POPCLUB March 2021
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' joey yap '找到 152 件相关商品
作者
Finally, the allied operation to retake Berlin started, and the 501st Joint Fighter Wing "Strike Witches" is re-formed again. Hattori Shizuka also joined the 501st as a new member. 为了抵抗突如其来的人类敌人“涅洛伊”,世界各国开始组成联合军队。但是,能对抗它们的只有一群有着特殊魔力的少女们。终于联合军开始的夺回柏林的作战计划,再次集结第501统合战斗航空团“机械化航空步兵”,并有50 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Qis Nur Harraz
Every rose has its thorn. Begitu juga dengan kasih sayang, pudarnya ia tak pernah terduga. “Anak angkat tetap anak angkat. Walau kita usaha untuk jadikan dia ahli keluarga dan mahram kita, status dia tetap tak pernah berubah! Dia bukan darah daging kita! Dia bukan ahli keluarga ni!” – Tuan Azri Menjadi anak yang taat dan tidak pernah ingkar, Harriz Murray lelaki berdarah kacukan Melayu-Inggeris terus disingkir jauh daripada keluarga Tuan Azri. Semuanya kerana dia ti 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

无库存

作者 Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Weeda Aizira
Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu. Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau. Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?! Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata! “Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan data 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 TY Yap
投资股票的成功要点,在于熟悉股市,自律行事,不停汲取咨询,做足分析和研究。 这就是TY Yap的投资之道。 本书收录了TY Yap的选股八大法则,建立投资知识,寻求企业价值,保持正确观念,则能在股票投资中长期获利。 了解更多
原价 RM 128.00

现售 RM 128.00 (-0%)

会员 RM 115.20 (-10%)

作者 Joey Yap
Chinese culture and heritage is rich and runs across a time frame of five thousand years/ It was during this time that a variety of unique and varied celebrations began to grow roots/ Despite China’s many changes Chinese festivals are deeply rooted in popular tradition/ China amasses a vast area and consists of a number of ethnic groups that all come together as part of a vibrant cultural experience/ Some of these festivals have developed into popular celebrations that a 了解更多
原价 RM 58.00

现售 RM 58.00 (-0%)

会员 RM 52.20 (-10%)

作者 Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Joey Yap
*Item will be shipped randomly. With this light, handy, and easy-to-use Tong Shu Monthly Planner, you will be able to analyze the year at a glance and plan all your travels and work activities around the favorable and unfavorable days for the year. It is like having your own personal Tong Shu Calendar by your side which will also allow you to single out your personal unfavorable days and highlight your personal favorable days for the purpose of achieving the highest leve 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Zaifu Zaman Ahmad
Kamarul masih berdegil. Kerisauan yang melekat di jiwanya sejak Mansur dibawa pergi langsung tidak pernah surut. Makin difikirkan, makin kacau jadinya. Entah apa nasib yang menimpa sahabatnya itu tidak diketahuinya. Pelbagai andaian buruk dan ngeri merasuk mindanya. Menambahkan rasa lara dan cemas. “Aku nak tahu pasal kawan aku! Apa kau dah buat dengan dia!” - Kamarul Kerana itu jugalah Detektif Osman ke Melaka, menjejaki Kamarul dan Mansur yang lenyap tanp 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 ZILI AILIE
Benarkah perempuan dan lelaki tidak boleh menjadi kawan selamanya? Amylea dan Dean, salah satu kisah kawan baik yang akhirnya ‘terbabas’ rasa. Namun, segalanya bagai tak terluah. Sehinggalah mereka berada dalam situasi memaksa dan Amylea terpaksa meminta pertolongan Dean. “Trial and error kita lain sikit. Kita kena kahwin dulu.” – Dean. Berkahwin dengan kawan sendiri, bukan yang Amylea mahukan. Apatah lagi, Dean Hanafi itu adalah teman baik bekas kekasihnya. Tapi, d 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Lex Yap10
Everyone Can Buy Property : How To Build Your Wealth Through Buying,Rrenting And Selling Properties. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 NAZURA AISHAH
Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua. “Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
本书共508页全彩色、图文并茂精彩内容,记载着YELAOSHR从一个人到一群人的感动事迹!特别写给关心孩子学习与成长的家长、预想寻找回教育初心与热忱的教育工作者,以及想要投入教育事业的创业者。 本书命名为《相信“相信”》,由笔者经过两年的时间深入走访YELAOSHR内部各层同仁,记录着不只是YELAOSHR两位灵魂人物创办人叶怡怡(Carol Yap)与集团主席叶永 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 55.00 (-0%)

会员 RM 49.50 (-10%)

作者 Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Candy Factory
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Takuma Okazaki
Kitaran musim tidak pernah berhenti. Terus berputar. Bermula dari musim sejuk dan kembali semula ke musim sejuk. “Dah lapan tahun berlalu sejak kita mula-mula kenal dulu. Dan sepanjang itu banyak musim yang berlalu dan pergi…macam merry-go-round.” Natsuki dan Fuyuko, dua sahabat baik yang sentiasa luangkan masa selesaikan misteri. Namun bila tamat sekolah tinggi dan berpisah, perasaan Natsukit menajdi ‘senyap’. Selepas tujuh tahun bertemu semula, emosi Natsuki tiba- 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Sharina Elisa
TIK! TIK! TIK! Karina bergegas bangun menuju ke bilik. Yuna mengekori. Buntang mata mereka melihat laptop atas meja memaparkan video letupan. "Apa ni?" Degup jantung Yuna laju. Terketar-ketar dia menuding skrin. Tangannya menekup mulut apabila menyedari lokasi letupan adalah kediaman ayahnya. Karina terjelepok atas lantai. "A... ayah! Ayah! Ayah!!!" jerit Yunai bagai kerasukan. Prof. Anas dituduh gila bila dia mahu mencipta pil kekal abadi supaya golongan cerdik pandai t 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr. Abdul Rahim
"Buku ini mengandungi ilmu kesihatan dan juga maklumat penyakit lazim yang sering dialami oleh masyarakat. Ia menjawab persoalan: - Jenis penyakit yang dihidapi? - Mengapa dan bagaimana penyakit berlaku? - Siapa yang boleh kena sesuatu penyakit itu? - Bagaimana bentuk pencegahan dan rawatannya? - Bilakah perlu berjumpa doktor? Buku ini terbahagi kepada enam bahagian: 1. Anda sakit apa? – antaranya menghuraikan status kesihatan kita, sama ada sihat, sakit atau berpe 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Khairul Ahmad
Benarkah kematian adalah pengakhiran sebuah noda dan dosa? Mati dalam keadaan sadis sungguh mengerikan. Satu demi satu nyawa menjadi korban. Kampung yang dulunya aman kini bertukar menjadi gegak gempita. Kutukan apakah yang terjadi kepada mereka? "Dia bilang lagi yang dia selalu nampak kelibat perempuan berambut panjang dan berjubah lusuh merayau-rayau di situ. Ada ketikanya lembaga itu berdiri di belakang Juwita. Orang gaji Tuan Brown yang satu lagi. Pernah juga dia ka 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2021, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2021, you will be able to discover what awaits you in 2021 especially in 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2021, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Ox. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2021 so that you can determine what effect the Stars will have on you 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
For centuries, the Chinese Almanac or Tong Shu has been pivotal in the planning of day-to-day life. Decisions ranging from the forecasting of an individual’s luck for the day to assisting in Feng Shui and Chinese Astrological calculations for the year are made based on it. It is still widely used today in the selection of appropriate and auspicious days for almost every important activity including ground-breaking ceremonies, marriages, product launches, office openings, ho 了解更多
原价 RM 47.00

现售 RM 47.00 (-0%)

会员 RM 42.30 (-10%)

作者 Valerie Yap
Fondant cake is a form of cake art that originated from the United Kingdom. These exquisite and resplendent cakes are full of creativity and always receive responses of amazement like, “This is too beautiful to eat!”. Such a compliment also makes the fondant cake artist jump with joy with a sense of accomplishment. In fact, fondant cake is easy to master, but it is time-consuming to make and you must learn step by step from the basics and keep practicing in order to 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 23.31 (-10%)

作者 Joey Yap
Kick-start your new year with the 2021 Collector¡¯s Pack that offers comprehensive information on the prospects of the Year of the Metal Rat/ Offering a compilation of all the essential tools and guides, it provides valuable insights for the personal and professional endeavours of all practitioners and enthusiasts alike/ You will be able to benefit from the quick tips contained in the Collector¡¯s Pack, thus paving your way towards a smoother, happier and more suc 了解更多
原价 RM 151.00

现售 RM 151.00 (-0%)

会员 RM 135.90 (-10%)

作者
This is a world of the skies, where many islands drift in the sky. A boy named Gran and a talking winged lizard named Vyrn lived in Zinkenstill, an island which yields mysteries. One day, they come across a girl named Lyria. Lyria had escaped from the Erste Empire, a military government that is trying to rule over this world using powerful military prowess. In order to escape from the Empire, Gran and Lyria head out into the vast skies, holding the letter Gran's father left b 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 The Bingkisan Hati
Mereka tak mengerti bahawa untuk bangkit tak semudah melangkah. Mereka tak fahami bahawa proses untuk bangun perlukan masa. Bunga yang mekar juga perlukan sedikit waktu untuk tumbuh dan hidup. Begitulah hati. Perlukan masa untuk ia kembali utuh. Justeru, tatkala tiada lagi ruang kebahagiaan yang tinggal, pilihlah pengaduan kepada Tuhan bagi menyingkirkan sisa kesedihan. Tatkala hilang dan lenyap rasa ketenangan, tunduklah dan sujud kepada Dia Yang Maha Mendengar. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Tony Yap
人人都该学习房产投资知识 说起房产投资,相信大多数人都有涉猎,可是真正了解房产投资背后的操作的人很少。投资一个产业看似简单,就只是买了放租就好了吗?不是的。其实其背后有着一些我们不能忽视的细节。这本书通过简易的解说,长线投资房产必学的基础理念至高深的技术操作,为房产投资者打下更扎实的根基。让读者在今日波动的房产市场中 了解更多
原价 RM 34.90

现售 RM 34.90 (-0%)

会员 RM 31.41 (-10%)

作者
As regular high school students Taichi and Rin disappeared in a beam of light. When they came to, the two of them were already in a world of swords and magic. Finally getting away after experiencing an attack by monsters, following the suggestion of adventurers they headed on the path towards the guild. In the guild, the two of them found out that they possessed unbelievably powerful magic. Thus the regular high school students transformed into the strongest cheats... 随处 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者 Acik Lana
Bergelar isteri sejak berusia sembilan belas tahun, Hayla tak pernah bahagia. Malah cukup terseksa tatkala menjadi mangsa keganasan suaminya sendiri. Perbezaan usia yang ketara membuatkan Zafran begitu keras menjunjung ego. Gila kuasa! Semua mahu diatur suaminya dari A to Z. Lima tahun menadah sepak terajang, Hayla tekad untuk melarikan diri. Beberapa siri pertemuan dengan seorang pemuda ‘tak berperasaan’, perlahan-lahan telah mengubah rentak hidupnya. Dan siapa sangk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah telah mencatatkan bahawa sekitar 4000 tahun yang lalu, Bab-edh-Dhra (Sodom) dan Numeira (Gomorrah) wujud di atas muka bumi ini. Bab-edh-Dhra dan Numeira menyandang gelaran sebagai bandar atau kota yang tercantik, makmur, tenang dan selesa untuk didiami. Namun tiba-tiba saja dilenyapkan oleh Allah SWT akibat kebejatan warganya yang rosak dan buruk akhlak. Meskipun Kitab Suci tidak pernah menyebutkan apa perbuatan mereka secara lengkap sehingga kita tertanya-tanya kena 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 35.90 (-0%)

作者 Joey Yap
Packed with more than just the conventional analysis of the 12 zodiacs of Chinese Astrology for 2020, this annual guide provides not only the annual outlook for each animal sign but also their 12-month outlook for the year. Furthermore, readers will find a personalised outlook for all 60 BaZi Day Pillars (Jia Zi) as well as their respective 12-month mini-analysis. With Joey Yap’s Chinese Astrology for 2020, you will be able to discover what awaits you in 2020 especially in 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Joey Yap
The Tong Shu or Chinese Almanac has been the definitive tool and guide that people have used to select the best dates for the significant events in their lives for centuries. If it is not being consulted when someone is trying to determine an auspicious day to carry out an important activity, it is at the very least checked so that they can ensure that the random day chosen is not a bad one. This is because Date Selection plays a crucial part in helping to guarantee the succe 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 47.00

现售 RM 47.00 (-0%)

会员 RM 42.30 (-10%)

作者 Joey Yap
With the annual Joey Yap’s Feng Shui Guide for 2020, you will be able to make full use of the Qi present in your home or office throughout the Year of the Metal Rat. The information contained within will teach you about the year’s energies, identify the most auspicious and inauspicious sectors of your property and help you avoid the Yearly Afflictions. Additionally, you will be updated on the 8 Houses of 2020 so that you can determine what effect the Stars will have on yo 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Scholastic Inc.
Welcome to Joey Drew Studios, where your favourite characters come to life! In this employee handbook, you'll find everything you need to rise to the top of the studio: learn how to draw Bendy and Boris and study the storyboard art for our latest cartoons; explore a map of our sprawling studio and learn how to operate our state-of-the-art Ink Machine; and meet our staff, who can teach you a trick or two to help you survive when things are looking . grim. Don't miss this terr 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 157.00

现售 RM 157.00 (-0%)

会员 RM 141.30 (-10%)

作者 Hana Hadzrami
Doktor bius. Bukanlah watak yang disebut-sebut dalam kad ucapan pesakit. Bukan juga watak yang sering menyapa setiap pagi di wad, atau menuliskan surat discaj dan cuti sakit (yang ditunggu-tunggu). Dengan skrub biru dan bertopeng muka - doktor bius muncul ketika nyawa terimbang di hujung tanduk, tergantung pada seurat rambut. Wajah terakhir dilihat sebelum mata pesakit terpejam dan pertama setelah sedar kembali. Setiap denyut jantung. Setiap helaan nafas; menjadi perhitu 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Yap Zhuo Yu , Sloow Studio
When a spot of well-deserved R&R is spoiled by a missing person mystery, it's up to Rain, Sean, and Stone to allay a sister's fears! When looking closer leads our terrific trio to observe the hairline cracks in the facade of hillside perfection, a hidden danger slowly begins to emerge! Is profir and prestige all that matters? Or will the villa villain have our heroes pay a steep price? With so much going down it's an uphill struggle when facing a LETHAL LANDSLIDE! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Berdasarkan maklumat diberi Natsume yang tiba-tiba muncul dengan Katai, Dostoyevsky dah jadikan jalan terowong yang tak digunakan sebagai tempat persembunyian. Atsushi dan Akutagawa akhirnya bekerjasama dan jalankan operasi manyelinap masuk atas arahan Dazai. Sedang diorang bertekak, muncul orang berkuasa luar biasa iaitu, Pushkin dan pengiring Dostoyevsky, Goncharov. Mampu ke diorang lenyapkan musuh depan mata terlebih dahulu sebelum hapuskan Dostoyevsky?!! Peperangan 'K 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Wan Nur Najihah
“Kalau aku tahu ni yang terjadi, kau ingat aku akan mulakan dulu? Kau tahu tak selama ni apa yang aku rasa bila ingat balik perbuatan aku? Aku rasa baik aku mati.” FALIQ NAZRAN- Dirinya tidak sempurna. Didikan agama yang diberi terbang saat diri berada di perantauan. Hidupnya bahagia dengan setiap dosa yang dicipta. Tapi kerana satu kejadian, kesedaran yang muncul sekelip mata mendatangkan rasa insaf. ZAFRAN- Kahwin? Perkataan itu lenyap sebaik dia memikul tanggungjaw 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Joey Yap
原价 RM 157.00

现售 RM 157.00 (-0%)

会员 RM 141.30 (-10%)

作者 Hanif , Hidayah
Setelah sekian lama Hidayah menunggu jodohnya tidak kunjung tiba. Sampai satu tahap, dimana adiknya pula ingin mendirikan rumahtangga. Terasa berbolak balik hatinya. Hidayah seakan-akan berputus asa untuk terus menunggu dan dia merasakan seperti tiada lagi harapan untuknya mendirikan rumahtangga serentak dengan adiknya. Sedangkan mereka berdua sudah bercadang untuk berkongsi satu majlis bagi memudahkan urusan orang tua mereka serta ingin menjimatkan belanja. Tetapi, dia tidak 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Annis Rizani
Sukar menerima hakikat bahawa dirinya menjadi mangsa kerakusan lelaki, Nur Zara membawa diri ke Rumah Raudhah. Impian cinta alam persekolahan tidak kesampaian apabila Hanafi mengundur diri. Separuh nyawanya terasa melayang. Dia sedar, dirinya tak mungkin menjadi wanita sempurna. Rasa aneh, tapi bahagia yang menderu bagaikan angin lalu yang mendamaikan menyapa hati Zara tatkala membaca nota-nota yang ditinggalkan di keretanya. Namun, perasaan itu seboleh mungkin cuba diabaik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Joey
While Lily was growing up, she was close to her grandmother... but when she gets older, everything her grandmother does seems to irritate her. Can they bridge this generation gap before it's too late...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah sudah mencatatkan bahawa banyak tamadun di dunia ini yang sudah lenyap ditelan zaman. Ada diantaranya tidak langsung meninggalkan sebarang kesan sejarah, tidak ditemui sebarang artifak tinggalan malah dilupakan begitu sahaja. Namun begitu ada juga tamadun yang hilang tetapi masih dapat dihayati kewujudannya melalui pelbagai artifak tinggalan hasil dari penggalian pakar-pakar arkeologi. Antara tamadun yang sudah hilang ditelaan zaman ialah tamadun Olmek, tamadun Aztek, 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 34.11 (-10%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者 Anna Milia
Pertama kali bertemu tanpa sengaja, Dhifa terus jatuh hati pada Aryan. Mereka dipertemukan sekali lagi namun kali ini bersama si kembar Dhifa, Anida. Aryan terpikat pada Anida yang terlebih manja. Temu janji antara mereka berdua diatur. Nak dijadikan cerita, pada masa yang sama, Anida mempunyai temu janji dengan Haikal. Oleh kerana sifat tamak dan Aryan hanyalah calon back up boyfriend, dia meminta Dhifa berlakon sebagai dirinya. Sayangnya Dhifa tidak pandai berlakon. D 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ahmad Syuhaimi Adnan
Novel ini bercerita tentang misi rahsia sekumpulan saintis tajaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) yang ditugaskan untuk menyiasat punca sebenar kehilangan seluruh bangsa Yahudi di negara haram Israel tanpa sebarang kesan 63 tahun yang lalu. Dua daripada sembilan orang anggota misi rahsia tersebut ialah rakyat Malaysia. Seorang daripada mereka adalah penggodam terbaik dunia yang baru berusia 17 tahun bernama Nia manakala seorang lagi ialah pengawal peribadi kepada Nia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Aimy Haniya
Awkward. Aku pun tak tahu kenapa aku rasa janggal sangat nak berdepan dengan Hanis. Sebab apa yang pernah berlaku antara aku dengan dia ke? Atau sebab dia pernah confess pada aku? Takkanlah. Kalau itu sebabnya, bukan sepatutnya Hanis yang berasa janggal? Kenapa aku tengok dia okey aje bergelak ketawa? Kenapa aku pula yang rasa serba tak kena ni? . Duda. Sebab tak terima lamaran Hanis dulu dan kahwin dengan orang lain, sekarang ni gelaran terhormat itu yang aku sandang selepas 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Yap Zhuo Yong
DAPATKAH MEREKA BERTAHAN APABILA SEMUA RUNTUH DAN HANCUR? Semasa Remy, Jumbo dan Shah beristirahat di Vila mereka bertemu seorang perempuan yang mencari abangnya. Trio ini rasa terpanggil untuk membantu. Pencarian itu membawa mereka ke lereng bukit dan menemukan sesuatu yang mungkin membawa bencana. Adakah saat indah di vila ini akan bertukar menjadi pengalaman buruk pada semua pengunjung? Ditimbus hidup-hidup adalah sesuatu yang sukar dibayangkan. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ezza Mysara
Maafkan aku, Deeja. Tolong jagakan adam untuk aku. - MAYA Satu mesej ringkas daripada sahabat baiknya, Maya telah membuatkan hidup Deeja berubah 360 darjah. Anak kecil yang tidak berdosa terpaksa membayar harga kesilapan yang dilakukan oleh si ibu. Atas dasar tanggungjawab, Deeja mengambil keputusan untuk menjaga Adam. Siapalah yang tidak jatuh sayang pada si comel itu? Kehadiran Adam telah merapatkan lagi hubungan Deeja dengan rakan sekerjanya Aali Jazimin yang sarkastik, 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Marissa
Sekali jatuh cinta, akan tetap cinta selamanya. Darlina: -Kak long kawasan di rumah mak dan abahnya sahaja. -Staf di bahagian sumber manusia sebuah kilang minyak masak. -Tegas dan garang ketika bekerja sehinggakan mamat Bangladesh tidak berani mahu memanggilnya adik manis. -Meminati seorang lelaki bernama Encik Naufal. Naufal: -Bukan anak emak. -Ketua di bahagian pengurusan kilang minyak masak. -Tidak suka menggatal dengan perempuan. -Tidak suka coklat sejak kecil k 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

1-152 of 152

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top