0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Kadokawa Gempak Starz '找到 159 件相关商品
Filtered By
publisher
作者 Dreamer
Pernah tak terbayang topeng hiasan di dinding tiba-tiba senyum kat korang? Bukan setakat senyum, dia boleh datang jenguk malam-malam lagi! Senyuman topeng macam nilah buat Nina cabut lari bila nampak kat kedai. Ditambah lagi kawan baiknya Melly tiba-tiba ghaib, Nina jadi seram. Jangan kata Melly ghaib sebab topeng tu...?!! Kompilasi kisah ngeri berkisar 'sang mawar' pasti menghantui siri 'Black Rose'! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Disebabkan insiden lepas, Ji-won risau kawan-kawan barunya akan rasa dia membosankan. Untuk jadi lebih menarik, dia masuk kumpulan Extreme Challengers dan melakukan 'cabaran' yang agak biadab. Mampukah Joni, Emilia, Mia dan Chuuni menyedarkannya sebelum terlambat? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Air Team
With Matthew Incarcerated, Is the Ibyon Threat Quelled once And For All? Escorting Matthew to his new home in the Bureau's southern supermax penitentiary, Rain and Stone look forward to finally chilling out! After all, stuck within the most inescapable alien lock-up, depowered and under the unrelenting glare of the Warden, what could Rain's human-hating nemesis get up to? Even so, Sean can't shake the nagging dread journeying down his spine! What have our heroes to worry a 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Jo & KIN
Dead Moon Town 'Aku tak boleh. Aku... takut...!' Saat berdepan serangan makhluk bengis lagi rakus, langkah Van menjadi kaku. Bayangan ngeri nyawa ibu dan ayah direnggut makhluk kejam tu mula diulang tayang. Namun pada masa yang sama, Van tahu dia perlu teruskan hidup! Bersama rakan lain yang berdepan trauma sama, Van sertai akademi latihan yang mempersiapkan mereka menghadapi raksasa di luar tembok kota. Pertarungan manusia vs makhluk luar tembok... siapa akan selamat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Sekolah Rendah Tunas Murni mengadakan satu program eksplorasi kerjaya untuk beri peluang kepada murid-muridnya merasai sendiri alam pekerjaan berbeza. Tetapi Pockey dan Noel menulis respons yang mengarut dalam borang aspirasi kerjaya hingga menimbulkan masalah. Apa cita-cita mereka? Apakah aspirasi mereka sebagai orang dewasa nanti? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Mountain Top Studio
Lakukan Sendiri Jika Mahukan Yang Betul! Charles bertekad menghentikan sindiket pemburuan haram, Dia menyamar sebagai anak kapal yu haram. Jason yang datang menyelamatkan Charles terpaksa bergelut dengan buaya air masin ganas. Namun kebenaran yang terbongkar amat mengejutkan! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 VARIOUS ARTISTS
Dia dah datang! Kalau korang rasa bulu roma dah meremang, tu tandanya… Di sebalik mata kasar, bermacam entiti sentiasa berlegar. Mula-mula mungkin hanya memerhati. Lepas tu boleh jadi makin mengganas dan mengacau keharmonian hidup korang. Tapi jangan sampai kewarasan akal mengaburi setiap tindakan. Diorang bukannya raih simpati. Muslihat dan musibat jadi teman hakiki. Kompilasi pertama AKU DENGAR KAT... kini menyelinap! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Sango Harukawa
Takdir agensi detektif dan seluruh dunia diamanahkan pada seorang gadis bertubuh kecil, Aya yang memikul Bram sambil melarikan diri tanpa arah. Penjara Meursault pula tiba-tiba diserang Gogol. Gogol cadangkan pada Dazai dan Dostoyevsky untuk bermain permainan escape game hidup atau mati. Dazai main permainan tu dengan Sigma yang datang dengan Gogol, tapi muncul pula rakan Dostoyevsky yang tak dijangka...! Agensi detektif VS Anjing Pemburu dan Dazai VS Dostoyevsky... Ti 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Against Bullying There's a new student in the academy. While he looks cool, tall, and handsome, he is, in fact, timid inside. Realising this truth, the class monitor spreads rumours and plays pranks to create conflict between Charles and the new kid. Can Joni, Emilia, and Mia help the poor boy? 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-44 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 38.00 (-0%)

作者 Zint
Sejak sertai Fistlogic Tournament, hidup Rev mula berubah. Personalitinya yang berani dan kuat semacam bila pakai topeng juga jadi tanda tanya. Rev ada masalah kecelaruan identiti ke? Lepas menyaksikan kehebatan seorang gadis dari pasangan kembar menang perlawanan, darah Rev menggelegak. Dia perlu kalahkan gadis tu untuk buktikan dia paling berkuasa! Bertemu beliung dengan ruyung! Siapa pasangan kembar yang bukan calang-calang ni? Mungkin ke kali ni kejayaan tak berp 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.80 (-10%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nicole Bibi
Kecoh Kat Padang Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Pada waktu siang, padang jadi tempat rekreasi. Tetapi bila waktu malam sunyi sepi. ia mungkin jadi tempat khas yang 'orang lain' guna. Walaupun sekadar berjoging, korang kenalah hati-hati. Jangan sampai diorang sergah korang nanti. Nanti kecoh semua orang kat padang! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Prince Albert of England, who never puts on any airs, always takes the initiative to care for others. One day, he is infected by an unknown virus and falls into a coma! Will Prince Albert be able to recover from the infection and wake up? How will Alex and the other Princes help him defeat his invisible enemies? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Solar Team
BECOMING THE BEST! TEAMING UP WITH THE ENEMY! Alex hires Jackal to help deal with the formidable Miss Crowbone, who inevitably shows up while the team searches for clues to lift Lulu's curse. This time, the team manages to learn more about their enemy and discovers a way to undo the curse - defeat the deadly Valkyrie! Because the Valkyrie proves too strong an opponent, Alex invites Miss Crowbone to bring down the Valkyrie together! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Air Team
Will Stopping To Smell The Flowers Be The Last Thing You Ever Do? Dr Todd's brilliant breakthrough wows the world with a watermelon wonder pollinated, not by bugs, but by the breeze! Surely this must mean more melons for more people? Wrong, it means more mayhem for Rain, Sean, and Stone! Exposure to the genetically-altered growth factors produces an unforeseen unfortunate deadly reaction! A crucial consult to prevent pandemonium is undone when bad guys unleash the unthinka 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Black Ink Team
The dinosaurs that once ruled the world or the bountiful beasts of today, which will prevail? To settle the debate, Rain and Jake's teams square off to prove which creatures will be crowned champions! Strap yourself in as we enter 8 fantastic, feral, hitherto impossible face-offs! Ever seen a Triceratops face a Caucasus Beetle? What about an Allosaurus taking on a Siberian tiger? No? Trust me, you don't want to miss these epic battles! Triceratops VS Caucasus Beetle Al 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Asraf Shaari
“Jangan takut. Abang tak makan orang… hehehe… siapa nama adik,” ulangnya kembali pertanyaan yang masih belum dijawap. “Ru…Rusydi.” “Nak masuk bengkel baru abang? Hehehe…” Budak lelaki bernama Rusydi menggeleng sambil membimbit kemas begnya. Matanya tertancap pada pintu bengkel yang sedikit terbuka. Ada kepala manusia sedang telentang menjengah matanya. Melihat kesan darah di tangan lelaki depannya, dia yakin ada tragedi ngeri telah berlaku. Mister 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 KAORU & DREAM CATCHERZ
SIRI CANDY KOMPILASI SAHABAT SELAMANYA 01 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Mountain Top Studio
What Responbility Do We Have When We Change The World? Teaming up with their former classmate, Hanifa, Leon and Jason's trip to the receding Aral Sea takes a downward turn when engine trouble strands them in the middle of the Aralkum Desert! Lost in the merciless waste, Jason's survival savvy soon becomes their only and best hope of making it out in one piece! With scant resources, they're soon beset by horrendous heat, difficult decisions, and hounded by hungry scavengers 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Dhaluu dari Maldives kembali dan dia banyak berubah. Dia mengajak ahli Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) bekerjasama membina sebuah taman tema dengan landskap semula jadi dari pelbagai tempat seluruh dunia. Adakah projek ini berjaya dilaksanakan dan mendapat keizinan Pengetura Evan? Apakah cabaran yang menunggu mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 San San
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Neko
Habislah! Joni tak boleh berhenti bensin. Kenapa? Sebab hidung dia sensitif dengan habuk. Dia tidak berhenti-henti bersin apabila terdedah pada habuk. Jadi, dia perlu pastikan kawasan sekelilingnya bersih. Mampu ke dia buat semua tu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Shiduru Onda
Tao, gadis pawang yang cukup taat dan menyanjungi Raja Shou. Malangnya, Raja Shou mangkat bila dikhianati bapa saudaranya sendiri. Tao sukar menerima kenyataan itu. Namun, dia sanggup buat apa saja termasuk hidupkan raja guna jampi terlarang...? Kisah fantasi sakti tentang raja yang hidup semula demi negara dan gadis pawang istimewa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
This special Candy Series Friends Forever Complation includes volumes 01 to 03 of the series and an extra eight pages of new comics featuring grown-up Joni, Emilia, and Mia! It is the perfect collector's item for Candy Series fans! Within it, you will find the beginnings of Candy JEM's beautiful and sweet friendship and a sneak peek into the future too! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 Clay
Finding themselves lost in an alien world, Sean, Stone, and Yuna face a whole new world of magical mayhem with the unwitting aid of allies old and new! Intent on finding the missing Rain and exploring the myriad marvels the world of Fan-Tsi has to offer, our heroes come up against a few familiar, not so-friendly faces! Back at safehold, Leona's patience with the would-be dragon egg thieves reaches breaking point!How will The Seekers fare in a realm of unknown danger and derr 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 Zint
Setelah melalui pelbagai cabaran berliku, pertandingan lumba pertama Alif kini tiba! Dengan kehebatan skil lumba diasah, pasti kemenagan dalam genggamannya!Tapi... tak semudah tu Alif nak menang. Persaingan sengit di antara dia dan Nafiy menunjukkan sebaliknya. Dapat tak Alif kalahkan Nafiy dan menjadi sang juara?Paling penting, boleh ke Alif buktikan pada keluarga terutama ayahnya yang dia bukanlah sekadar 'rempit lumba malam'Saksikan kesudahan kisah Alif dan cinta pertamany 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Wilson Lew
With Rain seemingly lost in the fantastical realm of Fan Tsi, it's all that Yuna, Sean, Stone, and the Seekers can do to try and seek a way in to him to the world we know! The only one with the key to the other side is the elusive Morbis, one of the 6 magical envoys from another world! Getting his help will not prove easy, not when he has his own agenda! Trials and treachery await our heroes, as does THE LONE SENTINEL! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ryoji Hido
Yasao sangat sukakan kendo. Dia ada masalah nak fokus dan selalu lemah bila berdepan dengan gadis.Bila Yasao berjumpa Suzune, gadis kendo yang cantik dan ...... dapat tahu identiti suram Sassa, rakan lelaki sekelasnya ...... barulah aktiviti kelab ni bermula secara serius!Terimalah kisah remaja lelaki Kelab Kendo yang berlaku sepanjang musim panas! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Blast Team
Zack mendapat tahu Richard dan Timothy ingin keluar Kelab Badminton Pine Hill. Ketika mencari mereka, dia bertembung dengan Dean yang sedang bersedia untuk mencabar pemegang lencana Ular Berganda. Maskman mahu membantu Dean tetapi mereka tidak handal dalam permainan beregu. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Cikgu Andrew, bekas guru Krez yang lumpuh ditangkap kumpulan gengster Mr. Gunn. Demi menyelamatkan cikgunya, Krez terpaksa berdepan misi berbahaya; hapuskan geng snake pitt! Tapi yang peliknya, tak tahu macam mana Vax boleh jadi tebusan sama dengan Cikgu Andrew. Siap buat konsert metal lagi tu! Err... nak hiburkan gengster ke...? Agaknya Krez berjaya tak selamatkan cikgu yang ada kaitan dengan masa silamnya? Atau mungkin... Vax yang akan bantu Krez? Jangan Buang Masa Lagi! B 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Fun! Fun! Candy Series Activity Book  糖果系列游戏书 48 Puzzle Activities To Make You Happy 48个益智游戏让你乐翻天 Come! Test Your Brains and Eyes With The Amazing Cast of Candy! 来,跟随一众角色,一起进行脑力激荡,考验眼力的各种小游戏 Treasure Hunt 寻宝记 Hide And Seek 捉迷藏 Spot the Difference 找不同 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SisYoujae
"...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehan." (Hadis riwayat Muslim)Wanita kaum yang terlalu istimewa di sisi Allah SWT. Mudahnya untuk masuk ke syurga, mudah juga untuk terjerumus ke alam penuh bencana. Lantas, andalah yang tentukan hala tuju sendiri. Wanita kini lebih matang menjalani hidup penuh cabaran dan mampu berdiri atas kaki sendiri.#GRLPWR SOLEHAN · BERADAB · BERKREDIBILITI . Pelbagai topik yang cukup rapat dengan kaum Hawa dikupas dalam naskah Siri 30 W 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Leoz
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Atas jasa sekumpulan pegawal peribadi rahsia, putera dapat belajar dengan selamat di Pulau Momos, Tapi situasi ini bakal berubah apabila Putera Albert mendapat seorang pegawal rahsia baru. Walaupun berkemahiran tinggi, tetapi dia tidak 'bijak' berselindung dengan baik. Dalam satu serangan mengejut, pegawal tersebut pengsan?! Nyawa putera dalam bahaya! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Remy sesat dalam dunia fantasi iaitu Fan-Tsi…  Yuna, Shah, Jumbo dan pemburu lain sudah mencuba sehabis baik untuk kembalikan Remy ke dunia sebenar! Satu-satunya yang mempunyai ‘kunci’ ke dunia lain ialah Morbis, salah seorang daripada enam ahli magik. Bukan mudah untuk mendapatkan bantuannya kerana dia juga mempunyai agenda sendiri! Kali ini wira kita diuji dengan dugaan dan pengkhianatan... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Sejak kecil, Justin tinggal bersama datuknya, Robinson dalam hutan. Dia berlatih karate sejak usia muda dan mempunyai teknik lebih hebat dan kuat berbanding budak sebayanya. Justin berpindah ke Sekolah Menengah Pine Hill dan menyertai Kelab Karate Daisan tanpa dirancang. Kehebatan Justin dicabar dalam medan pertarungan dunia karate di sini! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Hanaka Haruse
Program seram dengan permulaan yang mengejutkan!Ada muslihat jahat di sebaliknya.Korang yakin boleh baca sampai habis?Kalau Kau Tak Jawab, Kau Akan...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuka Nakajima
Nama aku Mamonaka Kurara, berumur 14 tahun. Aku anak ahli silap mata terkenal. Ke mana je aku pergi, selalu muncul kes rumit! Tapi susah macam mana pun kes tu, mesti boleh diselesaikan dengan magik! Teka kes apa aku jumpa hari ni...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Kedatangan Alana sebagai anak angkat disangka membawa lembaran baru bagi Leia. Tapi dia dapat menghidu keanehan Alana bila adik angkatnya tu selalu hilang pada tengah malam. Diam-diam Leia ekori Alana dan menyaksikan tragedi menyeramkan depan mata. Ada mulut jahat kat belakang kepala Alana? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Letupan di stor sukan sebuah sekolah menjadi titik permulaan satu siri pengeboman menakutkan. Tiada siapa sangka bom yang tersembunyi itu mula meletup setiap minggu dan menyebabkan panik, malah kematian! Sedang pihak polis bergelut mencari petunjuk, mereka turut dikecam hebat oleh sesetengah pihak. Sehinggalah Susanna menemui petunjuk penting dan mendapati peristiwa berdarah itu berkait rapat dengan… telefon pintar?! Siapakah dalang di sebalik kekejaman ini? Rungkai persoal 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Jom Uji Minda Dan Daya Pemerhatian Kamu Dengan Aktiviti Bersama Candy! Cari Harta Karun, Sembunyi-Sembunyi, Cari Perbezaan 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fuji
Kamu juga boleh jadi raja ilmu!Banyak kisah Pemerintah Unggul dalam sejarah dunia yang belum diketahui!Teroka fakta menarik dalam sekelip mata!Lincoln impikan kematian?Che Guevara menghidap asma! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Sora
"Jom kita cipta impian!" kata sang gadis kepada budak lekaki pengecut bernama Uchimiya.Karya debut dora pasti buat korang sebak dan berjurai air mata!(Ekstra) 'Tsuira JK to Haijin Kyoushi' pun ada! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hoshiko Yagami
Rahsia hati dua karakter yang tak mungkin jadi watak utama. Semestinya takkan wujud babak mendebarkan seperti kabedon*, agokui** dan hero berlagak yang menganggap heroin semuanya menarik. Ayuh, tunggu apa lagi. Segalanya bermula sekarang!!!❤️*tindakan memaksa seseorang bersandar pada dinding dan membuat bunyi 'don'. Langkah luahan perasaan popular.**memegang dagu seseorang sebagai tanda dominasi dengan cara romantis. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Teruaki Mizuno
Hutan Okoya, dunia kayangan Pokémon terletak nun di pedalaman dan jauh dari tempat tinggal manusia. Yang pasti ia dilindungi peraturan ketat dan tak boleh dimasuki sesuka hati.Kat sanalah, Zarude terjumpa bayi manusia. Kini, bermulalah pengembaraan Koko, budak lelaki yang dibesarkan oleh Pokémon! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
To encourage his wild and boisterous Year 1 students to behave, Sean, the homeroom teacher of 1A, offers to reward the most well-behaved student with a prize at the end of the month. Both bossy Sera and humble Alan (whom Sera regards as a thorn in her side) make winning the prize their goal. Who will win in the end? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Redcode
When a day at the mall goes explosively wrong, it's up to the X-VENTURE Xplorers to come to terms with a captive crisis! With our heroes among they hapless hostages, The Iron Squad issue an ultimatum; their leader's release for the scared shoppers' lives!When a live-streamed rescue goes ruinously wrong, the threat of advanced tech in the wrong hands spurs true heroes to step forth to save the day! Wrestling to control the narrative, how can safety be ensured, heading towards 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 TadaTada
Joining friends to explore a cave complex, Jason, Leon, and Naoko soon find they have a mountain to climb! With Ty gone, efforts to traverse the dank darkness of the subterranean labyrinth soon reveal a terrible truth! Beset by a bizarre arthropod army, it's all Jason and Naoko can do to stay alive, while, up above, Leon and Marina are forced to face a scorpion showdown! What a painful end scuttling ever closer, how will this crazy caper end?! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 TadaTada
Alex is in Mongolia to recover the Adventure Union’s stolen assets, and joining him is Midnight Belle. Their main task is to retrieve a treasure left behind by Ling's ancestors – a flute that can bring the dead back to life! But soon they find themselves in danger when the enemy uses the very thing they're after against them! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Jo , Kin
Suatu hari Dre ikut mamanya beli hadiah kat sebuah kedai permainan. Banyak permainan yang ada kat situ tapi bila Dre balik rumah, dia rasa tak sedap hati. Rupanya ada patung ikut sekali. Argh, macam mana ada patung tu boleh ikut diorang? Makin cuak bila benda tu boleh bergerak sendiri dan berubah jadi... menyeramkan! Apa Dre nak buat ni? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Takahiro Kawamoto
Kenal ke siapa jiran-jiran korang...?Maeda Chika dan Kobori Sana pindah ke apartmen di kawasan pinggir bandar sebab nak sambung belajar dan mula bekerja. Tapi satu per satu insiden pelik berlaku di situ...Kisam seram saspens menggamit perasaan seolah-olah 'ada sesuatu kat sebelah'. Pasti buat pembaca meremang bulu roma! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mengesyaki kejadian mistik yang berlaku di Sekolah Rendah Stowell ada kaitan dengan makhluk asing. Mereka turut menyamar sebagai murid sekolah itu demi merungkai persoalan. Patung yang bergerak sendiri, objek yang terapung di udara... semuanya ada hubung kait dengan seorang guru lelaki aneh. Sedang mereka menyiasat, ada pasukan lain turut menyiasat kes yang sama! Adakah mereka kawan atau lawan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 TadaTada
DAPATKAN SEMULA ASET KESATUAN YANG DICURI! Semasa misi pencarian dokumen Kesatuan Pengembara yang dicuri, Alex dan Midnight Belle menuju ke Mongolia untuk mendapatkan tinggalan khazanah nenek moyangnya. Khazanah itu ada seruling magis yang mampu menghidupkan orang mati! Tetapi mereka pula diserang musuh yang menggunakan seruling magis itu. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Demi menenangkan pelajar Akademi Momos yang runsing memikirkan krisis kewangan mereka, ahli-ahli MPP menganjurkan sebuah konsert menggunakan dana daripada keluarga Shao Long. Tetapi apabila Putera Albert terpaksa pulang untuk melawat mentornya yang sakit, MPP kekurangan ahli pula. Mampukah Alex dan rakan-rakan menganjurkan konsert tersebut dengan jayanya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung!Terpegun bila masuk kelas seni. Setiap sudut dihiasi macam-macam karya kreatif. Ada arca, lukisan potret, pemandangan dan abstrak.Tapi pernah tak korang terbayang berlaku kejadian seram dan ngeri kat kelas ni? Diancam terperangkap dalam potret atau mungkin ada lukisan bernyawa.Jangan leka... korang mungkin diperhatikan! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-159 of 159

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top