家中时,无意间发现了一封自己当年放弃就读的美术大学的录取通知书,竟在 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 天樹征丸
為了獲得從天而降的1億圓遺產繼承資格,金田一來到位在冰壁岳上的「雪稜山莊」。被大雪封鎖的這間山莊裡,除了金田一以外,還有另外7名候補繼承人聚集於此。然而其中一名候補卻被發現死在密室狀態的房間裡,成了一具「冷凍屍體」。而且在那之後,屍體忽然消失……?一樁悲劇所衍生出來的「雪靈傳說」,以及仿照傳說內容離奇死亡的多名候補……這 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 30.00 (-12%)

会员 RM 30.00 (-12%)

作者 Aulia Iman
Jarak Memaksa Kita Saling Merindu. Kematian cinta pertamanya membuatkan Amileya menutup pintu hati daripada bercinta lagi. Meniti usia dewasa, keluarga bersetuju menjodohkan Amileya dengan Iskandar agar sebaris nama yang cukup dibenci, luput dari ingatan si anak. “Saya akan rawat hati awak Leya. Cuma beri masa dan buka ruang untuk saya masuk dan ubatinya.”- Iskandar Ternyata, bukan Iskandar yang berjaya mengikis sebaris nama itu sebaliknya seorang ketua syarikat berstatu 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者
Hige Wo Soru. Soshite Joshikousei Wo Hirou. 刮掉鬍子的我與撿到的女高中生 When regular salaryman Yoshida wakes up one Sunday morning after a long night at the bar, the last thing he expects to see is that his tiny apartment has a new resident—an unfamiliar high school girl. The previous night, despite finally gathering the courage to confess to his boss and longtime crush, Airi Gotou, Yoshida was rejected. After drowning his sorrows at a bar with his good frie 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 贺来贤人 , 桥本环奈
Set in the 1980's, high school student Takashi Mitsuhashi (Kento Kaku) transfers to another school. Due to his blond dyed hair, excellent athletic ability, and unique personality, he is a target of roughnecks from other schools. Takashi Mitsuhashi becomes a duo with Shinji Ito (Kentaro Ito), who transferred to the same school on the same day. They fight against the thugs everyday. Meanwhile, Takashi Mitsuhashi develops a relationship with Riko Akasaka (Nana Seino) from a frie 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 地方韓文水水
課本裡的韓文例句很死板、不夠有趣、不貼近生活? 想寫出最韓式的IG貼文,就看這一本!   這是一本專為中文母語者寫的韓語學習書,作者整理出時下最大眾化的貼文主題與文字型態,讓學韓語變得更有趣、活潑、實用!將學到的韓文真實應用在日常生活中,即使不能出國,也能透過社群軟體交到韓國朋友、表達自我、吸收韓文新資訊。 本書特色 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者
The Stranger By The Beach The Movie 海边的异邦人劇場版 Shun Hashimoto is an openly gay aspiring novelist living in Okinawa who was abandoned by his parents after coming out to them. Mio Chibana is a reserved, orphaned high school student, often found spending his time by the sea. One day, the two meet on the beach, and Shun is instantly captivated by Mio. The days fly by as they slowly begin to grow closer until Mio suddenly announces that he has to leave for the mai 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Tanjiro, Nezuko, Zenitsu and Inosuke board a train[N 1] to meet the Flame Hashira Kyōjurō Rengoku and assist him in his mission to hunt for a demon that has killed more than 40 demon slayers on a train. Soon after boarding, all of them fall into a deep sleep, and Enmu, Lower Rank One of the Twelve Kizuki, instructs four passengers, all suffering from severe insomnia, to use magic ropes to enter the demon slayers' dreams, and destroy their spiritual cores so that they can ne 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 17.52 (-20%)

会员 RM 17.52 (-20%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

无库存

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
"Satu-satunya gadis dari Malaysia yang ditanam berhampiran dengan makan para ulama. Siapa? Huda." Tuhan tidak pernah menyalahi janji-Nya. Di saat seseorang hamba itu mencintai Allah, maka semua makhluk bumi akan turut mencintainya. Kisahnya dibongkarkan satu demi satu. Pemergiannya pada hari Jumaat yang penuh dengan keberkatan, ketenangan dan dimakamkan di Jabal Muqottam, suatu tempat yang dipenuhi dengan makam para ulama dan aulia, Mesir. Ikuti perkongsian kisah benar ini, s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ben Hubbard
A Financial Times Book Best Book of the Year 2020 A Foreign Affairs Best Book of the Year 2020 The gripping, untold story of how Saudi Arabia's secretive and mercurial new ruler rose to power. Even in his youth as a prince among thousands of princes, Mohammed bin Salman nurtured sweeping ambitions. He wanted power - enough of it to reshape his hyper-conservative, insular Islamic kingdom. When his elderly father took the throne in 2015, MBS got his chance. As the 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 46.36 (-20%)

会员 RM 46.36 (-20%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! n Taisho-era Japan, kindhearted Tanjiro Kamado makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his life. 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者
Nariyuki Yuiga is in his last and most painful year of high school. In order to gain the “special VIP recommendation” which would grant him a full scholarship to college, he must now tutor his classmates as they struggle to prepare for entrance exams. Among his pupils are “the sleeping beauty of the literary forest,” Fumino Furuhashi, and "the Thumbelina supercomputer," Rizu Ogata–two of the most beautiful super-geniuses at the school! While these two were thought t 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Under Nariyuki Yuiga's devoted tutelage, his classmates Rizu Ogata, Fumino Furuhashi, and Uruka Takemoto are finally pulling average test scores on their worst subjects. But time is ticking, and there is still a long way to go before the three geniuses of Ichinose Academy are ready for their upcoming university exams. Meanwhile, the girls still struggle to balance the pursuit of their dreams with their growing affections for their unsuspecting tutor. Joining them are Mafuyu K 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Bradley Hope ,  Justin Scheck
From award-winning Wall Street Journal reporters Justin Scheck and Bradley Hope (coauthor of Billion Dollar Whale), this revelatory look at the world's most powerful ruling family reveals how a rift within Saudi Arabian royalty produced Crown Prince Mohammed bin Salman, a charismatic leader with a ruthless streak. Thirty-five-year-old Mohammed bin Salman's sudden rise stunned the world. Political and business leaders such as former UK prime minister Tony Blair and WME chairm 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者 Ustaz Mohd Hazri Hashim Al-Bindany
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 HERA HASHIM
“Kenapa aku? Kenapa kau terus jumpa ayah aku? Kenapa kau tak terus cakap dengan aku?” – Zahra. "Aku tak pernah bercinta. Sebab tu kut aku 'minta' kau terus dari ayah kau. Bagi aku, cara begitu lagi terhormat.” – Naqib. Dua kali kecewa bercinta, Maria El-Zehra agak ragu-ragu untuk terima Naqib. Tapi atas sokongan keluarga dan Naqib adalah jawapan pada istikharahnya, Zahra akur. Menjadi isteri pada Ahmad Naqib Ramadhan ketika diri masih bergelar pelajar, bukanlah sesu 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 AZURA HASHIM
Proses mengenal diri mengambil masa yang panjang dalam fasa hidup kita. Ada kajian menyatakan ianya mengambil masa lebih kurang 10 ribu jam untuk meneroka dan mencari siapa diri. Insan bernama manusia adalah ciptaan unik Tuhan yang tersimpan jutaan rahsia yang tidak diketahui. Buku ini mengupas rahsia ilmu tulisan tangan membantu memahami diri dan sekeliling dengan cara yang mudah. pantas clan menyeronokkan.Teknik ini telah dikaji dan disahkan secara ilmiah di bawah konsep 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 AZURA HASHIM
Setiap yang mengikat hubungan pernikahan pasti mahukan kebahagiaan. Tetepi tiada rumahtangga yang bebas dari ujian. Setiap ujian yang menyinggah pasti ada penyelasaiannya. Hidup berpasangan ini lebih mencabar ujiannya. Kita perlu memikirkan orang lain berbanding jika kita hidup bersendirian. Walau cinta seluas lautan pun percayalah mana mungkin kita memahami dan mengenali pasangan kita sepenuhnya. Usah anggap jika kita sudah cinta berbelas tahun sekalipun, bererti kita sudah 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, kindhearted Tanjiro Kamado makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his lif 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 NORDIN HASHIM
Budak F ' gelaran yang mempunyai maksud mendalam bagi Firdaus, Fravash dan Felix. Huruf pada pangkal nama mereka merupakan satu takdir dalam persahabatan mereka tetapi hakikatnya ada misi mahu mereka laksanakan dalam menggapai impian dan harapan. Dengan kehadiran Cikgu Salim sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada mereka seperti ada sinar dalam impian yang mereka ingin kecapi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, Tanjiro Kamado is a kindhearted boy who makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who r 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 BEN HUBBARD
The gripping, untold story of how Saudi Arabia's secretive and mercurial new ruler rose to power. Even in his youth as a prince among thousands of princes, Mohammed bin Salman nurtured sweeping ambitions. He wanted power - enough of it to reshape his hyper-conservative, insular Islamic kingdom. When his elderly father took the throne in 2015, MBS got his chance. As the hands-on-ruler, he made seismic changes, working doggedly to overhaul the kingdom's economy, loo 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, kindhearted Tanjiro Kamado makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his life 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, kindhearted Tanjiro Kamado makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, kindhearted Tanjiro Kamado makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his life. 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

无库存

作者 Nisaa Muttalib
Firash Aryan – Namanya cukup menggerunkan sesiapa sahaja... baik kawan, apatah lagi lawan. Membuatkan semua ketakutan saat mendengar nama lelaki itu. Seorang lelaki yang memiliki aura yang tersendiri. Berkarisma, kacak dan hebat. Tapi, tiada sesiapa pun yang tahu kerja ‘kedua’ lelaki itu. Kerja ‘yang cukup menakutkan dan menggerunkan. Membuatkan sesiapa sahaja yang mengenali sisi ‘gelap’ lelaki itu, tidak berani masuk campur urusan ‘kedua’nya. Iman Aulia 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Dr.Subhashini Jayanath
This book is not intended as a textbook. It is a brief guide on autism spectrum disorder for parents of young children. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Aulia Iman
Dia Noah Safwan, jodoh yang diatur untuk Rindu Sofrina. Kedua-duanya tidak pernah bertemu, tidak pernah mengenali, dan tidak punya rasa cinta di antara satu sama lain. Namun satu kemalangan yang menjadi punca gadis itu kematian ibu bapanya, menjadi asbab untuk Noah Safwan mengambil Rindu Sofrina sebagai isterinya yang sah. Ternyata menjalani kehidupan alam rumah tangga tanpa sekelumit rasa cinta bukanlah sesuatu yang mudah. Perselisihan sering kali terjadi, persengketaan tida 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者
Nariyuki Yuiga is in his last and most painful year of high school. In order to gain the “special VIP recommendation” which would grant him a full scholarship to college, he must now tutor his classmates as they struggle to prepare for entrance exams. Among his pupils are “the sleeping beauty of the literary forest,” Fumino Furuhashi, and "the Thumbelina supercomputer," Rizu Ogata–two of the most beautiful super-geniuses at the school! While these two were thought t 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Koyoharu Gotouge
In Taisho-era Japan, Tanjiro Kamado is a kindhearted boy who makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ruined his life. The members of the Demon Slayer Corps are sworn to destroy 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

无库存

作者 Gloria Chao
At seventeen, Mei should be in high school, but skipping fourth grade was part of her parents’ master plan. Now a freshman at MIT, she is on track to fulfill the rest of this predetermined future: become a doctor, marry a preapproved Taiwanese Ivy Leaguer, produce a litter of babies. With everything her parents have sacrificed to make her cushy life a reality, Mei can’t bring herself to tell them the truth that she (1) hates germs, (2) falls asleep in biology lectures, 了解更多
原价 RM 55.90

现售 RM 55.90 (-0%)

会员 RM 50.31 (-10%)

作者 Cecilia , 盧·納特
  自媒體影音行銷術!運用Tik Tok(抖音)建立個人品牌,   介面簡單、操作容易,讓你跟著步驟點擊就能輕鬆製作影片,   活著運用標籤(#)記錄你的生活,擁有短、快、即時三特色,   讓你跟著流行話題走,不退潮!   第一本抖音(Tik Tok)操作攻略全書,初心者必備工具書!   抖音(Tik Tok)是款短視頻社交軟體APP,他們的特點除了每個影 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, Tanjiro Kamado is a kindhearted boy who makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ru 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 SK Planet
看過了景福宮、青瓦臺、清溪川,還想發現更有趣的首爾嗎? 這次旅行,讓我們循著在地人的日常,彎入首爾巷弄小路, 韓食餐館、奢華甜點、專屬香氛、韓流造型、復古家飾、限定版玩偶…… 走入偶像劇場景,在旅途中過上韓國人的潮流生活!   ●精選首爾12大區、27條街道、148個新潮小店與景點,漫步時光流轉的美麗巷弄   ☑洋溢全球化魅力的「江 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 Hera Hashim
Wafie dan Iqbal, sama macam kucing dengan anjing. Sejak azali manusia yang bernama Iqbal itu kerjanya memang cuma mengganggu ketenteraman hidup Wafie. "Umur dah boleh jadi mak orang tapi masih hodoh. Kalau macam ni, sampai bila pun orang taknak kahwin dengan kau." - Iqbal Itu kisah dulu-dulu. Tapi lepas lama tak jumpa, tiba-tiba Iqbal muncul. Mengejutkan Wafie bila Tok Abah buat pengumuman, cucu lelakinya - Iqbal Uzayr dan cucu perempuannya - Noor Wafie, mahu disatukan. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Syu Ariani
Pertama kali bertemu selepas bertahun-tahun tidak bersua muka, Aliya dan Haziq tetap menjadi seteru sama lain. Semuanya gara-gara stalker tegar Haziq yang menggunakan nama 'Aliya J' hingga tercetusnya salah faham di antara mereka. "Kau memang merenglah. Kat Mikro, kau jadi Melur. Kat luar, kau jadi Mental," - Alif Haziq. "Kau? Bidadara? Ha. Ha. Ha. Raksasa, iyalah kut!" - Aliya Jasmine Disebabkan Suraya dan Farizul, si internet-internet tak bertauliah, akhirnya Haziq melama 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 LITTLE MIX
PRODUCTS ORDERED ARE SUBJECTED TO SUPPLIERS STOCK AVAILABILITY. FULL REFUND WILL BE ISSUED SHOULD THE PRODUCTS ARE UNAVAILABLE. ESTIMATE DAY(S) OF DELIVERY: 26-30 WORKING DAYS LM5 is the fifth studio album by British girl group Little Mix, released on 16 November 2018. The album's title, artwork and release date were revealed on 15 October 2018 through the group's social media. The album is available in standard, deluxe and super deluxe editions—the deluxe edit 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Hashim Musa , Rohaidah Kamaruddin , Shamshull Kamar Ahmad
Buku ini adalah kesinambungan buku Hang Tuah: Catatan Okinawa bagi membuktikan kewujudan watak Hang Tuah dalam sejarah Melayu Nusantara. Bagi membuktikan lagi kewujudan watak laksamana Melaka ini, penulis telah ke Vijayanagara, India seperti yang tercatat dalam buku Hikayat Hang Tuah. Hikayat Hang Tuah mencatatkan bahawa Laksamana telah ke Vijayanagara untuk berkhidmat di bawah Maharaja India di jajahan Vijayanagara. Semoga dengan penulisan ini menambah kukuhnya dapatan adiwi 了解更多
原价 RM 54.00

现售 RM 54.00 (-0%)

会员 RM 48.60 (-10%)

作者 橋田壽賀子
  日本人氣劇作家橋田壽賀子的究極善終論   我想做命運的主人,   自己選擇怎麼死、什麼時候死。   衝擊性議題獲頒「讀者賞」   現年93歲的橋田壽賀子作品,可以說是台灣人最熟知的日本電視劇,執筆超過50年的她,曾寫出《阿信》、《鄰居的草坪》、《冷暖人間》等膾炙人口的名作,擅長描寫家庭、人與人之間複雜的情感糾葛,累積逾百部作 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

作者 橋本和惠
  不景氣時代,創造銷售奇蹟的基礎銷售力訓練法則!   賣光光的思維力:沒有賣不動的商品,只有不會賣的畫地自限   掌握顧客潛在需求的觀察力:一眼就能看出的煩惱與購買需求   接近顧客的黏著力:讓客人放下戒心不會跑掉的接近法   提升商品魅力的說明力:只用30個字,從客人的立場解釋商品   推進成交的交涉力:突破理性與感性的障 了解更多
原价 RM 50.80

现售 RM 50.80 (-0%)

会员 RM 45.72 (-10%)

作者 高橋步
「我的人生,如果我不過,誰要過?」──自由人 高橋步   平凡、普通,樂觀,18歲的高橋步,卻有個煩惱,就是害怕「沒有夢想」!   他很討厭說不出「夢想」的自己,但又找不到只有自己才有的「特殊天分」。   究竟我要過什麼樣的人生?做一個可樂博士?帥氣牛仔?當街頭藝人?飆車少年?   這些瘋狂的奇想,不論誰聽了都會大喊「你做白 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 25.00 (-57%)

会员 RM 25.00 (-57%)

作者 高橋和巳
不僅父母愛著孩子, 孩子也用他們的方式守護著父母。 原來,情緒的陰影和黑洞中,有出於親緣關係裡深深的愛……   拒絕上學的駿一說:「為了讓媽媽發現自己的痛苦,必須更過分才行……」   罹患厭食症的理莎說:「媽媽過的不是自己的生活,是外婆的……」   因家暴離婚的優希說:「看見女兒臉上出現我所造成的瘀青,小時候對父母的恐懼全部 了解更多
原价 RM 41.60

现售 RM 41.60 (-0%)

会员 RM 37.44 (-10%)

作者 冒牌生
#自媒體「讚」出來! 藍勾勾之後的超人氣社群,教你衝出網海,創造新商機。 在人人都可以是自媒體的時代,如何在滔滔網海中脫穎而出? 從社群類型、執行技巧、自我定位、成敗案例為你一一解析, 網紅不會告訴你、讓粉絲不請自來的秘密!   #網紅創業必修課!把你的社群當名片,讓行銷效果發揮到極致   #百萬粉絲狂推!知名作家、社群經營 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

作者 DTT
成為有趣而不扭曲的人, 過努力但不糾結的人生。   出版4個月,熱銷15萬本!   出版2個月,即榮登「當當好書榜」2017年度文學類第18名!   持續41天,即時榜暢銷第1名!   新浪微博亞洲好書榜第3名、新浪微博讀書類話題榜第1名!   豆瓣評分9.2!新浪微博hashtag高達1084萬!   成長,是一件不必急於求成的事,   生活終將給予我們答案,或早 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 49.30 (-0%)

会员 RM 44.37 (-10%)

作者 倉橋利江
百種家常料理輕鬆上桌! 親民的食材、簡單到不行的步驟、快速的烹飪時間 家人吃得也開心~享受游刃有餘的做菜樂趣♪   冷凍醃漬讓食材充分入味!   不怕鮮味流失,營養充足又令人讚不絕口的好味道。   各式肉類與海鮮、蔬菜料理,餐餐均衡又健康。   不只正餐時能派上用場,帶便當或下酒菜也都很適合!   ◆PART 1 袋裝冷凍配菜的基本原 了解更多
原价 RM 46.20

现售 RM 46.20 (-0%)

会员 RM 41.58 (-10%)

作者 林雅彥
擺脫一成不變的環境擺設, 讓肥美又可愛的多肉植物來拯救你瀕臨枯萎的心靈! 只要溫柔以待,植物必然會回應您。   一起感受來自多肉的自然療癒能量吧!   多肉植物具有頑強的生命力,是當前盆栽植物中的當紅炸子雞!然而照顧多肉植物雖然看似簡單,當中還是有很多需要注意的眉角。其中十二卷屬的多肉因其體型嬌小、變種多樣且頗具觀賞價值, 了解更多
原价 RM 52.35

现售 RM 52.35 (-0%)

会员 RM 47.12 (-10%)

作者 小林嘉男
  成功不需目標就能達到;奇蹟不用奮鬥也可創造。   掌握管理關鍵字,輕鬆攻頂!   一位曾被部下稱為「魔鬼上司」、「冷血人」的主管,在管理上遭遇瓶頸,部下離職的離職、怨聲四起、工作氣氛低迷,使得他決定做出改變--融入了阿德勒心理學的管理手法,加上「教練式領導」(Coaching),短短時間內,其所率領的財會部於四千人的大公司中榮 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

作者 編編編編
【本書特色】 操作400萬粉絲、第一線小編的工作筆記! 所有小編和小編的老闆都該看的 社群(小編)經營(加薪)指南 你的粉絲數很多但是自然觸及率超級低嗎? 你苦心經營的粉絲團乍看卻像內容農場嗎? 你費心製作的貼圖、短片常常乏人問津嗎? 你的貼文、留言回應,曾引來網友噓爆嗎? 如果你有以上困擾,那你必須拜讀本書;如果你想壯大粉絲 了解更多
原价 RM 46.20

现售 RM 46.20 (-0%)

会员 RM 41.58 (-10%)

作者 Nadia Hashimi
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 克莉絲黛·於艾-葛梅茲
超高顏值!忍不住想炫耀分享-- 風靡法國的玫瑰塔造型甜點原來這麼簡單, 一口咬進天然、香醇又甜蜜的滋味!   〈什麼是法式玫瑰塔?〉   這是一種風靡歐美烘焙界的可愛小點心,以各種水果為素材,做成玫瑰花造型的甜點。   由於有著吸引人的色澤與外觀,「#玫瑰塔Rose Tartes」已成為社群媒體上熱門的hashtag。   也想動手做做可愛小點心「曬 了解更多
原价 RM 46.20

现售 RM 46.20 (-0%)

会员 RM 41.58 (-10%)

作者 飛田和緒 , 細川亞衣 , 坂田阿希子 , 高橋良枝
日本知名《日日》生活誌 4位料理家聯手上菜, 教你天天做出好料理!   飛田和緒的魚鮮料理、   細川亞衣的蔬菜料理、   坂田阿希子的肉類料理、   高橋良枝的 昭和料理、   還有,《日日》夥伴喜好的土鍋料理、吐司吃法,   以及器皿與餐點。   日日》生活誌的夥伴們聚在一起時,   總有「美味」相伴;   空間中充滿了驚嘆聲、杯 了解更多
原价 RM 51.80

现售 RM 51.80 (-0%)

会员 RM 46.62 (-10%)

作者 Khairy Tajudin , Harith Hakeem , Syauqie M.K. , Farhan Ismail
Daim telah diculik oleh Manap, Harith dan Paan tiga hari sebelum tarikh akad nikahnya dengan Shasha atas suatu alasan yang tidak munasabah. Pada masa yang sama, Inspektor Tasha memburu Manap kerana disyaki terbabit dengan kongsi gelap. Adakah penculikan Daim ini ada kaitan dengan kes kongsi gelap? Apa pula nasib majlis akad nikah Daim yang bakal berlangsung? Tak ada pasal, pergi cari pasal. Anekdot empat orang budak sengal ini kembali dengan tema misteri, seram, psiko, cin 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 高橋庄太郎
  日本「山的魅力」代言者   《PEAKS》登山誌「登山裝備研究所」精選內容   「為日新月異的登山裝備書立下的新標準!」      帳篷是家、睡袋是床、爐具是廚房,日常生活的道具做得更小、更輕量、可以隨身帶著走,還能抵禦山上的風雨,就是所謂的登山裝備。      「備有登山裝備,山林將再次成為人類的生活場所。這便是挑選、使用這些 了解更多
原价 RM 71.50

现售 RM 71.50 (-0%)

会员 RM 64.35 (-10%)

作者 中本晉輔 , 中橋一朗
狂熱可樂迷的萬千冷知識! 從政治、經濟、行銷來看 全球可樂發展史   可樂,為什麼非喝不可?   領受可樂謎樣的超凡魅力!   全世界的可樂品牌   二戰後,一齊在資本主義的大旗下   展開口味、包裝、行銷大戰   甚至牽涉全球經濟與政治   有多少期間限定的可樂款式,你有所不知?   第三世界的可樂品牌,如何異軍突起? 了解更多
原价 RM 42.90

现售 RM 25.00 (-42%)

会员 RM 25.00 (-42%)

作者 高橋綠里
孩子一生病就看醫生? 其實媽媽的手最能有效提升「自癒力」 6大體質檢測x20招對症保健 日本專業推拿師媽媽教你,只要摸摸頭、搓搓背, 改善多病體質,孩子生病不慌張!   【特別收錄】「一看就懂穴道位置圖」、「活力媽媽元氣孩子照護篇」   這些孩子在生活中常出現的狀況,父母通常很難掌握真正發生的原因及理由,更別說要對症處理了。 了解更多
原价 RM 43.10

现售 RM 43.10 (-0%)

会员 RM 38.79 (-10%)

1-75 of 75

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top