0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Artis Komik Kadokawa Gempak Starz 'Found 3034 Related Products
By Candy Factory
Eksklusif di Popular! Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By
Hi Kawan-kawan semua! Geng Penggembaraan Bermula… Kini diterbitkan dalam edisi komik. Tentu kawan - kawan semua semua teruja kan? Ikuti komik penggembaraan yang mendebarkan lagi menyeronokkan ini dan dijadikan satu koleksi peribadi kesayangan anda. Learn More
USUAL: RM22.90

NOW: RM 22.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.90 (-0%)

By If Moses
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By If Moses
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By If Moses
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By Kemon Kawamoto
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By SATOMI NAKAMURA
Hai, nama aku Alice. Tugas aku nampak je mudah. Aku cuma perlu tunjuk cara kat korang yang ada masalah cinta atau persahabatan. Segalanya akan selesai kalau korang akur dengan syaratnya. Tapi semua ni mungkin tak semudah yang korang fikir. Apa? Hendak cuba? Dah fikir masak-masak dan sanggup hilang nyawa untuk penuhi hasrat korang ni? Kalau berani, aku akan tunjuk caranya! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By ARTIS KOMIK RE:ON COMICS
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By BISCO HATORI
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By SOLAR TEAM
Alex dan rakan-rakan masuk ke dunia tidak diketahui selepas berlaku pertembungan dengan Raksasa Merah. Mereka secara tidak sengaja menyelamatkan wanita yang agak aneh. Mereka juga mendapat tahu tentang keturunan misteri dari legenda Pangu. Namun mereka perlu mencari kapak purba untuk memisahkan langit dan bumi bagi melepaskan diri. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By CANDY FACTORY
Ketika membantu di sebuah kempen derma darah, Joni, Mia dan Emilia mendapat banyak pengetahuan tentang darah, malah mereka juga tahu jenis darah masing-masing. Joni yang teruja kemudiannya membaca tentang empat jenis personaliti mengikut jenis darah daripada sebuah majalah. Bagi Joni trivia daripada majalah tersebut tepat walaupun kawan-kawannya ragu-ragu. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By KIN & ESTHERYU
Ada seorang murid perempuan bari di sekolah yang menimbulkan masalah kepada Barbara! Zach, Gary dan Nicky pula menyertai uji bakat untuk menjadi duta produk kepada pengeluar gula-gula. Siapakah bakal terpilih dan mempunyai senyuman paling menawan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 苏秀文
是否曾在使用高速公路时,隐隐约约看见隔壁车辆坐在一个面无表情脸色苍白的人?又或则在高速公路上,看见路旁有人站着一动也不动的看着来来往往的车辆?想知道为什么吗?跟随《听说高速公路有那个》探个究竟吧! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By 伊卡
经过一次阴差阳错的配对,又受到闺蜜的怂恿,让自认“恋爱绝缘体”的张嘉榆,开始对校草秦威廉动了心。 原以为这是高中生涯结束前的天降奇缘,怎么知道,在被对方冷漠拒绝之后,她才察觉到这一切只是闺蜜排除对手的圈套而已。 万念俱灰之际,张嘉榆选择把自己的心再度封闭起来,以致她一直没有发现,有个默默守护着她的小天使,从始至终都陪在她 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By 何盺宜
父亲生意失败,从小锦衣玉食的荫歌和谦歌姐弟被迫跟随家人,搬到条件恶劣的廉价出租屋。 她在这里认识了同龄女孩清璃和一个不会说话的漂亮小女孩。此后不久,清璃的母亲被发现身亡,新居开始接二连三地有租客离奇惨死。 通过一些蛛丝马迹,他们渐渐发现,这些凶案,似乎都和这神秘的小女孩有着千丝万缕的联系…… Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Harry Potter Theatrical Productions , Jody Revenson
"Harry Potter and the Cursed Child is one of the most celebrated stage productions of the past decade. Opening in London’s West End in 2016, on Broadway in 2018 and in Melbourne 2019 – and with more productions worldwide still to come (including San Francisco later this year) – the play has smashed records, collected countless rave reviews and awards, and captivated audiences night after night. Now readers are invited behind the scenes to experience the show’s journey Learn More
USUAL: RM179.90

NOW: RM 179.90 (-0%)

MEMBER: RM 161.91 (-10%)

By Xiao Jiangnan
Teknologi masa depan membawa pengaruh yang amat besar terhadap kehidupan dan pembangunan masyarakat manusia. Ia juga meninggalkan ruang imaginasi yang tidak terbatas kepada manusia. Kita sering kali berbincang tentang topik seperti bolehkah dinosaur hidup semula dengan bantuan teknologi masa depan? Bolehkah manusia hidup di Bulan pada masa depan? Bolehkah teknologi masa depan melambatkan penuaan? Buku komik ini memperkenalkan 36 pengetahuan tentang teknologi masa depan melal Learn More
USUAL: RM13.50

NOW: RM 10.80 (-20%)

MEMBER: RM 10.80 (-20%)

By Xiao Jiangnan
Setiap daripada kita mempunyai “peneman hidup” yang dinamakan kesihatan. Lazimnya, kita hanya mengambil berat tentang kepentingan menjaga kesihatan apabila mula jatuh sakit. Sepanjang pembacaan komik ini, pembaca akan bertemu dengan pelbagai ragam kanak-kanak. Ada yang tidak suka makan sayur, ada yang berjaga malam untuk membuat kerja rumah, ada yang rasa resah sebelum peperiksaan, ada pula enggan ke sekolah. Mungkin anda mulai perasan ia seperti cerminan kepada diri send Learn More
USUAL: RM13.50

NOW: RM 10.80 (-20%)

MEMBER: RM 10.80 (-20%)

By Xiao Jiangnan
Mengapakah telur ayam boleh timbul atas air? Bagaimanakah membuat kompas yang ringkas? Bagaimanakah belon menggelembung sendiri? Bagaimanakah menjadikan bunga segar berwarna-warni? Semua yang disebutkan adalah uji kaji mudah dan menarik. Pernahkah anda terfikir untuk melakukannya sebelum ini? Apakah teori yang boleh dipelajari di sebalik uji kaji tersebut? Dunia sains terhimpun dengan pelbagai misteri, bukan saja uji kaji yang dibuat sendiri dirasakan menarik, malah dapat mel Learn More
USUAL: RM13.50

NOW: RM 10.80 (-20%)

MEMBER: RM 10.80 (-20%)

By Xiao Jiangnan
Tauke Restoran Jurasik, Cili Berapi dilaporkan hilang secara misteri di perairan Segi Tiga Bermuda. Pada masa yang sama, Pekan Botani digemparkan dengan penemuan fosil dinosaur yang aneh di kuari pekan. Cikgu Tunggul Berapi merasakan adanya perkaitan antara kedua-dua kejadian tersebut. Tanpa membuang masa, Polong bertekad untuk pergi ke Bermuda bersama Geng Botani yang lain bagi menyiasat kejadian berkenaan. Seperti apa yang dijangka, Geng Botani menemui gerbang rentas mas Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 12.72 (-20%)

MEMBER: RM 12.72 (-20%)

By Jo
Suasana meriah kat kantin bertukar tragedi bila ada pelajar maut serta-merta akibat insiden dahsyat. Namun tragedi tak terhenti setakat tu je. Khabarnya roh tak tenteram berkeliaran hingga suasana kantin bertukar seram penuh misteri. Sampai bila nak biarkan diorang terus menghantui? Takkan nak tunggu mangsa lain pula jadi korban? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Zint
Peperiksaan SPM akhirnya tiba. Jime dan rakan-rakan berusaha jawab sebaik mungkin. Fox pula nak meniru, tapi berjaya 'ditumpaskan' pengawas peperiksaan. Hore! SPM dah habis! Merdeka! Tapi kejap! Ada sesuatu menghalang kegembiraan diorang yang boleh menyebabkan diorang... terbunuh! Apa dah jadi ni? Fox, kau kat mana?!! 'Under 18 Elite' kini sampai ke penghujung. Terima kasih atas sokongan padu korang. Lepas ni Zint dah tak nak melukis ke? Atau ada siri 'meletup' nak keluar? Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Kafka Asagiri
Agensi Detektif Bersenjata telah diperangkap pasukan penjenayah kejam dengan kuasa 'buku'. 'Anjing Pemburu', pasukan luar biasa khas paling kuat dalam tentera yang diketuai Komander Fukuchi Ouchi telah mengepung ahli agensi tanpa belas kasihan masa diorang cuba larikan diri. Nampaknya 'anjing-anjing liar' tu tak ada pilihan selain diburu 'Anjing Pemburu' garang yang sangat berkuasa dan hebat dalam pertarungan! Apa akan jadi bila Agensi Detektif Bersenjata dekelilingi musuh Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 刘怡廷
一群贪玩的学生在莫莫西男子学院里进行试胆大会,其中有学生巧遇灵异事件,而被吓得晕倒了。身为学生会成员,小亚历和王子们进行彻底的调查,竟然发现了莫莫西男子学院的秘密历史?还有灵异事件又是怎么一回事? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 张瑞成
遍地蝎子的红日沙漠?! 在取得沼泽泥怪的心脏之后,阿土与小比决定前往红日沙漠,以寻找长生不老药的第二种材料——赤蝎王的宝石! 传说赤蝎王身型巨大及凶猛残暴,矮人族因此深受其害。但是红日沙漠中的危险不只如此,还有藏在沙中的毒虫猛兽……这次的冒险,阿土与小比能再化险为夷,为矮人族除掉赤蝎王及取得宝石吗? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 蓝国清
双亲离异导致茉莉的生活产生剧变,她与妈妈和弟弟不得不搬离家园,展开新的生活。然而造化弄人,妈妈被证实患上癌症,同时,家里也来了一位新成员……面对接二连三的突发状况,茉莉会选择如何去面对呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 蓝国清
鬼怪究竟是否存在,向来都是各持一说。但人类的善与恶,往往都在一念之间。《撑伞的噩梦》中收录了4篇校园惊悚漫画,借助“鬼怪”事件展现出人性之黑暗。愤怒,妒忌,贪婪,残暴,恐惧…...被这些情绪控制时,你会否跟书中角色一样,做出无法挽回的抉择呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
《秒懂123》系列丛书,每一本书设下不同的主题,如动物、昆虫、艺术、运动等等,并精选了123项与主题相关有趣、实用的知识,配上精美的图片以浅易的文字为小朋友们解说,每项知识的内容不长,适合在零碎时间补充课外知识,也是一本适合亲子伴读的读物。 Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Solar Team
AIMING FOR THE TOP! FINDING THE FABLED AXE! After their encounter with the red demons, Alex and co. find themselves in an unknown world! They end up rescuing a strange lady through whom they learn about the mysterious descendants of the legendary Pangu! It is his fabled axe that they must find and use to separate heaven and earth in order to escape. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kafka Asagiri
With the power of the "Book", the Armed Detective Agency has been branded as a vicious criminal organisation. All means of escape are being cut off by the mercilessly approaching Hunting Dogs – the military's strongest special unit of Ability Users, led by Commander Fukuchi Ochi! Up against the Hunting Dogs' enhanced bodies and overwhelming combat skills, can our stray dogs do nothing but be hunted down? Everywhere, the righteous become the enemy... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
At school, Joel is bullied by older students. At home, nothing he does pleases his father. Tired of feeling weak, Joel decides to become stronger – but at what cost? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
Born to a wealthy family, Shun Sheng is envied by his friends. But his family is constantly arguing about money. To earn enough to move out on his own, Shun Sheng turns to gambling.... but will the mindless pursuit of money be his downfall? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
Penduduk kampung berhampiran Teluk Tripola dilanda hujan sepanjang tahun tanpa henti. Trio pemburu naga bergabung dengan Yuna menyiasat misteri ini. Ketakutan Master D'Vinci menjadi kenyataan apabila kodeks Naga hilang tanpa jejak. Adakah sudah jatuh ke tangan musuh? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Clay
Sent to the storm-sodden Gulf of Tripola, Yuna joins the Dragon Seekers as they seek to solve a meterological mystery! Driven to distraction by the loss of the Codex Draconica, Master D' Vinci fears the worst between the Dark Dragons and the Nightfold Empire, who stands to gain? With the search on for the 7 Great Dragons, can our heroes prevent FIRE AND RUIN? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
Merah dan Puteh ialah adik-beradik tiri dan mereka dijaga oleh Mak Kuntum iaitu ibu kepada Puteh. Mak Kuntum menyisihkan Merah kerana dia mengesyaki Merah ialah Indera. Mak Bidan ialah kawan kepada Mak Kuntum yang sentiasa menaruh syak wasangka terhadap Merah. Namun, Puteh sentiasa mahu bersama-sama dengan kakaknya, Merah. Dua beradik ini menjadi rapat sehinggalah sesuatu berlaku yang menybabkan Merah mengesyaki bahawa dia telah dikhianati oleh Puteh. Apakah yang akan terjadi Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Haruki Murakami
When a thirty-something portrait painter is abandoned by his wife, he holes up in the mountain home of a famous artist. The days drift by, spent painting, listening to music and drinking whiskey in the evenings. But then he discovers a strange painting in the attic and unintentionally begins a strange journey of self-discovery that involves a mysterious ringing bell, a precocious thirteen-year-old girl, a Nazi assassination attempt and a haunted underworld. A stunning work o Learn More
USUAL: RM52.90

NOW: RM 52.90 (-0%)

MEMBER: RM 42.32 (-20%)

By Marie Kondo
In The Life-Changing Manga of Tidying Up, Marie Kondo presents the fictional story of Chiaki, a young woman in Tokyo who struggles with a cluttered apartment, messy love life, and lack of direction. After receiving a complaint from her attractive next-door neighbour about the sad state of her balcony, Chiaki gets Kondo to take her on as a client. Through a series of entertaining and insightful lessons, Kondo helps Chiaki get her home - and life - in order. This insightful, il Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 44.93 (-25%)

MEMBER: RM 44.93 (-25%)

By 蔡诗中
松泽羽社终于迎来了一名教练和新成员——鬼手和小楦。在教统练的安排下,麻衣和小楦与卉成中学进行一场双打比赛。究竟,麻衣能否在这场比赛中战胜心中的恐惧,成为可靠的队长?教练和小楦的加入是否会让大家离梦想更近一些呢? Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By 文煌 , 周文杰
十多年前来过地球的外星人,它们的目的是什么? 故事得从小宇出生那年说起,凯恩在一次出任务时,遭到外星人攻击,整个战队全军覆没,而这外星人竟然是穆玛星的帝王罗洛提!为此,侥幸逃脱的凯恩拼命阻止小宇的爸爸阿空一家人去宇宙探险,甚至导致小宇与父母分离,这到底是怎么一回事? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By 追梦者
世界上每一个角落,都有着无法用常识和逻辑来解释的事物。常有飞机和船只失踪的神秘海域,一夜之间出现在农田上的超巨大几何图案,只存在于传说中的奇幻生物……这到底是一场美丽的误会,还是真有其事?一起来挖掘那些隐藏在都市传闻和神话轶事里的惊人真实吧! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 泉记
舞王重现?!! 喔,我的英雄哥! 女神都要拜到在我的魅力之下! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 王彦涵
波多港张灯结彩,处处洋溢着过节的景象,但街道上的人们却垂头丧气,一点也提不起精神,白色圣冬节被取消了,波多港即将迎来一个没有白雪的冬天,而且很可能从此不会再下雪!初次参加节庆的韩,同时也是朱圆圆的哥,决定带着孩子们踏上福隆山,并目寻找传说中的白风凰,把属于大家的冬天给找回来! Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Barbara Obermeier , Ted Padova
Go beyond one-click filters with Photoshop Elements 2020 Photoshop Elements offers the tools to make quick, simple fixes to photos or to turn your images into completely different pieces of art. Digital imaging pros Barbara Obermeier and Ted Padova walk you step-by-step through the tools that help you take control of this powerful software. Discover simple one-click fixes that repair the most basic photo problems then dive into creative editing and adding artistic touches. Learn More
USUAL: RM103.00

NOW: RM 103.00 (-0%)

MEMBER: RM 92.70 (-10%)

By Makoto Shinkai
Ketika musim panas, Hadoka; pelajar tahun 1 sekolah tinggi yang tinggal di pulau membawa diri ke Tokyo. Kota metropolitan yang padat dan dilanda hujan setiap hari telah mencorakkan takdir hidup Hodaka. Dia dipertemukan dengan Hina, gadis berkuasa misteri boleh ubah cuaca. "Lepas ni cuaca pasti cerah." Kisah merpati dua sejoli yang terpaksa 'memilih' hala tuju kehidupan dalam keadaan cuaca tidak menentu. Novel karya asal filem 'Gadis Cuaca' (Weathering With You') dit Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 14.40 (-20%)

MEMBER: RM 14.40 (-20%)

By Johanna Basford
A welcoming drawing guide for creating beautiful worlds and wondrous wildlife from bestselling artist Johanna Basford Through her bestselling coloring books and distinctive illustrations, Johanna Basford’s beautiful forests, ocean depths, and hidden magical kingdoms have enchanted millions of people around the world. In this lovely and accessible guide, she shares the fun, simple, no-skills-needed secrets to creating your own wondrous realms through fanciful, expressive li Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 52.43 (-25%)

MEMBER: RM 52.43 (-25%)

By Ryo Takamisaki
Sahabat Setia Pengembaraan Ash dan Pikachu untuk berjumpa Pokemon Legenda, Ho-Oh diteruskan. Agak-agak berjaya tak? Diorang menghala ke Gunung Tensei dan Marshadow jadi penunjuk arah. Manakala ada Pokemon mitos entah sejak bila menyorok dalam bayang-bayang Ash. Apa Ash dan Pikachu nak buat bila terperangkap dalam bahaya?!! Siri yang pasti buat korang menangis. Karya tentang nilai persahabatan Ash dan Pikachu! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Sloow Studio
MAKANAN BERACUN PENYEBAB SAKIT TULANG? Mayat kering dijumpai dalam rumah batu yang muncul semasa air pasang... sesuatu yang pelik dari awal lagi! Pasukan X-SENTRIK dipanggil untuk menyiasat rumah yang didakwa ada sumpahan. Ditambah lagi dengan penduduk sekitar yang menghidap penyakit misteri. Apakah kaitan antara kedua-duanya? Mungkinkah ada rahsia mistik yang tersembunyi? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Takasi
Raja Tarian?!! Oh, Wiraku! Akulah Jejaka Idaman Kalbu! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By Ani Trime
This unique book features the wise, funny, and uplifting affirmations of Ani Trime, a Buddhist nun and beloved teacher whose instruction on mindfulness and gratitude have applications for people of all denominations. Each affirmation is accompanied by an illustrated interpretation, ranging from the playful to the contemplative, rendered by one of 41 well-known artists and providing an engaging entry point for readers. Born in West Virginia, Trime encountered Tibetan Buddhism Learn More
USUAL: RM60.95

NOW: RM 60.95 (-0%)

MEMBER: RM 54.86 (-10%)

By Sloow Studio
STICKS AND STONES MAY BREAK MY BONES, BUT RICE WILL NEVER HARM THEM... OR WILL IT? When a freak low tide unleashes the unexpected upon a seaside town, Team X are called in to investigate a petrifying find! What links the drowned house with the crippled corpse within? When a macabre malaise begins to infect the local's lives, it's all Ash, Katie, and Inspector Allen can do to extract an explanation! Is it the wrath of a tormented spirit or is there more to this particularly pa Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 方文灏
纯纯的初恋,如蜂蜜般甜美。而时间如魔法,在过去的两人身上开了个玩笑。某个百无聊赖的上课日,全智无意重逢了昔日的小女友,雪莀。 但一切已不同往日。从前的电脑宅男已蜕变成了黑客男神,而昔日的温柔校花却变成了粗暴蛮女。 两人之间的转变与分离,原来背后暗藏着一段阴暗的网络霸凌。 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By 新海诚
这是——只有我和她才知道的,关于这个世界的秘密。高一夏天,帆高自故乡离岛,来到东京。但独立生活的梦想很快于现实中破灭,东京连日的大雨,也仿佛象征忛高晦暗的未来。 在困顿的生活中,帆高于人潮拥挤的都会一角,邂逅与弟弟相依为命的不可思议少女——阳菜。“马上就会放晴了喔。”废弃大楼杂草丛生的屋顶上,在阳菜这句话之后,乌云散去 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Black Ink Team
SIAPA MENGETUAI DALAM KEBUNTUAN? Selepas kegagalan sebelum ini, raja kerajaan Haiwan masih tidak menyerah dan bertekad manghapuskan bumi! Malangnya Jake, Louis dan Diggs awal-awal lagi sudah tumbang dikalahkan semut peluru. Kini terserah kepada Bean, Yuna, Taz dan Sheri untuk menangani peperangan semut. Adakah mereka berjaya menghindari krisis kerumunan semut ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kino , Leo , Steven
MUMIA VS PUNTIANAK PENGHISAP DARAH TERUNGGUL! Ahli X-Sector menyiasat insiden keranda misteri yang terbuka. Kaze dan rakan-rakan bertemu lawan hebat dengan kuasa menggerunkan. Ini memaksa Kaze melawan bermatian dalam pertembungan yang dahsyat. Adakah pertembungan kali ini akan memberikan kejutan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Tomoko Nishimura
Impian kau akan jadi kenyataan~ Keinginan gadis tak berpenghujung. "Aku nak jadi cantik." "Aku nak mulakan trend." "Aku nak tonjolkan bakat." Kali ni pun para gadis yang memendam impian membuka pintu ke 'dunia kayangan'. Dah tentulah ada takdir menunggu diorang... Kau tu penunjuk arah kegelapan juga. Takkanlah kau tak nak dijemput ke lautan keinginan dunia kayangan...? Nikmatilah sekuel seram Kayangan! Ketua Pelajar Diva ni!!! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Miyuki Tsutsui
Lelaki kacak luahkan perasaan kat gadis otaku gara-gara diugut sebab kalah game? Macam tak percaya je Mizushima luahkan perasaan kat Tsuruko? Tak sangka rakan sekelas yang perfect dan kacak ada hati kat gadis serabai macam dia. Pelik... tapi bila ditanya Mizushima silap orang atau diugut, dia tak peduli fasal semua tu. Malah diorang makin rapat pula! Apa jadi bila Tsuruko diasak supaya luahkan perasaan macam manga shoujo? Ada kabedon, cosplay dan insiden di bilik kelab. Kis Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By 洪国川
阿枣是性格龟毛的工作狂,与妻子分居后,十分想念儿子,却苦寻不到他。某天,他幸运地抽到了大大世界玩具公司的终极大奖,一个新奇的人形玩具,阿枣本来以为他能如愿地和自己的“儿子”星向相处,却没想到它反而将阿枣牵扯进一场场的大冒险中。 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By 刘怡廷
与小宣,正男和佳佳同班的班长矢雄是个言而有信的人,总是把老师交待的事情都办受,同学们亦对他十分信赖。可是这样的矢雄却有个小秘密,那就是他不能说谎。到底是什么原因令他不能说谎呢?糖果喵组合又能帮上什么忙呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By 刘怡廷
内附限量发售的闪亮版漫画和餐具套装盒! 绝无仅有!不容错失!最新一期闪亮版漫画+餐具套装盒(盒内含汤匙,叉子和筷子) 与小宣,正男和佳佳同班的班长矢雄是个言而有信的人,总是把老师交待的事情都办受,同学们亦对他十分信赖。可是这样的矢雄却有个小秘密,那就是他不能说谎。到底是什么原因令他不能说谎呢?糖果喵组合又能帮上什么忙呢? Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

1-3034 of 3034

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top