0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' tetapi '找到 1106 件相关商品
作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia men 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan ruma 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Hairynn Salehuddin
DAHLIA AFREENA turut sama membenci lelaki bernama FARIQUE DANIEL kerana telah menyakiti hati kawan baiknya, Fatin. Dia ditangkap tidur dengan perempuan lain dirumah mereka. “Tak faham bahasa ke? Dah cakap tadi kan, jangan kacau dia lagi!” Tempik Dahlia pada Farique. Dan bermula dari situlah, masing-masing menyimpan dendam. Bagi Farique, Dahlia tiada hak nak masuk campur hal rumahtangganya. Dan bagi Dahlia pula, lelaki seperti Farique tak layak diberi peluang kedua. Lelak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Izzuddin Al Jitrawiy
Setelah selesai mengadap baginda sultan, aku berjalan daripada dek khusus baginda sultan dan menarik nafas lega. Apa yang penting, baginda sultan sudah diselamatkan dan keturunan-keturunannya terpelihara. Pandanganku, Kota Melaka itu memang sudah runtuh dan roboh. Tetapi Empayar kesultanan Melayu mMelaka sehingga kini tiada siapa yang mampu mengucap umum bahawa ia sudah tewas. Aku menyambung kembali melihat setiap inci bahtera ini adalah mendam berahi. Sebuah bahtera yang ter 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Arman Jazee
LEGASI PEJUANG TERAKHIR Petualangan Muaz sebagai pejuang akhirnya sampai ke penghujung. Kematian mentor dan gurunya, Sheikh Mahadi itu seorang pemimpin Yahudi yang menjadi musuh ketat ayahnya selama ini. Pertempuran dengan mentornya itu menyebabkan Muaz kehilangan tangan kiri. Akibat kecacatan dan kekecewaan itu, dia mengambil keputusan untuk mengundur diri dari medan perjuangan. Dia fikir setelah meninggalkan dunia perjuangan, hidupnya akan tenang. Rupa-rupanya dendam puak 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Kino/Leo/Steven
KUCHISAKE-ONNA VS BADUT SIAPAKAH LEBIH MENAKUTKAN? Ray dan ahli X-Sector lain menyiasat kes culik kanak-kanak. Semasa pencarian mereka menemui tiket dan taman hiburan dalam hutan tetapi ia hanyalah helah ilusi badut. Mereka perlu menang dalam pemainan untuk keluar dari situ. Namun yang peliknya kenapa Kuchisake-Onna berada di dunia badut? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Ma Dong-chan (Ji Chang-wook) and Ko Mi-ran (Won Jin-ah) are both frozen during an experiment. They wake up 20 years later instead of 24 hours later and must keep their body temperature at 31.5° (max. 33°/88-91° in Fahrenheit) in order to survive. But now the antidote is being prepared for them to get out of this illness 综艺局的明星制作人马东灿(池昌旭饰)亲身试验 “24小时冷冻人类” 项目,因神秘的阴谋醒来后发现已经过去20年, 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 47.92 (-20%)

会员 RM 47.92 (-20%)

作者 Phidot
"Wh...wh...who are you..?" - ZAHRA "What do you want?" - NOH Kali pertama bertentang mata tajam Noh, Zahra sudah dapat menjangka kehidupannya bakal berubah 360 darjah. Mukanya tampan sampai tahap boleh terlanggar tiang lampu, tetapi sekali dia buka mulut, Zahra makan hati berhari-hari dengan setiap kata-kata berbisanya. "I bagi you masa 20 minit untuk belikan I americano." - Noh "Kalau I balik ke sini sebelum 20 minit tamat, what will I get from you?" - Zahra Noh, kalau 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Norra Hassan
Dek hendak sangat mendapat tugasan yang lain daripada lain, Shou si penyiasat persendirian, menerima kerja untuk mendekati Juli Lorelei Mediha. Baru hendak memikat si cantik itu, Juli kemalangan, langsung amnesia. Dalam ingatan baru Juli yang palsu itu, Shou adalah kekasihnya yang satu. Hendak dinafikan, Tok Ayah Ali pula mendesak Shou supaya terus berlakon menjadi kekasih Juli. Dalam terpaksa, Shou rela. "Berikan setia you kepada I seorang." Tujuh hari berada di sisi si ca 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Aifa Batrisya
Motto hidup seorang Akid Edraki sangatlah mudah dan positif sentiasa. Hidupnya hanya berkisarkan hobinya dan kerjanya. Kisah apa dia kalau ada manusia yang mahu kahwin di Pluto sekali pun sebab baginya selagi boleh single, buat apa kahwin ? Dia dah cukup bahagia bersama keluarga yang baginya sempurna dengan adanya walid, ummi, kak chah sekeluarga dan Chacha. Tapi tidak bagi Hajah Zahlia. Motto hidup Akid perlu dia ubah kerana terlalu ambil mudah tentang hidup sampaikan car 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 22.32 (-20%)

作者 Syira Lokman
Dunia ini tidak adil, Ada sahaja duka yang menjenguk, Ada sahaja sakit yang dirasa, Ada sahaja dugaan yang menimpa, Mengapa aku sahaja yang kena? Mengapa hidup mereka sungguh sempurna? Bersangka baik dengan Tuhan tidak mudah, tetapi mencuba bersangka baik juga tidaklah susah. Di setiap ujian yang kita bencikan, dalam setiap sabar yang kita wujudkan, ada kebaikan yang Allah SWT mahu kurniakan. Ada jalan yang Allah SWT mahu tunjukkan. Di setiap kegelapan yang kita rasa akan h 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Bonda Nor
Ujian datang dan pergi. Setiap hari kita perlu hadap ujian-ujian kecil. Kadang selesema, kadang anak membentak, kadang pemandu kereta lain memotong cara berbahaya, kadang selipar hilang di masjid. Ya, semua itu ujian berbentuk musibah yang buat jiwa kita gundah dan resah gelisah. Ujian kecil-kecilan sahaja, tetapi setiap hari ada-ada saja halnya! Kemudian, sesekali Allah hantarkan pula ujian besar. Ada yang rumahnya terbakar, ada yang kemalangan jalan raya hingga meragut nya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Lain yang dirancang, lain pula yang jadi. Tiba-tiba hati Qhayrul sudah kena curi. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul saat pertama kali mereka bertemu. Jantung Qhayrul terus berdegup laju. Ada perasaan luar biasa datang bertamu. Idrus Wira. Pemergian pemilik Restoran Warisan Wira itu meninggalkan pelbagai tanda tanya. Isyraf Wira dan Irdina Wira menyangka hanya mereka berdua waris Idrus Wira. Akan tetapi, sewaktu pembacaan wasiat berlangsung, nama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Suzana Jumadil
Dia manusia yang tidak kenal erti putus asa. Cintanya mengikut hierarki yang berbeza. Baginya, cinta yang dianugerahkan Sang Penguasa adalah suatu perjuangan yang perlu dipertahankan. "Saya tak akan membiarkan lagi awak mengatur buah catur mengikut selera awak. Biar permainan catur kali ini saya yang programkan. Dulu, awak suka main dengan queen, suka mulakan langkah dengan kuda. Lepas tu, lari... Awak tahu? Semua tu melambangkan cara awak menyelesaikan masalah. Kalau ada 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Hilal Asyraf
Lebih sedekad Ryujin dihantar pulang ke Malaysia sebagai ‘senjata rahsia’ bagi Ryuken. Tetapi tidak sekali pun dia diaktifkan. Sedekad berlalu dan suasana Malaysia telah berubah ke arah yang lebih baik. Malaysia kembali menjadi Harimau Asia, dan kini pembebas Masjid Al-Aqsa, juara bukan sahaja untuk ummat Islam tetapi juga insan sejagat, berdiri sama tinggi dengan negara-negara kuasa besar yang lain. Ketika inilah, Ryujin diaktifkan semula. Malangnya, bersama Malay 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Hilal Asyraf
Pertembungan antara kebenaran dan kebatilan semakin memuncak. Inteligen Kerajaan Malaysia masih tidak berputus asa memburu Nobu sebelum impiannya untuk merentas masa direalisasikan. Tetapi pasukan Afam, Bakri, Faisal dan Mus'ab juga tidak berdiam diri dan bersedia untuk kemungkinan yang terburuk. Nobu dengan kelicikannya berjaya merentas masa, dengan satu misi yang besar - membunuh Muhammad SAW! Satu usaha drastik yang bermatlamatkan mengakhiri pertembungan antara Ryuken da 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Ali Hassan
"Aku nampak saja jahat, tapi hati aku baik." "Anak aku nakal sebab terpengaruh dengan kawan kawan" "Macam kawan angah, cukup berlagak. Bila sembang selalu dia meninggi diri, bila berbincang mesti kene dengar cakap dia" "Sekarang apabila dia buka mulut je, kawan kawan pergi tinggalkan dia" Kita sering tidak mahu mengaku kesilapan, sehingga kadangkala mencari kambing hitam untuk menutup kesalahan atau kesilapan diri sendiri. Kita merasakan seperti kita saja yang bena 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Ombak Pantai
"Kau tak layak jadi isteri aku, tubuh kau dah disentuh" -AQHAR ISKANDAR Ikutkan hati mahu saja dia menampar lelaki itu, tetapi akalnya melarang. Hanya senyuman mampu diberikan atas penghinaan yang merendahkan dirinya. Kalau bukan sebab masing-masing tak nak bantah permintaan mak dan mama. penyatuan ini tidak akan terjadi. Menjadi pengantin untuk manusia bernama Aqhar Iskandar bukanlah impiannya. Nazeera Kasturi dan Aqhar Iskandar. Dua manusia bagai langit dan bumi. Meny 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者
Buku ini merupakan buku berkaitan sirah nabi ulul azmi iaitu Nabi Ibrahim A.S. Mengandungi cerita Nabi Ibrahim telah dibakar oleh Raja Namrud. Tetapi dengan kekuasaan Allah SWT, Nabi Ibrahim terselamat. Teks cerita adalah bersuku kata berwarna. Sesuai untuk anak-anak membaca dengan lebih jelas dan lancar. Turut dimuatkan aktiviti suai padan, perbezaan, warna, melukis dan sebagainya. Info-info berkenaan riwayat nabi berkenaan dan pelbagai info lain juga diselitkan untuk p 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Arsya Aisya
Kerana kopi, dua hati dan kehidupan yang berbeza menjadi satu! Nur Qasy Imani atau Q… pencinta kopi yang sanggup menjadi barista di Luth’s Café. Menjadi barista itu mudah baginya, namun ia menjadi payah apabila ia melibatkan soal hati dan perasaan. Ada ketika, nun jauh di sudut hatinya berdetik rasa. Luth Haqiem… bersama detik waktu berlalu, cintanya berputik. Untuk mengakui, dia resah sendiri. Lalu dia mendekat dalam caranya sendiri. Untuk berada dekat dengan Q, dia s 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Iwan Reaz
Adik-adik mahu jadi penulis tetapi tidak ada idea mahu menulis tentang apa? Adik-adik teringin melihat karya adik-adik berada di atas rak kedai buku? Tahukah adik-adik bahawa kita boleh menulis banyak perkara melalui pengalaman yang pernah kita lalui?Ketahuilah bahawa Danish menulis buku pertamanya menggunakan ilham semasa melancong. Walaupun beliau sering ketandusan idea, Danish mempunyai teknik tertentu yang membolehkan dia berjaya menjadi seorang penulis megastar! Bagaiman 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Iwan Reaz
Adik-adik mahu berkongsi bakat dan minat melalui penulisan? Adik-adik mahu menambah lebih ramai rakan di media sosial? Tahukah adik-adik bahawa perkongsian dan penulisan di media sosial boleh dibukukan? Lebih-lebih lagi jika adik-adik mempunyai ramai pengikut setia. Ketahuilah bahawa Marsya masih muda tetapi mempunyai ramai pengikut di media sosial kerana rajin berkongsi tip-tip fesyen di alam maya. Berbekalkan nasihat daripada abangnya, Adrian, Marsya berjaya menjadi seoang 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Rosli Mohd. Sah
Datangmu dialu-alukan, tetapi pemergianmu tak dibenarkan… Demi dendam dan kasih sayang, pertaruhan yang dibuat terlalu besar. Kampung Hilang menjadi saksi kekejaman silam akan berulang dengan watak berbeza. “Kalau kamu masih berhajat juga nak ke kampung puaka tu, baik hentikan. Jangan cari masalah. Kami di kampung ni dah cukup letih dengan masalah dari kampung tinggal tu. Dah tak larat nak hadap masalah yang berulang-ulang.” Sesiapa pun boleh datang, tetapi tiada 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Prof. Dr. Engku Ahmad Zaki
Memang mudah untuk kita menjawab soalan- soalan tersebut. Tetapi cuba kita tanya pula "Bila maulidur Rasul ?", "Bila nisfu Syaaban?"ataupun "Bila Nuzul Al-Quran?" Nescaya tidak semudah itu kita boleh menjawabnya. Penekanan terhadap kalendar masihi dan pengaruh budaya barat dalam kehidupan seharian kita kadangkala menyebabkan kita lupa tentang kepentingan tarikah-tarikh penting atau hari-hari kebesaran dalam sejarah Islam. . Itulah yang ingin ditonjolkan dalam buku in 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Amla Mat Rawi
CIKGU MULTIPURPOSE bermaksud seorang guru yang kerjanya bukan sahaja masuk kelas, buka buku dan mengajar akademik kepada anak-anak murid tetapi ada lebih seribu tugas lain daripada itu. Satu tugas hakiki bersama sejuta tugas lain yang menanti. Cerita-cerita ini semuanya kisah benar yang diadun secara santai tapi sampai. Berlaku di sekeliling kita. Bukan kisah penulis seorang tapi ini kisah kita semua. Cerita-cerita di dalam buku ini bukan cerita kosong. Ada ibrah, pengajaran 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
JEBAT: Irina, aku fikir aku ego dengan cinta. Benci untuk mengakuinya sebab aku tak suka. Tetapi mana tahu ego kau melebihi aku pula. Penat! Penat sungguh mengejar cintamu sehingga aku hampir-hampir berputus asa. Pandanglah aku, Irina. Aku sangat cintakan kau. Aku tahu kau juga cintakan aku. Tetapi kenapa payah sangat untuk kau mengaku? IRINA: Kerana kau, Jebat. Kau yang mulakan dulu. Kasarnya bahasa kau. Sinisnya apabila kau sindir ketika aku sedang dalam kesusahan. Meny 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Cik Nor Cinta
RUDE? Bukan biadab. Bukan juga kasar. Tapi… SELAMBA. Kahwin paksa? Itu mungkin cerita klise tetapi, bila dapat seorang isteri yang selamba… itu bukan klise lagi! Sikap selamba Melur itulah yang membuatkan sikap jual mahal Firdaus surut perlahan-lahan. Sikap selamba Melur itu jugalah yang telah mematahkan ego lelaki itu dan mula menyayanginya. Namun, kesetiaan Firdaus terhadap Dee tidak juga goyah dan itulah yang membuatkan Melur pergi bersama hati yang kecewa. 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 27.20 (-20%)

会员 RM 27.20 (-20%)

作者
The story begins in the planet Eltoria which is quietly dying because of devastation. The Florian family,consisting of a researcher couple and their two daughters, Amitie and Kyrie, are still staying in the planet with the dream of revitalizing it. However, father Grants Florian collapses from his illness, then their dream crumbles. Meanwhile, Kyrie decides to go in search of a way to save her father and to revive the planet in a "different world far away." Her older sister A 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Haiza Haifa
NUR FILIA HAIFA... hidupnya dikelilingi kesunyian dan terlalu rutin. Dia juga tiada teman rapat apatah lagi istimewa. Semuanya kerana dirinya pernah dikhianati sahabat baik. Lantaran itu, dia mengasingkan diri daripada bergaul dengan teman sebaya. Istilah persahabatan langsung tiada dalam kamus hidupnya. IMZI FARHAN... lelaki nerd, skema dan pelik. Entah dari mana hadirnya, tiba-tiba dia mahu menjalinkan persahabatan. Filia menolak dengan keras, pada mulanya. Tetapi, keik 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Ma Lee Chuswan
"Begitukah perasaan Princess Ariel di dalam ‘The Little Mermaid’ tatkala rela berkorban demi kebahagiaan yang belum pasti bersama Prince Eric?" ****************************** Shah Imran, lelaki manja yang tak ada pendirian. Segala apa yang dilakukannya hanyalah berdasarkan nasihat dan tunjuk ajar Uncle Lokman. . “Emotionally lembik. Sikit-sikit nak kena refer uncle I dulu. Asyik uncle I, uncle I. Come on! He’s almost thirty years old.” – Suri Indah . Apa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Syu Ariani
"Lindungi Aku Dari Dia Dan Mereka, Hingga Hujung Nyawa." ****************************** “Cuma Doktor Ana Zahirah yang boleh tentukan kematian saya.” Bergegar dunia Zahirah apabila seseorang datang menemuinya dan mengatakan itu. Semuanya bermula selepas dia menjadi saksi kepada satu babak percubaan membunuh secara tidak sengaja. Kini, tak semena-mena dia terheret sama dalam permainan nyawa Devil Angel. “Kadang-kadang tak ada niat membunuh, tapi keadaan mendes 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 23.20 (-20%)

会员 RM 23.20 (-20%)

作者 Rafina Abdullah
Pendirian Humairah sangat jelas apabila meletakkan garis sempadan agar tidak didekati lelaki kerana takut dengan hukum Allah. Langsung dia tidak memberi kelonggaran pada dirinya untuk menyambut perkenalan daripada sebarang lelaki sehinggalah Darren Tan, pemuda berwajah kacukan muncul dalam hidupnya dalam satu suasana kecoh di premis perniagaan lelaki itu. Orang sakit tak boleh sombong. Nanti tak ada orang nak tolong. Jaga ubat sedut awak baik-baik. Jangan cuai lagi. YANG TO 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Solar Team
Fenrir mengatur langkah berani dan menculik Void demi mencari saudaranya, Rafael. Pada mulanya, Alex dan Lulu mengejar tetapi mengubah keputusan untuk bergabung dengan Fenrir dalam pencarian ke Tibet. Namun Hank berjaya mengesan dan pertempuran dengan Fenrir bermula! Di tengah-tengah pertempuran itu pula Hank menemui pembunuh ibu bapanya. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Imam Musbikin
Keterangan Buku Bagi kebanyakan kanak-kanak bersekolah adalah suatu yang menyeronokkan. Di sini dunia sosial, persahabatan dan pembelajaran secara formal dijalankan. Faktor sekeliling seperti kawan-kawan, guru-guru dan persekitaran adalah paling banyak mempengaruhi emosi dan minat kanak-kanak untuk ke sekolah. Namun ada juga kita mendengarkan keluhan ibu bapa yang anak mereka tidak suka ke sekolah. Kenapa? Ada juga anak-anak yang suka bersekolah tetapi malas belajar. Kenapa? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Aulia Iman
Dia Noah Safwan, jodoh yang diatur untuk Rindu Sofrina. Kedua-duanya tidak pernah bertemu, tidak pernah mengenali, dan tidak punya rasa cinta di antara satu sama lain. Namun satu kemalangan yang menjadi punca gadis itu kematian ibu bapanya, menjadi asbab untuk Noah Safwan mengambil Rindu Sofrina sebagai isterinya yang sah. Ternyata menjalani kehidupan alam rumah tangga tanpa sekelumit rasa cinta bukanlah sesuatu yang mudah. Perselisihan sering kali terjadi, persengketaan tida 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Jaja Ahmad
"Yen selalu balik sini sebab Ann. Yen suka Ann." - Khazrin Selama 3 tahun dia hanya memandang dari kejauhan dan mencintai dalam diam. Sekali dia luahkan, terduduk emaknya dan tidak terkata ayahnya. "Selain daripada sebab suka dan cinta, ada sebab lain kenapa saya nak kahwin dengan awak." - Khazrin "Sebab apa?" - Ann "Sebab pak ngah dah dinodai oleh mata awak bila awak tengok pak ngah tanpa baju hari tu." - Khazrin Berkahwin dengan jiran sendiri langsung tiada dalam kamus hid 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Ida Munira
“Aku sudah gilakah? Tapi mengapa? Aku tidak tertekan pun sebelum ini,” – AKMA Dalam melayari bahtera rumah tangga bersama Karim dan anaknya, Akma tidak menyangkaTuhan menguji dirinya saban malam akibat disihir oleh seseorang. Hasutan syaitan yang diterima telah selalu kedengaran di indera dengar wanita ini yang menyuruhnya dia membunuh si anak. Menahan segala gangguan dan kesakitan dan terus berikhtiar dan berdoa sehingga akhirnya Allah menemukannya dengan seorang p 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Norshiemah Md Yasan
Hariz dan Hakeem, dua beradik yang berbeza prinsip hidup. Hariz, si teruna tampan yang sejuk beku tetapi penuh dengan kasih sayang dan cinta hanya untuk keluarga. Hakeem, si Romeo kampung yang kacak dan bermulut manis tetapi tidak serius dalam semua perkara. Tak cukup dua orang kekasih, ada hati nak tambah lagi. Tiba-tiba Pak Talib merancang nak jodohkan Raisya untuk Hariz. Macam cacing kepanasan si adik apabila buah hati nak kena pinang dengan abang sendiri. Puas H 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Nurul Atiqh Ghuzir
“Saya tak tahu cara untuk mendekati dia. Dia sangat istimewa. Awak satu-satunya harapan saya.” – ADAM DAVIAN Hadirnya tanpa diminta. Kiera mula jatuh hati dan berharap Adam juga merasakan benda yang sama. Namun, punah harapannya apabila Adam mencintai kawan baiknya, Jo. “Saya tidak mampu membuat awak jatuh hati kepada saya. Saya tidak mampu untuk memenangi hati awak…” – SHAKIRA AMIRUDDIN Kiera hanya mampu meluahkan perasaan melalui pementasan teater bersa 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Maria Kajiwa
Kerana janji hati nuraninya mati… Ustaz Muiz, seorang guru agama berhasrat untuk mendirikan sebuah madrasah di kampungnya sebagai pusat mengajar ilmu agama yang lebih tersusun. Dia mendapat sokongan daripada isteri, kawan dan penduduk kampung tetapi ditentang oleh Sahir Zub-yan dan konco-konconya. “Kita akan buat apa sahaja asalkan rancangannya gagal.” – Sahir Zub-yan Sahir Zub-yan, seorang ahli sihir Kaum Kan. Dia tinggal di Gunung Dayan dalam daerah Hasam Hura 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者
Kasuga Arata hidup hidup biasa bersama dengan teman zaman kanak-kanaknya, Hijiri Kasuga, di sebuah pekan kecil. Akan tetapi, segala ini berubah pada hari kemunculan Matahari Hitam dan seorang ahli sihir di depannya. Matahari Hitam ini telah menyebabkan Fenomena Keruntuhan dan memusnahkan pekan yang dia tinggal. Disebab oleh ini, hidup biasanya dibina semula oleh sebuah buku sihir yang merupakan barang tinggalan temannya. Ahli sihir tersebut membawa dia ke hidup baru di Akadem 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 Kamarul Ariffin
Bagi sesetengah pesakit - keluar daripada wad bukanlah penamat bagi rawatan. Bahkan ia langkah pertama untuk perjalanan yang panjang. Selekoh pertama untuk ke destinasi yang tak terpeta. Ketika semua menipis dan berkabus, harapan datang dalam rupa seorang lelaki. Membawa sebatang tongkat. Atau sebuah kerusi roda. Atau sepasang kaki palsu. Juga sepasang telinga dan bahu; untuk dipinjam menumpahkan perasaan yang terpendam. Doktor Rehabilitasi. Tugasnya tidak sekadar merawat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fahd Razy , Rasydan Fitri
Sains Menulis Puisi' menyorot penulisan puisi dari perspektif yang unik. Penulisan puisi yang kebiasaannya abstrak, seni, dan subjektif telah dipasang pada kerangka yang teoretik, teknikal, praktikal, 'reproducible' dan mudah diaplikasi oleh penulis, baru atau lama. Menulis puisi bukan lagi satu 'proses terawang-awang' tetapi berpijak dan fizikal. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Mohd Daud Bakar
"Syariah dan fekah perlu bertindak balas dengan perwatakan dan pemboleh ubah dalam masyarakat. Fekah adalah satu intrumen yang hidup dan sehubungan itu, perlu bersosialisasi dengan semua isu dan permasalahan dalam masyarakat berdasarkan tempat dan masa. Adakala Syariah dilihat memberikan pelbagai solusi kepada isu yang sama bukan kerana Syariah tidak konsisten tetapi kerana isu dan struktur masyarakat yang berbeza dan berubah. Malah, pemikiran dan kepercayaan bahawa Syariah 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
Antara Issam dan Haider mana satu harus kupilih. Kedua-duanya aku cinta. Issam, manusia yang disumpah menjadi seekor kuda putih. Haider yang disumpah menjadi naga. Kedua-duanya kejap disimpan di dalam hati. Nakalnya Haider membuatkan hati ini geram! Tetapi dalam nakalnya, dia sangat mengambil nberat, membuakan aku terus jatuh cinta. Sikap selamba Issam ada kala melemaskan. Tetapi raut wajah dan keterampilannya membuatkan hati ini gedebuk! Jatuh tanpa sengaja. Aku juga cintaka 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者
Since ancient times, rumors have abounded of man-eating demons lurking in the woods. Because of this, the local townsfolk never venture outside at night. Legend has it that a demon slayer also roams the night, hunting down these bloodthirsty demons. For young Tanjirou, these rumors will soon to become his harsh reality... Ever since the death of his father, Tanjirou has taken it upon himself to support his family. Although their lives may be hardened by tragedy, they've fo 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 39.92 (-20%)

会员 RM 39.92 (-20%)

作者
The Minato family has been living peacefully in Ayaka City, without any monsters appearing for a year. Isami and Asahi have found their dreams and are striving to reach them, but as for Katsumi, he is still wondering what he wants to do in the future. Katsumi decides to meet his friend Toi, who is striving to become a game creator. However, he had quit his gaming company and was living in his house withdrawing from social life. Katsumi was shocked to see what happened to Toi. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 19.90 (-0%)

作者 Azimah Lily
HELENA ISABELLA gadis kacukan Melayu Sepanyol yang membesar di luar negara. Selepas tamat pelajaran, Helena mengambil keputusan bekerja di Malaysia. Atas faktor kerja, Helena menyewa di rumah sewa Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah sehingga projek syarikatnya di utara semenanjung tamat. Mulanya Helena kekok tetapi Helena belajar sesuaikan diri dengan suasana kampung yang begitu asing baginya. Kehadiran tetamu di rumah Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah tidak disenangi oleh Helena. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Farhah Aiddin
Hijab Qasyaf bukanlah hadir dengan semula jadi, tapi hijabnya terbuka atas hatinya yang hitam dan dendamnya dengan Nada, kakaknya. Qasyaf Ilmi memiliki perangai yang cukup memeningkan keluarganya. Akhirnya, dia dihantar tinggal bersama datuknya. “Mereka hantar cara baik, mereka nak ambil pun cara baik. Jangan fikir bukan-bukan.” Atok menasihatinya. Kepulangannya di rumah membuatkan Qasyaf menjadi lebih tertekan dan pelbagai gangguan mengganggunya, malah cuba menced 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Ruqayyah Muhd
Risau berat badan naik? Bawa pinggan makanan anda kepada para dietitian ini! Dietitian paling takut apabila orang lain tengok pinggan atau apa yang kami suap ke dalam mulut. Ya lah, kami beriya beri nasihat jangan makan begitu begini, tiba-tiba kami pula makan banyak? Kadangkala orang lain yang bawa lari pinggan apabila kami datang. Takut kami pula yang kira kalori mereka. Segan dan risau kami kata, "Hmmm... makan macam ni, bila nak kurus?" Walaupun ada saja yang tak hairan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Adnil Zaff
Sindrom Stockholm! Sesuatu yang tidak pernah diangankan oleh Amalina. Dia telah diculik oleh seorang mafia bernama Tajul Gazi. Bukanlah wang tebusan yang dihendakkan oleh lelaki itu. Sebaliknya, Tajul mahukan anak. Eh! Ada ke wanita yang mahu melahirkan anak kepada penjahat seperti Tajul? Amalina pada mulanya takut akan lelaki itu. Riak wajahnya bengis dan lelaki itu memang kaku. Tetapi setelah beberapa minggu ditawan Tajul, Amalina sendiri yang sudi dinikahi lelaki itu. K 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Cici Aida
Aku…Darling Delia. Nama vogue sangatkan. Kategori aku, hanya gadis biasa-biasa, tapi tetap ada gaya. Pakej manis, itu semulajadi. Ada juga yang ingin meraih perhatian. Tetapi sayang, aku cuma mengejar seorang saja. Bukan sebab dia terlalu kacak, tapi kaku macam kayu bila berdepan dengan perempuan. Senang cerita tersangatlah pemalu. Kalah seperti anak dara kena pinang. Jujur…dialah lelaki itu, Emir Anaqi. “Lepas ni saya akan panggil awak Darling sebab itu memang nama a 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Sloow Studio
BETULKAH WUJUD MAKHLUK LAIN? BOLEHKAH KITA MELIHAT MASA DEPAN? Kes kematian aneh berlaku secara berturut menandakan Pasukan X-SENTRIK perlu bertindak! Namun suspeknya dikatakan makhluk asing. Kebetulan mereka terserempak dengan budak perempuan yang boleh melihat gambaran masa depan. Madam White pula memberikan cadangan bertemu seseorang yang pakar tentang makhluk asing tetapi 'pakar' itu pesakit hospital sakit jiwa. Kes ini sememangnya misteri. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aida Adia , Naim Tamdjis , Akma Saidon
“Tiada hebatnya sesuatu itu jika tiada ‘kuasa’ bersamanya!” / CINCIN PUAKA ZAMRUD - Aida Adia Setelah kematian bapanya, Aryan sering didatangi mimpi pelik seolah-olah roh bapanya tidak tenteram di alam sana. Aryan mengesyaki peti kayu Jawa kuno warisan tinggalan nenek moyang yang disimpan oleh arwah bapanya itu pasti menyimpan suatu rahsia atau jawapan akan maksud mimpi-mimpinya itu. Namun, setelah berjaya membuka peti lama itu, bukan jawapan yang Aryan perolehi tet 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

1-1106 of 1106

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top