0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Anisa '找到 16 件相关商品
Filtered By
author
作者 Dr.Nur Hanisah
Kehamilan bukan semata-mata menjadi (bakal) ibu, bahkan ia hadir dengan pelbagai harapan, tugas dan tanggungjawab lain. Ia proses alami yang amat besar nilai manusiawinya. Lantaran itu, gelaran ‘ibu’ dan segala keistimewaannya hanya dikalungkan ke leher dan bahu seorang wanita. Perjalanan dari mula hamil, kelahiran, seterusnya menyusu dan mendidik anak, sekalipun indah, tidak terlepas daripada ujian dan komplikasi. Kadangkala mendorong para wanita terpilih ini ke sudut 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Ustazah Dr. Anisah Ab Ghani , Ustazah Maznah Daud
Wajah Wanita memfokuskan perbincangan berkenaan muka atau wajah wanita dengan membawakan pengertiannya menurut syariat Islam, memperjelas batas atau sempadan muka dan jenis-jenis bulu yang tumbuh di muka. Penulis juga menerangkan hukum bagi perkara-perkara berikut: - Menutup muka di hadapan lelaki bukan mahram. - Tabarruj. - Menggunakan kosmetik dan alat solek. - Mencabut atau mencukur bulu di wajah. - Bertatu dan menjarakkan gigi. - Pembedahan kosmetik dan rawatan kecantikan 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Dr. Nur Hanisah
"Best ke belajar medik kat India? Dengar cerita, banyak mayat kat sana." "Wah!Belajar kat India? Jumpa Shah Rukh Khan?" "Oh, belajar kat India! Reti la ni cakap bahasa Hindi?" Pelbagai soalan menghujani aku apabila aku memberitahu aku seorang pelajar perubatan di sebuah universiti di India. Tidak semua orang fasih berbahasa Hindi di India. Setiap daerah ada dialek mereka yang tersendiri. Tu belum cerita pasal gaya angguk kepala pun dah macam geleng kepala. Bayangkan kala 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 塔妮莎·秋恩朋 , 婫拉媞妲·侖樂昂葛雅
全年齡!零基礎! 無論你幾歲,通通說得出口!   超萬用!超百搭!   只要你會A-Z,就可以開口說英文!   《全年齡!零基礎!用156組會話學英文》,   「國外出差」、「出國進修」、「打工度假」必學的口說攻略!   只要156組超級好學的會話,   萬種話題舉一反三隨你說!   沒有英文程度限制,一定學得會的英語會話!   只要156組生 了解更多
原价 RM 58.35

现售 RM 58.35 (-0%)

会员 RM 52.52 (-10%)

作者 Anisa , Chuyada , Kongphum
  香醇牛奶、時令海鮮、正宗拉麵、鐵板烤羊肉,樣樣必吃;   札幌電視塔、小樽運河、函館夜景、旭川動物園,點點必去!   北海道這麼大,要用最精省的時間,玩到最了無遺憾;   必去景點這麼多,請用最省心的方式,規劃最走心的獨特旅程!   夏天有一望無際的薰衣草花田、拼布之路,   冬天有獨一無二的滑雪、燈祭、賞流冰活動;   了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 44.00 (-25%)

会员 RM 44.00 (-25%)

作者 Dr. Nurhanisah , Dr. Siti Fairu
Akhlak merupakan cerminan daripada pancaran keimanan yang telah meresapi dan menepati dalam hati seseorang. Oleh sebab itu, akhlak yang lahir daripada seseorang merupakan tindak balas automatik daripada minda bawah sedarnya tanpa boleh dibuat-buat. Jika baik imannya, maka baik akhlaknya. Begitulah sebaliknya. 了解更多
原价 RM 75.00

现售 RM 75.00 (-0%)

会员 RM 67.50 (-10%)

作者 塔妮莎·秋恩朋
全年齡!零基礎! 只要你會A-Z,英文從此變簡單! 超簡單!超好學! 樓上揪樓下,阿公揪阿嬤,爸爸揪媽媽, 8-88歲通通看得懂! 《全年齡!零基礎!用320個句型學英文》, 年度「親子共讀」、「自修家教」、「課外讀物」最佳必備教材! 只用320個超級簡單的句型, 一次讓你學好英文!   保証能開口、一定學得會!   學好句型,聽、說、讀、寫樣樣 了解更多
原价 RM 58.35

现售 RM 58.35 (-0%)

会员 RM 52.52 (-10%)

Mengganggu! Itu sahaja yang dapat kita gambarkan apabila berbicara mengenai kelibat. Hidup kita yang tenang sering terganggu oleh ‘si kelibat’ yang sengaja mahu melihat kita dalam keadaan takut. Kelibat, usah biarkan diri kita diselubungi ketakutan ___ Syafeza Sauli Faten Anur Harith Hakeem Zafirdani Norhanisamila Nurdilla Zaini Izzati Mukhali Norzaymah al-Rashid Web Sutera Baharuddin Sairi Chua Pei Yong Azizon Othman Qa 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

Hospital. Lazimnya, kita menggambarkan hospital sebagai tempat untuk mendapatkan rawatan. Tetapi, dalam naskhah antologi cerpen Hospital ini, para penulisnya menggambarkan hospital daripada sisi lain – sisi gelap, suram yang penuh misteri serta mistik. Melalui olahan yang mendebarkan jantung, para penulis berjaya membawa keseraman sebuah hospital kepada sesiapa sahaja yang membacanya. Hospital, menggabungkan 20 orang penulis dengan penghasilan 20 buah karya cerpen 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

Kali Pertama, membawa pelbagai makna dalam hidup. bukan sekadar kali pertama kita buat jahat pada orang lain atau orang lain buat jahat kepada kita. Kali pertama kita bunuh orang. Kali pertama kita jumpa dengan alien. Kali pertama ditegur dengan hantu dalam kereta. Kali pertama pembongkaran rahsia besar dan macam-macam lagi. Biarlah kali pertama itu menjadi kali pertama yang bermakna dalam hidup anda. 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

Ayah; orang kata tak kahwin tak boleh jadi ayah. Ingat kalau kahwin tu lesen layak jadi ayah? Ada ayah watak putih. Ada ayah watak hitam. Umpama musang berbulu ayam, harapkan pegar, pegar makan padi. Utamanya kita dengar, ayahlah pemimpin kita sedari kecil. Sebatan ayah yang menjadikan kita manusia pada hari ini. Ada ke ayah yang jadi ibu? Siapa ayah? Selami hati 21 penulis yang menyulam 21 kisah ayah. ——— Muhammad Faizal Ramizah Ramli Muhammad F 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Dr. Anisah Adbul Ghani
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 龔熙媞 , 湯妮莎
要把英文學到很好,真的很難!   但要用英文交朋友,真的真的很簡單!!   當你走出台灣,迎向全世界,   你會遇到二種人,   一種是「英語系」國家的朋友,   一種是「非英語系」國家的朋友。   英語系國家的朋友,就算你亂講一通他們也聽得懂,   就像老外講中文,就算講得再差,你也能懂其意思。   而非英語系國家的朋友 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Iris Ixora , Hanisah Othman , Lynn Dayana , Zakiah Abd.
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Hanisah Shamsudin , Halimah Mohd Ibrahim
Kehilangan pesawat MH370 dan penembakan jatuh pesawat MH17 adalah seolah-olah suatu kejadian yang sama sebagai suatu peristiwa tunggal yang merangkumi perancangan utama yang dibuat selama beberapa tahun, inter alia untuk mendominasi dan menawan rakyat di Malaysia! Penerbitan kecil di tangan anda ini meminta untuk menukar yang keruh kepada yang jernih. Iktibarkan diri dalam perjalanan yang dipandu dalam linkungan muka surat ini untuk memeriksa bukti- bukti tersembunyi yan 了解更多
原价 RM 39.00

现售 RM 39.00 (-0%)

会员 RM 35.10 (-10%)

作者 Ustazah Maznah Daud & Ustazah Dr. Anisah Ab Ghani
Semuanya Tentang Kecantikan, Perhiasan, Aurat dan Pergaulan! > Panduan yang sangat istimewa buat wanita. > Berbentuk soal-jawab. > Lengkap dengan dalil yang jelas dan mudah difahami. > Ilustrasi yang cantik dan menarik. ✔ Hukum melihat dan menyentuh aurat antara suami isteri ✔ Melihat dan Menyentuh Bukan Mahram ✔ Bertelanjang Ketika Bersendirian ✔ Pergaulan lelaki - wanita, sejauh mana dibolehkan? ✔ Melihat dan Menyentuh Aurat Ketika Darurat ✔ Hukum 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 21.00 (-0%)

会员 RM 18.90 (-10%)

16件商品

*

Back to Top