100th Anniversary Sale
100th Anniversary Sale
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' kang jae yim '找到 326 件相关商品
作者
该剧改编自日本人气动画《寄生兽》,讲述有一天从宇宙中分离出来的身份不明的寄生生物们以人类为宿主开始杀人,形成只属于他们的势力后,寄生生物与想要阻止他们的人类对决的故事。 The story depicts parasites that fall from space and begin to kill to gain their own power by controlling the human brain and body by living off human hosts. The story revolves around Jung Soo In, who is infected with a parasi 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 25.42 (-15%)

作者
载人探月飞行发生了事故,宇航员黄善宇(都敬秀饰)独自一人被困于月球之上。前航天中心主任国宰(薛景求饰)不惜一切代价,也要将善宇救回地球。 In the near future, South Korea's first crewed mission to the moon ends in a tragic disaster when an explosion occurs on board. Five years later, a second human spaceflight is launched successfully but a strong solar wind causes it to malfunction. One astronaut, Sun-woo (Do 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 21.51 (-10%)

会员 RM 20.32 (-15%)

作者 Tadatada
Pertempuran Terakhir! Adakah Owen Akan Bertahan?! Owen memasang perangkap untuk tiga pesaing utamanya di dalam sangkar dan berniat mengebumikan mereka di sana selamanya. Jason dan Naoko cuba sedaya upaya menghalang tragedi ini berlaku tetapi dalam perjalanan mencari Charles, mereka bertembung dengan kanggaru yang menghalang laluan. Adakah mereka akan tiba tepat pada masa?! 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者
Mahou Tsukai no Yome 魔法使的新娘 JAP/ENG (E / C / M) Apprentice mage Chise Hatori is invited to enroll at the College, a prestigious learning institution for sorcerers, to examine and look for a way to remove the curses she bears. Despite her groom Elias Ainsworth's reluctance, Chise accepts the proposal, as she believes attending the school might help her minimize her self-sacrificing tendencies. From the get-go, Chise grabs the attention of her classmates and pro 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Axie Oh
Jenny tiada masa untuk lelaki, K-pop atau apa sahaja selain impiannya menjadi pemain selo profesional. Namun apabila menyedari dirinya jatuh hati dengan seorang idol K-Pop, dia perlu buat keputusan sama ada cinta mereka berbaloi dipertahankan atau sebaliknya. * * * Jenny takkan mampu menjadi pemain selo klasik terbaik tanpa latihan keras. Sehinggalah dia bertemu Jaewoo, seorang remaja lelaki yang membawanya menelusuri malam penuh memori di Los Angeles sebelum pulang 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Izzatin Yasin
Dewi Kasturi, seorang gadis jelita yang dicemburui oleh kebanyakan penduduk Kampung Tualang Beringin. Fitnah sering dilemparkan sehingga ada yang sanggup melakukan perbuatan syirik untuk membunuh ibu dan ayahnya. Sejak itu, Dewi menjadi murung. Rasa cintanya kepada Khaliq, si pemuda kaya turut dipertikaikan oleh Taris. Kebahagiaannya diragut pergi. Imannya bergoncang dan hampir runtuh. Akhirnya, perjanjian dimeterai. Iblis ingin mengheretnya ke neraka! "Aku akan bunuh kau! 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 30.00 (-0%)

作者
Kangaroo Math Competition (KMC) is an annual international mathematics competition for primary and secondary school students. The contest was originated in France and is administered globally by Association Kangourou sans Fronti` eres (AKSF). This is the largest mathematics competition in the world with more than 6 million participants from 75 countries annually. Students will achieve certification and recognition from an internationally prominent educational body. • Expose 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Kangaroo Math Competition (KMC) is an annual international mathematics competition for primary and secondary school students. The contest was originated in France and is administered globally by Association Kangourou sans Fronti` eres (AKSF). This is the largest mathematics competition in the world with more than 6 million participants from 75 countries annually. Students will achieve certification and recognition from an internationally prominent educational body. • Expose 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Kangaroo Math Competition (KMC) is an annual international mathematics competition for primary and secondary school students. The contest was originated in France and is administered globally by Association Kangourou sans Fronti` eres (AKSF). This is the largest mathematics competition in the world with more than 6 million participants from 75 countries annually. Students will achieve certification and recognition from an internationally prominent educational body. • Expose 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Setelah berakhirnya di konflik di Planet Baraju, Boboiboy memulakan latihan bersama Tok Kasa di Plenat Quabaq bagi mempersiapkan dirinya untuk mengawal Kuasa Elemental Tahap Ketiga. Sementara itu, rakan - rakannya yang lain menerima jemputan untuk menghadiri persidangan Pertubuhan Planet - planet Bersatu yang berlangsung di Kota Terawangan, iaitu pusat pentadbiran Planet Gur'latan dan dihoskan oleh pemeritahnya iaitu Puteri Kira'na. Pada masa yang sama, Kaizo dan Fang menyesu 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.90 (-23%)

会员 RM 22.90 (-23%)

作者 Sisyoujae
Pernah merasakan diri kita gagal? Selalu tewas dalam pertandingan kehidupan seharian? Lebih menyeksakan bila sering buat perbandingan dengan orang lain dan berputus asa dengan diri sendiri! Tiada sesiapa mahu tenggelam ke dasar laut paling dalam. Jika berkemampuan, pastinya kita akan sedaya upaya berusaha menggapai bintang di langit. #Bangkitlah Siri 30 Wadah ini bakal membawa kita menempuh cabaran melawan fikiran negatif seterusnya berani bangun mengatasi kelemahan diri. Ing 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 17.60 (-20%)

作者 Asraf Shaari
Biar menjadi rahsia selamanya. Tiap-tiap diri terikat, tidak terlepas daripada balasan buruk bagi amal jahat yang dikerjakannya. Surah Al-Muddaththir: Ayat 38 Keadilan tidak akan muncul selagi syaitan berjaya menghasut umat manusia. Akibat curang dan serakah, nyawa insan yang tidak bersalah menjadi pertaruhan. Tragedi yang berlaku terhadap sebuah keluarga yang sangat bahagia menyebabkan ada kejadian yang tidak selesai dan menyimpan 1001 misteri yang sukar difahami. Ganggu 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 Sakujyu Koizumi
Once every hundred years, the animals battle it out to determine the undisputed, No. 1 King of the Beasts!! Match No. 1: Tiger vs Slow Loris Match No. 2: Hippopotamus vs Kangaroo Match No. 3: Crocodile vs Cassowary Match No. 4: Shark vs Bear 了解更多
原价 RM 45.10

现售 RM 45.10 (-0%)

会员 RM 45.10 (-0%)

作者
尹侨莱(池昌旭饰)从小就过着悲惨的生活。他在年幼时遭到虐待,并且在孤儿院过了一段艰辛的日子,后来又在少年辅育院待了一段时间。长大成人后,情况并未好转,他更是进了监狱服刑。处处遭逢挫败与惨事的他,觉得自己已经精疲力尽,最终陷入空虚的漩涡。 然而,当法院命令他前往专为临终病人提供临终关怀的机构中进行社区服务后,情况开始改变 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 62.91 (-10%)

会员 RM 59.42 (-15%)

作者
为了生活而从事诈骗的金旭(高洙饰),不仅长相帅气,而且口才一流。就在他为了帮助无力的百姓进行某项诈骗时,无意间走入了充满失踪者亡魂的村子,接踵而来的是无数谜团。秘密搜寻失踪者的神秘人物张畔锡(许峻豪饰),是村子与外界的沟通桥梁,将与金旭搭档破案。金旭的助手李钟雅(安昭熙饰),是在居民自治中心工作的九级公务员,也是帮助金 了解更多
原价 RM 99.90

现售 RM 89.91 (-10%)

会员 RM 84.92 (-15%)

作者
Dr. STONE 新石纪 New World Season 3 JAP/ENG (E / C / M) With the ambitious Ryuusui Nanami on board, Senkuu Ishigami and his team are almost ready to sail the seas and reach the other side of the world—where the bizarre green light that petrified humanity originated. Thanks to the revival of a skillful chef, enough food is being prepared for the entire crew, and the incredible reinvention of the GPS promises to ensure safety on the open sea. Preparations for the upcomi 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Neko
Darah yang mengalir dalam tubuh kita menyimpan banyak rahsia. Joni yang obsesi dengan teori personaliti berdasarkan jenis darah menggunakannya untuk mengadili orang lain. Dia juga menyalahkan kelemahan diri pada jenis darahnya. Mari kita lihat apa pendapat Joni, Mia dan Emilia tentang jenis darah manusia dan kucing. Ya! Tahukah kamu kucing juga ada jenis darah berbeza? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 Melni
“Kalau kau asyik fikir nak bahagiakan orang lain, siapa akan bahagiakan kau?” Sejak kecil, Adlina merasakan bahawa dia hanyalah pilihan kedua semua orang — termasuklah ibunya sendiri. Adlina sanggup berkorban apa saja agar suatu hari, ibu bangga dengan kewujudannya. Dunia Adlina runtuh apabila impian yang sudah lama disimpan, dibangkang ibunya. Lebih hancur tatkala dia cuba dijodohkan dengan seseorang yang dia benci. Adlina terus memendam rasa dan menjauhkan diri. 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者
Bastard!! Ankoku no Hakaishin 暗黑破壞神 JAP/ENG S1(E/C/M),S2(E/C) The kingdom of Metallicana is under attack from the Four Lords of Havoc. This party of villains-ninja master Gara, deadly thunder empress Nei Arshes, cold and calculating Kall-Su, and enigmatic dark priest Abigail-will stop at nothing to get what they want, even if it leaves utter destruction in their wake. High Priest Geo is desperate to help save the kingdom and its people. He unleashes the mighty wiz 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 53.91 (-10%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者 Sri Rohayu Mohd Yusop
Hassan Basri terjumpa buku lama pusaka datuknya. Rupa-rupanya itu adalah jurnal Tun Cempaka pada era Perang Bendahara Pahang. Tun Cempaka menjadi saksi kepada pengajian seni pantun Kakandanya, Hassan Perwira dengan anak saudara Gabenor British, Katherine Cavenagh. Menjadi persoalan yang besar. Kenapa perempuan inggeris itu berminat hendak mendalami seni pantun Melayu sedangkan hubungan Melayu dan British sedang tegang? Hassan Basri tersentak. Sahabatnya Khadija menunjuk 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Nadhrah Husna
Syafiqah Hanin seorang yang bersemangat kental dan tidak mudah berputus asa. Kekangan masa, tugas dan tanggungjawab tidak pernah membuatnya mengalah. Namun, insiden dengan penyelia kertas projeknya membuatkan dia hampir tersembam. Dia tidak pernah menyangka hatinya akan terjatuh suka kepada pensyarahnya sendiri. “Kita boleh padam semua ni! Ia ibarat api kecil. Kita boleh padam semula.” – Ustaz Mohd Izzat “Ya ALLAH! Hati perempuan mana yang telah kusakiti ini? Sesung 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 26.10 (-10%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Nurul Syahida
Malam yang penuh acara di SMKA Kota Senja atau lebih dikenali sebagai SMAX. Di Dewan Besar, para pelajar baharu sedang melalui proses orientasi. Di kelas-kelas dalam bangunan sekolah, para pelajar lama sibuk dengan aktiviti masing-masing. Tapi nun di tingkat bawah, bertemankan malap lampu kalimantang dan tersorok di balik koperasi sekolah, seorang pemuda bernama Hadi dan seorang gadis yang mahu digelar Dot menghabiskan waktu prep malam mereka dengan kisah-kisah seram yang pe 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Jin Yong
THE CHINESE "LORD OF THE RINGS" - NOW IN ENGLISH FOR THE FIRST TIME. THE SERIES EVERY CHINESE READER HAS BEEN ENJOYING FOR DECADES - 300 MILLION COPIES SOLD. "Western fantasy has JRR Tolkien, but we Asian fantasy authors have Jin Yong's stories in our DNA. The debt we owe him is immeasurable" SHELLEY PARKER-CHAN "If you haven't read Jin Yong's work, you haven't yet fully experienced the fantasy genre" FONDA LEE CHINA , 1237 A.D. Genghis Khan is dead, but the Mongolians, 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 89.90 (-0%)

作者 Leong Sheng Ying , Tan Bee Lim , Choy Thor Yin , Zi Kang
Complies with the NEW SINGAPORE MOE Primary Science Syllabus themes of Diversity, Cycles, Energy, Systems and Interactions with added PSLE practice worksheets. Questions are designed and formulated by experienced Science teachers. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 15.00 (-0%)

作者 Nursuzahan
Satu janji yang mengikat kita untuk selamanya... Hidup seorang wanita bernama Jass indah dan cukup segala, bagaikan seorang puteri lindungan bulan. Cantik dan manja, itulah dirinya. Sentiasa disayangi insan-insan di sekelilingnya. Berbeza dengan hidup seorang lelaki bernama Jay, yang hanya ditemani nenek tercinta. Hidup di kampung yang serba sederhana, namun ia tetap indah buat dirinya. Takdir menemukan Jass dan Jay dalam satu kehidupan yang sangat berbeza. Jay sebagai se 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-0%)

作者
Bungou Stray Dogs 文豪野犬 JAP/ENG (E / C / M) Nakajima Atsushi was kicked out of his orphanage, and now he has no place to go and no food. While he is standing by a river. on the brink of starvation. he rescues a man whimsically attempting suicide. That man is Dazai Osamu, and he and his partner Kunikida are members of a very special detective agency. They have supernatural powers, and deal with cases that are too dangerous for the police or the military. They're trac 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 71.91 (-10%)

会员 RM 63.92 (-20%)

作者 Maurene Goo
Back to the Future meets To All the Boys in this thrilling new YA time-travel romance by award-winning author Maurene Goo. Samantha Kang has always butted heads with her mom, Priscilla, who is a first-generation Korean American, a former high school cheerleader and expects Sam to want the same all-American nightmare. Meanwhile, Sam is a girl of the times who has no energy for cliched high school aspirations. After a huge fight, Sam is desperate to get away from Priscilla, bu 了解更多
原价 RM 46.90

现售 RM 46.90 (-0%)

会员 RM 46.90 (-0%)

无库存

作者 Fufulieya Mat
Untuk kali terakhirnya, aku ingin menjadi milikmu lagi. Rasa sakit yang terdalam adalah melepaskan seseorang yang belum benar-benar kita ikhlaskan. Tujuh tahun ingin cuba melupakan. Tujuh tahun inginkan kemaafan dan peluang. Tujuh tahun juga masing-masing menyimpan rahsia besar. Jujurlah jika tiada rasa, jangan menyimpan terlalu lama sehingga menoktahkan waktu. "Kalau ianya tentang perasaan awak pada saya, itu masalah awak! Tak ada kena mengena dengan saya!" — Aly 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 25.00 (-0%)

作者 Hudanajwa
Thariq Ridzuwan, seorang tentera di bawah unit khas berpangkat leftenan. Sentiasa tenang dan positif dalam menghadapi semua masalah. Siapa sangka, di sebalik wajah tenang seorang Thariq Ridzuwan, terselit seribu penyesalan dan rasa bersalah kepada seseorang. Husniya Radwa, gadis dingin dan kasar. Dia juga suka memberontak dan keras kepala. Sebagai salah seorang penghidap anxiety dan depression, hidupnya tidak mudah. Di saat orang lain mendapat sokongan keluarga, dia hanya mam 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

作者 Leong Sheng Ying , Tan Bee Lim , Choy Thor Yin , Zi Kang
Complies with the NEW SINGAPORE MOE Primary Science Syllabus themes of Diversity, Cycles, Energy, Systems and Interactions with added PSLE practice worksheets. Questions are designed and formulated by experienced Science teachers. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 15.00 (-0%)

作者 Azimah Lily
Panahan matamu mencairkan hati ini! FARAH DINA seorang doktor haiwan yang suka menolong orang yang dalam kesusahan. Tetapi tahap Dina membantu orang dalam kategori ‘terlebih’. Sebab itu la Dina selalu saja bergaduh dengan orang sana sini. Pening Puan Dariah dengan sikap anak ketiganya itu. Disebabkan sikap Dina yang kasar, Puan Dariah penat mengatur jodoh untuk anak gadisnya itu. Bagi Dina pula, dia tak suka ibunya mengatur jodohnya. Lagi-lagi ibunya terlalu obsess denga 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 LONELY PLANET
Lonely Planet's annual bestseller returns to mark our 50th anniversary. This special edition sets the travel agenda for the year to come, with an inspirational list of 50 incredible destinations to experience over the forthcoming year. Expect a mix of emerging travel hotspots, underappreciated places and fresh-takes on well-known locations. Inside Lonely Planet's Best in Travel 2024: An expert panel judge and select 5 ranked lists of 10 destinations, covering the themes o 了解更多
原价 RM 81.95

现售 RM 81.95 (-0%)

会员 RM 81.95 (-0%)

作者 Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Roh Legenda Amerika Korang percaya pada hantu? Di Amerika Syarikat, walaupun di bandar kecil, korang boleh mendengar penduduk tempatan bercerita tentang kisah hantu. Banyak bandar besar juga digelar bandar hantu kerana latar belakang sejarahnya yang istimewa. Banyak legenda iblis, pontianak dan makhluk asing... 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Sisyoujae
Seringkali kita diingatkan dan digalakkan untuk menjadi diri sendiri, berbuat baik dengan diri sendiri dan orang lain, tak kurang juga menjadi jujur dengan sesiapa saja. Pesanan yang mudah dihadam namun sukar untuk dipraktikkan. Lihat di sekeliling kita. Mungkin famili terdekat, si dia yang tersayang, kawan yang katanya karib, tapi sebenarnya fake? Lebih sadis, mungkin kita sendiri yang palsu. Kitalah fake people tu?! Siri 30 Wadah kali ini bakal membawa pembaca mengenali 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 22.00 (-0%)

作者 Lukmanul Hakim & Mahmud Al-Misri
Sejarah Ringkas Nabi Muhammad SAW & Biografi Khulafa Ar-Rasyidin , sebuah buku sejarah mengenai tokoh-tokoh islam seperjuangan Nabi Muhammad SAW dalam era memperkenalkan tauhid Allah yang maha Esa, melalui agama suci Islam sewaktu tahun-tahun awal Hijriyah. Karya asal oleh Mahmud Al-Misri dan terjemahan Bahasa Melayu oleh Abdul Rahman Saleh Siregar, buku ini merupakan himpunan latar belakang sahabat Nabi SAW yang utama iaitu Abu Bakar As-Siddiq, Umar Al-Khattab, Uthman Bin A 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 39.00 (-0%)

作者 Muhd Kamil Ibrahim Bersama Rakan-Rakan
JODOH ANUGERAH DIA (JAD) dijayakan oleh 25 orang penulis yang berbeza latar belakang. Malah, apa yang menarik, antara mereka adalah terdiri public figure yang tidak asing lagi dalam usaha dakwah dan motivasi. Antaranya Datuk Norhafizah Musa, Ustazah Isfadiah Mohd Dasuki, Ustaz Roslan Mohamed, Ustaz Pahrol M. Juoi dan Tengku Asmadi Tengku Mohamad. Mereka turut berkongsi kisah dan pengalaman bertemu jodoh. Datuk Norhafizah dan Ustazah Isfadiah misalnya, kerana latar belakang ak 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 40.00 (-0%)

作者 Shahnon Ahmad
“Kita dah lama bersopan santun." "Tok nenek kita dulu pun bersopan santun sampai tergadai semua tanah kepada orang lain. Dan kita semua jadi peminta sedekah di tanah air kita sendiri." Sekian lama meneroka hutan dan menyembah perdu getah di tanah orang, Salam serta seluruh penduduk Kampung Terenas masih hidup melarat. Suman - seorang anak desa yang ramah, tiba-tiba menjadi pemuda berapi-api melawan penindasan dan ketidakadilan dengan semangat yang menggetarkan. Fatah - 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Andy Griffiths
There are lots of laughs at every level in The 169-Storey Treehouse, from the worldwide bestselling Treehouse series by Andy Griffiths and Terry Denton. Andy and Terry have added thirteen new levels and built their biggest and most astonishing treehouse yet! It has everything they―and you―could wish for including: an electric pony stable, a Santa Land, a NOISY level, a kangaroo-riding range, a weather dome (where you can have whatever weather you want whenever you want i 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Kidou Senshi Gundam Unicorn JAP/ENG JAP(SP) E / C / M Kini tahun U.C. 0096, 3 tahun selepas tamatriya Perang Neo Zeon II. Kononmya Yaysan Vist telah memanipulasikan Persekutuan Bumi dan Elektronik Anaheim dari belakang. Yayasan tersebut merancang menyerahkan satu rahsia penting. "Kotak Laplace" kepada sisa konco Neo Zeon yang dikenali sebagai Sleeves. Urusan rahsia mereka diadakan di dalam koloni perkilangan, Perindustrian 7. Sini kampung halaman Banagher Links dan dia tela 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 44.91 (-10%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 席米·康
★王意中、陳志恆、彭菊仙、魏瑋志(澤爸)、羅怡君等多位親子專家,一致推薦!★ 最新研究指出,短影音宛如毒品,會讓孩子成癮, 甚至變成「抖音腦」,無法克制分心和衝動! 孩子常常上網滑手機,大腦會發生什麼事? 該如何幫助身為「數位時代原住民」的孩子, 找回專注力+思考力+創造力?   25歲以前是大腦發展的黃金時期,   但現在女 了解更多
原价 RM 69.30

现售 RM 69.30 (-0%)

会员 RM 69.30 (-0%)

作者
Kimetsu no Yaiba: Katanakaji no Sato-hen 鬼滅之刃:刀匠村篇 Season 3 JAP/ENG (E / C / M) Adaptation of the Swordsmith Village Arc. Tanjiro’s journey leads him to the Swordsmith Village, where he reunites with two Hashira, members of the Demon Slayer Corps’ highest-ranking swordsmen - Mist Hashira Muichiro Tokito and Love Hashira Mitsuri Kanroji. With the shadows of demons lurking near, a new battle begins for Tanjiro and his comrades. Adapsi Arka Kampung Tukang 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 26.91 (-10%)

会员 RM 25.42 (-15%)

作者 Fikri Fiq
Pernahkah kamu terbayang bahawa kamu dan rakan-rakannya disedut masuk ke sebuah kitab purba gara-gara terjumpa kitab tersebut di stor lama? Haa…Begitulah yang terjadi kepada Alya dan rakan-rakannya sewaktu mereka sedang berlatih untuk mewakili sekolah ke Pertandingan Pesta Pantun Peringkat Negeri. Semuanya bermula apabila mereka melangkah ke dalam stor lama di belakang perpustakaan, lalu disedut masuk ke dalam sebuah kitab purba! Lebih mengejutkan lagi, mereka dibawa ke seb 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 19.00 (-0%)

作者 Dato' Dr. Abdul Basit Hj. Abdul Rahman
Al-Quran sering menggunakan kalimah wa absyiru (khabar gembira) untuk menenteramkan hati orang mukmin, agar tetap berada di jalan lurus. Datangnya kalimah ini umpama angin sejuk di kala teriknya kehidupan yang penuh dengan rintangan dan cabaran. Dijanjikan syurga, nikmat buat yang sabar, diberi ganjaran pahala berganda dan ditanam kasih sayang dalam hati, merupakan antara khabar gembira daripada Allah SWT buat golongan beriman. Walaupun terpaksa berjalan di atas ‘duri’ du 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 34.00 (-0%)

作者 Cheritasis
Jangan pernah jadikan aku pilihan kedua dalam hatimu... Intan Syuhailah – Disebabkan emaknya tak nak dia menjadi anak dara tua, maka Intan pun diperkenal dengan anak Mak Cik Ani yang muda tiga tahun daripadanya. Duda anak satu pula tu! Zharul Ariffin – Laju saja dia terima bila emaknya nak perkenalkan dia dengan anak dara lanjut usia itu. Sebab hati Zharul memang dah tak terberkenan sangatlah pula. Tak kisahlah dia cik adik dan Intan cik kak. Masing-masing dah main mat 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 29.00 (-0%)

作者 Faraa Musa
Ternyata beberapa tahun/bulan/hari kebelakangan ini cukup berat,ya? Telah banyak hal yang kita korbankan mulai dari ketenangan fikiran dan perasaan sehingga segala harapan dan segala keinginan yang selama ini kita idam-idamkan. Didewasakan oleh keadaan dan takdir bukanlah hal yang buruk, kerana dengan itu kita tahu sedih hanya sementara dan dari patah kita belajar untuk tumbuh.Hakikatnya, kita semua sedang sembuh dan tumbuh dari luka kita masing-masing. Buku ini bukan tenta 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 30.00 (-0%)

作者 Nursuhada
Perempuan Yang Membaca dan Bahagia mengajak kita untuk menikmati setiap musim perjalanan- apa-apa yang sudah terjadi, apa-apa yang sedang dilalui, apa-apa yang kita lewati suatu ketika nanti. Semuanya mengandungi erti bahawa hidup ini menyimpan pembelajaran untuk kita pelajari dan nikmati, untuk kita menjadi sebaik-baik manusia yang bernilai dan berbudi. Perempuan Yang Membaca dan Bahagia membawa kita merenung dan melihat jejak-jejak kehidupan- melewati fasa pencarian, mengh 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

无库存

作者 Muhd Kamil Ibrahim , Rakan-Rakan
2 KALI PERTAMA KALI … Dia Maha Mengetahui dijayakan oleh 25 orang penulis yang berbeza latar belakang dan usia. Ada yang sudah berpengalaman menulis buku dan ada yang buat pertama kali menulis. Buku ini terbahagi kepada dua bahagian. Bahagian pertama menceritakan kisah dan pengalaman pertama kali penulis mengerjakan haji dan umrah. Biarpun misi dan tempatnya sama iaitu Tanah Suci, anehnya setiap penulis mempunyai kisah dan pengalaman yang berbeza-beza. Setiap kisah amat men 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 40.00 (-0%)

作者 Bonda Nor , Aziana Ar
Ya, saya orang bisnes. Aziana pula makan gaji. Saya seorang yang kalut dan boros Aziana pula seorang yang teliti dan teratur. Perbezaan inilah yang menjadi pelengkap pada naskhah berjudul URUS REZEKI. Perbezaan yang membawa kepada satu titik persamaan yang menjelaskan bagaimana kami menguruskan rezeki masing-masing agar berada di paras stabil, hingga boleh membeli beberapa buah rumah dan melazimi sedekah. Lahaulawalaquwataillabillah. Sebagai seorang yang dah banyak jatuh bang 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 36.00 (-10%)

会员 RM 32.00 (-20%)

作者 SisYoujae
Habluminallah wa habluminannas~ Menjadi Muslim terbaik itu tidak cukup sekadar menjaga hubungan dengan Tuhan Sekalian Alam. Hakikatnya, setiap tindakan kita terhadap manusia, haiwan, seisi alam serta persekitaran turut menjadi kayu ukur keperibadian kita. Demi mengekalkan keharmonian sedia ada, keperibadian mulia dan disenangi menjadi kunci utuhnya perhubungan yang dibina serta damainya kehidupan yang dilalui. Judul kali ini bakal membawa kita menjadi lebih rahmah terh 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 NCT DREAM
The album comes with: 1 Poster Cover 4 Postcards 4 Stickers (Random 4 out of 9) 1 Photocard (Random 1 out of 7) *Subject to actual product content 了解更多
原价 RM 104.90

现售 RM 94.41 (-10%)

会员 RM 89.17 (-15%)

作者 BTS and Myeongseok Kang
The K-pop group that took the world by storm and has achieved immense success in the music industry and beyond!... It is to be revealed on 9th July 2023. Pre-order NOW to secure your copy! THE FIRST-EVER OFFICIAL BOOK― Published in celebration of BTS’s 10th Anniversary, stories that go beyond what you already know about BTS, including unreleased photos, QR codes of videos, and all album information. After taking their first step into the world on June 13, 2013, BT 了解更多
原价 RM 189.90

现售 RM 189.90 (-0%)

会员 RM 189.90 (-0%)

作者
Kompilasi Komik Boboiboy Galaxy Musim 2: Seruan Rimbara 01 Pengembaraan baharu BoBoiBoy bermula! Selepas ancaman Retak'ka berjaya dibendung, TAPOPS kini membuka markas baharu di Bumi suapaya misi pencarian Power Sphera dapat diteruskan dengan lebih lancar. Namum begitu, Adu Du yang merupakan seteru utama BoBoiBoy masih lagi menyimpan hasrat untuk menjadi Pemburu Power Sphera terulung. Laksamana Tarung menyerahkan satu misi baharu kepada BoBoiBoy dan rakan-rakan; BoBoiBo 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 22.90 (-23%)

会员 RM 22.90 (-23%)

作者 Bunda Ary
"Tetaplah di posisi kalian. Jagalah bahagian belakang kami. Jika kalian melihat kami menang, jangan sesekali turun atau mengikut kami. Jika kalian melihat kami kalah atau syahid, jangan membantu kami." Pesanan yang jelas dan tegas disampaikan oleh Rasulullah kepada pasukan pemanah. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者
Bungou Stray Dogs 文豪野犬 JAP/ENG (E / C / M) Ini mengisahkan Nakajima Atsushi yang dihalau keluar dari rumah anak yatim, kebetulan menyelamatkan, seorang lelaki yang cuba membunuh diri di tepi sungai. Lelaki tersebut bernama Dazai Osamu, bersama dengan rakannya Kunikida, ialah ahli agensi detektif khas. Mereka mempunyai kuasa ghaib dan kendali kes yang bahaya bagi polis dan tentera. Mereka sedang menjejak seekor harimau yang muncul di kawasan it kebelakangan ini ket 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 62.91 (-10%)

会员 RM 59.42 (-15%)

作者 Helmy Effendy
Siapa sangka, percutian para pelajar Universiti Tun Dr. Mahathir ke Langkawi untuk menyiapkan assignment dirundung malang besar. Pesawat Boeing 777-300ER, penerbangan MH707 yang dinaiki mereka terhempas di sebuah pulau misteri. Afiq Zaki, Tengku Nizariff dan Ummu Habibah, tiga orang sahabat baik antara penumpang pesawat itu. Siapa sangka, pulau itu menyimpan seribu misteri yang menanti untuk dibongkarkan mereka yang terselamat daripada nahas besar itu. Entah kenapa juga, t 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 37.00 (-0%)

会员 RM 37.00 (-0%)

作者 Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Buku ini membahas tentang dosa dan cara membersihkan diri daripadanya. Diterangkan mengapa orang mudah berbuat dosa dan menyimpang dari ajaran Islam sebenar. Kemudian diterangkan pula kesan dan keburukan dosa. Dihuraikan hal-hal yang merangsang untuk bertaubat, jalan menuju hidayah dan cara mendekatkan diri kepada Allah SWT. Dan seterusnya diterangkan syarat-syarat bertaubat dan cara bertaubat yang betul. Oleh itu jangan berputus asa dan segeralah bertaubat sebelum terlambat. 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 Muhd Kamil Ibrahim
Kisah ujian kehidupan yang ditempuh oleh seseorang dan bagaimana ujian itu dihadapi, boleh menjadi 'healing' (penawar) buat orang lain. Inilah yang akan dirasai apabila membaca buku ini. Malah sebahagian pembaca mungkin akan menemui kisah serupa dengan apa yang mereka pernah atau sedang hadapi. Setidak-tidaknya ia memberi inspirasi. Dalam cerita, ada ilmu yang pembaca dapat. Ada panduan dan motivasi daripada 40 kisah ujian yang pelbagai daripada 20 orang penulis dari bermacam 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 35.00 (-0%)

作者 Bunda Ary
Pelbagai tuduhan dilemparkan kepada Rasulullah. Mereka mengatakan baginda pendusta, tukang sihir, penyair bahkan gila. Pada sebelum ini, mereka sendiri yang mengaku Rasulullah bukan begitu orangnya. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
 MENDAM BERAHI ialah sebuah kapal kenaikan kerajaan yang digunakan zaman Kesultanan Melayu Melaka abad ke-16. Kapal ini berada di bawah kendalian Laksamana Hang Tuah semasa beliau mengembara ke-14 buah negara bagi menjalinkan hubungan dengan negeri asing, juga untuk membawa jemaah haji ke Mekah. Mendam Berahi panjangnya 60 gaz (180 kaki atau 54.9 meter) dan lebarnya 6 depa (36 kaki atau 11 meter). Menurut kajian Rohaidah Kamaruddin, penukaran unit yang dibentangkan dalam m 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

1-326 of 326

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top