0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' parker pen refill '找到 8718 件相关商品
作者 Rachel Renée Russell
"Nikki Maxwell’s summer is packed with drama in this fourteenth installment of the #1 New York Times bestselling Dork Diaries series! Nikki and her bandmates are looking forward to an AWESOME summer on tour as the opening act for the world famous Bad Boyz! Nikki is a little worried when her frenemy, MacKenzie Hollister, weasels her way into a social media intern position with the tour. But she has a total MELTDOWN when she learns that MacKenzie is her new roommate! Will 了解更多
原价 RM 46.90

现售 RM 35.50 (-24%)

会员 RM 35.50 (-24%)

作者 Harry Potter Theatrical Productions , Jody Revenson
"Harry Potter and the Cursed Child is one of the most celebrated stage productions of the past decade. Opening in London’s West End in 2016, on Broadway in 2018 and in Melbourne 2019 – and with more productions worldwide still to come (including San Francisco later this year) – the play has smashed records, collected countless rave reviews and awards, and captivated audiences night after night. Now readers are invited behind the scenes to experience the show’s journey 了解更多
原价 RM 200.00

现售 RM 150.00 (-25%)

会员 RM 150.00 (-25%)

作者 Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Al-Quran al-Karim ini sistematik mengikut tema, daripada sumber yang sahih merujuk metode penafsira para ulama' yang mempunyai jalan riwayat kepada Rasulullah SAW dan para sahabat (bil ma'sur). Diharapkan menjadi solusi terbaik memahami tata cara ibadah, muamalat, akidah, sirah nabawi, kisah Nabi & Rasul, Asmaul Husna mahupun terapi Qurani. Lebih istimewa, mushaf ini dilengkapi panduan ilmu tajwid berwarna penuh. Mushaf Resam Uthmani terjemahan bahasa Melayu secara sistematik 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 32.00 (-20%)

会员 RM 32.00 (-20%)

作者 Rick Riordan
"In his penultimate adventure, a devastated but determined Apollo travels to Camp Jupiter, where he must learn what it is to be a hero, or die trying. It's not easy being Apollo, especially when you've been turned into a human and banished from Olympus. On his path to restoring five ancient oracles and reclaiming his godly powers, Apollo (aka Lester Papadopoulos) has faced both triumphs and tragedies. Now his journey takes him to Camp Jupiter in the San Francisco Bay Area, 了解更多
原价 RM 49.95

现售 RM 37.50 (-25%)

会员 RM 37.50 (-25%)

作者 Rainbow Rowell
"The story is supposed to be over. Simon Snow did everything he was supposed to do. He beat the villain. He won the war. He even fell in love. Now comes the good part, right? Now comes the happily ever after… So why can’t Simon Snow get off the couch? What he needs, according to his best friend, is a change of scenery. He just needs to see himself in a new light… That’s how Simon and Penny and Baz end up in a vintage convertible, tearing across the American W 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 37.50 (-25%)

会员 RM 37.50 (-25%)

作者 Paul Gordon , Janine Robertson
Have you ever wondered why some people are naturally good with money? No matter your age or your income it is your spenditude - your attitude to money - that influences your financial success. Spenditude shows you how to tackle your habits and behaviours to uncover what drives your spending and allows you to gain financial security and live the life you want. This book is not about tedious budgets, get-rich-quick schemes, or giving up your daily coffee. Instead you will l 了解更多
原价 RM 92.40

现售 RM 69.30 (-25%)

会员 RM 69.30 (-25%)

作者 Ellis
The playbook for building a great culture Culture is the key to success for every organisation, but what do great cultures do and what makes them successful? In Culture Fix, author Colin D Ellis shows you how to change the way you do things and create a winning culture that will keep your organisation relevant today and into the future. No matter your business, industry or country, your culture's success depends on the emotional intelligence and engagement of people withi 了解更多
原价 RM 90.30

现售 RM 90.30 (-0%)

会员 RM 81.27 (-10%)

作者 David Yoon
Frank Li is a high school senior living in Southern California. Frank's parents emigrated from Korea, and have pretty much one big rule for Frank - he must only date Korean girls. But he's got strong feelings for a girl in his class, Brit - and she's not Korean. His friend Joy Song is in the same boat and knows her parents will never accept her boyfriend, so they make a pact- they'll pretend to date each other in order to gain their freedom. Frank thinks fake-dating is the pe 了解更多
原价 RM 49.50

现售 RM 49.50 (-0%)

会员 RM 44.55 (-10%)

作者 Malcolm Galdwell
Malcolm Gladwell, host of the podcast Revisionist History and author of the #1 New York Times bestseller Outliers, offers a powerful examination of our interactions with strangers--and why they often go wrong . How did Fidel Castro fool the CIA for a generation? Why did Neville Chamberlain think he could trust Adolf Hitler? Why are campus sexual assaults on the rise? Do television sitcoms teach us something about the way we relate to each other that isn't true? Talking to S 了解更多
原价 RM 89.90

现售 RM 67.90 (-24%)

会员 RM 67.90 (-24%)

作者 Jodi Kantor , Megan Twohey
A much deeper story than the one that seized headlines. Cinematic, remarkable' GUARDIAN `All the President's Men for the #MeToo era' WASHINGTON POST 'Required reading' OBSERVER `Seamless and suspenseful. A gripping blow-by-blow' NEW YORK TIMES 'Groundbreaking' STYLIST On 5 October 2017, the New York Times published an article by Jodi Kantor and Megan Twohey that helped change the world. Hollywood was talking as never before. Kantor and Twohey outmanoeuvred Harvey Weinst 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 69.90 (-0%)

会员 RM 62.91 (-10%)

作者 Sango HARUKAWA
Lelaki mencurigakan, Oguri Mushitarou terlibat dalam kedua-dua kes pemenjaraan Kunikada dan kematian penulis novel misteri yang menimbulkan kontroversi masyarakat, semuanya mengikut rancangan Dostoyevsky. Perkara ni memaksa Ranpo adakan pertarungan sengit dengan Mushitarou yang mempunyai kuasa luar biasa melenyapkan semua bukti jenayah, 'Jenayah Sempurna', tapi?!! Penahanan Dazai, pergerakan di sebalik tabir organisasi misteri 'The Decay of Angels' dan ledakan kes pegawai t 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Imam Musbikin
Keterangan Buku Bagi kebanyakan kanak-kanak bersekolah adalah suatu yang menyeronokkan. Di sini dunia sosial, persahabatan dan pembelajaran secara formal dijalankan. Faktor sekeliling seperti kawan-kawan, guru-guru dan persekitaran adalah paling banyak mempengaruhi emosi dan minat kanak-kanak untuk ke sekolah. Namun ada juga kita mendengarkan keluhan ibu bapa yang anak mereka tidak suka ke sekolah. Kenapa? Ada juga anak-anak yang suka bersekolah tetapi malas belajar. Kenapa? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 44.10 (-10%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Rainbow Rowell
"Deja and Josiah are seasonal best friends. Every autumn, all through high school, they’ve worked together at the best pumpkin patch in the whole wide world. (Not many people know that the best pumpkin patch in the whole wide world is in Omaha, Nebraska, but it definitely is.) They say good-bye every Halloween, and they’re reunited every September 1. But this Halloween is different?Josiah and Deja are finally seniors, and this is their last season at the pumpkin patch 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Courtney Peppernell
In a voice that is inclusive and open to all, Courtney Peppernell presents a tribute to her readers in the third installment of her bestselling Pillow Thoughts series. A beautifully raw and poignant collection of poetry and prose, Pillow Thoughts III continues the series from poet Courtney Peppernell. Fix yourself a warm drink and settle into Peppernell's words as she pens a tribute to her readers who are bravely continuing their journey from hurt to healing. 了解更多
原价 RM 79.95

现售 RM 79.95 (-0%)

会员 RM 63.96 (-20%)

作者 Robert Skidelsky
In this remarkable work, Robert Skidelsky unites his experience, knowledge and talents in a sweeping account of money and power' James K. Galbraith The dominant view in economics is that money and government should play only a minor role in economic life. Money, it is claimed, is nothing more than a medium of exchange; and economic outcomes are best left to the 'invisible hand' of the market. The view taken in this important new book is that the omnipresence of uncertainty m 了解更多
原价 RM 75.50

现售 RM 75.50 (-0%)

会员 RM 67.95 (-10%)

作者 Katharine Mcgee
The Washingtons have ruled America for almost 250 years. They're gorgeous, fiercely famous and the beating heart of the most glorious royal court in the world. But behind the glittering ballrooms, elegant gowns, and seemingly perfect public personas lie forbidden romances and scandalous secrets. Together four young women will navigate gossip, drama, and the eyes of the world upon them. There's everything to play for - but there can only be one queen. 了解更多
原价 RM 49.50

现售 RM 49.50 (-0%)

会员 RM 44.55 (-10%)

作者 Alain De Botton
Discover everything you were never taught at school about how to lead a better life... Introduced and edited by the bestselling author of The Consolations of Philosophy, The Art of Travel and The Course of Love 'Alain de Botton likes to take big, complex subjects and write about them with thoughtful and deceptive innocence' Observer We spend years in school learning facts and figures but the one thing we're never taught is how to live a fulfilled life. That's why we need T 了解更多
原价 RM 89.95

现售 RM 89.95 (-0%)

会员 RM 80.96 (-10%)

作者 Jeff Kinney
*It's the 13th hilarious book in Jeff Kinney's bestselling Diary of a Wimpy Kid series!* 'Kinney is right up there with J K Rowling as one of the bestselling children's authors on the planet' - Independent When snow shuts down Greg Heffley's middle school, his neighbourhood transforms into a wintry battlefield. Rival groups fight over territory, build massive snow forts, and stage epic snowball fights. And in the crosshairs are Greg and his trusty best friend, Rowley Jeff 了解更多
原价 RM 34.95

现售 RM 34.95 (-0%)

会员 RM 31.46 (-10%)

作者 Mitch Albom
No act done for someone else is ever wasted...' Fifteen years ago, in Mitch Albom's beloved novel, The Five People You Meet in Heaven, the world fell in love with Eddie, a grizzled war veteran- turned-amusement park mechanic who died saving the life of a young girl named Annie. Eddie's journey to heaven taught him that every life matters. Now, in this magical sequel, Mitch Albom reveals Annie's story. --------------------------------------------- The accident that killed E 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Guinness World Records
Celebrate the dawning of a new decade with the fully revised Guinness World Records 2020. To kick off the '20s, we've created an electrifying new cover and curated a record-breaking edition packaged with thousands of new, updated and classic superlatives, hundreds of never-before-seen images, and a selection of eye-opening photo-composites that put a new spin on record-breaking... A new decade means it's time for a fresh approach, so starting with our front cover, we've re-b 了解更多
原价 RM 109.90

现售 RM 109.90 (-0%)

会员 RM 98.91 (-10%)

作者 Mr Children Studio
Biasalah…pusat sukan sentiasa meriah dengan aktiviti. Tapi siapa tahu, di sebalik kebingitan ada benda ganjil lagi menyeramkan. Mungkin ada yang tak kena kat situ. Adanya peminat misteri,atlet"luar biasa", penonton bersorak dahagakan darah dan suasana sunyi antaran perkara korang kena hati-hati terutama bila berseorangan. "Dia mungkin tak ganggu tapi kalau korang lemah semangat,siapa nak tolong? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 James Lu
Nak tahu apa kuasa luar biasa Cosplay Boy? Mak cik pula dah naik pening dengan penyewa yang liat nak bayar sewa. Mana taknya…. Jared penuh muslihat, Moonlight bermacam alasan. Oh, apa cerita agaknya matlamat guru besar nak majukan murid-murid? "Roger!Roger!" Volum 9 pasti buat korang gelak guling-gulig! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Chiaki Karasawa
Berkahwin dengan Shinya, pemuda bandar berjawatan besar membuatkan hidup Asami disimbahi kasih sayang. Ketika berada di puncak kebahagiaan... Shinya nak jadi pekebun sepenuh masa sekali gus meranapkan impian Asami yang nak tinggal kat bandar. Apa akan jadi dengan kehidupan rumah tangga diorang yang penuh percanggahan ni? Oh ooo... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Richard Reeves
The fully revised new edition of the international bestseller THE 80 MINUTE MBA is your short-cut to business brilliance. A traditional MBA is for either the time-rich, very wealthy or lucky few with a generous corporate sponsor. So what happens if you want to get a hit of high-quality business inspiration without spending two years back at school? THE 80 MINUTE MBA is the gateway to fresh thinking, in less time than it takes a standard meeting to get past coffee and donuts 了解更多
原价 RM 62.90

现售 RM 62.90 (-0%)

会员 RM 56.61 (-10%)

作者 Lee Hartley Carter
In the post-fact, deeply divided world we live in, true persuasion is rare. Engaging with people holding differing opinions is rarer still. But for progress to take place, persuasion must happen. Whether it's convincing an employer you are right for the job, a customer that your product is the best, or your closed-minded uncle that good people can disagree, it takes the art--and science--of persuasion to move forward. So, how do you change someone's mind--or at least advance 了解更多
原价 RM 122.50

现售 RM 122.50 (-0%)

会员 RM 110.25 (-10%)

作者 Irene Smit , Astrid Van Der Hulst
There are prompts for easing up on self-criticism: What would you say to a friend who's having a hard time? Can you extend that same empathy to yourself? For slowing down and worrying less about accomplishments: Make a to-do list of non-urgent things, like giving your cat a cuddle. And when something goes wrong, measure it on a playful scale from The world is ending! to It could happen to anyone to There may even be a silver lining. Throughout, charming illustrations by Dutc 了解更多
原价 RM 75.00

现售 RM 75.00 (-0%)

会员 RM 67.50 (-10%)

作者 Isandra
Satu peristiwa membuatkan Hazril Mifzal menjauhkan dirinya dari keluarga lantas bekerja sebagai pelayan di sebuah warung. Dia juga nekad mahu menjauhkan diri dari semuanya. Namun, pertemuannya dengan Mia Adlina mula mengubah sedikit sebanyak prinsip yang dipegang. Setelah kecewa dengan kecurangan kekasihnya yang bernama Aqil Thaqif... Mia Adlina mengambil keputusan untuk meminta bantuan Hazril Mifzal bagi membalas segala perbuatan Aqil kerana telah curang dengannya. “Apa?! 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Umie Nadzimah
“You tetap isteri yang I sayang…” – Aidan Ya. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehinggalah muncul Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya kerana masih tak mampu lahirkan zuriat untuk suami. Tak mahu terus didera mentalnya, Dhiya mohon untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Orked V.
Perpisahannya dengan Rozlyn memberikan impak yang besar kepada Nizar sehingga menyebabkan dia dipindahkan tempat kerjanya dari HQ ke cawangan Tanjong Karang sebagai pengurus. Dia akur kerana itu silapnya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia move on! Namun, di sana dia bertemu pula dengan Sufi yang sering buat kepalanya pusing. “Sakit ke, Encik Nizar?” “Awak rasa kalau kena pukul dengan batang mop dekat kepala tu sakit ke tak?” “Tapi tak keluar darah, kan?” 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Aesya Azahar
Disebabkan tidak percaya dengan plot cerita novel dan drama yang cliché bagi mereka, telah mencetuskan idea gila antara dua sahabat. “Since kau kata tadi kau tak percaya lelaki boleh berubah hanya semata-mata sebab perempuan, aku cadang kita buat something yang boleh cabar hipotesis kau tu!” – Farah Zhafri Adam, seorang lelaki yang kaki perempuan dan pemabuk telah menjadi calon eksperimen itu. Maka bermulalah Ops Goda+Ubah=Success (Tinggalkan). Dengan menggunakan tig 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Farah Bahazelan
Dia tak secantik Cinderella. Penampilan dan hidupnya penuh dengan insiden memalukan. Hidup dia, suka hati dialah. Okay, stop it! Malik masih menjadi tunangnya pun bagai seribu rahmat. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Olivia Gatwood
"I am stirred by the poems in this book - it is a sharp, unflinching collection of poems about girlhood, wonder, casual everyday violence." Yrsa Daley-Ward, author of 'bone' and 'The Terrible' In this multi-faceted collection of odes, anecdotes, sonnets and prose, Olivia Gatwood weaves together the trials and triumphs of growing up and explores the many ways that fear and violence can be internalized in a woman's psyche. At times blistering and riotous, at times soulful and 了解更多
原价 RM 59.95

现售 RM 59.95 (-0%)

会员 RM 53.96 (-10%)

作者 Cameron Huddleston
Learn to start open, productive talks about money with your parents as they age As your parents age, you may find that you want or need to broach the often-difficult subject of finances. In Mom and Dad, We Need to Talk: How to Have Essential Conversations with Your Parents About Their Finances, you’ll learn the best ways to approach this issue, along with a wealth of financial and legal information that will help you help your parents into and through their golden years. 了解更多
原价 RM 120.20

现售 RM 120.20 (-0%)

会员 RM 108.18 (-10%)

作者
Hingga 15hb Julai 2019 Kandungan Akta Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan 1994 (Akta 514). Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Penyataan Dasar Am Keselamatan dan Kesihatan Majikan) (Pengecualian) 1995. Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Kawalan Terhadap Bahaya Kemalangan Besar dalam Perindustrian) 1996. Peraturan-peraturan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (Jawatan kuasa Keselamatan dan Kesihatan) 1997 Peraturan-peraturan Keselama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Victoria Alexander
Before there was a Lady Travelers Society, there was just one lady traveler... Some marry for love. Some marry for money. But Violet Hagen's quick wedding to irresponsible James Branham, heir to the Earl of Ellsworth, was to avoid scandal. Though her heart was broken when she learned James never wanted marriage or her, Violet found consolation in traveling the world, at his expense--finding adventure and enjoying an unconventional, independent life. And strenuously avoiding h 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Bailey , Chris
Our attention has never been as overwhelmed as it is today. Many of us recognize that our brains struggle to multitask. Despite this, we feel compelled to do so anyway while we fill each moment of our lives to the brim with mindless distraction. Hyperfocus provides profound insights into how you can best take charge of your attention to achieve a greater sense of purpose and productivity throughout the day. 了解更多
原价 RM 54.95

现售 RM 54.95 (-0%)

会员 RM 49.46 (-10%)

作者 Sylvia Day
From #1 New York Times bestselling phenomenon Sylvia Day comes a hotly anticipated and passionate new love story. Once, I would never have imagined myself here. But I'm settled now. In a place I love, in a home I renovated, spending time with new friends I adore, and working a job that fulfills me. I am reconciling the past and laying the groundwork for the future. Then Garrett Frost moves in next door. He's obstinate and too bold, a raging force of nature that disrupts th 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Dj Fuzz
Ramai yang telah mencuba nasib untuk mendapatkan perhatian dari syarikat - syarikat rakaman dan ramai juga yang tak berjaya. Ketahui rahsia untuk Menjadi Artis Rakaman dengan lebih pantas dan efektif. Anda memerlukan buku ini: Jika anda nak jadi artis rakaman Jika anda mahu memiliki lagu - lagu hit dicorong radio Jika anda ingin tahu bagaimana industri muzik ini berfungsi Jika anda gemarkan muzik dan ingin menjana kewangan daripadanya Jika anda mempunyai bakat yang besa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者
Hingga 5hb Julai 2019 Kandungan/Content Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009(Akta 694) Malaysian Anti-Corruption Commission Act 2009(Act 694) 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Daryl Yeap
"The Straits British Chinese - a community which emerged in the colonial Straits Settlements (Penang, Melaka and Singapore) - constituted a truly unique blend of Chinese, Southeast Asian and European cultural identities, manifesting the tradition of hybridity which has long marked coastal populations along the Straits of Melaka. The subjects of this volume, Yeap Chor Ee and his family members, were key figures in this cultural milieu from the first half of the 20th century, a 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 44.00 (-20%)

会员 RM 44.00 (-20%)

作者 Martin Khor
This book provides an analysis of the structures of the Malayan and the Malaysian economies using the perspective of dependence. It analyses the structures of dependence in colonial Malaya established by the British during the colonial era, in foreign ownership of key sectors, in trade, finance, the public sector and technology. Estimates are provided on the amounts of surpluses transferred out of colonised Malaya under British rule. The book then examines the post-colonial 了解更多
原价 RM 60.00

现售 RM 60.00 (-0%)

会员 RM 54.00 (-10%)

作者 Gill Hasson
Every day, you have the opportunity to interact with people in different areas of your life; in public, at work and at home, with colleagues and clients, with friends and family. Your ability to exchange ideas and opinions with other people, understand their thoughts and feelings, their point of view and solve problems between you depends on how effectively you’re able to communicate. But being understood, and understanding others is not always easy! Communication is a 了解更多
原价 RM 73.80

现售 RM 73.80 (-0%)

会员 RM 66.42 (-10%)

作者 Nick Hornby
*THE SIDE-SPLITTING NEW COMIC SHORT FROM ONE OF BRITAIN'S BEST-LOVED WRITERS, SOON TO BE A MAJOR BBC TV SERIES* ______________________________ Each week, Tom and Louise meet for a quick drink in the pub before they go to meet their marriage counsellor. Married for years and with two children, a recent incident has exposed the fault lines in their relationship in a way that Tom, for one, does not wish to think about. In the ten minutes in the pub they talk about the agenda 了解更多
原价 RM 49.95

现售 RM 49.95 (-0%)

会员 RM 44.96 (-10%)

作者 C. J. Tudor
THEN One night, my little sister went missing. There were searches, appeals. Everyone thought the worst. And then, miraculously, she came back. She couldn't, or wouldn't, say what had happened. But she wasn't the same afterwards. She wasn't my Annie. Because sometimes my own little sister scared me to death . . . NOW The email arrives in my inbox: I know what happened to your sister. It's happening again . . . _______________ 'Confirms Tudor as Britain's female St 了解更多
原价 RM 54.95

现售 RM 54.95 (-0%)

会员 RM 49.46 (-10%)

作者 Jean Sasson
In the international bestseller, Princess: The True Story of Life Behind the Veil in Saudi Arabia, Princess Al-Sa’ud and the acclaimed author Jean Sasson began a remarkable series of books. Now, more than twenty-five years later, this compelling journey continues as we follow the fortunes and the dazzling life of the Princess, her friends and her family. But, of course, there is a less glamorous, much darker side to this engaging series, and in Stepping Out of the Shadows 了解更多
原价 RM 49.95

现售 RM 49.95 (-0%)

会员 RM 44.96 (-10%)

作者 Kit Frick
“Demands to be read in one sitting” Karen M. McManus, bestselling author of One of Us Is Lying and Two Can Keep A Secret We Were Liars meets Goodbye Days in this thrilling page-turner... It’s hard to find the truth beneath the lies you tell yourself. Then: They were four - Bex, Jenni, Ellory, Ret. (Venus. Earth. Moon. Sun.) Headstrong, loyal, electric ; Ellory’s whole solar system. Now: Ellory is alone, her once inseparable group of friends torn apart by secrets, 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Alan Bradley
NEW YORK TIMES BESTSELLER - A finger in a wedding cake is only the beginning in this deliciously shocking mystery featuring Flavia de Luce, "the world's greatest adolescent British chemist/busybody/sleuth" (The Seattle Times). Although it is autumn in the small English town of Bishop's Lacey, the chapel is decked with exotic flowers. Yes, Flavia de Luce's sister Ophelia is at last getting hitched, like a mule to a wagon. "A church is a wonderful place for a wedding," muses F 了解更多
原价 RM 37.95

现售 RM 37.95 (-0%)

会员 RM 34.16 (-10%)

作者 Arbak Othman
KAMUS BAHASA MELAYU (B) DIPERBESAR 19/20 Antara keistimewaan Kamus Bahasa Melayu ialah: Carian pantas kata : Memudahkan carian makna kata terbitan Lebih daripada 26 000 kata entri dan kata terbitan berserta kelas kata Disertakan Nota Bahasa tentang kata entri sebagai rujukan asas tatabahasa Disertakan juga label subjek bagi kata entri tertentu seperti kimia, fizik, perubatan dan lain-lain Bimbingan sebutan yang tepat untuk pengguna Kata-kata entri yang terpilih did 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 40.50 (-10%)

作者 Arbak Othman
Kamus Bahasa Melayu (Limp- small) 19/20 Antara keistimewaan Kamus Bahasa Melayu ialah: Carian pantas kata : Memudahkan carian makna kata terbitan Lebih daripada 26 000 kata entri dan kata terbitan berserta kelas kata Disertakan Nota Bahasa tentang kata entri sebagai rujukan asas tatabahasa Disertakan juga label subjek bagi kata entri tertentu seperti kimia, fizik, perubatan dan lain-lain Bimbingan sebutan yang tepat untuk pengguna Kata-kata entri yang terpilih dida 了解更多
原价 RM 33.60

现售 RM 33.60 (-0%)

会员 RM 30.24 (-10%)

作者 Alison Gervais
Moving halfway across the country to Colorado right before senior year isn't Maya's idea of a good time. Leaving behind Pratt School for the Deaf where she's been a student for years only to attend a hearing school is even worse. Maya has dreams of breaking into the medical field and is determined to get the grades and a college degree to match, and she's never considered being Deaf a disability. But her teachers and classmates at Engelmann High don't seem to share her optimi 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Burgis Stephanie
Once upon a time, in a beautiful city famous for chocolate and protected by dragons, there was a girl so fearless that she dared to try to tell the greatest story of all: the truth. Silke has always been good at spinning the truth and storytelling. So good that since arriving as a penniless orphan, she has found her way up to working for the most splendid chocolate makers in the city (oh, and becoming best friends with a dragon). Now her gift for weaving words has caught the 了解更多
原价 RM 44.90

现售 RM 44.90 (-0%)

会员 RM 40.41 (-10%)

作者 Syeikh Khalid Bin Abdul Rahman Al-Ik
Mendidik anak merupakan amanah besar yang wajib dipikulkan oleh setiap ibu bapa dan para penjaga. Tanpa pendidikan dan latihan kehidupan yang benar pasti akan mencacatkan pembangunan sebuah tamadun agama dan bangsa. Bukan itu sahaja, is juga akan melemahkan sebuah institusi negara yang berdaulat. Lebih-lebih lagi di zaman yang semakin mencabar ini dengan kemajuan dan kecanggihan teknologi dan sistem maklumat. Semua maklumat boleh dipetik dengan hujung jari tanpa sempadan. Sam 了解更多
原价 RM 55.00

现售 RM 55.00 (-0%)

会员 RM 49.50 (-10%)

1-8718 of 8718

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top