Anniversary20
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' Roald Dahl '找到 134 件相关商品
作者 Bella H.
Dunia yang malang, hati yang kecil, jasad tidak indah, sudikah kau menyambut? Kalau mahu mengenal cinta, harus berkenalan dengan sakit hati… Ya, aku sakit hati, tapi aku sanggup buat apa saja asalkan dia sedar kewujudan aku. Panggillah aku perempuan tak tahu malu, terdesak dan tak sedar diri, aku tidak akan berganjak dan mengalah – AISYA Berjuta misi Aisya lancarkan untuk memikat Zill De Leon • Tampal lolipop pada lokar • Bagi pick up line yang diinspirasikan oleh S 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Syu Ariani
… yang memberi aku perasaan itu. TIGA tahun terpisah dan kemudian bertemu semula, Nurul Aileen tidak mampu menyorokkan perasaannya terhadap Adam Haidar. Kerana sememangnya, hatinya hanya menginginkan Adam. Hanya dia! Tetapi… “Ada apa dengan kita?” – Adam Haidar Layanan dingin Adam jauh berbeza dengan setiap gerak-gerinya. Aileen yakin Adam turut berkongsi perasaan yang sama dengannya. Namun sayang, tidak semudah itu. Di antara Aileen dan Adam, ada satu tali penghub 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Pynat Mouri
Hanya aku tahu perangai gila kau... Difitnah berkhalwat ketika tahun menduduki SPM, memberi kesan besar kepada Erhan. Tidak dia sangka, gadis yang digelar pelakon opera Cina itu begitu kuat pembohong! Huh! Akhirnya dia juga yang nampak jahat bak dalam cerita filem Tamil. Erhan takkan berdiam diri. Hilani patut dapat pengajaran! “Kenapa buat aku macam ni? Kenal hang pun tak pernah. Bila masa aku selalu belanja hang air kotak dan roti? Weh, aku kalau nak cari awek, aku cari y 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 22.40 (-20%)

作者 Lynda Madden Dahl
  意識創造,掌握你的生命   生命裡遭遇的事件都是怎樣的形狀?是什麼力量將事件塑造為成功或失敗、健康或疾病、貧窮或財富?命運、手氣、巧合?或科學尚不瞭解的更深動能?   身為電腦公司副總裁,琳達‧達爾無意間撞上一個驚人的訊息:生命是由我們的思維、感受和信念,這些材料打造而成。看似從外面發生到我們身上的事,其實是我們從 了解更多
原价 RM 58.50

现售 RM 58.50 (-0%)

会员 RM 52.65 (-10%)

作者 FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse 了解更多
原价 RM 32.00

现售 RM 32.00 (-0%)

会员 RM 28.80 (-10%)

作者 Jack Ryder
Join the Secret Summer gang on an unforgettable magical adventure, full of humour and heart - for fans of The Famous Five and Roald Dahl. Jack has been dreading the summer holidays - his dad works long hours, and so all he has to look forward to is an empty house. But when his boisterous neighbours, Bruno and Rocco, make it their mission to pull him into an adventure, his life will never be the same again. Together they decide to explore the strange old house at the top of 了解更多
原价 RM 37.90

现售 RM 30.32 (-20%)

会员 RM 28.43 (-25%)

作者 Azieana
Dek terhutang budi, Deena akur dengan kehendak TJ. Berkahwin dengan tunang TJ sendiri! Qarl membantah keras dengan idea gila TJ. Sudahlah TJ memutuskan pertunangan mereka tanpa sebarang alasan kukuh, malah siap disuruhnya Qarl menerima Deena sebagai isteri. "I.. I.. tak tahu apa yang ada dalam fikiran you sekarang dan I tak tahu apa maksud you lakukan semua ini. I betul-betul tak tahu dan I rasa I diperbodohkan. I rasa I dah jadi lelaki yang paling bodoh sekarang ni." - Qar 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Roald Dahl
Soon to be a MAJOR MOTION PICTURE starring ANNE HATHAWAY, OCTAVIA SPENCER, STANLEY TUCCI and CHRIS ROCK, coming in 2020. THE WITCHES by Roald Dahl is the story of a detestable breed of Witches. BEWARE. Real witches dress in ordinary clothes and look like ordinary women. But they are not ordinary. They are always plotting and scheming with murderous, bloodthirsty thoughts - and they hate children. The Grand High Witch hates children most of all and plans to make every singl 了解更多
原价 RM 29.95

现售 RM 29.95 (-0%)

会员 RM 26.96 (-10%)

作者 Hairynn Salehuddin
DAHLIA AFREENA turut sama membenci lelaki bernama FARIQUE DANIEL kerana telah menyakiti hati kawan baiknya, Fatin. Dia ditangkap tidur dengan perempuan lain dirumah mereka. “Tak faham bahasa ke? Dah cakap tadi kan, jangan kacau dia lagi!” Tempik Dahlia pada Farique. Dan bermula dari situlah, masing-masing menyimpan dendam. Bagi Farique, Dahlia tiada hak nak masuk campur hal rumahtangganya. Dan bagi Dahlia pula, lelaki seperti Farique tak layak diberi peluang kedua. Lelak 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Reeani Annur
Kepakaran Dian tulis novel seram. Tapi suatu hari, editornya tiba-tiba suruh tulis novel cinta. Apa lagi, garu kepalalah sebab tak reti tulis pasal cinta. Dian pergi ke gimnasium untuk stalk lelaki badan tough. Manalah tahu lepas cuci mata dapat idea mencurah-curah. Malangnya, bukan idea yang dia dapat. Tapi, bermulalah segala masalah… “Hei, saya tak takutlah. Saya rasa menyampah. Menyampah dengan personal trainer annoying macam awak ni tau.” – DIAN “Fatty, do 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Nia Qurratun’Aini
Lain yang dirancang, lain pula yang jadi. Tiba-tiba hati Qhayrul sudah kena curi. Tanpa diduga, Yusra Dahliyaa telah menyelamatkan nyawa Qhayrul saat pertama kali mereka bertemu. Jantung Qhayrul terus berdegup laju. Ada perasaan luar biasa datang bertamu. Idrus Wira. Pemergian pemilik Restoran Warisan Wira itu meninggalkan pelbagai tanda tanya. Isyraf Wira dan Irdina Wira menyangka hanya mereka berdua waris Idrus Wira. Akan tetapi, sewaktu pembacaan wasiat berlangsung, nama 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Pichon Liz
The first title in the bestselling series from the brilliantly talented Liz Pichon. Tom Gates is the master of excuses for late homework: dog attacks & spilt water & lightning... Tom's exercise book is full of his doodles, cartoons and thoughts, as well as comments from his long-suffering teacher, Mr Fullerton. After gaining five merits for his CAMPING SUCKS holiday story, Tom's work starts to go downhill - which is a pity, as he's desperate to impress Amy Porter, 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The second title in the bestselling series from the brilliantly talented Liz Pichon. No school for two whole weeks! (Yeah!) I can forget ALL about lessons (and irritating things likeMarcus Meldrew). And concentrate on good stuff like: Inventing new ways to annoy my sister Delia. (So many). Band practice for DOGZOMBIES (with my mate Derek). Watching TV and eating caramel wafers. Eating caramel wafers and watching TV. Excellent. Unfortunately a couple of small 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The fourth title in the bestselling series from the brilliantly talented Liz Pichon. Seeing Delia without her sunglasses on is a BIG shock, but that's nothing compared with the surprise Dad has in store for me with his new found fitness regime. He says he's going to compete at my Sport's Day. Shame! Meanwhile Derek, Norman and I keep practicing in DOGZOMBIES so we're really ready for the school Talent Show. ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The fifth book in the bestselling series from the brilliantly talented Liz Pichon. Exciting News! Mr Fullerman announces that class 5F are going on an 'Activity Break'! Which should be fun. As long as I don't get stuck in a group with anyone who snores or worse still with . . . . . . Marcus Meldrew. Delia is already threatening to paint my room funny colours while I'm away. Which is annoying. I just hope the only surprise I have when I get home is the new pet that I 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The sixth book in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. It's really cold outside and we're all hoping it's going to snow. Yeah! Derek and I could make a snow Rooster and have a snowball fight (look out, Delia!). Granny Mavis has started to knit me a new winter jumper, but by the looks of things I'm not sure it's going to fit... ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's doodles and pictures & his amazing sense ofhumour 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The seventh book in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. Will Tom and his band be LUCKY enough to win the Rock Weekly Band Battle competition? They just might be if they could find time to practice! But with inspectors in the school, an amazing new cartoon on TV, caramel wafers to eat and a stray cat getting in the way, Tom's a bit too busy having FUN! ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's doodles and pictures & his 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The eighth book in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. Sometimes making up my mind isn't easy to do. Especially when my grumpy sister Delia is LOOMING over me. Mum's on a mission to TIDY UP the whole house. She says if I can't decide what to get rid of, she'll do it for me. Which would be a DISASTER! Lucky for me, The FOSSILS come to my rescue (more than once!) ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's doodles and 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The ninth book in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. TIPS FOR BEING TOP OF THE CLASS (Sadly...I did NONE of these things.) 1. Stay awake in lessons (it helps.) 2. Don't draw HILARIOUS pictures of your teachers. 3. AVOID the class bully to stay out of trouble. 4. Don't let Mum and Dad write ANYTHING in your school planner. 5. Don't let your grumpy sister Delia BOSS you around. (Technically not a school issue - but still important.) 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Zaza Qry
Sarrafia terkejut selepas kali pertama diperkenalkan dengan lelaki yang bernama Adriz itu. Lelaki yang buat tak tahu meskipun sudah melihat wajahnya. Pelik. Lantaklah, kalau tak kenal, lagi bagus. Lebih mudah. Dia pun bukan lagi perempuan terhegeh-hegeh serupa dulu. “Saya tak pernah jumpa awak. Ini kali pertama saya jumpa awak. Tapi pelik sebab awak nampak tak sukakan saya.” - Adriz Sarrafia naik menyampah apabila Adriz kerap mengekorinya. Kalau tak kenal sudahlah, yan 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Qhayra Qhayriesa
Dingin, kaku, datar... itu watak penuh misteri Tengku Ishaan Danish. Dia makhluk paling sinis dan selalu menghuru-harakan hidup sesiapa saja yang berperang dengannya kecuali seseorang... "Awak yang buatkan saya jadi tak tentu arah dan sekarang, awak tanya pulak apa yang saya nak buat? Huh. Sepatutnya fikir habis-habis sebelum buat sesuatu. Kalau tak macam inilah jadinya. Awak juga yang dapat akibatnya." -TENGKU ISHAAN DANISH "Saya dah buat apa Tengku? Apa yang saya dah 了解更多
原价 RM 29.00

现售 RM 29.00 (-0%)

会员 RM 26.10 (-10%)

作者 Dissa Azmin
Afiqah atau A.P, seorang pemain bola jaring dan memakai bip C. Akibat selalu bersikap terburu-buru, A.P telah melakukan banyak kesalahan dalam suatu perlawanan persahabatan di antara sekolah. Sehingga pasukannya menemui kegagalan. Rakan sepasukan menyalahkan A.P atas kekalahan itu. A.P cepat melenting apabila ditegur. Perselisihan faham telah berlaku dalam pasukannya. Tiada lagi persahabatan. Bagi keluarga A.P pula, perkara ini tidak perlu dibimbangkan. A.P menganggap tiada 了解更多
原价 RM 12.90

现售 RM 12.90 (-0%)

会员 RM 11.61 (-10%)

作者 Jaja Udin
Bukan senang menjadi seorang yang bernama QASEH, gadis yang dilahirkan dalam keluarga yang sederhana. Kematian ayahnya membuatkan kehidupan mereka sekeluarga mulai dihimpit kemiskinan. Qaseh menerima tawaran sebagai pembantu rumah kepada Datin Marina, seorang ahli perniagaan bagi membolehkan dia menanggung keluarganya dan juga untuk menyambung pelajaran. IQRAM... Kehadiran Qaseh banyak membawa perubahan dalam hidupnya. Setelah putus tunang dengan MYA ZARA, hatinya mula te 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Fariesya Fauzy
Nur Syakhaira seorang gadis miskin yang bercita-cita untuk menjadi seorang doktor terjerat dengan cinta monyet bersama Iqram Muhaimin, pewaris IZE Holding yang terlalu mengikut telunjuk keluarganya. Mereka kemudian mengikat KONTRAK CINTA. Tempoh 8 tahun diberi untuk samakan jurang antara keluarga mereka. “Iqram tahu Khaira cintakan Iqram seperti mana Iqram cintakan Khaira. Iqram hendak kita stick pada plan kita. Lagi lapan tahun, kita jumpa balik di depan sekolah dan lep 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Pichon Liz
The third book in the bestselling series from the brilliantly talented Liz Pichon. Back to school, but it's not all bad. Sports Day, the school fair and Tom's birthday are all coming up. And even better, his awful big sister Delia won't be at any of those events! On the downside, Granny Mavis is threatening to make his birthday cake - uh oh! But on the other hand, Mr Keen has asked Dogzombies to perform in front of the whole school! YEAH! Maybe they can even play at 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The tenth book in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. Look out! Tom, Delia and the whole Gates family are going on holiday. How will Tom manage to keep himself busy on the most boringcampsite ever? By doodling, of course! This tenth book in the series comes with doodle your own elements to keep Tom Gates fans happy for hours. ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's doodles and pictures & his amazing sense ofhum 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The eleventh title in the bestselling series, from the brilliantly talented Liz Pichon. Here's my EXCELLENT PLAN to make MY band the BEST band in the WHOLE WIDE WORLD! How hard can it be? (Very.) Right now I'm going to: 1. Write more songs. (Not about teachers.) 2. Make a SPECTACULAR music video. (Easy.) 3. Get some sleep. (Tricky when you're being kept awake byLOUD NOISES) 4. Annoy Delia. (Nothing to do with the band, but always FUN) ABOUT THE SERIES: Wr 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Pichon Liz
The twelfth title in the bestselling series, from thebrilliantly talented Liz Pichon. Mr Fullerman has a class assignment: a family tree! Tom's ready to learn all about the Gates family, his friends and a furry creature (or two!). But just what is that squeaking sound coming from Tom's shoes? ABOUT THE SERIES: Written in diary form Full of Tom's doodles and pictures & his amazing sense ofhumour The Brilliant World of Tom Gates, was the winner of the Roald Dah 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Fitri Umairah 
SEORANG diri berjalan dekat kawasan ni memang sedikit menggerunkan. Terkadang terasa macam ada mata-mata yang memerhatikan tingkah lakukanya secara diam-diam dan sembunyi-sembunyi. Rayyana menebarkan pandangannya ke sekeliling jalan, tiada sesiapa. Rumah yang ada dekat tepi jalan ni pun macam tak berpenguhuni. Eh apa pula, cuba tengok jam dah pukul berapa... nak senja. Kebiasaan orang kampung sini bila hari dah nak senja anak-anak semua mereka akan arahkan untuk masuk k 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Stephen King , Bev Vincent
Fasten your seatbelts for an anthology of turbulent tales curated by Stephen King and Bev Vincent. This exciting new collection, perfect for airport or aeroplane reading, includes an original introduction and story notes for each story by Stephen King, and brand new stories from Stephen King and Joe Hill. Stephen King hates to fly. Now he and co-editor Bev Vincent would like to share this fear of flying with you. Welcome to Flight or Fright, an anthology about all the thin 了解更多
原价 RM 45.90

现售 RM 45.90 (-0%)

会员 RM 41.31 (-10%)

作者 Pichon Liz
The bestselling, fully illustrated Tom Gates series is back! Winner of the ROALD DAHL FUNNY PRIZE. This book contains: - MONSTERS - MYSTERY - A MUSIC FESTIVAL - MISSING stuff - ME and Marcus (Not necessarily in THAT order). AND a very strict supply teacher - but don't let that put you off! 了解更多
原价 RM 41.90

现售 RM 41.90 (-0%)

会员 RM 37.71 (-10%)

作者 Ateen Khalid
Bukan mudah untuk Hana Aralyn penuhi permintaan ayahnya. Misinya mencari dan mendekati lelaki bernama Hadif Akashah sememangnya perlukan kesabaran yang tinggi. Perangai lelaki itu boleh buat dia pening. Namun, putus asa tidak sama sekali. Biar Hadif pening dengan perangainya pulak. “Macam mana saya tau rumah awak, saya tak boleh bagitau. Tapi, yang saya boleh cakap awak akan tatap muka ni mulai hari ini. Okey?” – Hana Aralyn Kemunculan Aralyn benar-benar telah por 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Aunie Ayunie
Hoi, bapak ayam! - HAWA "Aku tak jual orang, bongok! Aku jual ayam." - BUJANG. "Ah, sama aje! Ayam jugak, kan? Eii, dahlah nama pun klasik." - HAWA. Ku Bujang Bin Ku Buang, teruk sangat ke nama tu? Mana ada teruk pun. Nama itu satu dalam sejuta kut. Siti Hawa Khadijah, si gadis yang namanya cukup indah. Tapi, mulut celopar tahap nak mati. Bujang rasa macam nak sumbat saja mulut Hawa dengan bom. Urghhh! Minah senget. Bab-bab jodoh ni, Bujang seram. Dah penat kut m 了解更多
原价 RM 26.00

现售 RM 26.00 (-0%)

会员 RM 23.40 (-10%)

作者 Izz Jaja
Tidak mudah melukis pelangi di langit yang tertinggi. Begitulah hidup seorang Izzah Ferhad. Ramai orang menyangka senyumannya menggambarkan kebahagiaan. Namun, hidupnya tidak semudah nama yang dimiliki. Ada duka yang terpahat di hati. Terkadang dia hanya ingin bersendiri, berbisik segala cerita pada angin, lalu mengalirkan air mata. “I masih sayang. Dari dulu dalam hati I cuma ada you.”- Zainal “Sudahlah tu Nal. Pergi pada dia. Dia yang selalu setia pada you.” 了解更多
原价 RM 28.00

现售 RM 28.00 (-0%)

会员 RM 25.20 (-10%)

作者 Cik Tet
Perwatakan Husna yang degil dan suka melawan telah membuahkan rasa cinta dalam hati Amzar, seorang jejaka yang berumur awal 40-an. Lagi kuat Husna melawan, lagi besar keinginan dalam hatinya untuk memiliki anak manja Pak Cik Hamidi itu. “Una nak kahwin dengan saya?” “Tak naklah, Una. Dahlah tua, muka penuh dengan semak-samun. Gelilah, pak cik. Nak cari bibir pun tak jumpa.” “Kenapa nak cari bibir saya? Una nak buat apa dengan bibir saya ni?” Walau luaran 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Teme Abdullah
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..." "Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain." "Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..." "Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jad 了解更多
原价 RM 33.00

现售 RM 29.70 (-10%)

会员 RM 26.40 (-20%)

作者 Dahl , Roald And Blake , Quentin
MATILDA WORMWOOD is a genius - her brain fizzes and bubbles with brilliance. She outwits her gruesome parents, and even her terrifying head teacher, the monstrous Miss Trunchbull. Now, YOU TOO can baffle, bewilder and bamboozle your friends and family! ASTOUND them with feats of calculation, scientific miracles, incredible creativity and fiendishly clever tricks, all with simple, step-by-step instructions. Inspired by ROALD DAHL'S terrific tale MATILDA, this is the perf 了解更多
原价 RM 46.50

现售 RM 46.50 (-0%)

会员 RM 41.85 (-10%)

作者 If Moses , Jauhar Wing
Komik ini merupakan komik strip dakwah yang berkisarkan pelbagai isu berkaitan bulan Ramadan. Hakikatnya Ramadan itu hanya 1% menahan lapar dan dahaga. Manakala 99% lagi ialah mendekatkan diri kepada-Nya. Jalanilah hidupmu seolah-olah setiap hari adalah RAMADAN. Dan beribadahlah seolah-olah akhirat nanti adalah AIDILFITRI yang berkekalan. 了解更多
原价 RM 13.00

现售 RM 13.00 (-0%)

会员 RM 11.70 (-10%)

作者 Suri Ryana
“Marry me, señorita.” - Isa Alejandro. Tak habis-habis lelaki kacukan Sepanyol itu melamar Sofiy Leia sehingga gadis itu kusut dan serabut dibuatnya! Takkanlah nak terima lamaran lelaki yang baru dikenalinya tak sampai seminggu itu? Sudahlah lepas laku. Pengetahuan agama lelaki itu pulak boleh dikatakan zero! Atuk dan nenda pun susah nak percaya yang cucu mereka mahu memilih gadis Muslimah seperti Sofiy sebagai bakal isteri. “Lain pulak taste dia kali ni, abang 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Myra Ameer
“Tak, abang tak akan ceraikan Fiya walaupun abang kahwin dengan Maya. Abang nak Fiya tahu bagaimana rasanya hidup digantung tak bertali!” – Farhan Kata-kata itu ibarat halilintar yang meremukkan hati seorang isteri. Kejamnya Farhan! Sudahlah cintanya dikhianati, kini maruah diri diinjak pula sesuka hati. Safiya, dalam lembut ada tegasnya. Dalam tenang ada jiwa yang membara. Hati menangis tetapi untuk menunjukkan kepada Farhan betapa lemahnya dia, tidak sekali-kali! 了解更多
原价 RM 25.00

现售 RM 25.00 (-0%)

会员 RM 22.50 (-10%)

作者 Shazie Kamaruzaman
“I boleh tolong buat lelaki jatuh suka dekat you.” - Ben Memang tergelaklah Alma Ameena. Sudahlah tiba-tiba saja muncul, kemudian melalut ofer perkara tak masuk akal. Ingat dia tu fairy godfather ke? Bibbidi-bobbidi-boo dan boom! Semuanya berubah? No, no, no. Ini bukan fairytale ya! Fahd Benjamin nampak sendiri bagaimana Amee kena reject. Sadis sungguh! Selain kesian, ada alasan lain yang buat dia mahu makeover Amee. Daripada ugly duckling kepada beautiful swan. Dah te 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Zarini Mansor
Ris mendesak Ched menyertai kumpulannya untuk menghasilkan sebuah permainan komputer – Binary. Tawaran itu ditolak mentah-mentah oleh Ched dengan alasan dia sudah tidak berminat terhadap bidang pengaturcaraan. “Lupakan ajelah cabaran tu. Hidup ni tak cukup mencabar lagi ke sampai kau nak stress pasal coding bagai ni? Dahlah, lupakan aje. Aku pergi dulu.” “300 ribu, Ched. Bahagi enam orang, seorang dapat 50 ribu.” Ched sertai Ris dan rakan-rakannya yang turut sama 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 潔西卡·亞歷姍卓 , 伊本·珊達爾
  跟著全世界最幸福國家的父母   一起教出有自信、適應力強、情緒穩定、自重愛人的全人孩子   丹麥──   人口僅500萬的北歐小國   過去四十年,幾乎年年獲選「經濟合作暨發展組織」全球最幸福國家   名列聯合國〈幸福報告書〉、世界經濟論壇〈全球競爭力報告〉優等生   是什麼原因,讓丹麥人一直如此幸福?   丹麥人幸福的關鍵是 了解更多
原价 RM 50.80

现售 RM 50.80 (-0%)

会员 RM 45.72 (-10%)

作者 Hanny Esandra
Betulkah ada peluang kedua? Tapi, bukan dengan orang yang sama? Ada. Jazman dan Lis Dahlia. Seorang teruna. Seorang janda. Seorang guru yang secara sukarela ditukarkan ke Kampung Muka Pecah dan seorang lagi memang anak jati kampung tersebut. Duduk pula berjiran. Rumah pula bertentangan. Apa lagi? Dalam hati mulalah ada taman. "Sebab selalunya kalau ada pertemuan pertama, mesti akan ada pertemuan kedua. Masuk pertemuan ketiga, abah mesti suruh masuk meminang."- Jazman. Darip 了解更多
原价 RM 24.00

现售 RM 24.00 (-0%)

会员 RM 21.60 (-10%)

作者 Nurrul Shuada
“Eh, perempuan ni muncul dari planet mana ya? Kawan kau ke, Sara? Kalau perempuan ni kawan kau, aku nasihatkan lain kali kau pilihlah kawan yang elok-elok. Cari yang waras sikit, ya?” – AKID ARYAN “Awak tak puas hati dengan saya ke? Kalau tak puas hati, cakap! Sesedap rasa saja cakap saya ni gila, ya? I’ll sue you. Just wait and see.” -PUTERI IMANINA Pertemuan pertama yang terus membengkakkan hati Puteri Imanina terhadap Akid Aryan. Sudahlah ditolong dari kecelak 了解更多
原价 RM 27.00

现售 RM 27.00 (-0%)

会员 RM 24.30 (-10%)

作者 Yuki Ishikawa
Makino Dahlia, gadis suka buat-buat comel. Pelajar sekolah yang berusaha keras supaya dipuji 'comel' oleh pelajar lelaki dan manjadi bahan gosip di kalangan pelajar perempuan. Kobazame, seorang pelajar kacak muncul di hadapan Dahlia dan menkritik 'solekan peliknya'. Malah jejaka itu berkata, "Aku lebih suka kau yang dulu" sambil menunjukkan foto Dahlia ketika zaman suram dan hodoh masa menengah rendah! Apa tindakan Dahlia bila dengar pernyataan jujur lelaki tidak sensi 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Roald Dahl
Billy's mum says he must never go out through the garden gate and explore the dark forest beyond. So, one day, that's exactly what he does! There he meets the Minpins, tiny tree-dwelling people whose children are the size of matchsticks. They live in fear of the terrible, galloping GRUNCHER. Will it gobble Billy too - or can he find a way to defeat the hungry beast? 了解更多
原价 RM 34.95

现售 RM 34.95 (-0%)

会员 RM 34.95 (-0%)

作者 Xanseviera
Pergi memancing? Tak naklah! Dahlah bosan, panas pula tu! Kenapa loceng dah nak berbunyi baru dia nak makan? Alahai... susahnya nak cari kasut bersaiz besar. Tolong beritahu kedai mana ada kasut jual kasut saiz 12?! Dilema dan dilema... masalah oh, masalah! Tapi Zulaikha relaks sahaja sebab semua masalah boleh diselesaikan. Walaupun namupak sukar, tapi kalau kena caranya, pasti ada penyelesaian! Kawan-kawan, manusia mana yang tak asa masalah? #BestFriendForever #MasalahData 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Amiza Khusyri Yusof
HIDUP INI BUKAN UNTUK GEMBIRA? BUKAN UNTUK GEMBIRA SAJA. TAPI UNTUK BAHAGIA. BAHAGIA DUNIA. BAHAGIA AKHIRAT. Bahagia tidak mampu dicapai seorang diri. Ia datang daripada orang disekelilingmu. Orang yang paling rapat. Yang terlebih dahulu memegangmu sebelum kau tersungkur. Yang menyimpan tangismu dan yang memberi hati mereka kala kau belum menjadi menang. Mereka, adalah keluargamu. Siapa yang tidak mahu memiliki keluarga yang bahagia? Untuk punya keluarga yang baik, seor 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Fauziah Ashari
Sorry sayang Ardini mengetap gigi. Geramnya tak habis lagi, lagi-lagi melihat dua perkataan daripada kertas A4 yang dilekap Aazad di cermin bangunan sana. “Baik...” Ardini sudah merangka apa yang perlu dia buat sekarang ini. Segera dia balas nota Aazad. Tengok I. Berdiri statik Usai dia tunjukkan kertas itu kepada Aazad, dia undurkan dirinya. Ardini senyum senget. Kau memang cari nahas Tuan Ardini. Ini pagi lagi la ngok. Kalau orang sana tergoda, mati kau nak layan dia 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 MURNI AQILA
Sejak tinggal di sebuah kondominium di Kuala Lumpur, hidup Dahlia jadi huru-hara. Dia sering diganggu ‘sesuatu’. Apabila Dahlia mengadu pada Zairi, suaminya itu langsung tak percaya. Yang menghairankan, hanya Dahlia diganggu di rumah itu. Perangai Zairi turut berubah. Setiap hari Zairi balik lewat malam. Hubungan mereka tak lagi mesra. Dahlia kecewa apabila dapat tahu Zairi kembali bercinta dengan Reeha, bekas kekasihnya. Lebih mengghairankan, Dahlia terdengar bunyi pel 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Syu Ariani
Hidup Lyssa yang selama ini aman dengan rutin seorang penuntut di sebuah kolej, tiba-tiba berubah selepas Lyssa jatuh tergelincir di Ledang. Sudahlah didiagnos dengan Retrograde Amnesia, malah boleh mendengar suara-suara halus. Dan kebolehan itu akhirnya membawa Lyssa kepada penemuan satu mayat di dalam hutan. “Jangan percayakan papa Lyssa, Saf dan Fitri.” Itu yang dititipkan suara halus itu. Lyssa panasaran. Namun, ketenangannnya sekali lagi berkocak. Kali ini, Lyss 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Airisz
Dah lama kejar bayang, kini abang datang, sayang. AKU? Nama aku Cantek Safia. Muda lagi, tapi dah jadi janda. Siapa kata perkahwinan pilihan orang tua akan kekal hingga akhir hayat? Tipu semua tu. Semua marahkan aku kerana alasan aku bercerai dengan menantu pilihan nenek sangat tidak boleh diterima akal. Hanya kerana dia lelaki sejuk beku dan aku rasa dia suami tanpa perasaan, aku tarik diri dari hidupnya. Hidup seorang Hud Khusairi. Dua tahun pegang status janda, ti 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 17.60 (-20%)

会员 RM 17.60 (-20%)

作者 Snicket Lemony
Dear reader,There is nothing to be found in these special tie-in editions of Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events but misery and despair. You still have time to pick another bestselling, Emmy-nominated, Netflix-adapted series to read. But if you cannot be dissuaded, read on . . . Violet, Klaus, and Sunny Baudelaire are intelligent children. They are charming, and resourceful, and have pleasant facial features. Unfortunately, they are exceptionally unlucky. In T 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Snicket Lemony
Dear reader, There is nothing to be found in Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events but misery and despair. You still have time to choose another international best-selling series to read. But if you insist on discovering the unpleasant adventures of the Baudelaire orphans, then proceed with caution… Violet, Klaus, and Sunny Baudelaire are intelligent children. They are charming, and resourceful, and have pleasant facial features. Unfortunately, they are exce 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Snicket Lemony
Dear reader, There is nothing to be found in these special tie-in editions of Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events but misery and despair. You still have time to pick another bestselling, Emmy-nominated, Netflix-adapted series to read. But if you cannot be dissuaded, read on . . . Violet, Klaus, and Sunny Baudelaire are intelligent children. They are charming, and resourceful, and have pleasant facial features. Unfortunately, they are exceptionally unlucky. 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Snicket Lemony
Dear reader, There is nothing to be found in Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events but misery and despair. You still have time to choose another international best-selling series to read. But if you insist on discovering the unpleasant adventures of the Baudelaire orphans, then proceed with caution… Violet, Klaus, and Sunny Baudelaire are intelligent children. They are charming, and resourceful, and have pleasant facial features. Unfortunately, they are exce 了解更多
原价 RM 39.90

现售 RM 39.90 (-0%)

会员 RM 35.91 (-10%)

作者 Syamnuriezmil
Adeena Aurell (Addie) berusia sepuluh tahun, merupakan anak tunggal pasangan Razean Safiya dan 'Aun Adwa'. Dia tidak pernah membayangkan yang suatu hari nanti, apabila dia terjaga daripada tidur, mami dan papanya akan berpisah. Pada mulanya, Addie tak kesah. Nak buat macam mana, jodoh tak ada. Tapi... Setelah hampir enam bulan Addie terpaksa berpindah-randah macam orang nomad... Dia mula naik angin! "Alamakkk... Addie tertinggal buku BM kat rumah mami!" "Kan papa kata 了解更多
原价 RM 23.00

现售 RM 23.00 (-0%)

会员 RM 20.70 (-10%)

作者 Cik Tet
BLURB~MAHABBAH TERINDAH ADAM DAN HAWA Kerana cemburu, dia bertindak di luar kewarasan. Harga diri menjadi taruhan hati butanya. Kerana kecewa, si dia hilang tanpa sebarang jejak. Meninggalkannya dengan penyesalan yang hampir membuatkan dia rebah. Sesak dadanya menanggung sebuah kerinduan. Tiga tahun berlalu.. mereka ditemukan dalam satu pertemuan yang tak dirancang. Si dia muncul kembali di depan mata, namun hadirnya bukan bersendirian. Ada si comel yang petah berkata-kat 了解更多
原价 RM 30.00

现售 RM 30.00 (-0%)

会员 RM 27.00 (-10%)

作者 Root Of Science
Ada macam benda-benda "ajaib" yang kita dengar dalam hidup. Daripada bumi ini sebenarnya tidak bulat kepada minum kicap boleh buat anak jadi hitam. Benarkah? Buku ini akan menjawab persoalan-persoalan ini dan banyak lagi. 了解更多
原价 RM 19.00

现售 RM 19.00 (-0%)

会员 RM 17.10 (-10%)

1-134 of 134

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
*

Back to Top