0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' AQ '找到 60 件相关商品
Filtered By
author
作者 AQ
KOLEKSI CERITA DISNEY PRINCESS 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 AQ
KOLEKSI CERITA DISNEY PIXAR 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 AQ
KOLEKSI CERITA KLASIK DISNEY 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Fitri Hussin , Arifful Baqi , Hasrudi Jawawi
SERU Azwani selalu melanggan Grab Kamarul yang kebetulan adalah rakan setingkatan di sekolah menengah dulu. Kamarul dalam diam merancang sesuatu yang buruk terhadap Azwani. Cinta palsu dan kemewahan dijadikan umpan. Sihir pula dijadikan pengantara. Rahsia terbongkar, lalu pelbagai perkara aneh lagi seram mula berlaku. Satu demi satu menerima musibah… HILANG Pemandu kereta Nissan Almera itu mengeluarkan tawa yang menyeramkan. Gembira dengan kematian yang menimpa dua orang 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 19.20 (-20%)

会员 RM 19.20 (-20%)

作者 Murni Aqila
Intan lari ke Kuala Lumpur atas desakan ayahnya yang tidak mahu dia dilacurkan lintah darat. Dia meredah kota raya itu bersendirian. Dia menunggu ayahnya di Dataran Merdeka seperti yang dijanjikan. Namun, tiada khabar berita daripada ayahnya . Intan terumbang-ambing di Kuala Lumpur sebatang kara. Perutnya cuma diisi dengan roti dan air kosong kerana duit yang ada sangat sedikit. Dia terpaksa menanggung kesusahan, kelaparan dan ketakutan. Ketika Intan diragut, seorang lelaki 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Puteri Aqish
‘NASI lemak anak dara tengah menganggur’. Hanya kerana nama itu, mereka sama-sama terikat. Episod perkenalan mereka tidaklah seindah mana. Banyak ‘ter’ antara mereka… terlanggar, tersalah cakap, tersarung… “Ahh, saya tak kira. Kita sama-sama berlanggar lepas tu telefon saya jatuh. Saya nak awak ganti juga.” Niyaz berkeras. “Faham bahasa tak? Saya tak mampu nak bagi kat awak benda yang sebijik seketul macam ni. Kalau nak sangat saya ganti, boleh. Ambil je 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Arifful Baqi
Satu kebangkitan, seribu kehancuran Lima ratus tahun berlalu, tangan-tangan kejahatan berusaha untuk membangkitkan semula Raja Syaitan di muka bumi. Demi menghalang malapetaka yang besar daripada berlaku, Hairil berlayar meredah lautan yang buas untuk memusnahkan semua serpihan jasad Raja Syaitan yang pernah dikumpulkan oleh bapanya. Tanpa dia ketahui, terdapat seorang perempuan misteri yang menjaga serpihan jasad Raja Syaitan daripada disentuh sesiapa. Rintangan muncul 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Aqma Dee
Haura Annisa, si gadis ‘gengster kilang’. Namun, siapa menduga kehidupannya terkongkong dan dikawal emaknya. Si emak nekad mahu menantu kaya! “Yang awak bertenggek macam hantu atas jendela tu dah kenapa?” “Saya ambil anginlah,” bohong Haura. “Atas jendela? Dengan pakai tudung ekstra selipar berbulu ni sekali? Unik cara awak bersantai,” sindir Ziyyad. ADUH! Tak dapat Haura bayangkan saat dia bergelar isteri kepada mamat ‘kayu cengal’ itu. Membosan 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Aqil Shariff
Ada orang cakap, mengungkap kata-kata kesat dan kasar itu style. Membuka aurat itu fesyen. Couple untuk suka-suka itu trend. Jadi, nak cakap, menjadi penghuni neraka itu happy ending? "Silalah berubah." "Tak nak, malas ah." " Kau tahu tak? Ramai orang muda mati sekarang, Kau nak tau bila nak mati?" "Bila?" "Mungkin seminit lagi." 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 14.40 (-20%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Ufiyya Aqila
原价 RM 13.90

现售 RM 11.12 (-20%)

会员 RM 11.12 (-20%)

作者 MURNI AQILA
Sejak tinggal di sebuah kondominium di Kuala Lumpur, hidup Dahlia jadi huru-hara. Dia sering diganggu ‘sesuatu’. Apabila Dahlia mengadu pada Zairi, suaminya itu langsung tak percaya. Yang menghairankan, hanya Dahlia diganggu di rumah itu. Perangai Zairi turut berubah. Setiap hari Zairi balik lewat malam. Hubungan mereka tak lagi mesra. Dahlia kecewa apabila dapat tahu Zairi kembali bercinta dengan Reeha, bekas kekasihnya. Lebih mengghairankan, Dahlia terdengar bunyi pel 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Ibn Al-Mulaqqin
原价 RM 35.00

现售 RM 28.00 (-20%)

会员 RM 28.00 (-20%)

作者 Butsainah As -Sayyid Al- Iraqi
“Tahukah engkau akan olang yang mendustakan agama (meliputi hari pembalasan)? Orang itu ialah yang menindas serta berlaku zalim kepada anak yatim” (Surah AI-Ma’un: 1-2) Mengapa Baginda Rasulullah SAW amat menitik beratkan perihal urusan anak yatim? Buku ini merungkai kelebihan dan ganjaran serta muamalat lengkap kepada masyarakat dalam berinteraksi terhadap anak-anak yatim yang merupakan golongan yang dipandang mulia di sisi Allah SWT. Mudah-mudahan dengan pengisian dan 了解更多
原价 RM 17.90

现售 RM 14.32 (-20%)

会员 RM 14.32 (-20%)

作者 Arman Jazee , Saidee Nor Azam , Arifful Baqi
KEJAHATAN PASTI TERBALAS RANTAI BERNYAWA Azim seorang Pencuri Profesional! Tiada apa yang dapat menghalangnya. Bila dia sudah menetapkan sasarannya. Lukisan bernilai jutaan ringgit, berlian bernilai jutaan dollar, barang kemas yang bernilai jutaan euro menjadi sasarannya. Tetapi kali ini Azim sudah tersilap langkah, dia tidak sepatutnya mengambil barang itu. Dia tidak menyangka kerana kesilapan yang kecil membawa natijah yang besar. Seorang demi seorang mati dalam keada 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Aiza Qriselda (Aq)
Kata Mazrik, dia ada lima orang adik. Kata Tia, sebab Mazrik tua lima tahun daripadanya, macam tidak beradab pula jika dia terus panggil lelaki itu dengan nama. Jadi mereka declare, MAZRIK adalah ‘abang’ dan TIA CLARISSA adalah ‘adik’. Baik Mazrik mahupun Tia, masing-masing mengetahui yang mereka telah dimiliki. Mazrik, milik tunangannya sejak tiga tahun lalu manakala Tia, setia kepada Am yang sekejap ada sekejap tiada. “Kak Suria sihat, abang?” – Tia “A 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Thaqif Isman
” Jeritan kamu semua memang berani, lawan dengan aku.” Perempuan itu menjerit di hadapan musuhnya. Sangkala perang telah kedengaran. Bunyi tembakan dan bom yang diletupkan memekakkan telinga. Tentera musuh nampaknya telah berjaya mendominasi seluruh penjuru kawasan pekan. Dalam situasi yang cantik keluar dari tempat persembunyian. Dengan sisa tenaga yang ada, mangsa perang itu terus mencapai gunting di tangan doktor tersebut terhenti, nadinya tidak terdenyut lagi, darahny 了解更多
原价 RM 16.90

现售 RM 13.52 (-20%)

会员 RM 13.52 (-20%)

作者 Aqma Dee
INI kisah pertemuaan ahli perniagaan dengan budak Gothic! Pertemuan yang membawa seseorang yang berwibawa seronok menjalani kehidupan yang bebas. Mana tidaknya, Yaya, gadis berpakaian pelik, malah dikata pula pengikut ajaran sesat oleh keluarga sendiri! "Famili saya nak jodohkan saya dengan perempuan yang saya langsung tak kenal," cerita Rezza. Yaya seakan-akan terkedu bila mendengar kata-kata Rezza. Tidak sangka masalah lelaki itu sama dengan dirinya. Kita geng! "Masa 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 21.60 (-20%)

会员 RM 21.60 (-20%)

作者 Arifful Baqi
PROJEK THRILLER: KIUB 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Fitri Hussin , Arifful Baqi , Sufi Abqari
PROJEK THRILLER: CIP 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Thaqib Shaker
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

★大腦科學界的達文西★ 諾貝爾醫學獎得主、現代神經科學之父--卡哈爾 80幅經典大腦手繪稿,首度在台公開! 「科學控」&「藝術迷」跨界爭相收藏 兼融理性與感性 世上最美麗的大腦解剖畫冊!   ★美國亞馬遜書店讀者五顆星高度評價推薦   ★腦神經與藝術史類,跨界雙榜暢銷TOP5!   ★讀者好評盛讚「這本書是獻給這位被世人遺忘的天才科學家 了解更多
原价 RM 120.10

现售 RM 96.08 (-20%)

会员 RM 96.08 (-20%)

作者 Murni Aqila
ISTERI ACAH-ACAH 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 22.40 (-20%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Zuhairah Asfaq
SIRI PENYIASAT KADET MUDA - MISTERI LUKISAN BERDARAH 了解更多
原价 RM 14.50

现售 RM 11.60 (-20%)

会员 RM 11.60 (-20%)

作者 Aqil Shariff
Control nafsu, delete dosa, enter syurga. 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 14.40 (-20%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Arifful Baqi
Perasaan ingin tahu yang berada di kemuncak telah membawa Hairil ke suatu daerah ganjil sehingga sahabatnya, Zahid turut terjebak dalam kancah yang cuba diselesaikan olehnya sendiri. Tanpa terduga, kejahatan yang wujud semasa zaman kegemilangan bapa kandungnya telah memburu Hairil sebagai ganti pertumpahan darah. Muncul Umar, yang bergelar Panglima Hitam sebagai pelindung dan penghalang kematian Hairil- atas nama janji- juga rahsia besar yang tidak mungkin diceritakan. 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
SURAH & DOA-DOA PILIHAN BACAAN HARIAN 了解更多
原价 RM 11.90

现售 RM 9.52 (-20%)

会员 RM 9.52 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
Surah al-Waqi’ah adalah satu surah di dalam al-Quran, yang sangat diyakini secara spiritual, psikologi dan ilmiah, sebagai satu surah yang mampu memberikan kemukjizatan dan fadilat kepada kaum muslimin dan muslimat yang membaca dan mengamalkannya. Tidak dapat dinafikan, bahawa sebahagian besar kaum Muslimin telah mengetahui bahawa surah al-Waqi’ah, adalah surah untuk kejayaan dan mengusir kemiskinan, tetapi bagaimana caranya? Buku kecil ini menghuraikan cara-cara 了解更多
原价 RM 18.50

现售 RM 14.80 (-20%)

会员 RM 14.80 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
ALLAH YANG MEMBERI REZEKI DAN CERITA 了解更多
原价 RM 7.90

现售 RM 6.32 (-20%)

会员 RM 6.32 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
原价 RM 7.90

现售 RM 6.32 (-20%)

会员 RM 6.32 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
原价 RM 7.90

现售 RM 6.32 (-20%)

会员 RM 6.32 (-20%)

作者 Faqih Abu Faiq Al-Minangkabawi
Hidup kita tidak pernah dapat dipisahkan daripada hajat. Selagi kita masih bernyawa, selama itulah kita memiliki bermacam-macam hajat. Orang yang kurang harta, hajatnya adalah memiliki harta yang dapat mencukupkan keperluannya. Orang yang sakit, hajatnya adalah mendapat kesembuhan daripada semua penyakitnya. Bagi seorang pelajar pula, hajatnya adalah berjaya menghabiskan pengajian dengan keputusan cemerlang, kemudian berjaya dalam kerjaya yang diceburinya. Begitulah realit 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 11.20 (-20%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 Nuraqilah Syuhaida
“Abang, mana abang pergi selama ni? Rina rindu abang...Rindu sangat-sangat...” Selepas kehilangan insan yang tersayang, Khai berubah menjadi dirinya yang dulu, iaitu seorang tomboi. Baginya, lebih baik dia mencari punca kehilangan suaminya meskipun terpaksa bertindak sendirian! Ya, Khai berani melakukannya. Demi menuntut kebenaran yang tiada siapa dapat merungkaikannya. Namun, tak mungkin Khairul dan Azman akan membiarkan Khai bertindak sendirian. Dengan bantuan mereka 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 17.60 (-20%)

会员 RM 17.60 (-20%)

作者 Saq Tottori
Lorong-lorong kat bandar ni penuh dengan penemuan ajaib. Kat bandar yang aman ni; langit, bumi, manusia dan makhluk ghaib hidup harmoni bersama. Pada masa lalu ada malapetaka dah mengubah dunia dan mewujudkan manusia dengan rupa paras berbeza. Hatoko memulakan kehidupan barunya kat Ohkokucho, sebuah bandar penuh misteri bersama seorang wanita penuh rahsia iaitu Mifune. Kat lorong-lorong dipenuhi keajaiban, Hatoko menimba pelbagai pengalaman baru. Kisah yang agak peli 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Waqiuddin Chan Wl
原价 RM 15.00

现售 RM 12.00 (-20%)

会员 RM 12.00 (-20%)

作者 Murni Aqilah
Shila bertunang dengan Ezzat. Mereka suka sama suka. Si Shila ni perangainya pelik sikit. Cepat menggelabah. Kalut tak tentu pasal. Kuat melatah. Lurus bendul. Tapi baik hati. Ezzat ni pulak kononnya cinta sepenuh hati pada Shila. Namun pada hari mereka bakal disatukan, Ezzat lari dari kampung! Tak tahulah sebab apa. Sakit otak agaknya. Tak guna! Shila punyalah kecewa... menangis tak berhenti. Dahlah satu keluarga dapat malu. Menanggung hutang lagi. Kena kutuk pulak tu. Si 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 25.60 (-20%)

会员 RM 25.60 (-20%)

作者 Aqilah Hannani
42 CITRA RESIPI KUIH CAWAN 了解更多
原价 RM 24.90

现售 RM 19.92 (-20%)

会员 RM 19.92 (-20%)

作者 Azraq
"Aku sentuh hang pun dak lagi hang dah tuduh aku nak rogol hang. Kalau aku tau macam ni jadinya, aku takkan tolong hang dari cengkaman lelaki-lelaki jahat tadi. Biar depa yang rogol hang betul-betul. Itu yang hang nak sangat kan, perempuan murahan!” – Haris Naim Fitnah yang dilemparkan kepada Haris Naim atas tuduhan mahu merogol rakan sekolahnya telah menjadi tragedi ngeri dalam hidupnya. Sejak itu, dia mula membenci kaum hawa dan tekad mahu menutup pintu hatinya kepad 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Ust. Muhammad Izzul Haq
原价 RM 7.90

现售 RM 6.32 (-20%)

会员 RM 6.32 (-20%)

作者 P. Aquina
原价 RM 7.90

现售 RM 6.32 (-20%)

会员 RM 6.32 (-20%)

Antologi Cerpen Layar Pena 2015 merupakan gabungan 20 buah cerpen yang dihasilkan oleh gabungan penulis lama dan penulis baru.Terim kasih kepada penulis -penulis,yang telah memberi kerjasama kepada Layar Pena .20 buah cerpen terbaik yang bertemakan cinta dan kehidupan ini mempunyai pelbagai kish yang berbeza ,pelbagai ini mempunyai pelbagai kisah yang berbeza , pelbagai situasi dan berlainan ,pelbagai encah dan rasa..telah kami pilih untuk menghiburkan anda.Di harap kisah-kis 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Farahie , Syaqirah
Ada orang bukan tak nak berubah tapi dia tak yakin dia boleh berubah. Dia ingatkan berubah itu pahit hakikatnya ia amat manis. 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Murni Aqilah
Alangkah terkejutnya Nomi apabila Mr. Krab yang pertama kali dia nak jumpa tu, lelaki yang bergaduh dengannya di lampu isyarat! Apa lagi, bertekaklah budak dua orang tu. Adib mula menyesal menyamar jadi Mr. Krab. Mr. Krab yang sebenarnya ialah Risham. Risham suruh Adib ganti jadi dirinya sebab dia dah bercinta dengan Kisya. Adib terima tawaran Risham itu bersebab walau dia sukakan Hazza dalam diam. Adib ingatkan... cerita sini, habis sini. Sekali Nomi langgar motornya! 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 24.00 (-20%)

会员 RM 24.00 (-20%)

作者 Nur Farhanah Ishaq
Siri Kalimah Toyyibah ini, insya-Allah mampu untuk membimbing anak-anak belajar menyebut kalimah-kalimah yang baik yang sering digunakan dalam kehidupan seharian seorang Muslim. Penyampaian cerita dan ilustrasi yang menarik diharap dapat menimbulkan minat anak-anak untuk membaca selain mempraktikkan ucapan Kalimah Toyyibah dalam kehidupan mereka. Ibu bapa juga disarankan agar dapat menemani anak-anak ketika membaca buku ini. Mintalah anak untuk mengulangi menyebut sesuatu kal 了解更多
原价 RM 31.90

现售 RM 25.52 (-20%)

会员 RM 25.52 (-20%)

作者 Murni Aqilah
ANDAI manusia bisa memilih, tidak mungkin ada yang mahu dilahirkan serba kekurangan, apatah lagi penuh kecelaan. Akan tetapi, mana mungkin itu terjadi. Kuasa ALLAH membataskan segalanya. Kerana itu, Syifa menerima segala ketentuan ILAHI dengan penuh redha. Dipujuknya hati setiap kali dicaci hanya kerana mempunyai tanda lahir di pipi. Apa pun bagi Nafisah, Syifa adalah anugerah istimewa dari TUHAN dengan kelebihan tersendiri hingga dia berhajat menyunting Syifa untuk dijadikan 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

Menerokai tiga masjid utama dalam Islam yang menyimpan pelbagai kisah, menyusuri jejak-jejak para Anbiya dan Rasul serta beribadah di dalamnya amat banyak sekali ganjarannya. Terokai tiga masjid ini dengan menelaah buku yang penuh informasi. 了解更多
原价 RM 60.00

现售 RM 48.00 (-20%)

会员 RM 48.00 (-20%)

作者 沃爾特.拉科爾
擊碎深埋在你心中的「想像的歐洲」! 台灣人心中深埋著一種「想像的歐洲」,沉迷、憧憬歐洲的歷史文化、福利國家、多元社會、人權與政治道德。然而,歐洲能維繫住自身的實踐和價值嗎?美國著名國際政治評論者沃爾特.拉科爾銳利剖析了當下歐洲所面臨的諸多困境! 政治:「歐洲國族主義」和各國主權意識之間百般糾結,金融、外交、國防政策統合遙 了解更多
原价 RM 50.05

现售 RM 40.04 (-20%)

会员 RM 40.04 (-20%)

作者 Murni Aqilah
Pernah dengar pasal Geng Mat Ngek? Ya, memang Ayu jatuh cinta dengan Shahrul. Tapi Shahrul tak senakal Geng Mat Ngek yang suka mengusik, menyakat, membahan dan mengenakan kaum perempuan. Lebih-lebih lagi ketua Geng Mat Ngek, Jeffry. Nakalnya… Bencinya dia melihat Jeffry. Namun, apa yang kita harapkan adakala lain yang jadi. Disebabkan berada pada masa, tempat dan keadaan yang salah, Ayu terpaksa menerima Jeffry sebagai suaminya. Perkara yang tak pernah dibayangkan terja 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 18.40 (-20%)

会员 RM 18.40 (-20%)

作者 Muhammad bin Abdulllah Al-Maqdi
Dalam perjuangan untuk menyebarkan agama Islam, berdakwah dalam kalangan masyarakat dan berjuang bemati-matian untuk mempertahan dan memerdekakan negara Islam yang dijajah oleh pihak musuh, melibatkan berbagai-bagai golongan dalam kalangan umat Islam. Di antaranya ialah golongan ahli-ahli sufi, yang terlibat dengan berbagai-bagai tarikat. Ahli-ahli sufi yang terlibat dalam gerakan al-Sanusiyyah di Libya berjuang dengan gigih menentang penjajahan 'tali ke atas negara tersebut 了解更多
原价 RM 11.00

现售 RM 8.80 (-20%)

会员 RM 8.80 (-20%)

作者 Abd ar-Razzaq bin Abd al-Muhsin al-Abbad al-Badr
Tauhid rububiyah: Mengesakan Tuhan yang mencipta, mentadbir dan memberi rezeki kepada sekalian alam semesta. Tauhid uluhiyah: Mengesakan ibadat hanya untuk Tuhan yang mencipta, mentadbir dan memberi rezeki kepada sekalian alam semesta. Tauhid asma' wa sifat: Mengesakan nama-nama dan sifat-sifat ketuhanan yang sempurna, kamil dan mutlak hanya untuk Tuhan yang mencipta, mentadbir dan memberi rezeki kepada sekalian alam semesta. Namun akhir-akhir ini suasana yang agak tidak h 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 13.60 (-20%)

会员 RM 13.60 (-20%)

作者 Mahmud As-Saqafi
Surah Hud menghuraikan secara terperinci kisah Nabi Nuh a.s. mulai ayat dua puluh empat sehingga ayat empat puluh lapan. Kisah tersebut dimulai dari awal mula dakwah Nabi Nuh a.s. kepada kaumnya, tindakan kaum yang mengolok-oloknya dan kaum mukminin, sikap kaum yang menentang mereka dan menuntut untuk diperlakukan seksa ke atas mereka, perintah membuat bahtera dan memberitahu tentang perihal datangnya banjir, sikap Nuh a.s yang memanggil anaknya untuk menaiki kapal bersamanya 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 11.20 (-20%)

会员 RM 11.20 (-20%)

作者 Murni Aqilah
SUATU tragedi yang menyayat hati terjadi menyebabkan Junaira dan Haziq yatim piatu, lalu tinggal di rumah Datin Ros yang sangat baik. Tetapi Nazif... menyampah sangat dengan mereka berdua. Asyik menjeling sahaja. Suka cari pasal pulak tu! Bagi Junaira, kalau nak lawan api, mestilah dengan air. Sebelum anak Datin Ros itu kenakan dia, dia mesti kenakan Nazif balik. Bila Nazif cuba menyakitkan hati Junaira, hatinya sendiri yang sakit. Junaira suka berloyar buruk. Juga suka bu 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 20.80 (-20%)

会员 RM 20.80 (-20%)

作者 藤田一□
當你愛上─   色彩、暗角、顆粒、質感的呈現,期待沖印出相片的一刻,1:1正方形寫真讓你體會底片的魅力 如果你是─   聽到Polaroid SX-70、Hasselblad、Rolleiflex就會雙眼發亮的收藏級玩家、迷戀傳統單眼相機無可比擬、絕佳色感的攝影老手、想拍出自我風景,喜歡底片、針孔、LOMO和各種奇特相機的寫真愛好者,本書,都將為你開拓全新世界,找到攝影的下 了解更多
原价 RM 57.10

现售 RM 45.68 (-20%)

会员 RM 45.68 (-20%)

作者 Abu Baihaqi
DOA DARIPADA AL-QURAN 了解更多
原价 RM 3.00

现售 RM 2.40 (-20%)

会员 RM 2.40 (-20%)

作者 Abu Baihaqi
WIRID SELEPAS SOLAT 了解更多
原价 RM 3.00

现售 RM 2.40 (-20%)

会员 RM 2.40 (-20%)

作者 Abu Baihaqi
DOA & JAMPI SYIFA' 了解更多
原价 RM 3.00

现售 RM 2.40 (-20%)

会员 RM 2.40 (-20%)

作者 Abu Baihaqi
WIRID WANITA HAMIL 了解更多
原价 RM 3.00

现售 RM 2.40 (-20%)

会员 RM 2.40 (-20%)

作者 藤田一咲
  繼《玩回底片機》之後,脫力系寫真家以「經典」為號召,細數眾多底片機,如LOMO、HASSELBLAD、Leica、MINOLTA、3D等,以及數位相機,舉凡Canon 5D Mark II、Nikon D3000、RICOH GRD III、Rolleiflex MiniDigi AF5.0等,嚴選百種以上表現優異的機種,一次給足玩家收藏的樂趣。   何謂「經典」?就是製作美善、流傳久遠,成為後世典範。   本書介紹的經典相機在在符合這 了解更多
原价 RM 57.10

现售 RM 45.68 (-20%)

会员 RM 45.68 (-20%)

作者 Liaquat Ahamed
原价 RM 70.50

现售 RM 56.40 (-20%)

会员 RM 56.40 (-20%)

作者 Aquarius X
從無始以來,古聖先賢、父母師長們都教我們要好……但是我們不教好,我們「教壞」!一般人所說的壞,不是我們要說的壞,我們所要說的壞,不是一般的壞,而是「非常壞」! 欺負弱小、結夥搶劫、仗勢欺人、背後使小手段,不是「壞」,是無能,是下流。「壞」就是敢於反抗權威、拒絕聽任命運的安排、拒絕塞進不適合自己的坑洞裡、反傳統、自己做主 了解更多
原价 RM 17.20

现售 RM 13.76 (-20%)

会员 RM 13.76 (-20%)

作者 Aquarius X
愛爾蘭帶給我們如狼的U2,尤利西斯的Joyce,天使歌聲的恩雅,永遠的詩人葉慈……現在,又有一位 Aquarius X,他35歲就賺了一億台幣的財富,然後,浪跡天涯…… Aquarius X 寫下這本「豺狼的微笑」,對成功的本質,他有著深刻的體認。漫畫家蔡志忠不但事業成功,而且樂於將自己成功的祕訣和別人分享。經由他的生花妙筆來例註Aquarius的大作,本書亦因此而增色 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 7.92 (-20%)

会员 RM 7.92 (-20%)

60件商品

*

Back to Top