0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Sloow Studio '找到 356 件相关商品
作者 Scholastic Inc.
Welcome to Joey Drew Studios, where your favourite characters come to life! In this employee handbook, you'll find everything you need to rise to the top of the studio: learn how to draw Bendy and Boris and study the storyboard art for our latest cartoons; explore a map of our sprawling studio and learn how to operate our state-of-the-art Ink Machine; and meet our staff, who can teach you a trick or two to help you survive when things are looking . grim. Don't miss this terr 了解更多
原价 RM 52.90

现售 RM 52.90 (-0%)

会员 RM 47.61 (-10%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利和阿伦来到了美国犹他州的锡安国家公园。毛克利在这里学习攀岩。在接受攀岩训练时,毛克利听见了求救声。毛克利和阿伦到处寻找,却发现原来有一只雌金雕被剑射伤了。毛克利和阿伦帮它包扎伤口后,正要把它带回动物救援中心疗养。这时,毛克利通过萨满威力听到雌金雕说,自己的孩子还在悬崖上,而且好几天没有喂食了。在毛克利的苦苦哀求下 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Milk Shake Studio
被遗弃的小云豹! 军诺奉管理员佩乐姐姐之命,照顾可爱又调皮的白幼虎——杰奇,同时学习和了解其他稀有大猫咪的知识。佩乐姐姐将这些日常的点点滴滴记录于日记中,以作回忆。 一天,乐滋滋动物园迎来了一只被弃养的小云豹——皮诺。皮诺不仅急躁、排斥同类,甚至认为自己是狗!面对有认知偏差的皮诺,军诺和佩乐姐姐如何纠正和帮助它敞开心扉呢 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Missett
Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product. Proven methods for turning any passion into major profits - from the legendary entrepreneur who turned her idea into a $100 million global powerhouse For the first time ever, the founder and CEO of Jazzercise, Inc., reveals the secrets to her staggering success. In Building a Business with 了解更多
原价 RM 102.00

现售 RM 102.00 (-0%)

会员 RM 91.80 (-10%)

作者 Peakpoondum Studio
Sebelum kembali ke dunia asal, Garin dan Run melakukan misi terakhir untuk menyelamatkan Mitas. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 9.68 (-25%)

会员 RM 9.68 (-25%)

作者 Sloow Studio
BETULKAH WUJUD MAKHLUK LAIN? BOLEHKAH KITA MELIHAT MASA DEPAN? Kes kematian aneh berlaku secara berturut menandakan Pasukan X-SENTRIK perlu bertindak! Namun suspeknya dikatakan makhluk asing. Kebetulan mereka terserempak dengan budak perempuan yang boleh melihat gambaran masa depan. Madam White pula memberikan cadangan bertemu seseorang yang pakar tentang makhluk asing tetapi 'pakar' itu pesakit hospital sakit jiwa. Kes ini sememangnya misteri. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者
A family favourite, Disney The Lion King is one of the best-loved films of all time. Relive the magic through this retelling of the classic animated film, accompanied by paintings, story sketches and concept art from the original Disney Studio artists. 了解更多
原价 RM 34.90

现售 RM 26.18 (-25%)

会员 RM 26.18 (-25%)

作者 Sloow Studio
CAN THE 3RD EYE TRULY BE OPENED? IS THE FUTURE REALLY OURS TO SEE? When a grisly murder hints at otherwordly involvement, it's up to Team X to catch a killer! As terrified ex-schoolmates are targeted by extraterrestrial evil time is of the essence! What part has a destitute witness to play? How will Cassie's visions of tomorrow remedy the troubles of today? Gifted with uncanny alien insight, will '6' be the key to unlock the truth of THE GLIMPSED TOMORROW? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xiao Jiangnam
Kembang bercita-cita untuk menjadi seorang pemburu harta karun. Dengan bantuan Dave, Kembang mengikut jejak langkah datuknya merentas ke Zaman Jurasik dan bermulalah pengembaraan mencari harta karun. Dalam perjalanan ini, Kembang terpaksa memikirkan cara untuk bergaul dengan dinosaur yang lain. Antaranya seperti membantu Mamenchisaurus mencari ibu dan menyelamatkan diri daripada kebakaran hutan bersama Stegosaurus. Malah, Kembang hampir dimakan oleh Yangchuanosaurus … Mu 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnam
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Afiq & Nazri
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Bella , Sarah
Pernah punya mimpi yang ‘terlalu mahal’ dan kemudian melupakannya? Tapi, bagaimana jika kemudian mimpi itu terwujud? Pernah stress dikejar deadline menulis tugas akhir dan dimarahi dosen pembimbing karena otak kita pas-pasan? Tapi, bagaimana jika dosen pembimbing tersebut berasal dari negara lain sehingga kultur kita yang berbeda menyebabkan kesalah pahaman? Pernah patah hati dan kemudian kembali bersemangat karena dihibur teman-teman dekat? Tapi, bagaimana jika teman-te 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 20.00 (-20%)

会员 RM 20.00 (-20%)

作者 Nilam Tang
Buku ini mengisahkan tentang perjalanan Nilam Tang yang melakukan beberapa siri kunjungan ke Singapura untuk menyelami kerohanian dan melihat perkembangan agama islam di sebuah negara yang dianggap demokratik sekular. Pada masa yang sama menjejaki kenangan hidup emaknya sejak tahun 60-an hingga kini. Singapura yang dahulunya dihuni majoriti masyarakat melayu berubah lanskapnya setelah kedatangan inggeris dan kemasukan ramai pendatang luar menjadikan kuasa politkk dan majorit 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Alisa Omar
Berkisar tentang pengembaraan Alisa Omar dalam menjejaki air terjun yang berusia 1.7 billion tahun di Guyana. Selain dari itu, beliau juga mengembara ke dua lagi negara eksotik di benua Amerika Selatan iaitu Suriname dan French Guiana. Di sepanjang perjalanannya, dia bertemu dengan pelbagai jenis lapisan masyarakat yang bagaikan menunggu kehadirannya untuk membongkar kisah-kisah kehidupan mereka. Antaranya, bagaimana rakyat bangkit selepas terkesan dari insiden berdarah gara 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Having grown up deep in the forest, Aurora doesn't know she is a princess, or that she's been cursed to fall into an eternal sleep on her sixteenth birthday. Will the princess be able to escape the evil Maleficent's curse and find her true love? 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 14.93 (-25%)

会员 RM 14.93 (-25%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. When the street urchin Aladdin meets Princess Jasmine, the pair fall in love, but the evil sorcerer Jafar has other plans for them. After Aladdin frees a genie from a magic lamp, he discovers that the greatest magic lies in being true to yourself. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 14.93 (-25%)

会员 RM 14.93 (-25%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Dory is happy living with her friends, Marlin and Nemo, but when she suddenly remembers her parents, she decides she has to go and find them. Enjoy this amazing ocean adventure as Dory learns about her past, and Marlin and Nemo discover how far they'll go to help a friend. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 14.93 (-25%)

会员 RM 14.93 (-25%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Inquisitive young deer Bambi has a lot to discover about life in the forest. With his new friends Thumper, a rabbit, and Flower, a skunk, he learns the value of friendship and that his beautiful forest home can also be a place of danger. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 14.93 (-25%)

会员 RM 14.93 (-25%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利和阿伦来到了非洲。在这里,有一头没有妈妈的可怜小猎豹库鲁嘎,正在为回归大自然接受训练。很可惜,人类的训练有别于雌猎豹,所以库鲁嘎无法达到理想的奔跑速度,也无法通过捕食测试而被阿伦拒绝放回大自然里生活。为了让库鲁嘎回归大自然,毛克利利用萨满的力量努力训练库鲁嘎。期间,他们遇到凶残的掠食者――狮群。他们克服困难,最终 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Peakpoondum Studio
Garin dan Run telah bersepakat untuk menentang homunculus yang ganas. Saksikan kehebatan ilmu sains serta ilmu sihir dalam penyelesaian kes kali ini. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 9.68 (-25%)

会员 RM 9.68 (-25%)

作者 Sloow Studio
CAN MEMORIES BE INHERITED? DO ORGAN TRANSPLANTS TRANSPLANT OTHER LIVES? When the latest in a series of dubious dissapearances has Team X looking into a deserted theatre, the stage is soon set for a shady showdown! When a bamboozled billionaire's orphanage obsession produces more questions, our heroes soon come to realise something sinister is afoot! Theatre or trap, which is it, and what role does its ornery owner have to play? When the past returns to haunt those involved 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Plants vs Zombies 2: Hutan dan Tasik (Wujudkah tasik Yang Bercahaya di Dunia?) 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 13.50 (-0%)

会员 RM 12.15 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Plants vs Zombies 2: Matematik: (Mengapakah Lebah Digelar Genius Matematik Dalam Alam Haiwan?) 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 10.80 (-20%)

会员 RM 10.80 (-20%)

作者 Ben Wong
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 Ben Wong
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 小田真規子
  想養成低鹽飲食的習慣,「好吃」是持續的關鍵!   80道煎、煮、炒、炸、拌等家常料理,   少一半鹽卻不減美味,   現在就開始過健康、少負擔的減鹽生活!   ※NHK精選80道涵蓋煎、煮、炒、炸、拌等不同料理方式的家常食譜,除匯集經典料理做法,還提供各式料理的減鹽祕訣及單道菜餚的減鹽提示,讓你用鹽量少一半,卻更能吃出食物的美味 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 49.30 (-0%)

会员 RM 44.37 (-10%)

作者
原价 RM 43.90

现售 RM 35.90 (-18%)

会员 RM 35.90 (-18%)

作者
原价 RM 149.90

现售 RM 99.90 (-33%)

会员 RM 99.90 (-33%)

作者 Peakpoondum Studio
科灵和拉诺为引导米塔斯进入正途,再次穿越去别的时空。他们刚抵达日本时空,便惊骇地发现那里横尸遍野,血流成河。这时,米塔斯拿着一把锐利的武士刀出现,还在他们眼前杀害了一名武士。科灵认出了米塔斯手上拿着的是“村正妖刀”。村正妖刀的攻击力非比寻常,科灵和拉诺招架不住,只能逃命。这时,科灵提出了一个方案:一人留下牵制米塔斯,拖 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利是生活在亚马孙雨林里的原住民。他调皮、好动,但是非常聪明。他视亚马孙雨林为家,万物则是他的家人。他与动物亲密无间,能与动物沟通。这次,动物救助组织人员阿伦把他带离亚马孙雨林,去到北极,学习拯救在北极生活的小动物覧独角鲸。他们历经了重重难关,冒着暴风雪,才能把受困的独角鲸,从被冰雪覆盖的海洋带到宽阔的海域去。在此过 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Hot Yoga Studio LAVA
瑜伽史上最高的自我實現法 日本瑜伽界No.1品牌Hot Yoga Studio LAVA監修   正因為是   緊張忙碌的現代社會,   才更需要修復式瑜伽。   嘗試修復式瑜伽後,   第一次體會到   通體舒暢的快感,   以及呼吸順暢的舒適感。   仔細感受身體的感覺,   體會活在當下這個瞬間。   等到回過神來才發現,   不知不覺已清除腦中雜念,身體不 了解更多
原价 RM 64.70

现售 RM 64.70 (-0%)

会员 RM 58.23 (-10%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利是生活在亚马孙雨林里的原住民。他调皮、好动,但是非常聪明。他视亚马孙雨林为家,万物则是他的家人。他与动物亲密无间,能与动物沟通。一天,绿水蟒袭击毛克利居住的村子。他设法制止巨蟒侵袭,却失败了。庆幸的是,动物救助组织人员阿伦救了他。后来他们一起制止巨蟒侵袭村子。同时,他们也发现受雇于村民以制服绿水蟒的猎户队队长其实 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 STUDIO WORK
  ~放慢腳步,走訪少有人知的東京巷弄~   從電車和地鐵的出口開始,遊走25條承載漫漫時光的街道,   在街景與建築交織的畫面之中,回味東京今昔故事。   ◆◆散步,是認識城市最迷人的方式◆◆   近年來,雖然有許多關於東京這座城市的觀光指南,   不過鮮少人注意到東京自江戶建城500多年以來,留下的歷史文化與現代生活的關聯。   了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 53.90 (-0%)

会员 RM 48.51 (-10%)

作者 Sloow Studio
"Ada kaki tergantung kat atas pintu!" "Apa dah jadi? Kenapa tidur kat balkoni?!!" "Siapa pula ketuk pintu malam-malam buta ni?" Pasti ramai suka tidur di hotel. Apatah lagi hotel lima bintang. Jangan seronok sangat. Banyak kisah seram dikaitkan dengan hotel. Pernah terfikir tak apa akan jadi kalau ada gangguan datang tanpa dipinta yang buat korang tak senang duduk? Kalau boleh nak check out terus. Tapi... kalau terus stay, adakah entiti berhenti mengganggu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Sloow Studio
BOLEHKAH MEMORI PENDERMA TRANSPLAN ORGAN DIWARISI? Kali ini Pasukan X-SENTRIK ditugaskan ke panggung wayang terbiar. Kemudian berkenalan dengan pemuda misteri yang seolah-olah ada suatu hubungan dengan anak yatim piatu tetapi tidak dapat dijelaskan. Mereka menyedari apabila pembedahan permindahan organ berlangsung... seseorang pasti akan hilang! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Nazry Salam
Komik berkisah tentang Putera berdepan MISI yang mencabar dan getir untuk mengembalikan zaman kegemilangan Restoran Mankanan. (Dr Ezani Farhana, Juara MasterChef Malaysia Musim Pertama) 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Plants Vs Zombies 2 Komik Dinosaur – Pertarungan Merentas Masa -Tunggul Berapi telah mencipta sebuah mesin telur dinosaur yang dapat mencengkam telur dinosaur dari terowong masa. Seluruh Pekan Botani tertarik dengan permainan ini. Malangnya, telur dinosaur yangdieramkan oleh Sawi ialah seekor dinosaur Si Kecil yang tidak kuat untuk menawan. Oleh itu, Sawi meninggalkan Si Kecil di dalam hutan kerana berasa malu. Dalam pencarian semula Si Kecil, Sawi dan rakan-rakannya dengan 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 15.90 (-0%)

会员 RM 14.31 (-10%)

作者 Sloow Studio
BAGAIMANA HENDAK MENGHADAPI KEADAAN YANG SEMAKIN MEMBURUK? Misi mencari punca pencemaran air laut membawa Remy, Shah dan Jumbo kepada sesuatu yang lebih mendebarkan. Pasukan X-VENTURE terpaksa bertindak pantas apabila amaran mereka tidak dipedulikan. Penemuan bahan mudah terbakar dalam kilang mendedahkan mereka kepada risiko letupan besar-besaran. Dapatkah mereka mencari penyelesaian sebelum semuanya terlambat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Amal Nadiah Ghazali
If you think Paris is all about this fantastical image of basking in the sunshine while eating an ice cream by the Seine, or living in a fancy apartment that overlooks the whole city with a random French guy who looks like Jake Gyllenhaal, think again. Right now I’m standing by the door of my rented studio the size of an average Malaysian kitchen, waiting for my turn to use the toilet that the whole floor has to share and when it flushes, the sound is so loud that the whole 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 根津有加里
  ~12個月的水果切雕&盤飾祕訣,華麗地款待貴賓!~   蘋果➞嬌豔欲滴的玫瑰;   西瓜➞凶神惡煞的鯊魚;   香蕉➞躍出海面的海豚。   因應各種季節&活動的創意果雕、盤飾技巧!   透過切雕技術跟巧思,可以將水果本身的魅力發揮得淋漓盡致!   綜合藝術工作室「Studio COUTURE」的負責人.根津有加里小姐親自示範多種切雕技巧,    了解更多
原价 RM 64.70

现售 RM 64.70 (-0%)

会员 RM 58.23 (-10%)

作者
This beautiful hardback features premium cloth binding, a ribbon marker to match the cover, gold foil stamping and illustrated endpapers, making this the perfect gift for all those who have been enchanted by the magic of Sleeping Beauty and a book to be treasured by all. A family favourite for nearly sixty years, Disney's Sleeping Beauty is one of the best-loved films of all time. Relive its magic through this retelling of the classic animated film, accompanied by paintin 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 26.91 (-10%)

作者 Crow Studio
'Pembunuh Arnab' menyorok kat terowong tapi cuma muncul pada malam tertentu... Bila pak cik keding perangkap kanak-kanak, mak ayah mula tak keruan... 'Dia' dekati manusia guna macam-macam cara tapi tujuan sebenar 'dia' buat macam itu sebab... Kalau kita jadi sasaran, ni bermakna ambang maut kian menghampiri?!! 6 karya misteri dalam komik ni akan membawa korang meneroka legenda seram bermula dari hati manusia penuh kesumat. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aku Dengar Studio
Pernah dengar cerita tentang eskalator telan orang? Benarkah ia satu kemalangan... atau ada sebab lain? Macam mana pula legenda menghitung anak tangga pada malam hari? Benarkah ia boleh mengancam nyawa? Kesimpulannya, apa sebab eskalator boleh telan orang? Dan kenapa pula, kalau hitung anak tangga boleh bawa maut? 'Aku Dengar Kat Tangga Ada...' menyingkap misteri tangga yang belum terungkai! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ben Wong
Dee menghantar Robotzilla untuk menghuru-harakan Tenggeran Rocky. Dee mengugut untuk memusnahkan empangan lalu menyebabkan seluruh bandar ditenggelami air sekiranya Datuk Bandar tidak mahu menyerahkan satu bilion ringgit kepadanya. Walaupun memiliki kuasa daripada telur emas, Chuck tidak dapat menumpaskan Robotzilla. Apa yang dapat dilakukan oleh Chuck untuk melemahkan lawannya yang perkasa itu bagi menyelamatkan seluruh bandar daripada ditenggelami air? 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 Ben Wong
Doktor Mingo mencipta sejenis cecair hijau yang dapat menukarkan benda hidup menjadi raksasa pemusnah. Malangnya, eksperimen tersebut tidak berjaya dan Doktor Mingo hendak menghapuskan ceccair itu. Pen dan Guin membuang cecair hijau itu di kawasan perkuburan yang terpencil. Cecair hijau itu tumpah ke tanah dan meresap ke dalam kubur-kubur di situ. Tanah di kawasan itu mula merekah dan beberapa zombi bangkit lalu mengancam penduduk. Zombi-zombi itu mula menguasai bandar dengan 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 大紫 , Wow!編輯部
最新內容簡介:   -感受泰國獨有的體驗:曼谷有各樣風情,有太多的活動,但只有一些活動來曼谷才能陪感受得到。穿著泰服,化身泰國貴族拍照,在Thai Style Studio since 1984就能感受;地獄廚神要化身美食廚食也沒有難道,到Bangkok Thai Cooking Academy學泰菜,回家包辦晚餐也沒有問題。   -最舒服的按摩指南:曼谷有不同的spa和按摩店,不想中伏、就要跟著 了解更多
原价 RM 64.35

现售 RM 49.00 (-24%)

会员 RM 49.00 (-24%)

作者 Sloow Studio
DOES A FATALITY FINALLY SEAL ONE'S TRAGIC FATE? IS THERE LIFE BEYOND LIFE? Dusting off the cobwebs, supernatural sleuths Ash, Katie, and Crowley seek the answer to another perplexing mystery! Claiming to converse with spirits, is the mysterious mystic taking bereaved friends Nora and Ray for a ride? Haunted by memories of a tragic accident, what message does dear departed Henry have for them? With sanity on the line and sinister shenannigans emerging behind the veil, will our 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.20 (-15%)

会员 RM 10.20 (-15%)

作者 Soncop Studio
哺乳动物进化了多少? 你知道人类是怎么进化而来的吗? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你不想错过这场惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶快跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Peakpoondum Studio
科灵和拉诺第一次在穿越时清醒过来,眼睁睁地看着一只巨手把他们抓到别的空间。那里有一个残破的小镇,好像刚经历过战乱,小镇居民好像都没有灵魂,对外界的事物毫无反应,只是行尸走肉般修补着破损的建筑。小镇中唯一正常的居民是一个貌美如花的哑巴少女。少女在科灵的逼问下,颤抖不已地写下赫赫有名的“帕拉塞尔苏斯”炼金术士之名。科林和拉 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Sloow Studio
ADAKAH KEMATIAN MENGAKHIRI SEGALANYA? WUJUDKAH ALAM LAIN? Ash dan Katie tidak menyangka mereka membongkar satu mister melibatkan kemalangan maut. Mangsa dihantui roh rakan yang sudah meninggal dunia! Banyak kejutan luar biasa bakal mendedahkan rahsia gelap kemalangan itu. Adakah Pasukan X-SENTRIK dapat mencari kebenarannya? Mistik atau sains adalah persoalan yang perlu diuktikan oleh Pasukan X-SENTRIK? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hiro Arikawa
THE INTERNATIONAL BESTSELLING SENSATION: the tender feelgood story of a man's journey with a streetcat. Translated by Philip Gabriel, a translator of Murakami. INCLUDES 6 BEAUTIFUL LINE-DRAWINGS A WATERSTONES PAPERBACK OF THE YEAR 2017 ‘Bewitching… as self-possessed and comforting as – well, a cat’ SUNDAY TELEGRAPH **************************** It's not the journey that counts, but who's at your side. Nana is on a road trip, but he is not sure where he is goin 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 57.95 (-0%)

会员 RM 52.16 (-10%)

作者 Sloow Studio
WHAT HOPE IS THERE WHEN THE BEAST BITES BACK? Sent for a well-deserved holiday, Rain, Sean, and Stone were all set to enjoy the great outdoors! Meeting the Blanc family, our heroes relished the peace and quiet until nature decided to take a piece out of them! Bitten in the line of duty, Rain begins to exhibit some decidedly 'unRainlike' behaviour, leading Sean to speculate on the existence of a terrible threat! With rabies putting the 'wild' into wildlife, it's up to our terr 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 10.20 (-15%)

会员 RM 10.20 (-15%)

作者 Peakpoondum Studio
世纪的苏联小镇,发现有人突发性出血而死。小镇居民相信这是拉斯普京的遗物所引起的诅咒。拉诺和科灵结识埃文和安娜,他们结伴去寻找拉斯普京的遗物,拯救小镇居民。他们在俄罗斯套娃店铺中找到拉斯普京的遗物,但埃文和安娜却图谋不轨,夺走了遗物。 原来埃文和安娜是拉斯普京的孩子。他们想让父亲起死回生,但拉斯普京的灵魂却作祟,伤害了居 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Sloow Studio
HUTAN DENGAN PENGHUNI LIAR! Remy dan rakan-rakan keluar bercuti di mana mereka bertemu Sarah dan keluarganya. Kemudian tanpa sengaja bertembung dengan haiwan liar yang menggila. Mereka mendapati haiwan liar di dalam hutan itu telah dijangkiti rabies! Bolehkah Remy, Shah dan Jumbo menghadapi penyakit liar yang sudah menular ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Soncop Studio
恐龙的发展有多深远? 爬行动物如何飞翔? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你也想经历惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶紧跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Sloow Studio
JIKA KEJADIAN PELIK BERLAKU HANYA DISEBABKAN HALUSINASI... KAMU SILAP! Ash dan Katie menyiasat kes baharu melibatkan sebuah keluarga dengan suami panas baran, isteri kemurungan dan anak-anak yang diganggu. Semuanya serba tidak kena di rumah keluarga ini, barang bergerak sendiri dan bayi menangis kerana sering diganggu. Adakah semua yang berlaku disebabkan kehadiran makhluk halus atau penceroboh halimunan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Xiao Jiangnan
Dalam mengatasi sifat penakut, Walnat membuat keputusan untuk menjadi bahan uji kaji bagi mesin teleport ciptaan Tunggul Berapi. Namun, dengan tidak disangka mesin tersebut telah menghantar Walnat balik ke Zaman Trias pada ratusan juta tahun yang lalu. Dalam pengembaraan di dalam hutan Zaman Trias, Walnat berjaya menghalau dinosaur Coelophysis dan mencabar dinosaur Herrerasaurus, lalu menyelamatkan Si Eoraptor dan puaknya. Malah, Walnat diberi gelaran "pahlawan yang terhebat" 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Kemunculan Taman Dinosaur di kawasan laut yang berhampiran dengan Pekan Botani secara tiba-tiba telah menarik minat para penduduk Botani. Polong dan Jenjarum Bunga membuat keputusan untuk menyertai kembara mencari harta karun di Taman Dinosaur bagi menandingkan kebolehan masing-masing. Namun, apa yang tidak disangka oleh mereka ialah Taman Dinosaur ini sebenarnya ialah perangkap yang dipasang oleh Profesor Zombi. Malah, semua penduduk Botani yang berkunjung ke Taman Dinosaur 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Kutub Utara dan Kutub Selatan terletak di kedua-dua hujung paksi Bumi. Ia mempunyai tarikan yang tersendiri dan mengandungi sumber-sumber yang tidak ternilai. Manusia tidak pernah menghentikan penerokaan terhadapnya selama beratus-ratus tahun. Setakat mana yang anda faham tentang daerah kutub? Buku ini menceritakan sebanyak 46 jenis pengetahuan tentang daerah kutub dan glasier melalui penyampaian yang menyeronokkan. Pembaca cilik akan diberikan pendedahan awal, lalu mence 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 10.80 (-20%)

会员 RM 10.80 (-20%)

1-356 of 356

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top