0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Aulia Iman '找到 1356 件相关商品
作者 歐陽應霽
我們依然需要設計,是因為我們渴望要有選擇。 一成不變的世界是令人難以想像的。就因為服裝有性感的、優雅的、復古的、前衛的,手機有黑的、銀的、紅的、彩色的,生活才有意思起來。一抹藍,一條弧線,一個奇想,傑出的設計讓世界瞬時改觀。 Marc Newson、Philippe Starck、Hedi Slimane、Raf Simons、Tom Dixon、Ross Lovegrove、村上隆、安藤忠雄……,這些我們也許熟 了解更多
原价 RM 54.30

现售 RM 54.30 (-0%)

会员 RM 48.87 (-10%)

作者 Synergy Media
SIRI ANATOMI MANUSIA: BAGAIMANA TUBUH BADAN MANUSIA BERFUNGSI 了解更多
原价 RM 59.90

现售 RM 59.90 (-0%)

会员 RM 53.91 (-10%)

作者 Candy Factory
Joni, Mia dan Emilia dimomokkan dengan kisah-kisah seram oleh kawan-kawan sekelas. Disebabkan itu, mereka manjadi takut untuk bermalam di sekolah semasa 'perkhemahan sains'. Bagaimanakah mereka mengatasi ketakutan ini supaya dapat merasai pengalaman dan kesoronokan berkhemah? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者
AKTA MAHKAMAH KEHAKIMAN 1964 (AKTA 91) 了解更多
原价 RM 12.50

现售 RM 12.50 (-0%)

会员 RM 11.25 (-10%)

作者 Fieta An Nisa
"Eh, wait Adriana... Awak bakal isteri saya!!!"- FARIS "Hah, apa?!"- ADRIANA FARIS AR RAYYAN - Pensyarah muda yang dididik dengan ilmu agama dan tarbiah yang hebat. Dididik sepaya menghargai, melindungi dan meraikan wanita di sekelilingnya. Dia dilamar oleh sahabat abinya, Encik Nazri untuk menjadi suami kepada anak gadisnya sebelum lelaki itu berangkat ke Jepun. ADRIANA QISTINA - Seorang gadis yang ceria dan positif dengan hidupnya sendiri. Daripada gadis yang biasa 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Pyezan , Sulaiman , Y.K Gan
Buku Ini Diterbitkan Rujukan Kepada Semua Golongan Yang Ingin Mempelejari Bahasa Arab Penggunaan Perkataan , Frasa Dan Ayat Yang Mudah Dapat Membantu Pembaca Mempraktikan Pengunaan Bahasa Arab Dalam Perbualan Harian Mereka. 了解更多
原价 RM 12.50

现售 RM 12.50 (-0%)

会员 RM 11.25 (-10%)

作者 Ustaz Muhammad Ramzi Omar
Kisah Indah Dari Syurga Siapa tidak mahu masuk syurga? Allah dan Rasul-Nya, Nabi Muhammad s.a.w menggambarkan syurga sebagai sebuah tempat yang sangat indah. Malah bayangan keindahannya langsung tidak dapat digambarkan. Dunia ini saja sudah cukup indah. Namun masih lebih jauh daripada keindahan alam syurga. Kita semua berlumba untuk ke sana. Namun, ramai yang tidak sanggup menempuh jalan ke syurga. Berbicara tentang kematian saja pun sudah cukup menaikkan bulu roma dan ke 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 安.法第曼
約翰霍普金斯、史丹佛、耶魯、倫敦等50所以上大學指定閱讀 探討醫病關係與文化衝突的經典之作   人人都愛黎亞,卻人人都救不了黎亞   當行醫所仰賴的科學精神,成為阻礙溝通的高牆   醫病之間,是否有互相理解的可能?   ◆ 美國國家書評獎、紐約時報年度好書獎、洛杉磯時報圖書獎等多項書獎得主   ◆ 亞馬遜書店醫學、醫療倫理、少數民 了解更多
原价 RM 60.10

现售 RM 60.10 (-0%)

会员 RM 54.09 (-10%)

作者 Konami Kanata
Chi yang keluar bermain hampir dilanggar kereta, namun sempat diselamatkan oleh mama, Ah, Chi dah ingat mama! Hmm, mujurlah mama tak apa-apa. Tapi... bagaimanakah kesudahan hidup Chi? Adakah Chi akan kembali bersama mama atau tetap bersama keluarga Yamada? Saksikan semuanya dalam volum terakhir ini! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Aiman Banna
Sebuah novel yang mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Safia, yang terlalu inginkan pasangannya seorang ustaz. Hal ini kerana dia terlalu banyak tengok drama-drama dan baca lambakan novel jiwang yang mengisahkan tentang cinta lalu dia pun keawang-awangan untuk ada jalan cerita yang sama. Tetapi, takdir tetap takdir dan ianya tetap akan hadir. Ditakdirkan dia bernikah dengan seorang lelaki yang berkopiah dan tidak pernah lepas kopiah selama dia kenal dengan le 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者
Miko merupakan seorang budak lelaki yang berumur 7 tahun. Miko tinggal di bandar bersama ibu dan ayahnya. Di dalam siri ini digambarkan bagaimana perjalanan hidup Miko bersama keluarga, kawan-kawan, jiran dan orang-orang di sekelilingnya. Kisah Miko ini mewakili kisah hidup kanak-kanak Melayu di negara kita. Buku ini mengandungi 4 buah cerita yang bertajuk Miko Pergi ke Zoo Negara, Miko dengan Kasut Roda, Miko yang Baik Hati, dan Miko dan Basikal Baharunya. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Luna Adresia
“Kenapa selalu pengsan?” “Saya ada masalah.” “Masalah?” “Setiap kali… Tengok awak.” Luna - Si pencinta tegar tapi hanya mampu tengok dari jauh aje setiap kali dia ke Duncan CoffeeHouse. Kaz merupakan aura beku yang mampu mencairkannya dalam lima saat. Tiap kali berada dekat dengan Kaz, Luna kena panick attack. Pengsan tak sedar dunia apabila ‘dunia’ impiannya berada dekat dengannya. “Eh, nak ke mana tu?”-Luna “Nak lari jauh dari awak.” 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Fendi
Siapa sangka aku dulunya seorang yang tak punya apa, kini miliki segalanya yang aku impikan. Dari seorang budak flat yag mungkin dipandang enteng tanpa masa depan, kini teguh berdiri merencana kehidupan. Legasi kini bertambah kukuh namun di sebalik semuanya, tak siapa tahu bagaimana aku tempuhi setiap detik yang mencabar hingga pernah aku jatuh terduduk sewaktu lalai mendongak langit. Ini cherita aku dan Fendi Barbershop & The Gang 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Mohd Razali Kamarudin
Ingin tahu bagaimana cara memahami dan mengingati makna bacaan dalam solat? Teknik bagaimana memahami dan mengingati makna bacaan dalam solat kini dibongkar oleh seorang pengamal teknik faham Arab Al-Quran tanpa asas Bahasa Arab. Dengan izin Allah, segalanya ada di dalam buku ini. Anda akan ketahui bagaimana mudahnya: -Merancang hafalan makna bacaan dalam solat selama tujuh hari tanpa menjejaskan aktiviti harian. - Memotivasi diri sendirir bagi menyahut cabaran tuj 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Nurla Isna Aunillah
Kecantikkan sebenar itu lahir dari dalam diri seseorang. Kemanisan wajah yang menyejukkan mata itu terserlah dengan keindahan akhlaknya. Inilah yang paling penting pada diri seorang wanita lebih-lebih lagi seorang penting isteri. Bagaimana untuk mencapai kebahagiaan dan kesejahteraan di dalam rumahtanggga? Jika harta menjadi sandaran ia akan habis, jika kecantikan jadi taruhan ia pasti pudar dimamah usia. Jawapannya di dalam buku ini. Buat para isteri idaman atau wanita sole 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Luna Adresia
Wujudkah keajaiban? Rasa dalam jiwa itu boleh dikatakan satu keajaiban. Bagaimana boleh rasa sakit. Bagaimana boleh rasa sayang. Bagaimana boleh jatuh cinta. Fakta tentang rama-rama. Ia jarang dilihat saat hujan membasahi bumi. Tapi bagi Badrish, rama-rama yang paling indah yang pernah dia lihat adalah ketika hujan turun. Dia lihat Orkid Serena. Ya, Badrish sudah jatuh cinta. Hingga sampai keluar rama-rama dari perut yang gementar. Imaginasi? Barangkali. Terlalu indah? Juga b 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Ustaz Dato` Hassan Mahmud
"Sesungguhnya syaitan itu tidak mempunyai sebarang pengaruh terhadap orang-orang yang beriman dan yang berserah bulat-bulat kepada Tuhan mereka " - Surah An-Nahl:99 Buku ini mendedahkan tentang perbuatan tukang sihir, jenis sihir, kesan mangsa sihir, kedudukan hukum serta bagaimana menanganinya menurut rawatan cara Islam agar masyarakat tidak terjerumus dalam kesesatan. Abu Hurairah berkata, Nabi bersabda; "Jauhilah tujuh hal yang menghancurkan." Mereka bertanya: "Apakah 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Ayuma Umairah
RAYYAN Yusof, gayanya ala-ala playboy. Hidupnya makin mewah apabila semua harta neneknya akan diwasiatkan kepadanya. Apa sahaja kata neneknya, pasti akan diturutinya. Tetapi hajat neneknya yang satu ini memang sukar dan tidak akan diturutinya. Nurul Fatia menerima pinangan itu dengan rasa lega. Tetapi rupa-rupanya dia bertepuk sebelah tangan. Kali pertama berjumpa sudah dihadiahkan dengan maki hamun dan kata-kata kesat.. Haikal mula menjadi perhatian nenek. Sejak mereka di 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者
BANGKIT: Tempoh Pentadbiran Abdullah Badawi di Malaysia disunting oleh: Bridget Welsh & James U.H. Chin Terjemahan rancangan pilihan daripada buku: Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia. “Beliau memegang jawatan sebagai Perdana Menteri dengan harapan besar dan beliau sepatutnya dapat melakukan lebih banyak. Malah slogan beliau ketika mula memegang jawatan ialah “bekerja bersama saya, bukan untuk saya”. Beliau sepatutnya mengambil peluang melakukan pe 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Syeikh Ahmad Falsol
Bagaimanakah dengan solat anda? Sudah sempurna atau sebaliknya? Adakah setiap perkara asas yang penting berkaitan solat sudah anda fahami dan kuasai sebaik-baiknya agar ibadah nombor satu ini tidak menjadi rutin semata-mata? Ibadah Mukmin: Panduan Solat merungkai segala persoalan yang meluruskan kefahaman dan tindakah ke arah kesempurnaan solat. Anda akan didedahkan tentang persoalan hukum-hakam sebelum mengerjakan ibadah solat seperti taharah, pembahagian najis, wuduk 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Saiful Hadi El-Sutha
Kata-kata dan bahasa tidak mampu untuk melukiskan betapa gemilangnya kenikmatan mahupun keindahan syurga dan isinya. Inilah juga yang menyebabkan semua orang menginginkan syurga sebagai tempat kembali dan rumah abadi mereka di akhirat kelak. Persoalan yang timbul ialah sudahkah kita mengumpul kebajikan untuk menempah tiket ke syurga? Sekiranya belum ataupun dana kebajikannya masih kurang, bacalah buku ini. Dikongsikan di dalamnya berkenaan 5o tiket sangat mudah untuk menuju 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Mawar Kamila
“Saya harap, saya benar-benar kalis cinta. Saya tak mahu mencintai awak. Saya terlalu ingin membenci awak. Andai masa dapat diundur, saya nak perkahwinan ini tak pernah terjadi supaya saya tak akan pernah memberi hati pada awak.” ~ Diya. Pada Diya, Zahil hadir mengubat luka silamnya kemudian merobek pula luka yang lebih dalam. Maaf? Diya memilih, tidak! Hancur luluh hati Zahil Hariz apabila bahagia yang mereka bina musnah kerana kedegilan Diya. Zahil tiada upaya untuk me 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Candy Factory
Horoskop Joni berbintang Sagitarius yang bersifat bebas. Mia sememangnya Virgo yang pentingkan kesempurnaan. Emilia pula Leo dengan kualiti seorang pemimpin. Mereka berkawan rapat walaupun berbeza personaliti. Bagaimana pula dengan kawan-kawan lain? Melacong Joni, Mia dan Emilia melacong ke Prague ditemani oleh Julian, selepas dijemput oleh Mikael. Joni sengat teruja dan banyak membuat persediaan. Apakah perkara menarik yang berlaku sepanjang percutian mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 A'je Fazlina
Perkenalan di antara Nur Layla dengan Rafael bukanlah bermula dalam keadaan yang baik. masing masing mempunyai tanggapan yang negatif antara satu sama lain. "Aku tahulah kau dah terbiasa dalam rumah ni, tapi kalau dah tetamu tu buatlah cara tetamu. Masuk rumah orang dah macam pencuri pulak. kau tak reti nak bagi salam ke? Tak ada adab?" - Rafael "Rafael, otak awak letak dekat mana, hah? Kan saya dah cakap saya datang sini cari Rania. Jangan nak cakap sesedap rasa awak a 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Umi Azah
Meniru apa yang dimakan oleh Rasulullah Saw. Meniru gaya makan sunah dan beroleh pahala juga kesihatan. Buku ini adalah buku resepi yang dicipta untuk anda yang suka pemakanan sunah. Setiap resepi mengandungi bahan-bahan yang dimakan oleh Nabi SAW. Juga dilampirkan hadis-hadis Nabi SAW berkaitan dengan pemakanan Baginda. Rahsia Rasulullah SAW menjaga kesihatan rohani dan jasmani adalah contoh yang terbaik kepada umatnya. Baginda bersabda yang bermaksud,“Kami adalah sa 了解更多
原价 RM 17.00

现售 RM 17.00 (-0%)

会员 RM 15.30 (-10%)

作者 Fatin Nabila
Pengantin perempuan lari? Zain Hakimi panasaran. Seseorang perlu menggantikan tempat Sofea demi maruah keluarga. Datin Adibah kalut mencari bakal menantu bidan terjunnya. Kala terpandang Ersalina Imani, hatinya terus terpaut. Gadis itu segera dilamar. Haliza menerima lamaran untuk anak gadisnya atas sebab tertentu. Juga demi menyelamatkan maruah keluarga. Ersalina terpaksa rela. Dia dinikahi Zain yang langsung tidak mencintainya. Namun, status isteri membuahkan kasih yang buk 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Al Ghazali
Sebuah buku yang menceritakan tentang Syeikh Ahmad Yassin. Selain itu juga menceritakan tentang Palestin dan Hamas. Ia cuba merangkumi semua peristiwa yang akhirnya membawa Syeikh Ahmad yassin menjadi seorang pejuang yang kita kenali hari ini. Kisah-kisah pengusiran penduduk Palestin, kisah Sabra dan Shatila juga bagaimana kotornya Mossad dalam melaksanakan misi jahat mereka. Akhirnya, inilah novel yang akan menambahkan cinta kita kepada perjuangan jihad. 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Yanuar Arifin
Pelbagai cara dan usaha sudah dilakukan. Tip dan petua untuk berjaya dalam bisnes juga telah dipraktikkan. Namun hasilnya tidak juga menampakkan bibit-bibit kejayaan dalam berbisnes. Untung pun tidak tetapi rugi yang lebih. Hati-hati, mungkin tidak ada keberkatan di dalam rezeki tersebut. Terdapat banyak faktor atau kesalahan dalam berbisnes yang membuat rezeki tidak berkat. Semua itu perlu dihindari agar tidak menjadi penghalang keberkatan dalam bisnes kita. Apakah 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ramadan Omar
“Aiman!” panggil Mokhtar. Dadanya berdebar. Peluh merenik di dahi. Rasa terkejut masih menguasai dirinya. “Kenapa pak cik? Aiman nak balik,” kata Aiman apabila Mokhtar menariknya. Moktar duduk melutut. Menjadikan dia separas dengan ketinggian Aiman sekarang. Kedua-dua tangannya memegang bahu Aiman. Dua matanya memandang ke dalam mata Aiman. “Itu ayah Aiman ke?” soal Mokhtar sambil mengunjuk kepada Hafizi di dalam kereta. Aiman bingung. Dia berkalih melihat Hafiz 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Candy Factory
Rakan baik Candy JEM, Daniel, ialah seorang atlet yang sangat cemerlang. Dia menjadi semakin popular selepas dipuji Guru Besar dalam perhimpunan untuk pencapaiannya. Tetapi sekarang dia berdepan dengan seorang lawan sangat kuat dalam perlawanan badminton! Dan dia seolah-olah sedang diperhatikan...? Bagaimanakah Candy JEM akan membantu dia mengatasi cabaran baharu ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 E-Room
Keluarga Bakhil terus berusaha gigih demi membeli rumah baharu. Bagi membantu suaminya, ibu Dol Rong telah mula berniaga. Dol Rong dan kakaknya juga mula bekerja sambilan serta membuka akaun bank yang berlainan supaya dapat menguruskan wang mereka secara bijaksana. Nampaknya, Keluarga Bakhil sudah bersiap sedia. Adakah mereka akan berjaya? --------------------------------------- Pada pendapat anda, bagaimana kita dapat menjadi kaya? Sesetengah orang berpendapat baha 了解更多
原价 RM 14.90

现售 RM 14.90 (-0%)

会员 RM 13.41 (-10%)

作者 Aisya Sofia
PERTEMUAN tanpa dirancang telah membuka pintu hati Arianni untuk mengenal erti cinta. Apatah lagi, lelaki itu berjanji menjadikan dia sebahagian hidupnya, berjanji bahawa segalanya mampu ditangani dan berjanji akan mempertahankan cinta mereka. Namun, kasih yang disulam, janji yang dimaterai terlerai akhirnya bila terbongkar satu rahsia yang tidak terduga. Sebagai wanita bermaruah, Arianni nekad menoktahkan segala impian. Cinta pertamanya harus dibuang jauh daripada kotak i 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Syu Ariani
Airina Hanissa menjadi tunangan Harris tanpa sebarang rasa cinta. Setelah Harris ketahuan hanya mempergunakan Airina untuk memburu cinta wanita lain, Airina nekad untuk putuskan pertunangan sekaligus membatalkan majlis perkahwinan mereka. Hazizul Amin, adik sebapa Harris, muncul memberi idea. “Kita kahwin. Untuk 100 hari. Kalau lepas 100 hari kita masih tak boleh terima satu sama lain, aku janji aku lepaskan kau.” – Hazizul Amin “Tapi kenapa 100 hari?” – Airin 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Syahrin Jasah
Rezeki burung itu tidak datang dengan sendiri nya ketika d ia berada di sarangnya, mangsa singa juga tidak datang dengan sendirinya saat dia berada di sarangnya, dan makanan semut tidak datang dengan sendirinya saat dia berada dalam lubangnya. Semuanya harus berusaha dan mencari. Oleh kerana itu, carilah rezeki anda sebagaimana mereka mencarinya. Anda pasti akan memperolehinya sebagaimana mereka juga memperolehinya. 了解更多
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Mohd Arif Ariffin
Dahulu golongan khunsa dan transeksual ini adalah antara golongan yang dirahsiakan identitinya. Tiada siapa yang tahu kewujudan jantina unik ini. Dalam masyarakat, golongan ini menjadi golongan minoriti dan dianggap memalukan nama baik keluarga dan keturunan. Namun begitu, pada zaman sekarang semakin ramai golongan ini yang keluar ke masyarakat dan secara terang-terangan menonjolkan diri mereka tanpa rasa malu atau rendah diri. Mereka ini terdiri daripada golongan profession 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 Neil Gaiman
In Trigger Warning, global phenomenon and Sunday Times bestselling author Neil Gaiman returns to dazzle, captivate, haunt, and entertain with this third collection of short fiction following Smoke and Mirrors and Fragile Things, which includes a never-before published American Gods story, BLACK DOG.The Truth is a Cave in the Black Mountains was serialised on BBC Radio 4's Book at Bedtime in November 2015. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Dreamerz
Dunia menjadi semakin aneh dengan fenomena tidak dapat dijelaskan fakta terbatas dan fiksyen yang menyimpang dari norma! Apabila tiada siapa mempercayai... apa dan bagaimana untuk membawa kita ke landasan yang betul apabila diselubungi spekulasi? Berbekal bukti yang sedikit, keajaiban dunia tetap dibongkar! Lihatlah dengan pandangan lebih jelas dan minda terbuka. Jangan sesekali lupa kebenaran di luar sana... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
"Lost Diary" karya Kaoru mengisahkan persahabatan 3 jejaka tampan;Pitou,Jlien dan Miku,kisah cinta Julien dan Miya yang tidak kesampaian dan juga kisah keluargaan.Siapa agaknya yang bertakhta di hati Miya? Apakah yang bakal terjadi pada persahabatan Pitou, Julien dan Miku? Bagaimana pula pengakhirannya? Kebahagian ataupun tangisan kesedihan? 了解更多
原价 RM 7.50

现售 RM 7.50 (-0%)

会员 RM 6.75 (-10%)

作者 Zihasra Aziz
Belum pun berkahwin Erin Natasha sudah pun mengandung. Kejadian yang tidak disengajakan itu benar-benar membuatkan Erin mati akal dan degup jantungnya seakan terhenti. Perkahwinan yang dirancang bersama Zareef mengundang derita buat Erin. Zareef meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Erin hilang punca. Bagaimana dengan nasib anak yang dikandungnya? Mampukah dia menyimpan rahsia itu seorang diri? Namun wasiat yang diamanahkan oleh Nek Sarah telah membuka lembaran bar 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

作者 Shamsul Bahriel
Buku ini menceritakan sejarah yang berlaku di wilayah Asia Tengah yang disebut-sebut oleh sesetengah sejarawan sebagai Terra Incognita (wilayah yang tidak dikenali) atau Terra Pericolosa (wilayah yang berbahaya). Sejarahnya bermula dari penguasaan bangsa Parsi/Aria sehinggalah terbentuknya nasionalisme hasil penjajahan Kesatuan Soviet pada abad ke-20. Buku ini menceritakan juga abagaiamana bangsa Parsi, Turki, Arab, Cina, Mongol, Yunani, Rusia mahupun Rom berhubung serta bera 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 28.72 (-20%)

作者 Neil Gaiman
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Clay
Berlaku seabad yang lalu dimana pertempuran antara tiga sateria dan naga pertama, Kriemhild. Pertempuran akhirnya tamat tetapi telur-telur naga ini telah tersebar meluas. Kubu Naga melindungi semua daripada serangan naga. Tiga pelatih yang gagal ujian diletakkan di bawah tanggungjawab Wizard D'Vinci. Apakah cabaran trio ini dalam dunia naga? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Jurulatih sukan Akademik Momos tegas mengarahkan putera-putera yang kurang aktif itu bersukan. Oleh kerana jarang bersukan, mereka kekok dan malu. Lain ceritanya dengan Putera Russia, Putera Afrika Selatan dan Putera Arab Saudi; mereka sangat handal bersukan hingga menjadi idola di sekolah! Pada masa sama, ada satu kumpulan sedang merancang untuk menjatuhkan putera-putera tersebut. Bagaimanakah Alex dan putera-putera menangani persaingan baharu ini? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Anarif
KOTA Singa menjadi saksi pertemuan pertama dua insan yang bagaikan langit dan bumi. Tuah yang sudah biasa menyendiri sejak kecil menyulam rasa tidak senang apabila hidupnya dicerobohi Teja, gadis tekad dalam segala hal dan becok tak kisah orang suka atau tidak padanya. MASALAHNYA! Teja jatuh suka pada Tuah... “Saya nak tanya,” ujar Teja tekad pada sekumpulan geng motosikal yang tidak dikenalinya itu. “Saya cantik tak?” Soalan Teja buatkan mereka menyambutnya de 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Eliza Ab
Hanya kerana pandangan pertama, Nur Zafira Sofea jatuh cinta kepada Iqwan Hafiz. Dia sanggup melakukan apa saja demi menawan serta memikat hati Iqwan Hafiz. “Walau apa pun, aku akan cuba pikat dia sehinggalah aku berputus asa.” - Zafira Bagi Iqwan Hafiz, kehadiran Nur Zafira Sofea telah mengganggu ketenteraman hidupnya. Gadis itu tidak pernah kenal erti putus asa. Tidak ada rasa malu. Walaupun dimarah dan diherdik, gadis itu tetap mengganggu hidupnya. “Terus-t 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Muhammad Nurani Maarif
Buku ini mengupas bagaimana Dajjal merancang konspirasi kemunculannya dalam mencetus Perang Dunia ke-3 dan huru-hara dunia, dengan menggerakkan proksi-proksinya yang terdiri dari Freemasons, Illuminati dan secret society. Di sini dibicarakan fakta yang belum pernah anda ketemui dan dikupas secara tuntas. Huraian asas disusun berdasarkan rujukan buku ‘Malapetaka Bakal Menimpa Menjelang Akhir Zaman’ karangan Imam Ibnu Kathir (terbitan Darul Fajr yang disemak oleh Ybhg. Da 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 37.90 (-0%)

会员 RM 34.11 (-10%)

作者 Drs.Hanafi Mohamed
Sejak Islam dan umatnya wujud di muka bumi ini tidak akan putus ancaman dan serangan oleh musuh-musuh terhadapnya. Sejarah juga membuktikan Islam bangkit bukan dengan jalan yang mudah. Ancaman ke atasnya dilakukan dari setiap penjuru dan berbagai strategi. Lantaran itu cukuplah sejarah lampau itu mengajar kita bagaimana untuk berhadapan dengan musuh-musuh Islam yang terang mahupun yang tersembunyi. Risalah ini memandu kita mengenal musuh dalam selimut, yang acapkali str 了解更多
原价 RM 6.00

现售 RM 6.00 (-0%)

会员 RM 5.40 (-10%)

作者 Nani Yuhanna
“Cinta itu... bila kita mempunyai perasaan yang sama. Jika salah seorang sudah berpaling, bukan lagi cinta namanya.” Aisya kecewa apabila Zulfan yang dicintai sekian lama tiba-tiba beralih kasih pada Dania. Empat tahun yang sia-sia tanpa penyudah. Pertemuannya dengan Izdiyad, pemilik suara husky yang sangat sukar untuk mengukir senyuman itu meletakkan Aisya dalam situasi kurang senang apabila lelaki itu kerap menjadi saksi kekecewaannya secara tidak sengaja. “ 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Various Artist
CD yang menampilkan lagu-lagu artis-artis popular yang telah berhijrah seperti Ijam Medicine, Ali XPDC, Mel Wings, Iwan Dangdut, Zul Handy Black Zul Yahya, Syed Nahar, Derry Sulaiman TRACK LIST: 1. Dunia Sementara Akhirat Selamanya - 3:14 Derry Sulaiman, Ijam Medicine & Ali Xpdc 2. Tiada Tuhan Selain Allah - 4:46 Iwan Syahman 3. Kebesaran Allah -4:02 Zul Handy Black 4. Bertasbihlah Dengan Mensucikan TuhanMu - 4:26 Ijam Medicine 5. Bertaubatlah - 3:54 了解更多
原价 RM 27.90

现售 RM 27.90 (-0%)

会员 RM 25.11 (-10%)

作者 Bophairy
Terbaik dalam buku ini! - Himpunan komik menarik dan terbaik karya Bophairy di Komik-M.100% berwarna! - Artwork, poster, pin-up, lukisan, dan temubual eksklusif bersama Bophairy! - Mahu belajar melukis komik? Mahu tahu tip-tip mudah melukis komik?Mahu tahu alat yang digunakan untuk melukis? Mahu tahu bagaimanacara Bophairy melukis komik? Buku ini ada jawapannya! 了解更多
原价 RM 8.90

现售 RM 8.90 (-0%)

会员 RM 8.01 (-10%)

作者 Qis Zakirah
Demi kasih terhadap Zaim, dia rela berkorban apa sahaja demi melihat suaminya bahagia. Biarpun sering terluka, Syamimi terus tabah menanti kasih suaminya. Cukuplah senafas dirasai, itu sudah memadai baginya.Oh! Awak boleh buat permintaan untuk saya menikahi suami awak sedangkan permintaan saya awak tidak sudi terima. Awak fikir saya ini apa?Walaupun cinta saya pada Zaim begitu mendalam, tetapi saya tidak sebegitu hina untuk meruntuhkan rumahtangga orang lain”. Airmata Sumai 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Zaza Qry
Zurin Aria, gadis kampung, dan kehidupannya bersama adik lelakinya, Amzi, amat bahagia biarpun anak yatim. Walaupun dibenci oleh salah seorang ibu saudara tetapi dia dikasihi oleh seorang lagi ibu saudara. Pertemuannya dengan seorang perempuan tua yang berkenankannya dan mahu menjodohkannya dengan cucunya, Zaqry, menjadikan kehidupan Zurin Aria kelang-kelibut. Zaqry, seorang lelaki yang sombong dan bergaul hanya dengan orang yang dikenalinya. Mempunyai seorang kekasih seja 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Misbah Em Majidy
Titisan air mata yang menitis daripada seseorang adalah perkara yang biasa. Menangis bukanlah cermin kelemahan jiwa. Kelirulah jikalau ada yang menganggap bahawa orang yang berperasaan halus, mudah tersentuh jiwa dan banyak menangis dianggap sebagai manusia yang berjiwa lemah. Rasulullah SAW mempunyai keperibadian yang berhati lembut dan berperasaan halus, Rasulullah SAW biasa menangis ketika beribadah kepada Allah SWT, air matanya mudah menitis tatkala melihat kesengsaraa 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Neil Gaiman
原价 RM 44.90

现售 RM 44.90 (-0%)

会员 RM 40.41 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
KETERAMPILAN dan imej baru Ejim menggugah hati Wan Suraya, sekali gus mencetus rasa cemburu Dr. Haslia. Ejim yang kini dikenali sebagai Amaruddin, saling tidak tumpah menyerupai kembarnya Amiruddin yang telah meninggal dunia. Munculnya Ejim di Kuala Lumpur menyebabkan Wan Suraya melihat 'Amiruddin' dalam diri lelaki Tombiruo itu. Wan Suraya yang telah bertunang dengan Tan Sri Nasir tiba-tiba menunda tarikh perkahwinan mereka. Apabila perkara sebenar terbongkar, Tan Sri Nasir 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者
Alunan gemersik yang hadir dari ketulusan... Hidup dan dunia Sunny adalah sekolah, peperiksaan, ulang kaji dan kelas tuisyen. Dia sudah penat dengan semua ini tapi enggan meluahkannya sehinggalah dia bertemu Angel, yang meresap masuk ke dalam dunianya tanpa dia sedari. Angel, penyanyi sensasi Internet, dipuja dan digilai ramai. Bersuara merdu tapi lebih suka menyendiri dan berada dalam kepompongnya. Dalam pada itu, Angie perlukan seseorang bagi memastikan Angel terus be 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Glenat Editions
Bagaimanakah seorang tentera bertubuh kecil dari sebuah pulau menjadi Napoleon Pertama dan Maharaja Perancis? Seorang jeneral, konsul, dan anak muda yang bercita-cita tinggi ini adalah seorang reformis yang bersemangat tinggi. Menerusi Revolusi Perancis, beliau berjaya menggulingkan sistem aristokratik yang menjadi amalan rejim lama. Beliau juga adalah pengasas negara moden dan genius dalam bidang ketenteraan yang mendominasi monarki-monarki di Eropah. Novel grafik in 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Qhayra Qhayriesa
Sejak Qaila ditugaskan untuk menyiasat kes pembunuhan Tan Sri Rashid, banyak perkara tak dijangka berlaku kepadanya. Paling tak sangka, dia diekori seorang lelaki yang hanya memperkenalkan dirinya sebagai Ray. Orangnya kacak seperti pelakon lelaki popular. Tubuhnya pun tegap lagi tinggi macam model. Tapi yang menghairankan Qaila, kenapa gadis kasar seperti dia pula yang dikejar lelaki hebat seperti Ray? “Baik awak cakap. Kenapa awak ekori saya?” “Sebab saya suka awa 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Dr. Zaharuddin Abdul Rahman
Buku ini ditujukan khas untuk umat Islam yang mula belajar solat dan ibadat berkaitan dengannya. Selain itu, buku ini sebagai rujukan dan panduan untuk ibu bapa yang mendidik anak tentang solat di rumah. Seterusnya sesuai bagi guru-guru yang mendidik asas solat dan memperkenalkan solat kepada ank muridnya. Oleh itu, "Step-by-Step Solat" ini memberikan panduan dan tip bagaimana mendirikan solat secara teratur dan sempurna. Penyampaian yang mudah dan jelas berserta sisipan fot 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

1-1356 of 1356

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top