0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' GEMPAK STARZ 'Found 2417 Related Products
By Takahiro Kawamoto
Kenal ke siapa jiran-jiran korang...?Maeda Chika dan Kobori Sana pindah ke apartmen di kawasan pinggir bandar sebab nak sambung belajar dan mula bekerja. Tapi satu per satu insiden pelik berlaku di situ...Kisam seram saspens menggamit perasaan seolah-olah 'ada sesuatu kat sebelah'. Pasti buat pembaca meremang bulu roma! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Rei Izawa
Cinta Rahsia Bermula di Kampung Onsen! Sebut Je Umeyama Onsen*, pasti semua orang kenal Destinasi pelancongan terkenal yang sentiasa dikunjungi ramai.Anak perempuan pemilik sebuah hotel bernama Serena dan tuan muda ryokan"* Kazuma dah lama bermusuhan, Pantang jumpa. mesti bergaduh.Tapi dalam diam rupa-rupanya cinta dah bertaut. Kisah romantik komedi penuh cabaran dan. .- Kolam air panas! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mengesyaki kejadian mistik yang berlaku di Sekolah Rendah Stowell ada kaitan dengan makhluk asing. Mereka turut menyamar sebagai murid sekolah itu demi merungkai persoalan. Patung yang bergerak sendiri, objek yang terapung di udara... semuanya ada hubung kait dengan seorang guru lelaki aneh. Sedang mereka menyiasat, ada pasukan lain turut menyiasat kes yang sama! Adakah mereka kawan atau lawan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By TadaTada
DAPATKAN SEMULA ASET KESATUAN YANG DICURI! Semasa misi pencarian dokumen Kesatuan Pengembara yang dicuri, Alex dan Midnight Belle menuju ke Mongolia untuk mendapatkan tinggalan khazanah nenek moyangnya. Khazanah itu ada seruling magis yang mampu menghidupkan orang mati! Tetapi mereka pula diserang musuh yang menggunakan seruling magis itu. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 刘怡廷
一年级学生特别好动,爱乱跑又争先恐后买午餐,常常造成混乱。佑敏老师教导大家礼让的重要性,并计划送出奖品给最有礼让精神的同学。认真又懂事的希平,和视希平为眼中钉的莎莎都以此为目标。两人在待人处事方面的价值观相差很远,最后到底谁会胜出呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By 黄媺惋
吸血鬼?不是吧?世界上真有吸血鬼这种生物,她遇上的竟然还是个王子? 好吧好吧,她接受事实。反正只要她敬而远之,不主动招惹他,他应该不会对她怎样的……不对!她只是想找好一点的地方实习,怎么他就成了她的顶头上司?而且,才见过区区几面,为啥他对她的喜好如此了解? 作为“先知”,她算是尝到了深刻的挫败感。殊不知,早在她挑上那条海 Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

Out of stock

By Ryan
查尔斯来到肯尼亚加入野生动物护林员部队,和弗朗索瓦一同打击偷猎者集团,却在一起任务出巡中遭到恶意报复而身受重伤。正当他差点成为饥饿鬣狗群的食物时,大飞出现了!可为了让两人都能存活下来,大飞再一次在查尔斯面前对动物下手…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Kaoru
Demi menenangkan pelajar Akademi Momos yang runsing memikirkan krisis kewangan mereka, ahli-ahli MPP menganjurkan sebuah konsert menggunakan dana daripada keluarga Shao Long. Tetapi apabila Putera Albert terpaksa pulang untuk melawat mentornya yang sakit, MPP kekurangan ahli pula. Mampukah Alex dan rakan-rakan menganjurkan konsert tersebut dengan jayanya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Oga
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung!Terpegun bila masuk kelas seni. Setiap sudut dihiasi macam-macam karya kreatif. Ada arca, lukisan potret, pemandangan dan abstrak.Tapi pernah tak korang terbayang berlaku kejadian seram dan ngeri kat kelas ni? Diancam terperangkap dalam potret atau mungkin ada lukisan bernyawa.Jangan leka... korang mungkin diperhatikan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Nishiki
Alahai... comelnya Meow dengan Nini ni. Rasa nak picit-picit je. Yang pasti Jilid 11 semakin havoc dengan gelagat si kucing! Ada yang terlebih bijak. Ada juga yang boleh baca fikiran manusia. Sebab tulah tuan kucing tak boleh berpisah lama-lama dengan anak bulusnya. Tabik spring & keep it up buat korang pencinta haiwan. Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

Out of stock

By Xeno
Pasukan X-VENTURE berpecah dua kumpulan untuk menghentikan perlawanan haiwan. Orang yang dikatakan lawan terkuat Dr Darwin berada di atas kapal dengan motif tidak diketahui. Pasukan Louis telah ditangkap dan Pasukan Jake pula terserempak dengan seorang penumpang. Bagaimana mereka atasi situasi ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
Loius, anak orang kaya dari Millisand City telah menenui unikorn dari dunia lain ketika menyelamatkan seorang lelaki tua.Sementara itu, pemburu naga menerima maklumat puak biawak melakukan kekecohan di bandar itu. Mereka memulakan siasatan dan apakah yang akan mereka temui di sana? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kei Itoi
Tak ada siapa tahu Honoko anak salah seorang anggota band Hana to Hoho. Tapi sejak ditugaskan mengemas rak buku di pusat sumber bersama Yahiro, pelajar baru yang juga peminat tegar band ayahnya... segala tentang Honoko bukan rahsia lagi.Lama-kelamaannya hubungan diorang semakin rapat.Setiap hari dipenuhi aktiviti 'berborak' dalam buku nota.Cuma... ada satu perkara buat Honoko gelisah.Apa agaknya?Terimalah kisah cinta remaja menyentuh jiwa! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Oga
Dalang di sebalik jenayah penipuan komersial FL Group masih diburu pihak polis. Ketika cuba menyempurnakan kes tersebut, Parry menerima panggilan misteri daripada pembunuh ayahnya!Tidak lama kemudian, Parry menerima pula ugutan malah serangan yang boleh membahayakan nyawanya serta seluruh isi ibu pejabat polis. Siapakah penjenayah ini? Dan... siapakah pembunuh ayah Parry?Satu per satu persoalan diselesaikan dalam jilid 5 'Siri Barisan Hadapan'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nishiki
Siapa tak kenal Myra? Gadis pendiam yang tak pernah lekang dengan pelitup muka. Dan mungkin tiada siapa tahu dia bersuara lunak.Tapi disebabkan faktor tak dapat dielakkan, dia tidak dapat menyanyi depan khayalak. Tak pasti apa puncanya.Di bawah bimbingan guru muzik dan Deni yang terkenal dengan kenakalannya, mereka cuba membantu kembalikan keyakinan Myra supaya boleh menyanyi penuh semangat.Mampukah Deni yang jadi musuh pelajar perempuan sempurnakan misinya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Mako Fukunaga
Banjir gema! Permainan paling seram yang digelar 'kematian' dah mula!Kehidupan normal. Tulah pintu masuk dunia penuh ketakutan. Tak ada siapa dapat lari bila dah libatkan diri...Kompilasi enam kisah seriau hebat. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Neko
Dalam Dunia Magik, menaiki penyapu terbang itu normal, tetapi bukan bermakna tiada peraturan. Jika semua orang terbang sesuka hati, tentu berlaku kemalangan! Ikuti Joni, Emilia dan Mia belajar tentang keselamatan trafik. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
Bawa bekal sendiri ke sekolah lebih menjimatkan dan berkhasiat. Lebih baik lagi jika dapat sediakan juga untuk kawan yang dalam kesulitan. Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan buat bento cantik, belajar cara penjagaan kulit, ketahui langkah-langkah untuk elakkan kebakaran di rumah, tengok biri-biri di Cameron Highlands dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Zint
Krez dan Mick ada satu misi penting antara hidup atau mati. Cari latar belakang Vax! Susah betullah nak tahu sejarah hidup mamat seorang ni.Haih~Okeylah. Jom jalan-jalan naik kereta baru.Eh, kenapa Vax tak ada sekali?Ini boleh mendatangkan marah si kaki metal tu!Huwarghh!!!Dengar cerita reunion tak terjangka pun ada. Budak kepala merah? Hah, reunion dengan universe mana pulak ni?!!Hehehe~Jilid ke-6 lebih gempak + terbaik untuk korang! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Yu Kadono
Kemaruk game cinta 'aku tak dapat mengurat dia?!!Siapa tak kenal Yazaki Sakura? Pelajar playboy popular kat sekolah dan nampak cool dalam setiap tingkah. Suatu hari, muncul seorang gadis naif pencinta karate yang obsesi dengan abang sendiri. Agak-agaknya... gadis ni terjerumus dalam perangkap Yazaki tak? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Oga
In order to bring down a drug cartel, the special provisional unit is assigned to provide assistance for the Narcotics Criminal Investigation Department. But will Parry's misstep start this joint operation off on the wrong foot? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Veon/Vezill
Paying the ultimate price, Cain ensures Rain emerges triumphant with the Earth's only hope, one that is sorely needed as the recovered Rorotti puts his master plan into action! Surely a single Exobot cannot turn the tide of battle against the arrayed armies of Munar? Oh, no! Without allies, Earth's fate is sealed, or is it?! With the disparate defenders of our little blue-green planet pulling out all the stops, who wins and who loses in the showdown of showdowns; THE EMPEROR' Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Yuka Nakajima & Lain-lain
Kompilasi kisah seram meremang!Merangkumi cerita berbeza di luar jangkaan; kisah gadis bertemu 'bidadari', gadis terkurung dalam rumah agam, game maya yang real, patung beruang pembunuh dan banyak lagi.Terimalah tujuh kisah merinding bakal buat korang serba tak kena! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Rino Mizuho
Siapa tak kenal Aikawa Shokora, pembuat coklat boleh tunaikan hajat? Sebagai bayaran, dia akan ambil sesuatu paling penting milik pelanggan. Hari ini pun ada yang datang kedai 'Chocolat Noir' sebab tertarik dengan aroma manis coklat. Sudah pasti ada sesuatu yang dihajati.Suka dan sanggup galas tugasan diamanahkan demi Akademi Seihyou. Bukan saja melibatkan akademi, malah hostel. Begitulah sikap terpuji Ai, pelajar menengah perempuan yang juga dikehendaki memantau murid junior Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Akatsuki
Cinta diulit keindahan dan mendamaikan pasti jadi dambaan setiap gadis. Begitu juga dengan Sachi. Malangnya hidup dia berubah tiba-tiba dirasuk makhluk kaii!Untuk halau makhluk tu, Sachi terpaksa dikawal kembar Magami yang tampan dan terkenal kat sekolah.Si abang bernama Kurono, cool dan tapi suka memaksa. Adiknya Mashiro, peramah dan suka bergaul. Apa jadi dengan kisah hidup Sachi yang tak boleh lari dari dua beradik ni? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Takasi
Zzz... Zzz... macam manalah misi takluk dunia nak menjadi kalau masing-masing suka sangat layan mata?Tak reti bercakap tak jadi masalah. Bab tidur ni susah sikit nak dibuat berunding. Jadi jorang rasa apa pulak plan Lion, Rocky dan Elastien kali ni?Apa lagi? Jom kita perhati tiga miau perasan bagus karya Takasi yang berangan nak jadi taiko ni! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Foong Zin Yi
Mendengar suara saja hati sudah terpaut. Yang pasti Andre telah jatuh cinta dengan kemerduan suara yang berkumandang melalui corong speaker radio sekolah yang digelarnya Dewi. Ketika mencari Dewi, dia bertemui dengan Emily.Bagai anjing dengan kucing, begitulah hubungan unik antara Andre dan Emily sejak insiden itu. Ada saja perkara yang buat diorang bertengkar. Andre, Emily dan Dewi... apa rahsia antara diorang? Siapakah dulu yang akan menemui cinta sejati? Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Kieraeinz
Aiman dan abang sepupunya, Luqman dikurniakan 'anugerah' tidak dimiliki semua orang; hijab pandangan terbuka. Walau berkongsi kelebihan sama, namun penerimaan keduanya cukup berbeza. "Mana Aiman, tok? Dia ni memang melampaulah. Baru je Luq jumpa 'benda tu' depan rumah. Ni mesti kerja dia."Kehadiran Wardina menambah konflik. Di saat Aiman ingin membantu Wardina yang kehilangan identiti, Luqman pula melarang sekeras-kerasnya. Baginya makhluk halus penuh muslihat.Adakah semua Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 白天的操场是大家挥洒汗水的地方,然而到了夜深人静的时候,或许就是另一类“人”的专用场地了。即使只是跟朋友在操场闲聊散步,也要注意聊天内容哦!万一将“它们”吸引了过来,到时还能活着离开操场吗?这可是谁也 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 黄庆荣
赛场惊现“神之手”! 一刚惨遭算计,胜负已成定局? 空手道校际比赛正式拉开序幕,然而这时却传来高中组六大天王之一——吴建仁退赛的消息。另一边,在赛场上的铁一刚终遇劲敌,为了战胜对手,他竟使出一击必杀绝技……本届赛事高手如云,缺乏正式比赛经验的铁一刚,究竟是否能过五关斩六将,顺利晋级呢? Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By 刘怡廷
莫莫西男子学院即将举办一场演奏会,以重燃学生们对学校的信心。少龙家族集团负责出资,学生会则负责承办这场演奏会,但他们面临人手短缺的问题。这时,英国的阿伯特王子的恩师昏倒入院,阿伯特王子唯有回国一趟。到底小亚历和王子们该如何解决困难,办好这张演奏会? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Honobu Yonezawa
In order to attract new club members, Houtaru and Eru take part in the school's "Freshmen Recruitment Fair". There, Eru observes that something seem unusual about the Confectionary Research Club's table.At that point, freshman student Oohinata Tomoko comes up to the Classic Literature Club, and the three of them tackle the mystery before them. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Veon/Vezill
In the aftermath of the Munarian defeat, Rain, Sean, and Stone head to Tazen's village to look into the matter of anomalous animal activity! When an ambitious subchief stirs up trouble, riling up the villagers, our heroes must quell the unusual unrest before it's too late! Met with a blast from the past, it will take all they have to learn the true identity of THE HEIR OF THE SKY DEMON! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Wilson Lew
Who's To Blame For The Deadly Flames?Hot on the trail of illegal activity, Jason, Leon, and Naoko barrel on into bear country for a spot of bother. Dismissing the financial incentive, fuelled by righteous indignation, it's soon up to Leon and Naoko to step up as a furious fracas with a belligerent bear lays Jason low. How will our bookish brainiac and blade-toting belle make it out alive when a sudden blaze turns their world upside-down?! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Oga
The FL Group has attracted numerous investors from all over world in just a year. However, its rapid expansion gives Ed an inexplicably uneasy feeling, which is further confirmed by a seemingly unprovoked attack on one of the company's top executives. Meanwhile, Susanna is suddenly transferred to assist in a commercial fraud investigation - into FL Group, as it turns out... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Eri Kumaki & Lain-Lain
Kompilasi kisah penuh plot twist dan tidak mengecewakan. Bakal bawa korang menerawang demi memenuhi impian sukar dijangka hingga sanggup buat apa saja. Dongengan tentang Cinderella, Puteri Beradu dan gadis penuh dendam, pasti buat korang terkesan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Zint
Zikri yang dicabar untuk lawan racing oleh Alif tiba-tiba terlibat dalam kemalangan dan kaki kena potong. Aktiviti racing pula beri kesan buruk pada kerja dan hubungan antara Alif dan orang sekeliling.Muncul pula Nafiy, seorang anggota polis muda yang bersemangat membara untuk banteras lumba haram. Pertembungan antara Alif dan Nafiy membawa kepada situasi kejar-mengejar mencemaskan!Adakah skil motor Alif yang dia banggakan tu akan selamatkan dia kali ni?Jilid ke-4 penuh dilem Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Andrey Pocket atau Pockey ingin berkawan baik dengan rakan sekelasnya. Malangnya dia dibuli dan diejek. Joni, Emilia dan Mia cuba membantu Pockey tetapi mereka mendapat tahu pembuli utama Pockey ialah... Noel? Bagaimana Cikgu Daigo menangani masalah murid dalam kelasnya ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 李国权
小航接受了冒险家协会会长的委托,带着伙伴们将机密文件一一寻回。于是小航与午夜幽铃兰兰一同前往蒙古野马坑,打算将兰兰祖先遗留的笛子夺回来,据知这个笛子能让死者起死回生。不料他们却遭到敌人的围攻,对方甚至使用笛子唤醒死物来攻击他们! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 冯静仪
言芯巧原本平静的高中生活,却被转校生饶学堇打乱了。学堇坚称芯巧是他幼儿园时期最好的朋友,但芯巧极力否认。永不言弃的学堇对芯巧穷追不舍,务求让她记起幼儿园时期的事情。混乱间,学堇为了救芯巧而发生意外。醒来后,学堇的记忆竟然停留在六岁那年? Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mendapat misi daripada ketua kampung untuk menyiasat kemunculan haiwan pelik dalam hutan. Penolong ketua kampung diberi pil yang membangkitkan kuasa hebat untuk selamatkan seorang pemuda. Sejak itu, dia memanipulasi orang kampung untuk memaksa ketua kampung menyerahkan kedudukan kepadanya. Namun, siasatan Pasukan X-VENTURE mendapati kemunculan haiwan pelik itu berpunca daripada pemuda yang beridentiti 'luar'...  Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Wilson Lew
Jason, Charles dan Shizuno menuju ke 'negara beruang' dengan misi menghentikan kegiatan pembalakan haram dan mengumpul bukti. Namun, dalam perjalanan Jason cedera akibat diserang beruang! Keadaan mejadi lebih buruk dengan api marak di dalam hutan. Sesuatu harus dilakukan supaya tiada yang menjadi mangsa. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
On the trail of his missing father, Zack follows Dean to Wu Ting High to meet their mysterious insider! Pitted against the most formidable team in the tournament, who will win the Green Dragon Badge? Will Zack be the matchwinner he was meant to be?! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Honobu Yonezawa
Houtaro dan Eru sertai Pesta Ahli Baru untuk merekrut ahli baru Kelab Sastera Klasik. Masa berbual, Eru perasan ada yang tak kena dengan meja Kelab Penyelidikan Konfeksi. Diorang mula buat deduksi dan dalam masa sama, muncul Oohinata Tomoko yang kemudiannya menjadi ahli baru kelab diorang.Bersama-sama diorang cuba bongkar misteri di depan mata. Adakah diorang akan berjaya? Terimalah jilid ke-13 yang dinanti-nanti semua! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By 林诗敏
在经历了一系列的风波后,幻使们的老爸达尔文终于现身,而他背后的故事也终于被揭开。为了离开幻界,赤纲和狮奥公主答应帮达尔文取回当年被夺走的心脏。然而,在前方等待他们的却是意想不到的强大对手——半人马!究竟他们要怎样对付这个劲敌,顺利地完成夺回心脏的任务呢? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 杨燕恩
神秘人一场铺天盖地的棋局,成功将落难的玥宁和惆怅的睿言给绕了进去。情势跌宕起伏的博弈里,从相互无感到了解彼此的伤痛,为彼此护航,需要的不过是一份信任和支持。人与人之间,或许就是要互相依靠才能完整。 Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By 黄嘉俊
城中出现多个来历不明的炭疽病例,引起了全社会的恐慌。经初步调查,警方怀疑这是一起恐袭事件,却苦无线索。随后社长也被证实感染,临时特别组顺藤摸瓜,发现疫情似乎与一个被终止的开发计划有关。另一边,当消防队到市长办公室消毒时,竟遇到了两名戴着鸟嘴面具的神秘人…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Junko Ike
Di zaman kuasa magik dah berkurang ni, Akari yang bercita-cita nak jadi ahli sihir dianggap sebagai gadis pelik. Mujurlah ada Nagi. Kawan baiknya tu overprotective dan selalu jadikan hari-hari Akari penuh keceriaan.Suatu hari, Akari berjaya menyeru seekor merpati yang kacak (bila jadi manusia). untuk dijadikan suruhannya melalui jampi. Tiba-tiba Akari dapat tahu Nagi sebenarynya mengekori dia dan mungkin sedang buru...ahli sihir! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Frog
'Dia' jual apa tu?Adanya pasar malam, suasana jadi meriah bagaikan pesta. Tapi... ada juga kisah misteri tak semua orang tau..."Ada puntianak berkeliaran kat gerai ikan!"Katanya puntianank muncul nak balas dendam. Eh, dia boleh cari mangsa kat kawasan hiruk-pikuk macam tu ke? Kalau betul, korang kena berhati-hati lepas ni.Ke... korang rela nak jadi mangsa seterusnya?Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatk Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Jo & KIN
Seth, Sany dan Dre dihambat macam-macam dugaan misteri dan paranormal lagi. Kalau dulu Seth dapat petanda jika 'sesuatu' bakal muncul, kini tiada lagi. Apa dah jadi? Mana silapnya? 'Kuasa' Seth semakin hilang ke?Tak mengapa. Biar apa pun, Seth sedia membantu. Tak kisahlah jika terpaksa bertelagah dengan toyol atas bukit, roh yang berdendam dengan rakan dan si badut yang yang cari mangsa.Alamak! Ada hantu dalam lif kompleks beli-belah. Lain kali jangan main redah je. Kan dan t Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
Demi menjejak maklumat kehilangan ayahnya, Zack mengikut Dean ke Sekolah Menengah Wu Ting. Rupanya rakan lain juga datang untuk mencari jurulatih mereka. Tetapi mereka perlu beradu dengan pasukan badminton paling hebat dalam Kejohanan Stellar Eight. Lencana Naga Hijau taruhannya! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Oga
Sebuah syarikat diasaskan seorang usahawan muda berjaya tersenarai dalam pasaran saham dan menarik minat pelabur di seluruh dunia. Bagaimanapun, kejayaan syarikat ini menimbulkan tanda tanya kepada Ed.Sementara itu, Susanna yang dipindahkan ke Jabatan Sasatan Jenayah Komersial juga rupa-rupanya sedang menyiasat syarikat yang sama! Apa sebenarnya yang berlaku dalam syarikat ini?Kebenaran pasti terbongkar dalam Jilid 4 'Siri Barisan Hadapan'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 陈国胜
放学钟声一响,小薇都会第一时间赶回家,以照顾患有肌肉萎缩症的母亲。由于父亲早逝,小薇自升上中学后就得一力承担家里的大小事,但她仍能自得其乐,积极地过好每一天。然而母亲的病情却日渐恶化,就在此时,舅舅又捎来了一个坏消息,她与母亲住着的店屋将被转卖…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 李国靖
东区商场遭到恐怖分子袭击,并挟持所有的人作为人质,为的是释放他们的首领,原本在享受假日的小宇等人也被当作人质捉起来。这时,未来企业竟派出一个机器人来对付恐怖分子,还线上直播进行宣传,罔顾人质性命。想不到机器人却被恐怖分子打败,还被他们偷走了里面的只能晶片…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
Segala bermula tatkala Dania mimpi sedang memancing. Disangkanya dapat ikan, rupanya hanya sebilah gunting misteri. Terus dibuangnya gunting tu.Dania terus-menerus alami mimpi ngeri! Dia seolah-olah dipaksa 'mengunting hayat' manusia. Meskipun tak rela, ada petaka menanti jika dia ingkar! Apa kesudahan nasib Dania? Adakah dia akan terus diganggu?Dihantui puaka dalam siri 'Black Rose'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Saru Todori
Cinta suci menyayat hati merentasi Zaman Taisho~Yuuichirou, bakal ketua kampung akan dijodohkan dengan gadis bernama Yuzuki. Malangnya tiba-tiba ada wabak melanda!Bagi mengelakkan jangkitan itu, diorang terpaksa minum air bunga beracun digelar tokohana. Kalau ikutkan dalam tempoh setahun diorang dah sedar. Tetapi sebaliknya berlaku. Apa kejutan cinta menanti bila Yuzuki buka matanya?!! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Akademi Momos memerlukan penaja baru. Selepas Alex tak sengaja menyinggung perasaan seorang calon penaja, dia cuba memperbaiki keadaan. Tetapi, lelaki itu, seorang pengeksport besar buah hanya akan bersetuju untuk membiayai akademi mereka sekiranya Alex dan putera berjaya menjual enam jenis buah eksotik yang aneh ke pasaran Momos. Bagaimana Alex dan putera-putera menyempurnakan tugas ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 人们总是喜欢在窗边想事情、放空、看风景、吹吹风等。然而当你如此写意的时候,窗外或许有一群“好兄弟”在看着你、偷听你讲话,甚至在你面前吹气……以后还是别太靠近窗口了,尤其是夜晚的时候…… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 饶国林
X探险特工队分成两组潜入海洋金殿号,为的是阻止以动物性命作为赌注的斗兽竞赛。大飞还追查到被博士视为最强对手的“兽王”也混进了邮轮中,动机不明。任务才刚开始,阿宝等人被船长捉住,而小宇等人则被乘客发现。他们该如何化解这次的危机? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

1-2417 of 2417

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top