Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' kerajaan alam melayu '找到 4817 件相关商品
作者
~ 100% 配合最新《课程与评估标准》(DSKP) 编写 ~ 多样化的优质练习 了解更多
原价 RM 5.60

现售 RM 5.60 (-0%)

会员 RM 5.60 (-0%)

作者 Dan Morain
A revelatory biography of the first Black woman to stand for Vice President, charting how the daughter of two immigrants in segregated California became one of this country's most effective power players. There's very little that's conventional about Kamala Harris, and yet her personal story also represents the best of America. She grew up the eldest daughter of a single mother, a no-nonsense cancer researcher who emigrated from India at the age of nineteen in search of a bet 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

作者 Ustaz Haji Jafri Abu Bakar Mahmoodi
Mukjizat merupakan kejadian luar biasa yang tidak mampu diterima oleh akal, yang terjadi pada diri nabi dan rasul sebagai bukti kerasulan mereka. Sebagai penutup para nabi, Nabi Muhammad ﷺ memiliki ribuan mukjizat anugerah daripada Allah Ta‘ala. Buku ini hadir bagi menyajikan sebahagian daripada kisah-kisah mukjizat tersebut. Menariknya, penulis menyusun kisah-kisah hebat tersebut dalam lima tema utama. Ini merupakan satu kelainan yang dikemukakan oleh penulis. Supaya ma 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

无库存

作者
Jujutsu Kaisen 咒术回战 In a world where demons feed on unsuspecting humans, fragments of the legendary and feared demon Ryoumen Sukuna were lost and scattered about. Should any demon consume Sukuna's body parts, the power they gain could destroy the world as we know it. Fortunately, there exists a mysterious school of Jujutsu Sorcerers who exist to protect the precarious existence of the living from the undead! Yuuji Itadori is high schooler who spends his days visitin 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Zint
Alif dah mulakan hidup di Kuala Lumpur sebagai runner. Seronoklah dapat kerja sesuai dengan cintanya pada motosikal. Sambil menyelam minum air~♥Macam mana pun, minat Alif nak race tak padam. Semakin membuak-buak pula tu!Hmm… dah jauh dengan mak ayah kat kampung tu, makin berani ke Alif nak teruskan minat dia? Adrenalin makin memuncak dalam jilid ke-2 ni! VROOM~ 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Panda
Lokman, seorang jejaka yang sentiasa bersenang-lenang tiba-tiba ditimpa masalah dan diselamatkan oleh seorang wanita misteri dalam hutan. Dari rupa dan perhiasan dipakainya, wanita tu bukan manusia biasa.Disebabkan terhutang budi, Lokman membawa wanita tu masuk ke kampung. Bomoh kampung dapat mengenal pasti wanita tu sebenarnya ular tedung jadian!Adakah dia mempunyai motif jahat? Apa misteri lebih besar yang bakal Lokman dan kawan-kawan bongkar? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Michael Chuah
Kebenaran mengerikan terungkap dan Kaze mendapati Ray tidak berdaya bertahan dengan kuasa dalam dirinya. Dia telah melepaskan raksasa angkasa yang menghancurkan dunia! Hanya Belle dapat mengatasi masalah yang menghalang tetapi risiko amat tinggi. Adakah Belle sudah terlambat? Adakah Ray akan pulih untuk menyelamatkan keadaan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jo & Kin
Aku takkan melangkah lebih dekat ke arah jejaka rumit tu! Biarlah selamanya aku bertepuk sebelah tangan~Nao, si gadis pengecut yang takut ambil risiko. Dia tak nak bertindak meskipun dah tiga tahun menyimpan perasaan terhadap Shun; playboy paling popular kat sekolah. Segalanya dirasakan mustahil bagi Nao.Berkongsi tempat lepak rahsia wujudkan ‘tautan’ antara diorang tanpa disedari! Tapi musim bunga buat Nao bertindak tanpa fikir jauh. Sikapnya yang terlalu berhati-hati be 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chia Teshima
Semasa cuti sekolah baru-baru ni, Seth dan rakan-rakan mengikuti rombongan ke banda raya bersejarah Melaka. Di sana diorang menginap di sebuah hotel namun berlaku banyak insiden tak dijangka.Ada yang ganggu lena rakan sebilik, lembaga muncul dan macam-macam lagilah. Takkanlah dah lewat malam pun nak bergurau.Eh, tunggu kejap... kenapa lain macam je muka diorang? Ada yang dirasuk ke?  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon / Vezill
Dengan nilai pengorbanan Cain, Remy berjaya melepaskan diri dari luar angkasa dan menuju ke Bumi untuk misi menyelamat. Sementara itu, Rorotti yang telah mendapat kekuatan penuh menjalankan rancangan kejamnya tanpa berlengah lagi! Adakah Remy akan berjaya dan kembali bersama keluarga tercinta? Saksikan kesudahannya dalam PERTARUNGAN MAHARAJA! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Aaron, Norman Dean dan murid tahun enam lain bakal melangkah ke alam sekolah menengah. Ketika Joni, Emilia dan Mia membuat persediaan jamuan perpisahan, mereka sedar mereka bakal menjadi senior Sekolah Rendah Tunas Murni. Mampukah Candy JEM menjadi senior yang dihormati ramai? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Kertas Model Peperiksaan 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者
Attack On Titan 進撃の巨人 : The Final Season Vol.1-16 End (DVD) Gabi Braun and Falco Grice have been training their entire lives to inherit one of the seven titans under Marley's control and aid their nation in eradicating the Eldians on Paradis. However, just as all seems well for the two cadets, their peace is suddenly shaken by the arrival of Eren Yeager and the remaining members of the Survey Corps. Having finally reached the Yeager family basement and learned 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Tanjiro, Nezuko, Zenitsu and Inosuke board a train[N 1] to meet the Flame Hashira Kyōjurō Rengoku and assist him in his mission to hunt for a demon that has killed more than 40 demon slayers on a train. Soon after boarding, all of them fall into a deep sleep, and Enmu, Lower Rank One of the Twelve Kizuki, instructs four passengers, all suffering from severe insomnia, to use magic ropes to enter the demon slayers' dreams, and destroy their spiritual cores so that they can ne 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
ULTRAMAN Z 泽塔奥特曼 In the past, the Devil Splinters were scattered across space. Today, the splinters are still causing chaos throughout the universe. While the Ultra Heroes fight to restore peace to the galaxy, a mysterious being uses these items in its despicable schemes to destroy planets one by one. And now, that evil being approaches the Land of Light.In its way stands the gallant Ultraman Zero and his disciple, Ultraman Z. At the end of a fierce battle, Z cha 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者
MASKED RIDER HIBIKI 响鬼 The Kamen Riders, known as Oni, battle man eating beasts called Makamou with "pure sound". One of the Oni, a man named Hibiki ends up having a teacher and apprentice-like relationship with Asumu Adachi. A young boy unsure of himself and is at a crossroads in his life as he transitions to highschool,Asumu learns to be an adult through watching Hibiki and the other Oni as they all train together to hone their skills in fighting the Makamou and the 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
Uma Musume: Pretty Derby赛马娘Pretty Derby This is a tale of a world where "horse girls" with glorious names and incredible running abilities live alongside humanity. Horse girl Special Week has moved from the country to the city to attend Tracen Academy. There, she and her classmates compete to win the Twinkle Series and earn the title of "The County’s #1 Horse Girl". 這是從異世界傳承下光輝的姓名與競跑能力的“馬娘”,自久以來與人類 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 41.90 (-0%)

作者 Sarah Kamal (Siti Sujinah Sarnap)
Adakah suatu masa dahulu lelaki Melayu sememangnya telah membina tamadun agung yang hebat sehingga menggusarkan para musuh Allah dan mereka begitu takut generasi ini akan bangkit semula atas nama Islam? Kejayaan atau kejatuhan sesebuah bangsa pasti akan disandarkan kepada lelaki. Kuat lelaki, gagahlah bangsanya. Kini makin ramai lelaki Melayu yang ingin moden, tanpa disedari semakin jauh dari budaya malah agamanya. Mereka di ambang hilang jati diri dan hanya menggangguk kepad 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Borobudur adalah istana Ratu Saba' atau Ratu Balqis. Negeri Saba' yang hilang pada zaman Nabi Sulaiman dan digambarkan sebagai sebahagian dari syurga yang ada di bumi, ternyata berada di Indonesia. Fakta mengejutkan itu disampaikan oleh ahli Matematik Islam, KH Fahmi Basya Hamdi melalui kajian selama lebih 33 tahun, beliau bukan hanya memaparkan tentang peninggalan Nabi Sulaiman yang agung tetapi mengubah sejarah Nusantara. Menurut beliau, ciri-ciri negara Saba' yang pernah d 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者 Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
*Diterbitkan khas untuk kanak-kanak berumur 5 hingga 6 tahun *Pelbagai aktiviti dan illustrasi yang menarik dimuatkan dalam siri ini agar dapat meningkatkan minat kanak-kanak untuk belajar serta membantu mereka memahami dan menguasai setiap mata pelajaran 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者
*Ditulis untuk kanak-kanak berumur 5 tahun dan ke atas *Buku ini memuatkan 10 buah lagu serta aktiviti yang menarik *Buku ini memperkenalkan kanak-kanak kepada lagu yang terkenal *Selain itu, aktiviti yang disediakan turut merangsang minat kanak-kanak terhadap asas pembelajaran 了解更多
原价 RM 2.90

现售 RM 2.90 (-0%)

会员 RM 2.61 (-10%)

作者 Tim Man Jadda Wajada 7
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

无库存

作者
*Diterbitkan khusus untuk murid-murid tahun 1, 2 dan 3 agar lebih efektif dalam menulis karangan *Contoh karangan disusun dan ditulis secara dwibahasa untuk membantu murid lebih memahami dan seterusnya mudah menulis karangan *Rangkuman pelbagai tajuk karangan menjadikan buku ini menarik untuk menjadikan panduan 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
*Khusus untuk murid tahun 4, 5 dan 6 *Memuatkan nota tentang panduan menulis dan jenis-jenis karangan untuk mengukuhkan pengetahuan murid *Mengandungi pelbagai bentuk latihan menulis karangan yang disusun berdasarkan tema dalam buku teks *Setiap latihan disusun mengikut peringkat kesukaran bagi meningkatkan kecekapan murid menulis karangan *Karangan yang lengkap disediakan bagi setiap latihan 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者 Nisaamuttalib
Emeer Isyraf –kacak dan berkarisma. Seorang yang gila kerja hingga tiada masa dan hati untuk bersosial. Dia juga buta tentang cinta. Wajahnya dingin dan beku – tidak bersahabat. Perempuan sebelah mata pun dia tak pandang apatah lagi mahu memberikan hati. Digelar 'Mr Heartless' kerana tidak mempunyai perasaan. Seluruh kehidupannya hanyalah di pejabat dan kerja 'kedua'nya itu... Nur Dania – wanita muda yang baru sahaja diceraikan oleh suami kerana fitnah. Kebahagiaan y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 TadaTada
Alex dan rakan-rakannya berjaya mencari tempat persembunyian Mejar Roger dan Dr. Ming dengan bantuan Raja Automasi. Kebenaran mengenai kematian ibu bapa Hank juga terungkai. Sementara itu, Dr. Ming telah dipintas oleh Void dan Woe. Siapa akan menang dalam perbalahan Blood Clan ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Artis Komik re: ON Comics
Wahai jin sekalian... muncullah dan lunaskanlah dendamku ini!Dia dihina kerana miskin dan tak setaraf dengan kekasihnya. Didorong perasaan marah dan dendam, Sanea dibawa bersama ke kubur oleh abangnya untuk puja entiti ghaib. Namun, apa yang diharapkan tak menjadi! Kenapa Sanea jadi galang ganti?6 karya seriau lagi merinding dari Indonesia dan diterjemah ke bahasa Melayu ni nak cabar korang hayati kisahnya sampai ke noktah terakhir. Berani ke...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Terra Formars 火星异种 During the 21st century, humanity attempted to colonize Mars by sending two species which could endure the harsh environment of the planet to terraform it—algae and cockroaches. However, they did not anticipate the species' remarkable ability to adapt. Now in the 26th century, a lethal disease known as the Alien Engine Virus has arrived on Earth, and the cure is suspected to be found only on Mars. The problem is, Mars in the present is overrun by 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Hot-Bloded Souls
Dr. Bennett telah membawa Dr. Darwin kembali ke pangkalan untuk langkah seterusnya tetapi Jake dan pasukan sedang berusaha menghalang rancangan liciknya. Namun Pasukan X-VENTURE perlu sekali lagi masuk ke dalam tubuh Dr. Darwin untuk sedarkannya dari koma! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kafka Asagiri
Ahli The Decay of Angels, Sigma akhirnya bertempur dengan Teruko, penolong komander Anjing Pemburu kat Kasino Udara! Walaupun tanpa kuasa luar biasa, Sigma menyusun langkah untuk kepung Teruko sementara Atsushi dan yang lain bersembunyi dalam bilik Anne, bersedia untuk serangan balas. Pada masa sama, Tachihara yang sedang menyiasat maklumat jenayah keganasan jumpa satu bukti, tapi... bukti apa?Strategi Dazai dan Dostoyevsky pula telah letuskan bunga api di udara?!! Agensi det 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
Exercise book for primary school, published in 2021, printed in black and white 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
Exercise book for primary school, published in 2021, printed in black and white 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Penulis Tim Man Jadda Wajada Legasi 6
Bagaimana seorang pelajar dari Malaysia yang bernama Huda boleh dikebumikan di Jabal Muqottam, Mesir? Jabal Muqottam merupakan suatu tempat di mana ramai ulama dan aulia Allah SWT dimakamkan di tanah perkuburan tersebut. Istimewa sangatkah dirinya? Apa kebaikan yang telah dia lakukan hingga dia pergi dalam keadaan sebaik-baik pengakhiran sebegitu? Pemergiannya di hari yang mulia, hari Jumaat. Setelah pemergiannya, seorang demi seorang kenalannya mula membuka mulut dan berceri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Leoz
Gali kubur dan mayat dikeluarkan. Kuku dan rambut mayat dipotong lalu dibungkus dalam kain putih sebelum diikat macam bebola. Jadilah patung cuaca. Kemudian darah dititis atas patung tu untuk seru roh!Entahlah ritual tu mitos atau betul-betul berlaku. Tapi disebabkan hujan tak henti-henti, Jun guna cara tu untuk ubah cuaca. Asalnya niat nak main-main je, tapi apa yang jadi lepas tu... Jun pasti menyesal tak sudah!Aura jahat dalam siri ‘Black Rose’ kembali! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Kaoru
Setiap minggu Alex menulis surat kepada ibunya, seorang ahli alamiah walaupun dia jarang membalas. Suatu hari salah satu surat Alex dikembalikan. Selain itu Alex juga menerima satu kiriman bungkusan mengandungi spesimen tumbuhan dan serangga milik ibunya! Adakah sesuatu telah terjadi pada ibu Alex? Mampukah Alex dan putera mencari jalan untuk menghubunginya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Ada waktunya kita rasa hidup ini kurang bermakna, sedangkan segala-galanya nampak cukup dan sempurna. Seharusnya kecukupan ini mendatangkan bahagia yang didamba. Di manakah sebenarnya ketenangan? Saban hari, dari pagi hingga malam kita mencari dan mengimpikan rasa tenang. Ia sentiasa datang dan pergi dengan sendiri. Ketenangan itu tidak pernah kekal dengan kita, dan akan selalu didamba. Mungkin sebenarnya, ketenangan hakiki itu tidak terletak di dunia. Tenang hadir hanya seme 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Gelisah, risau, takut, putus asa. Mengapa emosi sebegini yang selalu membekas dalam hati kita? Ia datang bersilih ganti, sama ada kita sedar ataupun tidak. Kita mencuba bermacam-macam cara untuk keluar daripada rasa gelisah. Adakalanya ia menyembuhkan, namun adakalanya meninggalkan luka yang semakin mendalam. Buku ini menawarkan teduhan buat mereka yang berasa gelisah. Bukan teduhan palsu, kerana di samping merungkai letak duduk kegelisahan dalam hati, Ustaz Pahrol Mohamad Ju 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Pahrol Mohamad Juoi
Namun, hati kita tetap berasa kosong. Mengapa? Hakikatnya/ternyata, bahagia yang sebenar bukanlah terletak pada nilaian kerjaya, wang dan harta. Bahagia, terletak pada bahagianya sebuah hati. Melalui buku ini, Ustaz Pahrol Mohamad Juoi mengajak kita untuk berkenalan semula dengan hati bagi mengisi kekosongan yang dirasai. Melalui pengalaman yang tersulam hikmah, beliau merungkai peranan hati dalam mendatangkan kebahagiaan buat pemiliknya. Barulah kebahagiaan yang diburu itu b 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Akif Basri
"Aku nak tolong kawan aku, tapi aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku patut dengar saja ke, atau aku patut cakap sesuatu...?” Kadangkala, apabila kawan datang kepada kita untuk meluahkan, timbul perasaan serba salah dalam diri; “Aku patut buat apa ni?” Diam salah, cakap pun salah. Risau nanti tersalah respons. Kekok betul. Sebenarnya, bilakah waktu yang sesuai untuk kita memberi respons? Adakah cukup dengan hanya mendengar? Menjadi pendengar yang baik bukan sekadar 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者
*Disediakan khas untuk murid tahun 1, 2 dan 3 *Laithan disusun khusus untuk meningkatkan kecekapan murid dalam menjawab soalan pemahaman *Latihan terbahagi kepada tiga bahagian: Asuh Minda, Uji Minda dan Cabar Minda *Setiap bahagian merangkumi pelbagai bentuk latihan yang disusun mengikut peringkat kesukaran bagi membantu murid belajar secara progresif *Mengandungi soalan KBAT dan i-THINK untuk merangsang dan mengembangkan kebolehan analitik murid 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 3.92 (-20%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 4 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.51 (-10%)

会员 RM 3.12 (-20%)

作者
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 5 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.51 (-10%)

会员 RM 3.12 (-20%)

作者
*Diterbitkan khusus untuk kanak-kanak berumur 6 tahun *Latihan sesuai dengan tahap pemikiran dan pembelajaran awal kanak-kanak *Ilustrasi yang menarik dapat membantu kanak-kanak berfikir secara kreatif 了解更多
原价 RM 3.90

现售 RM 3.51 (-10%)

会员 RM 3.12 (-20%)

作者
*Disusun mengikut unit di dalam buku teks *Latihan meliputi aspek pemahaman, seni bahasa, tatabahasa dan penulisan *Membantu memperkukuh perbendaharaan kata murid *Mengandungi soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Sesuai digunakan sebagai latihan tambahan untuk menguji kefahaman murid 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.21 (-10%)

会员 RM 5.52 (-20%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
KUROKO'S BASKETBALL 影子的籃球 The Basketball Team of Teiko Middle School with more than hundreds of members, has won three-peat in the Middle School League. With such brilliant history, the five rare genius players of this team became known as the Generation of miracles. However, there was a fact that few know.There's another one besides the five genius players. The phantom sixth man! Revealing the related information of ! It's mainly about the Generation of Miracles 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 79.90 (-0%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者 Fuji
Hans Christian Andersen hanya benarkan kamera tangkap gambarnya dari sisi?Fakta menarik untuk dipelajari dengan mudah!Segala fakta menarik yang kamu belum ketahui tentang Ikon Budaya ada di dalam!Picasso bakar lukisan sendiri untuk hangatkan tubuh? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Kegemilangan Islam bermula tahun 622 apabila wahyu pertama diturunkan kepada Rasulullah SAW di Gua Hira', Arab Saudi. Sejarah telah mencatatkan bahawa Islam muncul di Semenanjung Arab pada kurun ke-7 Masihi. Sewaktu zaman kegemilangan Islam, para ahli falsafah dan ahli sains serta jurutera-jurutera dunia Islam banyak menyumbang kepada teknologi. Pencapaian saintifik dan dan intelektual mekar pada zaman keemasan itu. Kerajaan Islam mewarisi pengetahuan dan kemahiran Timur Teng 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 31.12 (-20%)

作者 Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者
Gemilang Model Karangan Bahasa Melayu Buku 1 ditulis berdasarkan tema buku teks Bahasa Melayu KSSR Semakan. Model karangan ini bertujuan untuk menarik minat membaca dalam kalangan murid. Buku ini juga mengandungi kosa kata dalam dwibahasa iaitu Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris untuk meningkatkan kefahaman murid. 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 4.00 (-20%)

1-4817 of 4817

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top