0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Fauziah Ashaari 'Found 17 Related Products
By Fauziah Ashari
JAD IZZUDDIN : Aku berhabis wang ringgit kerana dia. Isteri apakah dia jika menghilangkan diri tiba-tiba? Bukan sekejap tapi tujuh tahun! Isteri apakah dia yang berpeluk dengan macam-macam lelaki? Tidak Arumi, Tidak...aku tak akan lepaskan kau sampai bila-bila. Deritalah kau di sisi aku! BANIN ARUMI : Aku pergi kerana aku tidak kenal siapa dia. Aku perlu kejar cita-citaku. Nah, sekarang aku berjaya. Tapi, mengapa dia muncul di saat aku diambang kerjayaku. Dia jahat! Bekas ban Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Fauziah Ashari
Sorry sayang Ardini mengetap gigi. Geramnya tak habis lagi, lagi-lagi melihat dua perkataan daripada kertas A4 yang dilekap Aazad di cermin bangunan sana. “Baik...” Ardini sudah merangka apa yang perlu dia buat sekarang ini. Segera dia balas nota Aazad. Tengok I. Berdiri statik Usai dia tunjukkan kertas itu kepada Aazad, dia undurkan dirinya. Ardini senyum senget. Kau memang cari nahas Tuan Ardini. Ini pagi lagi la ngok. Kalau orang sana tergoda, mati kau nak layan dia Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By GEE HUT (Fauziah Abd. Ghaffar)
101 RESIPI SAJIAN HATI KE HATI Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Rose2Rose , PenaWan
Petikan dari buku 35 Batu Nautika... "Perjalanan Zaytouna menuju pantai Gaza cuma berbaki 35 batu nautika (68.9 km) saja lagi. Ia umpama jarak di antara Zoo Negara di Kuala Lumpur dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur. Perjalanan sejauh 1,715 batu nautika ini sudah amat dekat dengan destinasi yang dirinduinya." "Zaytouna! Zaytouna! Ini tentera laut Israel! Anda mesti berhenti dan ubah haluan ke Ashdod, Israel, atau perahu layar anda akan dirampas!" Dapatkan Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Azimah Lily
Semuanya gara-gara Datin Sharifah Mawar. Kerana ingin melarikan diri dari ibunya, Aina bersetuju dengan tawaran nenek Rina, Tengku Fauziah. Orang Gaji!!! Itu pilihan kerja yang dia ada sementara menyembunyikan diri dari kehendak ibunya sendiri. Selain itu, Tengku Fauziah juga meletakkan syarat yang lain pula. Orang gaji hanyalah alasan sahaja. Tujuan sebenar Aina adalah untuk merawat cucu Tengku Fauziah, Tengku Haikal Iskandar. “Saya tak sangka masa tuan kecil dulu, t Learn More
USUAL: RM21.00

NOW: RM 21.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.90 (-10%)

By Fauziah Ashari
"I datang sini dengan keizinan suami I dan I tak mahu robohkan kepercayaan dia. Hidup kita tetap bermakna walaupun yang dicinta tidak bersama kita. Semuanya ada rahsia tersirat. Semuanya ada sebab pada setiap kejadian. Semuanya ada hikmah apabila Allah beri kita ujian. I isteri orang, jangan ditunggu dan diharap." Adrina Terasa dirinya dayus jika melupakan terus deringan itu sebaik nama 'Zul' terpampang di situ. Jelas air mukanya juga dalam keadaan marah. Dia tid Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Ezdiani Abd Rahman
Kali pertama berjumpa, Tengku Haikal sudah terpikat kepada Zulaikha. Namun, bila terjadi salah faham antaranya dan Zulaikha, semuanya berubah. Daripada seorang pencinta, Tengku Haikal jadi seorang pembuli. “Saya tak mahu tengok sikit pun ada habuk. Cermin tu kalau boleh biar nampak macam tak ada cermin. Bersih!”- Tengku Haikal “Nak sangat cermin ni macam tak ada cermin, pecahkan ajelah! Banyak pulak songehnya. Ingat aku ni, maid dia ke?” - Zulaikha Singa beku g Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Zaifuzaman Ahmad
Yuhanizan seorang guru muda di Johor Bahru dan penulis novel kisah seram. Semuanya bermula tatkala dia berpindah ke rumah baru bersama dua lagi rakannya iaitu Fauziah dan Azlivinia. Tidak berapa lama selepas mendiami rumah baru itu, Yuhanizan mula dihantui dengan kejadian aneh. Kemunculan pocong......yang tidak diketahui asal usul itu menjadikan dia semakin takut. Kejadian aneh itu semakin lama semakin ketara. Mereka berusaha memanggil bomoh untuk memulihkan rumah itu. Namun, Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By Maliha Fauziah
Semua ibu bapa di dunia ini mengimpikan anak-anak yang baik, soleh serta menjadi penyejuk mata. Anak-anak menjadi asbab rezeki kepada ibu bapa di dunia dan menjadi bekal saham untuk ibu bapa mereka di akhirat kelak. Namun, hanya anak-anak yang soleh yang akan berjaya menarik tangan ibu bapanya ke syurga. Bagaimana untuk mempunyai anak-anak yang soleh dan berkualiti? Usaha yang bersungguh-sungguh daripada kedua-dua ibu bapa bayi dari segi zahir dan batin sangat diperlukan. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Fauziah Ashaari
Banin Arumi atau Umi adalah gadis nakal dan lincah. Bapanya, Tuan Akalil menghantar dia ke kampung agar anaknya itu akan berubah tingkah laku kerana kampung mentuanya jauh daripada kota. Di kampung, Arumi telah bertemu dengan Jad Izzuddin, seorang pemuda yang alim di hadapan keluarga namun am...at nakal di belakang mereka. Suatu hari tanpa diduga, Arumi dan Jad telah bertemu. Pertemuan itu telah menyatukan mereka ke alam perkahwinan. Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 25.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.31 (-10%)

By Fauziah Ashari
Syafiq seorang lelaki hidung belang yang pantang melihat perempuan jelita. Azi , perempuan cantik yang sentiasa teruja memandang lelaki berharta. Dan… Afiqah, gadis setia dengan cinta tetapi malang, terperangkap dalam dunia Syafiq angkara Azi. Ketika aku sudah yakin mahu menerima, mengapa begini pula jadinya? Sesaat kemudian, Syafiq menoleh. Pandangan mereka bersatu. Sejenak, Afiqah terkaku. Seketika kemudian, dia tersenyum. Ikhlas demi penerimaannya yang jujur. Namun, Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Dr Fauziah Mohd
Buku ini menceritakan tentang pengalaman hidup seorang guru, pensyarah, pelajar-pelajar dan insan-insan yang bergelar suami dan isteri. Setiap manusia inginkan kejayaan dan kebahagiaan di dalam hidup. Namun perjalanan mencari kejayaan tidak semudah impian yang dibina, terlalu banyak pengorbanan yang perlu dilakukan. Mimpi tidak selalu indah dan hidup tidak selalu payah. Keringat dan air mata menjadi teman perjuangan sebenar di dalam mencari kejayaan. Tidak ada istilah putus a Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Fauziah Ashari
Mereka bertemu ketika sama-sama belajar di luar negara. Dua tahun berkenalan mengukuhkan cinta mereka. Kerana cinta, mereka lupa segala sengketa keluarga. Kerana cinta, mereka lupa pesan papa dan abah mereka. Kerana cinta mereka berkahwin secara senyap sebelum tiga bulan kembalinya ke tanah air. Sehari selepas berada di tanah air, Raiyan kemalangan hingga menyebabkan dia kehilangan identiti diri dan keliru sentiasa. Alma hilang arah. Papa pernah berpesan, “Jangan dekati Learn More
USUAL: RM28.90

NOW: RM 28.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.01 (-10%)

By Fauziah Ashari
Suha menempuh kehidupan terpencil berbanding rakan seusia. Dikongkong oleh Saidah yang diamanahkan menjaganya demi melampiaskan tamak haloba ke atas harta pusaka. Kongkongan menjadikan dia dewasa keseorangan, terabai daripada segala-galanya, dinafikan pendidikan malah lebih memilukan dia tidak dapat mengatur masa hadapannya lalu dipaksa menerima kehadiran Yem. Namun, naluri semula jadi mengatasi kekangan psikologi, tetap mengambil tempatnya tatkala dia bertemu Munir, lelak Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By Fauziah Ashari
Izzah tercari-cari ketika dirinya hilang ingatan. Mimpi-mimpi ngeri tentang suaminya berkunjung datang dalam kotak minda menambah kekeliruan, menjadikan dia kedinginan dalam cinta Hariz yang sentiasa membara. Izzah pulih saat konflik memuncak dan dia tak berdaya untuk menggalas beban yang membelenggu hati bila cinta suami ditagih insan lain walau maruah menjadi taruhan. Hariz yang keresahan terus dilanda tsunami permasalahan. Neraca karma beralun ganas melibas keegoanya. Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 23.90 (-0%)

MEMBER: RM 21.51 (-10%)

By Fauziah Ashari
Dia ditinggalkan kekasih, kehilangan sahabat, bertemu jodoh dengan lelaki yang menyintai adik kandungnya dan berhadapan pula dengan ibu mentua yang egoistik. Nur Amalsufi menjadi manusia tegar, Hidupnya penuh kepura-puraan. Namun, mampukah suaminya, Muzhaffar Zaman membendung sikap hipokritnya lalu menjelmakan rasa sayang dan cinta? "Apa maksud kau? Kau kahwin kontrak ya? Kau ingat kahwin ni main-main! eh! kau dah gila ke Sufi?" Hanum "Kalau setakat penghinaan ibu Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By Fauziah Ashari
Rentetan perkahwinana rahsia antara Izzah dan Hariz dalam Ombak Rindu dipanjangkan lagi di dalam ‘Cinta... Tiada Akhirnya’. Kehidupan menjanjikan segalanya. Pahit, manis, suka dan duka. Satu perjalanan anugerah dari Maha Pencipta yang menjanjikan kematian dalam kembara kehidupan. Bagi kaki yang melangkah dan tangan yang menadah, terpulang pada insan itu sendiri mencorak hidupnya. Inilah kisah Cinta... Tiada Akhirnya menyelami Izzah yang setia, hampir sempurna men Learn More
USUAL: RM22.90

NOW: RM 22.90 (-0%)

MEMBER: RM 20.61 (-10%)

17 Item(s)

*

Back to Top