Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' novels '找到 172 件相关商品
作者 Tan Sue Lynn
Sue Lynn Tan’s highly acclaimed, bestselling Celestial Kingdom duology is expanded with this new compilation of stories from before, during, and after the events in Daughter of the Moon Goddess and Heart of the Sun Warrior, all from the perspectives of beloved characters. Return to the Immortal Realm, a world of gods, magic, and legendary creatures—and embark upon new adventures of valor, danger, and love. Tales from the Celestial Kingdom collects nine spellbinding stor 了解更多
原价 RM 95.95

现售 RM 95.95 (-0%)

会员 RM 86.36 (-10%)

作者 Anggun Masie
Ketika takdir merantai hati, cinta ini takkan pernah terganti. Asbab berhenti kerja dan bertemu dengan sepasang kembar, membawa semula rasa yang pernah dipendam buat seorang lelaki dalam hati Kenanga. Perpisahan selama 16 tahun, Adam kembali dengan salah faham yang disalah tafsir oleh Kenanga sendiri. Paranoidnya terhadap lelaki telah meletakkan Adam ke satu dasar yang sukar untuk diselami. “Saya nak ikut adat, tapi selalu kena tolak. Kalau dengan cara macam ni awak boleh 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Azieana
Mulut kata tak suka, tapi hati dah jatuh cinta. Ryzal cuba menolak saranan orang tuanya untuk dijodohkan dengan Qaisara kerana sejak awal lagi dia tak pernah menyukai gadis itu. Tapi, penolakannya tidak diendahkan, menyebabkan dia semakin membenci Qaisara. “Kau tahu tak yang kau ni seorang yang tamak? Tak tahu bersyukur. Sepatutnya kau sedar siapa diri kau. Apa asal usul kau. Hati aku ni dah lama sakit. Dah berdarah dan bernanah disebabkan kau!” Ryzal “Kenapa? Hairan 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 David Nicholls
A wonderful, wonderful book' THE TIMES 'Perfect' NEW YORK TIMES 'A modern classic' DAILY MIRROR 'You'd be hard pressed to find a sharper, sweeter romantic comedy' INDEPENDENT 'Big, absorbing, smart, fantastically readable' NICK HORNBY TWENTY YEARS, TWO PEOPLE, ONE DAY 15th July 1988. Emma and Dexter meet for the first time on the night of their graduation. Tomorrow they must go their separate ways. So where will they be on this one day next year? And the year after tha 了解更多
原价 RM 65.90

现售 RM 59.31 (-10%)

会员 RM 52.72 (-20%)

作者 Nursuzahan
Satu janji yang mengikat kita untuk selamanya... Hidup seorang wanita bernama Jass indah dan cukup segala, bagaikan seorang puteri lindungan bulan. Cantik dan manja, itulah dirinya. Sentiasa disayangi insan-insan di sekelilingnya. Berbeza dengan hidup seorang lelaki bernama Jay, yang hanya ditemani nenek tercinta. Hidup di kampung yang serba sederhana, namun ia tetap indah buat dirinya. Takdir menemukan Jass dan Jay dalam satu kehidupan yang sangat berbeza. Jay sebagai se 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Asha Lim
Terlalu banyak soalan dan luahan yang tidak pernah terungkap dengan lisan. “Mak dengan Aunty Yana ingat nak satukan Fia dengan anak kedua dia.” Kacak, baik, sopan santun dan mempunyai kerja yang bagus. Itulah kata-kata ibunya, tapi bagi Aafia, lelaki yang mempunyai pakej lengkap sebegini kebiasaannya sudah berpunya. Bagi Aafia juga, mustahil untuk lelaki berpakej lengkap begitu adalah bujang dan jenis menurut aturan keluarga. Pasti lelaki itu mempunyai kekasih d 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Azieana
Menanti pada yang sudi walaupun ada ketikanya aku terasa hati... Milia dan Mikael telah menjalinkan hubungan cinta sejak bertahun-tahun, tapi hubungan itu gagal diikat dengan sebuah perkahwinan. Hubungan cinta mereka juga selalu ada pasang surut dan tidak direstui oleh keluarga Milia. Perkenalan Milia dengan Dato’ Ian Zulkarnain kerana berebutkan sehelai gaun telah membuka lebaran baru. Pertemuan demi pertemuan membuatkan hubungan mereka menjadi rapat. Disebabkan beb 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Tracy
Hidup Soraya sebelum bertemu Gibran sangat normal walaupun dia sering dipulaukan oleh rakan-rakan kolejnya. Setakat dipanggil dengan gelaran yang bukan-bukan, telinganya sudah lali. Namun, hidupnya yang normal berubah huru-hara setelah satu demi satu benda pelik terjadi ke atas dirinya setelah dia terbangun daripada tidurnya pada satu pagi. Rakan sebilik yang tidak pernah sebulu dengannya, menjadi mesra. Kedudukan barang di dalam biliknya tiba-tiba berubah. Paling menakutkan 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Toshikazu Kawaguchi
The fourth novel in the internationally bestselling Before the Coffee Gets Cold Series, following a new group of customers in a magical time-traveling Tokyo café. The regulars at Café Funiculi Funicula are well acquainted with the whimsical ability it grants them to take a trip into the past—as well as the strict rules involved, including that each traveler must return to the present in the time it takes for their coffee to get cold. In Toshikazu Kawaguchi’s previous 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Cheritasis
Jangan pernah jadikan aku pilihan kedua dalam hatimu... Intan Syuhailah – Disebabkan emaknya tak nak dia menjadi anak dara tua, maka Intan pun diperkenal dengan anak Mak Cik Ani yang muda tiga tahun daripadanya. Duda anak satu pula tu! Zharul Ariffin – Laju saja dia terima bila emaknya nak perkenalkan dia dengan anak dara lanjut usia itu. Sebab hati Zharul memang dah tak terberkenan sangatlah pula. Tak kisahlah dia cik adik dan Intan cik kak. Masing-masing dah main mat 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Hanny Esandra
Mula-mula gaduh, lama-lama jodoh. Pelanduk dua serupa! Seiras. Sangat seiras sehingga Saufi Sazali tidak sedar yang dipeluk itu bukan arwah isterinya, tetapi Aufa Falisha. Terkejut betul Falisha bila ada lelaki asing memeluknya. Natijahnya, satu tamparan hinggap pada pipi Saufi, lalu menyedarkannya daripada terus dibuai mimpi. “Saya dah lupakan dan saya dah boleh terima kenyataan yang Ira dah tak ada, tapi kenapa awak muncul dan rosakkan segala-galanya? Awak buat perasa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Zaza Qry
Tidak sempurna cinta ini tanpa dirimu... Ditolak cinta oleh ‘crush’ membuatkan Aqina Malisa terus menyendiri. Dia risau dia akan terluka lagi. Sehinggalah satu hari adiknya, Mardini, membawa pulang seorang lelaki berjambang. Aqina gelar lelaki itu Orang Utan, kerana jambangnya yang menutup mulut. Geli-geleman Aqina melihat lelaki tersebut. Keluarga Aqina mahu jodohkan dia dengan lelaki yang bernama Shiraz itu. Apa yang paling tak dapat Aqina terima, mereka hanya cerita 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者 Cahaya Ainn
Cinta di hatiku bagaikan angin, tak nampak dek mata kasar, tapi boleh dirasai. Pernah tak terfikir atau terbayang yang satu hari nanti kita akan bekerja dengan bekas teman lelaki kita? Sebagai babysitter pula tu! Ulya terserempak dengan Aidan, bekas teman lelaki yang telah menghilangkan diri secara tiba-tiba sepuluh tahun dahulu. Aidan terpaksa menjaga anak-anak saudaranya setelah kematian kakak dan abang iparnya. Sangat terdesak sehinggakan Aidan terpaksa menawarkan kerja 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Scott Cawthon
An in-depth look at all the characters from Five Nights at Freddy's in a beautiful, deluxe hardcover format! The massive roster of characters from Five Nights at Freddy's is presented here in a giant hardcover that will make the perfect addition to any fan’s library. From the games to the novels and short stories, all the characters are here and laid out in awesome detail that will deepen the knowledge of even the most enthusiastic player. With over 200 pages of full-color 了解更多
原价 RM 110.90

现售 RM 110.90 (-0%)

会员 RM 99.81 (-10%)

作者 Jen Calonita
What if Elsa and Anna never knew each other? Following the unexpected death of her parents, Elsa finds herself the sole ruler of Arendelle and mysterious powers begin to reveal themselves. She starts to remember fragments of her childhood that seem to have been erased - fragments that include a familiar-looking girl. Determined to fill the void she has always felt, Elsa must take a harrowing journey across her icy kingdom to undo a terrible curse... and find the missing Pri 了解更多
原价 RM 44.90

现售 RM 44.90 (-0%)

会员 RM 40.41 (-10%)

无库存

作者 AALIN AMILY
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 ANNA MILIA
Aku pernah menyesal dengan pertemuan ini, namun aku lebih menyesali perpisahan kita. Dia disuruh lari pada hari pernikahan. Namun, Airin memilih untuk menjadi isteri kepada Ilhan, the most eligible bachelor. Cukup dua tahun usia perkahwinan mereka, Airin membawa diri. Dia mahu membina hidup baru. Lama dia menyepi sebelum muncul tujuh tahun kemudian. Kenapa? Kerana dia perlukan wang Ilhan yang sudah berpangkat Dato’. Dengan pelan Dato’ Ilhan yang tersusun, mereka ke 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 ZEA AURA
Mampukah serpihan hati dicantum kembali tatkala luka masih bersisa? Hati mana tidak terluka apabila ditinggalkan begitu saja tanpa sebarang peluang? Empat tahun hidupnya terkapai-kapai. Pelbagai tohmahan terpaksa Aireen hadapi seorang diri. “Selepas satu jangka masa yang panjang, baru diri saya diakui sebagai isteri oleh awak, Tuan Faidh Iskandar?” Terluah jua kata-kata yang dipendam Aireen selama ini. Itu pun setelah hati dan maruahnya seperti diinjak-injak oleh lela 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 EMMA MARIAM
Kadang kadang semanis cotton candy. Kadang kadang sepahit espreso. Begitulah cinta antara kita. Kerana kata putus daripada Ilan Rafzal, Kamelia bertemu dengan Isa Rafael di Hong Kong. Seorang lelaki bisu dan pekak yang penuh misteri. Awak boleh luahkan apa yang ada dalam hati awak tu. Saya akan jadi ‘pendengar’ setia awak. - Isa Rafael Buku nota menjadi perantara mereka. Setiap luahan Kamelia, Isa Rafael ‘dengar’ dengan penuh setia. Sesuatu terjadi dan Kamelia te 了解更多
原价 RM 31.00

现售 RM 31.00 (-0%)

会员 RM 27.90 (-10%)

作者 B.K. Borison
‘The Lovelight series is my happy place’ - SARAH ADAMS, author of The Cheat Sheet Mixed Signals is a sweet and steamy small-town romance from TikTok favourite author B. K. Borison. The story features a bashful man who can rock a Hawaiian shirt, a hopeful and dreamy bakery owner, enough sweets to give you a cavity, and your favourite Inglewild residents. Layla Dupree has given up on love. She’s waded through all of the fish in the sea, each one more disappointing than 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Hussain Anika
Zara and Adnan are just friends. Always have been, always will be. Even if they have to pretend to be girlfriend and boyfriend... Zara loves love in all forms: 90s romcoms and romance novels and grand sweeping gestures. And she's desperate to have her own great love story. Crucially, a real one. So when her best friend Adnan begs her to pretend to date him to cover up his new top-secret relationship, Zara is hesitant. This isn't the kind of thing she had in mind. But there's 了解更多
原价 RM 60.90

现售 RM 60.90 (-0%)

会员 RM 54.81 (-10%)

作者 Rosemary Sullivan
THE INTERNATIONAL BESTSELLER 'Hums with living history, human warmth and indignation' New York Times Less a mystery unsolved than a secret well kept The mystery has haunted generations since the Second World War: Who betrayed Anne Frank and her family? And why? Now, thanks to radical new technology and the obsession of a retired FBI agent, this book offers an answer. Rosemary Sullivan unfolds the story in a gripping, moving narrative. Over thirty mill 了解更多
原价 RM 62.95

现售 RM 56.66 (-10%)

会员 RM 50.36 (-20%)

作者 NATASHA MAZYA
“Sebelum tu, aku nak bagi kau amaran. Bini kau tu, sebaik saja dia dihidupkan semula, dia bukan lagi bini kau yang dulu. Ada kemungkinan dia akan meminta benda yang bukan-bukan. Jadi, kau kena lunaskan permintaan dia sebaik mungkin.” Akibat tidak dapat menerima takdir, Jaafar telah menghidupkan Teh Habibah yang sudah pergi buat selamanya. Namun, apa yang dihidupkan bukanlah sang isteri tercinta, sebaliknya makhluk pemakan daging yang gemarkan manusia sebagai makanan. E 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Haruki Murakami
A charmingly idiosyncratic look at writing, creativity, and the author's own novels. Haruki Murakami's myriad fans will be delighted by this unique look into the mind of a master storyteller. In this engaging book, the internationally best-selling author and famously reclusive writer shares with readers what he thinks about being a novelist; his thoughts on the role of the novel in our society; his own origins as a writer; and his musings on the sparks of creativity that ins 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 109.90 (-0%)

会员 RM 98.91 (-10%)

作者 CAHAYA AINN
Tapi, adakah dia lelaki yang telah ditakdirkan menjadi jodohku? Alia dan Syah, kawan baik sejak kecil. Suatu masa dahulu mereka pernah berjanji akan berkahwin apabila dewasa nanti. Janji budak-budak. Namun, satu kejadian berlaku, buatkan Alia membenci Syah. Bagi Alia, apa yang dilakukan oleh Syah takkan mampu dimaafkannya. “It’s not that easy, Syah. Apa yang awak pernah buat dulu, takkan tertebus dengan kata-kata maaf. Just... leave. Jangan muncul di hadapan saya l 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Aya Yajima
Revisit the Demon Slayer Corps in these novels that each contain five tales of love, friendship, and courage! A mystical flower offers a prosperous future for its bearer. Determined to find the flower for Nezuko, Tanjiro makes a harrowing journey up a mountain—but Inosuke reveals the flower’s true worth. In other tales, Zenitsu recalls the day he battled a demon to save a crying girl, a fortune-teller warns Zenitsu that he’ll die if a girl falls for him, Kanao helps Ao 了解更多
原价 RM 59.50

现售 RM 59.50 (-0%)

会员 RM 53.55 (-10%)

无库存

作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Bukan sempurna yang kucari. Cukup kau ada di sisi, menemani sampai akhir nanti. Mengembara menaiki kereta api Trans-Siberian merupakan salah satu bucket list dalam hidup Teja Adelia. Namun, Teja sama sekali tidak menyangka yang dia akan duduk berjiran di dalam kereta api dengan Aqid Syamsudin, seorang pelakon popular Malaysia. Sekali gus, menerbitkan tanda tanya dalam hati Teja, mengapa Aqid berada di Rusia. “Saya ada dua sebab. Satu, saya nak bercuti, rehatkan diri say 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 EMMA MARIAM
Aku berhenti mencintai, kerana kau berhenti menghargai. Cinta buat seseorang itu buta. Cinta juga buat seseorang itu hilang punca. Bagi Dinara pula, cintanya kepada Dean Mikhail buat dia hilang segala-galanya. “I’m pregnant.” - Dinara Sofea “Kita gugurkan.” - Dean Mikhail Apabila maruah sebagai galang gantinya, apa lagi yang tinggal? Selain diri yang telah hancur penuh noda. Dinara nekad, dia benar-benar memastikan jalan hidupnya tidak berselisih pun dengan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 NORRA HASSAN
Jujur dan tulusmu, terlalu indah buatku. Demi mencari saudara yang melarikan diri, Karma datang ke utara. Pada hari pertama di daerah kecil itu, dia bertemu Cinta yang gila-gila. Cinta yang terhimpit dengan hutang arwah ayah, hendak menukar kerjaya daripada penoreh getah profesional kepada pelayan kafe yang boleh menjanjikan pendapatan yang lebih tetap. Lagi bersemangat dia apabila adanya Karma, si cinta pandang pertamanya di tempat dia minta kerja. Demi menjerat... Eh t 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 NIA QURRATUN’AINI
Jika pungguk rindukan bulan, aku pula rindukan kamu. Pemergian Aminuddin Chik secara tiba-tiba bukan sekadar memberi kesedihan, malah mengundang seribu satu pertanyaan. Siapakah pewaris lelaki itu? Jika ada, siapakah gerangannya? Apakah nasib yang akan menimpa ke atas Restoran AC Tok Mi? “Ya. Aku cucu tunggal Aminuddin Chik.” - Qamar Andika Pengakuan daripada cef selebriti terkenal itu menyebabkan pertengkaran mula terjadi. Andika ingin melenyapkan masa lalunya dengan 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 INTAN AIDDA
Mya, hidupnya seperti terperangkap dalam satu ruang yang memberikan dia kelebihan untuk melihat kematian yang bakal berlaku melalui mimpinya. “Kau bunuh mak kau sendiri.” Kenyataan tersebut sukar untuk diterima. Mana mungkin dia tergamak hendak membunuh ibu kandungnya sendiri. Namun, tiada siapa yang percaya. Bukan itu sahaja, dia turut dituduh gila gara-gara menceritakan mimpi-mimpi aneh itu kepada semua orang. “Mimpi tu satu petunjuk? Come on, doctor! Takkanlah 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Andy Weir
AS SEEN ON BARACK OBAMA'S 2021 SUMMER READING LIST - OUT NOW from the bestselling author of THE MARTIAN 'THE MOST ENJOYABLE HARD SF I HAVE READ IN YEARS' THE GUARDIAN 'Weir's finest work to date. . . This is the one book I read last year that I am certain I can recommend to anyone, no matter who, and know they'll love it.' BRANDON SANDERSON 'If you like a lot of science in your science fiction, Andy Weir is the writer for you. . . This one has everything fans of old 了解更多
原价 RM 65.90

现售 RM 65.90 (-0%)

会员 RM 59.31 (-10%)

作者 Toshikazu Kawaguchi , Geoffrey Trousselot
The third novel in the international bestselling Before the Coffee Gets Cold series, following four new customers in a cafe where customers can travel back in time. On the hillside of Mount Hakodate in northern Japan, Cafe Donna Donna is fabled for its dazzling views of Hakodate port. But that's not all. Like the charming Tokyo cafe Funiculi Funicula, Cafe Donna Donna offers its customers the extraordinary experience of travelling through time. From the author of Before 了解更多
原价 RM 65.90

现售 RM 65.90 (-0%)

会员 RM 59.31 (-10%)

作者 Catherine Menon
*One of Telegraph's Best Novels of 2021* Mary is a difficult grandmother for Durga to love. She is sharp-tongued and ferocious, with more demons than there are lines on her palms. When Durga visits her in rural Malaysia, she only wants to endure Mary, and the dark memories home brings, for as long as it takes to escape. But a reckoning is coming. Stuck together in the rising heat, both women must untangle the truth from the myth of their family's past. What happened to Durga 了解更多
原价 RM 56.95

现售 RM 56.95 (-0%)

会员 RM 51.26 (-10%)

作者
Violet Evergarden 紫罗兰永恒花园 JAP/ENG (E / C / M) The story revolves around Auto Memory Dolls (自動手記人形 Jidō Shuki Ningyō): dolls initially created by a scientist named Dr. Orland to assist his blind wife Mollie in writing her novels, and later rented out to other people who needed their services. In the present time, the term referring to industry of writing for others. While the initial function of Auto Memory Dolls is only to generate voices into 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 41.31 (-10%)

会员 RM 36.72 (-20%)

作者 Cik Sakura
Dia mabuk kerja, aku mabuk cintanya. Anak Mak Cik Zara yang bernama Syazwan, workaholic orangnya. Siang, malam, pagi, petang, asyik kerja memanjang. Bila Dayah dapat tahu Encik Workaholic akan menjadi suaminya, dia sudah bersiap sedia dari segi mental dan fizikal. Bagi Dayah, lebih baik dapat orang yang mabuk kerja daripada mabuk perempuan. Jadi, kahwin sajalah! “Kalau awak rasa saya tak sesuai hadir dalam hidup awak, beritahu awal-awal dan berterus terang. Tapi, janga 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shazie Kamaruzaman
Dia… satu dalam infiniti! Gara-gara dicabar bekas kekasih a.k.a pencurang, Wafa Adlina perlu membuktikan dia juga boleh bahagia. Solusi paling gila dipilih. Kahwin. Tapi, dengan siapa? Dia manalah ada calon. Blind date. Itu cara paling pantas untuk mendapatkan bakal suami dalam tempoh sebulan. Idea itu menemukan dia dengan Karl Elliyas, si playboy pencen. Calon pertama. Namun, kesuntukan masa membuatkan Karl terpaksa juga dijadikan sebagai calon terakhir. Bolehlah darip 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Jason Mott
***2021 NATIONAL BOOK AWARD WINNER*** ***THE NATIONAL BESTSELLER*** Winner of the 2021 Sir Walter Raleigh Award for Fiction, Joyce Carol Oates Literary Prize Finalist, 2022 Chautauqua Prize Finalist, Willie Morris Award for Southern Writing Shortlist, and the 2021 Aspen Words Literary Prize shortlist A Read With Jenna Today Show Book Club Pick! An Ebony Magazine Publishing Book Club Pick! One of Washington Post's 50 Notable Works of Fiction One of Philadelphia Inquirer's 了解更多
原价 RM 57.50

现售 RM 57.50 (-0%)

会员 RM 51.75 (-10%)

作者 Bella Osborne
Two lonely bookworms. An unexpected friendship. A library that needs their help 'A touching story of a friendship between a troubled teenager, a yoga-practising farming woman in her seventies and a local library. A delight!' - Sunday Times bestselling author Katie Fforde Teenager Tom has always blended into the background of life. After a row with his dad and facing an unhappy future at the dog food factory, he escapes to the library. Pensioner Maggie has been happily alone 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Zaza Qry
Bahagia itu perlu diteroka, bukan sekadar dinanti. Bekerja dengan Riaz Ezran yang garang, siapa saja tak takut. Tapi, tidak bagi Fazra Imaris. Mahu dikata dia tidak terlalu takut, tidak pula. Tapi, berani jugalah dia berlawan cakap dengan Riaz. Tak pasal-pasal dia gelarkan Riaz singa datang bulan. Puan Hazlin, umi kepada Riaz pun sama naik, gelarkan Riaz begitu. Dah garang sangat kan. Asyik nak marah tak tentu masa saja. “Tak beranilah saya. Encik Riaz serupa singa data 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Azieana
Dia milikku yang sah. Edreez menyelamatkan Alya dengan membayarkan wang sebanyak RM100 ribu kepada Taukeh Wong selepas dia diculik oleh Leman, ayah tiri Alya, yang mahu melangsaikan hutang judinya. Kerana tidak mampu membayar balik wang itu, Alya bersetuju untuk menjadi perempuan milik Edreez sekali gus tinggal bersama Edreez. Tapi, dia menetapkan beberapa syarat. Dan syarat-syarat itu dipersetujui oleh Edreez. Bila Alya dah tinggal bersama Edreez, lain pula yang jadi. Ed 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Sharaf
Demi membantu mangsa yang berada di bawah lembayung fobia, Doktor Mustaqim dan Doktor Khalil menggagaskan sebuah karnival psikologi untuk membantu mereka. Carnival of Phobia. “Kami menjadi tikus makmal doktor?” - Fayyadh “We just want you to face your fear and fight it. That is what Carnival of Phobia is all about.” - Doktor Mustaqim Akhirnya, dengan persetujuan tujuh orang klien terawal, mereka dijemput untuk menjadi sebahagian daripada ahli Carnival of Phobia. Me 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Illa Shanahila
“Seorang kanak-kanak perempuan meninggal dunia selepas lima jam ditinggalkan di dalam kereta ibunya...” Satu tindakan ‘tak sengaja’ daripada Lynda telah membuatkan dia kehilangan anak buat selama-lamanya. Dibuang suami, dicaci di media sosial, membuatkan dia hampir menamatkan riwayatnya sendiri. “Bukan I yang bunuh anak kita, Lynda, tapi you! So, beritahu I, kenapa I tak boleh salahkan you?” Sesuatu terjadi dan Lynda pasti kejadian ‘tak sengaja’ itu bukan b 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Jesse Q. Sutanto
The second of Julia Quinn’s bestselling and beloved Bridgerton novels, now a series created by Shondaland for Netflix. This is Anthony Bridgerton’s story . . . ________________________________________ 1814 promises to be another eventful season, but not, This Author believes, for Anthony Bridgerton, London’s most elusive bachelor, who has shown no indication that he plans to marry. And in all truth, why should he? When it comes to playing the consummate rake, nobody do 了解更多
原价 RM 79.95

现售 RM 79.95 (-0%)

会员 RM 71.96 (-10%)

作者 Julia Quinn
The second of Julia Quinn’s bestselling and beloved Bridgerton novels, now a series created by Shondaland for Netflix. This is Anthony Bridgerton’s story . . . ________________________________________ 1814 promises to be another eventful season, but not, This Author believes, for Anthony Bridgerton, London’s most elusive bachelor, who has shown no indication that he plans to marry. And in all truth, why should he? When it comes to playing the consummate rake, nobody 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Lauren Asher
Couldn't get enough of The Fine Print? Fall in love with the next book in Lauren Asher's hot and sexy Dreamland Billionaires series . . . Declan I'm destined to become the next CEO of my family's media empire. The only problem? My grandfather's inheritance clause. Fulfilling his dying wish of getting married and having an heir seemed impossible until my assistant volunteered for the job. Our marriage was supposed to be the perfect solution to my biggest problem. But 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Tirzah Price
One of BuzzFeed's best YA books of 2021! Perfect for fans of the Lady Janies and Stalking Jack the Ripper, the first book in the Jane Austen Murder Mysteries trilogy is a clever retelling of Pride and Prejudice that reimagines the iconic settings, characters, and romances in a thrilling and high-stakes whodunit. When a scandalous murder shocks London high society, seventeen-year-old aspiring lawyer Lizzie Bennet seizes the opportunity to prove herself, despite the interfere 了解更多
原价 RM 75.50

现售 RM 75.50 (-0%)

会员 RM 67.95 (-10%)

作者 Anis Akhir
Permulaan yang luar biasa, untuk kisah lama. “Semua tutup mata. Hanya buka disaat aku sebut kala camellia.” Hana, gadis biasa yang mula mencari cara menyara keluarga. “Kamu yakin ke resort tu masih beroperasi? Pak cik tengok keadaan sini sunyi saja. Macam tak ada orang.” Kisah lama yang dahagakan nyawa. “Dia bunuh sesiapa sahaja yang masuk ke sini. Kemudian, dia seru dan puja semangat untuk bangkitkan semula orang yang dia dah bunuh.” Kerana matinya satu nyawa, 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

无库存

作者 Daneen Nizar
Perancangan Faizan, seorang ASMRtist dan Mukbanger untuk merakam dan memuat naik konten terbaru iaitu vlog di sebuah kawasan pedalaman iaitu Kampung Gosong Hitam berukar menjadi tragedi apabila salah seorang rakan baiknya tiba-tiba menghilangkan diri. “Beberapa tahun dulu, ada orang kampung hilang lepas mereka masuk ke dalam hutan dekat hujung kampung. Ada juga yang cerita, makhluk tu akan hukum orang yang bersalah. Ibarat menghukum orang yang berdosa.” - Inara “Saya 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

无库存

作者 Anna Milia
Saat akad kedua terucap, rasmi diri ini, seluruhnya milikmu, rasmi kesetiaan ini diserahkan buatmu.Hanan dan Nawal disatukan sekali lagi dalam lafaz akad kedua. Memang jodoh mereka kuat. Perangai pun sama. Kuat cemburu. Hanan tergugat dengan kehadiran Khalil yang selalu berkunjung ke kafe. “Abang percaya sayang. Abang cuma tak percaya Khalil.” - Hanan Baru reda rasa cemburu, muncul pula Cikgu Zaki yang tidak kurang segaknya. Susah, kalau ada isteri cantik. Cemburu H 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Scott Cawthon
What really happened to Charlie? It's the question that John can't seem to shake, along with the nightmares of Charlie's seeming death and miraculous reappearance. John just wants to forget the whole terrifying saga of Freddy Fazbear's Pizza, but the past isn't so easily buried.Meanwhile, there's a new animatronic pizzeria opening in Hurricane, along with a new rash of kidnappings that feel all too familiar. Bound together by their childhood loss, John reluctantly teams up wi 了解更多
原价 RM 82.50

现售 RM 82.50 (-0%)

会员 RM 74.25 (-10%)

作者 Lauren Asher
Rowan I'm in the business of creating fairy tales. Theme parks. Production companies. Five-star hotels. Everything could be all mine if I renovated Dreamland. My initial idea of hiring Zahra was good in theory, but then I kissed her. Things spiraled out of control once I texted her using an alias. By the time I realized where I went wrong, it was too late. People like me don't get happy endings. Not when we're destined to ruin them. Zahra After submitting a drunk 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Jane Austen
Emma, by Jane Austen, is a novel about youthful hubris and the perils of misconstrued romance. The novel was first published in December 1815. As in her other novels, Austen explores the concerns and difficulties of genteel women living in Georgian-Regency England; she also creates a lively comedy of manners among her characters.Before she began the novel, Austen wrote, "I am going to take a heroine whom no one but myself will much like." In the first sentence she introduces 了解更多
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 13.90 (-0%)

作者 Jack London
The Call of the Wild (1903) and White Fang (1906) are two classic American adventure novels depicting the evolution of two dogs in the wild. The novels are in fact mirror images of one another, as Call of the Wild depicts Buck's journey from domestic to wild dog, while White Fang recounts White Fang's transformation from wild beast to domestic companion. Both convey powerful themes of redemption and survival that continue to affect readers even today. These beautifully writt 了解更多
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 13.90 (-0%)

作者 Mark Twain
Huckleberry Finn runs away from the abuse of his alcoholic father. He immediately befriends a runaway slave named Jim, who is escaping the abuse of his owners. The two set out on a journey that involves theft, murder, and revenge. Along the way, Huckleberry Finn encounters Tom Sawyer, and the two hatch a plan to save Jim from a lifetime of slavery. The Adventures of Huckleberry Finn is often named among the great American novels. Mark Twain Highlights the immoral act of slave 了解更多
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 13.90 (-0%)

作者 Shukriah Rodzi
Shannie dan pasukan cari gali Profesor Idris rasa teruja kerana menemui satu lagi artifak bersejarah berupa mohor jongkong emas dengan ukiran mahkota ular berkepala lima yang boleh digunakan oleh mereka untuk membantu kajian tentang ketamadunan Kerajaan Kedah Purba. “Nah, Shan pakailah rantai ni. Ni, sebenarnya rantai nenek papa. Dia suruh wariskan pada anak perempuan sulung papa.” Jasadnya dirasakan terawang-awangan hinggakan dirinya dibawa ke alam siluman ular yang pe 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Anna Milia
Cinta bukanlah mencari yang sempurna, tapi menerima dengan sempurna. NAILI. Demi memenuhi amanat terakhir ibunya, dia mencari lelaki yang didakwa sebagai ayahnya. Dia mahu lelaki itu tahu akan kewujudannya. Itu sahaja. Namun, dalam sekelip mata, hidupnya berubah. Dia bukan lagi anak yatim piatu. Dia mempunyai ayah yang kaya-raya, malah dijodohkan dengan Yusouf. Semuanya indah, namun tidak ubah seperti burung tempua yang singgah di dahan tinggi. Jatuhnya cukup memeritkan. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nur Haura
Meskipun kanvasku kosong tanpa wajahmu, tetapi hatiku tetap ada namamu. Adam, lelaki tanpa wajah yang selalu muncul dalam mimpi Laura. Selalu mengucapkan kata-kata indah. Adakah Adam hanya mainan tidurnya atau secebis memori yang sesat? “Smile, Nur.” - Adam “Kenapa?” - Laura “Senyum seperti awak lihat saya depan mata awak.” - Adam Laura cuba bayangkan wajah Adam yang sebenar, tetapi tidak terlakar dalam fikirannya. Mungkin Adam hanyalah khayalannya semata-mata. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Andrzej Sapkowski
From the New York Times bestselling author of The Witcher: Reynevan--scoundrel, magician, possibly a fool--travels into the depths of war as he attempts to navigate the religious fervors of the fifteenth century. When the Hussite leaders entrust Reynevan with a dangerous secret mission, he is forced to come out of hiding in Bohmeia and depart for Silesia. At the same time, he strives to avenge the death of his brother and discover the whereabouts of his beloved. Once again p 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 89.90 (-0%)

会员 RM 80.91 (-10%)

1-172 of 172

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top