Popular
Popular
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Rino Mizuho '找到 10 件相关商品
Filtered By
author
作者 Rino Mizuho
Kedai coklat Chocolat Noir terletak nun jauh dalam hutan. Korang yang berminat pasti tahu coklat yang dijual di sini merupakan air tangan ahli sihir gelap, Aikawa Shokora. Coklat tu ada kuasa misteri boleh tunaikan hajat sesiapa yang memakannya. Tapi 'benda paling penting dalam hidup' akan diambil dan dijadikan bayaran... Korang sanggup berkorban apa je demi memenuhi kehendak, populariti dan cinta? Tamak haloba manusia bangkitkan sifat sebenar Shokora. Volum ke-20 penuh impak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Siapa ada masalah, datanglah ke kedai aku. Sebab coklat buatan aku boleh tunaikan hajat dengan satu gigitan saja. Bayarannya? Macam biasa, aku akan ambil aset paling penting korang. Aku Aikawa Shokara, pakar coklat di Chocolat Noir. Coklat aku lain daripada lain sebab ia berkuasa untuk penuhi hajat pembelinya. Dan hari ni... ramai datang berhajatkan kuasa yang aku miliki. Kasih sayang, cinta dan benci. Dah masuk jilid ke-19! Komik fantasi gelap menyingkap drama manusia tamak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 9.00 (-10%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Ada manga ekstra 'Magis Manis Coklat ~Kakao Theobroma~' untuk korang. Ketahui kisah lampau Kakao dan rahsia kelahiran Blanche. Jom kenali semua watak! Bongkar sisi berbeza diorang. Senarai coklat di chocolat noir dari setiap volum merangkumi: Nama coklat + kuasa + 'bayaran' yang Shokora kenakan. Zoom in BILIK PRIVASI Ruang dalaman Chocolat Noir dan hutan misteri. Interviu Ekslusif + Info rare tentang Rino Mizuho. Ilustrasi berwarna pensel. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Selamat datang ke kedai coklat yang dapat tunaikan segala hajat, Chocolat Noir. Coklat dihasilkan Aikawa Shokora ni mampu tunaikan segala hajat sesiapa saja emakannya. Tetapi anda haruslah bagi sesuatu paling berharga yang ada pada diri sebagai bayarannya. Hari ni juga ada seseorang datang membuka pintu Chocolat Noir dengan membawa suatu hajat... Volum ke-15 siri popular misteri dan fantasi manis yang ada kepahitannya! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Jauh kat dalam hutan ada sebuah kedai coklat bernama Chocolat Noir. Coklat buatan Aikawa Shokora, pembuat coklat kedai tu boleh tunaikan hajat orang yang memakannya. Tapi sebagai bayaran, pelanggan tu mesti korbankan benda paling penting bagi dirinya… Jadi apa pula masalah yang dihadapi oleh pelanggan yang datang kali ni? Karya misteri terkenal pahit manis ke-14! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Rino Mizuho
Selamat datang ke Chocolat Noir, kedai coklat yang boleh tunaikan segala hajat. Marilah... Ambil satu coklat untuk diri sendiri. Aikawa Shokora adalah perempuan sihir hitam yang membuat coklat magis ni tapi sebagai bayaran... Korang kena korbankan satu benda paling penting dalam hidup korang. Manusia punya hajat tak menentu dalam hati dan untuk dioranglah pintu ke Chocolat Noir dibuka... Bersama Kakao yang boleh bertukar jadi kucing hitam. Manga misteri ke-13! 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

10件商品

*

Back to Top