Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' kunci emas sejarah '找到 1019 件相关商品
作者
• Disposable Face Mask • Medical Use • 4-ply material • 5 pcs per pack 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.90 (-0%)

作者
• Disposable Face Mask • Medical Use • 4-ply material • 5 pcs per pack 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.90 (-0%)

作者 Chia Teshima
Semasa cuti sekolah baru-baru ni, Seth dan rakan-rakan mengikuti rombongan ke banda raya bersejarah Melaka. Di sana diorang menginap di sebuah hotel namun berlaku banyak insiden tak dijangka.Ada yang ganggu lena rakan sebilik, lembaga muncul dan macam-macam lagilah. Takkanlah dah lewat malam pun nak bergurau.Eh, tunggu kejap... kenapa lain macam je muka diorang? Ada yang dirasuk ke?  了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Kertas Model Peperiksaan 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
Attack On Titan 進撃の巨人 : The Final Season Vol.1-16 End (DVD) Gabi Braun and Falco Grice have been training their entire lives to inherit one of the seven titans under Marley's control and aid their nation in eradicating the Eldians on Paradis. However, just as all seems well for the two cadets, their peace is suddenly shaken by the arrival of Eren Yeager and the remaining members of the Survey Corps. Having finally reached the Yeager family basement and learned 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Borobudur adalah istana Ratu Saba' atau Ratu Balqis. Negeri Saba' yang hilang pada zaman Nabi Sulaiman dan digambarkan sebagai sebahagian dari syurga yang ada di bumi, ternyata berada di Indonesia. Fakta mengejutkan itu disampaikan oleh ahli Matematik Islam, KH Fahmi Basya Hamdi melalui kajian selama lebih 33 tahun, beliau bukan hanya memaparkan tentang peninggalan Nabi Sulaiman yang agung tetapi mengubah sejarah Nusantara. Menurut beliau, ciri-ciri negara Saba' yang pernah d 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

无库存

作者
- Berdasarkan Buku Teks KSSM Terkini - Rangsang daya ingatan anda sebelum menghadapi "Exam"! - Rujukan efektik, bergrafik dan diagramatik - Bonus Info Ekstra - WOW! Kuiz - Pautan Pantas 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 12.67 (-15%)

无库存

作者 Fuji
Ada tiga Revolusi Perindustrian?Bilakah COLUMBUS tiba di Dunia Baharu?Saksikan Peristiwa Sejarah!Lihat dengan lebih dekat Titik Perubahan Sejarah. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者
Mesti dimiliki untuk membiasakan diri dengan format baharu SPM dan menjawab soalan dengan yakin! 了解更多
原价 RM 7.65

现售 RM 7.65 (-0%)

会员 RM 6.50 (-15%)

作者
GOLDEN KAMUY (SEASON 3) 黃金神威 第三季 VOL.1-12 END + 3OVA (DVD) Will Asirpa and Sugimoto ever be reunited? A new battle for survival begins in the frozen land of Karafuto! After the battle at the prison, Sugimoto and Asirpa were separated. Kiroranke and Ogata take Asirpa north to Karafuto, along with Shiraishi, the "Escape King," to follow a clue about her father. With Noppera-bo, the man who stole the Ainu gold, dead, only his daughter Asirpa can solve the mystery. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Kertas Model Top Score SPM disediakan berdasarkan format pentaksiran SPM baharu Kertas soalan ini disediakan untuk: ● membiasakan pelajar dengan soalan dan format SPM sebenar ● meningkatkan kemahiran pelajar menjawab soalan SPM ● membolehkan pelajar menjawab soalan dengan lebih yakin 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.90 (-0%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Kegemilangan Islam bermula tahun 622 apabila wahyu pertama diturunkan kepada Rasulullah SAW di Gua Hira', Arab Saudi. Sejarah telah mencatatkan bahawa Islam muncul di Semenanjung Arab pada kurun ke-7 Masihi. Sewaktu zaman kegemilangan Islam, para ahli falsafah dan ahli sains serta jurutera-jurutera dunia Islam banyak menyumbang kepada teknologi. Pencapaian saintifik dan dan intelektual mekar pada zaman keemasan itu. Kerajaan Islam mewarisi pengetahuan dan kemahiran Timur Teng 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 31.12 (-20%)

作者 Abdullah Sidek
Kemanusiaan merupakan nilai kenabian yang dipandang enteng oleh manusia. Demi mengejar sesuap kekuasaan dan secubit kemegahan, manusia sanggup memperlakukan manusia lain dengan sewenangnya. Tiada lagi sifat kemanusiaan di dalam diri sehingga mereka sanggup menganggap nyawa orang lain sebagai murah dan tidak berharga. Betapa dahsyatnya apabila manusia sebegini menjadi penguasa. Buku ini hanya membongkar sebilangan kecil pembantaian yang pernah berlaku di setiap penjuru dunia. 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Redcode
Wabak virus yang mengancam telah menjerumuskan ke arah kekacauan!Sejauh mana Pasukan X-VENTURE mahu memastikan keadaan bandar yang terdesak untuk hidup tidak menuju ke arah kehancuran? Mereka perlu menyiasat saintis yang hilang dan vaksin yang dihasilkannya. Adakah rakan baharu mereka Luke dapat membantu untuk pulih dari epidemik ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Praktis Hebat! SPM merupakan siri praktis topikal berdasarkan sukatan pelajaran KSSM dan format pentaksiran SPM yang terkini. Soalan-soalan tersedia yang berorientasikan peperiksaan bertujuan untuk membantu murid menguasai konsep-konsep yang dipelajari, di samping membiasakan diri mereka dengan format pentaksiran sekolah dan peperiksaan SPM. Dengan penerapan soalan dan praktis berdasarkan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT 了解更多
原价 RM 7.35

现售 RM 7.35 (-0%)

会员 RM 6.62 (-10%)

作者 Michael Chuah
Ray mendapati dirinya dalam dunia penuh kejutan semasa mencari makhluk kejam untuk menyelamatkan Moodoo yang diculik. Mereka telah mengetahui banyak perkara daripada yang sepatutnya.Mampukah Ray, Belle dan Kaze berhadapan makhluk kejam ini demi menyelamatkan rakannya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Mesti dimiliki untuk membiasakan diri dengan format terkini PT3dan menjawab soalan dengan yakin! 了解更多
原价 RM 6.35

现售 RM 6.35 (-0%)

会员 RM 5.40 (-15%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Buku ini menjelaskan ibadah puasa yang menjadi kewajipan umat Islam dalam infografik yang berwarna dan mudah untuk diingati. Bermula dengan pengertian, sejarah asal puasa, hukum-hakam, syarat-syarat, rukun-rukun, perkara-perkara sunat dan perkara-perkara yang membatalkan puasa. Turut dijelaskan golongan-golongan yang dibenarkan untuk berbuka atau tidak berpuasa dan denda serta fidyah yang perlu dibayar jika meninggalkan puasa. Semoga ibadah puasa yang dilaksanakan saban 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 31.90

现售 RM 31.90 (-0%)

会员 RM 28.71 (-10%)

作者 Aniq Muhai
Menjadi penghafal Al-Quran merupakan impian hampir setiap dari kita, yang mana mampu menjadi peneman dalam alam kubur nanti. Ramai orang beranggapan Al-Quran itu membantu menenangkan jiwa, namun berapa ramai yang sedar untuk membaca mahupun membuka saat dibelenggu kesibukan dunia? Pelbagai persiapan perlu dilakukan sebelum memasuki dunia penghafal Al-Quran. Di dalam buku ini tersedia beberapa jalan untuk kita pilih, dan membantu menjelaskan lagi tujuan sebenar kita menghafal 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-20%)

无库存

作者
Located on the outskirts of Tokyo, Hachimitsu Private Academy is a prestigious all-girls boarding school, famous for its high-quality education and disciplined students. However, this is all about to change due to the revision of the school's most iconic policy, as boys are now able to enroll as well. At the start of the first semester under this new decree, a mere five boys have been accepted, effectively splitting the student body into a ratio of two hundred girls to one bo 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
"Puberty syndrome – Abnormal experiences rumored on the internet to be caused by sensitivity and instability during adolescence. This year, Sakuta Azusagawa, a second-year student at a high school near Enoshima, meets several girls that are experiencing this “puberty syndrome.” For instance, he meets a wild bunny girl in the library. She turns out to be an actress on hiatus, Mai Sakurajima, who is also his senior at the school. For some reason, no one else can see this 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 33.90

现售 RM 33.90 (-0%)

会员 RM 30.51 (-10%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan Format Pentaksiran Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) mulai tahun 2021 yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 4 dan Tingkatan 5. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR SPM ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Sougo Tokiwa, a high school student born in the year 2000, dreams of one day becoming a king when he meets a mysterious girl named Tsukuyomi from the year 2068 who gives him an ominous warning: "You will become Kamen Rider Zi-O, the King of Time; the demon destined to rule the world." While troubled by his possibly cursed fate, Sougo becomes Zi-O to save the time space continuum from the Time Jackers, a group seeking to alter the history of the Heisei Kamen Riders for their o 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 79.90 (-0%)

作者
"MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis da 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan yang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Sebelum ini di dalam jilid 1, telah dimuatkan 16 buah kerajaan dan 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 35.01 (-10%)

作者 Rozan O'Hara & Laila Haq
Khianat adalah perlakuan yang belot atau tidak setia dalam sesuatu urusan berkait dengan hubungan. Belot boleh berlaku sama ada dalam kalangan individu mahupun kumpulan yang akhirnya menatijahkan kesan negatif. Banyak kata lain yang sinonim dengan khianat antaranya derhaka, curang, tipu daya, putar belit, tidak setia, aniaya, dengki, busuk hati dan macam-macam lagi. Banyak sejarah pengkhianatan berlaku ribuan tahun dalam tamadun manusia. Dalam pelbagai kitab sejarah dan catat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Elvroseth
“Kiss or kill?” BLURB: Empero. Sebuah empayar yang gah di mana bandar utamanya terletak di Roman Hispania. Mereka yang beragama hidup dalam ketakutan dan golongan pagan mula menguasai kemanusiaan dengan konsep Homo Deus. Dan di sini, lahirnya seorang puteri yang tidak bermahkota dan tidak bertakhta. Sultanah Lilith Alai’syah. Itu gelaran yang sepatutnya disandang. Dia hidup tanpa beristana dan tanpa emas permata menyaluti tubuhnya. Sehingga suatu hari, dia bertemu den 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 30.40 (-20%)

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 5 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh.Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! 了解更多
原价 RM 17.95

现售 RM 17.95 (-0%)

会员 RM 16.16 (-10%)

作者 Auni Zainal
Dia diam apabila marah. Dia diam apabila sedih. Dia diam apabila kecewa. Mawaddah Ilmi tidak tahu apa masalah dirinya. Namun, dia sentiasa pasti yang dia tak berhak disayangi, apatah lagi layak ke syurga. “Aku tak pernah buat apa-apa dengan betul. Aku menyusahkan orang lain sejak dulu. Semuanya salah aku sebab aku tak cukup baik." Pendirian Mawaddah berubah sejak Iffat Rusyaidi melihat dia dimalukan semasa suatu temu duga. Dia sentiasa mengelak daripada Iffat, sehingga 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
CEPAT • TEPAT • PADAT 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 池昌旭 , 金智媛 , 金玟锡 , 韩智恩 , 刘庆秀
The storyline of the series is in interview format -- six people talking about their dating life. Park Jae-won (Ji Chang-wook), 32 years old architect by profession has a passionate and honest personality. He is not able to forget the woman, whom he calls a "camera thief". She stole his heart and disappeared. Lee Eun-oh (Kim Ji-won), 29 years old marketer, lives an ordinary life but has an alter ego called Yoon Seon-a. She meets Park Jae-won under her fake identity in Yangyan 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者 Nurin Insyirah
Badan Lisa diikat kemas di kerusi! Hingga tangan dan kakinya langsung tidak dapat bergerak.“Uncle buat apa ni? Apa uncle nak dari saya?!!” soal Lisa ketakutan.Takashi gelak mengekek mendengar soalan Lisa.“Jangan risau. Lepas keluarga kau bayar tebusan tiga juta, aku bebaskan kau."Bermula dengan percutian di Jepun. Keterujaan Lisa bertukar pilu. Siapa sangka mommy dan daddy-nya ada agenda lain dalam perlancongan mereka. Dan satu persatu rahsia terungkai tatkala Lisa bert 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者
MASTERCLASS PT3 dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan Pentaksiran Tingkatan 3(PT3) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis dan pentaksiran yang disediakan. Setiap nota dan praktis direncanakan oleh 了解更多
原价 RM 32.90

现售 RM 32.90 (-0%)

会员 RM 29.61 (-10%)

作者
MASTERCLASS SPM dipersembahkan dalam reka bentuk trend paling kini, segar, berwarna-warni lagi meriangkan seperti yang diperlukan oleh murid hari ini. Yang paling utamanya, inilah satu-satunya siri yang menyediakan kandungan yang paling segar dan terkini di pasaran kerana diolah baharu, khusus untuk keperluan silibus KSSM terkini, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran (DSKP) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) secara total, baik dari segi notanya mahupun dari segi praktis dan 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 11.90 (-0%)

会员 RM 10.71 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 11.90 (-0%)

会员 RM 10.71 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 11.90 (-0%)

会员 RM 10.71 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 12.51 (-10%)

作者
Siri XPRESS KENDIRI PT3 ini diterbitkan bagi memenuhi keperluan format PT3 terkini dan keperluan semasa yang digariskan dalam sukatan pelajaran. Setiap judul dalam siri XPRESS KENDIRI PT3 ini dirancang dan diolah dengan bersumberkan buku teks, format PT3 terkini, buku ulang kaji, contoh pentaksiran, maklumat semasa, dan kepakaran penulis yang cukup berpengalaman dalam subjek masing-masing Walaupun bersaiz kecil, siri XPRESS KENDIRI PT3 mampu membawa kejayaan besar kepada ca 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 11.90 (-0%)

会员 RM 10.71 (-10%)

作者
- Based on the latest KSSM Textbook - Boost your memory before your exam - Effective Reference, Graphical & Diagrammatic 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan format Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3) terkini yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 1, Tingkatan 2, dan Tingkatan 3. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi memahami f 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan format Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3) terkini yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 1, Tingkatan 2, dan Tingkatan 3. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi memahami f 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者
Siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan mengikut topik dan aspek peperiksaan berdasarkan format Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3) terkini yang menggantikan format pentaksiran yang diguna pakai sebelum ini. Format baharu ini merangkum Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) dalam Tingkatan 1, Tingkatan 2, dan Tingkatan 3. Sehubungan dengan itu, siri Gerak Gempur PdPR PT3 ini diterbitkan khusus untuk membantu murid membuat persediaan awal dan sewajarnya bagi memahami f 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.02 (-15%)

作者 Irwan Fariz
Tiada salah dari Tuhan yang merencana kehidupan. Tiada salah dari Tuhan yang menghadirkan ujian. Salahnya dari kita yang mencipta kunci kepada sebuah pilihan. Kerana dengan pilihan itu menentukan pintu senyuman atau tangisan. Sedih dan luka hadirnya seiringan. Kejadian yang membuatkan kita sebak, peristiwa yang mengalirkan tangis esak. Sengsara itu tidak akan bergantung lama. Sampai masa tali derita itu akan putus. Hanya kamu yang perlu meleraikan simpulan masa. Masa lalu yan 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
The Karasuno High School Volleyball Club finally won their way into the nationals after an intense battle for the Miyagi Prefecture Spring Tournament qualifiers. As they were preparing for the nationals, Kageyama is invited to go to All-Japan Youth Training Camp. At the same time, Tsukishima is invited to go to a special rookie select training camp for first-years in Miyagi Prefecture. Hinata feels panic that he’s being left behind as one of the first-years and then decides 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 49.90 (-0%)

作者
After 2,000 years of countless wars and strife, the demon king Anos Voldigoad made a deal with the human hero, Kanon, to sacrifice his own life to ensure peace could flourish. Reincarnating 2,000 years later, Anos finds that royal demons now harshly rule over lower class hybrid demons in a society that values Anos' pureblood descendants over the demons who interbred with other species, such as humans and spirits. Finding that magic as a whole has begun to decline and his desc 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者
Siri Perfect PBD ini diterbitkan khusus untuk membantu murid cemerlang dalam Pentaksiran Bilik Darjah (PBD) dan Pentaksiran Pusat (PP). Oleh itu, kandungan siri ini menerapkan latihan dan penilaian yang berkualiti serta menepati keperluan pentaksiran seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Ciri-ciri: • Memenuhi keperluan Pentaksiran Bilik Darjah• Berdasarkan DSKP• Merujuk Buku Teks• Mengintegrasikan PAK-21 & PdPc 了解更多
原价 RM 8.35

现售 RM 8.35 (-0%)

会员 RM 7.52 (-10%)

作者 Pynat Mouri
Kalau ada jodoh go on, tapi kalau ditakdirkan tak ada jodoh, aku akan move on! Bagi AZREEN SHARMIN, orang yang paling dia benci semasa balik kampung pastilah terserempak dengan Azamuddin. Budak lelaki yang suka mengejek-ejek dan jadikan dirinya sebagai bahan lawak bodoh dia. Badak, gemuk, tembun, gajah… Semua lengkap dijadikan bahan sindiran. Dan selayaknya hanya jelingan saja yang dihadiahkan untuk lelaki yang dah serupa setan. “ Amboi, cenge sungguh. Alang-alang tok im 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

无库存

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 4 • 5 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Siri ini merangkumi (1) REVISI: √Infografik √Info Islam √Kata Kunci √Nota Komprehensif √Peta Konsep √Glosari (2) PE 了解更多
原价 RM 28.95

现售 RM 28.95 (-0%)

会员 RM 26.06 (-10%)

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 4 • 5 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Siri ini merangkumi (1) REVISI: √Infografik √Tip Seni √Kata Kunci √Nota Komprehensif √Peta Konsep √Glosari (2) PEN 了解更多
原价 RM 32.95

现售 RM 32.95 (-0%)

会员 RM 29.66 (-10%)

作者
FOCUS SPM KSSM Tingkatan 4 • 5 – siri teks rujukan yang lengkap dan padat dengan ciri-ciri istimewa untuk meningkatkan pembelajaran murid secara menyeluruh. Siri ini merangkumi Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) yang baharu serta mengintegrasikan keperluan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Pastinya satu sumber yang hebat bagi setiap murid! Siri ini merangkumi (1) REVISI: √Infografik √Tip SPM √Kata Kunci √Nota Komprehensif √Peta Konsep √Glosari (2) PENGU 了解更多
原价 RM 28.95

现售 RM 28.95 (-0%)

会员 RM 26.06 (-10%)

1-1019 of 1019

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top