0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' pujaan hati kanda '找到 715 件相关商品
作者
HATARAKU SAIBOU THE MOVIE: SAIKYOU NO TEKI, FUTATABI. KARADA NO NAKA WA "CHOU" OOSAWAGI! 工作細胞劇場版:強『菌』來襲!人體腸道大騷動!」(DVD) JAP (E / C / M) Ippan Saibou is envious of the public praise immune system cells like white blood cells receive for protecting the human body from deadly pathogens. Instead of watching safely from his home, he also wants to be useful and get recognized for his efforts. He soon comes across a group of infantile- 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
SAIYUKI RELOAD ZEROIN 最游记RELOAD ZEROIN JAP/ENG (E / C / M) Getting ambushed by rogue demons on the road is business as usual for the Sanzou party. But when their latest assailants turn out to be humans, the group is left dumbfounded. The mystery only deepens when they encounter a wandering priest, Hazel Grouse, and his imposing bodyguard, Gaty Nene Hawk. The pair hails from the far West, with Hazel using his powers of resurrection to aid grief-stricken villages. Whil 了解更多
原价 RM 25.90

现售 RM 25.90 (-0%)

会员 RM 25.90 (-0%)

作者 Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Bukan sempurna yang kucari. Cukup kau ada di sisi, menemani sampai akhir nanti. Mengembara menaiki kereta api Trans-Siberian merupakan salah satu bucket list dalam hidup Teja Adelia. Namun, Teja sama sekali tidak menyangka yang dia akan duduk berjiran di dalam kereta api dengan Aqid Syamsudin, seorang pelakon popular Malaysia. Sekali gus, menerbitkan tanda tanya dalam hati Teja, mengapa Aqid berada di Rusia. “Saya ada dua sebab. Satu, saya nak bercuti, rehatkan diri say 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Yuki SHIBAMIYA
Puteri Cahaya, puteri paling cantik di negara Bulan telah dijatuhkan hukuman turun ke dunia manusia selepas menetapkan syarat mustahil kepada sesiapa yang melamarnya! Di dunia manusia, lelaki bernama Asahi telah selamatkan sang puteri dari penculikan. Bila bersama Asahi, dia tertarik dengan sifat baik hati lelaki tu namun hari untuk kembali ke Bulan semakin hampir. Apa yang perlu puteri buat ni? Terimalah kompilasi yang mengandungi kisah-kisah mencuit hati dan menghangatka 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

无库存

作者 Rehan Makhtar
Kita tak nak pulang. Kita nak buat harta KATA ma, nama ini adalah satu doa. Kerana itu dia dinamakan Tuah. Semoga dia sentiasa bertuah. Tapi, bolehkah dia katakan dirinya bertuah bila tiba-tiba muncul seseorang yang memerlukan bantuan bagi menentukan urusan hidup dan mati dalam hidupnya? Tapi, melihatkan jasad yang terlantar lemah itu, Tuah tahu… dia perlu lakukan sesuatu. “Saya tak nak dia bahayakan diri dia untuk lelaki asing macam saya…” – Nik Khalifh “Kit 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Acik Lana
Bayangkan bagaimana rasanya bila menjadi saksi pembunuhan bapa saudara sendiri di depan mata. Bukan itu saja, dia diculik dan dilarikan pula jauh ke pulau terasing oleh si pembunuh! Maka dalam setiap hela nafas Jhia, tak ada perasaan lain mampu tercipta buat Zayn selain daripada kebencian dan dendam yang membara. Malah dia yakin dia sanggup membunuh Zayn dengan tangannya sendiri demi menuntut bela kematian pak ngah. Dia sanggup! Terlalu banyak yang terpaksa Jhia lakukan di 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

无库存

作者 Shiki Chitose
Koleksi cerita pendek Shiki CHITOSE! Jangan putus asa! 5 kisah tentang gadis mengejar cinta dan cita-cita! Hikaru lebih teruja membaca komik remaja dari hadapi realiti dunia cinta. Lebih mengejutkan mamat gengster dan tak cool langsung, Tatsumi jadi 'rakan tukar komik' lepas sekolah?!! Garapan kisah cinta buat hati berbunga-bunga! Dua kisah ekstra spin-off 'Gadis Penasihat Azfareo' di dalam! Kandungan: Lagak Gadis Lepas Sekolah Malam Dilema Hangatnya Cinta Langkah Cint 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
HANYO NO YASHAHIME 半妖的夜叉姬 SEASON 2 JAP/ENG (E / C / M) Sesshomaru’s daughter, Towa Higurashi returned to ancient war era to search for Dreamy Butterfly and retrieved her twin sister, Setsuna’s memory. Moroha, Inushaya’s daughter, encountered the twins and befriended with them. Zero, Kirinmaru’s elder sister plans to defeat these three, as they’re predicted to defeat her brother, Kirinmaru. Setsuna get defeated during the fight with Kirinmaru. Then, Se 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 45.90 (-0%)

作者 Zint
Kawan Vax merangkap band member lama dulu tiba-tiba muncul. Apa lagi, Vax ajaklah si Hex ni jam. Lepas rindu kononnya! Let’s hit it! Hex dan kekasih hati dia tak boleh dipisahkah. Sebab tu jugalah dia keluar dari band. Dan gadis ni ada identiti rahsia yang bakal beri kejutan?!! Oh, my darling~ Krez teruskan misi korek kisah silam Vax dari Hex. Ditambah dengan kemunculan seorang individu, adakah sejarah hidup Vax akan dibongkar sepenuhnya? Yeahhhhh!!! Rembat jilid ke-8 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Emiko Nakano
Sekalipun dunia berakhir esok hari... ...aku takkan luahkan perasaan padanya. Dalam diam Shirai Mayu menaruh hati pada Hiizumi, pelajar baik dan bijak dalam kelas. Namun entah kenapa Hiizumi seperti bencikannya. Suatu hari bila Mayu terjaga dari tidur, dia nampak Hiizumi terbaring di sebelahnya... di atas katil yang sama?‼ Kini dunia dah berakhir dan manusia pupus masa diorang tertidur tadi. Mayu dan Hiizumi jadi harapan terakhir untuk lahirkan generasi baru manusia... b 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Anastasia
Menyambut hari jadi bersama rakan - rakan adalah sesuatu yang menyeronokkan. Farah telah mencatatkan senarai impiannya sempena menyambut hari lahirnya tidak lama lagi. Namun, tiada seorang pun mahu berkongsi kegembiraan itu dengan Farah. Farah berasa sedih apabila dia diketepikan dengan Qiy, Tyra, Sanel, Yoona dan Yuri. Apa pun yang mereka lakukan, Farah tiada bersama. Ini membuatkan Farah berasa kecil hati. Zareena pula? Pastinya dia mempunyai racangan tersendiri untuk menge 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

无库存

作者 Abdul Latip Talib
Beliau seorang yang lembut, tawaduk dan sangat pemalu, tetapi apabila mengendalikan setiap urusan yang diamanahkan kepadanya, beliau amat cekap dan pantas. Bagaikan singa jantan bertemu mangsa. Beliau adalah Amir bin Abdillah bin Jarrah Al Fihry Al Qurasyi, atau lebih dikenali sebagai Abu Ubaidah. Beliau mengikuti banyak peperangan membela panji-panji Islam. Bahkan, menjadi panglina perang yang sangat prihatin terhadap keselamatan tenteranya. Rasullah sendiri mengakui kualiti 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 28.90 (-0%)

会员 RM 26.01 (-10%)

作者 Abdul Latip Talib
"Jangan kamu mencaci maki ayahnya kerana mencaci maki orang yg sudah mati akan menyakiti hati orang yang hidup…" Nabi Muhammad SAW Umar bin Khattab menuduh bahawa kami tidak berani menghadap maut. Sekarang bagaimana? Tidakkah Bani Makhzum membayar harga yang mahal demi kebesaran Islam? Inilah dia darah Ikramah, bapa saudara dan puteranya ..." 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 23.90 (-0%)

会员 RM 21.51 (-10%)

作者 Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Fara Hana
Hidup seorang Tiara Suzanne tidak seindah nama mahupun wajahnya. Dia dibesarkan di rumah anak yatim tanpa mengetahui asal usulnya. Perkenalan tanpa sengaja dengan seorang jutawan muda membawa mereka ke jenjang pelamin, tetapi panas yang diharap sehingga ke petang rupanya tidak berpanjangan. Satu fitnah telah membuatkan Tiara dibuang suami tanpa diberi kesempatan untuk membela diri. “Bagi abang Tiara memang bersalah, kan? Abang tak pernah cuba untuk cari tahu perkara yang se 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Hj Ahmad Tifla
Hajinya Yang Terakhir sebuah travelog ibadah haji yang sarat dengan panduan, pengajaran dan teladan luar biasa. Dalam bahasa yang sangat mudah tapi begitu membekas di hati, Almarhum Tuan Guru memahamkan bahawa haji bukan semata-mata ibadah jasmani yang memerlukan kudrat dan tenaga tetapi juga ibadah hati. 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-20%)

作者 Hana Ilhami
Ana uhibbuki fillah (Aku mencintaimu kerana Allah) MUHAMMAD: Mempunyai ilmu agama yang tinggi, ditambah dengan 30 juzuk al-Quran di dalam dada, bukanlah bermakna dia tak boleh jatuh cinta. Cinta itu milik setiap insan. Apa yang penting, iman dan takwa dijadikan sempadan agar tidak tersasar. “Khadijah juga tak cantik.” – Zulaikha. “Mempunyai al-Quran dalam dada, merupakan satu kelebihan yang tiada tandingannya. Tentu saja Khadijah lebih cantik dari segala-galanya ma 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Fatinilam Sari Ahmad
Cinta bukan diukur dengan masa tapi perasaan. Mimpi atau realiti sentiasa menjelma sehingga mengganggu hidupnya. Bukan! Dia bukan berada di alam fantasi. Namun pada masa yang sama lelaki itu wujud mengejar cintanya. Lara makin keliru keberadaannya. Puas ditepis dan ditolak, tapi lelaki itu semakin mendekat membuatkan dirinya merantau mencari jalan keluar daripada kecelaruan hidupnya. Adri tidak akan berputus asa. Lara harus kembali ke dunia nyata. Gadis itu harus pulih daripa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Farihah Iskandar
"Suria?" Khairi menarik muffler melitupi sebahagian wajah Suria. "I just need to see your face." Khairi senyum. Rindunya terubat. Okey. Sebelum menjawab panggilan Khairi, Suria melutut. Kepalanya tunduk seolah-olah mencari sesuatu terjatuh di atas pavement. Khairi keliru. "Cari apa tu? Did you drop something?" Suria mendongak dan memandang Khairi. Nampak galak matanya. Dia bingkas berdiri. "Ha! Dah jumpa," serunya. "Apa dia?" Khairi dan Thir serentak bersuara. "My heart. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Oudra Aziz
ZAHARAH, seorang gadis Melayu yang sangat sederhana. Masih seorang pelajar dan punya kefahaman yang terlalu cetek tentang kehidupan. JULIEN, seorang lelaki Perancis yang sudah lebih dewasa, bekerjaya, cerdik dan berjaya, DAN sangat kacak. Dunia mereka bertembung pada satu pagi di pertengahan bulan Februari tahun 2004. Mata HITAM Zaharah bertaut dengan mata BIRU Julien dan hatinya berbisik... "Matanya sangat Biru seperti laut, seolah-olah aku boleh berenang di dalamnya..." Ci 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Shadia Hisham
Adrynna tidak menyangka dia menjadi intaian dan idaman majikan sendiri. Khalif, pemuda yang cukup pakej idaman wanita. Sumpah setia menjadi kata keramat ungkapan cinta. “Rynn, awak dengar sini. Adam Fakhri tidak akan pernah menyerah kalah. May the best man win.” - Adam Fakhri Aura Adam mencuri pesona. Kasih Adrynna terhadap Khalif tidak seteguh mana. Ironinya jauh di mata, jauh juga di hati. Demi cinta tak bertepi, Khalif memaafkan khilaf Adrynna. Kasih mereka kembali ber 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Elvroseth
Cinderella if you give your heart a chance, it will lead you to a kingdom of romance. There you’ll see your dreams unfold, in the sweetest story ever told. She’s a forbidden apple. And that apple is mine. Seperti Cinderella, dia juga mempunyai keluarga ‘tiri’ yang kejam dan dijadikan hamba di dalam rumahnya sendiri. Tetapi, si gadis tidak selamanya begini… Dia, Nafella. Bukan Cinderella yang mahu menjadi lemah lagi. Sehingga satu saat, dia menjadi seorang Allere 了解更多
原价 RM 37.00

现售 RM 37.00 (-0%)

会员 RM 29.60 (-20%)

作者 Lollysnow
Saat takdir menghapus dendam, tika benci dikalahkan rindu. Benci dan sayang terkadang hanya dipisahkan dengan sehelai kertas nipis. Sejauh mana rasa benci itu, kita tidak tahu apa yang akan merubahnya pada masa akan datang. Itulah yang dilalui Harraz dan Amanda. Amanda pernah sukakan Harraz dan menaruh perasaan kepada lelaki itu sejak mereka di bangku sekolah lagi. Tapi, satu peristiwa membuatkan Amanda tidak berani lagi menaruh hati. “Apa salah aku pada kau? Kau ni tak 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Ai Mizutani
Dari program percintaan realiti popular Koi Suru Weekend Homestay! Gara-gara kurang yakin dalam percintaan, Airi beranikan diri untuk menyertai Koisute*. Di situ, dia bertemu Tomoya dan menghabiskan masa bersamanya. Dating hanya di hujung minggu sangat best dan membahagiakan... Tapi... ada gadis lain yang ajak Tomoya keluar! Siapa yang menjadi pilihan hati Tomoya? Walau masa bersama semakin singkat... Kita perlu hadapinya! Adakah Airi nekad untuk luahkan perasaan pada Tom 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Haitun Kamarazaman
Dia menantu yang tidak diiktiraf, hanya kerana dirinya seorang gadis kampung tang tiada gelaran. Sejak anak dan suaminya dibawa pergi, hidup Jeha berubah 360 darjah. “Aku tak gila. Sumpah aku tak gila! Yang gila, orang yang pisahkan aku dengan anak aku.” – JEHA Ditakdirkan selepas 20 tahun, anak itu kembali ke Lipis mencarinya, namun kisah duka belum berakhir. Penghinaan demi penghinaan terpaksa dihadapai angkara kisah silam ibunya. “Mustahil kota bersatu Izz, cinta 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

无库存

作者 ASMIROSE
Mysterious is his middle name. Dia wanita yang tidak mendambakan kesempurnaan. Melakar bahagia dengan si kumbang impian. Jauh sekali daripada kamus hidupnya. Tapi saat takdir sudah siap tercatur, siapa dia hendak melawan? Tidak pernah hatta sesaat pun terlintas di benaknya untuk dimiliki oleh jejaka seperti itu. “Saya cuma nak awak ikhlas.”- ARYANA FAZRINSYAH “Saya tahu kita tak rapat sangat. Tapi saya akan cuba buat awak rasa dihargai. Buat awak rasa selamat di sisi 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 SYAUQIE MK
Pabila bisikannya disahut, segenap urat darahmu akan terhasut. Along sedar yang matanya tiada berhijab. Kesilapannya menegur seorang kanak-kanak perempuan di gigi jeram pada suatu senja telah menjerumuskan keluarga mereka dengan gangguan tanpa henti. “Budak perempuan tu... dia ikut kita balik, ayah. Dia ada kat luar tu..” “Lembaga tu selalu datang dalam mimpi Along. Dia kata dia Panglima Hitam.” - ALONG Aminuddin mula mengesyaki kejadian itu pasti ada kaitan deng 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 SUHAILAH SELAMAT
Kau mengajarkanku mengenal cinta sehingga membuatkan aku benar-benar jatuh cinta, tetapi tidak cara untuk berhenti. Setiap pertemuan ada rencananya sendiri. Setiap pertemuan selalu membawa kita ke destinasi yang lain. Pertemuan itu juga membawa kepada sebuah kisah cinta. Tetapi, tidak semua pertemuan itu indah belaka. Bagaikan buku bertemu dengan ruas, buat pertama kalinya, Isabel bertemu dengan seseorang yang level mulutnya hampir sama dengan dia! Siapa lagi kalau bukan det 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 USAKO PRINCESSZ
Di balik cantingan berus nyatuh yang menari, menjadi saksi cinta yang lama terabadi Obsesi! Jumud! Dakar! Tiga kata pemeri bagi pemilik tubuh genit bermata bundar itu. Tanpa sekelumit lelah dan mengah, dia terus mengejar sang teruna idaman dengan sejuta lagam dan ragam. “Nun nak buat kejutan. Nun nak masuk melamar abang,” – SITI HANUN HIDAYAH Bola mata jejaka itu membuntang luas. Tingkah Hanun luar biasa. Memecah adat yang menjadi warisan. Dia yang sudah punya piliha 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 SHADHIA
NUR NADIA Seorang gadis pendek yang berumur 20 tahun. Memakai kaca mata tebal akan tetapi dia bukan sembarangan nerd. Tidak mudah dibuli, dia mempunyai prinsip dan meskipun cara pemakaiannya yang 'up to date' itu tidak ada alasan bagi dia untuk tidak menutup aurat. Seorang gadis ceria dan peramah, dia juga rajin menolong orang yang memerlukan bantuan. TENGKU ADRIAN HARIS Lelaki tinggi lampai yang berumur 29 tahun. Berwajah tampan dan digilai oleh semua perempuan diluar sana 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Shiroe Sherry
Menjadi anak angkat Encik Farouk dan Puan Fariza adalah satu rahmat bagi Inara. Namun kewujudannya di dalam keluarga itu seperti tidak disenangi Noah, anak tunggal Encik Farouk dan Puan Fariza. Pulangnya Noah dari luar negara, tiba-tiba dia seolah menerima Inara sebagai ahli keluarga. Sehinggalah satu fitnah telah membangkitkan kemarahan Noah. “Ara pun bukan adik abang! Pergi!” - Noah Hati Inara hancur! Kali ini Inara yakin Noah hanya berpura-pura melayan dia dengan bai 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Sota Ishiki
"Aku suka kau."Dalam mimpi... Futami Kaeda nampak dengan jelas tentang masa depannya. Lelaki pujaan hatinya, Ichimiya Ryou bakal luahkan perasaan semasa festival bunga api dua minggu lagi. Tapi bila diorang bertentang mata, Kaeda jadi tak keruan dan cuba mengelak. Masalahnya bila mimpi tu tak direalisasi, kemampuannya meramal masa depan akan punah. Adakah ramalan luahan perasaan Ryou akan jadi realiti? Lagu hit YOASOBI, 'Yume wo Nazotte' kini diadaptasi dalam bentuk komik! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Shaman King 通灵王(2021) JAP/ENG (E / C) Shamans are extraordinary individuals with the ability to communicate with ghosts, spirits, and gods, which are invisible to ordinary people. The Shaman Fight—a prestigious tournament pitting shamans from all over the world against each other—is held every five hundred years, where the winner is crowned Shaman King. This title allows the current incumbent to call upon the Great Spirit and shape the world as they see fit. Find 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Emily Henry
Her best yet' TAYLOR JENKINS REID, Malibu Rising 'So smart, so funny, so sexy' BETH O'LEARY, The Roadtrip 'Book Lovers is Schitt's Creek for book nerds' CASEY MCQUISTON, One Last Stop ------------------------------------------------------------ One summer. Two rivals. A plot twist they didn't see coming... Nora is a cut-throat literary agent at the top of her game. Her whole life is books. Charlie is an editor with a gift for creating bestsellers. And he's Nora's 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 46.50 (-20%)

会员 RM 46.50 (-20%)

无库存

作者 Daneen Nizar
Perancangan Faizan, seorang ASMRtist dan Mukbanger untuk merakam dan memuat naik konten terbaru iaitu vlog di sebuah kawasan pedalaman iaitu Kampung Gosong Hitam berukar menjadi tragedi apabila salah seorang rakan baiknya tiba-tiba menghilangkan diri. “Beberapa tahun dulu, ada orang kampung hilang lepas mereka masuk ke dalam hutan dekat hujung kampung. Ada juga yang cerita, makhluk tu akan hukum orang yang bersalah. Ibarat menghukum orang yang berdosa.” - Inara “Saya 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

无库存

作者 Anna Milia
Saat akad kedua terucap, rasmi diri ini, seluruhnya milikmu, rasmi kesetiaan ini diserahkan buatmu.Hanan dan Nawal disatukan sekali lagi dalam lafaz akad kedua. Memang jodoh mereka kuat. Perangai pun sama. Kuat cemburu. Hanan tergugat dengan kehadiran Khalil yang selalu berkunjung ke kafe. “Abang percaya sayang. Abang cuma tak percaya Khalil.” - Hanan Baru reda rasa cemburu, muncul pula Cikgu Zaki yang tidak kurang segaknya. Susah, kalau ada isteri cantik. Cemburu H 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Shafinaz Hanafi
Mampukah bahagia mencelah di kala hati dipenuhi dendam? Hidup yang selama ini disangka normal, bertukar secara tiba-tiba apabila identiti dirinya berubah. “You’re adopted, Daniel. You’re Daniel Henry, the one that supposedly died 16 years ago.” Daniel Henry mengalami satu perubahan yang besar dalam hidupnya apabila mendapat tahu yang keluarga kandungnya terlibat dalam satu kejadian pembunuhan kejam. Lebih malang lagi apabila dia dapat tahu dia telah kehilangan mem 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

无库存

作者 Areej Airin
Bibir melafazkan benci, hati menyanyikan nada cinta. Nia sanggup melepaskan crush sendiri semata-mata untuk kebahagiaan sahabat baiknya, Zana. “Aku rasa aku dah suka Arfan.” Lima tahun berlalu, Arfan muncul dalam hidup Nia semula. Meminta untuk menyambung kisah mereka yang belum ternoktah tanpa mengenal putus asa. “In case you forgot, I already told you before. There is no us between you and me. So please, stop talking about us.” “Mungkin bagi kau kisah kita da 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

无库存

作者 Aisyahros
Sebuah kehidupan tanpa ujian, ianya tak layak mendapat kebahagiaan. Kini, separuh hati Vanessa telah menerima kewujudan Tuhan yang Maha Esa. Harapan disandarkan kepada Tuhan. Tali Allah yang ingin dipegangnya dipimpin bersama Noah. Dia akui, dia dapat merasakan kemanisan dalam mengenali Allah Yang Maha Esa dan agama Islam. Namun, tragedi yang berlaku akibat ‘sumpahan’ dalam hidupnya itu telah meranapkan harapannya yang disandarkan kepada Tuhan. “Saya percaya Tuhan awak 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Impiangella
Penderitaan ini tidak mampu membayar pengorbanan itu. Kedegilan Aairin Tahany pada malam itu menyebabkan orang disayangi tergadai maruah diri. Perasaan bersalah menghantui diri. Dek pengorbanan Auntie Su itu, Aairin sanggup buat apa saja untuk Auntie Su. Aairin dihina, dicemuh, disakiti, dikasari, dan sehinggalah menjadi pengganti tempat Auntie Su di majlis pernikahannya. Berharap, agar ianya dapat mengurangkan rasa bersalahnya pada Auntie Su. Empat tahun Aairin lari daripad 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Rose Harissa
EDDY EZLI berkahwin ketika mereka masih bergelar pelajar di Boston, USA. Malangnya usia perkahwinan mereka hanya bertahan selama setahun empat bulan. Tak sanggup hidup susah, Khairina meninggalkan Ezli dan anak mereka yang masih kecil. Mereka bercerai. Trauma dengan kegagalan rumah tangga, Ezlli menutup pintu hatinya. Sekembalinya ke Malaysia, Ezli bergantung penuh pada emaknya, Puan Faridah untuk menjaga dia dan Afi. Bagaimanapun Puan Faridah nekad merancang sesuatu demi mas 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Ieya Sya
" Naira – Gadis manis yang murah dengan senyuman. Tetapi menangis terluka ketika sendirian. Ada kesedihan dan rasa terkilan menjadi bebanan yang sukar dilepaskan. Karl – Pemuda yang cukup pakej sebagai lelaki pujaan, punyai segala-galanya termasuklah tiga sahabat yang setia. Namun dingin dan menutup pintu hatinya untuk wanita lain. Mereka dipertemukan di Langkawi atas alasan cuba mencari keserasian dalam perjodohan keluarga. Sekembalinya dari sana, si gadis yang mula 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Emmiyah
"Ira Yasmina telah diarahkan pergi ke Afrika atas tugasan membuat biografi sebuah syarikat permata. Malangnya dia terpaksa berurusan dengan anak pemilik Ibriz Jewellery yang dingin, ego dan degil bernama Syed Suffi. Lebih teruk lagi, lelaki itu langsung tidak mahu memberi kerjasama. “Encik Suffi, tolonglah beri kerjasama.” - Ira “I’m not interested to get involved.” - Suffi Hubungan yang pada mulanya penuh drama, akhirnya seperti ada sesuatu yang menyentuh 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Daisy Zahara , Hasreeyati Ramli , Nurul Omar
"KOLEJ MAHLIGAI Kaki yang pucat lesi itu terbuai-buai ke kiri dan kanan di depan mata Maya. Bagaikan terpukau, dia tetus memerhati kaki itu yang mengenai kea rah cabinet sebelum perlahan-lahan kaki itu terhenti. Dia ingin menjerit memeinta tolong, tapi mulutnya bagaikan digam, tidak dapat dibuka langsung. “Ma… ya… ak! Ak!” Susuk itu mula bersuara memanggil. “Tak! Kau dah mati! Dah mati!” – MAYA THE PANTRYGESIST “Kenapa kau usik cabinet tu?” - ALEX Ti 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 11.70 (-10%)

会员 RM 10.40 (-20%)

作者 Aisyah Madadiy
“Kamu kata, kamu tak hidup dengan kenangan. Jadi kenapa masih terkesan dengan hal lalu?” Nawal Hamdi tekad. Kali ini dia memilih bersendirian. Dia tidak lagi berharap pada ayahnya. Dia tidak lagi peduli pada Wadi, lelaki yang telah menghancurkan harapannya. Mana mungkin perempuan yang kuat sepertinya kalah dengan emosi sendiri. Nawal membawa diri jauh ke London demi menjejaki kakaknya. Sudah lima tahun kakaknya menghilang tanpa khabar setelah berkahwin dengan lelaki p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Wan Muhd Naqiuddin
Izinkan aku mencuri sayangmu... Tengku Nina Az-Zahrah… Kerana dendam, dia kembali ke tanah air. Dendam terhadap Tengku Soleha, ibu tirinya yang telah menyebabkan kematian adik dan mamanya. Bukan itu sahaja, wanita jahat itu merampas seluruh harta yang menjadi milik keluarganya. Dia kembali menuntut haknya dengan imej baharu sebagai Nina Khalid. Devan Rafandra... Kerana dendam, dia menjadi mangsa. Ditangkap khalwat dan terpaksa berkahwin dengan Nina Khalid sedangkan dia su 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
Izinkan aku mencuri sayangmu... Tengku Nina Az-Zahrah… Kerana dendam, dia kembali ke tanah air. Dendam terhadap Tengku Soleha, ibu tirinya yang telah menyebabkan kematian adik dan mamanya. Bukan itu sahaja, wanita jahat itu merampas seluruh harta yang menjadi milik keluarganya. Dia kembali menuntut haknya dengan imej baharu sebagai Nina Khalid. Devan Rafandra... Kerana dendam, dia menjadi mangsa. Ditangkap khalwat dan terpaksa berkahwin dengan Nina Khalid sedangkan dia su 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Julia Basri
Bila kusesat, berikanlah signal cinta agar dapatku ketemu kunci ke pintu hatimu Medan lumba asbab kisah pertemuan, kisah kenangan dan kisah perpisahan. Bila Cik Brutal a.k.a Lili bertemu dengan Encik Sentap a.k.a Qaliff, huru-hara dunia jadinya! Tanpa diduga ianya memutikkan secuit kasih di hati masing-masing. “Kenapa kau buat bodoh aje, hah? Aku tengah cakap dengan kau ni. Bayarlah cepat ganti rugi aku. Lagi cepat kau bayar, lagi cepat aku blah dari sini. Ke kau nak ak 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fazlyn Ridz
Dia janda meletop. Keindahannya meledakkan debaran sukma seorang jejaka. Mengikat setia pada cinta nan membara. Deborah dan Iqmal saling mengenali semenjak zaman sekolah. Saling menyimpan perasaan antara satu sama lain. Sayangnya, perasaan itu tersembunyi hanya kerana salah sangka dan cemburu. Tiada sesiapa antara mereka tahu... cinta itu bukan sekadar cinta monyet. Move on setelah Iqmal hilang demi mengejar cita-cita, Deborah Raymond menikahi Zalman, lelaki yang dikenalinya 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Yana Agasshi
Pilihanku hanyalah mencintaimu... Dia umpama cahaya dalam botol kaca. Meski sekelilingnya rapuh, dia sentiasa membuat orang lain bahagia. Tawanya didengar sampai kampung sebelah. Gila-gila tapi polos, sudah cukup untuk menggambarkan gadis itu. Kedatangan Amar Luthfi di kampungnya membuatkan dia bergelar 'stalker tegar'. "Dari hujung rambut sampai hujung kaki, abang memang idaman Ara. Ara yakin ada jodoh kita." NURUL ZAHRA. Ternyata Amar Luthfi juga menyimpan rasa special b 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ronald L. Smith
Black Panther. Ruler of Wakanda. Avenger. This is his destiny. But right now, he's simply T'Challa-the young prince. Life is comfortable for twelve-year-old T'Challa in his home of Wakanda, an isolated, technologically advanced African nation. When he's not learning how to rule a kingdom from his father-the reigning Black Panther-or testing out the latest tech, he's off breaking rules with his best friend, M'Baku. But as conflict brews near Wakanda, T'Challa's father makes 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Kaoru
Jom Uji Minda Dan Daya Pemerhatian Kamu Dengan Aktiviti Bersama Candy! Cari Harta Karun, Sembunyi-Sembunyi, Cari Perbezaan 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Siri Excel SPM merupakan buku rujukan komprehensif dan efektif yang ditulis berdasarkan Kurikulum Standard Sekolah Menengah (KSSM) baharu. Setiap judul dalam siri Excel SPM menepati standard pembelajaran yang digariskan dalam Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) Tingkatan 4 dan 5 secara menyeluruh. Ciri-ciri istimewa yang terdapat dalam buku ini dirancang dengan teliti untuk meningkatkan pemahaman murid bagi setiap topik yang dipelajari. Elemen yang berkaitan den 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 29.00 (-23%)

会员 RM 29.00 (-23%)

作者 Hoshiko Yagami
Rahsia hati dua karakter yang tak mungkin jadi watak utama. Semestinya takkan wujud babak mendebarkan seperti kabedon*, agokui** dan hero berlagak yang menganggap heroin semuanya menarik. Ayuh, tunggu apa lagi. Segalanya bermula sekarang!!!❤️*tindakan memaksa seseorang bersandar pada dinding dan membuat bunyi 'don'. Langkah luahan perasaan popular.**memegang dagu seseorang sebagai tanda dominasi dengan cara romantis. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Teruaki Mizuno
Hutan Okoya, dunia kayangan Pokémon terletak nun di pedalaman dan jauh dari tempat tinggal manusia. Yang pasti ia dilindungi peraturan ketat dan tak boleh dimasuki sesuka hati.Kat sanalah, Zarude terjumpa bayi manusia. Kini, bermulalah pengembaraan Koko, budak lelaki yang dibesarkan oleh Pokémon! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 宋慧乔 , 张基龙 , 崔嬉序 , 金柱宪
主演: 宋慧乔、张基龙、崔嬉序、金柱宪 Language-韩语对白 Subtitle-Chinese/English/Malay 中/英/巫 字幕 剧情 河英恩(宋慧乔饰)为时尚公司“The One”的设计组组长,在高工时、高压力的环境中每日被生活压得喘不过气,导致心态渐渐变得冷漠理性。她说: “比起男人,名为升迁的心肺复苏术才能延长我的寿命。 ” 在时装周的派对上,英恩邂逅自由摄影师尹在国( 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

1-715 of 715

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top