0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Adil Syausah '找到 191 件相关商品
作者 Wan Rohayu
Dia Megat Qaiser Zulkarnain, menjadi kegilaan setiap perempuan. Zara Diandra mengejar lelaki itu seawal remaja lagi namun cintanya tidak pernah berbalas. Zara tidak pernah berputus asa dan terus berusaha memenangi hati lelaki itu biarpun Qaiser terlalu mudah memperkotak-katikkan perasaannya. Bagaimanapun segala-galanya bernoktah setelah Qaiser bertemu dan jatuh cinta dengan gadis lain. Lelah dan mengalah, hati yang galau dibawa pergi. Lantaran manusia dilahirkan dengan hat 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Sunmo Yang
KLU BONGKAR MISTERI TERDAPAT DALAM SIRI DETEKTIF CILIK INI! Siri ini mengajar si cilik meningkatkan daya logikal, pemerhatian, penglihatan dan kebijaksanaan. Skuad Elit Junior CSI memupuk nilai-nilai positif, menegak keadilan dan berkepimpinan. (irn**) Setiap hari ada kes mendebarkan membantu pembaca fokus dan meningkatkan logikal. Komik dilengkapi unsur logikal dan teori sains tidak jemu dibaca. (medala**) 了解更多
原价 RM 9.50

现售 RM 9.50 (-0%)

会员 RM 8.55 (-10%)

作者 James Bowen
The incredible and heartwarming sequel to the bestselling A Street Cat Named Bob'Close proximity to animals does wonders for your mental health. Close proximity to this book will do wonders for it, too.' (Daily Mail)* * * * * * *'Since Bob has appeared, I've made huge strides in my life. For more than a decade I was a homeless drug addict. I was lost to the world and had forgotten what was important in life. Now I' 了解更多
原价 RM 55.90

现售 RM 55.90 (-0%)

会员 RM 50.31 (-10%)

作者 Hisham Ar
Pernah lihat ikan dilepaskan ke dalam air? Gembira ikan itu tidak terkata. Begitulah perasaannya apabila orang yang kaki masjid itu dapat berkunjung ke masjid. Ibarat rindu kepada kekasih. Ibarat benda yang kita suka. Makin lama makin cinta. Makin dekat makin sedap, makin seronok, makin berahi. Hati sentiasa ingat, sentiasa melekat. Jadilah kaki masjid, bukan kaki sembang atau kaki karaoke. Latih diri jadi kekasih Allah. Banyakkan pergi ke masjid daripada pergi ke super 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Dr Najah Ahmad Az-Zhihar
Badai yang mendatang dalam rumahtangga kadangkala begitu meruntun jiwa. Walau telah mencurah sepenuh tenaga dan keringat namun rumahtangga aman damai serta mawaddah yang didambakan masih juga belum kunjung tiba. Di mana salah silapnya? Sedarlah wahai wanita sekalian. Inilah masanya anda menilai diri anda. Cukup sempurnakah anda sebagai isteri? Atau jujurnya anda mencintai suami setengah hati? Setengah hati lagi masih dipenuhi tuntutan dunia yang mahukan anda menjadi srika 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Rafina Mimi Abdullah
Mengisahkan gadis bernama Adilah Farha, bekerja sebagai pembantu rumah di kediaman mewah majikannya yang mempunyai salasilah keturunan raja. Kejadian malang menimpanya apabila dia diperkosa oleh Wadi Ridhuan. Lebih menambahkan nasib malang Adilah Farha apabila dia di dapati hamil akibat daripada kejadian itu. Wadi Ridhuan yang asalnya suka bersosial mula berubah tingkah laku dalam sekelip mata apabila menyesali perbuatannya yang sudah menodai gadis itu ketika dia di bawah 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Rizky Banjary , Abdullah Al-Mustofa
Menjemput Rezeki dengan Solat Dhuha memaparkan kepentingan menunaikan solat sunat itu dalam memberi ganjaran kepada sesiapa yang mengerjakannya. Ramai individu yang memandang remeh dan mengabaikan ibadat sunat yang satu ini dengan alasan sibuk bekerja dan lain-lain. Padahal, pelaksanaan ibadat tersebut mempunyai banyak pahala dan fadilat di sebaliknya. Dengan hanya dua rakaat sahaja, kita mudah mendapat rezeki daripada Allah SWT. Antara topik menarik yang dikupas adalah: A 了解更多
原价 RM 16.90

现售 RM 16.90 (-0%)

会员 RM 15.21 (-10%)

作者 Quinlan B Lee
Phonics comes to life with LEGO (R) DC Super Heroes (TM) Superman, Batman, Wonder Woman, and more! Learn to read with Superman, Batman, Wonder Woman, and all the other characters in the LEGO(R) DC UniverseTM)! These books will readily appeal to a wide audience--from LEGO fans to DC Super Hero fans! Beginning readers will enjoy LEGO DC Universe's well-recognized heroes from movies, TV, comics, video games, and more. This set includes ten books and two workbooks (focusing on sh 了解更多
原价 RM 49.90

现售 RM 49.90 (-0%)

会员 RM 44.91 (-10%)

作者 Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri
Sebuah kerajaan Islam yang adil ialah kerajaan yang mana para pemimpin dan pegawai tadbir agensinya terdiri daripada orang Islam yang beriltizam dengan Islam dalam diri mereka. Seluruh dasar-dasarnya disediakan berdasarkan Islam. Kerajaan ini berusaha melaksanakan Islam di dalam dan di luar negerinya. Sikap atau pendirian dalam atau luar negeri adalah Islam, patuh secara mutlak kepada hukum Allah SWT. Matlamatnya sama ada di dalam atau di luar negeri adalah semata-mata untuk 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 H.M. Amrin Rauf
Ibadah waktu malam yang dikupas di dalam buku ini merujuk kepada solat-solat sunat serta zikir yang merupakan tuntutan dalam Islam bahkan boleh menjadikan iman seseorang itu kuat serta menjadi benteng diri bagi individu tersebut. Antara fadilat ibadah-ibadah waktu malam yang disusun kemas di dalam buku ini termasuk membuka pintu rezeki serta mendatangkan perasaan tenteram di dalam jiwa pengamalnya. Selain itu, penulis turut memuatkan tentang kehebatan ibadah malam untuk santa 了解更多
原价 RM 11.00

现售 RM 11.00 (-0%)

会员 RM 9.90 (-10%)

作者 Dr. Aid Bin Abdullah Al-Qarni
Setiap sesuatu yang terjadi pada kita pasti diharapkan akan berakhir dengan kebahagiaan, tidak terkecuali akhir cerita panggung sandiwara kehidupan kita di dunia. Dalam kehidupan dunia anda dituntut agar tidak sampai terjecak dalam derita berpanjangan, sementara cara dan langkah yang ditempuh adalah cara yang sesuai dengan syari\'at Islam. Pada akhirnya, anda akan berjalan di atas kebenaran menuju kebahagiaan kekal di akhirat. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Dr Aaidh Ibn Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dari dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kesed 了解更多
原价 RM 19.80

现售 RM 19.80 (-0%)

会员 RM 17.82 (-10%)

作者 Prof. Madya Dr. Basri bin Ibrahim
Mutakhir ini kita banyak digemparkan dengan peperangan yang berlaku di Timur Tengah yang melibatkan pencerobohan tentera terhadap sesebuah negara dengan tujuan perampasan kuasa dalam menakluk sesebuah negara. Sepertimana yang kita dapat lihat di Syria, tentera-tentera luar telah menceroboh negara tersebut bagi membantu golongan Syiah memerangi ahli Sunnah wal-Jamaah. Dalam pertempuran itu ramai yang telah kembali bertemu Allah SWT, dalam keadaan syahid. Lebih menyedihkan lag 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Ustaz Syarhan Safie
Kitab An-Nihayah Fil Fitan Wa Malahin karya Ibnu Katsir ini di ketagorikan sebagai kitab lama yang paling baik dalam mengulas permasalahan tanda-tanda hari kiamat dan berbagai fitnah. Kebanyakan manusia berpaling dari kehidupan akhirat kepada kehidupan dunia, melupakan tugas-tugas mereka yang sebenarnya, serta melupakan tujuan akhir hidup mereka. Selain itu, mereka lupa akan kematian dan kehidupan selepasnya. Mereka juga belum mempersiapkan sesuatu sebagai bekalan untuk 了解更多
原价 RM 49.00

现售 RM 49.00 (-0%)

会员 RM 44.10 (-10%)

作者 Junie Octovian
Pelbagai taktik yang dilakukan Tengku Azri untuk membuli Lily Athira yang telah diambil Puan Adila menjadi anak angkat apabila ibunya, Mak Esah meninggal dunia akibat darah tinggi. Bagi menguji kepandaian dan kecekapan gadis itu, Tengku Azri sanggup merujuk majalah resipi dan meminta gadis itu memasak menu pilihannya termasuklah membuat pelbagai jenis sambal belacan walaupun dia sendiri tidak pandai memakannya. Puan Adila yang sudah jatuh hati dengan gadis lepasan SPM itu ber 了解更多
原价 RM 22.90

现售 RM 22.90 (-0%)

会员 RM 20.61 (-10%)

作者 Marissa
*Diadaptasi Daripada Filem terbitan Astro. Cinta Itu, Apabila Aku Tahu Kau Tercipta Untukku Hingga Akhir Hayatku... Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun, bukan mudah membina kemesraan. Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan terin 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Nur Ain Syuhada
“Alfan dengan Dyla dah habis. Maaflah. Dyla memang tak pernah suka kat Alfan pun sebelum ni. Maaf bagi harapan.” “Dyla tahu Alfan tak pernah pandang perempuan lain selain Dyla, kan? You are my first love! Waktu Alfan nak SPM, kenapa baru sekarang bagi tahu?” Semua orang ada kisah silam masing-masing. Cuma yang bezanya, kisah itu tamat begitu sahaja. Tapi tidak pada Nur Haidyla dan Alfan. Kisah silam membawa mereka kepada sebuah dendam dan penyesalan. “... Kau 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Mary Shelley
200 years after it was first published, Mary Shelley's Frankenstein has stood the test of time as a gothic masterpiece--a classic work of humanity and horror that blurs the line between man and monster... The story of Victor Frankenstein and the monstrous creature he created has held readers spellbound ever since it was published two centuries ago. On the surface, it is a novel of tense and steadily mounting horror; but on a more profound level, it offers searching illuminati 了解更多
原价 RM 18.95

现售 RM 18.95 (-0%)

会员 RM 17.06 (-10%)

作者 大衛.麥克菲爾
兒童也有改變世界的力量! 讓孩子們「看」到自己潛藏的力量,對想要欺凌他們的任何暴力,大聲說「不可以」!   國際特赦組織台灣分會、幸佳慧 支持推薦   ※美國《學校圖書館期刊》《書單》《出版家週刊》《Richie's Picks》及英國獨立童書雜誌《Books for Keeps》《Armadillo Magazine》等媒體好評推薦   ※此書於2011年在英國出版時,得到國際特赦組織英 了解更多
原价 RM 38.60

现售 RM 38.60 (-0%)

会员 RM 34.74 (-10%)

作者 Ramlee Awang Murshid
DIA MUNCUL SECARA TIBA-TIBA. DIA MENGHILANG ENTAH KE MANA... Bila Hilman dapat bertemu dengan anaknya Jeslina di New York setelah berbelas tahun terpisah, mereka berasa begitu bahagia. Namun, keriangan mereka diragut bila kereta yang mereka naiki terlibat dengan satu kemalangan jalan raya. Jeslina koma sementara Hilman pula dituduh memandu dalam keadaan mabuk. Dalam situasi genting itu, muncul Mia Sara, seorang petugas di Kedutaan Malaysia, Washington D.C. Melalui bantuann 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Wan Ji Wan Husin , Saifulamri M.Hussin
Ketokohan Umar bin Abdul Aziz amat terserlah di zaman tiga kurun yang terawal. Kejayaan pemerintahan dalam memberikan kebajikan dan keadilan kepada rakyat, menjadi buah mulut bagi setiap yang mengenali beliau, waima dari kalangan bukan Islam sekalipun. Adapun Tuan Guru Nik Abdul Aziz bin Nik Mat pula, ketokohan beliau memimpin sebuah parti Islam terbesar di Malaysia (PAS), di samping kejayaan memerintah negeri kelantan, waima mendapat tekanan dan sekatan ekonomi dari keraj 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Kazuo Ishiguro
Ryder, a renowned pianist, arrives in a Central European city he cannot identify for a concert he cannot remember agreeing to give. But then as he traverses a landscape by turns eerie and comical - and always strangely malleable, as a dream might be - he comes steadily to realise he is facing the most crucial performance of his life. Ishiguro's extraordinary and original study of a man whose life has accelerated beyond his control was met on publication by consternation, vi 了解更多
原价 RM 44.95

现售 RM 44.95 (-0%)

会员 RM 40.46 (-10%)

作者 吳虹霏編譯
威尼斯畫派代表畫家、義大利後期文藝復興最後大師 威羅內塞(Paolo Veronese)生涯與作品介紹 以圖文追溯其華麗明亮的色彩、艷麗動人的人事物 呈現其筆下16世紀威尼斯社會的縮影 保羅.威羅內塞(Paolo Veronese, 1528-1588),本名保羅.卡里雅利(Paolo Caliari)。因為出生在義大利的威羅那(Verona)而被稱為威羅內塞(意思是威羅那人)。他習畫師從巴蒂雷(Gi 了解更多
原价 RM 68.60

现售 RM 68.60 (-0%)

会员 RM 61.74 (-10%)

作者 Admatiza
Pertemuan yang singkat antara Qistina dan Fairil telah membuahkan rasa Cinta yang tak terperi di hati mereka. Namun, hanya tinta-tinta hati yang berkata, sedangkan masing-masing memendam sejuta rasa. Pada Qistina, Fairil adalah lelaki yang begitu sempurna untuk disemai Cinta bersama. Lelaki yang membuatkan akal fikiran perempuannya goyah. Goyah...Segoyah perasaannya. Namun, jika hanya mainan mata Fairil yang dilayangkan untuk melafazkan getar rasa, sememangnya ia sekada 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Syaiful Bahri S.I.
Amalan-amalan ringan yang disusun di dalam buku ini termasuk solat fardu, solat-solat sunat, bacaan ayat-ayat Al-Quran, Asmaul Husna, bersedekah, berbuat ihsan serta menjalinkan hubungan silaturrahim yang sememangnya mengandungi fadilat hebat yang tersendiri. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Ibnu Qayyim Al-Jauziyah
Buku ini sangat istimewa kerana penulis telah membahagikan isi kandungan buku ini kepada beberapa perbahasan berkenaan selawat, periwayat, hadis mursal dan mauquf, serta perbincangan berkenaan selawat, waktu-waktu dan keadaan yang dituntut berselawat serta fadilat-fadilatnya. Buku tulisan ulama besar ini sangat menarik untuk dibaca, mudah untuk difahami dan dihayati serta sangat memotivasikan para pembaca untuk terus mengecapi kelazatan dan keindahan berselawat kepada bagi 了解更多
原价 RM 65.00

现售 RM 65.00 (-0%)

会员 RM 58.50 (-10%)

作者 Dr. Aidh Al-Qarni
JANGANLAH BERSEDIH JADILAH WANITA YANG BAHAGIA 了解更多
原价 RM 19.90

现售 RM 19.90 (-0%)

会员 RM 17.91 (-10%)

作者 Amru Jumu'ah
Untuk mengatasi kesulitan hidup, menambah rezeki, melindungi diri dari jin dan kerasukan, menjaga diri gangguan sihir, kedengkian, fitnah dajjal dan azab kubur, serta fadilah beberapa surah dan ayat Al-Quran 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Kam Imam
Setiap pasangan mengimpikan sebuah keluarga yang sakinah (tenang), mawaddah (penuh rasa cinta) dan Rahmah (penuh kasih sayang). Semua ini tidak datang dengan sendiri dan tiba-tiba sahaja. Untuk merealisasikan impian ini memerlukan usaha yang gigih dan konsisten. Selain itu amat penting melengkapkan diri dengan ilmu. Perjalanan kehidupan berkeluarga adalah suatu perjalanan yang tidak mudah tetapi ia juga bukan yang mustahil untuk membina sebuah keluarga yang sakinah. Buku i 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 M.Sanusi
Ilmu Faraid ialah ilmu yang menghuraikan cara pembahagian harta peninggalan seseorang kepada ahli waris yang berhak menerimanya. Hukum mempelajarinya adalah fardhu kifayah. Tujuan ilmu faraaid adalah agar pembahagian warisan dilakukan secara adil, tidak ada ahli waris yang dirugikan sehingga tidak ada perselisihan atau perpecahan antara ahli waris kerana pembahagian harta pusaka. Pembahagian harta pusaka pada zaman Arab Jahiliyah (sebelum kedatangan Islam) menampakkan ketidak 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Nor Fadilah
Pasti kita sudah biasa mendengar hadis yang menyatakan bahawa lebih ramai wanita masuk ke neraka. Ini juga menimbulkan tanda tanya kenapa wanita lebih ramai menjadi penghuni neraka? Apakah yang membuat mereka ini begitu mudah memasuki neraka yang penuh dengan azab seksaan itu? Jawapan untuk persoalan itu adalah kerana perbuatan dan tingkah laku mereka yang melanggar perintah dan larangan Allah. Contoh perbuatan yang melanggar perintah Allah ialah mendedahkan aurat, tidak m 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

作者 Hj. Muhammad Nasir
Ibnu Mas'ud r.a berkata: "Sebesar-besar ayat dalam al-Quran adalah ayat Al-Kursi dan ianya seadil-adil ayat dalam al-Quran. Dan ianya juga merupakan ayat yang sangat menakutkan serta ayat yang sangat menimbulkan harapan dan rahmat Allah SWT." 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ahmad Zahiruddin Mohd Zabidi
Demi Allah, sesungguhnya mata pasti mengalirkan air mata, hati nescaya akan terasa sedih dan kita juga turut bersedih dengan apa sahaja musibah yang menimpa umat Islam. Apakah ini dinamakan sebagai jati diri umat yang memuliakan oleh Allah SWT di dalam Al-Quran yang bermaksud: “kamu adalah umat yang terbaik yang dilahirkan untuk manusia” (Surah Ali Imran [3]:110) Apakah ini dinamakan sebagai jati diri umat yang memuliakan oleh Allah SWT di dalam Al-Quran denga 了解更多
原价 RM 38.00

现售 RM 38.00 (-0%)

会员 RM 34.20 (-10%)

作者 Qash Syazwani
“Kami dari Jabatan Agama Islam. Kami dapat aduan yang kamu berdua tinggal bersama di sini bila isteri awak tak ada. Betul?” Walaupun Wasim sedaya upaya merahsiakan hubungannya dengan Aneesa, namun pada malam itu mereka tertangkap juga akhirnya. Mereka memang tidak bersalah dan telah difitnah! Kalau Wasim tidak merahsiakan hubungan mereka, pasti perkara memalukan seperti ini tidak akan berlaku. “Rajin juga abang menolong kerja dapur ya! Kalau kat rumah janganka 了解更多
原价 RM 21.00

现售 RM 21.00 (-0%)

会员 RM 18.90 (-10%)

作者 Tulip Ungu
SYED ZIQRI – Kerana Emma Saffiya perlukan kasih saying seorang ibu, dia menerima Sara Adelina sebagai isteri. Kasihnya yang menebal terhadap arwah isterinya, Syarifah Sofiya buat dia keliru dengan apa yang dia rasa terhadap Sara sehingga tegar menggores perasaan isterinya itu. ‘Tiada siapa yang boleh gantikan tempat Sofiya di hati abang. Abang tak mungkin boleh berlaku adil pada Sara. Berkahwin dengan Sara tetapi dalam hati abang, hanya ada cinta Sofiya. Tentu tak adil 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Shah Razali
Masih "Blur" Dalam Pelaburan Hartanah? Tunggu sebentar. Mungkin tidak mampu untuk dari sudut masa dan wang, untuk hadir ke mana-mana bengkel pelaburan hartanah di Malaysia? Atau, Tidak tahu mahu belajar ilmu pelaburan hartanah dengan siapa? Ketiga-tiga soalan di atas adalah masalah 95% insan yang berminat dan mahu tahu bagaimana untuk menjadi kaya dalam dunia pelaburan hartanah. Bagaimana jika pemilik lebih 60 hartanah di Malaysia bersetuju untuk berkongsi i 了解更多
原价 RM 35.90

现售 RM 35.90 (-0%)

会员 RM 32.31 (-10%)

作者 Nordin Jaafar
Apabila iman menipis di dada, maka perintah Allah SWT dan Sunnah Rasulullah SAW akan terasa seperti suatu bebanan untuk diamalkan. Justeru, adab-adab makan dan minum Nabi SAW yang dimuatkan di dalam buku ini bukanlah bermaksud untuk menyusahkan umat Islam untuk mengamalkannya. Ia sekadar bermaksud meraih cinta Allah dan Rasul-Nya dan mendapat kebaikan yang maksimum jika ia dapat diamalkan keseluruhannya. Jika tidak mampu mengamalkan kesemuanya, cukuplah sekadar kita berazam u 了解更多
原价 RM 16.00

现售 RM 16.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-10%)

作者 Nicola Baxter
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Melur Jelita
Dengan… Atau tanpamu… Aku tetap berlari! Hardi-E. Ar Rahman Produk muda dari Pusat Latihan Polis, Air Hitam (PULAPAH) Gila-gila, ceria dan playboy ayam-ayaman. Wan Adra Mikayla Kononnya berdarah Bugis Dicop keturunan Si Bongkok Tanjung Puteri! Gadis lanun diusik jejaka Minangkabau Jadilah asam pedas astaghfirullahalazim bertemu masok lomak cili padi Alhamdulillah. Hati Jiran Jendela Sebelah sudah terpaut. Jawapan Hardie: Saya main-mai 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Stephen King
The Stephen King Amusement Park - an unnerving experience, with rides every which way to hell . . . and a few to glory.A solitary finger pokes out of a drain. Novelty teeth turn predatory. The Nevada desert swallows a Cadillac. Meanwhile, the legend of Castle Rock returns . . . and grows on you. What does it all mean? What else could it mean? Stephen King is here with a powerful collection of stories - a vast, many-chambered cave of a volume.The long reach of 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Florance Littauer
Kebanyakan masalah hubungan kita sesama manusia berpunca daripada tidak memahami dan mengenali sikap masing-masing. Allah Maha Adil. Setiap manusia dijadikan dengan kelebihan dan kekurangan masing-masing. Asasnya ialah kita perlu mengenali karakter dan sikap kita sendiri terlebih dahulu sebelum kita cuba 'mengintai' sikap dan karakter orang lain. InsyaAllah, semoga Personality Plus dapat membantu anda. 了解更多
原价 RM 26.90

现售 RM 26.90 (-0%)

会员 RM 24.21 (-10%)

作者 Adileah
JULA JULI BINTANG TUJUH 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Fhadil Ahmad Haikal
Buku ini mengupas lebih lanjut tentang doa-doa agar kita dihindarkan daripada penyakit yang membahayakan dan agar kita lebih tenang menghadapi apa jua dugaan penyakit yang Allah cubakan ke atas kita. Semoga buku ini dapat kita amalkan agar kita sentiasa mendapat keredaan Allah. 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Iman Al-Ghazali
Zikrullah atau yang bermaksud mengingati Allah adalah salah satu amalan ibadah yang besar fadilatnya dan amat mudah dilakukan. Zikrullah boleh dilakukan dengan lisan (lidah) ataupun dengan hati. Peribadi yang sentiasa membasahi lidah dan menyirami hatinya dengan zikrullah akan sentiasa berasa tenang, dicintai oleh Allah SWT dan terhindar daripada kelalaian dan kemungkaran. Hati orang yang berzikir akan sentiasa hidup dan bersinar dengan cahaya perlindungan dan limpahan rahmat 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Imam Al-Ghazali
Kematian bukan akhir dari segalanya, tapi hanyalah pintu untuk masuk ke alam kehidupan lainnya. Sebuah kehidupan abadi dimana manusia tak lagi punya hak memilih jenis kehidupan yang akan ia jalani seperti saat di dunia. Di alam akhirat, ia hanya bisa menerima keputusan Sang Pengadil: hidup dalam nikmat selamanya atau sengsara selamanya. Pintu itu adalah sakaratul maut, yang sangat menyakitkan bagi siapapun, termasuk bagi orang-orang beriman. Dan pintu ini amat menentukan n 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 35.91 (-10%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 王禄江
为了开拓视野,为了增广见闻,我不停地行走在宽阔的世界版图上。到不丹体验真正的幸福;在恒河见证生死的意义;于卡帕多西亚领悟人类的应变能力;漫步在皮卡迪利广场(Piccadilly Circus)之际,我骤然发现原来她不是马戏团(Circus)……. 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Ellyne Alyana
Mereka pasangan yang tidak pernah dijangka dipertemu dalam sebuah pertemuan yang tidak diduga. “Siapa kau?” Itulah pertanyaan pertama yang Farhan Azriel ajukan kepada Mya Ayumi. Sangka Mya, itu mungkin adalah pertemuan pertama dan terakhirnya dengan lelaki berlagak bagus, ego bukan main, kening ulat gonggok dan dingin macam Farhan. “Han nikahi dia!” Dengan baris kata itu saja, Mya dan Farhan dibawa ke ambang perkahwinan yang penuh dengan keterpaksaan. Te 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 DK
From the first motor cars and classic cars to today's supercars and Formula 1, this is the ultimate book about the history of the car.Packed with stunning photography, and featuring more than 2,000 cars, The Car Book shows you how cars have evolved around the world over the the last 130 years, and their impact on society as objects of curiosity, symbols of status and luxury, and items of necessity. Extensive catalogues showcase the most important marqu 了解更多
原价 RM 149.95

现售 RM 149.95 (-0%)

会员 RM 134.96 (-10%)

作者 Dr Aid Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dari dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kesedih 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Dr. Aidh Al-Qarni
Buat para ibu yang hebat… Hidup ini indah, maka raihlah kebahagiaan itu. Manusia tidak pernah terlepas daripada cabaran, dugaan, kesedihan, kesulitan dan kesukaran. Tanpa ini semua kita sebenarnya dapat dapat menikmati erti sejati sebuah kebahagiaan dan kegembiraan. Bergembiralah dan senyumlah kerana itu mampu mengusir sangka buruk kepada yang Maha Esa dan menerbitkan rasa redha dan syukur di setiap hati kita. Jadilah muslimah yang sejati. Wanita yang sentiasa menjaga k 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

作者 Nurul Izham
KELEBIHAN & FADILAT SURAH2 AL-QURAN 了解更多
原价 RM 4.80

现售 RM 4.80 (-0%)

会员 RM 4.32 (-10%)

作者 Agus N , Cahyo
Apabila diperkatakan tentang solat Duha pasti la dikaitkan dengan kemurahan rezeki dan kekayaan. Namun apa yang utama dalam ibadah ialah ditetapkan niat dan hati kita untuk fokus meraih keredaan dan belas kasih Allah SWT, Bukan semata-mata hanya mengejar fadilat dan kelebihannya sahajah. Ada juga yang mengeluh, walaupun sudah bertahun mengamalkan Solat Duha namun kehidupan masih ditakuk lama. Rezeki yang dipohon tidak kunjung tiba. Usah bersangka buruk dengan Yang Maha Pem 了解更多
原价 RM 10.00

现售 RM 10.00 (-0%)

会员 RM 9.00 (-10%)

作者 Khalid bin Sulaiman Al-Rab'i
Harta kita tidak akan Berkurangan atau habis kerana disedekah, malah ia akan dibalas dengan kebaikan atau digandakan lagi oleh Allah S.W.T. Tetapi di zaman yang memandang harta dan wang ringgit sebagai amat penting ini. sedikit sebanyak menyebabkan manusia menjadi semakin kedekut dan tidak mahu bersedekah. Apatah lagi menyumbangkan harta ke jalan Allah. ini disebabkan kerana mereka bertikiran bahawa dengan bersedekah ini akan menyebabkan mereka miskin atau bankrap. Kepapaan, 了解更多
原价 RM 6.00

现售 RM 6.00 (-0%)

会员 RM 5.40 (-10%)

作者 Muhammad Muhyidin
Buku ini merungkaikan persoalan anda tentang rahsia, mukjizat dan fadilat wuduki Bukan hanya berhubung kait dengan amalan solat, malah merangkumi kesan dan impaknya terhadap hati (nurani) dan raga (fizikal) kita setiap hari. Huraian yang tertulis di dalam buku ini. laksana membuka pintu iman dan aural di hati kita untuk membiasakan diri agar berwuduk dengan betul dan sah. Ini kerana dari situ akan terbit cahaya-cahaya yang maha indah dan mempersonakan dalam jiwa raga kita. B 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Muhammad Makhdlori dan Imam Lihyati
原价 RM 11.00

现售 RM 11.00 (-0%)

会员 RM 9.90 (-10%)

作者 Zaharin Hj. Abd. Latip
Menghidupkan malam dengan berzikir dan berdoa serta bersolat sunat adalah di antara amalan yang tidak ditinggalkan oleh Rasulullah s.a.w. ltulah jalannya untuk seseorang hamba itu mendapat pimpinan dan pertolongan Allah s.w.t. di dalam segala usaha dan perjuangan lebihlebih lagi kalau hamba Allah s.w.t. itu seorang pemimpin. Sesungguhnya terdapat fadilah di samping rahsia yang boleh diperolehi sekiranya seseorang itu menghidupkan hari-hari malamnya dengan amalan Rasulullah s 了解更多
原价 RM 8.00

现售 RM 8.00 (-0%)

会员 RM 7.20 (-10%)

作者 Muhammad Makhdlori
Fadilat yang terkandung di dalam Surah Al-lkhlas itu amat dahsyat. Kandungannya merangkumi kesaksian akidah (tiada Tuhan selain Allah) sebagai kalimah tauhid, bila kita istiqamah dalam mengamalkannya, nescaya akan mampu mengukuhkan akidah di relung hati kita. Dengan cara demikian, kita mampu menyerap semua kuasa positif tau-hid, bahkan dalam keadaan yang yang tidak terduga ke dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 H.M. Amrin Rauf
Luangkan masa selepas solat untuk duduk sebentar, sekurang-kurangnya beristighfar memohon keselamatan dunia dan akhirat. Lebih baik lagi sekiranya ditambah dengan bacaan zikirzikir yang diambil daripada ayat-ayat Al-Quran dan hadis yang sahih. Waktu inilah saat yang amat sesuai untuk kita bermunajat dan berhubungan dengan Allah S.W.T. Ruang masa yang sedikit itu jika dilakukan sebaik-baiknya untuk berzikir dan berdoa menyimpan banyak fadilat dan kelebihan. Malah diberikan ga 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Muhammad Bin Soleh Abu Abdullah
Solat tahajud ialah ibadah yang kita lakukan pada malam hari,biasanya tengah malam atau penghujung malam. Di dalam Al-Quran dan hadis Nabi S.A.W. terdapat banyak galakan yang mengajak umat Islam penghujung mengerjakan solat tahajjud sebagai salah satu ibadah tambahan. Tetapi satu persoalan yang timbul ialah kenapakah Allah menetapkan masa untuk bersolat tahajjud pada tengah malam ketika suasana sunyi, dingin dan ketika waktu yang paling enak untuk tidur dan dibuai mimpi. J 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Djamaluddin Ahmad Al-Buni
Solat Tahajjud ini begitu istimewa sehingga disebutkan di dalam AI-Quran dan Hadis tentang kelebihannya. Nabi Muhammad S.A.W sangat menganjurkan kepada umat Islam untuk menunaikan solat sunat ini sebagai solat tambahan kepada solat fardu. Mengapa? Sudah pasti ada misteri di sebaliknya. Banyak fadilat di sebalik amalan Solat tahajjud ini yang sudah pasti kita pernah dengar dan baca sebelum ini. Buku ini menghadirkan kepada kita tentang bagaimana hebatnya Solat Tahajjud ini se 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

121-311 of 191

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top