SARI, KARI & PICAGARI

Author Name: Dr. Nur Hanisah
Editor:Ainul Mardhiyyah Tajul Arif
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)


Delivery To:

More info
In Stock.
Estimated day(s) of Delivery: 3
working days(Orders placed before 3pm ).

Product Info

  ISBN/Ean:9789672062240
Published Date: 2018/09/01
No. Of Pages: 224


 

Description

"Best ke belajar medik kat India? Dengar cerita, banyak mayat kat sana." "Wah!Belajar kat India? Jumpa Shah Rukh Khan?" "Oh, belajar kat India! Reti la ni cakap bahasa Hindi?" Pelbagai soalan menghujani aku apabila aku memberitahu aku seorang pelajar perubatan di sebuah universiti di India. Tidak semua orang fasih berbahasa Hindi di India. Setiap daerah ada dialek mereka yang tersendiri. Tu belum cerita pasal gaya angguk kepala pun dah macam geleng kepala. Bayangkan kalau aku tanya,"Nak ke tak nak lepak mamak?" Ini kisah aku kutip sepanjang aku jadi pelajar perubatan di India. Walaupun kebanyakkannya pelik-pelik, aku tetap sayangkan India. India buat aku mudah terhibur. Sampai kalau aku rasa aku stres, aku pandang ke jalan raya. Pastinya akan dihidang dengan pelbagai ragam incredible India. Dosa boleh dimakan di sini. Restoran dipanggil sebagai hotel di India. Haa,kau pening tak tu? Jom, mengembara ke India dengan buku Sari, Kari & Picagari.

Back to Top