0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Kadokawa 'Found 359 Related Products
By 曉なつめ
【特裝版商品內容】 ●本集小說(特別設計書衣) ●台灣版獨家限定: ‧完結紀念立體書盒 ※三嶋くろね老師為完結篇特別繪製 ※可收納本傳第1集~第17集 ※盒蓋可展開至上層展示 ‧迷你屏風 ※邀請暁なつめ老師、三嶋くろね老師撰寫獨家感言 ※尺寸:W25 × L18 cm ‧高線數印刷明信片組(共17張) ※尺寸:W14.8 × L10.5 cm ‧收藏貼紙 ※尺寸:W14 × L10 Learn More
USUAL: RM158.00

NOW: RM 142.20 (-10%)

MEMBER: RM 142.20 (-10%)

By Solar Team
ALWAYS ON ADVENTURE! TRACKING DOWN THE TRAITORS! The Global Alliance has issued an order to Alex and his team: find Major Roger and Lieutenant Graham within 10 days or face punishment. In an attempt to locate the traitors, they join a mecha contest and unwittingly discover the identity of the genius behind the Soul Transfer Machines... Peek into Alex's Adventure Log for amazing facts about Australia! Challenge your brain with logic puzzles! Are you ready to fight mec Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah
Tasked with investigating a suspicious tragedy, little do Ray, Moodoo, and the rest of our favourite X-Sector interns realise that the malodourous miscreant's mysterious murder is just a step in the bloody path of an elusive evil targeting UMAs! The further into the malevolent mystery, a hidden truth slowly begins to emerge, exposing revelations that shake the team to its core! Someone is hiding a well-guarded secret! Who might it be, and why? In search of the truth, one must Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
Who gets left in charge of the kids when all the mummies go off on a short weekend getaway? The dads, of course! But can these happy-go-lucky fathers who aren’t used to chores and babysitting do a good job of looking after their children without burning the house down? Will Candy JEM be able to help them or will they make matters worse?   Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Hot-Blooded Souls
The truth behind Dr. Darwin's coma is revealed! However, the X-Venturers must now race to save Jake! Will they be able to rescue him before it's too late? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By 谷川流
  ■各篇內容簡介   〈無厘數〉※原收錄於《いとうのいぢ畫集 春日百花》   SOS團全體出動作新年參拜。春日、長門和朝比奈學姊換上向鶴屋學姊借來的和服,令人嘆為觀止。路上古泉喃喃唸出的數字,究竟有何含意──   〈七大不可思議延長賽〉※原收錄於《the Sneaker LEGEND》   初夏時節的某天放學後,一名稀客造訪缺了春日的社團教室 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 43.10 (-0%)

MEMBER: RM 38.79 (-10%)

By Kaoru
There are now two Student Council presidents in Momos Academy – Alex and Prince Gion! But there can only be one. To determine who better deserves the post, Principal Evan orders them to entertain the academy's esteemed guest, Mr. Hatt Powell. Who will do a better job and earn the right to be president? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Veon , Vezill
Intent on keeping his brother from merciless Munarian machinations, Rain, Sean, and Stone lead their alien adversaries on a merry chase as they seek to reunite with Dr. Da Vinci in Area 51! With their father in the Dark Warlocks' clutches, things go from bad to worse when they are hunted... by their former allies! With Zeph labeled as Earth's most wanted with the Earth's continued existence hanging in the balance, what can our heroes do to determine the outcome of THE DEADLY Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 04 Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Terence Choi
Each book in the 1-2-3, I've Got It! series provides 123 unique and interesting facts coupled with beautiful illustrations to help young readers expand their knowledge. Every article is brief but insightful, allowing for leisurely reading during moments of free time. These are also great books for parents and children to read together. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Honobu Yonezawa
Eru enlists Houtarou to help with the "Living Hina Dolls Festival" at a shrine near her home. But the festival crew is shocked when Houtarou informs that them, the Choukyuu Bridge he passed on his way to the shrine is under construction and cannot be used. Amidst the confusion, Eru asks to speak with Houtarou...  Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
To avenge Yancy's defeat, the captain of the Aspen Heights Badminton Club takes over the Pine Hill school gymnasium, demanding a rematch with the Masked Man! Meanwhile, Miya learns the fate of the Pine Hill Badminton Club's former captain... Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 8.00 (-20%)

MEMBER: RM 8.00 (-20%)

By Clay
Kekacauan yang berlaku memberi ancaman kepada kehancuran dunia. Remy dan wira yang lain dalam pencarian ular naga berbulu pelepah untuk mencari kedamaian. Mampukah mengetepikan permusuhan lama demi mengelakkan bencana? Dapatkah mereka membangkitkan kembali dewa yang dihormati sebelum dunia sampai penghujung? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Ketua editor sebuah majalah terkenal dunia akan datang melawat Akademi Momos dan Pengetua Evan menugaskan ahli Majlis Perwakilan Pelajar untuk menguruskan lawatan tersebut. Tetapi sebelum tetamu penting mereka tiba, flu tiba-tiba merebak di sekolah! Mampukah Alex dan putera menangani situasi ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Iruka Asami
Sekuntum rindu yang mekar anggun.Bila dia sedarkan aku tentang impian, nama dia je yang aku boleh panggil waktu kesusahan...Zaman Meiji di Yoshiwara baru.Ayame merupakan gadis pelayan kat Hanakago-ya.Tapi dia bencikan lelaki. Suatu hari...Yasaka Kazumi, anak pemilik bisnes berpengaruh buat pertaruhan dengan Ayame."Kalau dah sampai tiga kali aku selamatkan kau, kau kena jadi isteri aku."Adakah kisah mereka akan berputik dan terjatuh cinta? Atau Ayame tetap dengan sikapnya yang Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
"Ahhh... best-nya dapat rehat dalam bilik sendiri..."Tapi sebelum tu, periksa dulu kawasan sekeliling sebab..."Jangan kacau akuuu!!! Keluar dari siniii!!!"'Dia' bukan kira tempat tu selesa atau tak. Yang penting 'dia' boleh buat onar dan paling utama, nak balas dendam! Ya, bilik tidur juga tak terlepas, sama juga macam korang... yang mungkin takkan terlepas daripada genggaman 'dia'! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Nishiki
Meow! Hanya Mimi jadi teman setia dan mampu ceriakan hidup Karl yang keras hati dan enggan bergaul.Si kucing berbulu putih dibela penuh kasih sayang sejak tragedi menimpa mama papanya.Suatu hari Mimi hilang. Tak tentu arah Karl jadinya.Dia sanggup berhujan panas mencari Mimi. Manalah si Mimi ni pergi?Entah macam mana Adora yang cuba bantu Karl terjumpa Eli, pemilik Kedai Magis. Apakah suratan di sebalik pertemuan mereka itu? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Fishball
Best friends Penny and Jean promised to aim for the national badminton championships together. But when Penny has to move to another city, she stops playing badminton... How will this affect her friendship with Jean? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah/Redcode
Heading to the east coast to train and catch the next round of the Stellar 8 qualifiers only brings Zack into conflict with Spike once more! Set on redeeming himself, Spike find the best SK Budiman has standing in his way! Can he overcome the best of the best and seize the white Tiger Badge for himself?! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Keiko Ishihara
Puteri Rosa yang sebatang kara dah bersedia untuk berkahwin walaupun atas desakan politik. Namun bila lelaki bernama Azel muncul lalu menculiknya atas permintaan seseorang, Puteri Rosa mula keliru...Siapa dia sebenarnya? Mampukah semua masalah ditangani sebaiknya?Kompilasi kisah fantasi permata, 'Di Padang Rumput Hujung Dunia', 'Puteri Bunga Ros: Lenanya Terhenti', 'Bintang yang Merayau-rayau itu...' dan kisah cinta angkasa 'Kudryavka' menggamit jiwa! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
Vasanthy yang terlambat tiba-tiba terserempak dengan budak sedang memukul seekor... gagak? Eddy pula pening bila diminta Jessica untuk membeli barang dapur. Ika dan kawan-kawan terjumpa sebuah kotak misteri mengandungi satu petunjuk. Adakah itu petunjuk harta karun? Ikuti kisaha Zulaikha dan kawan-kawan dalam jilid ke-11 ini! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Xeno
Dr. Charles dan Jason Diggs mengetuai Pasukan X-VENTURE ke lokasi tersembunyi di kepulauan Afrika untuk menghentikan rancangan Kerajaan Haiwan. Jake, Louis dan yang lain mendapati mereka terjerumus dalam bahaya maut dengan kerumunan 'kepala tukul'. Masihkah boleh bertahan dengan serangan dari semua arah? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Oh no! Someone's in trouble again, and this time, it's the incredibly strict Coach Forest. A student he punished fainted, and as a result, he's under fire from the child's mother and the school's headmaster. Will Coach Forest have to resign? Can Candy JEM help him? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Xeno
In order to put a stop, once and for all, to the Animal Kingdom's perfidious plan, former classmates, Dr. Charles and Jason Diggs lead a heroic effort to a hidden location somewhere among the African islands! Hot on their trail, Jake, Louis, and the others find themselves plunged into peril with horde of hungry hammerheads for company! With feral fury closing in on all sides, it's survival or doom, but what will be the outcome of this UNDERWATER ONSLAUGHT? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Gcrest
Mempersembahkan versi komik game RPG + puzzle 'Yume Okoku to Nemureru 100-nin no Ojisama'. Para peminat game jangan lepaskan peluang jadi Puteri Traumare dan telusuri kembara menyeronokkan! Semakin mengujakan bila 30 putera lima kerajaan berbeza muncul. Boleh lihat sisi cool diorang juga! Bukan tu je. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Ada lapan muka surat program realiti sukan lasak kat kolum ekstra. Siapa agaknya putera paling tangkas? Game Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Zint
Ada pelajar cun + bijak kat sekolah Vax and the gang terdesak minta tolong? Pertolongan apa agaknya sampai Vax kena jadi... perempuan? Seriuslah?!! Tapi siapa sangka senakal-nakal diorang, dalam hati ada taman rupanya! Sanggup jugalah hulurkan bantuan. Fuh... Unbelievable! Tolong tu, tolong juga. Tapi jamming jangan lupa. Let's rock, guys~! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Cuaca semakin panas, jadi keluarga Sham memasang penyaman udara di rumah mereka. Namun mereka mendapati bil elektrik melambung tinggi dan tidak mampu membayarnya. Apa yang patut Sham buat? Bagaimana Candy JEM dan kawan-kawan boleh membantu? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By TadaTada
Sigurd Bodon has been crazy about adventures since he was a child. His countless adventures have scored him amazing treasures and even – the elixir of life! He is currently searching for the red creatures with whom he once battled during the Qing dynasty. What are his motives? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Micheal Chuah
When a familiar evil returns, X-Sector is once more plunged into a panic! If 'x' marks the spot', what exactly is 'x' and why does it keep turning up? Utterly in the dark, Ray and the others also have to contend with Dr. Michio's newly awakened fanboy fixation, as well as the cause for Belle's disappearance! With shadows rising and hope dwindling will our heroes be able to brave such NIGHT TERRORS? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Solar Team
Pangu's axe sends our heroes back in time to the Age of the Dinosaurs. There, they encounter Fenrir's enstranged brother Rafael who desires to exact revenge on Alex and co. But just as the fight begins, a red demon appears! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
Twins Chong Zhi and Chong Xin have never met their father. But one day, their mother takes them to meet a man whom she say is their father… Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By SISYOUJAE
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Michael Chuah
Apabila kejahatan merampas ahli keluarga mereka yang masih muda, Pasukan X-Sector sekali lagi panik mencari penyelesaian. Sekiranya 'x' menandakan tempat, apakah tempat itu? Mengapa ia muncul di lokasi penculikan kanak-kanak? Ray dan yang lain perlu mengalahkan musuh dalam kegelapan. Mampukah mereka mengatasi satu lagi krisis? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Clay
X-Venture Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Neko
Candy Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 14.40 (-20%)

MEMBER: RM 14.40 (-20%)

By Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Veon/Vezill
The Advent Crisis Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Michael Chuah/Redcode
Deadly Ace Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By SISYOUJAE
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Rei SHIOJIMA
Kisah zaman Meiji menuju era baru... Roh pedang tercedera? Cuma Tensuke, si tukang baiki barang je mampu sembuhkan sebab dia boleh lihat dan sentuh bukkon (roh objek). Dan bukkon tulah mempertemukannya dengan Ayari, anak pemilik dojo yang telah bankrap dan cuba mempertahankan tempat tersebut. Sejak tu, Tensuke dan Ayari sepakat selamatkan barang yang rosak dan dibuang. Dan diorang jadi semakin rapat... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Panda
PUAKA GEDEMBAI Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Qizeaq
Khaizan, ketua penyamun Desert Claw bertemu Nashandra, seorang puteri ketika cuba merompak pedati. Nashandra pula cuba lindungi gauntlet yang ada kuasa misteri. Entah macam mana tiba-tiba gauntlet bertindak balas dengan kehadiran Khaizan. Apakah rahsia dan bagaimana nasib mereka berdua yang dibebani kuasa gauntlet ratusan tahun? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kaoru
K27 Custodians Of Creatures: Animal Protection Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Taskohna
Eru minta pertolongan Houtarou untuk perayaan Hinamatsuri yang akan berlangsung di kuil kawasan rumahnya. Bila Houtarou beritahu jambatan Choukyuu yang sepatutnya jadi laluan perarakan tu ditutup, penduduk terlibat dalan pesta tu semua terkejut. Dalam kekcohan tu tiba-tiba Eru minta Houtarou untuk berjumpa, tapi... Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Clay
Ibu naga yang sudah bebas membuatkan sateria menghadapi tugas berat untuk menghalang kehancuran alam. Ancaman baharu dengan kemunculan musuh lama dan kuasa sihir yang mahu membalas dendam. Adakah mereka akan menamatkan riwayat naga terhebat untuk menyelamatkan keadaan? Apakah kebenaran yang bakal terbongkar dengan kemunculan tujuh naga terhebat? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kiyohiko Azuma
Yotsuba and her father are off to the big city! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Dreamerz
In a world of strange, inexplicable phenomena, the frontiers of fact and fiction are frequently, and bizarrely blurred! When seeing is NOT believing, who or what can you trust to lead you to the firm footing of fact amid a shifting sea of speculation? Utilising piecemeal proof, we introduce you, dear reader, to the world of the weird and wonderful! Keep an open mind, look with eyes wide open, and never forget that... the truth is out there... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Sango HARUKAWA
As Atsushi and Kyoka struggle on while continuing to believe in the "restoration of the Armed Detective Agency", they obtain information from a certain someone who had given them a warning earlier. They then infiltrate the Sky Casino, a massive entertainment facility managed by Sigma, a member of the "Decay of Angels". Meanwhile, Jono and the other Hunting Dogs finally catch up to the white tiger, and dispatch the infiltration specialist Tachihara and the fearsome Deput Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Clay
En route of the tomb of the Mother of the Dragons, a spot of undead uncoolness separates Amy and Yuna from out hapless heroes! In hot pursuit, Rain, Sean, and Stone are suddenly beset by a familiar filial foe! With vengeance forging him a lonely path, Rain valiantly faces off with the reason he joined the Dragonfort, as Bain, aided by nefarious ally, makes his way closer to Kriemhild's resting place! Heralding the arrival of doom, what is the final outcome of this encounter w Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Kino / Leo / Steven
KAPPA VS MERMAID WHICH SURFACES? With the forbidding shadow of otherworldy intrusion looming large, it's business as usual for Ray and the other X-Sector wannabes when malfunctioning machines send them seeking a solution to the land of the rising Sun! With Belle meeting a fellow fan, our heroes set off after the elusive kappa! Thrown in the deep end, things hardly go swimmingly as the past beckons once more and a hidden horror creates chaos! Looks like its enter at your own Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Air Team
Mereka datang ke bumi lebih sedekad lalu. Apa tujuan mereka sebenarnya? Kembali ke masa lampau, Cain berdepan satu misi dan diserang makhluk asing. Pasukannya tewas dan disebabkan itu, dia berusaha menghalang ekspedisi Sky ke angkasa lepas. Mampukah KRISIS KEMUNCULAN dihentikan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Origin Studio
City boy Julian is sent to stay with his Aunt Ying at her farm during the school holidays. Bored with rural life, Julian plots to run away... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Leoz
For years, the owners of two neighbouring coffeeshops have been on bad terms due to a misunderstanding. But as their business declines over time, how far are they willing to go to survive... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By REDCODE / ALBBIE
TETAMU TIDAK DIUNDANG DI ' RUMAH ' DINOSAUR Semasa di Zaman Trias, Pasukan X - Venture berselisih faham dan berpecah kepada sua kumpulan. Kemudian terjebak pula di Zaman Jura di mana dinosaur bermaharajalela dan haiwan bukan dinosaur mula mengembangkan sayapnya. Hanya semangat kental dan keberanian paling penting bagi mereka di akhir Zaman Jura adalah 'rumah' bagi dinosaur terbesar di dunia! Penggembaraan ini pasti lebih sukar. Kompilasi Dunia Dinosaur dengan info terkini dan Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By Black Ink
Hey there, readers! The inaugural 2020 Animal Olympics are about to begin! To keep your brains buzzing, Dr. Darwin has set up some scintillating sporting spectacles, including marlin VS Swordfish in a swim to the finish! Spitting cobra VS archer fish to determine deadliest accuracy! It's canine VS feline as the fisher cat goes totally tabular with the golden retriever for the title of surfing supremo! Will the favorites game plan go to plan? Or will they upset the odds? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

1-359 of 359

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top