9.9 Promotion
9.9 Promotion
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' rizal rashid '找到 42 件相关商品
作者 Hasrizal Abdul Jamil
Merungkaikan sudut-sudut beragama yang biasa dilakukan oleh seorang Muslim secara ritual seperti akidah dan ibadah, lalu menghubungkan sudut-sudut beragama yang kadang kala tidak dilihat sebagai suatu yang sama besar kepentingannya seperti akidah dan ibadah iaitu akhlak, perhubungan antara manusia dalam keluarga dan masyarakat. Turut menekankan bahawa perlu yakin masa depan ketamadunan dunia ini adalah untuk Islam lalu perlu bekerja keras untuk membangunkannya. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Fatinnilam Sari Ahmad
Fragmen cinta kita telah retak seribu. LILY, gadis yang bebas dan agak liar kehidupannya. Bertukar ganti teman lelaki perkara biasa. Walaupun bebas tetapi dia pandai menjaga diri, sehingga dia diperangkap Eddie yang hanya ingin menjadikan Lily mangsa permainan cinta palsunya. Lily nekad untuk membunuh diri. Datuk Majid kelam-kabut mencari seseorang untuk dinikahkan dengan Lily bagi menutup malu. Dia meminta Rizal, pekerjanya yang baik dan setia itu agar menikahi Lily yang ham 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 DILLA AHMAD
Ditemukan dengan Ikhmal secara tidak sengaja telah mengheret Alia Qistina menjadi pengganti kekasih yang meninggalkannya. Tanpa ragu-ragu lelaki itu mengajaknya berkahwin. “Saya akan diamkan hal ini kalau Alia sudi menjadi pasangan hidup saya.”-IKHMAL “Encik Ikhmal ingat ini hal main-main ya?”- ALIA “Saya tahu ia tak mudah untuk memulakan satu hubungan. Tapi kita boleh mencuba.” IKHMAL Kemudian datang pula Darren Rizal, kawan baik Ikhmal. Pada Darren apa yang ada 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Rafiuddin Rohani
Wafa, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki kelebihan bertarung dengan hanya melintaskannya di dalam fikiran. Terkandas di dalam dunia berbeza tanpa mengetahui cara untuk kembali. Rizal, pewaris Silat Petala Sakti. Memiliki cita-cita menguasai takhta penguasaan dua dunia. Mempertaruhkan nyawa manusia untuk menjadi raja di alam yang berbeza. Wafa dan Rizal, telah disatukan. Kini bertarung melunas dendam … Apakah kesudahannya? 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Pak Cik Bad , Xs Rizal
KOMIK GODAAN SYAITAN karya PAK CIK BAD mula dikenali sejak 1997. Masih lagi diterbitkkan dalam Majalah Asuh, kini komik ini diterbitkan pula dalam versi Komik Puris. Untuk edisi yang kedua ini, PAK CIK BAD berkolaborasi dengan XS RIZAL (Juara Doodict Fever Battle Challenge 2018 juga pelukis Komik Puris; YOLO: Syukur). Sememangnya syaitan musuh utama manusia, bukan hanya menggoda kanak-kanak, bahkan tiada siapa terlepas daripada hasutan mereka. Jom baca komik ini! Tak kenal, 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rina Azdi
" Jika takdir aku tertulis begini... aku rela menghadapi Ya Allah... hanya keluasan kasihMu dan jannahMu yang aku harapkan...." SURAYA adalah seorang gadis cekal yang berperwatakan ceria. Dia merupakan cinta pertama ARMAN. Pada masa yang sama, Arman digilai teman rapat Suraya, Ima. Ternyata cinta Arman tidak disedari Suraya. Suraya pula menaruh harapan pada teman rapatnya semenjak di bangku sekolah, Rashid. Hati-hati yang tidak bertaut itu terlontar jauh dari satu sama l 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 22.41 (-10%)

会员 RM 22.41 (-10%)

作者 Hj Abdul Rashid Bin Hj Ali
Pengembaraan sememangnya sesuatu yang begitu menakjubkan. Kehidupan ini juga adalah merupakan sebuah pengembaraan. Maka buku ini “Jurnal travelog Rashid Trekker Vol: 1 Kembara Mesir (Egypt)…Pengembara Di Bumi Tandus” mengisahkan cerita pengembaraan serta pengalaman saudara Rashid Trekker yang telah mengembara di bumi Mesir. Beliau ingin berkongsi kejayaan dan pengalaman yang berharga ini kepada pembaca semua. Hanya kepada yang pernah melaluinya akan faham tentang erti 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Emy Roberto
Kesinambungan JANGAN BENCI CINTAKU, kisah Rafeeqa dan Shahrizal yang sudah bertahun hidup sebagai suami isteri. “Apa akan jadi kalau hidup awak tanpa isteri macam saya?” - Rafeeqa “My life would be incomplete.” - Shahrizal Namun, perkahwinan mereka diuji lagi dan kali ini Shahrizal benar-benar menyalahkan Rafeeqa. Bagi Rafeeqa, biarpun dipersalahkan atas kehilangan orang tersayang, dia masih cuba menyelamatkan rumah tangga mereka. Masih cuba mengajak Shahrizal 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Shima Awang
Dek ketamakan duniawi, satu kemalangan yang dirancang meragut beberapa nyawa tidak berdosa. Dek cemburu dan dengki sebuah kepercayaan dikhianati. Kerana dendam yang tersimpan lamanya, Puan Aminah telah merancang dengan teliti untuk merampas kembali hak anak, cucu dan insan yang tidak berdosa. “Pastikan tahun depan juga syarikat tu jatuh ke tangan kita. Tengku Yahya dan Nik Rashid harus terima balasan atas setiap perbuatan mereka!” – Puan Aminah Baizura… gadis be 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Eqbal Mohaydeen
Bermula Perang Salib, dunia tercampak ke dalam petaka yang dahsyat. Seekor makhluk derhaka lahir dan mencetuskan hura-hara serta kacau bilau. Dunia cuba diheretnya sehingga ke titik kehancuran! Sehingga pada tahun 2018, Firman dan Izara masih tidak berputus asa mencari Furqan yang dilarikan Azazil. Dalam masa sama, Malaysia digemparkan dengan penemuan mayat wanita hamil dalam keadaan mengerikan. Lambang misteri ditinggalkan di lokasi kejadian. Inspektor Rasyid yakin kes yang 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Rashidah Othman
Ana Solehah bersama adik Ibrahim dan Luqman ialah anak yatim. Hidup mereka berubah sejak tinggal di rumah kebajikan Darul Riayah. Di tempat itu bermulalah episod kehidupan Ana bersama adik-adiknya. Pelbagai kisah menarik yang berlaku. Dia semakin matang dan menjadi seorang yang penyayang, baik hati, amanah, bertanggungjawab, rajin belajar dan pelbagai jati diri yang dipelajari melalui pengalaman hidup bersama kawan-kawannya. "Ana, perasan tak?" Bisik Idah pada rakannya. "Pera 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 11.61 (-10%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Azieana
“Saya tak nak dengar apa-apa lagi. Encik memang berniat nak perangkap saya. Betul, kan? Dan encik fikir perempuan kampung macam saya ni senang diperbodohkan?” – Eisya Dua tahun kemudian, Eisya bertemu semula dengan Zarief di TZA Holdings. “Saya akan buat awak jatuh cinta dengan saya. Awak akan rindukan saya.” – Zarief. “Jangan nak mimpi, boleh tak?” – Eisya. Dalam masa yang sama Ziddan juga menaruh hati kepada Eisya. Tapi, hasrat itu terpaksa dil 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Daisy Zahra
Peristiwa hitam yang menimpa Iris telah mengubah segala-galanya. Rahsia yang disimpan rapi selama ini oleh neneknya, Seruni kini terbongkar. Kematian Rizal masih belum terjawab. Sepuluh tahun berlalu, Iris bertemu semula dengan mereka yang pernah muncul dalam hidupnya dan mempunyai kaitan dengan neneknya selama ini. “Jadi, kau betul-betul terima semua yang ditinggalkan Atuk Indra?” “Mestilah aku terima!” Usai berkata-kata Balqis terasa hembusan angin lembut di belakan 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mohamad Jafri Ahmad
Pengembaraan adalah sesuatu yang hebat kepada yang menguatkan hati dan membuka mata hikmah. Rashid Trekker sekali lagi meneruskan pengembaraannya, dan kali ii ke Tebing Barat, Jordan dan Palestine. Banyak kenangan pahit, manis, semasa di dalam pengembaraan telah dicatatkan oleh penulis di dalam buku terbarunya ini. Semuanya telah dicatatkan oleh penulis di dalam jurnal travelog ini untuk tatapan semua. Pengalaman bersusah payah untuk memasuki sempadan antara negeri Jordan da 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Rashid Trekker
Pengembaraan adalah sesuatu yang hebat kepada yang menguatkan hati dan mebuka mata hikmah. Rashid Trekker sekali lagi meneruskan pengembaraanya, dan kali ini ke tebing barat Jordan dan Palestine. banyak kenagan pahit manis semasa di dalam pengembaraan telah dicatatkan oleh penulis di dalam buku terbarunya ini. Semuanya telah dicatatkan oleh penulis di dalam jurnal travelog ini untuk tatapan semua. pengalaman bersusah payah untuk memasuki sempadan antara negara Jordan dan 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Rina Khan
Kehidupan Syaiful Rizal berada di titik sempurna. Di usia belum mencecah 30, Syaiful memiliki segalanya. Malah ura-ura untuk melangkah ke alam perkahwinan juga telah bermula. Namun di sebalik semua ini, Syaiful mempunyai satu rahsia hitam yang tak pernah diketahui sesiapa. Syaiful bukan lelaki biasa. Dia adalah anggota kumpulan perompak yang mengganas di sekitar ibu kota Kuala Lumpur sekian lama. Namun demi masa depan yang cemerlang, Syaiful mahu mengubah hala. Dia beriltiza 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Abeben
Komik YOLO, menampilkan komik-komik generasi muda yang penuh dengan cabaran dalam mencari identiti daripada artis-artis komik tempatan yang sedang meningkat naik. SYUKUR karya Xs Rizal, SANG KALA karya Izzah Aida, 17:00 karya PoGoat, SAHABAT HIKMAH karya Syafy Zahin, SYYY … JANGAN TEGUR karya Abeben, HALALKAN CINTA KITA karya Benz Sauzi, 29:2 karya Aniff Zazali & Atiqah Safian. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Umie Nadzimah
Cinta sembunyi-sembunyi mereka tersimpul sejak di bangku sekolah. Tidak mahu terus hanyut dengan rasa cinta, Faith dan Ainnura mahu menghalalkan hubungan walaupun usia mereka masih muda. “Jangan panggil kami mama dan ayah, kalau ada niat nak kahwin dengan keturunan lahanat tu!” – PUAN ROHANA Benci dan dendam dua keluarga menghalang penyatuan cinta Faith dan Ainnura. Jangankan hendak berbesan, selisih jalan pun mereka tidak sudi. Masing-masing isytiharkan permusuhan tuj 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Emy Roberto
Perkahwinan mereka bukan atas dasar cinta tetapi cinta boleh datang bila-bila masa. Bagi Shahrizal, tiada sebab untuk dia tidak jatuh cinta pada Rafeeqa tapi bagi Rafeeqa, perkahwinan itu satu bebanan. Lantas, Sunderland dan sambung belajar menjadi alasan. “Tak payah pergi boleh tak? Kat sini pun boleh sambung belajar.” – Shahrizal ‘A NO is always a NO Shah.’ Itu jawapan hati Rafeeqa. Awalnya, Shahrizal masih melayannya dengan baik. Namun, segalanya berubah pa 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Farid Rashidi
LA TASTASLIM 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Zura Asyfar
TIGA tahun lebih AYARA NASHMIA hidup menyepi tanpa keluarga di sisi. Walaupun sering dibuai rasa rindu, dia tidak tegar untuk pulang ke kampung atas sebab onar yang pernah dilakukan dahulu. Segala rahsia serta kejadian yang berlaku dalam tempoh berada jauh dari keluarganya cuba ditutup rapi dengan sebaiknya. Walaupun cuba menolak kehadiran lelaki di dalam hidupnya, namun dia terpaksa juga berhadapan dengan seorang lelaki yang seakan-akan cuba untuk mengejarnya dari semua a 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 23.40 (-10%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
劃分為五個行政區的紐約市以曼哈頓區為重心,作為紐約的經濟與觀光中心,曼哈頓島涵蓋了一半以上的景點和著名餐廳、酒店,必訪的博物館與美術館亦坐落於此。因紐約擁豐富藝術資源,各式展覽而盛行,於第65軍團軍械庫設立的軍械庫藝術展,係為向20世紀初時著名展覽致敬的同名展覽,廣納眾多極具天分的作品,於此能一瞥藝術予人的正向衝擊;大樓林 了解更多
原价 RM 11.00

现售 RM 11.00 (-0%)

会员 RM 11.00 (-0%)

作者 Ooi Kok Hin , Kumar Aish , Nik Mohamed Rashid Ni
24 universities. 7 countries. 1 hope. These are the voices of young Malaysians all over the world--penning down our dreams, fears, concerns, aspirations, and hope to our nation, our home. Featuring letters by: Azalia Zaharuddin, Fikri Fisal, Ng Jung Kian, Aish Kumar, Zaryff Razali, Tan Heang Lee, Billy Hoo, Nurul Ismawi, Ooi Kok Hin, David Lim, Rexy Prakash, Tharmelinggem Pillai, Abdul Rahman Shah, Shamil Norshidi, Shahir Shukor, Benedict Weerasena, Nik Mohamed Rashid Nik Z 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Nilam Himawari , Rizal Wan Ramli
Jejak Karmila adalah pembukaan setiap langkah Suraya, Nonie dan Karmila untuk bersatu kembali. Konflik demi konflik yang cuba menguji sejauh mana tahap keimanan mereka menghadapi ujian-ujian Allah SWT. Apabila ada yang merana di dalam sana, yang diluar ini sedikitpun tidak mensyukuri kesenangan yang ada. Bila adik cemburukan kakak sendiri pasal lelaki bernama Syed Haikal, segala-galanya jadi kacau bilai. Si lelaki pula tamak. Yang kakak dia mahu, yang adik juga mahu disa 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 19.80 (-10%)

会员 RM 19.80 (-10%)

Perjalanan yang panjang selalu membuatkan kita leka atau kadang-kadang kita lupa arah tuju sebenar perjalanan itu. Pelbagai perkara yang terjadi dalam perjalanan juga selalu membuatkan kita serik mahu menggunakan lebuh raya lagi. Namun, hanya itu sahaja laluan pantas yang kita ada. Tetapi, bukan kita sahaja yang gunakannya ___ Pethronella Raimi Aida Mahelen Nor Husna Mohd Rosli Ahmad Mahzan Borhan Mohamad Khairi Mohamad Ani Shahida Hani Mohamad Shariff 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 19.80 (-10%)

会员 RM 19.80 (-10%)

Ayah; orang kata tak kahwin tak boleh jadi ayah. Ingat kalau kahwin tu lesen layak jadi ayah? Ada ayah watak putih. Ada ayah watak hitam. Umpama musang berbulu ayam, harapkan pegar, pegar makan padi. Utamanya kita dengar, ayahlah pemimpin kita sedari kecil. Sebatan ayah yang menjadikan kita manusia pada hari ini. Ada ke ayah yang jadi ibu? Siapa ayah? Selami hati 21 penulis yang menyulam 21 kisah ayah. ——— Muhammad Faizal Ramizah Ramli Muhammad F 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 19.80 (-10%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Xsrizal
Yang salah menjadi tabiat, yang baik banyak alasan nak dibuat. Banyak perkara biasa kita lihat, yang salah dianggap biasa, bila dibetulkan dikata berbisa. Ini kisah Aizat meneropong tabiat masyarakat di sekelilingnya.Aizat yang dikenali sebagai jet ialah seorang remaja yang aktif dan juga peramah. Ikuti kisah asam garam Jet menjalani kehidupan sehariannya bersama-sama penduduk Bandar Sekutu Dua yang ada pelbagai kerenah dan masalah. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Aja
Kenali Ainzul Asrizal Tan Sri Hamdan Yahaya.Dia mempunyai ramai perempuan yang sanggup buat apa saja untuk mendapatkan perhatian darinya. Dia bergaya, berkerjaya, berkuasa, berkarisma serta merupakan jutawan di usia yang muda hasil kerja kerasnya sendiri. Ada lagi tambahan, dia merupakan pewaris terbesar empayar perkapalan orang tuanya. Tapi…Dia kaki parti, kaki perempuan dan juga segala kaki-kaki yang bukan menjadi impian yang sering dirindui satu-satunya gadis yang telah 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Prof Dr Zainurrashid Bin Zainuddin
Kemenangan umat ini adalah sesuatu yang telah dijanjikan Allah SWT apabila umat Islam kembali memiliki cirri-ciri umat yang cemerlang serta layak memiliki kemenangan. Namun setelah sekian lama bumi berkat yang bernama Palestin ini dijajah, Masjid al-Aqsa yang mulia ini dinodai oleh zionis laknatullah dan maruah umat tercalar, hati sanubari umat Islam kini kerap bertanya tentang BILAKAH KEMENANGAN ITU AKAN KEMBALI MENJADI MILIK KITA? Maka, yakinlah kemenangan yang dijanjika 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 18.00 (-10%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Hannah Ezaty
“Nama I Emrizal bin Mokhtar. Sofea, you masih ingat dekat I, kan?” -RIZAL “Mana boleh lupa, tempat jatuh lagikan dikenang. Ini pula pembuli durjana macam kau!”-SOFEA Hati SOFEA ANNISA bagai dilanda Garuda apabila ingatannya singgah kepada Rizal a.k.a Jai yang kuat membulinya ketika zaman kanak-kanak. Jai, ‘si monster' yang pernah mengikat dirinya di pohon rambutan, menyumbat mulutnya dengan pasir sungai, menyimbah dirinya dengan air perigi yang sejuk. Perasaan 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 29.70 (-10%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Hasrizal Abdul Jalil
MENALAR MAKNA DIRI 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Zakuan Rizal
原价 RM 21.90

现售 RM 19.71 (-10%)

会员 RM 19.71 (-10%)

作者 Al Syiekh Walid bin Rashid Al-Suaidan
原价 RM 38.00

现售 RM 34.20 (-10%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Noorisah bt Kamarudin
Rizal dan Saidah bersama anak-anak mereka hidup susah di Kuala Lumpur. Oleh kerana tidak tahan diganggu oleh along dan ceti haram, Rizal mengambil keputusan menerima cadangan abangnya supaya menetap di kampung mereka. Semenjak mendiami rumah pusaka datuk mereka, pelbagai kejadian yang menakutkan telah berlaku sehingga anak kedua mereka, Rahmat ditemui mati tergantung di dalam tandas. Apakah misteri yang menyelubungi rumah pusaka itu? Mengapa makhluk-makhluk halus ters 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

Anak ialah anugerah yang berharga kepada setiap pasangan. Kurniaan ini perlu dihargai dengan memberi penekanan terhadap perkembangannya sejak awal kehamilan sehingga selepas kelahiran. Buku “Tahniah, Anda Hamil!” ini hadir untuk membantu semua golongan masyarakat khususnya para ibu dalam mengetahui proses kehamilan yang betul dan penjagaan bayi menurut peringkat umur sehingga usia 3 tahun. Apabila kaedah didikannya benar-benar dilaksanakan mengikut kombinasi antara acuan 了解更多
原价 RM 69.00

现售 RM 62.10 (-10%)

会员 RM 62.10 (-10%)

作者 Hasrizal Abdul Jamil
DI HAMPARAN SHAMROCK KUSERU NAMA-MU berkongsi cerita, rasa dalam tawa dan air mata, perjalanan kehidupan penulis semasa di London, Belfast, Galway, dan seluruh pelosok United Kingdom. Jauh di kampung halaman, kelana sering dilanda payah dan derita. Nostalgia itulah yang memperkenalkan beliau kepada erti sebuah kehidupan sebagai seorang pelajar, imam, anak dan juga suami. Ia sebuah Travelog Tarbiah yang berani menulis tentang kelemahan diri dan menayangkan segala kehidupan sec 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Hasrizal Abdul Jamil
RINDU BAU POHON TIN Merupakan catatan kembara penulis di bumi Jordan. Penulis merakamkan pelbagai iktibar kehidupan, berkongsi cerita, memberi rasa dalam tawa dan air mata. Jauh dari kampung halaman, kelananya sering dilanda payah dan derita. Namun kenangan yang menjenguk selepas perjalanan masa, rindu pula bertamu di jiwa. Nostalgia itulah yang memperkenalkan erti kehidupan, ukhwah dan kasih sayang. Sesekali pembaca mungkin akan terbawa-bawa suasana yang disampaikan penulis 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Hasrizal Abdul Jamil
Travelog ini adalah sebuah catatan kembara. Kembara yang melihat dengan hati. Kembara yang bertujuan untuk memahami cara kerja Allah pada alam dan manusia. Pada Syariatullah dan Sunnatullah yang mengaturnya. Ianya naskhah yang merakam catatan kembara Ustaz Hasrizal Abdul Jamil di bumi Khilafah Othmaniyyah, Turki, pada mengenal hati budi kenalan dan teman, yang sudah lama berkongsi persaudaraan atau yang disapa di pinggir jalanan. Pada penulis kesemua mereka adalah cara Allah 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Hasrizal Abd Jamil
MA OON RIZAL CIKGU MALAYSIA DI FINLAND 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 31.50 (-10%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Arifful Baqi , Fitri Hussin , S.Kausari
SINOPSIS RAJA GUNUNG - ARIFFUL BAQI Caption : Dia Berdendam Demi Menjadi yang Paling Berkuasa! Kisah ini bermula apabila perasaan hasad dengki menguasai hati. Gelaran ‘Raja Gunung’ yang selama ini disandang oleh Shazwan rupa-rupanya ingin dirampas sehingga terjadinya tragedi. Lebih menyedihkan apabila kawan sendiri menjadi pengkhianat. Tidak sangka gelaran ‘Raja Gunung’ yang dibangga-banggakan selama ini akhirnya memakan diri sendiri. “Beberapa jam lagi ritual akan 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 RASHIDAH OTHMAN
" Ana, tak payah la nak layan baik sangat dengan budak Korea tu! Dia tu bukan seagama dengan kita. Budaya K - Pop dari negara tu pun tidal elok". Marah Tina sambil mencebik kepada Ana. " Tapi, Tuna..." kata - kata Ana tidak sempat dihabiskan.Persepsi Tina kepada Soo Min membuatkan Ana berasa sedih. Ana cuba memberi peluang kepada Tina untuk mengenali Soo Min tapi Tina enggan. Ana tersepit di antara mahu menjaga hati Tina dan menjaga tetamu Ana. Apakah yang perlu Ana buat? 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 11.61 (-10%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Hasrizal Abdul Jamil
Kalaulah boleh diabaikan saja isu-isu yang menyerabutkan kita pada hari ini, pasti hidup akan jadi lebih mudah. Malang sekali, ia mustahil! Isu-isu ini akan tetap wujud dan berlegar di sekeliling kita. Tanpa prinsip yang jelas, kita akan mudah dipengaruhi oleh pandangan orang lain. Mungkin telah sampai masa untuk kita berpatah balik selangkah ke belakang dalam melihat semua isu ini. Mengapakah ia mencetuskan pelbagai konflik? Melalui buku Seni Berfikir Yang Hilang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 27.00 (-10%)

42件商品

*

Back to Top