0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' GEMPAK STARZ '找到 34 件相关商品
Filtered By
publisher
作者 Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 17.90 (-19%)

会员 RM 17.90 (-19%)

作者 Solar Team , Monsta
Jilid 2 - Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyedari bahawa Ironbeard perlu dihentikan dalam apa jua keadaan, walaupun terpaksa mengetepikan syak wasangka dan bekerjasama 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 C2V
Tina dan Steve murid baru di sekolah. Mampukah mereka berkawan dan berbaik dengan murid lain? Belajar cara untuk berkawan, selesaikan konflik, mengenal pasti kawan buruk dan menghargai kawan baik bersama Tina, Steve dan kawan sekelas baru mereka! 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 King Kong
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Takasi
Eh, macam-macam idea dah dicurahkan tapi misi masih statik dan tak ke mana. Sampai bila nak tunggu? Beralah dan mengalah? Tu bukan cara tiga ekor Raja Miau ni kononnya. Berani berjuang sampai titisan peluh yang terakhir. Masalahnya... berani dan berjaya ke? Hahaha! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Jo , Kin
Impian belajar kat sekolah pilihan Jen musnah bila ayah menghantarnya ke Wonderville mencari mama. Dahlah tu terpaksa hidup bersendirian dan cari duit sendiri. Dalam diam-diam Jen mahu pulang ke Pekan Manusia dan tinggalkan Wonderville. Tapi boleh ke Jen ikuti kehendak diri dan membantah rancangan ayah? Adakah dia terus melayan kerenah kawan-kawan luar biasanya (baca: pelik)? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 14.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Tiba - tiba je ada pulai misteri muncul kat lautan Pasifik. Apa lagi… Nobita dan kawan - kawan mula belayar untuk mencari harta karun. Tapi ketika meredah lautan, lanun pula muncul tiba - tiba?!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Mesin Siasatan Bulan telah merakam satu susuk putih. Nobita beria - ria mengatakan ada arnab di bulan namun seperti biasa, dia tertawakan kawan - kawan yang lain. Nobita gunakan alat rahsia Doraemon,Lencana Tubuhkan Kelab Beza Pendapat dan kemudian, apa yang terjadi?!!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa kaki robot gergasi dan bola sfera biru di Kutub Utara. Seperti mendapat signal daripada bola sfera itu, satu per satu bahagian robot turun ke laman rumahnya! Doraemon dan Nobita terus memasang robot tu di Dunia Cermin dan jadilah robot gergasi dipanggil Zanda Claus. Tapi tiba - tiba muncul gadis bernama Riruru yang mengaku pemilik Robot tu. Rupa - rupanya Riruru dan Zanda Claus dihantar ke Bumi untuk jadikan manusia ini hamba. Mampukah Doraemon, Nobita dan kaw 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita teringin menyelam selepas mendengar pengalaman hebat Suneo. Lalu Doraemon keluarkan set peralatan air palsu termasuklah Tikar Kolam Ikan. Tetapi Ketika sedang berseronok, seorang gadis cantik muncul dari dalam air palsu tersebut..! Dan tiba – tiba ketua puak ikan pelik dating nak curi Pedang Lagenda puak duyung!! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Fujiko F Fujio
Nobita dan kawan – kawannya ambil keputusan untuk buat fiem mengenai hero. Diorang berlima jadi hero yang dipanggil ‘Pelindung Galaksi ‘ dan mula rakam kisah masing – masing yang melindungi keamanan angkasa. Tapi… apa cabaran yang sebenarnya menanti diorang? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 12.00 (-0%)

作者 Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Roh Legenda Amerika Korang percaya pada hantu? Di Amerika Syarikat, walaupun di bandar kecil, korang boleh mendengar penduduk tempatan bercerita tentang kisah hantu. Banyak bandar besar juga digelar bandar hantu kerana latar belakang sejarahnya yang istimewa. Banyak legenda iblis, pontianak dan makhluk asing... 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 16.00 (-0%)

作者 Foong Zin Yi
Gadis cun bernama Amanda baru saja pindah sekolah. Cikgu menempatkannya bersebelahan Norman. Namun misteri plaster di pipi kiri si gadis cetuskan tanda tanya! Norman pula tak keruan apabila bersama Amanda. Virus cinta dah menular ke? "Maafkan saya. Saya tahu saya bersalah. Saya ni memang pelupa. Orang penting dalam hidup saya pun saya boleh lupa. Tapi saya betul-betul minta maaf. Saya sanggup buat apa je kalau awak sudi maafkan saya!" Amanda terus bangun dan merenu 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 45.00

现售 RM 45.00 (-0%)

会员 RM 45.00 (-0%)

作者 Asato Shima
Hoshikawa You merupakan kawan sepermainan Towa dan juga ahli sihir yang semakin pupus sekarang. Bila ahli sihir lelaki mencapai usia 17 tahun, dia dikehendaki sarung cincin janji pada gadis istimewa yang rapat dengannya. Yang terbayang di mata You sekarang cuma Towa seorang. Tapi apa agaknya yang merunsingkan You? Kompilasi terbaik Asato Shima mengandungi spin-off komik 'Sayangku Mr. Witch' dan tiga kisah lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 August King
Setelah memiliki jantung raksasa paya, Atu dan Bhir meneruskan kembara ke Padang Pasir Matahari Merah untuk mencari ramuan ajaib seterusnya iaitu permata……KALA JENGKING MERAH! Khabar angin mengatakan makhluk ini sangat buas dan menakutkan. Sudah pastinya, misi kali ini boleh mengancam nyawa Atu dan Bhir! Adakah mereka akan berjaya memiliki ramuan kedua ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kino / Leo / Steven
KAPPA VS MERMAID WHICH SURFACES? With the forbidding shadow of otherworldy intrusion looming large, it's business as usual for Ray and the other X-Sector wannabes when malfunctioning machines send them seeking a solution to the land of the rising Sun! With Belle meeting a fellow fan, our heroes set off after the elusive kappa! Thrown in the deep end, things hardly go swimmingly as the past beckons once more and a hidden horror creates chaos! Looks like its enter at your own 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Redcode/ Albie
Kompilasi ini X – Venture rentasi zaman serangga gergasi apabila Pengkalan X – Central dilanda gemba bumi, Dr. Da Vinci, Kak Diana, Remy dan ahli lain secara tidak sengaja transmisi ke Zaman Kambria 541 juta tahun lalu. Mereka terperangkap dalam era Paleozoik. Keadaan menjadi semakin genting, mereka berdepan dengan cabaran di kejar dinosaur. Rasai keterujaan di luar jangkaan dalam kompilasi 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 KEITH
Buat julung kali…Keith's Rewind merangkumi 23 karya yang tak pernah dikompilasi sebelum ini. Ni lah peluang korang kenali sisi lain Keith bukan setakat Lawak Kampus dan Wasabi. Wahh.. Jom kita terokai genre lain Keith, nostalgia, mecha, sci - fi, seram, misteri dan komedi romantik. Rugi tak beli! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Lawak Kampus kali ini lain daripada lain! Nikmatilah kompilasi cerita pendek Lawak Kampus +1 kisah spesel ini!!! Dapatkan barangan eksklusif SARUNG KUSYEN dengan setiap pembelian PEK SPESEL LAWAK KAMPUS ADD ON!! Hanya boleh didapati di Popular! 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 20.00 (-0%)

作者 Yap Zhuo Yu
Di mana-mana sahaja kampung dalam dunia ini, pasti ada kisah misteri atau legenda seram yang disampaikan dari mulut ke mulut atau dialami sendiri oleh penduduknya. Ketika zaman kanak-kanak, apabila cerita seram ini dikongsikan, barangkali ada yang sukar melelapkan mata. Namun, seandainya ia berlaku setelah anda dewasa, adakah anda masih mempercayainya? 'Aku Dengar Kat Kampung Ada...' pasti buat anda tidak senang duduk! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jekyll Gyzma
GOL!!! Perkataan keramat yang membuatkan Rayzal menanam impian menjadi bintang bola sepak bergaji besar suatu hari nanti. Namun ego yang tercalar membuatnya tersungkur di pertengahan jalan. "Kau tak boleh sia-siakan bakat kau tu, Ray." "Tak ada siapa peduli pun kalau aku berhenti main. Ramai lagi pemain lebih hebat dari aku." "Aku tak peduli pasal orang lain. Aku hanya ambil berat pasal kau." Namun bila peluang diberi... Rayzal masih tidak faham apa yang berlaku seke 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Candy Factory
Demi mengekalkan persahabatan dengan Mia, Cello (nama sebenar: Adam) berusaha untuk perbaiki diri sebagai seorang pelajar. Tetapi sekumpulan budak nakal terus mengganggunya dan menipu Mia dengan mengatakan mereka sahabat baik Cello. Bagaimana Cello cuba menjadi yang terbaik dan menjauhkan diri dari kumpulan tersebut? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 陈婷芳
这女生到底是怎么一回事?他都没有怪她突然缠着他了,她竟然还厚着脸皮地跟在他身边,时不时冒出来吓一吓他当作消遣,是觉得他在生活还不够倒霉吗?咦?等等!她就是这次考了第一名的依?如果由她来教他功课,他不就可以脱离最后一名的行列了吗?可是……她不是已经…… 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Nicole Bibi
"Tak ada apa-apa pun kat sini!" "Eh, apa tu? Macam mana 'dia' boleh ada kat situ?" Sebenarnya, kau dah masuk ke alam lain! Laman belakang; tempat lakukan pelbagai aktiviti. Tapi kemunculan 'dia' buat hidup korang huru-hara. Berani ke korang nak jejak tempat tu lagi? Lebih baik korang berhati-hati. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Blast Team
Kapten Kelab Badminton Aspen Heights, Sophia datang ke Sekolah Pine Hill untuk membalas dendam atas kekalahan Yancy. Mampukah Zack, menewaskan kapten Kelab Badminton? Pada masa sama, Miya tahu sesuatu dari bekas kapten mereka yang lama menghilang... 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Clay
X-VENTURE KRONIKAL NAGA II 01: PEMBELA UNGGUL · GRIFFIN 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Dengan tragedi yang menimpa Bumi, adakah pengakhiran semakin menghampiri?Berdepan dengan ugutan Dark Warlocks dan tekanan dari pihak atasan, pimpinan Pengarah Emma dipersoal! Dalam masa yang sama, Sky yang sudah lama bersedia dengan ancaman dari Rorotti telah mencipta senjata hanya Remy boleh aktifkan. Adakah nasib Bumi kini bergantung kepada Remy? Telusuri pengembaraan Remy dalam misi pencarian senjata buatan ayahnya di SEGI TIGA NAGA! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

34件商品

*

Back to Top