0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Jordan B. Peterson 'Found 785 Related Products
By Stephen Ng
Pastor Raymond Koh Keng Joo had no idea what he saw that day would change the course of his life. His heart was broken when he saw youths were loitering near the Checkers mini-market without a direction in life. The neighbourhood of Taman Sri Sentonsa, a mixed residential development located at the outskirt of the city of Kuala Lumpur, was a poor to middle-income suburb. Filled with a strong compassion for these school children, he later left his pastoral work to set up Harap Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 26.25 (-25%)

MEMBER: RM 26.25 (-25%)

By Eija Khadeeja
Diva Izara bagaikan terkena sumpahan. Dirinya tidak boleh menipu. Andai dia menipu, pasti semput akan menghukum dirinya. Namun, dalam jutaan orang yang Diva Izara temui, Irfan jejaka yang egonya tinggi melangit itu bagai dikecualikan daripada ‘sumpahan’ itu. “Sebelum nak suruh orang beradab. Cermin sikit diri tu! Awak ingat, awak tu beradab sangat ke main terjah aje tandas perempuan?” - Diva Pertemuan pertama mendesak Diva Izara memfitnah Irfan. Irfan dikatakan Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Ramlee Awang Murshid
INTAN SURYANI Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mempunyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku. HAKIM Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Dato' Ismail Kamus , Mohd. Azrul Azlen Ab. Hamid
Merupakan sebuah buku panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain kanak-kanak. Penekanan pendidikan remaja, hukumhakam muamalat (jual beli), munakahat (nikah khawin dan rumah tangga) serta amalan seperti zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan al-Quran dan hadis sahih. Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Syafiq Zulakifli
Kembara Kewartawanan: Mencari Frekuensi di Laut Merah merupakan karya daripada seorang wartawan muda yang pernah berkhidmat di TVAlhijrah dan IKIMfm. Melalui pengalaman kewartawanan di beberapa negara seperti Gaza, Mesir, Jordan, Arab Saudi, Turki, dan Greece, kisah perjalanan ini dirakamkan agar pembaca sedar bahawa pengalaman inilah yang akan menjadi memoir dalam lipatan kerjaya. Kesinambungan kisah-kisah ini diadun kemas melalui perjalanan realiti seorang wartawan da Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Khairul Naim
Kita semua mati. Tiada siapa dapat elak dari mati. Nama aku Nadzmir bin Muin. Aku telah mati. Tapi aku hidup kembali. Sejak itu aku didampingi. Aku mendegar mereka. Melihat mereka. Alam ghaib mendampingi aku. Kerana itu aku menyiasat kes SIHIR ORANG MINYAK. Kes perihal roh yang disihir dan dikurung di alam ghaib. Tugas aku menyelamatkan roh itu dan menyelesaikan misteri SIHIR ORANG MINYAK. Mencari pelaku yang bertanggung jawab melakukan perbuatan terkutuk itu. Aku menyias Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 16.00 (-20%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Mehrish , Ritu G.
Have you ever felt bored and uninterested at work? Do you feel that you are working hard and not seeing results? Does your day end with frustration and disillusionment? But what happened? After all, you loved this job. It could be 'leader's block', a phase where leaders feel demotivated and unengaged. These are the same leaders who at one point found their work stimulating and exciting. Over several candid interviews, senior professionals reveal why they felt this way and the Learn More
USUAL: RM54.00

NOW: RM 54.00 (-0%)

MEMBER: RM 48.60 (-10%)

By Priya Parker
I learned much from this book. Priya Parker has created both an art and a science to gathering in ways that can bring joy and fulfillment to any meeting.' - Deepak Chopra MD 'This is a must-read!' - Chris Anderson, owner and curator of TED 'A fantastic book' - Forbes 'Remarkable' - Bustle We spend our lives gathering - first in classrooms and then in meetings, weddings, conferences and away days. Yet so many of us spend this time in underwhelming moments that fail to enga Learn More
USUAL: RM57.95

NOW: RM 57.95 (-0%)

MEMBER: RM 52.16 (-10%)

By 喬登·彼得森
▍西方最具影響力的公共知識分子橫空出世之作 ▍   ── 全球最突出的現象級大書 ──   ★ 銷售突破300萬冊,多國暢銷榜Top1   ★ 衍生出無數的熱門激辯影片以及筆戰   ★ 50種語言版本陸續推出中   當討論嚴肅生存問題的YouTube頻道,也能擊敗網紅,創下9千7百萬點閱率;當心理學結合哲學及神學的著作成為全球暢銷書,我們知道,現代人需要 Learn More
USUAL: RM80.10

NOW: RM 80.10 (-0%)

MEMBER: RM 72.09 (-10%)

By Peterson , Jordan B.
The #1 Sunday Times bestseller from 'the most influential public intellectual in the Western world right now' (New York Times) - now in paperback. How should we live properly in a world of chaos and uncertainty? Jordan Peterson has helped millions of people, young and old, men and women, aim at a life of responsibility and meaning. Now he can help you. Drawing on his own work as a clinical psychologist and on lessons from humanity's oldest myths and stories, Peterson offer Learn More
USUAL: RM61.50

NOW: RM 61.50 (-0%)

MEMBER: RM 55.35 (-10%)

By Roza Roslan , Muhd Kamil Ibrahim
Sungguh ... Meniti Masa Berbaki ibarat berhenti sejenak di simpang empat, menanti lampu merah bertukar hijau dan diteruskan perjalanan ke destinasi. Jarang benar kita terpaksa menunggu dua kali di persimpangan yang sama pada detik yang sama kecuali trafik begitu sibuk sekali. Barangkali perjalanan ini merupakan perjalanan terakhir. Ia terhenti apabila tiba satu detik, denyut nadi terhenti dan kita dikapankan untuk berhijrah menuju alam kubur. Kemudian kita dibangkitkan, mengh Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.00 (-20%)

By Sayaka Murata
Meet Keiko. Keiko is 36 years old. She's never had a boyfriend, and she's been working in the same supermarket for eighteen years. Keiko's family wishes she'd get a proper job. Her friends wonder why she won't get married. But Keiko knows what makes her happy, and she's not going to let anyone come between her and her convenience store... *Convenience Store Woman comes in three different colours; the colour you receive will be chosen at random* Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 36.90 (-26%)

MEMBER: RM 36.90 (-26%)

By Jordon B. Peterson
What does everyone in the modern world need to know? Renowned psychologist Jordan B. Peterson's answer to this most difficult of questions uniquely combines the hard-won truths of ancient tradition with the stunning revelations of cutting-edge scientific research. Humorous, surprising and informative, Dr. Peterson tells us why skateboarding boys and girls must be left alone, what terrible fate awaits those who criticize too easily, and why you should always pet a cat when yo Learn More
USUAL: RM61.50

NOW: RM 61.50 (-0%)

MEMBER: RM 55.35 (-10%)

By Airisz
AKU? Nama aku Siti Roskiah. Jarang orang panggil Ros. Siti lagi la. Jadi, orang panggil aku Yah. Aku seorang pengusaha ikan pekasam secara kecil-kecilan. Aku ada seorang kekasih. Nama kekasih aku Wan Amirul. Aku panggil dia Wan. Aku juga ada seorang sahabat. Nama sahabat aku Azlinda. Aku panggil Lin. Hari ni aku pergi majlis nikah kawan baik aku tu. Kawan baik aku nikah dengan kekasih aku. Ramai ingat aku tak datang. Ramai juga yang fikir aku akan meraung-raung. Aku pergi Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By 西川有司
宇宙學大師史蒂芬•霍金最終預言: 人類的浩劫,百分之百降臨! 全球不時出現九級強震、巨大海嘯與極端天氣 毀天滅地的災難撲面而來之前, 我們能否阻止?還來得及嗎?   身處最易受災地區,台灣不可不知的科學真相──   ◆天災的發生,與地球的構造有何關聯?   ◆地球的碳循環系統,究竟出了什麼問題?   ◆氣候異常,真的源於人類的資 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By Uzma Jalaluddin
A big-hearted, captivating, modern-day Muslim Pride and Prejudice, with hijabs instead of top hats and kurtas instead of corsets. AYESHA SHAMSI has a lot going on. Her dreams of being a poet have been overtaken by a demanding teaching job. Her boisterous Muslim family, and numerous (interfering) aunties, are professional naggers. And her flighty young cousin, about to reject her one hundredth marriage proposal, is a constant reminder that Ayesha is still single. Ayesha migh Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By Steve Cavanagh
FROM THE BESTSELLING AUTHOR OF THIRTEEN 'This guy is the real deal. Trust me.' Lee Child ****************** BEFORE YOU READ THIS BOOK I WANT YOU TO KNOW THREE THINGS: 1. The police are looking to charge me with murder. 2. No one knows who I am. Or how I did it. 3. If you think you've found me. I'm coming for you next. After you've read this book, you'll know: the truth is far more twisted... ****************** 'A fantastic standalone thriller. Punchy, ridiculously grip Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By Aishah Abdul Rahman
Mengapa mesti membawang sesuatu yang negatif jika kita boleh memilih untuk terus menjadi Mak Cik Bawang Positif? Mengutarakan sesuatu yang baik, dengan cara yang baik. Tidak perlu sinis, tidak perlu kasar sangat menegur manusia, tidak perlu mengutuk sesiapa. Berkongsilah kebaikan dengan cara yang tidak melukakan. Betulkan kesilapan dengan cara yang betul. Betulkan orang lain dengan adab dan akhlak sendiri. Boleh sebenarnya! – BONDA NOR Buku ini digarap berdasarkan sit Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By
  驚世傑作的傳奇自此展開!   從1985年開賣的原型款式,到2017年的復刻版款式,   書中收錄超過150雙「AIR JORDAN 1」球鞋,絕對是鞋迷必收的經典珍本!   ■讓專業鞋頭帶領你了解AJ1的起源■   ‧詳細介紹每雙AJ1的歷史由來與背景故事   ‧每雙鞋獨一無二的細節設計,不可錯過的收藏亮點   ‧珍貴的照片與資料,以多角度的清晰大圖呈現 本 Learn More
USUAL: RM64.70

NOW: RM 64.70 (-0%)

MEMBER: RM 58.23 (-10%)

By Candy Factory
Supernatural Encounters Joni, Emilia, and Mia are forced to join a science camp after a specimen goes missing from the lab. Thankfully, Richard and Anthony are also there. Their first photo together turns out to be the start of a series of spooky events which forces them to ask the question: do ghosts really exist? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 騷夏
每個人的身上都是一個小時代 跳躍在櫻桃小丸子和佐野洋子之間,時而感傷、時而荒謬的成長故事   「耶和華對諾亞說、你和你的全家都要進入方舟、因為在這世代中、我見你在我面前是義人。凡潔淨的畜類,你要帶七公七母,不潔淨的畜類、你要帶一公一母。空中的飛鳥,也要帶七公七母,可以留種,活在全地上,因為再過七天、我要降雨在地上四十晝夜 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By
Mizore Yoroizuka and Nozomi Kasaki are a pair of best friends in their final year of high school. They're both obsessed with the school's brass band club. With Mizore on the oboe and Nozomi on the flute, they spend their days in happiness--until the club begins to practice songs inspired by the fairy tale Liz und ein Blauer Vogel (Liz and the Blue Bird). Immersed in this story, Mizore and Nozomi begin to realize that there may be no such thing as being together forever. Miz Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By Helena
  韓國旅遊達人、太雅暢銷作家Helena   經典熱銷代表作《搭地鐵玩遍釜山》超級大修版   華文圈第一本釜山地鐵專書   台灣唯一、持續修訂的釜山旅遊指南   全新企劃、採訪、編排   保留最精華、新增最潮流   我們不改書名,但持續更新   把已經過時的內容修改刪除   提供讀者實際好用的新資訊   「釜山?!那是哪裡啊?」這個 Learn More
USUAL: RM69.30

NOW: RM 69.30 (-0%)

MEMBER: RM 62.37 (-10%)

By Bart Van Es
*** WINNER OF THE COSTA BOOK OF THE YEAR 2018 *** ***WINNER OF THE SLIGHTLY FOXED BEST FIRST BIOGRAPHY PRIZE 2018*** 'A masterpiece of history and memoir' Evening Standard 'Superb. This is a necessary book - painful, harrowing, tragic, but also uplifting' The Times Little Lien wasn't taken from her Jewish parents in the Hague - she was given away in the hope that she might be saved. Hidden and raised by a foster family in the provinces during the Nazi occupation, she survi Learn More
USUAL: RM57.95

NOW: RM 57.95 (-0%)

MEMBER: RM 46.36 (-20%)

By 王永福
超越無聊講述,讓學生連滑手機的時間都沒有! 用教學的技術改變教室,解救教育! 讓學生「知道」、「得到」、「做到」 頂尖講師及職業教練 王永福 第一次全方位職業級Know-How大公開 教學,就是上台說話,把自己知道的知識、觀念、技巧或方法,全部用「講的」倒給台下的學生或學員嗎?從小到大上過許多課,從學校求學、工作的在職訓練,到自己報名 Learn More
USUAL: RM69.30

NOW: RM 69.30 (-0%)

MEMBER: RM 62.37 (-10%)

By Sophie Kinsella
"The irresistible new standalone from Sophie Kinsella is a story of love, empowerment and an IOU that changes everything . . . Fixie Farr can’t help herself. Straightening a crooked object, removing a barely-there stain, helping out a friend . . . she just has to put things right. It’s how she got her nickname, after all. So when a handsome stranger in a coffee shop asks her to watch his laptop for a moment, Fixie not only agrees, she ends up saving it from certain Learn More
USUAL: RM81.50

NOW: RM 81.50 (-0%)

MEMBER: RM 73.35 (-10%)

By Karen M Mcmanus
A perfect town is hiding secrets. Two teenagers are dead. Two murders unsolved. And a killer who claims to be coming back.Ellery's never been to Echo Ridge, but she's heard all about it. It's where her aunt went missing at age sixteen, never to return. Where a Homecoming Queen's murder five years ago made national news. And where Ellery now has to live with a grandmother she barely knows, after her failed-actress mother lands in rehab. Malcolm grew up in the shadow of t Learn More
USUAL: RM47.50

NOW: RM 47.50 (-0%)

MEMBER: RM 42.75 (-10%)

By Sarah Forsyth
Sarah Forsyth has spent most of her life in fear. After overcoming the hurt and heartbreak of a horrific childhood, Sarah managed to build a new life for herself as a nursery nurse. Then, one day, she spotted a newspaper advert for a job in a creche in Amsterdam. Excited by the prospect of a fresh start abroad, she eagerly signed up. But within minutes of stepping off the plane in Amsterdam her life began to fall apart... There was no creche and no job. That night, at j Learn More
USUAL: RM55.90

NOW: RM 55.90 (-0%)

MEMBER: RM 50.31 (-10%)

By Rissa Adhiya
Jika ditanya tentang bahagia, Suri rasa dialah wanita paling bahagia. Punya suami yang mencintainya sepenuh hati, punya mentua yang sangat mengasihi. Tapi, kekurangannya sebagai wanita seringkali membuatkan hatinya menangis dalam diam. Dia diuji ketika leka mengulit cinta yang sudah lama ditunggu, Haikal mula dilupakan. Haikal berjanji akan terus mengasihi, tapi Haikal jugalah yang mula berpaling pergi. Hatinya luka bila kekurangan dan khilafnya mula dibentang Haikal. Ya, mem Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Daisy Zahra
Peristiwa hitam yang menimpa Iris telah mengubah segala-galanya. Rahsia yang disimpan rapi selama ini oleh neneknya, Seruni kini terbongkar. Kematian Rizal masih belum terjawab. Sepuluh tahun berlalu, Iris bertemu semula dengan mereka yang pernah muncul dalam hidupnya dan mempunyai kaitan dengan neneknya selama ini. “Jadi, kau betul-betul terima semua yang ditinggalkan Atuk Indra?” “Mestilah aku terima!” Usai berkata-kata Balqis terasa hembusan angin lembut di belakan Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Fitri Hussin , Arifful Baqi , Hasrudi Jawawi
SERU Azwani selalu melanggan Grab Kamarul yang kebetulan adalah rakan setingkatan di sekolah menengah dulu. Kamarul dalam diam merancang sesuatu yang buruk terhadap Azwani. Cinta palsu dan kemewahan dijadikan umpan. Sihir pula dijadikan pengantara. Rahsia terbongkar, lalu pelbagai perkara aneh lagi seram mula berlaku. Satu demi satu menerima musibah… HILANG Pemandu kereta Nissan Almera itu mengeluarkan tawa yang menyeramkan. Gembira dengan kematian yang menimpa dua orang Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Maurene Goo
Desi Lee knows how carburetors work. She learned CPR at the age of five. As a high school senior, she has never missed a day of school and never had a B. But in her charmed school life, there's one thing missing--she's never had a boyfriend. In fact, she's a known disaster in romance, a clumsy, stammering humiliation magnet. When the hottest human specimen to have ever lived walks into her life one day, Desi decides it's time to tackle her flirting failures. She finds her Learn More
USUAL: RM46.90

NOW: RM 46.90 (-0%)

MEMBER: RM 42.21 (-10%)

By Phakinai
Era teknologi komunikasi membuat banyak manusia hilang kepercayaan diri. Obses dengan FB dan ruang sembang siber, mereka seperti memakai topeng, menyembunyikan wajah asli. Topeng yang membuat mereka berani bertindak keterlaluan sehingga mengorbankan nyawa! Maka dari sinilah munculnya PHUB. 10 penjenayah siber dihimpunkan. Hanya seorang berpeluang selamat. Jadi, jika tidak mahu mati, sila bertempur… atau akan dibunuh dengan kejam. Learn More
USUAL: RM27.90

NOW: RM 27.90 (-0%)

MEMBER: RM 25.11 (-10%)

By Syafieqah Alya
Sanggup tidak anda jika kena buat begini: A. Pergi kerja naik motor, di samping dapat sampai ke tempat kerja lebih awal, anda juga boleh jimat minyak dan tol. B. Di tempat kerja, bawa bekal makan tengah hari lagi bagus, siap bawa buah potong dan air fresh oren buatan sendiri. Jimat banyak geng! Kawan pun boleh terliur tengok makanan kita. C. Tinggallah sementara waktu dengan keluarga jika dapat kerja berdekatan dengan rumah. Duit yang orang lain buat bayar sewa rumah, kita ga Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By 喬治·湯普森 , 傑里·詹金斯
  ★全球暢銷25年的溝通經典★   ::: 百萬學員見證的說話奇蹟 :::   ★多國版權售出:英、德、瑞典、俄、土耳其、陸、韓等★   ★運用柔道精神,打造剛柔並濟的神奇對話效果★   能說善道不是萬靈丹,任何情境都有效適用的溝通關鍵:柔話力!   溝通,常常都是越難開口才越需要,尤其是在困難重重之下希望能夠完整表達自我、轉化矛盾方向, Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 55.45 (-0%)

MEMBER: RM 49.91 (-10%)

By Crow Studio
'Pembunuh Arnab' menyorok kat terowong tapi cuma muncul pada malam tertentu... Bila pak cik keding perangkap kanak-kanak, mak ayah mula tak keruan... 'Dia' dekati manusia guna macam-macam cara tapi tujuan sebenar 'dia' buat macam itu sebab... Kalau kita jadi sasaran, ni bermakna ambang maut kian menghampiri?!! 6 karya misteri dalam komik ni akan membawa korang meneroka legenda seram bermula dari hati manusia penuh kesumat. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ustaz Jaafar Salleh
"Buku yang berada di tangan anda sekarang ini memecahkan tradisi berfikir bansa kita yang ketinggalan zaman tentang persoalan kematian dan persoalan alam ghaib. Buku ini mendedahkan beberapa peristiwa yang dialami oleh mereka yang telah mati, yang terdiri daripada golongan yang mendapat rahmat allah swt. Peristiwa dan pengalaman mereka pula dapat dijadikan sebagai teladan dan sempadan bagi kita iaitu malaikat maut. Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By 清水章弘
史上最強數學神解救星! 輕鬆圖解x實用方法 日本名師獨創孩子聽得懂、超理解的「數學暗號」 紮根孩子的數感思考力, 消除孩子對數學的恐懼,解題再也不卡關!   ★神老師(沈雅琪)專業審定★   ★溫美玉老師、賴以威老師 好感推薦★   「要是數學從這個世界上消失該有多好……!」   對某些孩子來說,數學一直是他們很害怕的科目,    Learn More
USUAL: RM40.05

NOW: RM 40.05 (-0%)

MEMBER: RM 36.05 (-10%)

By Rose Harissa
NUR. Nama itu tidak secerah takdir hidupnya. Dibayangi gelaran tunasusila, Nur berusaha keras untuk keluar dari lorong gelap yang seakan mahu menjebaknya hingga ke akhir hayat. Namun, hidayah Allah membisikkan hatinya agar terus berkunjung ke rumah suci Allah. . Dilempar terompah oleh ahli masjid tidak pernah memadamkan nyalaan hatinya yang tetap mahu mengenali dan mencintai Allah. Bagai disirami air dingin hatinya tatkala mendengar suara indah yang menyampaikan kuliah pada Learn More
USUAL: RM34.00

NOW: RM 34.00 (-0%)

MEMBER: RM 30.60 (-10%)

By
Siri TARGET PINTAR SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota & fakta diagramatik SPM, peta konsep KBSM/SPM, panduan & contoh SPM, soalan praktis & ramalan SPM, serta ulasan soalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai su Learn More
USUAL: RM16.90

NOW: RM 16.90 (-0%)

MEMBER: RM 15.21 (-10%)

By
Siri TARGET PINTAR SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota & fakta diagramatik SPM, peta konsep KBSM/SPM, panduan & contoh SPM, soalan praktis & ramalan SPM, serta ulasan soalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai su Learn More
USUAL: RM16.90

NOW: RM 16.90 (-0%)

MEMBER: RM 15.21 (-10%)

By Tom Wright , Bradley Hope
Buku dijangka siap pada 5 Dis 2018 - Tertakluk kepada kelewatan pembekal Tipu Helah Untuk Mencuri $5 Bilion Pada tahun 2009, ketika krisis kewangan belum benar-benar pulih, seorang graduan Wharton yang lembut orangnya melakukan penipuan yang amat besar yang belum pernah dilakukan sebelum ini - yang kemudian melambangkan ancaman yang seterusnya kepada sistem kewangan global. Nama lelaki itu ialah Jho Low, orang yang mempunyai perwatakan yang lu Learn More
USUAL: RM70.00

NOW: RM 70.00 (-0%)

MEMBER: RM 63.00 (-10%)

By
Siri TARGET PINTAR SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota & fakta diagramatik SPM, peta konsep KBSM/SPM, panduan & contoh SPM, soalan praktis & ramalan SPM, serta ulasan soalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai su Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 15.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.31 (-10%)

By
Siri TARGET PINTAR SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota & fakta diagramatik SPM, peta konsep KBSM/SPM, panduan & contoh SPM, soalan praktis & ramalan SPM, serta ulasan soalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai su Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 10.90 (-0%)

MEMBER: RM 9.81 (-10%)

By Colleen Houck
A tiger left behind. A goddess in need of an ally. Stranded in a time and place he never wished for, Kishan Rajaram struggles to forget the girl he loves and the brother who stole her away as he fulfills his divine role - that of assisting the beautiful yet extremely irritable goddess Durga. When the wily shaman Phet appears and tells Kishan that Kelsey needs him, he jumps at the chance to see her again, but in saving Kelsey, he discovers that the curse he thought was o Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By
Siri TARGET PINTAR SPM ini benar-benar menjurus ke arah SPM – menggabungjalinkan nota & fakta diagramatik SPM, peta konsep KBSM/SPM, panduan & contoh SPM, soalan praktis & ramalan SPM, serta ulasan soalan SPM dalam setiap bab. Kesemuanya direncanakan oleh panel pengarang yang berwibawa lalu disepadukan melalui pendekatan dan persembahan bervisual yang praktikal untuk memudahkan usaha ulang kaji secara efektif. Justeru mengulang kaji setiap bab, seumpama mengkaji pelbagai su Learn More
USUAL: RM13.90

NOW: RM 13.90 (-0%)

MEMBER: RM 12.51 (-10%)

By Mayoto Tokomaru
Aku Takada Haru, AJK Perkara Seram tahun ini. Gara-gara kesilapan sendiri, aku jadi ketua Kelas 5 Ghaib. Walaupun Kyouko tiada, aku tetap berusaha melindungi sekolah ini dengan kerjasama Hana-chan dan Dokupan. Tetapi tempoh aku di sini semakin singkat. Perasaan gelisah pula semakin mendalam. Suatu hari, aku dapat satu petunjuk untuk ke Alam Cermin menerusi satu kes di luar jangkaan. Inilah peluang terakhir aku! Aku pasti akan bawa Kyouko kembali di sini semula. Jom kita be Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri
"Masa boleh menjadikan sesebuah masyarakat dan negara maju terkehadapan dengan pembangunan high technology dan menjadi kuasa besar dunia. Penyusunan masa, time-management, quality times sangat penting untuk diwujudkan dalarn diri setiap individu terutama bagi mereka yang ditaklifkan untuk memegang amanah dan tanggungjawab. Buku ini menceritakan: Betapa masa sangat penting diuruskan dalam kehidupan. Menganalisis kepentingan memelihara masa dari pelbagai sudut pandang Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Nia Adahays
Kasyifah Ul Hanani – Gadis biasa yang berpandangan luar biasa. Katanya kalau tak perigi cari timba, mana nak dapat airnya dan siapa sangka bahawa keputusannya mengundang sakit di hati setelah ‘timba’ yang dikejar pergi meninggalkannya. “Kau ikhlas tak terima Jad?- Huril “Aku ikhlas tapi aku tak cintakan dia...”-Hanani Kerana terpaksa, Hanani relakan. Kerana amanah, Hanani turutkan untuk berkahwin dengan kawan baik sendiri walaupun hatinya sudah dikunci da Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Mohamad Jafri Ahmad
Pengembaraan adalah sesuatu yang hebat kepada yang menguatkan hati dan membuka mata hikmah. Rashid Trekker sekali lagi meneruskan pengembaraannya, dan kali ii ke Tebing Barat, Jordan dan Palestine. Banyak kenangan pahit, manis, semasa di dalam pengembaraan telah dicatatkan oleh penulis di dalam buku terbarunya ini. Semuanya telah dicatatkan oleh penulis di dalam jurnal travelog ini untuk tatapan semua. Pengalaman bersusah payah untuk memasuki sempadan antara negeri Jordan da Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Rashid Trekker
Pengembaraan adalah sesuatu yang hebat kepada yang menguatkan hati dan mebuka mata hikmah. Rashid Trekker sekali lagi meneruskan pengembaraanya, dan kali ini ke tebing barat Jordan dan Palestine. banyak kenagan pahit manis semasa di dalam pengembaraan telah dicatatkan oleh penulis di dalam buku terbarunya ini. Semuanya telah dicatatkan oleh penulis di dalam jurnal travelog ini untuk tatapan semua. pengalaman bersusah payah untuk memasuki sempadan antara negara Jordan dan Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Fauziah Ashari
JAD IZZUDDIN : Aku berhabis wang ringgit kerana dia. Isteri apakah dia jika menghilangkan diri tiba-tiba? Bukan sekejap tapi tujuh tahun! Isteri apakah dia yang berpeluk dengan macam-macam lelaki? Tidak Arumi, Tidak...aku tak akan lepaskan kau sampai bila-bila. Deritalah kau di sisi aku! BANIN ARUMI : Aku pergi kerana aku tidak kenal siapa dia. Aku perlu kejar cita-citaku. Nah, sekarang aku berjaya. Tapi, mengapa dia muncul di saat aku diambang kerjayaku. Dia jahat! Bekas ban Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Ramlee Awang Murshid
CINTA menuntut seluruh pengertian. Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman menyulam cinta dalam kancah pertempuran, permusuhan dan perjuangan. Cinta – tidak terlafaz dalam lisan. Hanya suara hati yang melagukannya biar dilandai krisis paling parah. Cinta – bakal diakhiri dengan peperangan. Mengorbankan insan tersayang. Apakah semua ini mahar untuk sebuah pernikahan? Wali Sufi – melarang cinta Saifudin dan Ratna Sang Ratu Sulaman atas alasan yang berbeza. Cintai Pencipt Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Nia Qurratun'Aini
Dinda Andria. Nama bukan main sedap, tapi dia suruh orang panggil dia D saja. “Jangan panggil saya dengan nama tu. Panggil saya D.” “Nama Dinda sesuai untuk awak. Awak pulak boleh panggil saya Qib. Tapi, kalau awak nak panggil saya kanda pun boleh. Dinda, kanda.” “Tunggu Malaysia turun salji kut baru saya panggil awak kanda.” Bagi Khairi Raqib, pencarian gadis misteri selama tiga tahun berakhir bila D muncul di hadapan matanya. Lidah jadi kelu, hati pula Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By
Buku ini merupakan buku teks STPM yang disediakan mengikut sukatan pelajaran STPM terkini. Nota disusun mengikut urutan topik agar mudah difahami berserta rajah/jadual/gambar untuk meningkatkan pemahaman pelajar. Latihan disediakan pada akhir setiap bab. Pelbagai ciri yang menarik dimuatkan pada kolum sisi seperti Uji Minda, Info Dinamik, dan Info Grafik untuk tujuan pengayaan dan sumber rujukan tambahan. Bibliografi juga disediakan untuk rujukan pelajar. Companion Website ya Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Hamka
Tasfsir Al-Azhar adalah hasil karya terbesar ulama agung nusantara, Profesor Dr. Haji Abdul Malik Karim Amrullah, ataupun lebih dikenali sebagai HAMKA. HAMKA telah menggunakan beberapa metode dalam penyusunan tafsir ini, antaranya metode tahlili (analisis), tafsir Al-Quran dengan Al-Quran, tafsir Al-Quran dengan hadith, tafsir Al-Quran dengan pendapat sahabat dan tabi'in, dan tafsir Al-Quran dengan tafsir muktabar yang lain. Di samping itu, beliau juga mentafsirkan Al-Q Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Erin Lange
When Jordan Bishop set himself on fire at Haver High school as a result of internet bullying, it triggered a nationwide crackdown. New laws empower teachers to become cyber snoops in case of abuse on social media. For teen hacker, Eli Bennett, the laws put fundamental freedoms at risk. And he's not alone in thinking this. Approached by two mysterious hackers, Eli is recruited into a group that wants justice for Jordan the way Jordan would've wanted it. But what starts Learn More
USUAL: RM46.50

NOW: RM 46.50 (-0%)

MEMBER: RM 41.85 (-10%)

By Jamil Bin Dato'Tajuddin
Menghimpunkan zikir-zikir yang diambil daripada sumber yang jelas kesahihannya. Himpunan Zikir Muttaqin merangkumi Ratib al-Haddad, zikir pagi dan petang, zikir selepas solat fardu, selawat dan doa-doa mustajab. Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By Mayoto Tokomaru
Sesiapa memijak anak tangga misteri ke-13 akan hilang dan ghaib. Itu yang disebut dalam legenda 'sumpahan tangga'. Kononnya sumpahan itu yang boleh berpindah ke bangunan lain. Takutlah! Pada suatu hari ada murid Sekolah Rendah Asahi hilang manakala keadaan fizikal Hana-chan pula semakin teruk. Ada anasir jahat bertandang ke sekolah. Eh, entah-entah ia ada kaitan dengan sumpahan anak tangga ke-13? Apa sebenarnya yang Haru nampak bila dia cuba leraikan sumpahan bersama Do Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

1-785 of 785

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top