0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Sloow Studio '找到 327 件相关商品
作者 Peakpoondum Studio
Garin dan Run telah bersepakat untuk menentang homunculus yang ganas. Saksikan kehebatan ilmu sains serta ilmu sihir dalam penyelesaian kes kali ini. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 10.32 (-20%)

会员 RM 10.32 (-20%)

作者 Sloow Studio
CAN MEMORIES BE INHERITED? DO ORGAN TRANSPLANTS TRANSPLANT OTHER LIVES? When the latest in a series of dubious dissapearances has Team X looking into a deserted theatre, the stage is soon set for a shady showdown! When a bamboozled billionaire's orphanage obsession produces more questions, our heroes soon come to realise something sinister is afoot! Theatre or trap, which is it, and what role does its ornery owner have to play? When the past returns to haunt those involved 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 小田真規子
  想養成低鹽飲食的習慣,「好吃」是持續的關鍵!   80道煎、煮、炒、炸、拌等家常料理,   少一半鹽卻不減美味,   現在就開始過健康、少負擔的減鹽生活!   ※NHK精選80道涵蓋煎、煮、炒、炸、拌等不同料理方式的家常食譜,除匯集經典料理做法,還提供各式料理的減鹽祕訣及單道菜餚的減鹽提示,讓你用鹽量少一半,卻更能吃出食物的美味 了解更多
原价 RM 49.30

现售 RM 39.44 (-20%)

会员 RM 39.44 (-20%)

作者
原价 RM 43.90

现售 RM 35.90 (-18%)

会员 RM 35.90 (-18%)

作者
原价 RM 149.90

现售 RM 99.90 (-33%)

会员 RM 99.90 (-33%)

作者 Peakpoondum Studio
科灵和拉诺为引导米塔斯进入正途,再次穿越去别的时空。他们刚抵达日本时空,便惊骇地发现那里横尸遍野,血流成河。这时,米塔斯拿着一把锐利的武士刀出现,还在他们眼前杀害了一名武士。科灵认出了米塔斯手上拿着的是“村正妖刀”。村正妖刀的攻击力非比寻常,科灵和拉诺招架不住,只能逃命。这时,科灵提出了一个方案:一人留下牵制米塔斯,拖 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 12.00 (-19%)

会员 RM 12.00 (-19%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利是生活在亚马孙雨林里的原住民。他调皮、好动,但是非常聪明。他视亚马孙雨林为家,万物则是他的家人。他与动物亲密无间,能与动物沟通。这次,动物救助组织人员阿伦把他带离亚马孙雨林,去到北极,学习拯救在北极生活的小动物覧独角鲸。他们历经了重重难关,冒着暴风雪,才能把受困的独角鲸,从被冰雪覆盖的海洋带到宽阔的海域去。在此过 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Hot Yoga Studio LAVA
瑜伽史上最高的自我實現法 日本瑜伽界No.1品牌Hot Yoga Studio LAVA監修   正因為是   緊張忙碌的現代社會,   才更需要修復式瑜伽。   嘗試修復式瑜伽後,   第一次體會到   通體舒暢的快感,   以及呼吸順暢的舒適感。   仔細感受身體的感覺,   體會活在當下這個瞬間。   等到回過神來才發現,   不知不覺已清除腦中雜念,身體不 了解更多
原价 RM 64.70

现售 RM 51.76 (-20%)

会员 RM 51.76 (-20%)

作者 Milk Shake Studio
毛克利是生活在亚马孙雨林里的原住民。他调皮、好动,但是非常聪明。他视亚马孙雨林为家,万物则是他的家人。他与动物亲密无间,能与动物沟通。一天,绿水蟒袭击毛克利居住的村子。他设法制止巨蟒侵袭,却失败了。庆幸的是,动物救助组织人员阿伦救了他。后来他们一起制止巨蟒侵袭村子。同时,他们也发现受雇于村民以制服绿水蟒的猎户队队长其实 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 STUDIO WORK
  ~放慢腳步,走訪少有人知的東京巷弄~   從電車和地鐵的出口開始,遊走25條承載漫漫時光的街道,   在街景與建築交織的畫面之中,回味東京今昔故事。   ◆◆散步,是認識城市最迷人的方式◆◆   近年來,雖然有許多關於東京這座城市的觀光指南,   不過鮮少人注意到東京自江戶建城500多年以來,留下的歷史文化與現代生活的關聯。   了解更多
原价 RM 53.90

现售 RM 43.12 (-20%)

会员 RM 43.12 (-20%)

作者 Sloow Studio
"Ada kaki tergantung kat atas pintu!" "Apa dah jadi? Kenapa tidur kat balkoni?!!" "Siapa pula ketuk pintu malam-malam buta ni?" Pasti ramai suka tidur di hotel. Apatah lagi hotel lima bintang. Jangan seronok sangat. Banyak kisah seram dikaitkan dengan hotel. Pernah terfikir tak apa akan jadi kalau ada gangguan datang tanpa dipinta yang buat korang tak senang duduk? Kalau boleh nak check out terus. Tapi... kalau terus stay, adakah entiti berhenti mengganggu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Sloow Studio
BOLEHKAH MEMORI PENDERMA TRANSPLAN ORGAN DIWARISI? Kali ini Pasukan X-SENTRIK ditugaskan ke panggung wayang terbiar. Kemudian berkenalan dengan pemuda misteri yang seolah-olah ada suatu hubungan dengan anak yatim piatu tetapi tidak dapat dijelaskan. Mereka menyedari apabila pembedahan permindahan organ berlangsung... seseorang pasti akan hilang! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Nazry Salam
Komik berkisah tentang Putera berdepan MISI yang mencabar dan getir untuk mengembalikan zaman kegemilangan Restoran Mankanan. (Dr Ezani Farhana, Juara MasterChef Malaysia Musim Pertama) 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Plants Vs Zombies 2 Komik Dinosaur – Pertarungan Merentas Masa -Tunggul Berapi telah mencipta sebuah mesin telur dinosaur yang dapat mencengkam telur dinosaur dari terowong masa. Seluruh Pekan Botani tertarik dengan permainan ini. Malangnya, telur dinosaur yangdieramkan oleh Sawi ialah seekor dinosaur Si Kecil yang tidak kuat untuk menawan. Oleh itu, Sawi meninggalkan Si Kecil di dalam hutan kerana berasa malu. Dalam pencarian semula Si Kecil, Sawi dan rakan-rakannya dengan 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Sloow Studio
BAGAIMANA HENDAK MENGHADAPI KEADAAN YANG SEMAKIN MEMBURUK? Misi mencari punca pencemaran air laut membawa Remy, Shah dan Jumbo kepada sesuatu yang lebih mendebarkan. Pasukan X-VENTURE terpaksa bertindak pantas apabila amaran mereka tidak dipedulikan. Penemuan bahan mudah terbakar dalam kilang mendedahkan mereka kepada risiko letupan besar-besaran. Dapatkah mereka mencari penyelesaian sebelum semuanya terlambat? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 根津有加里
  ~12個月的水果切雕&盤飾祕訣,華麗地款待貴賓!~   蘋果➞嬌豔欲滴的玫瑰;   西瓜➞凶神惡煞的鯊魚;   香蕉➞躍出海面的海豚。   因應各種季節&活動的創意果雕、盤飾技巧!   透過切雕技術跟巧思,可以將水果本身的魅力發揮得淋漓盡致!   綜合藝術工作室「Studio COUTURE」的負責人.根津有加里小姐親自示範多種切雕技巧,    了解更多
原价 RM 64.70

现售 RM 51.76 (-20%)

会员 RM 51.76 (-20%)

作者
This beautiful hardback features premium cloth binding, a ribbon marker to match the cover, gold foil stamping and illustrated endpapers, making this the perfect gift for all those who have been enchanted by the magic of Sleeping Beauty and a book to be treasured by all. A family favourite for nearly sixty years, Disney's Sleeping Beauty is one of the best-loved films of all time. Relive its magic through this retelling of the classic animated film, accompanied by paintin 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 23.92 (-20%)

会员 RM 23.92 (-20%)

作者 Crow Studio
'Pembunuh Arnab' menyorok kat terowong tapi cuma muncul pada malam tertentu... Bila pak cik keding perangkap kanak-kanak, mak ayah mula tak keruan... 'Dia' dekati manusia guna macam-macam cara tapi tujuan sebenar 'dia' buat macam itu sebab... Kalau kita jadi sasaran, ni bermakna ambang maut kian menghampiri?!! 6 karya misteri dalam komik ni akan membawa korang meneroka legenda seram bermula dari hati manusia penuh kesumat. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Aku Dengar Studio
Pernah dengar cerita tentang eskalator telan orang? Benarkah ia satu kemalangan... atau ada sebab lain? Macam mana pula legenda menghitung anak tangga pada malam hari? Benarkah ia boleh mengancam nyawa? Kesimpulannya, apa sebab eskalator boleh telan orang? Dan kenapa pula, kalau hitung anak tangga boleh bawa maut? 'Aku Dengar Kat Tangga Ada...' menyingkap misteri tangga yang belum terungkai! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Ben Wong
Dee menghantar Robotzilla untuk menghuru-harakan Tenggeran Rocky. Dee mengugut untuk memusnahkan empangan lalu menyebabkan seluruh bandar ditenggelami air sekiranya Datuk Bandar tidak mahu menyerahkan satu bilion ringgit kepadanya. Walaupun memiliki kuasa daripada telur emas, Chuck tidak dapat menumpaskan Robotzilla. Apa yang dapat dilakukan oleh Chuck untuk melemahkan lawannya yang perkasa itu bagi menyelamatkan seluruh bandar daripada ditenggelami air? 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 7.12 (-20%)

会员 RM 7.12 (-20%)

作者 Ben Wong
Doktor Mingo mencipta sejenis cecair hijau yang dapat menukarkan benda hidup menjadi raksasa pemusnah. Malangnya, eksperimen tersebut tidak berjaya dan Doktor Mingo hendak menghapuskan ceccair itu. Pen dan Guin membuang cecair hijau itu di kawasan perkuburan yang terpencil. Cecair hijau itu tumpah ke tanah dan meresap ke dalam kubur-kubur di situ. Tanah di kawasan itu mula merekah dan beberapa zombi bangkit lalu mengancam penduduk. Zombi-zombi itu mula menguasai bandar dengan 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 7.12 (-20%)

会员 RM 7.12 (-20%)

作者 Sloow Studio
DOES A FATALITY FINALLY SEAL ONE'S TRAGIC FATE? IS THERE LIFE BEYOND LIFE? Dusting off the cobwebs, supernatural sleuths Ash, Katie, and Crowley seek the answer to another perplexing mystery! Claiming to converse with spirits, is the mysterious mystic taking bereaved friends Nora and Ray for a ride? Haunted by memories of a tragic accident, what message does dear departed Henry have for them? With sanity on the line and sinister shenannigans emerging behind the veil, will our 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Soncop Studio
哺乳动物进化了多少? 你知道人类是怎么进化而来的吗? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你不想错过这场惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶快跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Peakpoondum Studio
科灵和拉诺第一次在穿越时清醒过来,眼睁睁地看着一只巨手把他们抓到别的空间。那里有一个残破的小镇,好像刚经历过战乱,小镇居民好像都没有灵魂,对外界的事物毫无反应,只是行尸走肉般修补着破损的建筑。小镇中唯一正常的居民是一个貌美如花的哑巴少女。少女在科灵的逼问下,颤抖不已地写下赫赫有名的“帕拉塞尔苏斯”炼金术士之名。科林和拉 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Sloow Studio
ADAKAH KEMATIAN MENGAKHIRI SEGALANYA? WUJUDKAH ALAM LAIN? Ash dan Katie tidak menyangka mereka membongkar satu mister melibatkan kemalangan maut. Mangsa dihantui roh rakan yang sudah meninggal dunia! Banyak kejutan luar biasa bakal mendedahkan rahsia gelap kemalangan itu. Adakah Pasukan X-SENTRIK dapat mencari kebenarannya? Mistik atau sains adalah persoalan yang perlu diuktikan oleh Pasukan X-SENTRIK? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Hiro Arikawa
THE INTERNATIONAL BESTSELLING SENSATION: the tender feelgood story of a man's journey with a streetcat. Translated by Philip Gabriel, a translator of Murakami. INCLUDES 6 BEAUTIFUL LINE-DRAWINGS A WATERSTONES PAPERBACK OF THE YEAR 2017 ‘Bewitching… as self-possessed and comforting as – well, a cat’ SUNDAY TELEGRAPH **************************** It's not the journey that counts, but who's at your side. Nana is on a road trip, but he is not sure where he is goin 了解更多
原价 RM 57.95

现售 RM 46.36 (-20%)

会员 RM 46.36 (-20%)

作者 Sloow Studio
WHAT HOPE IS THERE WHEN THE BEAST BITES BACK? Sent for a well-deserved holiday, Rain, Sean, and Stone were all set to enjoy the great outdoors! Meeting the Blanc family, our heroes relished the peace and quiet until nature decided to take a piece out of them! Bitten in the line of duty, Rain begins to exhibit some decidedly 'unRainlike' behaviour, leading Sean to speculate on the existence of a terrible threat! With rabies putting the 'wild' into wildlife, it's up to our terr 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Peakpoondum Studio
世纪的苏联小镇,发现有人突发性出血而死。小镇居民相信这是拉斯普京的遗物所引起的诅咒。拉诺和科灵结识埃文和安娜,他们结伴去寻找拉斯普京的遗物,拯救小镇居民。他们在俄罗斯套娃店铺中找到拉斯普京的遗物,但埃文和安娜却图谋不轨,夺走了遗物。 原来埃文和安娜是拉斯普京的孩子。他们想让父亲起死回生,但拉斯普京的灵魂却作祟,伤害了居 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Sloow Studio
HUTAN DENGAN PENGHUNI LIAR! Remy dan rakan-rakan keluar bercuti di mana mereka bertemu Sarah dan keluarganya. Kemudian tanpa sengaja bertembung dengan haiwan liar yang menggila. Mereka mendapati haiwan liar di dalam hutan itu telah dijangkiti rabies! Bolehkah Remy, Shah dan Jumbo menghadapi penyakit liar yang sudah menular ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Soncop Studio
恐龙的发展有多深远? 爬行动物如何飞翔? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你也想经历惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶紧跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Sloow Studio
JIKA KEJADIAN PELIK BERLAKU HANYA DISEBABKAN HALUSINASI... KAMU SILAP! Ash dan Katie menyiasat kes baharu melibatkan sebuah keluarga dengan suami panas baran, isteri kemurungan dan anak-anak yang diganggu. Semuanya serba tidak kena di rumah keluarga ini, barang bergerak sendiri dan bayi menangis kerana sering diganggu. Adakah semua yang berlaku disebabkan kehadiran makhluk halus atau penceroboh halimunan? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Dalam mengatasi sifat penakut, Walnat membuat keputusan untuk menjadi bahan uji kaji bagi mesin teleport ciptaan Tunggul Berapi. Namun, dengan tidak disangka mesin tersebut telah menghantar Walnat balik ke Zaman Trias pada ratusan juta tahun yang lalu. Dalam pengembaraan di dalam hutan Zaman Trias, Walnat berjaya menghalau dinosaur Coelophysis dan mencabar dinosaur Herrerasaurus, lalu menyelamatkan Si Eoraptor dan puaknya. Malah, Walnat diberi gelaran "pahlawan yang terhebat" 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Kemunculan Taman Dinosaur di kawasan laut yang berhampiran dengan Pekan Botani secara tiba-tiba telah menarik minat para penduduk Botani. Polong dan Jenjarum Bunga membuat keputusan untuk menyertai kembara mencari harta karun di Taman Dinosaur bagi menandingkan kebolehan masing-masing. Namun, apa yang tidak disangka oleh mereka ialah Taman Dinosaur ini sebenarnya ialah perangkap yang dipasang oleh Profesor Zombi. Malah, semua penduduk Botani yang berkunjung ke Taman Dinosaur 了解更多
原价 RM 15.90

现售 RM 12.72 (-20%)

会员 RM 12.72 (-20%)

作者 Xiao Jiangnan
Kutub Utara dan Kutub Selatan terletak di kedua-dua hujung paksi Bumi. Ia mempunyai tarikan yang tersendiri dan mengandungi sumber-sumber yang tidak ternilai. Manusia tidak pernah menghentikan penerokaan terhadapnya selama beratus-ratus tahun. Setakat mana yang anda faham tentang daerah kutub? Buku ini menceritakan sebanyak 46 jenis pengetahuan tentang daerah kutub dan glasier melalui penyampaian yang menyeronokkan. Pembaca cilik akan diberikan pendedahan awal, lalu mencetu 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 10.80 (-20%)

会员 RM 10.80 (-20%)

作者 Soncop Studio
爬行动物的时代有多强大? 三叠纪时期,什么动物称霸天下? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你也想经历惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶紧跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales fromthe world's most popular animation studio. After Queen Elsa accidentally curses the kingdom of Arendelle to an eternal winter, she retreats to an icy castle in the mountains. With help from an ice harvester called Kristoff, his ever-faithful reindeer, Sven, and a fun-loving talking snowman called Olaf, can Princess Anna rescue her sister Elsa from a lifetime of loneliness and save Arendelle 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Boboiboy dan rakan - rakan telah menyertai Kapten Kaizo dalam operasi penyemaran untuk mendapatkan Power Sephera yang merbahaya daripada lanun angkasa. Tanpa disedari, rancangan mereka telah membawa TAPOPS ke dalam ancaman bahaya. Kehadiran musuh baru amat sukar untuk ditandingi dan mereka perlu meminta bantuan daripada pasukan khas. Di saat mereka diambang kekalahan... akhinya kuasa elemental terakhir muncul & menyelematkan mereka. 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Aku Dengar Studio
ROH DALAM KELAS KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & KENCANG PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN SIRI ÁKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG! Kelas merupakan tempat paling lama kamu habiskan masa berbanding rumah. Jika ada seseorang beritahu kamu bahawa ada hantu di dalam kelas, apa yang kamu akan lakukan? Dapatkah kamu terus belajar seperti biasa? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Mr Children Studio
Lorong belakang pada lewat malam adalah tempat kegemaran untuk 'mereka' yang suka berkeliaran. Nasihat orang tua-tua, jangan bersendirian di lorong belakang bila malam menjelma. Bukan saja kena berhati-hati dengan penjahat, malah mungkin korang akan terserempak dengan hantu pengemis atau... mungkin ada 'sesuatu' akan menumpang dan ikut korang balik rumah! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Xioa Jiangnam
Perpatah Cina mengatakan bahawa masyarakat amat mementingkan bab makanan. Sektor pertanian merupakan bidang pengeluaran terutama yang mengeluarkan makanan ruji. Seiring dengan perkembangan pengeluaran dan masyarakat, manusia mula mengetahui bahawa kaedah pengeluaran pertanian tradisional dan moden membawa kemusnahan ekosistem. Lalu, tercetusnya idea yang mengembangkan ekopertanian. Buku ini menceritakan sebanyak 49 perkara tentang pertanian dan ekologi melalui penyampaian ya 了解更多
原价 RM 13.50

现售 RM 10.80 (-20%)

会员 RM 10.80 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Rapunzel has never known the world that lies beneath her tower-top home. One day, a chance encounter with a mysterious stranger called Flynn Rider sets her on a path of adventure and discovery that will change her life forever. Will Rapunzel find her soulmate, and just what are the mysterious lights that illuminate the night sky every year on her b 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Abandoned as a baby and raised by wolves, Mowgli suddenly finds his life is in danger when the man-eating tiger, Shere Khan, learns where Mowgli is. Determined to get himsafely back to the Man-village, wise panther, Bagheera, leads Mowgli through thejungle where they meet Baloo. Mowgli soon starts to embrace the lovable bear's way of life, but will 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. The birth of lion cub and future king Simba is a time of huge celebration, but his wicked uncle, Scar, is determined to make sure Simba never claims the throne. Tricked by Scar into thinking that he killed his own father, Simba flees. In the wilds, he meets twonew friends and discovers the meaning of Hakuna Matata, but what will ittake to make him 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. Beautiful Belle dreams of a life of adventure, but when she becomes trapped in a cursed castle with a terrifying beast, she fears she is doomed. Slowly, Belle starts to see a softer side to the Beast and learns that beauty comes from within in this tale as old as time. Is Belle's love enough to break the curse? 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者
Discover the magical world of Disney , Pixar in this collectible series of timeless tales from the world's most popular animation studio. When a young clownfish named Nemo becomes curious about what lies beyond his world, his actions set in motion a tale of adventure and discovery that will change Nemo and his family forever. With the help of a forgetful fish named Dory, Nemo's father, Marlin, faces his fears and begins an epic journey across the seas, as he risks it all to s 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 15.92 (-20%)

会员 RM 15.92 (-20%)

作者 Benjam Xander
This small book carries the irresistible implicit promise that if you follow the morning routines of famous, important and successful people, you will become famous, important and successful yourself.' Financial Times How are you spending your most valuable hours? The first few choices you make each morning can unlock greater productivity, creativity, and calm - or bring out your worst self. Marie Kondo performs a quick tidying ritual to quiet her mind before leaving the ho 了解更多
原价 RM 61.50

现售 RM 49.20 (-20%)

会员 RM 49.20 (-20%)

作者 Sloow Studio
Apabila kejahatan di ambang kemenangan, masih adakan harapan untuk Pasukan X-SENTRIK? Kini terserah kepada Ash, Katie dan Kuro untuk menghadapi rintangan tanpa pengawasan orang dewasa. Insiden 'wabak api' muncul apabila tubuh manusia terbakar bertindak cepat dan berusaha menggawal keadaan daripada menjadi semakin teruk, Burt pula yakin abangnya tiada kaitan dengan kes ini. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Soncop Studio
Stone, Mila dan Luke perlu melatih dinosaur masing-masing untuk bertempur di arena dinosaur. Mereka perlu memenangi perlawanan ini untuk mara ke ujian seterusnya. 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 10.32 (-20%)

会员 RM 10.32 (-20%)

作者 浦沢直樹 , Studio Nuts
「朋友曆3年」||   成為世界總統的「朋友」,君臨被巨大高牆所圍繞的東京。   以「冰之女王」為名,神奈持續進行反政府活動,也終於再次見到落長。   以人們口中哼唱的「歌」為線索,   他們找出一絲希望,認為健兒還活在這世上。   但是卻從萬丈目口中聽見衝擊的事實……?   場景轉換到在北方邊境。有個自稱「矢吹丈」的神祕 了解更多
原价 RM 52.00

现售 RM 52.00 (-0%)

会员 RM 52.00 (-0%)

作者 Soncop Studio
从海洋迈向陆地的进化是怎么一回事? 地球第一个爬行动物长什么样子? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你也想经历惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶紧跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

作者 Sloow Studio
BRINGING THE FIGHT TO THWART A MONSTER'S MIGHT! With food stores running low, it's up to Rain, Sean, and Stone to venture out into the perilous prehistoric panorama, with Emily?! Determined to seize her opportunity, Rain's sparring partner is soon in for a rude awakening in the shape of an angry Allosaurus! When a waterfall fall separates the team, it's up to Emily to step up! With the heart of a hero and the mind of a mathlete, does she have what it takes? IT CAME FROM ABOV 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Sloow Studio
"Pertemuan dengan Nishimiya... buatkan aku nak berubah." Sejak bertemu Nishimiya Shouko semula, dunia Shouya semakin berkembang. Shouya dan kawan-kawan mula berbincang mengenai filem yang diusul oleh Nagatsuka dan dia mengajak Shouko tolong sekali. Mereka semua meluangkan masa bersama pada musim panas. Setiap hari masa berlalu dengan penuh kebahagiaan, tetapi jauh di sudut hati Shouya masih ada sekelumit kerisauan. Apabila kerisauan itu semakin membesar, pergolak 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 8.00 (-20%)

会员 RM 8.00 (-20%)

作者 Sloow Studio
Selain menikmati bayu laut di tepi pantai, kita juga boleh melakukan aktiviti memancing, berenang dan berkelah. Tapi kamu tahu tak? Setiap pantai di dunia ni pasti pernah wujud peristiwa meragut nyawa. Disebabkan itu, roh-roh hantu tidak henti berkeliaran di sekitar pantai untuk mencari pengganti. Tak percaya? Tak bermakna ia tak wujud, bacalah 'Aku Dengat Kat Tepi Pantai Ada...' untuk kamu rasa kehadiran 'mereka' sendiri! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者
NCT 2018 Empathy is the debut studio album by South Korean boy group NCT. The album marks the appearance of the group's three new members Kun, Jungwoo and Lucas. The album contains a total of fourteen tracks, with twelve of them released as singles from 2016 to 2018. 了解更多
原价 RM 129.45

现售 RM 110.03 (-15%)

会员 RM 110.03 (-15%)

作者
NCT 2018 Empathy is the debut studio album by South Korean boy group NCT. The album marks the appearance of the group's three new members Kun, Jungwoo and Lucas. The album contains a total of fourteen tracks, with twelve of them released as singles from 2016 to 2018. 了解更多
原价 RM 129.45

现售 RM 110.03 (-15%)

会员 RM 110.03 (-15%)

作者 Sloow Studio
To wear the crown is a heavy burden! Seeking fuel, Rain, Sean, and Stone happen upon a titanic tussle between monarch and usurper! The aftermath of bloody battle sees a young prince emerge looking at an uncertain future in a world where even the Tyrant King is not immune to tragedy. Left to fend for itself, what can our heroes do to help a vulnerable juvenile in a harsh, prehistoric world? In a wild world, a determined defence is the obvious offence! A minor disagreement see 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Sloow Studio
Lured to Balor Island by a suspicious summons, Ash, Katie, and a cranky Crowley are soon baffled by the bizarre! From taciturn townsfolk to a red river stemming from a summit seeping scarlet, its a murderous mess! Fear of a vengeful ancient power and its vampiric servant only makes matters worse as our troubled trio gradually find out the facts! As the plot thickens back at X-Central, Team X are on their own against incredible odds! Will Burt's brotherly bother yield for the 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Sloow Studio
Sumpahan berdarah menghantui pulau? Apakah rahsia yang disembunyikan? Ash, Katie dan Kuro menerima isyarat kecemasan yang membawa mereka ke Pulau Balor. Penduduk tempatan taasub dengan kepercayaan yang tidak masuk akal. Di sana, Pasukan X-SENTRIK terputus hubungan dengan pangkalan dan terpaksa bertindak sendiri. Apakah lembaga malam dan 'sumpahannya'? Apa yang perlu dilakukan untuk menghantui kebenarannya? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Sloow Studio
Pemerintah dunia T-Rex! Dinosaur lain berundur! Pasukan X-Venture ternampak perlawanan Tirannosaurus dan Spinosaurus ketika mencari bekalan tenaga elektrik. Perlawanan antara haiwan karnivor terbesar di dunia ini menyebabkan kedua-duanya cedera. Anak Tirannosaurus menjadi buruan haiwan karnivor lain... Adakah Remy dan yang lain akan menyelamatkannya? Triceratop rakan seperjuangan yang hebat! Pasukan X-VENTURE mengalami konflik kerana masalah kecil dan akhirnya h 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 9.60 (-20%)

会员 RM 9.60 (-20%)

作者 Soncop Studio
世界上第一种生物是什么? 地球上的第一代生物长什么样子? 地球还有许多秘密等你去挖掘与见证! 贝比和小龙将会回到最初的地球,展开古生物之旅,探索地球的生物起源。若你也想经历惊叹不已,又难以置信的生命进化之旅,赶紧跟上来吧! 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 11.92 (-20%)

会员 RM 11.92 (-20%)

1-327 of 327

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top