0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Aisyah '找到 17 件相关商品
Filtered By
author
作者 Wardina Aisyah
Hubungan Johan dan Ayana bergolak saat orang ketiga hadir dalam rumah tangga mereka. Ayana tidak rela hidup bermadu. Namun Johan, tetap dengan pendiriannya untuk berpoligami. “Fakta mengatakan bahawa orang lelaki mula gatal bila umur dah masuk 40 tahun.” – Zayn. “Tapi Johan belum 40 tahun dah gatal nak kahwin lagi!” – Ayana. Hanya Zayn teman yang dia ada. Pada Zayn dia mengadu cerita, sehingga menimbulkan rasa cemburu di hati Johan. “Abang tak nak sa 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Syuhada , Aisyah , Era
Nasihat Nabi Kita adalah himpunan hadis-hadis Rasulullah SAW dan disertakan dengan cerita yang menarik dan penuh manfaat sebagai rujukan kepada kawan-kawan! Pelajari cara Rasulullah SAW menjaga silaturahim. Cara Rasulullah SAW bekerja dan beribadah. Serta pelbagai lagi sunah Rasulullah SAW. Selamat membaca. Semoga kita tergolong dalam kalangan umat yang mencintai dan dicintai Rasulullah SAW. Selamat membaca. Semoga kita tergolong dalam kalangan umat yang mencintai dan cinta 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Aisyah Joferi
Pstt… kawan - kawan ada tak geng yang comel, baik dan selalu buat kawan - kawan ketawa? Bagaimana pula dengan kucing yang ada geng? Apa yang geng meow ni akan buat bila berjumpa? Pasti kawan - kawan dah teruja kan? Jadi kawan - kawan kena lah baca Geng Meow! 了解更多
原价 RM 10.90

现售 RM 10.90 (-0%)

会员 RM 9.81 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Dia tidak mahu berpaling lagi. Walaupun dia terpaksa berdepan dengan pelbagai kemungkinan, dia nekad. Dia harus pergi dari dunia itu. Cukuplah selama ini dia menjadi hamba nafsu lelaki bernama Datuk Rizlan. Dia tidak mahu terus hidup bergelumang dosa seorang penzina. Saat kaki berlari pergi, nyawanya hampir melayang. Di sinilah dia dipertemukan dengan seseorang yang telah menyelamatkannya. Membawa dia ke dunia baharu. Dunia yang akhirnya memerangkap seorang Maya Adriana un 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
SUPERHERO HATI 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者  Farah Aisyah Ahmad , Abdul Hakim Othman
Bulan Ramadan menyimpan banyak limpahan rahmat dan kasih sayang Allah SWT. Allah SWT amat pemurah untuk merahmati setiap amal ibadah hamba-Nya dengan pelbagai ganjaran pahala. Lantas, menjadi tugas hamba-hamba-Nya pula untuk berebut-rebut meraih sebanyak mungkin ganjaran daripada-Nya. Tidak kira sama ada lelaki, wanita, orang tua atau orang muda, semuanya berpeluang menikmati ganjaran pahala daripada-Nya. Cuma, ada beberapa kemusykilan yang masih wujud tentang hukum-hakam da 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Farah Aisyah Ahmad , Abdul Hakim Othman
Ketahuilah bahawa wanita merupakan makhluk Allah yang sangat mulia. Wanita menjadi seindah-indah perhiasan dunia. Wanita pembawa bahagia, pendamai jiwa. Wanita pelengkap kepada dua jiwa; seorang jejaka maka seorang lagi wanita. Wanitalah tonggak penting dan watak signifikan yang rancak memacu kemajuan. Baik intelektual mahupun spiritual. Sudah terlalu banyak bukti ditonjolkan melalui cerminan zaman. Lantas ketahuilah bahawa Islam tidak sekali-kali merendahkan wanita. Islam d 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Walau badai melanda, aku tetap setia... Aku hanya menumpang kasih dalam sangkar hatimu… AISYAH, hidupnya tidak seindah yang disangka. Dalam usia yang muda, dia kehilangan kedua ibu bapa. Pada Mak Su Ainin dan dua orang anaknya dia menumpang teduh. Tetapi dia dilayan tak ubah seperti seorang hamba. TENGKU ISKANDAR, dia punya segala-galanya namun gaya hidupnya tidak digemari Tengku Maria, membuatkan ibunya itu bercadang untuk menjodohkannya. Rimas dengan desakan hidu 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Aisyah Rofi'ie
Sudahkah kita mengumpul kebajikan untuk menempah tiket ke syurga? Persoalan itulah yang seharusnya timbul di setiap benak fikiran Muslimin dan Muslimat. Berdasarkan sebuah hadis, apabila seseorang Muslim itu meninggal dunia, akan terputuslah segala amalannya dengan duniawi kecuali 3 perkara dan is termasuk sedekah jariah, ilmu yang diajarkan kepada orang lain serta doa dari anak yang soleh. 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Aku hanya menumpang kasih dalam sangkar hatimu… AISYAH, hidupnya tidak seindah yang disangka. Dalam usia yang muda, dia kehilangan kedua ibu bapa. Pada Mak Su Ainin dan dua orang anaknya dia menumpang teduh. Tetapi dia dilayan tak ubah seperti seorang hamba. TENGKU ISKANDAR, dia punya segala-galanya namun gaya hidupnya tidak digemari Tengku Maria, membuatkan ibunya itu bercadang untuk menjodohkannya. Rimas dengan desakan hidup, Tengku Iskandar mengajak Tengku Haziq be 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Era , Saadah , Siti Aisyah
Papa belikan Amani sebuah basikal baharu. Alhamdulillah, gembiranya Amani. Ketika bermain basikal bersama Husna. Husna hendak meminjam basikal Amani. Ish, mana boleh. Mama pula belikan Amani sebuah buku cerita baharu. Kali ini, Raidah pula hendak pinjam. Mama masak ikan bakar. Sedapnya... Tapi, Mimi mahu ikan bakar Amani. Ish... Ini Amani punya lah. Tapi, ada sesuatu yang buat Amani sedar betapa indahnya jika kita berkongsi sesuatu yang kita miliki. Kalau kawan-kawan nak tahu 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Kehilangan orang tersayang tiga hari sebelum majlis perkahwinan mereka merupakan tamparan hebat dalam hidup Tengku Rayyan. Sejak hari itu, hidupnya berubah. Dia menjadi seorang yang gemar menyendiri dan menyibukkan diri dengan urusan kerja. Sikapnya ini menimbulkan kebimbangan di hati Ku Ana. Bersama Qisya, Ku Ana menjalankan misi mencari jodoh untuk Tengku Rayyan. Namun semuanya gagal apabila Tengku Rayyan sering mengelak bila diajak berbicara soal jodoh. Cintanya pada ar 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Wardina Aisyah
Zara gadis yang cantik. Tapi cinta sentiasa tidak menyebelahinya. Kegagalan cintanya dengan Ajib membuatkan dia bangkit semula dengan keazaman baru. Hari pertama melangkah dengan azam baru... “Macam mana ni awak memandu?” – Hakimie “Minta maaf la encik. Saya pun bukan suka-suka nak main brek-brek ni.Tapi... yang encik ni tiba-tiba je berhenti kenapa?” – Zara Walaupun dia yang salah tapi dia tak mahu mengakui kesalahannya. Bencinya dia bila lelaki itu turu 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Aisyah Joferi
Inilah kisah tiga sekawan, Geng Meow. Mereka selalu bermain bersama-sama. Kadang-kadang, mereka bercakaran tapi kemudian bermaafan semula. Sebab itulah, mereka menjadi kawan baik yang happy dan aktif! Jom baca kisah Geng Meow! Kami bukan sebarang kucing! Kamilah Kelabu, Tompok dan Cokelat atau lebih dikenali sebagai Geng Meow. Geng Meow adalah kucing yang nakal tapi feminin. Geng Meow juga solehah dan comel. Meowww! Meowww! Meowww! 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Eradah , Siti Aisyah
Assalamualaikum, kawan-kawan! Kawan-kawan nak tahu tak, mama Amani selalu mengajar Amani agar membiasakan diri membaca doa-doa harian ketika hendak tidur, bangun tidur, mengulang kaji pelajaran dan banyak lagi. Mama kata, doa-doa ini adalah untuk menunjukkan rasa syukur kepada Allah SWT dan memohon kebaikan tas setiap kerja yang kita llakukan. Dalam buku ini juga mengandungi: Pesan Nabi, Doa Harian, Cerita Amani 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

作者 Era , Saadah , Siti Aisyah
Cuti sekolah ini, Amani dan Along berkhemah tanpa papa dan mama. Seronok tau! Amani dan Along bermain dan berbual bersama. Tapi, tiba-tiba... Guruh berdentum dengan kuat! Hujan pun turun dengan sangat lebatnya. Amani takut! Amani dan Along hanya duduk di dalam khemah. Setelah hujan berhenti, Amani nampak ada dua lembaga hitam di luar khemah kami. Lembaga apakah itu? Amani perlu cari idea untuk menyelamatkan diri. Kalau kawan-kawan nak tahu apakah idea Amani, jomlah baca buku 了解更多
原价 RM 9.90

现售 RM 9.90 (-0%)

会员 RM 8.91 (-10%)

17件商品

*

Back to Top