0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' setelah terlepasnya akad '找到 631 件相关商品
作者 FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 25.60 (-20%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者
Itaewon Class tells the story of ex-convict Park Sae-ro-yi (Park Seo-joon) whose life has been turned upside down after he gets expelled from school for punching a bully and his father is killed in an accident. Following his father's steps, he opens his bar-restaurant DanBam (Sweet Night) in Itaewon. Alongside his manager, Jo Yi-seo (Kim Da-mi) and his staff, he strives towards success and reaching greater heights while battling against a food conglomerate. 个性正直的 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Teme Abdullah
Setelah mengejutkan peminatnya dengan pengumuman tergempar dahulu, Latif Purnama hilang daripada radar. Masyarakat tidak tahu apa yang berlaku kepadanya. Ada juga yang menyangka dia telah bersara. Hampir setahun kemudian, tiba-tiba dia muncul semula dengan album baharu. Karya yang sedikit ganjil berbanding karya-karyanya sebelum ini. Karya yang membahayakan nyawanya 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 The Bingkisan Hati , Azura Zam
Buku BANGKITLAH JIWA mempersembahkan nukilan istimewa daripada dua minda penulis, hasil kolaborasi pertama antara TheBingkisan Hati bersama Azura Zamri. Dengan kata sepakat, mereka menurunkan cebisan makna penulisan setelah pasti akan diskusi antara mereka bahawa bentuk penyampaian yang puitis serta gaya bahasa yang mudah, sesuai buat semua lapisan masyarakat. Nukilan mereka ini berkaitan dengan jiwa yang sentiasa dahagakan kasih sayang Pencipta-Nya. Ia adalah himpunan ka 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Fatimah Saidin
Sebuah kisah kekeluargaan yang dirakamkan melalui pandangan Fatimah yang melihat perselisihan dan pilih kasih dalam keluarganya. Dia tidak mengerti mengapa ibunya membenci Abang Jalil sehingga abangnya itu tersingkir setelah kematian ayahnya. Dia juga melihat kejayaan kak long and abang ngahnya belajar di sekolah berasrama penuh. Semua pergolakan ini dilihat secara positif oleh penulis sehingga menemukan semula secara harmoni semua ahli keluarga ini yang kini sudah pun dewasa 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
It is a story centered on an ex-military force character, Hassan (Hairul Azreen) that left his family when he was young. He became a military man to overcome his demon and to escape the injustice towards his family and community committed by Raja (Dain Iskandar). After his stint in the army, Hassan returns to help out his family and settle a debt owed by his sister Zain (Fify Azmi) in an MMA match. Hassan and Zain had to fight a rematch with Vee (Ismi Melinda) and Rayyan (Jos 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Hidayahtulhusra
Amna Safiya dan Dzafri Mateen dipertemukan di bumi Sabah saat hati mereka rapuh dan luluh. Tanpa sedar, pertemuan yang tidak diduga itu saling menyembuhkan hati yang berdarah. Walaupun tidak diluahkan, mereka seakan-akan memahami isi hati masing-masing. “Banyak ambil gambar tadi?” - Dzafri Mateen “Banyak. Cantik tempat ni. Saya tak tahu sangat pasal tempat-tempat menarik kat Sabah ni. Nasib baik awak ada.” - Amna Safiya “Kalau macam tu, apa kata lepas ni awak jadi p 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者
Soma Yukihira, who has been honing his cooking skills at his family diner, “Yukihira,” all his life, enters a super elite culinary academy called “Totsuki Saryo Culinary Academy”. He improves as a chef through interactions with other chefs in and out of the academy, but everything changes when Azami Nakiri takes over the commander-in-chief position at the academy. With the Central Gourmet Organization ruling over the academy, the students are no longer allowed to cook 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Dr. Ahmad Syauqi Ibrahim
Apakah hubungan roh manusia dengan jin qarin? Bagaimana roh-roh saling berjumpa? Bolehkah roh orang mati dan roh orang hidup bertemu? Apakah yang terjadi kepada roh sewaktu bermimpi? Apakah yang terjadi kepada roh setelah kematian? 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Candy Factory
Dalam satu permainan maguji keberanian, seorang pelajar Akademi Momos keluar mengharungi gelap malam. Di luar sana, dia terlihat sesuatu yang membuatkan dia pengsan! Apabila Alex dan putera menyiasat insiden ini, mereka menemui suatu rahsia silam akademi mereka. Apakah rahsia itu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ameera Ameer
Mengisahkan tentang Cik Siti yang mempunyai dua orang sahabat baik iaitu Mawar dan Teratai. Siti bercinta dengan Awang, namun dalam diam rupa-rupanya Mawar juga mencintai Awang. Teratai yang mengetahui pekara tersebut menasihati Mawar agar tidak mengkhianati sahabat baik sendiri. Kemudian, wajah Cik Siti tiba-tiba diserang penyakit misteri apabila ditumbuhi jerawat batu. Keadaan mukanya sangat teruk sehingga orang kampung memanggilnya hantu dan dia sering dihina dan dikeji, m 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 23.00 (-0%)

作者 Ilya Abdullah
SEKIAN lama tidak pulang ke kampung, Aariz kembali setelah menerima berita kematian ibunya. Harta peninggalan arwah ibunya, Puan Mastura dimiliki Aariz. Kejadian pelik yang berlaku di banglo peninggalan Puan Mastura menyebabkan Aariz tidak jadi kembali ke bandar semula. Awalnya dia mengesyaki kejadian pelik dan menyeramkan itu kerja ayah tirinya, Norden. Sangkaan Aariz meleset. Kematian dan kehilangan mula menghantui penduduk kampung semula. Kisah Mbah Esah dan keturunannya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Ramlee Awang Murshid
TRAGEDI berdarah di New Zealand telah merubah hidup pegawai polis Australia bernama Jessica. Serangan ke atas umat Islam di dua buah masjid di bandar Chrischurch telah menyebabkan Jessica turut menerima bahana apabila diserang penjenayah sehari selepas insiden itu. Rakan setugasnya terbunuh dan Jessica terlantar di hospital. Setelah sembuh, Jessica diarahkan ke Swan Hill untuk melaksanakan tugasan undercover. Dia harus memburu Adam – penjenayah rakyat Malaysia yang diyak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者
Ali kembali dalam Ejen Ali The Movie, Misi: Neo! Setelah terikat secara tidak sengaja dengan gadget merisik terhebat iaitu IRIS, Ali telah membuktikan yang dia layak untuk menggunakannya. Walau bagaimanapun, dia rasa terpinggir apabila M.A.T.A mendedahkan IRIS NEO; IRIS versi baru dan lagi canggih! Lantas Ali tersasar dari misi-misi yang diberi. Bersama seorang gadis misteri bernama Niki, mereka berdua membongkar rahsia sebenar tentang M.A.T.A dan bandar Cybera 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 19.90 (-9%)

会员 RM 16.90 (-23%)

作者 Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者
The signing of a peace treaty has secured a tenuous ceasefire between mankind and the Zex, beings who emerged from space/time rifts connected to mysterious, distant worlds. Partnered with a Zex named Rigel, Azumi Kakamigahara must shoulder the fate of her own idyllic world. The unlikely pair head to newly established Fujimisaki Academy, but what destinies await them once they arrive? 在距今不遠的未來,世界上的 5 個場所忽然出現了通往異世界的門扉,門 了解更多
原价 RM 21.90

现售 RM 21.90 (-0%)

会员 RM 21.90 (-0%)

作者
The Team Rocket scientists attempted to make the most powerful Pokemon in existence and they succeeded. A clone made from Mew’s DNA, Mewtwo was enraged at his existence as nothing but a tool for fighting. In his anger, he destroyed the Team Rocket base and established a base in the middle of the ocean, inviting strong trainers to come and face his army of super clones. When Ash and company are invited to the island, Mewtwo’s intentions become clear and it’s up to them, 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 17.91 (-10%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
The movie opens with Hana, Harry, and Hugtan waiting in front of some train tracks for Saaya and Homare. At the same time, Saaya and Homare are trying to get through the train station. The theme song then plays over a montage of Hana waiting and the former. As the story progresses, Hana meets the Kira Kira Cures after Hugtan decides to wheel away on a trolley wheeler. They eventually stop Hugtan... 有一天,企图将全世界变得充满谎言的怪物突然出现并引 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Izzuddin Al Jitrawiy
Setelah selesai mengadap baginda sultan, aku berjalan daripada dek khusus baginda sultan dan menarik nafas lega. Apa yang penting, baginda sultan sudah diselamatkan dan keturunan-keturunannya terpelihara. Pandanganku, Kota Melaka itu memang sudah runtuh dan roboh. Tetapi Empayar kesultanan Melayu mMelaka sehingga kini tiada siapa yang mampu mengucap umum bahawa ia sudah tewas. Aku menyambung kembali melihat setiap inci bahtera ini adalah mendam berahi. Sebuah bahtera yang ter 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Arman Jazee
LEGASI PEJUANG TERAKHIR Petualangan Muaz sebagai pejuang akhirnya sampai ke penghujung. Kematian mentor dan gurunya, Sheikh Mahadi itu seorang pemimpin Yahudi yang menjadi musuh ketat ayahnya selama ini. Pertempuran dengan mentornya itu menyebabkan Muaz kehilangan tangan kiri. Akibat kecacatan dan kekecewaan itu, dia mengambil keputusan untuk mengundur diri dari medan perjuangan. Dia fikir setelah meninggalkan dunia perjuangan, hidupnya akan tenang. Rupa-rupanya dendam puak 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Faizul Rahim , Sufi Abqari , Jul
Sejak kawan baiknya Roslee meninggal dunia, sikap dan perilaku Azmi berubah 180 darjah. Daripada suami dan ayah yang penyayang, Azmi berubah menjadi perengus. Keadaan semakin bertambah parah apabila seorang lagi rakannya meninggal dunia. Sejak itu, dia sering dibayangi ketakutan yang tidak diketahui daripada mana puncanya. Rakan-rakannya satu per satu bangkit menuntut pembelaan daripada Azmi. Azmi terpana, dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak. Dia bimbang, andai giliranny 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Akira Dorayaki
Kemiskinan hidup membuatkan Fanna Audrey sentiasa bersyukur dan matang dalam kehidupannya. Jika dulu dia pernah ditinggalkan oleh papanya, Jailani sewaktu usia 12 tahun yang membuatkan dia hilang punca, namun dia bersyukur kerana masih ada insan seperti Ustaz Taha dan Mak Embok yang sanggup menerimanya dalam hidup mereka. Mengenali Zahiri memberikan harapan baru buat Fanna untuk meneruskan hidup. Belajar melupakan kenangan pahit bersama papanya. Usai pertemuan semula Zahiri 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Illa Shanahila
Fatiya Adam, gadis manja yang menetap bersama bapa saudaranya di UK setelah kematian ibu dan bapanya. Apabila Hany, sepupunya ditipu lelaki dari Malaysia, Hany nekad meminta bantuan Fatiya. “Kau nak aku buat apa sebenarnya ni? Kenapa aku pula yang kena jumpa mamat tu?” - FATIYA “Aku nak kau pikat dia, hancurkan hati dia!” - HANY Gila. Sungguh kerja gila! Nak bercakap dengan orang asing pun dia tak berapa suka, inikan pula nak pikat hati dan buat-buat jatuh ci 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Abu Muhammad Arafah Adha
Buku ini memaparkan kisah-kisah beberapa makhluk akhir zaman yang disifatkan sebagai makhluk misteri. Bermula daripada para wali Allah, diikuti dengan Nabi Khidir AS bersama Nabi Musa AS dan Raja Zulkarnain yang dikaitkan dengan perkara pelik atau ajaib. Iaitu ‘Air Kehidupan’. Buku ini juga membongkar sipakah tokoh-tokoh Ashab Al-Rayati Al-Sud, Ikhwan, Rugaqa’, Wali Abdal. Pemuda Bani Tamim dan lain-lain, Mereka akan bergabung dengan Al-Mahdi dan Nabi Isa berperang da 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 30.32 (-20%)

会员 RM 30.32 (-20%)

作者 Hanah Rishas
“Cinta pertama bagi setiap anak perempuan... Her daddy.” Nurul Ain tidak tahu, cinta pertamanya itu seharusnya Awang Kader, ayah kandungnya yang menjadi punca kelahirannya di dunia ini, bukan Abdul Halim, ayah angkatnya. Di mata Awang Kader, Nurul Ain ialah Dayang Nur Aishah, bukti cinta dia dengan wanita paling dikasihinya. Atas satu insiden yang memilukan, Aishah dibawa pergi jauh daripadanya berpuluh tahun. “Saya dah jatuh cinta. Hati dah jatuh bergolek. Tak bo 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者
The espers of Academy City are classified into six levels, where "Level 0" lacks power while "Level 5" possesses an overwhelming amount. Of the several million espers residing in Academy City, only seven of them have attained Level 5, and ranked highest among them is the one known as Accelerator. Toaru Kagaku no Accelerator focuses on the strongest Level 5 after he protects the cheerful Last Order at the price of much of his power. Recovering at the hospital, Accelerator has 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Xiao Jiangnan
Kali ini berkisar tentang pertempuran antara Wira Hijau, Pahlawan Serigala, dan Ralf. Pada masa yang sama, Kesateria Templar memiliki kuasa tumbuh semula seperti salamander! Apa perkaitan antara mereka semua? Adakah Kesateria Templar akan menjadi semakin kuat setelah lengan baharunya tumbuh semula? 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 7.12 (-20%)

会员 RM 7.12 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Kali ini berkisar tentang pertempuran antara Wira Hijau, Pahlawan Serigala, dan Ralf. Pada masa yang sama, Kesateria Templar memiliki kuasa tumbuh semula seperti salamander! Apa perkaitan antara mereka semua? Adakah Kesateria Templar akan menjadi semakin kuat setelah lengan baharunya tumbuh semula? 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 7.12 (-20%)

会员 RM 7.12 (-20%)

作者
Following the Heath Oslo incident, the existence of the US-Japanese anti-terror organization CIRS has become a matter of public knowledge. CIRS has been rebuilt from the ground up, and its most covert functions spun off to a new agency: SORD (Social Ops, Research & Development). The goal of SORD is to train a new generation of operatives to defend the country against future threats. To that end, the organization has established a series of schools up and down the country. Mi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者
Because of the legend left by Tatsuya Uesugi, Meisei Academy High School was well-known for their strong baseball team. But 26 years after their glory, the team has not been able to keep their record and has since lost their fame. Two stepbrothers, Souichirou and Touma Tachibana, aim to revive of the once-strong Meisei Academy baseball team and enter the National High School Baseball Championship. Souichirou and Touma are second years in Meisei Academy Middle School. Both boy 了解更多
原价 RM 43.90

现售 RM 43.90 (-0%)

会员 RM 43.90 (-0%)

作者 Fauziah Ashari
NUR AIRIS dan ZUFAR HANNAN bersatu tanpa cinta. Seorang mengelak daripada perkahwinan ‘cina buta’ manakala seorang kerana wang ringgit. Namun, sejauh mana kudrat Airis mengelak setelah empat tahun dia tinggalkan Zufar tatkala lelaki itu memburunya hingga sanggup menjadi drebar dan bodyguardnya atas arahan Datuk Jae. -When I need you, I just close my eyes and I’m with you, Nur Airis. No one could kill me except you.- Airis hentikan langkah. Menghayati setiap bait ayat 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Yaya Abdul Rahman
Setelah berusaha mencari gerangan yang diamanahkan oleh adik tersayang sehingga ke bumi London, akhirnya Faiqah Asiah bertemu dengan Amar Asyraf yang jaraknya hanya sejengkal. Dek pertemuan itu, dalam kegusaran dan rendah hati serta tanpa berfikir sedalam-dalamnya, Faiqah menyerahkan sesuatu kepada Amar supaya lelaki itu mengetahui tujuan sebenar pencariannya selama ini. Pertama kali Amar Asyraf memandang Faiqah Asiah, mengembalikan harapan dan hasratnya yang terkubur lama de 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Dissa Azmin
Afiqah atau A.P, seorang pemain bola jaring dan memakai bip C. Akibat selalu bersikap terburu-buru, A.P telah melakukan banyak kesalahan dalam suatu perlawanan persahabatan di antara sekolah. Sehingga pasukannya menemui kegagalan. Rakan sepasukan menyalahkan A.P atas kekalahan itu. A.P cepat melenting apabila ditegur. Perselisihan faham telah berlaku dalam pasukannya. Tiada lagi persahabatan. Bagi keluarga A.P pula, perkara ini tidak perlu dibimbangkan. A.P menganggap tiada 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 10.32 (-20%)

会员 RM 10.32 (-20%)

作者 Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Jaja Udin
Bukan senang menjadi seorang yang bernama QASEH, gadis yang dilahirkan dalam keluarga yang sederhana. Kematian ayahnya membuatkan kehidupan mereka sekeluarga mulai dihimpit kemiskinan. Qaseh menerima tawaran sebagai pembantu rumah kepada Datin Marina, seorang ahli perniagaan bagi membolehkan dia menanggung keluarganya dan juga untuk menyambung pelajaran. IQRAM... Kehadiran Qaseh banyak membawa perubahan dalam hidupnya. Setelah putus tunang dengan MYA ZARA, hatinya mula te 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Amla Mat Rawi
CIKGU MULTIPURPOSE bermaksud seorang guru yang kerjanya bukan sahaja masuk kelas, buka buku dan mengajar akademik kepada anak-anak murid tetapi ada lebih seribu tugas lain daripada itu. Satu tugas hakiki bersama sejuta tugas lain yang menanti. Cerita-cerita ini semuanya kisah benar yang diadun secara santai tapi sampai. Berlaku di sekeliling kita. Bukan kisah penulis seorang tapi ini kisah kita semua. Cerita-cerita di dalam buku ini bukan cerita kosong. Ada ibrah, pengajaran 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 S. Kausari
Rahsia kegelapan akhirnya terbongkar! Banglo House of Ophelia telah diberi nama baru sebagai Rose of Orient setelah dibeli oleh seorang wanita elit bernama Doris Ong. Kejadian aneh dan orang hilang bermula semula. Inspektor Sabirin yang baru pulang dari selatan Thailand telah berhadapan dengan kes orang hilang ini. Elyas Khusairi yang berada di China untuk penggambaran filem Sumpahan Ling Chi cuba menyiasat rahsia di sebalik sumpahan ke atas pisau hukuman ling chi itu. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Nur Mayani
Kahwin paksa. Klise. Rash Haddy tak pernah sangka dia akan menjadi mangsa. Cintanya pada Damia, perempuan yang dia sendiri tak tahu kenapa dia terlalu cinta, musnah. Terpaksa dilupakan begitu saja. Kehendak Tuan Mahmod perlu diikut. Jika tidak, dia akan dicop dengan gelaran 'anak tak guna'. Paling dasyat lagi, silap-silap Tuan Mahmod boleh panggil dia anak derhaka. Sejak kecil Haddy sebolehnya tak mahu ayahnya kecewa. Cukuplah dia tahu betapa deritanya Tuan Mahmod di 了解更多
原价 RM 28.90

现售 RM 23.12 (-20%)

会员 RM 23.12 (-20%)

作者
Setelah sering kali terdengar suatu suara misteri memanggilnya, Elsa menuju ke utara bersama-sama Anna dan kawan-kawannya. Ketika perjalanan ke Hutan Ajaib, mereka menemui sesuatu yang tidak dijangka, kawan-kawan baharu dan rahsia kisah lampau. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 14.93 (-25%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Isandra
Satu peristiwa membuatkan Hazril Mifzal menjauhkan dirinya dari keluarga lantas bekerja sebagai pelayan di sebuah warung. Dia juga nekad mahu menjauhkan diri dari semuanya. Namun, pertemuannya dengan Mia Adlina mula mengubah sedikit sebanyak prinsip yang dipegang. Setelah kecewa dengan kecurangan kekasihnya yang bernama Aqil Thaqif... Mia Adlina mengambil keputusan untuk meminta bantuan Hazril Mifzal bagi membalas segala perbuatan Aqil kerana telah curang dengannya. “Apa?! 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Umie Nadzimah
“You tetap isteri yang I sayang…” – Aidan Ya. Dhiya isteri yang disayangi, bukan yang dicintai. Empat tahun rumah tangga mereka sangat bahagia sehinggalah muncul Humaira, bekas tunang alias cinta pertama Aidan. Keluarga Aidan pula meletakkan kesalahan di atas bahu Dhiya kerana masih tak mampu lahirkan zuriat untuk suami. Tak mahu terus didera mentalnya, Dhiya mohon untuk undur diri. Namun tidak mudah untuk Dhiya melalui hari-hari tanpa Aidan. Dia hilang arah, kecewa 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Koyomi Minamori
Di sebuah desa sekeiling sawah padi, tiba-tiba muncul seorang pemuda bernama Daichi dan Yoneko. Pemuda dikenalinya sejak kecil ni memang baik tapi sayang tak ada rumah dan kerja. Adakah Daichi bakal suami Yoneko? Macam mana agaknya rancangan Yoneko nak selamatkan ladang keluarganya?Benarkah Yoneko nak kahwin dengan Daichi?Berjaya ke hubungan diorang setelah diasak cabaran demi cabaran tak diduga? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Noorfadzillah
Penemuan mayat mengecut tanpa kepala menggemparkan satu negara. Pihak polis yakin, ia perbuatan pembunuh bersiri berdarah dingin. Namun tidak pada Amirul dan Tok Yazid yang berharap andaian mereka salah apabila sesuatu dari gua terlarang itu telah dibangkitkan oleh seseorang. Citra Hana, gadis kesayangan Amirul hilang dari kampung setelah mengalami tekanan hidup yang membuatkan dirinya tertekan. Amirul nekad mencari dan membawa balik gadis itu meski bermacam kecaman buruk 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Hasreeyati Ramli
Cerita mengisahkan tentang Katrina yang pulang ke rumahnya setelah tamat pengajiannya, membela seekor kucing putih yang ditemuinya terbiar ketika dia mencari kucing putihnya yang bernama Snow White yang telah hilang. Rupa-rupanya kucing tersebut ialah kucing jirannya yang baru berpindah. Berlaku perebutan di antara mereka berdua. Hamshar, yang sering membulinya menjadikan suasana tidak keruan, hinggakan terjadi salah faham antara dua buah keluarga. Pelbagai peristiwa terjadi 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Candy Factory
Aduhai pelajar Akademi Momos tidak puas hati dengan ahli MPP lagi! Kali ini penampilan Alex pula jadi isu. Jadi Putera Ciel ubah penampilan Alex menjadi lebih bergaya. Alex dan putera-putera juga pergi ke Pulau Poposi untuk belajar tentang gaya dan penampilan dengan puteri-puteri. Apa pula pendapat mereka dengan gaya terbaru Alex? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Nia Afeerah
Sara Aryana gadis manja dan periang yang tidak pernah mengenal erti cinta menjadi keliru pada saat rasa itu mula mengetuk pintu hatinya. Berulang kali cuba dinafikan perasaan cinta yang mula berputik untuk Haqimie. Bagi Yana, Haqimie hanya dianggap seperti abangnya sendiri. Mengalah dengan mudah bukan salah satu prinsip dalam hidup Zacqryl Haqimie. Dua kali ditolak oleh Yana tidak menjadikan dia berputus asa untuk memperjuangkan cintanya. “Cinta ni hadir tanpa abang sed 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Tiffirah
Caramu berbicara, kalimatmu, kata-katamu, aku masih ingat setiap darinya. Kau kata aku adalah masa depanmu jadi aku memberikan segalanya, namun kini aku adalah masa silammu. -Teja Setelah menghabiskan waktu denganmu, seperti yang dijangka aku mengucapkan selamat tinggal. Aku tidak memiliki apa-apa pun, sekarang aku membiarkan air mataku mengalir. Aku tidak bisa mengambil sehari bahkan sejam untuk merindukanmu. -Tuah Berlayar mengenderai angin, ku bentangkan layar ini. Beru 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
Kasuga Arata hidup hidup biasa bersama dengan teman zaman kanak-kanaknya, Hijiri Kasuga, di sebuah pekan kecil. Akan tetapi, segala ini berubah pada hari kemunculan Matahari Hitam dan seorang ahli sihir di depannya. Matahari Hitam ini telah menyebabkan Fenomena Keruntuhan dan memusnahkan pekan yang dia tinggal. Disebab oleh ini, hidup biasanya dibina semula oleh sebuah buku sihir yang merupakan barang tinggalan temannya. Ahli sihir tersebut membawa dia ke hidup baru di Akadem 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Hana Hadzrami
Doktor bius. Bukanlah watak yang disebut-sebut dalam kad ucapan pesakit. Bukan juga watak yang sering menyapa setiap pagi di wad, atau menuliskan surat discaj dan cuti sakit (yang ditunggu-tunggu). Dengan skrub biru dan bertopeng muka - doktor bius muncul ketika nyawa terimbang di hujung tanduk, tergantung pada seurat rambut. Wajah terakhir dilihat sebelum mata pesakit terpejam dan pertama setelah sedar kembali. Setiap denyut jantung. Setiap helaan nafas; menjadi perhitu 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Mardhiah
Kisah silam yang sentiasa melukakan. Namun kisah cinta aku hadir seperti langit yang meneduhkan ********** “Kalau kita ditakdirkan berpisah, you nak cari lelaki yang macam mana?” Khalil “Kalau dia senyum kan, hati I mesti akan rasa berdebar-debar. Macam ada gendang tau kat hati I nanti.” Sara Namun bilang emak, Sara ini tak akan sesekali beroleh bahagia. Sumpah itu sendiri telah diiakan oleh Sara, bahawa memang takdirnya akan begitu. Bahagia takkan pernah s 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
Determined to prove his importance on Sodor, Thomas takes James' trucks and sets off on a big adventure to the Mainland. On the way he makes friends with the cheerful and helpful "Experimental Engines," but after a wrong turn, he finds himself lost in the steelworks. There, Thomas encounters two mysterious engines who instantly make him feel welcome, but who are not what they first seem. After Thomas fails to return, James sets off to the Mainland, but runs into trouble hi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

1-631 of 631

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top