0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' tetapi '找到 1179 件相关商品
作者
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 了解更多
原价 RM 79.90

现售 RM 79.90 (-0%)

会员 RM 79.90 (-0%)

作者
Urano Motosu loves books and has an endless desire to read literature, no matter the subject. She almost fulfills her dream job of becoming a librarian before her life is ended in an accident. As she draws her last breath, she wishes to be able to read more books in her next life. As if fate was listening to her prayer, she wakes up reincarnated as Maine—a frail five-year-old girl living in a medieval era. What immediately comes to her mind is her passion. She tries to find 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 39.90 (-0%)

作者 LAYDEE AMARFI
Sejak belasan tahun, Akasyah sudah yakin Emelda adalah satu-satunya wanita yang dia mahu dalam hidupnya. Tapi dia tak pernah faham kenapa Emelda menolak cintanya. Takut kehilangan Emelda, Akasyah meminta dengan cara yang baik daripada keluarga gadis itu. Janjinya, dia akan menjadi suami terbaik buat Emelda. “You deserve better, Akasyah.” – Emelda “I don’t want better. I just want you.” – Akasyah Tinggal sebumbung, tetapi tidur berasingan. Itu yang Emelda tuntut 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 ELLA AFFANDY
Mengenali Daniel Huzair sebagai bos, Qismina Aliya asyik kecut perut. Selain dari suka marah-marah, kemahiran Daniel ialah membuli. “Qismi!” – Daniel. “Encik panggil saya ke?” – Qismina. “Habis tu, panggil siapa? Nama awak Qismi kan? Bukan Qisyu.” – Daniel. Bermula peristiwa di Sabah, sikap Daniel berubah. Kalau sebelum ini Qismina selalu kecut perut, tapi sekarang seperti ada rama-rama dalam perut. “Encik tak ada bakat buat kopi.” – Qismina. “Saya a 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 NORDIN HASHIM
Budak F ' gelaran yang mempunyai maksud mendalam bagi Firdaus, Fravash dan Felix. Huruf pada pangkal nama mereka merupakan satu takdir dalam persahabatan mereka tetapi hakikatnya ada misi mahu mereka laksanakan dalam menggapai impian dan harapan. Dengan kehadiran Cikgu Salim sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada mereka seperti ada sinar dalam impian yang mereka ingin kecapi. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 ROSE ALEYA
Kerana amanah arwah Haji Ibrahim, Syasya Lyana dan Adh Khusyairi disatukan sebagai pasangan suami isteri. Permulaan kisah mereka penuh drama. Ada saja perang dingin dan angin ribut taufan yang membadai. Malah, mereka saling membenci dan menyakiti. "Aku memang akan cari perempuan yang lebih layak berbanding kau untuk dijadikan seorang isteri. Malah, aku akan cari seorang isteri yang jauh lebih sempurna." - ADH Namun, rahsia Tuhan tak siapa yang tahu. Dalam saling membenci, ada 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Inche Lebah
"""Cukup! Aku dah tak larat hidup lagi!"" ""Kau kenapa?"" ""Aku benci semua orang! Aku benci!"" ""Sabar.. Cuba tenangkan diri.."" ""Cu.. kup . Aku give up.. Aku.. Dah tak larat lagi. "" Hidup ini hakikatnya sebuah pelayaran. Kita sedang berada dalam sebuah bahtera yang dihempas badai tiada sempadan. Meraung dan menangis tidak akan menghentikan ngauman ombak laut. Bahkan ia akan terus memukul merenggang taut. Belajarlah untuk berdiri, jangan terus hanyut dengan air mata 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 NAZURA AISHAH
Di kota penjajah itu, Tasha pertama kali kenal cinta. Tuhan kirimkan lelaki yang baik, elok paras rupa seperti dari syurga untuknya. Cinta bertaut sejak mata bertentang mata dan hati mulai menyimpul rasa kasih yang amat mendalam antara mereka berdua. “Sebagai ratu hati abang, Tasha perlu mendapat tempat yang paling tinggi... Nak tinggi punya pasal, abang jadikan wallpaper bilik ni... Tasha selalu dekat dengan abang, bila abang rindu abang tengok dinding tu. Tiap kali te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 KHAIRUNNISA HAMZAH
"Tanpa kita sedari, terlalu banyak perkara yang telah terbiasa kita lakukan dalam seharian di rumah kita sendiri, yang secara perlahan telah membunuh jiwa dan minda kita sekeluarga. Semoga usaha kecil ini dapat membantu membawa perubahan yang besar kepada pembaca budiman tentang: • Cara berfikir • Gaya kehidupan • Persekitaran • Tanggapan • Mood dan aura • Juga kasih sayang. Apa yang dikongsikan di dalam buku ini, bukan sekadar perihal keindahan rupa dalam 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 18.75 (-25%)

作者 Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Buku ini merupakan kompilasi risalah atau tips nasihat berkenaan dengan isu perkahwinan untuk pengantin baru yang sesuai untuk dihadam dalam bentuk bacaan santai. Antara nasihat yang terkandung di dalam buku ini ialah - Dalam perkahwinan bukan semuanya manis dan indah, tetapi hakikat kehidupan penuh dengan ranjau dan duri. Justeru itu, sebarang bentuk ombak, onak dan duri perlu deselesaikan dengan penuh hikmah dan bijaksana. - Buangkanlah sifat “awak salah” dan “saya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Chef Marina Mustafa
Periuk tekanan adalah satu-satunya perkakasan dapur yang telah lama digunakan di dapur. Ibu saya selalu agak takut dengan periuk tekanan yang digunakan di atas dapur api kerana ia agak bising dengan siulannya dan kadang-kadang seperti gunung berapi meletup apabila tekanan dilepaskan. Pada zaman kini, penggunaan periuk tekanan ini lebih relevan di mana makanan perlu dimasak cepat dan sedap dengan tambahan ciri-ciri keselamatan. Periuk tekanan elektrik masa kini sungguh 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Kudapan untuk Kanak-kanak bukan sahaja buku memasak untuk kanakkanak sebagai panduan tahap permulaan. Ia juga memainkan peranan sebagai bimbingan kepada para ibu-bapa dan anak-anak sulung untuk menambatkan minat kanak-kanak kepada masakan rumah. Tiada kanak-kanak yang akan menolak Makaroni dan Keju atau Drumet Ayam Goreng yang enak. Nuget Ayam yang dimasak sendiri bukanlah perkara biasa tetapi ia pastinya lebih sedap dan sihat. Bebola Daging Kismis dan Burrito Gulung 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Piza sangat diminati oleh ramai di Malaysia. Beli saja di kedai atau buat pesanan untuk penghantaran dan piza akan sampai di rumah untuk sekeluarga. Piza tak perlu dihidangkan dengan pinggan dan senang sangat untuk dimakan. Tetapi malangnya, kebanyakan memilih untuk membeli piza. Apabila kita mula memasak piza sendiri dirumah, kita semestinya tidak akan membeli piza dari luar lagi. Resipi doh piza sebenarnya hanya menggunakan 5 bahan yang murah dan sangat senang didapati. 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Saya selalu beli makanan dari gerai dan teringin memasakknya di rumah. Keinginan ini semakin ketara apabila makanan dari gerai tertentu yang saya suka sangat, sudah tiada lagi. Lagi sedih apabila gerai itu masih berniaga tetapi masakannya tidak sesedap dahulu. Jadi inilah sebabnya permulaan saya memasak makanan gerai yang saya minati sendiri. Janganlah cakap tentang Popiah Goreng Bersira. Popiah yang paling saya sukai yang dijual di bazaar Ramadhan. Saya hanya dapat meras 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bila kita makan dan tiba-tiba ada inti yang sangat sedap tersembunyi di dalam makanan kita, itulah makanan yang saya sukai. Saya sangat suka Yong Tau Foo sebagai sarapan, Ikan Sumbat Kelapa untuk dimakan dengan nasi putih, meratah Paf Tauhu dan Karipap sepanjang hari dan makan Onde-Onde sebagai manisan. Seronoknya! Walaupun asal-usul kita bukan dari Kelantan, kita masih boleh memasak Ketupat Sotong yang berendam di dalam kuah santan yang sedap. Kita tidak perlu ke Yemen un 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Bubur adalah makanan kesukaan semua. Bagi orang Malaysia, bubur bermakna bubur nasi. Bubur sebagai makanan Barat pula, adalah bubur oat. Selain dari bubur nasi dan oat, bubur manis juga menambah selera. Kita boleh menikmati bubur untuk sarapan, makan tengah hari atau makan malam juga. Ia boleh dimakan bila-bila masa sahaja. Saya suka mekan semua jenis bubur. Bubur nasi yang dimakan dengan sambal udang kering kesukaan saya. Tetapi Bubur Ikan Halia dan Bubur Ayam Lobak Merah 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 Chef Marina Mustafa
Apabila sakit, demam dan selsema, kita makan sup. Apabila kesedihan, kita minum sup. Selepas memakan makanan yang bergoreng dan berminyak, kita sebaiknya minum sup. Sup bukanlah hanya tenangkan perut, tetapi juga menenangkan jiwa. Tidak kira memasak secara laju atau perlahan, sup selalunya penuh dengan nutrisi. Kesemua bahan-bahan yang digunakan untuk memasak sup akan meresap kedalam sup dan sesuai dimakan begitu sahaja. Sudah begitu lama saya memasak Sup Krim Ayam Cen 了解更多
原价 RM 5.00

现售 RM 5.00 (-0%)

会员 RM 5.00 (-0%)

作者 SYU ARIANI
URSULA. Itu nama si antagonis di dalam dongeng The Little Mermaid. Tak pernah hatta sekali Hadi terfikir bahawa suatu hari nanti, dia akan bertemu dengan Ursula di alam nyata. “Kahwin dengan aku atau nyawa dia melayang, di depan mata kau.” - ASYFA HANNANI Tak dapat Hadi melawan kerana wanita yang menerima jolokan Ursula itu mampu tunaikan kata-katanya! Demi keselamatan Batrisya, Hadi akur dengan permintaan Asyfa. Namun lama-lama, dia sedar satu hakikat. Hatinya mendamba 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Orked V
Najmi dan Maria bertemu ketika hidup gadis itu sedang kusut. Dalam keadaan tertekan dan terabai, Maria mengambil keputusan untuk membunuh diri. Bagaimanapun, hasratnya tidak berjaya kerana tindakan pantas Najmi. “Tuhan dah tinggalkan aku!” - Maria Empatinya pada Maria membuatkan Najmi ingin membantu gadis tersebut. Dia faham benar jika seseorang itu sudah berputus asa dengan hidup kerana dia juga seringkali merasainya. Peristiwa dua dekad lalu bukan saja meragut memorin 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Kayymann , Altaufail
Kisah Haikal, seorang top seller MLM yang memiliki segala-galanya yang diimpikan oleh setiap manusia. Berbekalkan kebolehannya bercakap dan meyakinkan orang, Haikal berjaya mempengaruhi ramai orang untuk menyertai syarikat MLM tersebut termasuklah Nazri. Hidupnya berubah pada suatu pagi apabila dia mendapati segala makanan yang ingin dimakannya itu merupakan sampah, kotoran, najis, ulat dan segala benda yang menjijikkan. Pada setiap malam, dia mengalami mimpi-mimpi yang me 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Hidayahtulhusra
Amna Safiya dan Dzafri Mateen dipertemukan di bumi Sabah saat hati mereka rapuh dan luluh. Tanpa sedar, pertemuan yang tidak diduga itu saling menyembuhkan hati yang berdarah. Walaupun tidak diluahkan, mereka seakan-akan memahami isi hati masing-masing. “Banyak ambil gambar tadi?” - Dzafri Mateen “Banyak. Cantik tempat ni. Saya tak tahu sangat pasal tempat-tempat menarik kat Sabah ni. Nasib baik awak ada.” - Amna Safiya “Kalau macam tu, apa kata lepas ni awak jadi p 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Manusia yang telah disahkan mati biasanya tidak boleh hidup semula. Tetapi dalam beberapa kejadian, mereka yang telah mati selama beberapa minit didapati hidup semula. Kejadian ini jarang berlaku dan dianggap sebagai suatu keajaiban atau kesilapan dalam dunia perubatan. Apabila jantung seserang didapati berhenti atau tiada lagi denyutan nadi maka seseorang itu akan disahkan telah meninggal dunia. Walaubagaimanapun, pandangan ini dibantah oleh sesetengah daripada kalangan mere 了解更多
原价 RM 38.90

现售 RM 38.90 (-0%)

会员 RM 35.01 (-10%)

作者 Ameera Ameer
Mengisahkan tentang Cik Siti yang mempunyai dua orang sahabat baik iaitu Mawar dan Teratai. Siti bercinta dengan Awang, namun dalam diam rupa-rupanya Mawar juga mencintai Awang. Teratai yang mengetahui pekara tersebut menasihati Mawar agar tidak mengkhianati sahabat baik sendiri. Kemudian, wajah Cik Siti tiba-tiba diserang penyakit misteri apabila ditumbuhi jerawat batu. Keadaan mukanya sangat teruk sehingga orang kampung memanggilnya hantu dan dia sering dihina dan dikeji, m 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 If Moses
"Aku hanya mahukan sebuah negara rasmi untuk bangsa aku - Yahudi, dan negara itu ialah Palestin." Semenjak Sultan Abdul Hamid II digulingkan, tanah Palestin telah hilang pelindungnya. Pihak British mula memainkan strategi licik bagi memenangi perang dunia pertama ketika itu - dengan menjanijikan tanah Palestin sebagai ganjaran. Apa yang lebih mengejutkan adalah, bukan sahaja Zionis yang mahu tanah Palestin, tetapi juga bangsa Arab yang selama ini menentang Empayar Uthmaniyah. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Angah Sunan
Buku Terbaru: Andai Kau Kenal Tuhanmu.“Susahnya hidup ini, besarnya ujian ini, aku tak mampu, aku lemah, aku penat...”.Selama kita berada di dunia ini, jangan hairan dan terkejut akan terjadinya sesuatu yang menyulitkan kerana itu sudah sifatnya dunia. Dunia hanyalah sebuah filem berskripkan dugaan...”.Buku ini banyak mengajar tentang dunia dan mentauhidkan Allah. Sebuah karya yang sesuai buat yang sedang belajar untuk mengenali-Nya. Juga karya khas buat kita pendosa.. 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 16.00 (-20%)

会员 RM 16.00 (-20%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah telah mencatatkan bahawa Abraham Lincoln, Presiden Amerika Syarikat ke-16, dibunuh oleh John Wilkes Booth pada hari Jumaat, 14 April 1865. Manakala John F Kennedy pula ditembak oleh seorang sniper ketika berada di Dealey Plaza, Dallas. Konspirasi yang berselindung di sebalik The Hidden Hand, yang dikatakan memiliki segala instrumen dan fasiliti yang lengkap dan hebat termasuk segala kemampuan propaganda dan kawalan minda adalah dalang di sebalik dua pembunuhan ini. Bu 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者 Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Nama Enrique Malaka, Henry the Black, Enrique de Malacca atau Panglima Awang tidak pernah tercatat dalam sejarah sebagai manusia pertama yang mengelilingi bumi. Tetapi nama orang Eropah yang berjaya mengelilingi lingkaran bumi disebut sebagai Sebastian de Elcano. Sedangkan Sebastian de Elcano berjaya mengelilingi bumi 17 bulan selepas kejayaan yang dilakukan oleh Panglima Awang. Panglima Awang dilahirkan pada tahun 1494. Pada tahun 1503, beliau berlayar dari Ambon ke Palemba 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 Fathi Fatim
Tolong Yusuf sedarkan dia. Dia kena tahu yang dia takkan jumpa lelaki yang lagi baik daripada Yusuf –Daiyan Yusuf Kalau kata nanti awak berjaya sedarkan dia dan dia pun sedar yang awak ni pilihan paling baik pernah dia ada, akak macam mana? –Deena Adelina Lantaran patah hati saat pinangannya ditolak Melina, Yusuf nekad untuk menyedarkan gadis itu semula bahawa dia adalah pilihan terbaik. Deena yang muncul saat dia perlukan ‘bantuan’ membuka jalan untuk Yusuf realisa 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Zara Aluwi
Kerana sandiwara menjadi teman lelaki, Alana dan Pak Tam menuju ke fasa baru. Tak sempat ke fasa seterusnya Tania dan Puan Rogayah mengganggu gugat hubungan mereka. Tania dengan muka tak tahu malu menjadi dalang kehancuran cinta Alana. Puan Rogayah dengan tegasnya tidak merestui hubungan Pak Tam dengan Alana. "Ana terpaksa terima walaupun hati ini teramat berat untuk melepaskan. Dah nasib Ana. Dulu putus cinta, sekarang putus pertunangan. Masa akan datang putus ikatan perkahw 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
Thanks to the Sibyl System, the mental states of society can now be measured on a numerical scale. Using these "crime coefficients," a culprit can be apprehended before they ever commit a crime. But is it a perfect system? For Inspectors Kei Mikhail Ignatov and Arata Shindou, that remains to be seen, as their career with the Public Safety Bureau's Crime Investigation Department has only just begun.Shindou and Ignatov are assigned to investigate the crash of a ship carrying im 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者
1. Memudahkan usaha mengulang kaji. 2. Diolah mengikut topik-topik dalam Buku Teks Terkini. 3. Nota yang ringkas tetapi padat. 4. Soalan KBAT/Info Ekstra diselitkan sebagai nilai tambah. 5. Pentaksiran seiras PT3 Terkini. 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 10.00 (-0%)

作者 Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Hairynn Salehuddin
DAHLIA AFREENA turut sama membenci lelaki bernama FARIQUE DANIEL kerana telah menyakiti hati kawan baiknya, Fatin. Dia ditangkap tidur dengan perempuan lain dirumah mereka. “Tak faham bahasa ke? Dah cakap tadi kan, jangan kacau dia lagi!” Tempik Dahlia pada Farique. Dan bermula dari situlah, masing-masing menyimpan dendam. Bagi Farique, Dahlia tiada hak nak masuk campur hal rumahtangganya. Dan bagi Dahlia pula, lelaki seperti Farique tak layak diberi peluang kedua. Lelak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Izzuddin Al Jitrawiy
Setelah selesai mengadap baginda sultan, aku berjalan daripada dek khusus baginda sultan dan menarik nafas lega. Apa yang penting, baginda sultan sudah diselamatkan dan keturunan-keturunannya terpelihara. Pandanganku, Kota Melaka itu memang sudah runtuh dan roboh. Tetapi Empayar kesultanan Melayu mMelaka sehingga kini tiada siapa yang mampu mengucap umum bahawa ia sudah tewas. Aku menyambung kembali melihat setiap inci bahtera ini adalah mendam berahi. Sebuah bahtera yang ter 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Arman Jazee
LEGASI PEJUANG TERAKHIR Petualangan Muaz sebagai pejuang akhirnya sampai ke penghujung. Kematian mentor dan gurunya, Sheikh Mahadi itu seorang pemimpin Yahudi yang menjadi musuh ketat ayahnya selama ini. Pertempuran dengan mentornya itu menyebabkan Muaz kehilangan tangan kiri. Akibat kecacatan dan kekecewaan itu, dia mengambil keputusan untuk mengundur diri dari medan perjuangan. Dia fikir setelah meninggalkan dunia perjuangan, hidupnya akan tenang. Rupa-rupanya dendam puak 了解更多
原价 RM 35.00

现售 RM 35.00 (-0%)

会员 RM 31.50 (-10%)

作者 Kino/Leo/Steven
KUCHISAKE-ONNA VS BADUT SIAPAKAH LEBIH MENAKUTKAN? Ray dan ahli X-Sector lain menyiasat kes culik kanak-kanak. Semasa pencarian mereka menemui tiket dan taman hiburan dalam hutan tetapi ia hanyalah helah ilusi badut. Mereka perlu menang dalam pemainan untuk keluar dari situ. Namun yang peliknya kenapa Kuchisake-Onna berada di dunia badut? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
Ma Dong-chan (Ji Chang-wook) and Ko Mi-ran (Won Jin-ah) are both frozen during an experiment. They wake up 20 years later instead of 24 hours later and must keep their body temperature at 31.5° (max. 33°/88-91° in Fahrenheit) in order to survive. But now the antidote is being prepared for them to get out of this illness 综艺局的明星制作人马东灿(池昌旭饰)亲身试验 “24小时冷冻人类” 项目,因神秘的阴谋醒来后发现已经过去20年, 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 59.90 (-0%)

作者 Phidot
"Wh...wh...who are you..?" - ZAHRA "What do you want?" - NOH Kali pertama bertentang mata tajam Noh, Zahra sudah dapat menjangka kehidupannya bakal berubah 360 darjah. Mukanya tampan sampai tahap boleh terlanggar tiang lampu, tetapi sekali dia buka mulut, Zahra makan hati berhari-hari dengan setiap kata-kata berbisanya. "I bagi you masa 20 minit untuk belikan I americano." - Noh "Kalau I balik ke sini sebelum 20 minit tamat, what will I get from you?" - Zahra Noh, kalau 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Norra Hassan
Dek hendak sangat mendapat tugasan yang lain daripada lain, Shou si penyiasat persendirian, menerima kerja untuk mendekati Juli Lorelei Mediha. Baru hendak memikat si cantik itu, Juli kemalangan, langsung amnesia. Dalam ingatan baru Juli yang palsu itu, Shou adalah kekasihnya yang satu. Hendak dinafikan, Tok Ayah Ali pula mendesak Shou supaya terus berlakon menjadi kekasih Juli. Dalam terpaksa, Shou rela. "Berikan setia you kepada I seorang." Tujuh hari berada di sisi si ca 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Aifa Batrisya
Motto hidup seorang Akid Edraki sangatlah mudah dan positif sentiasa. Hidupnya hanya berkisarkan hobinya dan kerjanya. Kisah apa dia kalau ada manusia yang mahu kahwin di Pluto sekali pun sebab baginya selagi boleh single, buat apa kahwin ? Dia dah cukup bahagia bersama keluarga yang baginya sempurna dengan adanya walid, ummi, kak chah sekeluarga dan Chacha. Tapi tidak bagi Hajah Zahlia. Motto hidup Akid perlu dia ubah kerana terlalu ambil mudah tentang hidup sampaikan car 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Syira Lokman
Dunia ini tidak adil, Ada sahaja duka yang menjenguk, Ada sahaja sakit yang dirasa, Ada sahaja dugaan yang menimpa, Mengapa aku sahaja yang kena? Mengapa hidup mereka sungguh sempurna? Bersangka baik dengan Tuhan tidak mudah, tetapi mencuba bersangka baik juga tidaklah susah. Di setiap ujian yang kita bencikan, dalam setiap sabar yang kita wujudkan, ada kebaikan yang Allah SWT mahu kurniakan. Ada jalan yang Allah SWT mahu tunjukkan. Di setiap kegelapan yang kita rasa akan h 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Bonda Nor
Ujian datang dan pergi. Setiap hari kita perlu hadap ujian-ujian kecil. Kadang selesema, kadang anak membentak, kadang pemandu kereta lain memotong cara berbahaya, kadang selipar hilang di masjid. Ya, semua itu ujian berbentuk musibah yang buat jiwa kita gundah dan resah gelisah. Ujian kecil-kecilan sahaja, tetapi setiap hari ada-ada saja halnya! Kemudian, sesekali Allah hantarkan pula ujian besar. Ada yang rumahnya terbakar, ada yang kemalangan jalan raya hingga meragut nya 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Haziah Binti Jaya
Sinopsis : Sesiapa juga mampu memasak. Namun yang membezakan keenakan sesuatu masakan ialah teknik memasak itu sendiri, yang biasanya kita gelarkan sebagai 'air tangan masakan'. Walau berbeza sekalipun segenggam garam pada setiap orang, 101 Resipi dari Azie Kitchen Oleh Haziah Jaya, pemilik blog Azie Kitchen akan mendekatkan perbezaan tersebut. Resipi dalam buku masakan ini mampu diikuti oleh sesiapa sahaja, bukan sekadar menambah minat malahan meningkatkan keyakinan anak mu 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Lain yang dirancang, lain pula yang jadi. Tiba-tiba hati Qhayrul sudah kena curi. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul saat pertama kali mereka bertemu. Jantung Qhayrul terus berdegup laju. Ada perasaan luar biasa datang bertamu. Idrus Wira. Pemergian pemilik Restoran Warisan Wira itu meninggalkan pelbagai tanda tanya. Isyraf Wira dan Irdina Wira menyangka hanya mereka berdua waris Idrus Wira. Akan tetapi, sewaktu pembacaan wasiat berlangsung, nama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Anuar Darwisy
Penyertaan Safiuddin dan kawan-kawannya di dalam perlumbaan larian jarak jauh merentasi hutan yang asalnya menjanjikan pengalaman yang menyeronokkan bertukar menjadi mimpi ngeri buat mereka. Kejadian demi kejadian menyeramkan menghantui setiap seorang daripada mereka sehinggalah membawa kepada kehilangan yang menggemparkan satu negara. “Selagi tidak berlanggar akidah, aku sanggup! Aku nak cari anak aku sampai jumpa!”– Yazid “Tapi risikonya tinggi, Yazid. Aku ingat 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 18.75 (-25%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian Super KOMSAS Tingkatan 1 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji kehend 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 7.90 (-0%)

会员 RM 7.11 (-10%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian Super KOMSAS Tingkatan 2 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji kehend 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian Super KOMSAS Tingkatan 2 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji kehend 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

1-1179 of 1179

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top