0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Cerita rakyat 'Found 1054 Related Products
By Keith
Lawak Kampus Kompilasi Mantap' datang lagi. Woohoo! Edisi ke - 4 ini merangkumi karya dan teks asal Jilid 16 - 20 + cerita ekstra spesel untuk tatapan kipas -susah -mati semua. Kompilasi ini dijamin takkan hampakan pembaca. Pernah ke ' Lawak Kampus ' kecewakan korang? Ops! Apa lagi? Jom bergelak ketawa bersama! Learn More
USUAL: RM36.90

NOW: RM 33.21 (-10%)

MEMBER: RM 33.21 (-10%)

By Damya Hanna
Tiada siapa menyangka di sebalik kelincahan dan keceriaan sikapnya, rupa-rupanya Ainul Tihani pernah melalui tragedi pahit pada masa lalu. Namun, memori memilukan itu telah terpadam dari kotak ingatannya gara-gara trauma yang dihidapi. Lantaran itu, Tihani merasakan hidupnya kekosongan. Tidur malamnya asyik diganggu igauan dan mimpi yang menimbulkan persoalan. Jihad Amjad, lelaki berperwatakan dingin yang hidup dalam kebencian ibunya sejak di alam remaja. Akibat tragedi 12 t Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Dr. Nur Hanisah
Buku ini merupakan koleksi cerita pengalaman pemulis sepanjang berada dalam tugasan di O&G (Obstetrik & Ginekologi) di sebuah hospital yang suka penulis gelar sebagai Hospital Tarbiah. Ini merupakan posting pertama penulis sebagai seorang doktor muda yang masih dalam fasa housemanship. Satu fasa awal dalam bidang pekerjaan ini. Fasa mencabar juga bagi orang yang pertama kali menceburi bidang ini secara realiti. Penulis merasakan, bekerja di hospital sebenarnya merupakan s Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Amir
Komik ini menceritakan kisah Yana, seorang pelajar perubatan dan kawan pertamanya di universiti, Isabelle. Yana ialah seorang yang mempunyai masalah anxiety (cemas) apabila bercakap dengan orang lain terutamanya dalam kumpulan besar. Yana bertekad untuk mengatasi kelemahan dirinya, namun ianya tidak semudah yang disangka. Untuk membantu dirinya berubah, Yana sentiasa bersama dengan Isabelle yang merupakan antara pelajar tahun pertama yang terbaik di universiti itu. Yana dan Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 10.00 (-23%)

MEMBER: RM 10.00 (-23%)

By Dr. Jaudah Muhammad
Buku ini mengandungi himpunan cerita-cerita berhikmah yang dapat membina nilai-nilai positif dan akhlak mulia, meningkatkan keimanan serta memberikan ketenangan dan kedamaian jiwa. Pengajaran melalui kisah-kisah para insan soleh yang mengandungi pelbagai hikmah ini sangat efektif dan mudah difahami oleh semua kalangan terutamanya buat para belia. Dengan membaca dan merenung kisah dan peristiwa menakjubkan dalam buku ini, Insha Allah ia akan memudahkan kita untuk selalu berus Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Dr. Jaudah Muhammad
Karya yang indah ini menghimpunkan kisah-kisah insan soleh, biografi dan nasihat-nasihat yang menyejukkan jiwa setiap pembaca. Kami berharap agar buku ini dapat dijadikan sebagai bahan renungan dan santapan rohani bagi seluruh kaum muslimin. Mereka semua memiliki keistimewaan dan ciri-ciri tersendiri dalam berkomunikasi dengan Allah SWT dan manusia. keterikatan serta kebergantungan mereka pada Allah SWT sangat tinggi. Ianya boleh dilihat dari sikap tawaduk dan taat kepada ta Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Regina Ibrahim
Mardina dan adiknya ditinggalkan bersama Mak Long Saadiah yang mempunyai anak dara bernama Chik Hasnah yang berbakat sebagai penglipur lara. Penuh syarat Chik Hasnah mula bercerita pada Mardina yang akhirnya jadi ketagih pada cerita cerita yang entah kenapa tidak dibenarkan ditanya di meja makan "Tanya pada Chik sendiri kalau Dina nak tahu apa apa..." Kisah kisah lelaki dan perempuan akhirnya ditulis semula oleh Mardina saat menamatkan pengajian Mass Communication da Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Kang Jae Yim
Karnival Cologne Satu karnival sedang berlangsung di Cologne semasa Nina baru berpindah ke sana. Peribadi seorang guru telah menarik minat Nina untuk menjadi seperti beliau. Nina menyertai karnival tersebut untuk meniru guru itu tanpa dia ketahui rahsia di sebalik karnival tersebut. Kesan Conteng di Asrama Semasa mengikuti lawatan, Irene berkenalan dengan seorang murid sesi pagi iaitu Anina. Mereka menginap di sebuah asrama lama. Pada waktu malam, mereka berjalan-jalan di Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Deanna Chee
Masa semakin suntuk. Padahal sudah berjanji berjumpa Allah dengan baik-baik saja. Namun apabila direnung semula langkah ini masih tersasar kasar. Jalan menuju-Nya masih atas jalan mungkar! Aduh. Bagaimana ini? Wahai Rabbi. Wahai Ilahi. Wahai ar-Rahman. Suluhkan lorong ini kembali ke jalan yang jelas menuju-Mu. Aku benar-benar mahu pulang ke pangkuan-Mu dengan cerita indah dan baik-baik saja. Pandu aku ke arah jalan pulang yang baik dan mulia. Tuhan, aku mahu pulang. Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
TRAGEDI berdarah di New Zealand telah merubah hidup pegawai polis Australia bernama Jessica. Serangan ke atas umat Islam di dua buah masjid di bandar Chrischurch telah menyebabkan Jessica turut menerima bahana apabila diserang penjenayah sehari selepas insiden itu. Rakan setugasnya terbunuh dan Jessica terlantar di hospital. Setelah sembuh, Jessica diarahkan ke Swan Hill untuk melaksanakan tugasan undercover. Dia harus memburu Adam – penjenayah rakyat Malaysia yang diyak Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.00 (-19%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING PERGI MEMANCING -SIRI ANAK KUCING (2020) YOUR CART 0 item(s)-RM0.00 Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
ANAK KUCING YANG TIDAK SABAR -SIRI ANAK KUCING (2020) Learn More
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Sulaiman Zakaria , Suzee Leong
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Mind To Mind
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By
The movie opens with Hana, Harry, and Hugtan waiting in front of some train tracks for Saaya and Homare. At the same time, Saaya and Homare are trying to get through the train station. The theme song then plays over a montage of Hana waiting and the former. As the story progresses, Hana meets the Kira Kira Cures after Hugtan decides to wheel away on a trolley wheeler. They eventually stop Hugtan... 有一天,企图将全世界变得充满谎言的怪物突然出现并引 Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By
"Sakura Motomachi, Tokyo in the 1960s. Shin, a boy who lived happily, despite being poor, loses his mother, his only family member, and falls into deep misfortune. Itsuki, a boy who saves Shin. He also lost his older sister. Those two boys are joined by Tae, a girl who can see Yo-kai, and together with Shin's guardian spirit Sū-san, and new Yo-kai such as Nekomata, they take on a mysterious incident in order to retrieve the souls of their precious family! And what is the sho Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.00 (-0%)

By Syamnuriezmil
“Cinta tu, buta, pekak, bisu.” “Kenapa cakap macam tu pulak?” “Kita tak nampak, kita boleh jatuh cinta, kita tak dengar pun kita boleh jatuh cinta, kita tak boleh bersuara pun, kita boleh jatuh cinta. So, cinta itu buta, pekak dan bisu. Tapi, cinta tak akan jadi cinta lagi bila hati mula bagi masalah.” Setiap kisah ada pertemuan dan setiap pertemuan ada permulaan. Walaupun pelbagai cara permulaan sebuah pertemuan itu, kalau sudah jodoh... maka jodohlah ia! Pada Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Emy Roberto
Perkahwinan mereka yang bahagia selama ini tiba-tiba berubah apabila Syazan disahkan mengandung. Baru mereka sedar rupanya keinginan masing-masing berbeza. Syazan tak mahukan anak tapi, Raimie sangat mahukannya. Tindakan Syazan menyebabkan mereka hampir kehilangan anak yang dikandung. Dan apabila dia mula sedar, waktunya sudah terlewat. Dia kehilangan semuanya. Bahagia mereka musnah sekelip mata. Raimie pergi membawa anak mereka. Lima tahun berlalu.. Pertemuan semula anta Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By
Dua adik - beradik dari bandar Aris & Ara, dihantar ke kampung oleh ibu bapa mereka yang hendak pergi ke luar negara, untuk tinggal bersama - sama Aki dan Wan ( gelaran bagi datuk nenek mereka ). Aki sebagai tukang cerita menghiburkan cucu - cucunya dengan mengisahkan pelbagai cerita - cerita dongeng tentang sang kancil dan rakan - rakan rimbanya yang penuh dengan pengajaran dan tauladan. Learn More
USUAL: RM22.90

NOW: RM 22.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.90 (-0%)

By
Siri puteri menceritakan lima orang puteri yang hidup di sebuah kerajaan Limau. Manis mempunyai suara yang merdu, Kasturi mempunyai hati seorang pahlawan, Purut seorang yang sangat pemalu, Bali seorang yang penyayang dan Nipis yang nakal bersama kucing kesayanganya bernama Jebat. Masing - masing 5 beradik mempunyai kemampuan yang luar biasa yang apabila digabungkan, mampu menjaga keamanan dan keharmonian dalam kerajaan Limau dan rakyatnya. Learn More
USUAL: RM22.90

NOW: RM 22.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.90 (-0%)

By Ustaz Ahmad Dusuki Abd. Rani
Pintu syurga yang seluas 40 tahun perjalanan itu dibuka. Mendengar bunyi pintu syurga dibuka sahaja sudah mengasyikkan. Melihat pintu syurga dibuka untuk kita, perasaannya tidak mampu digambarkan. Segala nikmat syurga yang dahulunya pernah diceritakan kini terbentang di hadapan. Sungguh segalanya lebih indah, lebih hebat dan lebih mengagumkan daripada apa-apa yang pernah digambarkan. Syurga, Ganjaran Terindah menceritakan nikmat-nikmat dan keindahan syurga yang disebutkan dal Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Siri ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak-kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita-cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara yang baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku-buku cerita ini juga dapat memupuk minat membaca dalam kalangan kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Siri ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak-kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita-cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara yang baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku-buku cerita ini juga dapat memupuk minat membaca dalam kalangan kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Siri ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak-kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita-cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara yang baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku-buku cerita ini juga dapat memupuk minat membaca dalam kalangan kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Siri ini merupakan bahan bacaan tambahan untuk membantu kanak-kanak menguasai Bahasa Malaysia dan tulisan Jawi. Cerita-cerita menarik dalam siri ini mampu mengembangkan daya imaginasi dan menarik minat mereka untuk belajar sesuatu perkara yang baru dalam proses pengajaran dan pembelajaran. Semoga penerbitan buku-buku cerita ini juga dapat memupuk minat membaca dalam kalangan kanak-kanak. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM11.90

NOW: RM 11.90 (-0%)

MEMBER: RM 10.71 (-10%)

By
Buku cerita ini merupakan himpunan karya-karya kreatif yang amat sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat. Setiap cerita dipersembahkan menerusi grafik yang cantik dan berwarna-warni untuk membantu pemahaman jalan cerita di samping mewujudkan pengalaman pembacaan yang menyeronokkan. Semoga penerbitan buku cerita ini mampu melahirkan generasi yang baik dan berakhlak mulia menerusi penerapan nilai murni dan pengajaran yang terkandung dalam setiap cerita. Learn More
USUAL: RM11.90

NOW: RM 11.90 (-0%)

MEMBER: RM 10.71 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By Bonda Nor
CHECK IT OUT! adalah himpunan kisah-kisah benar 25 orang penulis berkaitan tabayyun. Cakupan penceritaannya pelbagai. Ada kisah-kisah mangsa fitnah. Ada kisah dari perspektif orang yang mendengar fitnah. Bahkan ada juga kisah pengakuan penulis yang tersalah langkah hingga memfitnah. Kesemuanya menjurus kepada satu perkara, betapa bahayanya jika maklumat tidak diuruskan dengan baik! Cakap, salah. Tak cakap, pun salah. Memang, kadang kita jadi serba salah. Pesan Rasulullah, ka Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Farihah Iskandar
Closure ialah sekuel terakhir siri popular Dear Yayah. Fokus cerita adalah bagaimana Jihan dan Hazman melalui waktu-waktu getir selepas Jihan memutuskan hubungan mereka. Masing-masing tidak dapat 'move on' kerana perpisahan mereka seperti tergantung. Jihan tidak memberi sebarang alasan mengapa dia menyepi tanpa berita. Pada masa yang sama dia terkesan dengan tindakan dan keputusannya sendiri. Hazman, tanpa putus asa mengharapkan Jihan hadir menyinari hidupnya kembali. T Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Illa Shanahila
Fatiya Adam, gadis manja yang menetap bersama bapa saudaranya di UK setelah kematian ibu dan bapanya. Apabila Hany, sepupunya ditipu lelaki dari Malaysia, Hany nekad meminta bantuan Fatiya. “Kau nak aku buat apa sebenarnya ni? Kenapa aku pula yang kena jumpa mamat tu?” - FATIYA “Aku nak kau pikat dia, hancurkan hati dia!” - HANY Gila. Sungguh kerja gila! Nak bercakap dengan orang asing pun dia tak berapa suka, inikan pula nak pikat hati dan buat-buat jatuh ci Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Hj Abdul Rashid Bin Hj Ali
Pengembaraan sememangnya sesuatu yang begitu menakjubkan. Kehidupan ini juga adalah merupakan sebuah pengembaraan. Maka buku ini “Jurnal travelog Rashid Trekker Vol: 1 Kembara Mesir (Egypt)…Pengembara Di Bumi Tandus” mengisahkan cerita pengembaraan serta pengalaman saudara Rashid Trekker yang telah mengembara di bumi Mesir. Beliau ingin berkongsi kejayaan dan pengalaman yang berharga ini kepada pembaca semua. Hanya kepada yang pernah melaluinya akan faham tentang erti Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By
USUAL: RM9.90

NOW: RM 9.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.91 (-10%)

By Xiao Jiangnan
Setiap daripada kita mempunyai “peneman hidup” yang dinamakan kesihatan. Lazimnya, kita hanya mengambil berat tentang kepentingan menjaga kesihatan apabila mula jatuh sakit. Sepanjang pembacaan komik ini, pembaca akan bertemu dengan pelbagai ragam kanak-kanak. Ada yang tidak suka makan sayur, ada yang berjaga malam untuk membuat kerja rumah, ada yang rasa resah sebelum peperiksaan, ada pula enggan ke sekolah. Mungkin anda mulai perasan ia seperti cerminan kepada diri send Learn More
USUAL: RM13.50

NOW: RM 13.50 (-0%)

MEMBER: RM 12.15 (-10%)

By
Ultraman New Generation Chronicle (ウルトラマン ニュージェネレーションクロニクル Urutoraman Nyū Jenerēshon Kuronikuru) is a series that tells the story of the New Generation Ultramen adventures from Ultraman Ginga up to Ultraman R/B. 燃爆细胞的战斗,闪耀炫酷的特效,以及大家耳熟能详的银河奥特曼,维克特利奥特曼,艾克斯奥特曼,欧布奥特曼,捷德奥特曼,罗布奥特曼等奥特英雄,再配上每位奥特英雄的 Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 39.90 (-0%)

By Rozaini Hj Ismail , Norhaniza A
Pernahkah kita mendengar adab duduk berguru hendaklah pelajar duduk pada jarak lima kaki? Percayakah saudara jika saya beritahu peristiwa hanya seorang pelajar sahaja dibenarkan masuk belajar dalam kelas berbanding sejumlah pelajar? Tahukah saudara, sekeping roti canai menjadi silibus pendidikan sivik dan moral? Pernahkah saudara menemui seorang gadis yang berdiri di depan rumah pada waktu pagi pada setiap hari agar peluang belajar datang ke muka pintu? Penceritaan itu Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By
Cerita yang terdapat dalam siri ini: *Pemuda dengan Toyol *Nenek Ponah dengan Toyol *Penyelamat Toyol *Toyol dan Kaki Judi *Toyol dengan Mak Biah *Toyol dengan Perompak *Toyol di Pasir Sahara *Toyol dan Perjanjian Darah *Toyol Tuk Sulong *Wang Derma dicuri Toyol Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By
Buku ini merupakan buku berkaitan sirah nabi ulul azmi iaitu Nabi Isa A.S. Mengandungi cerita berkenaan mukjizat Nabi Isa A.S yang mampu membentuk seekor burung dan menghidupkan burung dengan izin Allah SWT. Teks cerita adalah bersuku kata berwarna. Sesuai untuk anak-anak membaca dengan lebih jelas dan lancar. Turut dimuatkan aktiviti suai padan, perbezaan, warna, melukis dan sebagainya. Info-info berkenaan riwayat nabi berkenaan dan pelbagai info lain juga diselitkan un Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

1-1054 of 1054

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top