Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' ANAASA PUBLICATION '找到 28 件相关商品
Filtered By
publisher
作者 Adnil Zaff
Sindrom Stockholm! Sesuatu yang tidak pernah diangankan oleh Amalina. Dia telah diculik oleh seorang mafia bernama Tajul Gazi. Bukanlah wang tebusan yang dihendakkan oleh lelaki itu. Sebaliknya, Tajul mahukan anak. Eh! Ada ke wanita yang mahu melahirkan anak kepada penjahat seperti Tajul? Amalina pada mulanya takut akan lelaki itu. Riak wajahnya bengis dan lelaki itu memang kaku. Tetapi setelah beberapa minggu ditawan Tajul, Amalina sendiri yang sudi dinikahi lelaki itu. K 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dilla Ahmad
“Meera selalu ingat masa kita kecik-kecik dulu, Abang Khalif. Kita main sama-sama, makan sama-sama. Tidurpun sama-sama. Memang best masa tu, kan?”-ZAMEERA “Sekarang mana boleh tidur sama-sama. Lain pulak jadinya karang.”- KHALIF ANDRE Mengenali gadis bernama Zameera, buat hidupnya yang kelam, menjadi ceria. Sebagai anak isteri ke dua Datuk Hisham, dia tidak punya hak untuk mendapatkan kasih sayang seorang papa. Itu yang Khuzairi sering katakan kepadanya. “A 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Dilla Ahmad
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Azimah Lily
BIAR BETUL!NAMA DIA BOUGAINVILLEA 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ameera Ameer
“Manusia boleh berubah kan?” – Ustaz Anas “Betul tu.Dan saya juga dah berubah.Kalau dulu saya suka sushi sekarang tidak lagi.Bukan hanya selera saya sahaja yang dah berubah tetapi perasaan saya juga.” – Hazel Ustaz Kazim Elias selalu berkata, kalau dah jodoh tidak ke mana tetapi sungguhkah mereka berjodoh andai Hazel terikat dengan permintaan orang tuanya sedang Ustaz Anas pula begitu teguh mempertahankan pegangannya? 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Nina Kamal
SAYANG I'M YOURS 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dhiyana
RINDU TIADA NOKTAH 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Shima Rostam
BERIKAN AKU PELUANG MENCINTAIMU 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Izma Qahiera
NASI LEMAK TEPI KUBUR 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Rose Ezadora
JODOH YANG TERTANGGUH 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Sara Kyoko
Camellia Hayyani aka sang Kameleon, 30 tahun, pereka fesyen terkenal. Mewangi dalam dunia fesyen tanah air, tapi, membusuk dalam dunia percintaan! Satu senarai yang membariskan puluhan ciri -ciri ‘Mr. Right'nya telah menyebabkan deria rasanya tertutup untuk merasai kehadiran lelaki yang betul-betul tulus menyintainya. ‘Kalau nak jadi suami Camellia Hayyani, kenalah betul-betul jadi the Right Guy! Mr. Right. Hidup bersama bukan untuk sehari dua, kalau boleh mestilah un 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Ameera Ameer
“Kadang Allah sembunyikan matahari, Dia datangkan guruh dan kilat. Kita bersedih dan tertanya ke mana menghilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi”. Begitulah kisah Ku Ariff dan Dania. Ujian yang telah Allah hadirkan semakin mematangkan mereka dalam melayari bahtera rumahtangga malah telah menguatkan lagi cinta mereka. Malah kebahagiaan itu menjadi lebih indah lagi apabila diserikan pula dengan kehadiran tiga cahaya mata yang sering kali mencu 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Silencer
Untuk seorang anak yatim piatu sepertinya, kehadiran Wardina merupakan rahmat terbesar yang dia ada. Bagi Ruzain, itulah syurganya di dunia mahupun akhirat. Sungguh! Dia sayang gadis itu. “Isteri adalah anugerah buat suami. Saya ada. Tulang empat kerat saya masih lagi boleh bekerja. Boleh berjasa pada orang yang saya cinta.” - Muhamad Ruzain Wardina tahu, dia adalah perempuan teruk. Akhlaknya kosong. Mudah melengking, ego melangit juga kuat melawan. Namun, Ruzain ma 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Jaja Ahmad
Cinta pandang pertama. Ramai yang percayakan cinta pandang pertama tetapi tidak ramai yang mampu memilikinya. Nadia Aliff, seorang gadis yang kuat dan cekal tetapi hidup di dalam bayangan cinta pandang pertama yang tidak pernah kunjung tiba. Farhan Shah Umar. Saat terpandangkan wajah gadis yang kalut itu, jantungnya mula berdetak laju. Pertemuan demi pertemuan tetapi tidak juga mencambahkan sebarang ikatan. Dua tahun berlalu, masing-masing masih mencari dalam bisu. P 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ayumi Syafiqah
"I hate birthdays. They just remind me of how old I am and how long I've been alone in my whole life.” – Azy Rania. Sejak bertemu Farish Luqman, Azy mula percaya dengan cinta pandang pertama. Kehadiran Farish memberi satu sebab untuk dia tidak berasa sunyi lagi seumur hidupnya. Namun, tidak semudah itu jalan untuknya mengejar bahagia. Azy pasrah apabila dia tahu lelaki yang dia cintai dalam diam itu rupa-rupanya lelaki yang telah lama bertakhta di hati kakaknya sendiri. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Sakura Ria
Dia menawan. Dia hebat. Dia punya segala-galanya kecuali satu perkara…cinta! Ya,dia tidak punya itu kerana dia percaya cinta sejati sudah tidak wujud di muka bumi ini. Dialah Ammara Delisha, pemain cinta terulung abad ini. Gelaran pemain cinta itu disandang penuh bangga demi sebuah dendam yang masih belum terlunas. Setiap sakit yang ditanggungnya perlu dibayar dengan harga yang sama kerana semuanya terlalu pahit untuk ditelan sendirian. Ikhtar Wazien. Lelaki yang bera 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Qaseh Farina
Benci? Tidak sesekali. Semakin lama, semakin mencintai... Suka Ayin ? Oh ! Please... bukan taste Yayalah ! Ayin tu, berlagak ya ampun. Harapkan muka saja handsome, tapi perangai hampeh ! Namun, perasaan mula berubah selepas mengetahui kenapa Ayin jadi begitu. Bahagia berbunga apabila Ayin mula meyedari kewujudannya, tetapi hanya seketika. Ooo.. Kau tak layan aku ya, Sinar? Tak apa..Cara halus tak jalan, aku buat cara kasar. Cara baik tak dapat, aku buat cara jahat. - 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Luvis Eija
Cinta itu milik Allah, Hadirnya tanpa diduga, Perginya tanpa dipaksa.. Kerana rancangan bodoh Zakhwan, dua hati menjadi mangsa. Kerana terlalu cinta, Hanim terjerat dalam rasa. Kerana terhutang budi, Firash pula terpaksa menggadai maruah diri. Dalam masa tiga tahun tu macam-macam boleh jadi, Zack. Aku tak berani ambil risiko. Aku manusia biasa, Zack. Hanim juga! Jangan kau percaturkan hidup kami. Banyak cara lain lagi, Zack. Kita fikir sama-sama, okey? - Firash Ta 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Naniey Tj
Jika aku diberi pilihan, aku memilih untuk bahagia selamanya. “Laili, sepatutnya kau tu pergi kahwin dulu. Belajar jadi isteri solehah dulu. Barulah datang nasihat aku pasal hal-hal rumah tangga ni.” Biar aku basuh sikit perangai budak ni. Terdiam jugak dia seketika. “Excuse me. Aku sekarang tengah cakap tentang perangai kau. Pasal abang aku,” tegas Tengku Laili. “Betullah. Aku suruh kau cari pengalaman dulu. Baru datang ceramah aku. Atau sebenarnya, ka 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dhiyana
Pakej cinta yang paling unik! Tackle satu dapat dua Semuanya bermula bila dia mengahayati ciptaan Tuhan. Aufa Norjannah, berada dalam mimpinya saat terpandang wajah kacak Ameer Fayyadh yang berjalan ke luar rumah. Persis filem Hindustan. Bagai ada angin yang mengiringi adegan itu. Jeritan Ameer kepadanya membuatkan Aufa tersenyum manis. Tapi... "Awak! Pandang depan!" - Ameer Fayyadh "Arghhh!!!" - Aufa Norjannah Pertama kali terjatuh di hadapan lelaki itu, sakitny 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Maya Iris
Dia, gadis yang mendapat tempat di hati Faris. Kehadirannya merubah hidup lelaki ini. Namun, sukarnya dia untuk menghuni hati seorang yang bernama Mira Zahila. “Aku sayangkan dia, Amir. Tapi dia tolak aku mentah-mentah.” – Faris “Siapa? Mira?” – Amir “Mungkin dia bukan jodoh kau, Faris.” – Dina Impian Mira hanyalah untuk mendapat segulung ijazah. Demi keluarganya. Satu kejadian telah menyebabkan Mira bersetuju mengahwini Faris. Reda dengan ketentuanNya, 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Annis Rizani
Suffiya, dia hanyalah gadis biasa. Namun di sebalik kebiasaan itulah, tersembunyi suatu yang istimewa dalam dirinya. Cintanya hanya pada tunangnya, Khairy. Namun, di saat kebahagian hampir menjelma, Khairy mula mengkhianati cinta mereka. Lakonan Khairy tidak dapat menutup segala kecurangan apabila Suffiya sendiri dikasari sehingga meninggalkan trauma dalam hidupnya. Namun, sayang Suffiya pada Khairy masih bersisa. Di saat Suffiya hilang kepercayaan pada cinta, Mukhri 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Amanda Zee
"Kita kahwin?" - Hazim Arif Gadis itu terkaku. Gila! Kenal pun tak lama, bagaimana lelaki ini yakin yang dia akan terima? Memang rumit. Sejak pertama kali dia bertemu Hazim Arif, hidupnya mula kucar-kacir. Makan, minum, semuanya sudah tak ikut jadual. Pengsan? Memang berkali-kali. Namun, belum sempat hati menolak, mulut laju mengucapkan setuju. Ernie pejamkan mata! Namun, Hazim Arif bukan sekejam yang disangka. Dia masih adil memberi peluang supaya Ernie berfikir sedala 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Dilla Ahmad
"Pasti ada sesuatu perkara yang awak buat sampai umi hantar awak ke mari, kan?" - Syed Harraz "Saya dah bunuh seseorang!" - Johanna Pertama kali bertentang mata dengan Johanna, Syed Harraz tidak suka dengan imej gadis itu. Dari atas sampai ke bawah, semuanya hitam. Gothic. Itulah gaya yang dibawa oleh Johanna. Tak pernah ada perempuan yang tak menggedik bila bersama dengannya. Semua akan menempel apabila melihat wajah kacak Syed Harraz. Tapi yang ini, sedikit pun tid 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Ailah Diela
Tiada yang mustahil jika dialah pereka cinta kami. “Qaseh. You know what. The truth is you don't need a boyfriend to be happy. But you need me. Your future husband. Trust me!” – Meor Bercinta dengan orang lain. Tapi berkahwin dengan orang lain. Memang ada yang terjadi. Contoh terdekat adalah Qaseh Daria. Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba saja lelaki tu ajak dia kahwin. Tak nak! Dia dah ada Zakuan sebagai kekasih hati. Tapi kalau dah jodoh tu kuat, kahwin juga me 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Adnil Zaff
"Lepas kau tinggalkan aku, aku tak pernah harap apa-apa lagi daripada kau. Aku tak pernah termimpi kau akan kembali untuk tunaikan segala janji kau dulu. Apatah lagi kahwin dengan kau. Ini semua mengarut!" "Kahwin dengan Rynn itu adalah pilihan abang. Bukan paksaan sesiapa. Keputusan yang abang buat datang daripada pemikiran abang sendiri. Ini bukan mengarut. Ini kenyataan. Abang tak mahu kita berdua lari dari kenyataan lagi. Lapan tahun dah terlalu lama untuk abang melari 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Kehilangan orang tersayang tiga hari sebelum majlis perkahwinan mereka merupakan tamparan hebat dalam hidup Tengku Rayyan. Sejak hari itu, hidupnya berubah. Dia menjadi seorang yang gemar menyendiri dan menyibukkan diri dengan urusan kerja. Sikapnya ini menimbulkan kebimbangan di hati Ku Ana. Bersama Qisya, Ku Ana menjalankan misi mencari jodoh untuk Tengku Rayyan. Namun semuanya gagal apabila Tengku Rayyan sering mengelak bila diajak berbicara soal jodoh. Cintanya pada ar 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Aulia Iman
Cinta? Dia datang tanpa diundang, dan perginya juga tanpa dipinta. Di mana sahaja cinta itu hadir, waktu dan ketikanya tidak pernah menjadi halangan. Begitu juga dengan cinta pandang pertama Kris Al-Hadi. Cintanya berputik saat terpandang gadis berpakaian penjara. Comel dan anggun. Tapi sayang, cik gadis yang diminati sedang menanti hari perbicaraan. “Saya nak awak tahu, dari hari pertama saya lihat awak dengan pakaian penjara, hati saya sudah terdetik untuk ambil awak s 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

28件商品

*

Back to Top