0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' lily haslina nasir '找到 160 件相关商品
作者 Noelle Lily Morse
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Nora Ephron
I give this as a present more than other book. I buy it for people so often that I've been known to give girlfriends two copies, one birthday after another' - Dolly Alderton Now with an introduction from Dolly Alderton, author of Everything I Know About Love, revealing how a new generation of women can take inspiration from Nora's sharp wit and wisdom about life. * Never marry a man you wouldn't want to be divorced from. * If the shoe doesn't fit in the shoe store, it's ne 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Lelic Simon
You don't know it exists, but when you have nowhere else to turn, the Haven will find you ... An adrenaline-fuelled adventure, third in the Haven series, by top thriller writer Simon Lelic. Our city. Our secret. Our rules. The Haven is a secret organisation - run by kids, for kids. But the police are on to them, and Ollie's friend Lily is locked up in an off-grid, high-security prison. Ollie and the Haven's investigations team are forced to choose: do they hide away and pr 了解更多
原价 RM 42.90

现售 RM 42.90 (-0%)

会员 RM 38.61 (-10%)

作者 Lily Haslina Nasir
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Adapted and retold by Alice Hemming
Peter Pan was written by James Matthew Barrie, a Scottish novelist and playwright. Peter Pan is well known as one of the best-loved children’s stories of all time. One night, Peter Pan takes Wendy and her brothers to the mythical island of Neverland. The children witness Peter Pan’s recue of an Indian princess called Tiger Lily and his ongoing battles with Captain Hook, a fearsome pirate. 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 板栗子
多年前,厉深以一首Lily迅速爆红,成为歌坛黑马。 多年后,厉深用一首《情书》征服大众,获得业界认可。 他的声音温柔又低沉,被誉为“女神吻过的嗓音”。 每次听到这类评价,厉深想起的都是丽泽公园温暖的午后,那个轻柔又绵长的吻—— 对他来说,那就是他的“维纳斯”之吻。 所有的爱都被藏在歌声里,从青涩的初恋,到不渝的深情。 厉深把他 了解更多
原价 RM 59.80

现售 RM 59.80 (-0%)

会员 RM 53.82 (-10%)

作者 Huirin Nairah
Adakah salahnya mencintai lelaki itu? Adakah salahnya merasakan bahawa lelaki itu milik abadinya? Ya, memang salah dirinya. Di saat dia menerima cinta Hakini, lelaki itu pergi meninggalkan dia tanpa khabar berita. Sungguh, dia berasa kerdil kerana selama ini, dia terlalu mendambakan ceritera cintanya seperti mimpi indah. "Apa niat you sebenarnya? You nak perangkap i? Cakap!" - HAKIMI Kerana wanita bernama Natasha, dia terpisah dengan Umairah. Dia jahil menilai pengorbanan d 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Lily Zheng , Inge Hansen
We all fear selling out. Yet we all face situations that test our ideals and values with no clear right answer. In a world where compromise is an essential aspect of life, authors Lily Zheng and Inge Hansen make the bold claim that everyone sells out--and that the real challenge lies in doing so ethically. Zheng and Hansen share stories from a diversity of people who have found their own answers to this dilemma and offer new ways to think about marginalization, privilege, and 了解更多
原价 RM 86.90

现售 RM 86.90 (-0%)

会员 RM 78.21 (-10%)

作者
Long ago, magic was abundant and enriched the lives of all people until its usage in war. To end the chaos, seven of the most powerful mages gave up their lives in order to seal all magic. Now, almost one thousand years later, their magic seal Magiaconatus hosts Granbelm, a monthly series of battles meant to determine who among its participants is worthy of the title of Princeps, the one true mage. On the night of a full moon, high school student Mangetsu Kohinata is suddenl 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Izzuddin Al-Jitrawiy
Sejarah yang diwar-warkan kepada kita sebahagiannya telah diubah malah yang lebih malang lagi apabila sejarah sebenar kita telah disembunyikan maklumatnya. Generasi muda sekarang terpinga-pinga dalam mencari identiti diri kerana tiada satu contoh atau ikutan dari kalangan bangsanya. Sedangkan bangsa kita adalah bangsa yang hebat, bangsa yang pernah menjadi tumpuan dunia. Apakah kekuatan yang menjadi sandaran moyang kita terdahulu sehingga anasir-anasir luar tidak mampu untuk 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 高橋リエ
  日本網友感動淚推!對愛冷感、無法喜歡上人的治療方法   這一次,一定能找到命中注定的伴侶!   [妳有這些煩惱嗎?]   ・無法愛上他人   ・覺得戀愛交往好麻煩,與其和別人交往寧願選擇單身   ‧不想依靠他人,不知道該如何跟異性撒嬌   ・與別人一旦關係變得親密,就會想馬上跟對方拉開距離   ・總是在心裡挑剔對方這裡不好 了解更多
原价 RM 44.65

现售 RM 44.65 (-0%)

会员 RM 40.19 (-10%)

作者 Azimah Lily
HELENA ISABELLA gadis kacukan Melayu Sepanyol yang membesar di luar negara. Selepas tamat pelajaran, Helena mengambil keputusan bekerja di Malaysia. Atas faktor kerja, Helena menyewa di rumah sewa Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah sehingga projek syarikatnya di utara semenanjung tamat. Mulanya Helena kekok tetapi Helena belajar sesuaikan diri dengan suasana kampung yang begitu asing baginya. Kehadiran tetamu di rumah Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah tidak disenangi oleh Helena. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Dr. Hj. Ahmad Nasir Mohd Yusoff Johan Ismail
Panduan Solat di Luar Kebiasaan Kaedah berwuduk dalam kenderaan Kaedah menentukan arah kiblat Solat jamak dan solat qasar Kaedah solat semasa keuzuran Kaedah solat dalam kenderaan Kaedah solat dengan memakai kasut 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Elizabeth Gilbert
"A spellbinding novel about love, freedom, and finding your own happiness." - PopSugar "Intimate and richly sensual, razzle-dazzle with a hint of danger." -USA Today "Pairs well with a cocktail...or two." -TheSkimm "Life is both fleeting and dangerous, and there is no point in denying yourself pleasure, or being anything other than what you are." Beloved author Elizabeth Gilbert returns to fiction with a unique love story set in the New York City theater world during the 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Hafsah Faizal
Zafira is the Hunter, disguising herself as a man to brave the cursed forest of the Arz to feed her people. Nasir is the Prince of Death, assassinating those foolish enough to defy his autocratic father, the king. If Zafira was exposed as a girl, her achievements would be rejected; if Nasir displayed compassion, his father would brutally punish him. War is brewing in Arawiya, and when Zafira embarks on a quest to uncover an artifact that can restore magic and stop the Arz, 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Jodi Lynn Anderson
In this stunning reimagining of J. M. Barrie's beloved classic Peter Pan, New York Times bestselling author Jodi Lynn Anderson expertly weaves a gripping tale of love, loss, and adventure.When fifteen-year-old Tiger Lily meets the alluring teenage Peter Pan deep in the forbidden woods of Neverland, the two form an unbreakable bond. As the leader of the Lost Boys, the most fearsome of Neverland's inhabitants, Peter is an unthinkable match for Tiger Lily. And yet, she is willin 了解更多
原价 RM 42.90

现售 RM 42.90 (-0%)

会员 RM 38.61 (-10%)

作者 Joey
While Lily was growing up, she was close to her grandmother... but when she gets older, everything her grandmother does seems to irritate her. Can they bridge this generation gap before it's too late...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 贝贝 , 悄悄
贝贝、悄悄说自己是“这样两个流氓女孩,天性自由散漫,还喜欢异想天开。24 岁,虽然听过太多的大道理,可其实我们还什么都不懂。 所以与其原地等待,不如主动去找答案吧。 ” 《两个人和全世界?从雨林迷雾到千岛落日》是贝贝、悄悄的一本旅行绘本故事集。记录了贝贝和悄悄在24岁时的一次共同旅行 ,展现了当代年轻人在迷茫中对生命意义进行地探索 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 44.10 (-10%)

作者 A.Darwisy , Suzani Nadzir , Faizul Rahim
KAIN IBU SYAITAN – A. DARWISY Hari pertama Azham bekerja di Muzium Tekstil Negara, dia sudah diganggu dengan perkara-perkara aneh. Bukan dia seorang saja, tetapi hampir semua pekerja di dalam muzium itu turut merasai pengalaman yang menakutkan. Kemuncaknya, adalah pada program Denai Malam yang dianjurkan oleh Jabatan Muzium Malaysia. Apa yang terjadi pada malam itu? Apa pula kaitannya dengan siri kejadian seram yang menimpa mereka sebelum ini? Benarkah muzium itu berhantu 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Azimah Lily
“Budak sial ni bukan cucu aku. Dia tak ada apa-apa hubungan dengan keluarga kita. Aku tak nak tengok muka dia.” - Tan Sri Isa Jasmin terkejut apabila Tan Sri Isa mahu dia pulang ke Malaysia selepas hampir 20 tahun. Dia selesa dan gembira dengan kehidupannya di Auckland. Kewujudan Tan Sri Isa telah lama padam dalam memorinya. “Maybe datuk kau nak baik semula dengan kau”- Nana “Tak ada maknanya, Nana! Aku kenal dia. Sekali dah benci, sampai mati dia benci.” -J 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Lily Franky
  這是一個永恆長眠於東京鐵塔腳下的我母親的小故事   有母親在的地方就是家。   一本傳頌母愛的至高傑作   如果你是一個男人,這肯定是一本你希望媽媽還在世上的時候閱讀的書   老媽對每個人都很特別。   這本幾乎以自身經歷寫成的小說,除了寫母愛的無私偉大之外,更令人感動是作者完全深愛著母親。母子之間互動簡單而溫暖,讀 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 莉莉·布魯克斯-達爾頓
即使身處世界盡頭,即使在戀人懷裡, 他依然無法說出自己很寂寞。   ★ 美國國家書卷獎得主科森.懷海德(Colson Whitehead)年度最愛小說!   ★ 美國Shelf Awareness書評網站、芝加哥書評網(Chicago Review of Books)年度選書!   ★ 出版者週刊、《書單》雜誌、華盛頓郵報、波特蘭水星報等多家媒體好讀盛讚!   ★ 美國權威書評Goodreads網站,近 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 林可彤
很多人都不知道,即使是名模,也不一定生完就能立刻瘦下來, 即使是光鮮亮麗的女明星,當了媽也不一定優雅從容。 但是,身為名模、藝人、塑身書作家的林可彤,產後就必須設法瘦回來。 高齡懷孕的她,也必須尋求專業協助,才能確保孕期平順、產後更有效率的分配工作與育兒時間。 不是天生瘦的林可彤,懷孕後必須花更多時間鑽研各種不易發胖的 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 Cynthia Hand
Before I Fall meets "bah, humbug" in this contemporary YA reimagining of A Christmas Carol from New York Times bestselling author Cynthia Hand. On Christmas Eve five years ago, seventeen-year-old Holly Chase was visited by three Ghosts who showed her how selfish and spoiled she'd become. They tried to convince her to mend her ways. She didn't. And then she died. Now she's stuck working for the top-secret company Project Scrooge--as their latest Ghost of Christmas Past. So f 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Syasya Bellyna
Melingkari Abad ke-18 sehingga 2018, generasi Nang Lana hidup dalam ketakutan. Penolakan Nang Lana untuk mewarisi amalan sihir yang kuat menimbulkan dendam dalam diri Melur. Anggun dipergunakan oleh Melur untuk membuat Nang Lana menderita. Nang Lana melarikan diri ke tempat baru, iaitu Kampung Tujuh Tanah. Tercetus huru-hara di situ. Warisan amalan sihir menjadi rebutan, lebih banyak nyawa menjadi korban. Nang Lana sentiasa selamat menjadi sebab buat Melur melakukan perjanjia 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Moniralily
Aku boleh menjadi pendengar setia waktumu, Tetapi untuk hari-harimu, Aku perlukan sebuah cinta... Perkenalan Zuhar Izqi dengan seorang gadis bernama Ismira Liyana membuatkan Zuhar jatuh cinta buat kali kedua, begitu juga dengan Ismira. Mereka berdua bercinta, tetapi mendapat halangan daripada Fareed, Rina dan kedua-dua orang tua mereka sendiri. Fareed mahukan Ismira, manakala Rina juga mahukan Zuhar sedangkan Fareed dan Rina merupakan pasangan kekasih. Pelbagai kisah menari 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Miss Elle
“Ingat tau girl. Kerja di sini memang kena selalu peka. Bos kita tu garang orangnya. Kalau silap sedikit, mahu bernanah telinga nak dengar dia punya kata-kata yang sinis tu.” – Lily “Err, abang... Eh, akak. Erm... Awak ni nama siapa ya?” soal Aira teragak-agak. Lelaki itu menjeling manja wajah Aira seraya meraup rambutnya yang paras bahu itu ke belakang. “Nama I, Fazli. Tapi, orang kat sini panggil I, Lily saja. Jangan takutlah dengan I, nyah. I ni tak makan ora 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Haslina Hassan , Ann Wan Seng
Isu LGBT sentiasa menggamit perhatian orang ramai. Ada yang menyokong dan tidak kurang juga yang menentang. Setiap mereka mempunyai pandangan dan hujah masing-masing mengenai isu yang semakin hangat dibicarakan sejak kebelakangan ini. Umum tidak mengetahui siapakah sebenarnya golongan LGBT dan cerita-cerita di sebalik tabir yang menyelubungi kehidupan para pengamal seks songsang dan di luar tabie serta fitrah manusia ini. Buku ini menjawab segala persoalan yang berkaitan deng 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者 Mayoto Tokomaru
Sesiapa memijak anak tangga misteri ke-13 akan hilang dan ghaib. Itu yang disebut dalam legenda 'sumpahan tangga'. Kononnya sumpahan itu yang boleh berpindah ke bangunan lain. Takutlah! Pada suatu hari ada murid Sekolah Rendah Asahi hilang manakala keadaan fizikal Hana-chan pula semakin teruk. Ada anasir jahat bertandang ke sekolah. Eh, entah-entah ia ada kaitan dengan sumpahan anak tangga ke-13? Apa sebenarnya yang Haru nampak bila dia cuba leraikan sumpahan bersama Do 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
Sekali lagi saya tanya ni. Sudi tak kahwin dengan saya-ARYAN LEE No. Tak nak-AAIRA ZULAIKHA AAIRA ZULAIKHA-'Buntut Kuali" itu gelaran yang diberi kepada. Lahir dengan rupa sederhana dan berkulit gelap menjadi bahan ejekan nenek dan sepupunya sejak dari kecil lagi. ARYAN LEE-Kejelitaan yang dimilikinya melebihi seorang wanita. Lelaki yang sangat sempurna. Punya harta dan nama. Puas dia menolak lamaran lelaki jelita itu namun takdir Allah mengikat mereka dalam sebuah 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Sera Zulghafar
“Sibuk tanya pasal tunang aku pula. Sudahlah, Ezza! Kalau tak ada benda nak cakap, tak payah cakap apa-apa. Buat sakit hati aje!” – Kayla Nafisah Shila Ezzani dibesarkan tanpa kasih seorang ibu. Walaupun Tuan Jamal mengahwini Puan Alisa dan memberikannya seorang ibu tiri, Ezza tidak pernah dianggap seperti seorang anak. Ezza tidak mengerti mengapa ibu dan kakak tirinya tidak menyukai dirinya. Nasib baiklah peribadi Haziq tidak begitu. Hanya pada abang tirinya sajalah E 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Hj Muhammad Nasir
Dalam rangka itu pulatah, kami menterjemahkan buku mengenai masalah kesihatan dpengubatan dalam ajaran Islam. Buku tersebut adalah “ATH-THIBBUN NABawIY” yang merupakan hasil karya seorang ulama besar dan terkenal lbnul Oayyim Al-Jauziyah, dan katml terjemahkan dengan memakai judul “RASULULLAH IS MY DOCTOR” . Buku aslinya terdiri dart kumpulan fasal demi fasal tanpa ada pembahagian bab. Oleh sebab itu, agar lebih senang dibaca dan mudah difahami, maka dalam menterjemah 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Hj Muhammad Nasir
Dialah yang menyediakan segala kenikmatan dan rezeki kepada seluruh umat manusia. Selawat dan Salam semoga sentiasa tercurah ke atas junjungan dan suri tauladan kita, Nabi Muhammad SAW berserta keluarga, sahabat dan orang-orang yang sentiasa beristiqamah di jalan-Nya hingga hari akhir. Seorang doktor Yunani zaman dahulu, Hipokrates berkata, \\\\\\\'Jadikanlah makananmu sebagai ubatmu dan ubatilah setiap orang yang sakit dengan tanaman bumi. Tanaman itu lebih mampu mendatang 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Charlotte Seager
What if your favourite YouTuber's life was a lie?What if you were the one to expose it?YouTuber LilyLoves has an amazing life: a rockstar boyfriend, a totally Insta-worthy London flat and a collection of beauty products that seems to grow daily (thanks, PO Box).Sixteen-year-old Melissa's life is way less amazing - LilyLoves is the only thing getting her through it. She's Lily's biggest fan and spends hours each night watching her videos and likin 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Mike Southon , Chris West
The 2018 Edition has been radically updated whilst maintaining all of the classic advice from earlier, successful editions. "This book changed my life and helped me found an international business that eventually sold for many millions of pounds. If only I'd found it sooner!" Justin Gayner, Founder, ChannelFlip"This book is packed with brilliant advice which will give you the confidence to develop wings and fly high as you throw yourself into 了解更多
原价 RM 69.00

现售 RM 69.00 (-0%)

会员 RM 62.10 (-10%)

作者 Daisy Meadows
The much-loved series from the creator of Rainbow Magic - abridged for younger readers and illustrated in full colour!Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenly become much more magical! 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Laydee Amarfi
Berkahwin dengan M. Nasir? Tengok nama yang tertulis, Amizatul Shima betul-betul terkejut. Ingatkan M.Nasir penyanyi tu datang merisik. Tapi rupanya Muhammad Nasir. Yang ni bukan penyanyi tapi mulutnya berat macam sauh kapal. Jenuh juga Zatul berusaha mengajak berbicara untuk saling kenal. Tapi Nasir ni bukan mulut saja berat. Jari pun macam kena ikat. Nak balas mesej saja seperti dipaksa pergi berperang! Zatul : Awak buat apa? Saya bosanlah duduk rumah. Nasir : Cuba baca b 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Arysa Nasir
Saat kau hadir menghampar cinta, aku terlupa hati ini pernah terluka… Dua puluh lima tahun ditinggalkan tanpa alasan dan khabar, Mel menutup rapat pintu hatinya. Dia yakin, suaminya akan pulang untuk menjawab semua persoalan pedih yang bersarang dalam dada. Untuk menoktahkan penantiannya. Dua puluh lima tahun hidup mendukung sebuah amanah tugas dan persahabatan, Haniff menyimpan perasaannya di dalam gulungan harapan. Terus setia di sisi Mel dan anak perempuan mereka ya 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Haji Muhammad Nasir
Sunnah-sunnah Pilihan Haji & Umrah Sunnah nabi adalah teladan yang dicontohkan Rasulullah s.a.w bagi segenap umat Islam. Di dalamnya terkandung segala pertuturan dan tingkah laku serta berbagai ketentuan pokok yang harus dilaksanakan oleh setiap muslim di dalam mengharungi kehidupannya. Rasulullah s.a.w. bersabda yang maksudnya: “Kutinggalkan untuk kamu dua perkara, tidaklah akan tersesat selama-lamanya,selagi kamu berpegang kepada keduanya,iaitu Kitabullah (Al-Quran) da 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Daisy Meadows
An enchanting series full of adorable animals, magic and friendship - from the creator of RAINBOW MAGIC, the UK's bestselling series for girls aged 5-7.Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenl 了解更多
原价 RM 33.90

现售 RM 33.90 (-0%)

会员 RM 30.51 (-10%)

作者 Lily Haslina Nasir
Berpuluh tahun aku menanti. Berpuluh tahun aku mengharap. Aku kumpul rindu yang tak pernah berkurang. Allah mengirimkan aku kekuatan dan kesetiaan sebagai isteri. Aku tetap menunggu engkau pulang, Othman! Perlahan-lahan, banyak yang aku pelajari apabila aku mengenali lelaki seperti Othman. Dia lelaki yang terasuh melalui ombak dan ribut taufan. Dia lelaki yang tahan dibanting dan dihempas. Untuk perempuan yang setia pada cinta seperti aku, aku terpaksa menerima hidupnya seba 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
KETERAMPILAN dan imej baru Ejim menggugah hati Wan Suraya, sekali gus mencetus rasa cemburu Dr. Haslia. Ejim yang kini dikenali sebagai Amaruddin, saling tidak tumpah menyerupai kembarnya Amiruddin yang telah meninggal dunia. Munculnya Ejim di Kuala Lumpur menyebabkan Wan Suraya melihat 'Amiruddin' dalam diri lelaki Tombiruo itu. Wan Suraya yang telah bertunang dengan Tan Sri Nasir tiba-tiba menunda tarikh perkahwinan mereka. Apabila perkara sebenar terbongkar, Tan Sri Nasir 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Annie Barrows , Mary Ann Shaffer
The beloved, life-affirming international bestseller which has sold over 5 million copies worldwide - now a major film starring Lily James, Matthew Goode, Jessica Brown Findlay, Tom Courtenay and Penelope Wilton To give them hope she must tell their story It's 1946. The war is over, and Juliet Ashton has writer's block. But when she receives a letter from Dawsey Adams of Guernsey - a total stranger living halfway across the Channel, who has come across her name written 了解更多
原价 RM 47.90

现售 RM 47.90 (-0%)

会员 RM 43.11 (-10%)

作者 Daisy Meadows
The much-loved series from the creator of Rainbow Magic - abridged for younger readers and illustrated in full colour!Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenly become much more magical! 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Lily Collins
原价 RM 44.90

现售 RM 44.90 (-0%)

会员 RM 40.41 (-10%)

作者 Lily Haslina Nasir
Engkau gadis pesona jiwa, lembut berkuasa memberi cahaya... Edan Israq - Dahulu nampak perempuan sudah lari satu kilometer. Masjid dan surau tempat dia lepak. Di sana dialah budak tukang bentang tikar dan sejadah. Kalau sesekali datang gila, dirakam video syok sendiri waktu dia menari breakdance untuk YouTube. Seandai ada gadis mahu berkenalan, cepat saja dia tolak. Perempuan yang tabarruj, jangan berangan nak jalinkan ukhuwah. Tapi siapa sangka, laluan takdir menentukan dia 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Azimah Lily
Nur Hasliya meneruskan hidup dalam trauma yang dihadapinya setelah terselamat daripada kemalangan ngeri. Pintu hatinya untuk lelaki tertutup setelah kejadian ngeri tersebut. Namun, kehadiran Adli, merangkap sahabat abang kembarnya mengetuk hatinya untuk jatuh cinta lagi. Shahrul Adli melarikan diri ke Perlis setelah cintanya dikhianati kekasih hati, Rita dan abangnya sendiri. Namun, ketika hatinya kian terubat, Rita hadir menagih kembali cintanya. Adli buntu. Tiada siapa yan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Lily Irdina
Selena – Model cantik kacukan darah orang London. Wajahnya bak pelakon terkenal Cara Delevigne. Tidak hairanlah dia boleh berdamping dengan Jared yang punya rupa. Merah jambu warna pilihannya. Mulutnya agak becok. Hobinya suka cuci mata tengok mat saleh. Kacak-kacak katanya. Amanda – Bakal memegang title doktor. Lebih suka memerhati daripada berkata-kata. Bila diusik, malas dia nak ambil kisah. Hitam warna kegemarannya. Menghias bilik warna hitam menjadi hobinya. Kata Op 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Lily Haslina Nasir
“Kau nak tahu... Baik... Kau dengar sini. Aku buat sebab aku suka kau! Aku sayang kau. Aku nak kau selamat. Aku tak mahu ada anggota badan kau yang berkecai dan aku yang kena kutip. Faham?” - Ziyad “Kita sebenarnya berbeza pendirian, Ziyad. Kau dari sebelah utara, aku dari sebelah selatan. Kau timur, aku barat. Di titik mana kita nak bertemu? Jadi kau jangan salahkan aku, kalau ada rasa curiga tu.” - Yasmin Ziyad El Zamri terkepung dalam perasaan terhadap Yasmin Qaw 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Daisy Meadows
The much-loved series from the creator of Rainbow Magic - abridged for younger readers and illustrated in full colour!Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenly become much more magical! 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Haji Muhammad Nasir
BAGAIMANA MENJADI KAYA DENGAN CEPAT YANG DIREDAI ALLAH SWT 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Daisy Meadows
An enchanting series full of adorable animals, magic and friendship - from the creator of RAINBOW MAGIC, the UK's bestselling series for girls aged 5-7.In the magical land of Friendship Forest, Lily and Jess are going to a magical Ice Show! But wicked witch Grizelda is planning to spoil the special day with a nasty spell. Can adorable penguin Isla Waddlewing help save Snowdrop Slopes before it melts away? 了解更多
原价 RM 33.90

现售 RM 33.90 (-0%)

会员 RM 30.51 (-10%)

作者 Azimah Lily
BIAR BETUL!NAMA DIA BOUGAINVILLEA 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Daisy Meadows
Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenly become much more magical!On their first adventure in Friendship Forest, can the two friends rescue adorable baby bunny Lucy Longwhiskers from the 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Lily Brooks-Dalton
'Fans of Emily St. John Mandel's Station Eleven and Kim Stanley Robinson's Aurora will appreciate the Brooks-Dalton's exquisite exploration of relationships.' Washington PostAugustine, a brilliant, ageing scientist, is consumed by the stars. He has spent his entire life searching for the origins of time itself. He has now been left alone on a remote research base in the Arctic circle, all communication with the outside world broken 了解更多
原价 RM 47.90

现售 RM 47.90 (-0%)

会员 RM 43.11 (-10%)

作者 Lily Brooks-Dalton
原价 RM 42.90

现售 RM 42.90 (-0%)

会员 RM 38.61 (-10%)

作者 Lily Haslina Nasir
Nakal. Itu perkataan yang paling sinonim dengan Adib. Semenjak di kolej sehingga ke universiti, Adib sangat terkenal. Bukan terkenal kerana kecemerlangannya tapi terkenal kerana kenakalannya. Semua pernah Adib lakukan termasuklah membuat ‘dajal’ kepada Esya. Bagi Esya, Adib adalah musuh nombor satunya. Kerana Adib dia didenda. Kerana Adib habis pakaiannya rosak. Kerana Adib dia terkenal di kolej. Saya mungkin tak romantik, saya mungkin tak kacak, tak kaya... Tapi per 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Daisy Meadows
An enchanting series full of adorable animals, magic and friendship - from the creator of RAINBOW MAGIC, the UK's bestselling series for girls aged 5-7.In the magical land of Friendship Forest, the animals are getting ready for a sports day! But wicked Grizelda wants to spoil everyone's fun. Can best friends Lily and Jess help super-cute kitten Anna Fluffyfoot stop the witch's horrible plans, before the special day is ruined? 了解更多
原价 RM 33.90

现售 RM 33.90 (-0%)

会员 RM 30.51 (-10%)

作者 Peter Bunzl
When infamous escapologist Jack Door breaks out from Pentonville Prison, he sets out for the town of Brackenbridge, determined to find his missing treasure - the Moonlocket. But when Lily and Robert unwittingly find themselves caught up in Jack Door's search, they discover that Robert's history holds the secret to the Moonlocket's whereabouts... Determined to solve the mystery, Lily, Robert and Malkin the mechanical fox, set out for London on an adventure full of danger, dar 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Daisy Meadows
The much-loved series from the creator of Rainbow Magic - abridged for younger readers and illustrated in full colour!Welcome to a magical world where animals talk and play - just like you and me!Best friends Jess and Lily love all animals. But when they follow a mysterious golden cat into Friendship Forest - a place where animals live in tiny cottages and sip dandelion tea at the Toadstool Cafe - their animal friends suddenly become much more magical! 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

1-160 of 160

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top