Best of 2021
Best of 2021
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' telaga biru '找到 83 件相关商品
作者
Buku “JAWI SOFY-BACALAH SOFY” diterbitkan khusus untuk membimbing dan menarik minat kanak-kanak dalam mengenal suku kata huruf Jawi. KENAPA PERLU MEMILIKI BUKU INI? • Belajar sambil menyanyi. • Keseronokan menjelajah huruf jawi. • Meransang pemikiran kreatif & kritis. • Pentaksiran bilik darjah yang kreatif. 了解更多
原价 RM 6.90

现售 RM 6.90 (-0%)

会员 RM 6.21 (-10%)

作者
Buku “JAWI SOFY- HURUF JAWI TUNGGAL” diterbitkan khusus untuk membimbing dan menarik minat kanak-kanak dalam mengenal suku kata huruf Jawi. Huruf Jawi tunggal bermaksud bentuk huruf Jawi yang tidak bersambung dengan huruf lain. KENAPA PERLU MEMILIKI BUKU INI? • Inovasi gaya & gerakan huruf jawi tunggal. • Keseronokan menjelajah huruf jawi. • Meransang pemikiran kreatif & kritis. • Pentaksiran bilik darjah yang kreatif. 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
Buku “JAWI SOFY-SUKU KATA TERBUKA” diterbitkan khusus untuk membimbing dan menarik minat kanak-kanak dalam mengenal suku kata huruf Jawi. Suku kata yang diakhiri dengan huruf vokal. Biasanya dalam jumlah abjad yang genap. KENAPA PERLU MEMILIKI BUKU INI? • Pengenalan “huruf sombong” Jawi Sofy. • Keseronokan menjelajah huruf jawi. • Meransang pemikiran kreatif & kritis. • Pentaksiran bilik darjah yang kreatif. 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
Buku “JAWI SOFY-SUKU KATA TERTUTUP” diterbitkan khusus untuk membimbing dan menarik minat kanak-kanak dalam mengenal suku kata huruf Jawi. Merupakan suku kata yang diakhiri dengan huruf konsonan, biasanya dalam jumlah abjad yang ganjil. KENAPA PERLU MEMILIKI BUKU INI? • Teknik yang mudah dan berkesan. • Keseronokan menjelajah huruf jawi. • Meransang pemikiran kreatif & kritis. • Pentaksiran bilik darjah yang kreatif. 了解更多
原价 RM 6.50

现售 RM 6.50 (-0%)

会员 RM 5.85 (-10%)

Fiqah merupakan salah satu cabang ilmu yang sangat penting. Ia sangat berkait rapat dengan kehidupan sebagai seorang Muslim. Ia merangkumi kesemua aspek sama ada dari sudut ibadat, muamalat dan sebagainya. Bagi wanita, persoalan - persoalan berkenaan dengan haid dan isu-isu kewanitaan sentiasa menjadi topik yang dibincangkan. Hal ini demikian disebabkan ia sangat berkait rapat dengan kehidupan mereka sebagai seorang wanita. 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Ogy Yusof , Ain Kamalia , Dhiya Hani , Msteja
Yang mencintaimu kamu tanpa jemu Ini sebuah kisah tentang awal sebuah cinta dan akhir sebuah rencana dilukis indah oleh sang pencipta… CINTA MILIK LELAKI EDISI FEBRUARI – OGY YUSOF Aimi Melati cuba memenuhi syarat yang diberikan Ary Redza untuk menjadi pasangannya. “Aimi, kita manusia takkan pernah sempurna. Akan tetap ada cacat celanya. Sama juga bila hendak berpasangan. Tak perlu nak terlalu keras dengan garis kehendak kita.” Untuk apa diteruskan jika 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ustaz Fuad Ismail
Perbuatan sujud merupakan perbuatan terpenting dalam solat, kerana ia menggambarkan penyerahan diri secara menyeluruh kepada Allah SWT dengan meletakkan semulia-mulia anggota badan di tanah. Oleh itu, perbuatan ini perlu dilakukan dengan sempurna iaitu adanya sebab-sebab yang membolehkan seseorang melakukan sujud sehingga kepada cara sujud yang dilakukan. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Jo & KIN
Seth, Sany dan Dre dihambat macam-macam dugaan misteri dan paranormal lagi. Kalau dulu Seth dapat petanda jika 'sesuatu' bakal muncul, kini tiada lagi. Apa dah jadi? Mana silapnya? 'Kuasa' Seth semakin hilang ke?Tak mengapa. Biar apa pun, Seth sedia membantu. Tak kisahlah jika terpaksa bertelagah dengan toyol atas bukit, roh yang berdendam dengan rakan dan si badut yang yang cari mangsa.Alamak! Ada hantu dalam lif kompleks beli-belah. Lain kali jangan main redah je. Kan dan t 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 4.50 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 5.90

现售 RM 5.90 (-0%)

会员 RM 5.31 (-10%)

作者
SIRI KOMPILASI SOALAN UPKK terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. merupakan himpunan soalan UPKK yang terkini berserta koleksi soalan ramalan. Buku ini bertujuan untuk membantu murid melakukan latih tubi secara lebih efektif, seterusnya mempunyai persediaan yang komprehensif dan rapi untuk menghadapi peperiksaan. Diharapkan penerbitan ini dapat membantu mengasah kemampuan kognitif dan meningkatkan kekuatan daya fikir murid-murid, lantas mereka mampu mengamalkan ilmu yang dipelajari d 了解更多
原价 RM 5.50

现售 RM 5.50 (-0%)

会员 RM 4.95 (-10%)

作者
SIRI KOMPILASI SOALAN UPKK terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. merupakan himpunan soalan UPKK yang terkini berserta koleksi soalan ramalan. Buku ini bertujuan untuk membantu murid melakukan latih tubi secara lebih efektif, seterusnya mempunyai persediaan yang komprehensif dan rapi untuk menghadapi peperiksaan. Diharapkan penerbitan ini dapat membantu mengasah kemampuan kognitif dan meningkatkan kekuatan daya fikir murid-murid, lantas mereka mampu mengamalkan ilmu yang dipelajari d 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
SIRI KOMPILASI SOALAN UPKK terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. merupakan himpunan soalan UPKK yang terkini berserta koleksi soalan ramalan.Buku ini bertujuan untuk membantu murid melakukan latih tubi secara lebih efektif, seterusnya mempunyai persediaan yang komprehensif dan rapi untuk menghadapi peperiksaan. Diharapkan penerbitan ini dapat membantu mengasah kemampuan kognitif dan meningkatkan kekuatan daya fikir murid-murid, lantas mereka mampu mengamalkan ilmu yang dipelajari da 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

作者
SIRI KOMPILASI SOALAN UPKK terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. merupakan himpunan soalan UPKK yang terkini berserta koleksi soalan ramalan. Buku ini bertujuan untuk membantu murid melakukan latih tubi secara lebih efektif, seterusnya mempunyai persediaan yang komprehensif dan rapi untuk menghadapi peperiksaan. Diharapkan penerbitan ini dapat membantu mengasah kemampuan kognitif dan meningkatkan kekuatan daya fikir murid-murid, lantas mereka mampu mengamalkan ilmu yang dipelajari d 了解更多
原价 RM 4.50

现售 RM 4.50 (-0%)

会员 RM 4.05 (-10%)

作者
SIRI NAJAH KAFA diterbitkan khusus untuk murid tahun satu yang mengikuti pengajian kelas KAFA. Merupakan set lengkap buku aktiviti bertopikal yang merangkumi mata pelajaran ADAB, AKIDAH, IBADAH, SIRAH, JAWI DAN KHAT, BAHASA ARAB serta TILAWAH AL-QURAN. Siri ini juga dilengkapi dengan buku LATIHAN INTENSIF GENIUS KHAT bagi membantu murid menguasai penulisan khat. Diharapkan buku aktiviti ini dapat membantu melahirkan generasi yang celik agama dan mahir tulisan Jawi. Menepati s 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者
SIRI KOMPILASI SOALAN UPKK terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. merupakan himpunan soalan UPKK yang terkini berserta koleksi soalan ramalan. Buku ini bertujuan untuk membantu murid melakukan latih tubi secara lebih efektif, seterusnya mempunyai persediaan yang komprehensif dan rapi untuk menghadapi peperiksaan. Diharapkan penerbitan ini dapat membantu mengasah kemampuan kognitif dan meningkatkan kekuatan daya fikir murid-murid, lantas mereka mampu mengamalkan ilmu yang dipelajari d 了解更多
原价 RM 4.90

现售 RM 4.90 (-0%)

会员 RM 4.41 (-10%)

作者 Teme Abdullah
Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua manusia. Sementara sistem jentera dibaik pulih, Aria bersama beberapa wakil sektor lain mempertaruhkan nyawa untuk mendapatkan bekalan air bersih daripada sumber luar. Tanpa diduga, pengalaman di luar Bokor menjadi mimpi ngeri buat Aria. Keadaan semakin meruncing apabila Aria dituduh sebag 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者
• Panduan Bertema Tematik Dengan Menggunakan 2 Warna. • Tajwid 5 Warna Yang Diwarnakan Pada Teks Al-Quran. • Terjemahan Bahasa Melayu Moden. • Disertakan Dengan Subtopik Bagi Membezakan Setiap Penceritaan. • Dinyatakan Asbabun Nuzul Bagi Ayat-Ayat Pilihan. • Huraian Hadis-Hadis Sahih Yang Berkaitan. • Doa-Doa Pilihan Daripada Al-Quran. • Penjelasan Nota Kaki Berdasarkan Kitab Tafsir. 了解更多
原价 RM 89.00

现售 RM 89.00 (-0%)

会员 RM 80.10 (-10%)

Karya terjemahan sulung ini dikarang istimewa khusus buat pasangan pengantin baharu, dan amnya buat pengantin lama yang masih ingin sentiasa membuai dan meremajakan ikatan rumah tangga. Kadangkala, kita sebagai manusia alpa apabila berada dalam comfort zone sehingga mengabaikan hal-hal yang dianggap remeh, namun impaknya nyata begitu besar dan bermakna. 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 撒迦利亞·西琴
眾神與人們的故事,就是地球與人類的整體歷史 近900條名詞解釋,打開地球與人類起源的大門 總結並補充橫跨地球編年史系列全七冊的重要知識與觀念 帶你快速看懂複雜的阿努納奇眾神、人類與地域的關係   在地球編年史系列中,撒迦利亞‧西琴博士收集了大量有關人類古代文明的資料,地域範圍從近東、非洲、歐洲到美洲,內容則涵蓋了神話、宗教、天 了解更多
原价 RM 73.90

现售 RM 73.90 (-0%)

会员 RM 66.51 (-10%)

作者 Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者
In the modern age, Jang Bong-hwan (Choi Jin-hyuk) is a chef who works for the country's top politicians at the Blue House. He has a free spirit, but he one day finds himself in the body of Queen Cheorin (Shin Hye-sun) in the Joseon period. King Cheoljong (Kim Jung-hyun), the reigning monarch, is a gentle and easy-going person. However, he is only king in name. Queen Sunwon (Bae Jong-ok), the late King Sunjo’s wife, wields true power in the country and has relegated King Che 了解更多
原价 RM 69.90

现售 RM 55.92 (-20%)

会员 RM 55.92 (-20%)

作者 Dr Wan Ali Akhbar & Dr Nursafra
Ramadan ialah bulan ibadah. Pada bulan Ramadanlah, masjid dan surau akan dibanjiri umat Islam. Seolah-olahnya jika ingin dikira berapakah bilangan sebenar umat Islam di sesuatu tempat, maka kiralah di surau dan masjid ketika bulan Ramadhan. Pastinya bilangan yang lebih tepat dapat diperoleh pada ketika itu. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-0%)

作者 Abdul Latip Talib
JATUHNYA BAITULMULQADDIS Siri peperangan paling panjang dalam sejarah peradaban manusia ini bermula apabila Maharaja Alexis I meminta bantuan Barat demi mempertahankan Empayar Rom Byzantine. Lantas dalam ucapannya di persidangan Clermont, Paus Urban II menyeru agar membantu Empayar Rom Byzantine. Dia juga menyeru kepada balas dendam serta membebaskan Baitulmugaddis. Seruan itu tersebar ke seluruh Eropah sehingga akhirnya puluhan ribu sukarelawan berkumpul di Kota Konstantino 了解更多
原价 RM 23.90

现售 RM 19.12 (-20%)

会员 RM 19.12 (-20%)

作者 Sayhazs Zailie
“Usahlah kau bersedih, Di hadapanmu aku hadir, Memadam resah dah curiga dari hatimu…” ARYAN ALFIANSYAH WONG. 10 tahun kejar impian, akhirnya lelaki itu putuskan untuk pulang setelah puas menjelajah semesta alam. Tak sabar rasa nak bersua. Dah rindu sangat pada keluarga. Tapi baru beberapa minit touch down, belum pun sempat sampai rumah, Aryan diculik geng Crazier... The most wanted criminal gang in Malaysia! Sebab? Dia anak Aryawan Wong, hartawan terkenal Indonesia. Da 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Elvroseth
Puteri Ajla Zulaikha. Seindah-indah kisah di antara kisah. Di matanya, ada seorang lelaki, bermata biru, senyuman manis bagai madu. Di matanya, lelaki itu harus dia kejar, harus ada di dalam genggaman tangannya, harus ada di dalam hatinya. Dia akan dapatkan lelaki itu walaupun maruahnya diragut dan egonya tiada. Dia bersumpah, dia akan kejar Yousuf sampai mati! Muhammad Yousuf Bin Abdullah. Seindah-indah mata biru yang memandang. Di matanya, Zulaikha gadis yang bijak, berani, 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者
TINGKATAN 4 BUKU TEKS PENDIDIKAN AL-QURAN DAN AS-SUNNAH 了解更多
原价 RM 17.55

现售 RM 17.55 (-0%)

会员 RM 17.55 (-0%)

作者
TINGKATAN 4 BUKU TEKS PENDIDIKAN JASMANI DAN PENDIDIKAN KESIHATAN 了解更多
原价 RM 7.40

现售 RM 7.40 (-0%)

会员 RM 7.40 (-0%)

作者
TINGKATAN 4 BUKU TEKS PENDIDIKAN SYARIAH ISLAMIAH 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

无库存

作者
TINGKATAN 4 BUKU TEKS TASAWWUR ISLAM 了解更多
原价 RM 12.60

现售 RM 12.60 (-0%)

会员 RM 12.60 (-0%)

作者 Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Kautsar dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Quraisy dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Nashr dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Buku ini memberikan penerangan yang mendalam tentang surah Al - Qard dengan gaya bahasa yang mudah, sesuai untuk anak - anak. Amat sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan komunikasi berkesan dengan anak - anak seperti melalui penceritaan, soalan uji minda dan sebagainya. Disertakan dengan ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memudahkan pemahaman anak - anak tentang setiap ayat sudi al - Quran. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 A'Je Fazlina
Kata-kata penghinaan Alis Zahira lima tahun lalu membuatkan hati Inspektor Mohd Amsyar diulit rasa dendam, marah dan kecewa. Namun mereka dipertemukan semula dengan satu tujuan. Berkahwin atas aturan keluarga. “Kau ingat bila kau goda aku, kau boleh dapat balik hati aku yang dulu macam tu aje? Jangan harap!” – Amsyar. “Saya akan goda awak sampai awak tunduk dengan saya. Ini janji saya, Amsyar.” – Alis. Amsyar dengan misi membalas dendam, mahu membuat si isteri 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
For the first time in the Detective Conan movie history, the story will be set overseas in Singapore. Conan will meet his rival Kaito Kid as they hunt after Blue Sapphire, the largest gem stone of the world, which is said to have sunk to the bottom of the ocean in the late 19th century. Both of them also get entangled in a murder case at Marina Bay Sands and a giant Singaporean conspiracy. Haido High karate club captain Makoto Kyogoku will also make an appearance in this movi 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Rina Farizq
Cantik tetapi sombong, itulah Bunga. Hot dan sentiasa menjadi topik membawang, itulah Mika a.k.a Tom Hardy gelaran Yaya. Tinggal berjiran tetapi suka bertelagah, itulah mereka. “Macam mana bra kau tu ada pada dia?” - Yaya “Mana dapat ni? Curi ke?” - Bunga “Curi? Benda dah terpakai macam tu? Seriuslah! Nasihat aku, masa sidai benda tu, kau sepitlah elok-elok supaya tak jatuh kat ampaian orang!” - Mika Insiden yang memalukan itu buat Bunga jadi bengang dengan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Serban Putih
Hati itu ibarat raja yang bersemayam di dalam jiwa manusia. Singgahsananya dipikul oleh bala tentera yang merupakan anggota tubuh manusia. Apabila raja itu baik, damailah kerajaannya dan jikalau ia rosak, maka hancur punahlah kerajaannya. Tuhan menjadikan hati manusia sebagai wadah terbitnya nur iman. Sehinggakan Dia tidak melihat kecantikan wajahmu, namun yang dilihat hanyalah kesucian hatimu. Daripada penulis buku bestseller, “Daielogy” dan “Terlena Di Salah Syurga” 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Ustaz Fauwaz Fadzil Noor
Usul fiqh ialah pintu kepada ilmu fatwa dan tarjih atau ijtihad. Ia juga medan yang sangat mencabar kerana berkaitan dengan hukum Allah yang berhajat kepada amanah dan kelayakan untuk menjadi rujukan orang ramai dalam mengeluarkan hukum-hakam. Buku ini mengandungi soal jawab usul fiqh, daripada mukadimah usul fiqh sehinggalah bab ijtihad. Kemudian, diikuti dengan perbahasan takhril, seterusnya ditutup dengan adaptasi kitab yang agung, iaitu al-Waraqat oleh Imam al-Haramain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dr Abdul Latif
Menurut Imam Al-Ghazali, rawatan hati sangat penting dalam merawat tubuh yang sakit. Tambahan pula manusia sering diuji dengan pelbagai cara, daripada seringan - ringan hinggalah seberat - berat ujian. Kegagalan menguruskan ujian menyebabkan ramai terdedah kepada masalah mental. Oleh itu, Dr. Abdul Latif Abdul Razak tampil mengetengahkan satu pendekatan yang mampu memberikan kaedah perubatan psikologi dan psikoterapi yang islamik, seimbang dan menyeluruh dikenali sebagai Tera 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Tafsir Mini Surah al-A’la merupakan antara surah yang menjadi amalan bacaan Rasulullah saw dalam solat dua hari raya dan solat Jumaat. Surah ini mengandungi intipati dan mesej yang sangat penting untuk diambil perhatian oleh orang yang beriman dan seluruh umat manusia. Antara mesej yang disampaikan dalam surah ini ialah kita boleh melihat pada permulaan surah ini, Allah swt memberitahu kepada kita bukti-bukti kekuasaan-Nya yang tidak dapat ditandingi oleh sesiapa pun. Kekua 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ummu Ammar Amir , Abu Ammar Romlie
Menerangkan dengan lebih mendalam tentang surah al- Syams sehingga anak-anak boleh memahami dan mentadabbur setiap ayat. Membantu ibu bapa dan para pendidik memupuk rasa gembira dalam diri anak-anak sewaktu dan mentadabbur kitab suci al-Quran Disertai ilustrasi serta aktiviti menarik bagi membantu mengekalkan minat dan memeudahkan pemahaman setiap ayat suci Al-Quran. Sesuai digunakan oleh ibu bapa dan pendidik untuk menggalakkan kominikasi berkesan dengan anak-anak melalui 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 RAMLEE AWANG MURSHID
AMAR diselamatkan sepasukan komando Malaysia di sebuah telaga pada penghujung Perang Bosnia pada tahun 1995. Askar-askar Serbia yang memburunya ditemui mati dibaham kawanan serigala. Amar bersama sebilangan kanak-kanak Bosnia dibawa ke Malaysia dalam program anak angkat. Dia akhirnya diasuh dan dibesarkan oleh keluarga seorang jeneral, iaitu Dato’ Husam dan isterinya, Datin Normazlina. Pasangan itu mempunyai seorang anak perempuan bernama Rania. Dua puluh tiga tahun berlal 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ben Wong
Dr. Mingo mengarahkan Pen dan Guin untuk mencuri batu biru misteri dari Muzium Nasional. Chuck, Flick dan Wing berusaha untuk menghalang mereka, namun tidak berjaya. Bukan saja batu misteri itu berjaya dilarikan oelh Pen dan Guin, malah Flick turut ditawan. Dr. Mingo menggunakan kelengkapan di makmalnya untuk menukarkan batu misteri itu menjadi awan yang dapat dikawalnya. Pen dan Guin menjelajahi seluruh Tenggeran Rocky serta menggunakan pancaran kilat awan itu untuk melakuka 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
ZONE: SELURUH NEGERI 了解更多
原价 RM 6.40

现售 RM 6.40 (-0%)

会员 RM 6.40 (-0%)

作者
ZONE: SELURUH NEGERI 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 7.50 (-0%)

作者
ZONE: SELURUH NEGERI 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 10.90 (-0%)

无库存

1-83 of 83

页:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top