0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Cerdik publication 'Found 673 Related Products
By Chua Soon Yong
The Simple Town phenomenon has infected the whole country. This ridiculously popular webcomic has more than 141,000 followers on Facebook and is taking over the nation by storm. The pendemic might have turned the world upside down but you can bet that Simple Town will take insanity to the next level. So put on your boots and ride the Simple Town rocket all the way to the moon as we are back with another crazy collection of comics that will bring the house down! Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

By Hazreen A. Rashid
Jantung berdebar-debar, resah, gelisah dan ada kalanya sukar tidur malam ialah reaksi normal minda dan tubuh kita apabila berhadapan dengan ‘ancaman’. Respons ini menjadikan tubuh badan kita lebih bersedia untuk berhadapan dengan situasi yang sukar. Walau bagaimanapun, apabila tidak diuruskan dengan baik, respons normal itu akan berlanjutan seterusnya mengganggu kesihatan emosi dan mental kita. Kita cenderung untuk overthink, hilang motivasi dan sentiasa merasakan diri ti Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

By Aidil Ghazali
“Setiap orang ada sebab masing-masing. Seteruk mana pun kesalahan yang dibuat, semua orang berhak diberi peluang kedua." Satu keputusan yang dibuat oleh Nita mengakibatkan ayahnya lumpuh seumur hidup. Sejak itu, Nita enggan memutuskan apa-apa. Urusan bisnes Bakeri Jalan Tiung bulat-bulat diserahkan kepada pembantu, walaupun dialah pemilik bakeri. Sekecil-kecil urusan pun membuatkan Nita teragak-agak. Nita, gadis lincah dan pemberani langsung berubah penakut. Tanpa seda Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

By Auni Zainal
Mengisahkan tentang Khalis dan Nadiah, pemilik Diari Merah - Apabila Nadiah cuba meluahkan perasaannya ke dalam Diari merah pemberian Ilyani, sahabatnya, Nadiah tercampak ke zaman persekolahan dan dari situ, Nadiah berazam mahu mengubah takdir yang menyakitkan - namun setiap tindakannya menyebabkan hidupnya semakin sengsara dan menyakiti orang di sekelilingnya; Ghazali, mengetahui akan hal ini telah menculik Nadiah dan cuba menggunakan diari tersebut untuk mengubah nasibnya w Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

By Joanna Faber
As the latest publication in the internationally bestselling How to Talk series, this user-friendly guide sees parenting experts Joanna Faber and Julie King reveal their strategies and show you how to put them into practice in real-life scenarios. Whether you are struggling with digital dilemmas, or life-changing events like divorce, it is no secret that the challenges of parenting change over time. Accessible, helpful, and to-the-point, How to Talk When Kids Won't Listen is Learn More
USUAL: RM86.90

NOW: RM 86.90 (-0%)

MEMBER: RM 78.21 (-10%)

By Ann Hann
“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. “Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” “Kau gila!” Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedu Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By Mohd Razali Kamarudin
Dengan izin Allah SWT, buku ini berkongsi: 1. Gambaran situasi ketika surah al-Mulk diturunkan. 2. Kelebihan surah al-Mulk 3. Cara merancang aktiviti menghafal dan mentadabbur surah al-Mulk. 4. Lembaran aktiviti mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk yang boleh membantu kita mentadabbur dan menghafal surah al-Mulk. 5. Latihan mengingat kembali dan memahami ayat yang dihafal menggunakan kat kunci ayat. 6. Bagaimana menggapai hidup berkat dengan surah al-Mulk. Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 31.50 (-10%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
This book contains 32 pages with interesting and interactive pictures for children to acquire knowledge easily and swiftly. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
Buku aktiviti ini mengandungi 32 halaman muka surat berserta gambar dan aktiviti yang kreatif bagi meningkatkan tahap kemahiran kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM6.90

NOW: RM 6.90 (-0%)

MEMBER: RM 6.21 (-10%)

By
- Kamus ini memenuhi keperluan proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid. - Pemilihan subjek perbendaharaan kata asas untuk peringkat sekolah. - Penyusunan entri mengikut abjad dan disertai ilustrasi menarik dan pelbagai warna. - Mendorong minat kanak-kanak mengenal objek dan perkataan dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris - Mengembangkan minda dalam pembelajaran serta membangkitkan pemahaman murid-murid Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By
- Kamus ini memenuhi keperluan proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid. - Pemilihan subjek perbendaharaan kata asas untuk peringkat sekolah. - Penyusunan entri mengikut abjad dan disertai ilustrasi menarik dan pelbagai warna. - Mendorong minat kanak-kanak mengenal objek dan perkataan dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris - Mengembangkan minda dalam pembelajaran serta membangkitkan pemahaman murid-murid Learn More
USUAL: RM16.90

NOW: RM 16.90 (-0%)

MEMBER: RM 15.21 (-10%)

By Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 27.00 (-10%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By John C. Maxwell
The Best-Selling Leadership Book of All Time Just Got Better! HarperCollins and John C. Maxwell are celebrating the milestone anniversary of Maxwell's New York Times bestselling book The 21 Irrefutable Laws of Leadership with the publication of a new revised and updated 25th Anniversary Edition. Maxwell has gone through every word of this book and updated it for the next generation of leaders. He has added new insights to these timeless laws and included lessons learned sin Learn More
USUAL: RM93.95

NOW: RM 93.95 (-0%)

MEMBER: RM 84.56 (-10%)

Out of stock

By Freeman Publications
If you feel like you’ve “missed the boat” on Crypto. Think again…Because while the crypto market increased 10x in the past year alone, this book will show you it’s not too late to invest in the #1 asset of the 2020s What was once a fringe currency only used by a dark corner of the web… is now the fastest growing financial asset on Earth. And this is just the beginning… You see, we are still in just the 3nd inning of Crypto as a financial entity. So while no Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Teme Abdullah
Saka raja yang diwarisi telah memberi kesaktian luar biasa kepada Sang Putera. Jijik dengan amalan syirik jurai keturunannya itu untuk kekal berkuasa, Putera Aradhana Sastra, pewaris tunggal Kesultanan Aradhanapura melarikan diri untuk menjadi rakyat biasa. Dengan harapan, hidupnya akan lebih tenteram. Namun, kemunculan suatu makhluk dari gua yang tahu asal usul Sang Putera menggugat rencananya. “Aku sudah tidak tahan hidup melarikan diri seperti ini! Sedalam mana aku Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 27.00 (-10%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Oudra Aziz
ZAHARAH, seorang gadis Melayu yang sangat sederhana. Masih seorang pelajar dan punya kefahaman yang terlalu cetek tentang kehidupan. JULIEN, seorang lelaki Perancis yang sudah lebih dewasa, bekerjaya, cerdik dan berjaya, DAN sangat kacak. Dunia mereka bertembung pada satu pagi di pertengahan bulan Februari tahun 2004. Mata HITAM Zaharah bertaut dengan mata BIRU Julien dan hatinya berbisik... "Matanya sangat Biru seperti laut, seolah-olah aku boleh berenang di dalamnya..." Ci Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Shadia Hisham
Adrynna tidak menyangka dia menjadi intaian dan idaman majikan sendiri. Khalif, pemuda yang cukup pakej idaman wanita. Sumpah setia menjadi kata keramat ungkapan cinta. “Rynn, awak dengar sini. Adam Fakhri tidak akan pernah menyerah kalah. May the best man win.” - Adam Fakhri Aura Adam mencuri pesona. Kasih Adrynna terhadap Khalif tidak seteguh mana. Ironinya jauh di mata, jauh juga di hati. Demi cinta tak bertepi, Khalif memaafkan khilaf Adrynna. Kasih mereka kembali ber Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By
Learn first animal words and noises, with chunky pages shaped like super-cute animals. Learn More
USUAL: RM33.90

NOW: RM 33.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.90 (-0%)

Out of stock

By INCHE LEBAH
Fakhrul lahir dari keluarga yang mengongkong, cita-citanya sudah diatur sejak di dalam dakapan umi lagi. Namun selepas dia membaca novel bestseller yang dihadiahkan oleh Haris, jiwanya seolah olah terbang melepasi langit dunia, fikirannya semakin gila dengan impian untuk menghasilkan buku pertama. Ternyata, angan angan itu bukan sebuah hadiah yang mudah didakap gembira. Bahkan orang yang dipercaya selama ini adalah duri dalam daging. Dirobeknya tidak berperikemanusiaan. Ham Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

1-673 of 673

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top