THE RETURN OF PADA SUATU HARI

Author Name: Murad Arsad
Painter:Jaa
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)


Delivery To:

More info
Out Of Print/Sold Out

Product Info

  ISBN/Ean:9789670604947
Published Date: 2016/07/01
No. Of Pages: 96


 

Description

Masa kecil dulu aku rasakan hidup di dunia ni senang je. Bangun pagi, mandi, gosok gigi (itu pun mak suruh, kalau tak abaikan je). Sarapan dah sedia atas meja. Pergi sekolah duduk dalam kelas dengar je apa yang cikgu ajar, lepas tu buat latihan sikit-sikit. Balik sekolah ada orang jemput sampai rumah dapat makan lagi. Lepas tu pergi mengaji, petangnya dah free boleh main dengan kawan-kawan sampai lebam. Malam pula tengok TV lepas tu tidur dan macam tu la juga hari-hari seterusnya. Mudahkan hidup ni? Macam mana nak tentukan hidup ni? Kita sendiri la yang kena jadi pelakonnya dan kita jugalah pengarahnya. Sama ada ceritanya bagus, tragis atau hambar, kitalah penulis skripnya. Kerana itu, kita perlu banyak memerhati, mendengar, bertanya dan membaca untuk dijadikan pedoman hidup kita. Pilih mana yang terbaik untuk kita dan jangan lupa kewajipan kita sebagai hamba Allah SWT.

Back to Top