Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' SUARA HATI '找到 23 件相关商品
Filtered By
publisher
作者 FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Rina Farizq
ROMEO. Lelaki itu bukan saja tampan dan memikat tapi, memiliki sepasang mata yang tajam dan membunuh. Lelaki berketurunan Turki itu juga telah membuatkan hati Armilia goyah. Walaupun tak suka dengan perangai Si Romeo, perasaannya semakin tak menentu bila bersama lelaki itu. "A real man stays faithful and knows one woman is enough." "Itu saja?" Amboi, 'itu saja' eh? "Tak ada lain yang you harapkan? Like... yang baik, romantik, handsome dan kaya ke? Kasut yang nak paka 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Puteri Aqish
Sekali Malique Iskandar tersenyum, melekat Dian Amanda di pintu cermin butik! Semuanya gara-gara sikap ‘alerginya’ pada lelaki yang punyai lesung pipit. Walaupun situasi itu memalukan, tapi Dian Amanda yang dikenali bukan seorang yang serik untuk redah apa saja situasi yang mendatang. Pertemuan demi pertemuan membawa hubungan mereka ke fasa yang halal tanpa diduga. Namun belum sempat mengulit bahagia, Bella yang sedari awal impikan susuk seorang Malique untuk mendampin 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nurhayati Ishak
JEBAT: Irina, aku fikir aku ego dengan cinta. Benci untuk mengakuinya sebab aku tak suka. Tetapi mana tahu ego kau melebihi aku pula. Penat! Penat sungguh mengejar cintamu sehingga aku hampir-hampir berputus asa. Pandanglah aku, Irina. Aku sangat cintakan kau. Aku tahu kau juga cintakan aku. Tetapi kenapa payah sangat untuk kau mengaku? IRINA: Kerana kau, Jebat. Kau yang mulakan dulu. Kasarnya bahasa kau. Sinisnya apabila kau sindir ketika aku sedang dalam kesusahan. Meny 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Cik Nor Cinta
RUDE? Bukan biadab. Bukan juga kasar. Tapi… SELAMBA. Kahwin paksa? Itu mungkin cerita klise tetapi, bila dapat seorang isteri yang selamba… itu bukan klise lagi! Sikap selamba Melur itulah yang membuatkan sikap jual mahal Firdaus surut perlahan-lahan. Sikap selamba Melur itu jugalah yang telah mematahkan ego lelaki itu dan mula menyayanginya. Namun, kesetiaan Firdaus terhadap Dee tidak juga goyah dan itulah yang membuatkan Melur pergi bersama hati yang kecewa. 了解更多
原价 RM 34.00

现售 RM 34.00 (-0%)

会员 RM 30.60 (-10%)

作者 Fara Hana
IRINA JASMINE yang buntu ditinggalkan mama dan papanya terpaksa menerima tawaran yang cukup lumayan daripada seorang ahli perniagaan yang berjaya. Tawaran yang membuatkan Jasmine sukar untuk menolak. Apatah lagi dalam keadaan dia dan adiknya yang diabaikan oleh kedua ibu bapa mereka. Mahu atau tidak Jasmine akur dengan kehendak takdir. Salam pertolongan itu disambut dengan resah. DRACO ENRIQUE VALIENTE punya agenda tersendiri, setiap wang yang dilaburkan ada balasannya dan 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Ateen Khalid
Bukan mudah untuk Hana Aralyn penuhi permintaan ayahnya. Misinya mencari dan mendekati lelaki bernama Hadif Akashah sememangnya perlukan kesabaran yang tinggi. Perangai lelaki itu boleh buat dia pening. Namun, putus asa tidak sama sekali. Biar Hadif pening dengan perangainya pulak. “Macam mana saya tau rumah awak, saya tak boleh bagitau. Tapi, yang saya boleh cakap awak akan tatap muka ni mulai hari ini. Okey?” – Hana Aralyn Kemunculan Aralyn benar-benar telah por 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Anna Milia
Pertama kali bertemu tanpa sengaja, Dhifa terus jatuh hati pada Aryan. Mereka dipertemukan sekali lagi namun kali ini bersama si kembar Dhifa, Anida. Aryan terpikat pada Anida yang terlebih manja. Temu janji antara mereka berdua diatur. Nak dijadikan cerita, pada masa yang sama, Anida mempunyai temu janji dengan Haikal. Oleh kerana sifat tamak dan Aryan hanyalah calon back up boyfriend, dia meminta Dhifa berlakon sebagai dirinya. Sayangnya Dhifa tidak pandai berlakon. D 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Dila Dyna
“Kahwin dengan I, El.” – Qalif Mikael Usai lamaran diucap, sejarah hitam memadam gelap impian cintanya. Empat tahun terperangkap dalam kenangan lalu, pintu hati ditutup serapatnya. Kepulangannya mempertemukan dia dengan seorang gadis. Gadis yang tanpa dijangka bakal mengubah 3600 paksi cintanya! “Excuse me, miss! Awak tak nampak ke saya nak masuk parking ni tadi?!” – Qalif Mikael “Excuse me, saudara. You ada bagi signal ke tadi? Signal stick dalam keret 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Suri Ryana
“Marry me, señorita.” - Isa Alejandro. Tak habis-habis lelaki kacukan Sepanyol itu melamar Sofiy Leia sehingga gadis itu kusut dan serabut dibuatnya! Takkanlah nak terima lamaran lelaki yang baru dikenalinya tak sampai seminggu itu? Sudahlah lepas laku. Pengetahuan agama lelaki itu pulak boleh dikatakan zero! Atuk dan nenda pun susah nak percaya yang cucu mereka mahu memilih gadis Muslimah seperti Sofiy sebagai bakal isteri. “Lain pulak taste dia kali ni, abang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Dyadila
Kemarahan dan kebencian mengheret Irdina Sofiya masuk ke dalam kehidupan Megat Airel Iskandar. Berhujah atas nama sayang dan tanggungjawab membuatkan mereka keliru dengan perasaan sendiri. Irdina Sofiya, supermodel terkenal yang dikagumi dan disayangi ramai. Dia seorang yang sentiasa yakin dengan dirinya sendiri. Namun, renungan tajam dan bengis Megat Airel Iskandar membuat dirinya serba tak kena. “Apa masalah dia sebenarnya?” - Irdina Sofiya. “Aku tak bercakap denga 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Hajar Ahmad
Pada zahirnya, hubungan Alia dan Adam sama seperti pasangan suami isteri yang lain. Saling menyayangi dan saling melengkapi. Namun, apa yang tersimpan di hati mereka hanya mereka sendiri yang tahu. “Kita berdua menderita. Alia tak sedar ke? Kita tak pernah bahagia. We should stop this. Sampai bila kita nak bohong?”- Adam “Jadi? Abang nak cerai?”- Alia Kemunculan Q, menyebabkan Alia menjadi keliru. Bukan keliru untuk memilih cinta, tapi dia lebih keliru dengan 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nia Adahays
Kasyifah Ul Hanani – Gadis biasa yang berpandangan luar biasa. Katanya kalau tak perigi cari timba, mana nak dapat airnya dan siapa sangka bahawa keputusannya mengundang sakit di hati setelah ‘timba’ yang dikejar pergi meninggalkannya. “Kau ikhlas tak terima Jad?- Huril “Aku ikhlas tapi aku tak cintakan dia...”-Hanani Kerana terpaksa, Hanani relakan. Kerana amanah, Hanani turutkan untuk berkahwin dengan kawan baik sendiri walaupun hatinya sudah dikunci da 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nojie
Disebabkan satu kejadian yang mereka gelar ‘malam berdarah’, hidup Ziyaad dan Qisya berubah sama sekali. Malam sama juga sudah merentap bahagia dari hidup mereka. Takdir, menemukan mereka 10 tahun kemudian. Layanan dingin Ziyaad pada Qisya berubah sebaik sahaja mengetahui identiti sebenar Qisya, perempuan cuba dijejakinya bertahun dulu. Semuanya demi menebus dosanya pada Qisya. “Aku bagi kau dua pilihan. Satu, kita kahwin. Dua, aku nak kahwin dengan kau. Yang mana s 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Crystal Anabella
Pertemuan pertama, pipi Luth calar kena tampar. Pertemuan kedua, jantung Elena hampir tercabut. Pertemuan ketiga, Luth Zafrel mengisytiharkan perang buat Ammara Elena. Perang menyakat dan buat gadis itu malu bertingkat-tingkat. “Bagi saya bos tak ada gaya lelaki yang dilamun cinta. Gaya lain ada.”- Elena “Gaya apa?” - Luth “Gaya playboy.” - Elena “Playboy paling hot, paling handsome dan paling seksi yang pernah awak lihat, kan?”- Luth Luth 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Suri Ryana
Pertemuan pertama di antara Thalia Aysara dan CEO Al-Hayyan Group, Tuan Faleeq Al-Hayyan telah mencetuskan salah faham hingga menyebabkan Tuan Faleeq mengelar Thalia pencuri manakala Thalia pula menggelar Tuan Faleeq sebagai penculik. Walaupun mereka saling bercakaran namun, Tuan Faleeq telah membantu membebaskan Thalia daripada cengkaman Abang Joe, lelaki hidung belang yang beristeri dua. Kebarakan di kilang Al-Hayyan Group telah menyebabkan Thalia secara tidak sengaj 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Ateen Khalid
HEARTLESS 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Rina Farizq
TERBITAN: SUARA HATI PUBLICATIONS PENULIS: RINA FARIZQ Apa akan jadi bila crush yang kita stalk selama ini muncul di depan kita secara tiba-tiba? Bagi Nina Andria, itu satu bala! Bertambah kalut bila crushnya itu thau kegiatannya dan mahu menyamannya pula! "Instead of suing you, ada baiknya... kita ambil pendekatan dengan menjalinkan hubungan dengan lebih baik." Hah! Crushnya itu mahu menjalinkan hubungan dengan lebih baik? Macam mana tu? " Be my girl!" 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Fara Hana
TENGKU DENNIS… bagai bulan jatuh ke riba. Begitulah perumpamaan bagi kehadiran lelaki itu dalam hidup Lisa. Kedudukan dan kemewahan yang dimiliki lelaki itu telah mengubah kehidupan Lisa sepenuhnya bagaikan malam yang diganti siang. Atas bawah kiri kanan dihiasi dengan kemewahan sehinggakan Lisa turut hanyut dalam dunia yang dicipta oleh lelaki itu. LISA… apa lah sangat perempuan kampung tu, buat enjoy waktu muda ni ok lah. Begitulah niat yang disimpan oleh Tengku Dennis 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Suri Ryana
Demi kesihatan neneknya, Adam Putra mengajak Kay, gadis brutal yang langsung tak feminin untuk berlakon sebagai pengantin olok-oloknya kerana tunangnya (Karlisha Zandra) membatalkan perkahwinan mereka pada saat akhir. Kay yang tidak mahu disatukan dengan Irham, mamat sewel yang menyakitkan hatinya itu bersetuju berlakon sebagai pengantin olok-olok Adam Putra dan mengikut lelaki itu ke Jepun untuk bertemu dengan nenek Adam Putra. Musim dingin dan salju tebal di Jepun menjad 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Suri Ryana
Satu penipuan… satu fitnah. Malissa ditinggalkan oleh suaminya (Iskandar) setelah setahun mereka mendirikan rumah tangga. Dina, permata hati Malissa dibawa pergi bersama Iskandar. Dua tahun Malissa cuba menjejaki Iskandar sehinggalah seorang lelaki misteri membekalkannya maklumat terkini keberadaan Iskandar. Demi sebuah penjelasan, Malissa nekad ke Itali untuk bersemuka dengan Iskandar. Satu insiden di apartmen Iskandar menemukan Malissa dan Dina semula. Tidak mahu Dina kem 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 AIREEN ARYANA
"Apabila mereka diuji, ramai yang tergelincir dari jalan panduan al-Quran. Malah, mereka bersedih. Walhal telah dikatakan... la tahzan! (Jangan bersedih.) Awina Datuk Mikayel, wanita yang tampak sabar dan tabah pada luarannya. Namun, kehilangan Azri membuat Awina hilang pertimbangan. Ledakan emosi membawanya ke jalan kegelapan. Hid Johar yang baru menjalani pemindahan jantung kini, hidupnya kembali bersinar-sinar setelah melalui beribu duri dan getir kehidupan. Pertama kali 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 NIA AFEERAH
"Nur Adha - Ditinggalkan tanpa alasan yang kukuh membuatkan hatinya tertutup untuk bercinta lagi. Bukan tidak ada yang cuba mendekati tetapi bagi Adha, cukuplah sekali dia terluka. Parutnya masih kekal sehingga kini. Muammar Ramadhan - Melukakan hati seorang Nur Adha langsung tidak pernah terlintas di fikirannya, biarpun dirinya sering digelar ‘playboy’ tersohor. Namun, Ramadhan tersepit di antara permintaan si ayah dan kehendak sendiri. Akhirnya dia memilih untuk mening 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

23件商品

*

Back to Top