Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' sorry '找到 44 件相关商品
作者 Carrie Hope Fletcher
The BRAND NEW NOVEL from Sunday Times bestselling author Carrie Hope Fletcher 'Our go-to for spellbinding stories with a magical edge' HEAT 'Enchanting' MIRANDA DICKINSON 'A beautiful writer' HARRIET EVANS 'Reminded me so much of Cecelia Ahern' ALI MCNAMARA HOW MANY TIMES WOULD YOU FALL IN LOVE? Luna Lark used to love her name, but that was before people started saying it differently. I'm so sorry, Luna. Are you alright, Luna? Everything will be okay, Luna. Luna doesn 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Nureen Ahmad
Bukan untuk sesaat, tapi untuk selamanya... “Sorry.” - Haziq Naufal “Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati. “Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 21.60 (-10%)

会员 RM 19.20 (-20%)

无库存

作者 Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 27.00 (-10%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Azwin Nalisa
Sekali aku tersungkur, beribu kali aku bangkit… Nida Amelia. Nida maknanya seruan. Patutlah menyeru-nyeru panggil saya mengurat. - Baihaqi Bermula dari sapaan berani itu, mereka bercinta, mereka disatukan. Sungguh indah sekali kenangan yang tercipta antara dia dan Aki. Tujuh tahun Nida Amelia dan Baihaqi membina mahligai namun akhirnya diruntuhkan oleh Baihaqi sendiri. Kehadiran Iman dan Akhbar sebagai bukti benih cinta mereka sendiri tidak berjaya menghalang Baihaqi untuk 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 22.50 (-10%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Shari Lapena
A masterful whodunnit, perfectly paced and expertly plotted, that had me guessing all the way through. I loved it and couldn't put it down.' C L Taylor The gripping new thriller from the No. 1 bestselling author of The Couple Next Door. ****** It can be hard keeping secrets in a tight-knit neighbourhood. In a tranquil, leafy suburb of ordinary streets - one where everyone is polite and friendly - an anonymous note has been left at some of the houses. 'I'm so sorry. My so 了解更多
原价 RM 42.50

现售 RM 34.00 (-20%)

会员 RM 34.00 (-20%)

作者 Sara Irdina
Siapa sangka di sebalik seragam pengawal peribadi dan bertopi itu adalah seorang gadis bernama Ainan Syahira. Pertemuan dengan seorang yang menjengkelkan ketika bertugas, mencetuskan perbalahan. “Sorry, aku tak suka cari pasal. Tapi kalau ada yang cari pasal juga, memang aku tak akan biarkan dia balik dengan dua belah kaki.” ~ Ainan “Macam mana, Cik Boboy? Nak saya patahkan kaki awak ke? Sebab saya pun tak akan biarkan orang yang serang saya, balik dengan dua kaki.” 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Rin Ahmad
Kisah cinta tak kesampaian Ehsan bermula di Las Vegas. Hannah telah meninggalkan satu tekad dalam jiwa lelakinya sehingga membentuk kerjaya dan perniagaannya sekarang. “I’m into a man making a gun, not a man shooting a gun.” - Hannah Scott Tujuh tahun lamanya Ehsan terpisah dengan Hannah tanpa sebarang berita. Selama itu juga, dia menjadi penunggu yang cukup setia. Namun, agenda Tan Sri Abdul Hadi ingin memperkenalkan anak gadisnya menimbulkan tanda tanya. Sejak itu, ha 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 袁思嘉
  「英文可以這樣學?」   一本讓英文老師緊張的工具書來了!     「原來我們都花了太多時間在學永遠用不到的東西……」   離開了校園後,才發現學習是要發自內心的學習!   而且,不只要準,還要快!   今年,為自己認真學一次英文   我們只教你用得到的文法!   只教你用得到的會話!   用20%的時間,學會80%用得到的英文吧! 了解更多
原价 RM 53.75

现售 RM 53.75 (-0%)

会员 RM 48.38 (-10%)

作者 Acik Lana
Keisha Edlina digelar gold digger kerana berbekalkan wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna dia menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Kemudian dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula. Hubungan selama dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi, dan dia berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah hal 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Cristina Alger
What happens when your father is the prime suspect in a murder case? 'Full of surprises you truly don't see coming' HARLAN COBEN 'Instantly gripping and compulsively readable' RILEY SAGER ******************************** FBI Agent Nell Flynn is about to work the most personal case of her life. Back home for the first time in a decade, Nell is getting ready to close the family estate after her father's death. But there's one piece of unfinished business. Her father, a homicid 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Weeda Airiza
“Sorry, aku hanya tolong bestfriend aku yang suka dekat kau tu, faham?!” – Wafa Hanim. “Tak elok perempuan sweet macam you ni terpekik-pekik dekat sini.” – Nazhan Marzuqi. Angkara surat cinta, porak-peranda jadinya hidup Wafa Hanim. Apatah lagi bila bertemu berbelas tahun kemudian sebagai jiran. Lelaki itu masih belum berubah. Kasih sayangnya begitu over sehingga membuatkan gadis itu meremang bulu romanya! “Tak payah buat kerja gila couple dengan ramai orang 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Tiey Anam
Tujahan kata-kata nista membuat Alya matang sebelum usia. Sikapnya yang manja perlahan-lahan berubah kasar demi melindungi ibu dari kecaman manusia yang penuh dengan kebencian. Fitnah yang menyelubungi membuat ketenangan dirinya bagai diragut oleh tangan manusia yang membenci keluarganya. Dugaan menimpa diri, membuat Alya rebah sehinggalah pertemuannya dengan Li JunJie. "Kadang-kadang, perkara yang kita anggap sebagai kelemahan diri itulah sebenarnya kekuatan. Awak tak pern 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Emy Roberto
Kesinambungan JANGAN BENCI CINTAKU, kisah Rafeeqa dan Shahrizal yang sudah bertahun hidup sebagai suami isteri. “Apa akan jadi kalau hidup awak tanpa isteri macam saya?” - Rafeeqa “My life would be incomplete.” - Shahrizal Namun, perkahwinan mereka diuji lagi dan kali ini Shahrizal benar-benar menyalahkan Rafeeqa. Bagi Rafeeqa, biarpun dipersalahkan atas kehilangan orang tersayang, dia masih cuba menyelamatkan rumah tangga mereka. Masih cuba mengajak Shahrizal 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Dean Burnett
Do you want to be happy? If so – read on. This book has all the answers.* In The Happy Brain, neuroscientist Dean Burnett delves deep into the inner workings of our minds to explore some fundamental questions about happiness. For starters: what does it actually mean to be happy? Where does it come from? And is there a secret to making it last forever? In his research into these questions – and many more besides – Burnett unravels our complex internal lives to reveal 了解更多
原价 RM 52.50

现售 RM 52.50 (-0%)

会员 RM 47.25 (-10%)

作者 Aireen Aryana
Kay Dhamina muncul di Syarikat Fantasia Interior Design dengan satu misi. Misi mencari jawapan kepada siapa yang menyebabkan adiknya Rose Dhamia menderita Anhedonia. Pasti tekanan yang diterima Rose sangat hebat semasa bekerja di syarikat itu. Apa yang berlaku sebenarnya? Lebih menghairankan Kay, semua orang termasuk keluarganya sengaja merahsiakan perkara sebenar daripadanya. “Kalau betul, biar Kay yang cari dan gali sendiri rahsia yang semua orang cuba simpan ni. Dan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 白善燁
擁有如老外上班族一樣的文字能力! 你需要更有利的工具!! 史上最完整豐富的上班族萬用 E-mail   你可以隨查隨用 + 更靈活運用詞彙,   本書歸納25個商務主題 + 154 個情境 + 779 篇信件   5分鐘快速搞定完美書信的技巧大揭密   不必絞盡腦汁怎麼寫,只要「套用」再「替換」,   瞬間完成零失誤的英文書信!   讓您與同僚、上級、客戶 了解更多
原价 RM 69.15

现售 RM 69.15 (-0%)

会员 RM 62.24 (-10%)

作者 Amarilis Rahim
KERANA misinya, Wafa sanggup menyamar sebagai kakak kembarnya, Widad untuk bekerja di sebuah butik pengantin milik Tuan Eilmi Zahrin. Penyamarannya buat hidupnya huru-hara hingga tular diri dan bosnya digelar Mr. & Mrs. Hot. “I’m talking to you, Cik Widad!” Nada itu naik lagi setingkat. Wafa tersentak. “Saya minta maaf. Saya tahu saya salah. Saya janji, saya akan jaga mulut saya selepas ni.” “Maaf? Awak ingat senang saya nak maafkan awak? Bak sini telefon 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Ayuna Asma
Lima tahun berlalu, Umar Shafie menjaga Umairah Nurain dengan penuh kasih sayang. Tetapi permintaan Umairah untuk pengganti ibunya menyesakkan dada Umar. Cintanya masih untuk Annisa Nurain. Bertambah kusut bila ibu mentuanya meminta dia menerima Kayla, sepupu kepada Anis sebagai ibu baru Umairah. Nurain Amna. Pekerja baru di syarikatnya. Kehadiran Nurain Amna di pejabat membuatkan dia kembali jatuh hati. Dia mula menyukai kesederhanaan gadis ini. Dia yakin, Amnalah peremp 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ameera Ameer
"Hi, I'm Mellisa Lee Anne Rose Dawson." Dia memiliki segalanya yang semua wanita idamkan. Muda, cantik, berpelajaran, berkerjaya, hidup serba mewah dan diburu ramai lelaki tetapi sayang hidupnya bagai di penjara hanya kerana kesilapan dalam membuat pilihan. "I've spent a lot for you, Rose and I only asked for one thing, stay with me for the rest of my life."-Tan Sri Raymond Haiqarl Huzir Datuk Zikri, kehadirannya benar-benar membuatkan hidup Mellisa yang selama ini tenang 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 威廉·史壯克
  恐怖小說大師Stephen King史蒂芬‧金、   奉為權威典範的英文寫作聖經!   經典兒童名著《夏綠蒂的網》作者E. B. White極致推崇!   橫跨兩世紀‧全球暢銷超過10,000,000冊   從哈佛、耶魯,到普林斯頓,霸佔全美高中、大學課堂的「英語寫作暢銷經典」!   ※【獨家收錄】25道作者精心規劃練習題   ※【獨家隨書贈】英文寫作必備‧實戰練 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 Marissa
“Wei!” Linda sahabat baik panggil aku di tempat ketibaan. “Sorrylah. Aku tak tahu handphone aku cicir kat mana.” “Memanglah. Aku telefon, mamat yang jawab. Dia cakap kau tertinggal handphone kat tempat duduk kau.” “Allah.” Aku pegang dahi. Rasanya sebab tu kut lelaki sebelah aku panggil aku. Salah dia jugaklah. Yang panggil aku sayang tu kenapa? Panggil saudari saja tak boleh ke? Kalau dia panggil aku kakak pun aku takkan marah punya. Ini siap panggil sayan 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 IglooBooks
原价 RM 13.90

现售 RM 13.90 (-0%)

会员 RM 13.90 (-0%)

作者 Fauziah Ashari
Sorry sayang Ardini mengetap gigi. Geramnya tak habis lagi, lagi-lagi melihat dua perkataan daripada kertas A4 yang dilekap Aazad di cermin bangunan sana. “Baik...” Ardini sudah merangka apa yang perlu dia buat sekarang ini. Segera dia balas nota Aazad. Tengok I. Berdiri statik Usai dia tunjukkan kertas itu kepada Aazad, dia undurkan dirinya. Ardini senyum senget. Kau memang cari nahas Tuan Ardini. Ini pagi lagi la ngok. Kalau orang sana tergoda, mati kau nak layan dia 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ezza Mysara
DEEBA DALILA. Kawan-kawan memanggilnya D. Seperti namanya, hidupnya juga ringkas, landai dan harmoni. Walaupun kadang-kadang bosan bila mempunyai boyfriend yang taksubkan perempuan cantik. Ergh. Sampailah suatu masa, satu insiden berlaku dan semuanya berubah. Bila Dalila tersedar, dia berada dalam waktu lima tahun ke depan. Glup! Semuanya terasa begitu asing apatah lagi bila mengetahui dia sudah mempunyai suami dan seorang anak kurang upaya. "There are always first time in 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Dila Dyna
"Kau yang aku panggil sahabat… “Sorry la Zen, aku bukan sengaja tak nak ambil kau semalam. Tengah final MU kot semalam!” – FAHAD “Alasan kau la kan, MU tu lagi penting dari keselamatan aku la? Dibuatnya aku kena culik ke… Kena perkosa ke…”-ZENIA “Aku rasa tak ada siapa kot nak perkosa kau,” – FAHAD Sentap. Tahu apa yang dimaksudkan lelaki itu. Yalah… Dia ni tomboi, tak ada siapa kot yang bernafsu tengoknya. Dengan baju loose gedoboh, rambut 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 DEMI LOVATO
PRODUCTS ORDERED ARE SUBJECTED TO SUPPLIERS STOCK AVAILABILITY. FULL REFUND WILL BE ISSUED SHOULD THE PRODUCTS ARE UNAVAILABLE. ESTIMATE DAY(S) OF DELIVERY: 26-30 WORKING DAYS Tell Me You Love Me is the sixth studio album by American singer Demi Lovato. It was released on September 29, 2017, by Island, Hollywood, and Safehouse Records.Primarily a pop record, the album also incorporates elements of R&B.Lovato described the album as having a more "soulful" side tha 了解更多
原价 RM 46.15

现售 RM 46.15 (-0%)

会员 RM 41.54 (-10%)

作者 老楊的貓頭鷹
送給拖延症、懶癌和假情懷患者。 送給對自己用心太少,對生活用力太小的人。   有了一份糊口的工作,你就不敢奢望更高的工資了嗎?   守著一個安穩的職位,你就沒有勇氣跳槽了嗎?   穿著Nike爆款,你就感到知足了嗎?   看著別人曬iphone、曬旅遊照,你只剩吐槽或按贊的份了嗎?   一輩子過著這樣平凡、無趣的生活,就是你這個年紀的終極 了解更多
原价 RM 40.05

现售 RM 40.05 (-0%)

会员 RM 36.05 (-10%)

作者 Siti Rozilah
RAYU... rayulah lagi! Semakin mangsanya menangis dan merayu agar dia berhenti menyeksa mereka, semakin dia seronok. Rayuan mereka seolah-olah nyanyian merdu di telinganya. Dia ketagih melihat darah. Lagi banyak darah, lagi dia seronok. Melihat mangsanya menggelepar kesakitan adalah satu kepuasan yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata. Dia adalah seorang algojo yang ditugaskan untuk menghukum pesalah. Mangsanya bukan sebarang mangsa. Dia memilih perempuan seperti She 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Stephen Black , John Dixon
「不是最強,不敢大聲!」 「不是最強,不敢大聲!」 「不是最強,不敢大聲!」   因為我們很有把握,   《地表最強英語會話12,000》是最強的,   所以說三遍!   是誰規定想學好單字就得買:   7,000、10,000,甚至20,000的單字書!   是誰說想擺脫只會說:「How are you?」、「Sorry, I don’t know.」   卻只買3,000、5,000甚至7,000句的會話書,就能逆 了解更多
原价 RM 85.70

现售 RM 85.70 (-0%)

会员 RM 77.13 (-10%)

作者 Ahmad Damha
Jahanam Niat Mulia Timah Hamit cuti hari tu. Dia duduk saja-saja kat rumah. Badannya tak sihat, nak pergi kerja pun liat. Dah sangap tengok TV dari pagi, nak tidur pula awal lagi, dia pun pasang laptop, nak melayari Internet katanya. Dia buka blog-blog orang, dah bosan baca gosip-gosip artis dan sebagainya, dia pun buka Youtube pulak. Nak try dengar ceramah-ceramah agama niat asalnya. Kot-kot ada ilmu boleh dapat sebelum mengantuk matanya. Nak eja ‘ceramah’, dia pun ta 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

上班族的你,是否遇到要說英文的場合總是有口難言? 別怕,本書教你輕鬆學會最道地的辦公室英文, 面試、簡報、開會、接待外賓都能應對自如, 充實英文軟實力,進階職場新人生!   本書針對職場常用到的英語會話,統整出六大實用主題,從工作環境、職場互動、分工協調、電話英文、會議簡報到商務洽談,提供生動的情境和重點解說,幫助你逆 了解更多
原价 RM 42.90

现售 RM 42.90 (-0%)

会员 RM 38.61 (-10%)

作者 BEYONCE
PRODUCTS ORDERED ARE SUBJECTED TO SUPPLIERS STOCK AVAILABILITY. FULL REFUND WILL BE ISSUED SHOULD THE PRODUCTS ARE UNAVAILABLE. ESTIMATE DAY(S) OF DELIVERY: 26-30 WORKING DAYS Lemonade is the sixth studio album by American singer Beyoncé. It was released on April 23, 2016 by Parkwood Entertainment and Columbia Records, accompanied by a sixty-five-minute film of the same title on HBO. It is Beyoncé's second "visual album", following her self-titled fifth studio al 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 山下勝
回應粉絲團460,000名讀者的 千呼萬喚,正宗MASA手繪食譜終於現身! 「雖然以繪本的表現介紹料理,但每張圖都是我用靈魂與生命完成的! 因為我希望畫圖與拍照的食譜設計一樣品質完美,沒有任何妥協!--MASA」 結合照片與手繪圖的世界五大美食國家的美味料理,不只是食譜,也是繪本故事書! 由MASA親自拍照,親手一筆一畫繪製,550張Step by Step 照片+ 了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 T.H.C
傳情第一首選登登登場~~ 致 內心尚未失去的惰性和努力不懈的崩潰男友♥   ★精緻盒套包裝,隨書附贈獨家版廢物女友明信片4款★   全台崩潰男友一致含淚推薦!最「中肯」的兩性書,最讓人「高興收下」的情人禮物   「工作的時候,她在等你下班;玩遊戲的時候,她在等你死掉~   出門前拖拖拉拉,出門後忘東忘西,經過藥妝店就一定要逛 了解更多
原价 RM 40.00

现售 RM 40.00 (-0%)

会员 RM 36.00 (-10%)

作者 Amanda Zee
"Kita kahwin?" - Hazim Arif Gadis itu terkaku. Gila! Kenal pun tak lama, bagaimana lelaki ini yakin yang dia akan terima? Memang rumit. Sejak pertama kali dia bertemu Hazim Arif, hidupnya mula kucar-kacir. Makan, minum, semuanya sudah tak ikut jadual. Pengsan? Memang berkali-kali. Namun, belum sempat hati menolak, mulut laju mengucapkan setuju. Ernie pejamkan mata! Namun, Hazim Arif bukan sekejam yang disangka. Dia masih adil memberi peluang supaya Ernie berfikir sedala 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Mia Kiff
RINIETA Aini - Gadis miskin yang mempunyai tabiat melatah dan lurus bendul. Dia disuruh oleh Opah Milah, neneknya berhijrah ke Kuala Lumpur untuk berdikari. Berbekalkan SPM yang hampir gagal semua mata pelajarannya, dia bangga bekerja sebagai cleaner di Menara Mercu Holdings. WALAUPUN pekerjaannya dihina, dirinya dianggap bodoh, kelurusan dan kejujurannya banyak membantu hati dan jiwanya... “Maaf ya, encik. Rasanya laluan lain banyak lagi. Boleh encik ke tepi? Saya ingin 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
<內容簡介> 「你好嗎?」只會How are you? 「甲拍謝」老說 I’m sorry. 英文流不流利?一句話見真章! 總編嚴選暢銷系列 English Guru《英文流利大師》實用情境33大主題 涵蓋固定應對、內心感受 你只要開口講一句話 母語人士就知道你的英文,真強! 本書特色 特色一:不同情境,有不同表達方式 平平是在表達「拒絕」,為了加班拒絕跟朋友聚餐 了解更多
原价 RM 50.05

现售 RM 50.05 (-0%)

会员 RM 45.05 (-10%)

作者 がなはようこ GanahaYoko
卡片的神奇魔力 親手製作創意課的卡片,藉由手作卡片而享受到的甜蜜時光,及內心情感的表達。 對方一看到親手製成的立體場景,一定會開心一笑&感受到你100%的真誠心意囉! 這本書裡有好多極具巧思的立體設計卡片紙型,全都可愛逗趣得讓人莞爾一笑。 作法非常簡單,只要動手剪下紙型,然後摺疊即可完成! 一打開卡片、山羊就會向你打招呼!嘴巴 了解更多
原价 RM 45.80

现售 RM 45.80 (-0%)

会员 RM 41.22 (-10%)

作者 E-man Sufi
WAFEEN WARDAH mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki ilihannya, Daniel Elhan. Sayangnya, sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda di jari. Bukan kerana tak sabar menanti tetapi Daniel Elhan hanya pandai menabur janji hinggalah suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki… RAYYAN RAIQARL... lelaki yang sentiasa membawa diri. Kecewa dengan rumah tangga ibu bapanya yang gagal membuatkan dia mengambil keputusan untuk tinggal jauh daripada ke 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Mikah Lee
沒閱讀過此書,千萬不要隨便寫商業英文電子郵件。   因為你的無心犯錯的一封信,可能會左右公司的營運未來以及你的薪水!   國際商業顧問,教你商業英文電子郵件寫作法-180 招完全大公開。   寫出極具說服力,且能博得對方信任的英文電子郵件!   用完美商務英文 e-mail 的 180 個密技,正確表達出自己的意思,成為公司的生財利器。   寫 了解更多
原价 RM 51.50

现售 RM 51.50 (-0%)

会员 RM 46.35 (-10%)

作者 左朗‧德芬卡爾
Sorry,這本書會讓你害怕。Sorry,這本書會纏著你不放。 Sorry,本書就像費策克的小說,是德國最出色的作品。 Sorry,德芬卡爾,請繼續創作像這樣的驚悚小說。 Sorry,這本小說肯定會揚名國際。──書評家汀格勒 ⊙德語犯罪小說界的「奧斯卡」克勞澤獎2010年度冠軍作 ⊙詹宏志、馮光遠、冬陽、臥斧叫好推薦 ——請求寬恕沒有界限—— 故事是這樣揭幕的:被稱 了解更多
原价 RM 48.60

现售 RM 48.60 (-0%)

会员 RM 43.74 (-10%)

作者 Jeff Kinney
In the second book of Jeff Kinney's bestselling series, team up with Greg Heffley once again, this time to try and take on his big brother. As you can guess, it doesn't work out too well... Rodrick actually got a hold of my LAST journal a few weeks back, and it was a disaster. But don't even get me started on THAT story. Whatever you do, don't ask Greg about his summer vacation because he definitely doesn't want to talk about it! It's a brand-new year, with a brand- 了解更多
原价 RM 34.95

现售 RM 34.95 (-0%)

会员 RM 31.46 (-10%)

作者 Yumi Hyra
Rutin Eliya Inara yang suka menulis diari di dalam LRT sambil memerhatikan gelagat ‘Encik Ulat Buku’ yang suka membaca itu berubah setelah perkenalan mereka dalam situasi yang memalukan! Masalahnya, Eliya dah buat gaya boikot tak nak naik LRT pun; Aydin Noah a.k.a. Encik Ulat Buku boleh muncul di mana-mana saja. Aydin pula selamba sahaja menuduh yang Eliya stalk dia. “Eh, sorry sikit. Tak ada maknanya saya nak stalk awak. Nak stalk macam mana kalau Facebook dengan Insta 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

44件商品

*

Back to Top