Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' semangat hutan '找到 293 件相关商品
作者
The world is ruled by spirits, goblins and all manner of strange creatures. Human beings are persecuted, to the very point of extinction. One day, a golem and a lone human girl meet. This is a record of the pair; one a member of a ruined race, the other a watchman of the forest. It tells of their travels together, and of the bond between father and daughter. 這是一個陸地被異形生物們所支配的世界。人類正遭受迫害,面臨滅絕的危機。就在 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 31.92 (-20%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者 ANN HANN
Martin dan Lili berjumpa di dalam sebuah game show yang dianjurkan E-Rose Tv. Di situlah Martin melahirkan rasa kagum dengan lila yang dianggapnya berbakat luar "Okay. Saya harap kita dapat jumpa lagi, Lila - MARTIN Selepas game show itu, mereka dipertemukan sekali lagi. Kali ini sebagai ketua dengan pekerja. Lebih memalukan Lila bila dia terikat dengan Martin disebabkan hutang yang bukan berpunca darinya. Tetapi Martin tidak peduli semua itu. Baginya Lila adalah gadis yan 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 25.20 (-10%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 ZAZA QRY
Dua tahun Abyana Ruzda melarikan diri daripada lintah darat. Dia ingatkan dia hanyalah penjamin kepada pinjaman wang Wazir, lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayatnya, rupanya dialah peminjam wang itu. Bertemu dengan Encik Lintah Darat yang kacak membuatkan hati Abyana Ruzda berdebar kencang. Tiba-tiba, Encik Lintah Darat buat perjanjian melupuskan hutangnya yang banyak itu. Hanya ada satu saja syaratnya. Kahwin dengan Encik Lintah Darat a.k.a 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 CAHAYA AINN
Kewujudan bilik muzik yang dikatakan sebagai kawasan larangan itu telah menemukan Ariana dengan Akmal secara tidak sengaja. Ariana, guru muda yang baru sahaja melapor diri di sekolah tersebut, langsung tidak menduga akan berlaku perubahan besar dalam hidupnya tatkala bertemu dengan pelajar bernama Akmal. Orang kata, jangan terlalu membenci seseorang, kelak akan jatuh sayang pula. Begitulah yang berlaku antara Akmal dan Ariana. “Kau... dah buat... aku gila.”- Akmal “Say 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 24.30 (-10%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 SHAMSUDDIN KADIR
"Siapa kata makan gaji tidak boleh kaya? Jangan baca buku ini sekiranya sudah tidak mahu tahu apa orang makan gaji perlu tahu, memiliki dividen lebih daripada 6 peratus setahun, naik pangkat dalam masa kurang 5 tahun, memiliki lebih daripada sebuah hartanah, tidak menanggung hutang jahat, menjadi staf harapan majikan, tiada hutang untuk rumah yang didiami, ada duit pelaburan maksimum dalam ASB, tidak risau sekiranya diberhentikan kerja hari ini dan tempoh pembiayaan kereta ku 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者
Cerita-cerita dalam buku ini mengisahkan sekumpulan haiwan di hutan dalam satu komuniti. 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 9.90 (-0%)

作者 Fatimah Syarha / Dr Farhan Hadi
Dunia tahfiz hari ini makin diminati. Yalah, apabila persoalan WHY semakin difahami. Siapa tak nak kan segala kemuliaan dunia akhirat yang Allah janjikan? Persoalannya: Ada yang tak mampu hantar ke tahfiz sebab mahal, macam mana? Ada yang mampu hantar anak ke tahfiz tapi balik balik anak tu tak hidup dengan gaya hidup hafiz/hafizah, sekejap je lupa semuanya, macam mana ni? Solusinya: #adakanmasa. Wujudkan projek mega tahfiz sendiri dalam rumah kita. Bukan dengan angan kosong 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 SYUHADA SAFIAN
Aku ada sekumpulan kawan yang pelik. Nak tahu apa peliknya? 1. Budak Pelik 1 - Budak lelaki milenium yang terperangkap dalam dunia manusia purba. Dia ni terlepas dari muzium agaknya? 2. Budak Pelik 2 - Makan buku, tidur buku,mandi buku. Dia ni punyalah genius. Aku syak, dia minum air rebusan buku kut. 3. Budak Pelik 3 - Dia ni pemburu alien. Makin lama, aku rasa dialah alien yang sebenarnya. 4.Budak Pelik 4 - Ratu Jatuh. Rekod jatuhan tertingginya ialah 77 kali sehari. Tapi s 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 NORDIN HASHIM
Budak F ' gelaran yang mempunyai maksud mendalam bagi Firdaus, Fravash dan Felix. Huruf pada pangkal nama mereka merupakan satu takdir dalam persahabatan mereka tetapi hakikatnya ada misi mahu mereka laksanakan dalam menggapai impian dan harapan. Dengan kehadiran Cikgu Salim sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada mereka seperti ada sinar dalam impian yang mereka ingin kecapi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 QUE LYANA SHUHAIMI
Siapa tak kenal dengan Said Budi Hikayat bin Said Muhsin a.k.a Budi si Pembuli? Dialah murid lelaki yang paling genius di dalam kelas. Tapi, Budi ini bukan setakat genius je, skill membuli dia powerlah juga. Tak kira di dalam kelas, di blik stor, taman sains sekolah, mahupun di kawasan kejiranan, ada sahaja rancangan Budi untuk membuli! Budi telah dipaksa pergi ke tempat yang palinh tak ingin Budi pergi! Memang taklah Budi nak masuk hutan! Tapi budi tak risau sangat, apa seba 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 KAMARYNN
Selepas beberapa kali bertukar tempat kerja dalam waktu yang singkat, April bertemu dengan bos baharu yang sangat baik. Di tempat baharu, dia bekerja dengan penuh bersemangat tanpa sedar ia membina keserasian dan sikap saling faham memahami antara April dan bosnya, Marcus. Tanpa diduga, keserasian itu telah membawa April ke wilayah kehidupan peribadi Marcus. April kemudian ditugaskan untuk mengetuai Projek GF, projek rahsia yang dibiayai oleh Marcus untuk menyelamatkan Hutan 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 20.70 (-10%)

会员 RM 17.25 (-25%)

作者 Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
It is a story centered on an ex-military force character, Hassan (Hairul Azreen) that left his family when he was young. He became a military man to overcome his demon and to escape the injustice towards his family and community committed by Raja (Dain Iskandar). After his stint in the army, Hassan returns to help out his family and settle a debt owed by his sister Zain (Fify Azmi) in an MMA match. Hassan and Zain had to fight a rematch with Vee (Ismi Melinda) and Rayyan (Jos 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Azieana
Dek terhutang budi, Deena akur dengan kehendak TJ. Berkahwin dengan tunang TJ sendiri! Qarl membantah keras dengan idea gila TJ. Sudahlah TJ memutuskan pertunangan mereka tanpa sebarang alasan kukuh, malah siap disuruhnya Qarl menerima Deena sebagai isteri. "I.. I.. tak tahu apa yang ada dalam fikiran you sekarang dan I tak tahu apa maksud you lakukan semua ini. I betul-betul tak tahu dan I rasa I diperbodohkan. I rasa I dah jadi lelaki yang paling bodoh sekarang ni." - Qar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Kino , Leo , Steven
Ray dan rakan-rakan menuju ke hutan mencari gergasi. Tanpa disangka di sana mereka menemui pari-pari yang menyelamatkan Ray sewaktu kecil dulu. Namun yang peliknya pari-pari itu menyerang mereka. Kejutan ini ditambah lagi dengan kemunculan gergasi! Mampukah mereka menguasai perbalahan dengan makhluk mitos? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ameera Ameer
Mengisahkan tentang Cik Siti yang mempunyai dua orang sahabat baik iaitu Mawar dan Teratai. Siti bercinta dengan Awang, namun dalam diam rupa-rupanya Mawar juga mencintai Awang. Teratai yang mengetahui pekara tersebut menasihati Mawar agar tidak mengkhianati sahabat baik sendiri. Kemudian, wajah Cik Siti tiba-tiba diserang penyakit misteri apabila ditumbuhi jerawat batu. Keadaan mukanya sangat teruk sehingga orang kampung memanggilnya hantu dan dia sering dihina dan dikeji, m 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者
"Sakura Motomachi, Tokyo in the 1960s. Shin, a boy who lived happily, despite being poor, loses his mother, his only family member, and falls into deep misfortune. Itsuki, a boy who saves Shin. He also lost his older sister. Those two boys are joined by Tae, a girl who can see Yo-kai, and together with Shin's guardian spirit Sū-san, and new Yo-kai such as Nekomata, they take on a mysterious incident in order to retrieve the souls of their precious family! And what is the sho 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Faizul Rahim , Sufi Abqari , Jul
Sejak kawan baiknya Roslee meninggal dunia, sikap dan perilaku Azmi berubah 180 darjah. Daripada suami dan ayah yang penyayang, Azmi berubah menjadi perengus. Keadaan semakin bertambah parah apabila seorang lagi rakannya meninggal dunia. Sejak itu, dia sering dibayangi ketakutan yang tidak diketahui daripada mana puncanya. Rakan-rakannya satu per satu bangkit menuntut pembelaan daripada Azmi. Azmi terpana, dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak. Dia bimbang, andai giliranny 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Ada manga ekstra 'Magis Manis Coklat ~Kakao Theobroma~' untuk korang. Ketahui kisah lampau Kakao dan rahsia kelahiran Blanche. Jom kenali semua watak! Bongkar sisi berbeza diorang. Senarai coklat di chocolat noir dari setiap volum merangkumi: Nama coklat + kuasa + 'bayaran' yang Shokora kenakan. Zoom in BILIK PRIVASI Ruang dalaman Chocolat Noir dan hutan misteri. Interviu Ekslusif + Info rare tentang Rino Mizuho. Ilustrasi berwarna pensel. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Kino/Leo/Steven
KUCHISAKE-ONNA VS BADUT SIAPAKAH LEBIH MENAKUTKAN? Ray dan ahli X-Sector lain menyiasat kes culik kanak-kanak. Semasa pencarian mereka menemui tiket dan taman hiburan dalam hutan tetapi ia hanyalah helah ilusi badut. Mereka perlu menang dalam pemainan untuk keluar dari situ. Namun yang peliknya kenapa Kuchisake-Onna berada di dunia badut? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hessa Widad
“Doktor Para ni maksudnya doktor yang terlatih dengan kemahiran skil penerjunan dan ketenteraan sama macam anggota elit yang lain. Sama-sama turun operasi.” - KAPTEN DOKTOR HAZIM Masing-masing mempunyai ‘rasa’ antara satu sama lain. Namun, rasa itu tak terluah dan terbiar sepi dimamah masa. Pertemuan di majlis perkahwinan abang Oshin, Sharimin, meyakinkan Hazim untuk membuat keputusan. Pinangan Hazim dirasakan sebagai ancaman besar yang mengganggu-gugat usahanya men 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者
Terdapat 4 barang dalam setiap set. 1) IQRA' Dilengkapi dengan iqra 1-6 sangat mudah kerana tidak perlu beli berasingan. 2) REHAL Dilengkapi dengan rehal yang sangat cantik keluaran eksklusif daripada Alquran Humaira. 3) BEG Dilengkapi dengan beg galas yang mudah dibawah oleh anak-anak untuk mengisi iqra dan rehal. 4) PENUNJUK Dilengkapi dengan penunjuk yg sangat2 cantik dan sesuai untuk anak-anak menggunakan ketika sedang mengaji. Jom dapatkan segera. Ana 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 71.91 (-10%)

作者 Bonda Nor
Dakwah bukan sekadar berlaku apabila kita berada di pentas popular yang ramai audiensnya. Komunikasi dakwah juga ada daripada khalayak kumpulan kecil sahaja. Dalam lingkungan keluarga, di sekolah, bersama kawan rapat, bahkan juga saat berdiri tegak tanpa komunikasi di tengah-tengah masyarakat. Menerusi kisah-kisah kejayaan, kita ambil inspirasi dan teladan. Menerusi kisah-kisah kegagalan, kita bina sempadan! Lain waktu, lain cabarannya. Lain orang, lain sukatan besar kecil 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Anuar Darwisy
Penyertaan Safiuddin dan kawan-kawannya di dalam perlumbaan larian jarak jauh merentasi hutan yang asalnya menjanjikan pengalaman yang menyeronokkan bertukar menjadi mimpi ngeri buat mereka. Kejadian demi kejadian menyeramkan menghantui setiap seorang daripada mereka sehinggalah membawa kepada kehilangan yang menggemparkan satu negara. “Selagi tidak berlanggar akidah, aku sanggup! Aku nak cari anak aku sampai jumpa!”– Yazid “Tapi risikonya tinggi, Yazid. Aku ingat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 18.75 (-25%)

作者
Dale is a cool, composed, and highly skilled adventurer who's made quite a name for himself despite his youth. One day on a job deep in the forest, he comes across a little devil girl who's almost wasted away. Unable to just leave her there to die, Dale takes her home and becomes her adoptive father. Devil or not, Latina is beyond adorable, and the adventurer soon finds himself head over heels with being a parent. But why was she out in the forest to begin with, and why d 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 31.92 (-20%)

会员 RM 31.92 (-20%)

作者
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana latar kehidupan masing-masing. Warna pelangi itu terlihat, cuma tidak mampu digapai. Maka impian itulah yang melonjakkan hasrat agar mimpi setiap orang tidak berubah menjadi igauan buruk. Suhaila - Perempuan yang hidup menyendiri dalam sebuah rumah agam di ladang kelapa sawit. Pembela saka seekor singa. Dia ter 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ombak Pantai
"Kau tak layak jadi isteri aku, tubuh kau dah disentuh" -AQHAR ISKANDAR Ikutkan hati mahu saja dia menampar lelaki itu, tetapi akalnya melarang. Hanya senyuman mampu diberikan atas penghinaan yang merendahkan dirinya. Kalau bukan sebab masing-masing tak nak bantah permintaan mak dan mama. penyatuan ini tidak akan terjadi. Menjadi pengantin untuk manusia bernama Aqhar Iskandar bukanlah impiannya. Nazeera Kasturi dan Aqhar Iskandar. Dua manusia bagai langit dan bumi. Meny 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Amla Mat Rawi
CIKGU MULTIPURPOSE bermaksud seorang guru yang kerjanya bukan sahaja masuk kelas, buka buku dan mengajar akademik kepada anak-anak murid tetapi ada lebih seribu tugas lain daripada itu. Satu tugas hakiki bersama sejuta tugas lain yang menanti. Cerita-cerita ini semuanya kisah benar yang diadun secara santai tapi sampai. Berlaku di sekeliling kita. Bukan kisah penulis seorang tapi ini kisah kita semua. Cerita-cerita di dalam buku ini bukan cerita kosong. Ada ibrah, pengajaran 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Rafina Abdullah
Pendirian Humairah sangat jelas apabila meletakkan garis sempadan agar tidak didekati lelaki kerana takut dengan hukum Allah. Langsung dia tidak memberi kelonggaran pada dirinya untuk menyambut perkenalan daripada sebarang lelaki sehinggalah Darren Tan, pemuda berwajah kacukan muncul dalam hidupnya dalam satu suasana kecoh di premis perniagaan lelaki itu. Orang sakit tak boleh sombong. Nanti tak ada orang nak tolong. Jaga ubat sedut awak baik-baik. Jangan cuai lagi. YANG TO 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Setelah sering kali terdengar suatu suara misteri memanggilnya, Elsa menuju ke utara bersama-sama Anna dan kawan-kawannya. Ketika perjalanan ke Hutan Ajaib, mereka menemui sesuatu yang tidak dijangka, kawan-kawan baharu dan rahsia kisah lampau. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Air Team
PENDUDUK KAMPUNG DIRASUK HANTU MAKHLUK ASING? PASUKAN X-VENTURE BERDEPAN MISI SUKAR! Pasukan X-VENTURE menuju ke Kampung Willa, tempat mereka bertemu seorang dukun yang mendakwa dirinya mempunyai kuasa luar biasa dan mampu menyembuhkan penyakit sekelip mata! Kejadiaan aneh ini berterusan, malah penduduk kampung telah sembuh berkumpul di hutan pada awal pagi seolah-olah minda mereka dikawal. Mampukah Remy, Shah dan Jumbo melawan PARASIT PENCEROBOH? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Thirteen-year-old Hana Nono, a girl who aspires to be seen as mature, is beginning middle school in Hagukumi City when she encountered a strange baby named Hugtan and a hamster-like fairy named Harryham Harry who had appeared out of the sky. But amidst the encounter, Hana learned from them that they were pursued by the Crias Corporation, an evil conglomeration from the future who wants Hugtan's Mirai Crystal (ミライクリスタル Mirai Kuristaru) and to alter the present 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.92 (-20%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者 Clay
PERTEMBUNGAN API NAGA DAN KEMANUSIAAN Gudwood telah dicuri dan naga mula mengganas di pergunungan Alp. Naga-naga itu telah menyerang semangat pokok, jadi Lambo dan Adou mencari pemburu naga untuk menyelamatkan mereka. Ketika wira-wira pemburu telur naga melarikan diri dari Empayar Nightfold, mereka mencari jalan untuk meredakan keadaan di perkampungan semangat pokok. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Mr Children Studio
Biasalah…pusat sukan sentiasa meriah dengan aktiviti. Tapi siapa tahu, di sebalik kebingitan ada benda ganjil lagi menyeramkan. Mungkin ada yang tak kena kat situ. Adanya peminat misteri,atlet"luar biasa", penonton bersorak dahagakan darah dan suasana sunyi antaran perkara korang kena hati-hati terutama bila berseorangan. "Dia mungkin tak ganggu tapi kalau korang lemah semangat,siapa nak tolong? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ustaz Muhadir Haji Joll
Kisah-kisah hidup para ulama dan orang soleh sangat perlu untuk diperdengarkan dan disebarkan kepada seluruh umat lebih-lebih lagi di akhir zaman ini manusia sudah ramai yang kehilangan adab, akhlak mulia, ketenangan dan rasa hormat. Buku ini memuatkan 95 kisah ulama dan ilmuan Islam yang bersungguh-sungguh dalam menuntut ilmu dan menyebarkan serta mengajarkannya kepada masyarakat di samping adab dan akhlak yang mereka tampilkan. Membaca kisah-kisah mereka mampu menghid 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Zaif AB
Gempar apabila satu kematian telah berlaku di sebuah hutan lipur yang agak popular. Detektif Osman dan sarjan Rohana diarahkan untuk menyiasat kematian tersebut. Hasilnya kematian itu diklafikasikan sebagai kematian mengejut. Namun lain pula dengan cerita yang disampaikan oleh beberapa orang anggota renjer di kawasan tersebut. Kisah hutan itu berpuaka mula tersebar. Saiful, seorang wartawan majalah, cukup berminat untuk menyelongkar misteri ini. “Sedar-sedar dia terde 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
Hutang dalam masyarakat moden adalah sudah menjadi perkara biasa. Kalau tidak hutang, banyak perkara tak boleh buat. Namun, ada hutang yang baik dan ada yang 'memeningkan kepala'. Saya dan Razman cuba memberikan beberapa tips dalam pengurusan hutang secara berhemah. Hutang tidaklah buruk kalau diuruskan dengan baik sebab agak susah untuk hidup tanpa berhutang...ada hutang biasa dan ada hutang untuk bisnes. Penawar kepada budaya hutang ialah pengurusan aliran tunai yang sihat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Muhd Farhan Basheer
Keterangan Buku Qamus Azzakiyy telah disusun bagi memudahkan dalam membuat rujukan dan menambahkan pengetahuan. Proses penyusunan qamus ini memerlukan pengalaman, kegigihan dan kepakaran di dalam tiga Mang bahasa tersebut. Selain itu, usaha dan semangat kearah penyusunan qamus ini timbul kerana kami melihat betapa pentingnya ketigatiga bahasa ini. Didalam pertuturan di nusantara. Selain itu, ia juga bertujuan memartabatkan bahasa Melayu dan bahasa Arab di mata dunia. 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

作者
Since ancient times, rumors have abounded of man-eating demons lurking in the woods. Because of this, the local townsfolk never venture outside at night. Legend has it that a demon slayer also roams the night, hunting down these bloodthirsty demons. For young Tanjirou, these rumors will soon to become his harsh reality... Ever since the death of his father, Tanjirou has taken it upon himself to support his family. Although their lives may be hardened by tragedy, they've fo 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 39.92 (-20%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者 Kino , Leo , Steven
BIGFOOT VS SERIGALA JADIAN SIAPA TEMPAH TEMPAT TERATAS? Kaze yang cedera semasa pertembungan cryptid sebelum ini telah memangkin semangat Ray dalam latihan untuk membuktikan kekuatan diri. Misi biasa pada mulanya kini berubah menjadi sesuatu yang sangat mencabar. Mereka diancam bahaya apabila muncul serigala jadian dan bigfoot. Bolehkah mereka keluar dari pertembungan ini tanpa cedera? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Bonda Nor
Tuhan itu terlalu dekat. Dia berbicara dengan kita menerusi pelbagai cara. Dalam pada kita leka, ditariknya kita agar kembali kepada fitrah sebagai seorang khalifah. Dalam pada kita lupa, Dia hantar peringatan demi peringatan agar kita segera kembali ke pangkal jalan. Adakalanya bicara amaran yang dikirimkannya itu datang perlahan, menusuk ke dasar hati. Pedih, dan luka itu kita tanggung sendiri-sendiri. Adakalanya bicara amaran itu datang dengan begitu kuat hingga terkapai- 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Kembang bercita-cita untuk menjadi seorang pemburu harta karun. Dengan bantuan Dave, Kembang mengikut jejak langkah datuknya merentas ke Zaman Jurasik dan bermulalah pengembaraan mencari harta karun. Dalam perjalanan ini, Kembang terpaksa memikirkan cara untuk bergaul dengan dinosaur yang lain. Antaranya seperti membantu Mamenchisaurus mencari ibu dan menyelamatkan diri daripada kebakaran hutan bersama Stegosaurus. Malah, Kembang hampir dimakan oleh Yangchuanosaurus … Mu 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Nur Shamsiah On
Dugaan dan ujian dalam kehidupan memang merupakan suatu kemestian di dalam diri setiap insan tanpa mengira usia. Tapi itulah yang membuahkan kematangan dan kemanisan di dalam hidup. Walau apa pun yang terjadi, janganlah putus asa dari memohon ke hadrat Ilahi di dalam senang dan susah. Ridwan memerhati sekeliling dan terlihat kesan ranting patah dan rumput-rumput yang rebah ke tanah ada seseorang atau sesuatu telah lalu di situ. Dia pergi ke tepi tebing itu dengan berh 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Khadijah Gani
Membaca Al-Quran atau mengaji seharusnya menjadi rutin harian bagi seseorang muslim. Ia bukanlah perkara yang dilakukan ketika waktu lapang sebaliknya kita yang harus melapangkan masa untuk membacanya. Pentingnya bagi seorang muslim tidak kira kanak-kanak mahupun orang dewasa untuk menjadi mahir dan berusaha memperbaiki bacaan dengan tajwid yang tepat bersama seorang guru demi membaca kitabullah ini. Mengapa Buku Rekod Mengaji ini harus dimiliki ? 1. Buku rekod ini me 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者 Puteri Nor
Tiga jiwa - Sofie, Ajmal dan Emry yang pernah terperangkap dalam cinta tiga segi diuji lagi selepas menamatkan pengajian di England. Sikap mementingkan kerjaya Ajmal, egonya, serta persepsinya tentang peranan dan kuasa suami sering buat Sofie berkecil hati. “Is the feeling over? Is the magic gone?” –SOFIE Sewaktu trekking di hutan Thailand selepas tamat tugasan luar negara, Ajmal yang bertempur dengan kumpulan penyeludup diisytiharkan terkorban. Hamil, Sofie ting 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 33.00 (-0%)

会员 RM 29.70 (-10%)

作者 Nureen Mirza
Pertemuan mereka akibat salah faham. Hutang yang dituntut telah mengikat Dalili dengan Haidar. "Kau bayar hutang aku 100 ribu dulu baru aku lepaskan kau." - Haidar "Saya tak berhutang dengan sesiapa. Awak dah salah orang." - Dalili Dalili tak tahu yang kakaknya, Dalila menghilangkan diri sebab tak mampu bayar hutang tersebut. Haidar pula keliru antara si kakak dan si adik. Makanya, adik yang jadi taruhan. "Cara mudah untuk kau selesaikan hutang tu, kahwin dengan aku." - 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Bella , Sarah
Pernah punya mimpi yang ‘terlalu mahal’ dan kemudian melupakannya? Tapi, bagaimana jika kemudian mimpi itu terwujud? Pernah stress dikejar deadline menulis tugas akhir dan dimarahi dosen pembimbing karena otak kita pas-pasan? Tapi, bagaimana jika dosen pembimbing tersebut berasal dari negara lain sehingga kultur kita yang berbeda menyebabkan kesalah pahaman? Pernah patah hati dan kemudian kembali bersemangat karena dihibur teman-teman dekat? Tapi, bagaimana jika teman-te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Azura Ramli
Ajari Aku Erti Hidup, sebuah coretan yang benar-benar memujuk hati dan membuat kita lebih bersemangat dan kuat dalam menempuh perjalanan hidup ini. Mengimbas kembali peristiwa yang pernah berlaku sama seperti apa yang dicoret di sini. Membaca karya ini seperti mendengar seseorang sedang memberi nasihat dan bercakap dengan diri sendiri. Dalam hidup ini, ada banyak yang kita hendak, namun bukan semua yang kita perlu dan berhak. Yang meresahkan, ada hal-hal yang tidak perl 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

1-293 of 293

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top