0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Komik Geng Pengembaraan Bermula 'Found 777 Related Products
By Nishiki
Geng meow ni kalau tak comel memang tak sah, kan? Ada je telatah mencuit hati setiap hari. Tapi jangan lupa diorang ni ‘majikan’ tau! Nak harapkan diorang ikut cakap? Mimpi jelah. Mujur masa nakal pun masih comel, sejuk hati~ Yeay, Lawak Pasal Meow 16 kini kembali ceriakan korang! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

By
Yagate Kimi ni Naru 終將成為妳 JAP/ENG (E / C / M) Yuu has always loved shoujo manga and awaits the day she gets a love confession that sends her heart aflutter with bubbles and hearts, and yet when a junior high classmate confesses his feelings to her... she feels nothing. Disappointed and confused, Yuu enters high school still unsure how to respond. That's when Yuu sees the beautiful student council president Nanami turn down a suitor with such maturity that she's i Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 25.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.31 (-10%)

By Rimui Yumin
Tak sangka... Dia pun boleh lihat 'mereka'... Tak sangka... Aku tak sendirian lagi... Qiu Dong, seorang pelajar dengan gaya bowl cut seorang yang suka menyendiri. Dia ada satu impian iaitu mencari roh yang 'hilang'. Demi mencapai hasrat tersebut, Qiu Dong menjadi 'bas' untuk roh-roh berkeliaran. Pertemuan dengan rakan sekelas, Jing Jing membuka dimensi pandangan Qiu Dong. Jing Jing mempunyai kebolehan serupa namun dia lebih ceria dan bersemangat. Kehadiran gadis itu mula m Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Nicole Bibi
MALAM YANG SERAM DI ITALI Korang mungkin pernah dengar fasal legenda rumah dan istana berhantu, serta insiden hilang di Itali. Negara ni seolah-olah menyembunyikan cerita seram yang menarik minat ramai orang. Tapi korang kena hati-hati, sebab cerita seram ini mungkin menjadi mimpi ngeri yang korang tak dapat lupakan~ Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Para pembaca akan dapat mengenali budaya dan tradisi masyarakat setempat apabila membaca cerita-cerita dalam buku ini. Learn More
USUAL: RM24.90

NOW: RM 24.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.41 (-10%)

Out of stock

By Abdullah Sidek
Kelantan merupakan sebuah negeri yang mempunyai sejarah yang agak tua namun agak kurang diberi perhatian oleh masyarakat di negara ini sedangkan sejarah Kelantan juga sangat menarik untuk digeledah. Kelantan telah menghadapi ancaman daripada negeri-negeri jiran seperti Patani, Terengganu, Reman dan juga Siam. Sebelum itu, Kelantan dikatakan pernah menjadi sebuah negeri yang berada di bawah kekuasaan Sriwijaya. Kemudian, Kelantan pernah berada di bawah penguasaan Siam dan juga Learn More
USUAL: RM38.90

NOW: RM 38.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.01 (-10%)

Out of stock

By Hiro Arikawa ( Penterjemah : Iffah Syuqaira )
"Nana!" Ada nada terdesak pada suara Satoru. "Nana! Nana! Kau di mana?" Aku di sinilah! "Jangan tinggalkan aku ... duduklah di sisi aku." Ab, akhirnya. Akhirnya, kau nyatakan suara hati kan. Daijoubu dayo, semua baik-baik sahaja, semua baik-baik sahaja- Lima tahun kemudian, sebuah takdir perih menyinggah lagi. Namun, ia hadir bersama dua pelangi, bersama sebuah kembara yang tidak dirancang. Nana dan Satoru, ditemukan oleh sebuah takdir yang perit. Seperti tercipta Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Embun Mawar
I have to kill myself in order to love you. Once a loser, always a loser. Sekali pengkhianat selamanya pengkhianat… Kegagalan hidup yang datang dari segenap sudut telah merubah seorang lelaki. Cinta dan kerjaya yang hancur dalam sekelip mata menjadikan dia mudah mengalah dengan takdir. Dalam dia merangka mencari cahaya, datang gadis itu menawar diri untuk memulihkan kembali semangat hidup yang terkubur. Sehebat mana pun Haziq cuba menolak keikhlasan hati Haura, semakin Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Angel K20
Pantang maut sebelum ajal Bagaimanapun jalannya, seperti apa pun prosesnya, ketentuan yang tercipta adalah kuasa Yang Esa. Dalam genggaman takdir, dua jiwa disatukan dalam satu alur waktu, mengikat perkaitan yang tidak mungkin terpisahkan oleh apa jua yang menghalang. Rayyan Razien, ketua bodyguard di Campbell Corporation. Hidupnya berstrategi, pantas berfikir tangkas bertindak. Namun, ketenangannya tergugat apabila jantungnya memberi signal supaya melindungi seorang gadis Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Fatin Harh
One night can be the end and the beginning of a story. Magisnya satu rasa menyentuh hingga ke nadi. Magisnya satu malam membawa sepasang jiwa bertemu. Tanpa mengenali diri sang jejaka, gadis itu terbuai oleh perasaan. Hanya pandangan mata helang itu memukau dan sulit dilupakan. Benar, pandangannya seringkali memaku wanita. Dia mampu mencairkan patela dan humerus wanita agar jatuh dalam dakapannya. Namun, dia ada satu prinsip bahawa dia tidak akan sesekali menyentuh seseora Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Andrea Hirata
Sang Pemimpi adalah sebuah lantunan kisah kehidupan yang memesona dan akan membuat Anda percaya akan tenaga cinta, percaya pada kekuatan mimpi dan pengorbanan, lebih dari itu, akan membuat Anda percaya kepada Tuhan. Andrea akan membawa Anda berkelana menerobos sudut-sudut pemikiran di mana Anda akan menemukan pandangan yang berbeda tentang nasib, tantangan intelektualitas, dan kegembiraan yang meluap-luap, sekaligus kesedihan yang mengharu biru. Tampak komikal pada awalny Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

By Fimirae
Ceritera bermula apabila Cahya Firdaus bertembung seorang 'foreigner yang kacak membunuh dengan rambut dreadlock yang kurang ajar kerana memotong queue di Jaya Grocer, KLIA 2. Pertemuan kedua pabila penyapu hinggap di badan lelaki itu yang disangkanya perompak di siang hari. Bagi Durian dari Amsterdam itu pula, Cahya umpama penerang kepada hidup baharunya semenjak menjejakkan kaki ke tanah Malaysia. Gadis itulah tempat dia mengadu, melepaskan keluh-kesah, tempat dia mengusik Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 20.80 (-20%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Marissa
Selamat datang cinta, pergilah duka. Berakhir sudah ikatan suci yang dijalin selama ini dengan penuh cinta dan sayang. Pedih hati Fatihah tidak dapat digambarkan saat Khairul terpaksa menceraikannya. Mereka harus berpisah. Jodoh antara mereka sudah habis. “Maafkan abang. Abang sudah mungkir janji untuk menjaga Tihah dengan baik. Abang tak mampu tunaikan janji-janji abang.” Dengan linangan air mata jantan itu, Khairul menghantarnya pergi. Tak Fatihah duga begini akhirny Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Mejar (B) Mohammad Qayyum
Haid bermula antara umur 10 hingga 15 tahun. Haid boleh bermula seawal umur 8 tahun dan selewat-lewatnya semasa berumur 16 tahun. 7 Perkara Penting tentang haid remaja. 1. la situasi normal dan dialami kebanyakan orang- Perkara pertama sekali adalah untuk ingatkan anak agar tidak panik jika didatangi haid semasa di sekolah. Ia pernah terjadi kepada ramai remaja perempuan. 2. Pilihan yang menyelesakan- Jika anak menyedari datang haid ketika di dalam kelas, minta mereka tanyaka Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

By Sakura
Elizabeth I Pemimpin England Menjadi Kuasa Besar Bukan Calang-calang Permaisuri Walaupun berketurunan diraja, Elizabeth I mempunyai zaman kanElizabeth I · Pemimpin England Menjadi Kuasa Besar · Pemerintah Terakhir Dinasti Tudor Bukan Calang-calang Permaisuri Walaupun berketurunan diraja, Elizabeth I mempunyai zaman kanak-kanak yang malang. Ibunya dihukum mati dan kakandanya mengurungnya di Menara London. Tanpa mengalah, Elizabeth memotivasikan diri dengan pembelajaran Learn More
USUAL: RM17.00

NOW: RM 17.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.30 (-10%)

By Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-49 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 10.90 (-22%)

MEMBER: RM 10.90 (-22%)

By Mayuki Anan , lain-lain
Selamat datang ke dunia kisah dongeng ngeri... Cinderella Dilumuri Darah - Mayuki ANAN Kerudung MErah Di Kala Malam - Konomi WAGATA Cinta Mendalam Otohime - Eiko KOMURO Rahsia Duyung - Riko MAYAMA Puteri Permata - Mako FUKUNAGA Serigala dan Si Kerundung Merah - Yoko TERASHITA Enam dongeng horror menemani malam korang! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Baba Chuah
Kompilasi Padu Baba Chuah! Stail lukisan klasik lagi unik karya Baba Chuah kini sedia untuk dinikmati! Himpunan komik penuh riuh, aneh, seram dan mencuit hati bakal buat korang tak lekang dari dunia komiknya yang tersendiri. Penceritaan di luar kotak + lukisan padu confirm layan habis serta berbaloi untuk ditambah dalam koleksi. Dah sedia untuk masuk ke dunia imaginasi kreatif Baba Chuah? Ayuh! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Nur Zafira Akma Rozlan Munsya Rahman
Buku di luar, permainan di dalam! Melalui sebuah buku, kanak-kanak boleh bermain, belajar dan menjadi kawan kepada Al-Quran! Dalam Buku Aktiviti Farah dan Farhan, anak-anak dapat menampal, mewarna, melukis, menconteng, memadan dan melipat bertemakan Haiwan Dalam Al-Quran. Kanak-kanak mesti akan leka memadankan stiker gambar sebenar dan sibuk belajar melipat origami. Ibu dan ayah pasti suka! *** Haiwan Dalam Al-Quran Farah dan Farhan mahu meneroka zoo. Mereka melihat banyak Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Razisatul Asyifah Ismail
Anak-anak burung Merpati meluahkan rasa sunyi, takut dan bimbang. Lalu, ibu Merpati bercerita kisah moyang mereka yang berbakti kepada Nabi. Kisah bermula apabila ada pakatan jahat puak Quraisy mahu membunuh Nabi. Kemudian, Nabi bersama sahabat baiknya, Abu Bakar menuju ke Gua Tsur. Mereka berlindung di dalam gua yang kecil dan sempit itu.Abu Bakar berasa sedih lalu menangis. Nabi menenangkan Abu Bakar dan menyatakan Allah akan membantu mereka. Sementara itu, orang Quraisy mu Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Nurhayati Ishak , Loki Daechwita , Rashid Salim
KERIS ITU AKAN KU TUSUK DI ATAS KUBURAN WANITA YANG MATI DIBUNUH! KAU AKAN MERASAI KEKAYAAN USAI SELESAI UPACARAKU... PUAKA KERAMBIT - NURHARYATI ISHAK ANDING "Roarrrr!!!" makhluk itu membuka mulut luas-luas mengeluarkan suaranya yang sangat kuat. Bergema seluruh alam hutan. Kerambit di tangan Anding terus dihayun. Sipi-sipi kerambit di tangannya mengenai kulit pipi makhluk itu. la mengaum. dengan kuat menampakkan gigi taringnya yang panjang. Gerakannya bermula. la menerkam Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.92 (-20%)

By Asma Nadia
Tiga kisah, tiga kehidupan. Raihan: Suami yang termangu di hadapan pintu hati isterinya yang tertutup. Ikhwan: Lelaki yang menggenggam keyakinan bahawa hidup sendiri adalah teman sejati hingga hujung nyawa. Indah: Perempuan yang menjadi peehatian dua lelaki. Sanggupkah dia mengatakan tidak ketika sebentuk cinta tulus dan tidak mementingkan diri sendiri, dibentangkan di hadapannya? Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
Bukan mudah menjadi hero. Dalam misi mengamankan dunia, tanggungjawab lain datang bersama. Yang mana perlu diutamakan? Apa-apa pun, jenayah perlu dihapuskan demi keselamatan dan kesejahteraan sejagat. Buat penggemar penegak keadilan dan hero di sebalik topeng, kompilasi kisah aksi terpaling padu ini khas buat tatapan korang. Hidupkan enjin motosikal dan vroom ke alam aksi sekarang!!! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Loundraw
"Aku tak sangka ni kerja terakhir aku." Seorang gadis bertemu seorang lelaki yang mampu mengawal tubuhnya untuk membunuh diri. Tapi... lelaki tu ingin gembirakan dia dulu? Kisah sebuah musim panas penuh gembira dan kekejaman bermula… Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Amira seorang pelajar jurusan Seni Halus dari universiti terkemuka di Seoul. Dia bekerja part-time kat kafe dan suka lukis benda-benda seram serta pelik. Hari-harinya mula jadi menarik bila kafe tu dikunjungi mamat goblin yang gila kopi. Goblin berwajah lesu dan berlitup hoodie tu sebenarnya Ryan, idola K-pop Flower yang tengah hangat di Korea. Personaliti ceria dan lukisan seram Amira menambat hati Ryan si introvert. Tapi... Ryan seorang je ke tertambat? Amira sedar tak Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Makmal Makhluk Misteri
Dunia ini sarat dengan fenomena misteri dan luas biasa. Siri Fenomena Misteri mengajak anda untuk mengikuti pengembaraan misteri ini. Cerita ini penuh dengan saspens, rasailah debarannya! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Keladi
Kompilasi Keladi Tak Lapuk Dek Zaman! Spesel buat kipas-susah-mati kisah alam Nusantara, karya terunggul artis komik berbakat besar, Keladi kini menemui korang! Nak tema cinta, seram, aksi, kepahlawanan dan macam-macam lagi? Semuanya dikumpul dalam satu komik! Tak dilupakan nilai pengajaran dalam setiap ceritera yang bakal membuka mata dan buat korang menilai kehidupan dari sudut pandang berbeza. Dah bersedia untuk ke dunia Keladi? Jom, gerak sekali! AMARAN: Ilust Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By August King
Komik istimewa ini didedikasikan kepada pembaca yang ingin tahu tentang dunia. Marilah bersama meneroka dan membongkar misteri alam yang belum diketahui! PATUNG BUANGAN DIRASUK ROH? SYOT LIVE 01 DIGANGGU ROH #TSUKUMOGAMI #ORANGHALIMUNAN ADA MANUSIA BERTUBUH PENDEK DI DUNIA INI? SYOT LIVE 02 PUAK MANUSIA BERTUBUH PENDEK YANG TELAH PUPUS #PUAKMANUSIAPENDEK #MANUSIAPIGMI ADAKAH BIASAN DISEBABKAN OBJEK TIDAK DIKENALI DARI DALAM LAUT? SYOT LIVE 03 BIASAN ANEH Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
8 Penulis Selongkar Kisah Merinding! Adakah tangkal bakal menjadi penyelamat atau kacau-bilaukan hidup? Jom korek misteri dan rahsia tersembunyi. Karya seram artis komik ini bersedia untuk memasuki ruang kelam Dari Alam Angker... Piano Merah Bacalah Lagi Baran Lakonan Hidup Penangan Bawa Aku Balik! Hollow Seeker Keliru Lorong Bangunan Kotak Komplot Bala Penangkal Rumah Hantu Puan Rama-Rama Gambar Bilik 404 Learn More
USUAL: RM17.00

NOW: RM 17.00 (-0%)

MEMBER: RM 17.00 (-0%)

By Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Faizah Ahmad
Naskhah buku FAHAMI AKU ini membawa pembaca untuk memahami jiwa penghidap depression dan juga untuk penghidap depression sendiri untuk memahami situasi dan kesakitan yang dialami. Penulis berkongsi kisah bagaimana perjuangan melawan penyakit ini bermula sehinggalah sembuh. Penulis berkongsi banyak tips penyembuhan untuk penghidap depresi. Bahkan banyak perkara dikongsi agar penghidap lebih memahami situasi yang dihadapi. Ini adalah penting kerana dapat menaikkan semangat dan Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By
Siri Upin Ipin Kisah Kami di musim Ketiga bahagian 1 ini berkisar tentang kisah Upin & Ipin seharian bersama Opah dan Kak Ros. Jomkita ikuti kisah mereka dalam Siri Kisah Kami kali ini dengan pelbagai cerita lucu yang menarik dan pengalaman mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga sambungan musim ketiga bahagian 2 untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 19.90 (-23%)

MEMBER: RM 19.90 (-23%)

By
Siri Upin ipin Kembara Kami di musim ketiga bahagian 2 ini berkisar tentang kisah penggembaraan aksi Upin Ipin. Ikuti kisah mereka dalam siri Kembara Kami kali ini dengan pelbagai cerita aksi kembara yang menarik mereka bersama kawan - kawan baik mereka. Jangan lupa dapatkan juga koleksi Upin Ipin edisi komik yang lain untuk dijadikan koleksi simpanan komik kesayangan anda. Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 19.90 (-23%)

MEMBER: RM 19.90 (-23%)

By
Didi & Friends Rescue Squad (DRS) ialah pasukan penyelamat kecemasan di Bandar Hora Horey. Ikuti kisah keberanan Didi, kecerdasan Nana dan kecekapan Jojo menggunakan kenderaan pelbagai guna mereka dan pelbagai bentuk gajet untuk membantu penduduk dalam apa jua keadaan. DRS turut berkongsi petua cara keselamatan dan kemahiran menyelamatkan nyawa kanak - kanak selaras dengan semangat untuk mendidik. Dapatkan koleksi komik DRS ini dan jadikan ia salah satu koleksi kesayangan and Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 19.90 (-23%)

MEMBER: RM 19.90 (-23%)

By Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Raungan Membingitkan Bayangan misteri tersembunyi di bumi Perancis membentuk persekitaran menakutkan. Dari istana terbiar hinggalah kawasan desa yang sunyi sepi, suasana seram dan ghaib menyelubungi setiap cerut. Adakah fenomena aneh dan peristiwa menakutkan ini mempunyai maksud di sebalik? Dan adakah kuasa jahat terus berleluas Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By King Kong
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By
Setelah berakhirnya di konflik di Planet Baraju, Boboiboy memulakan latihan bersama Tok Kasa di Plenat Quabaq bagi mempersiapkan dirinya untuk mengawal Kuasa Elemental Tahap Ketiga. Sementara itu, rakan - rakannya yang lain menerima jemputan untuk menghadiri persidangan Pertubuhan Planet - planet Bersatu yang berlangsung di Kota Terawangan, iaitu pusat pentadbiran Planet Gur'latan dan dihoskan oleh pemeritahnya iaitu Puteri Kira'na. Pada masa yang sama, Kaizo dan Fang menyesu Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 22.90 (-23%)

MEMBER: RM 22.90 (-23%)

By Adnan Fadzil , Afiqah Yusri
Buku ini menghimpunkan mutiara hikmah daripada para ulama' tentang jiwa. Mereka terlebih dahulu mengamalkannya sebelum menasihati kita, sehingga Allah telah melimpahkan ke dalam jiwa mereka ilham untuk memahami ilmu, mengamalkan dan mengajarkannya. Buku ini mengandungi rahsia jiwa, racun dan penawar baginya, kebahagiaan bagi orang yang menjaga jiwanya, serta penderitaan bagi mereka yang mengabaikannya. Semoga titipan ini bisa membantu kamu menemukan kebahagiaan jiwa yang seda Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By
Kelebihan Kad Imbas Qoroa : 1. Menggunakan Teknik Qoroa - asas sebutan huruf berbaris. Perkataan yang mewakili huruf juga bermula dengan sebutan yang sama. 2. Menggunakan perkataan yang mudah dan sering digunakan dalam seharian. 3. Menggunakkan gambar sebenar bagi meningkatkan keberkesanan dalam proses pembelajaran. 4. Teknik bacaan yang interaktif dan membantu kepada pembacaan awal Al - Quran. Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Nulna
Dalam perjalanan menuju bahagia, masih terselit yang namanya duka. Seorang perempuan akan kelihatan cantik ketika dia menjahit lukanya sendiri. Baginya cukup definisi bahagia itu memberikan ketenangan bukan pasangan yang melukakan. Memulakan sebuah perhubungan dan berakhir dengan perpisahan merupakan prinsip Farha Nayla. Dirinya penuh konflik, dia mudah menerima cinta namun sukar untuk terus kekal dalam hatinya kerana baginya perkahwinan bukan satu kewajipan. Bercinta denga Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 24.30 (-10%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Nssasa
Yes, precious. I’m here… Jika mata tidak bertemu, maka biarkanlah doa yang menyatu. Jika cinta tidak terbaca, maka biarlah hati yang merasa. Dia diam seperti tiada perasaan malah hakikat sebenar dia menunggu seseorang yang mengubah kenyataan. Bagaimana hidupnya menunggu selama sembilan tahun? Hanya dengan kata-kata yang bermain dalam ingatan. “You need to be a strong person, a hero who can protect everyone. Then, you can achieve anything. But remember, you can’t do Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 23.40 (-10%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Sihanjir
Daji ialah seorang bapa tunggal dan hidup bersama anaknya yang baru di tadika bernama Natt. Walaupun Daji nak luangkan lebih banyak masa dengan Natt tapi dia sibuk dengan tugasnya sebagai pensyarah. Suatu hari di rumah, Daji terdengar perut Natt berkeroncong. Pada mulanya, dia teragak-agak nak masak tapi akhirnya dia sediakan juga untuk Natt. Tak sangka Natt betul-betul suka makanan tu hingga diorang tak sedar telah berborak panjang buat pertama kalinya... Mungkinkah Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By
Boku No Hero Academia 我的英雄学院 JAP/ENG JAP(MOVIE WORLD HERO MISSION) E / C / M Midoriya Izuku ialah seorang pelajar sekolah menengah rendah dalam suatu dunia di mana orang yang mempunyai kuasa peribadi yang luar biasa (個性 kosei, "keperibadian", Bahasa Inggeris: Quirk). Namun, dia didapati kelainan kerana kekurangan kuasa tersebut sehingga dibuli orang sebayanya terutamanya dari Katsuki. Walau bagaimanapun, dia tetap mengimpikan mahu menjadi Adiwira (ヒーロ Learn More
USUAL: RM139.90

NOW: RM 139.90 (-0%)

MEMBER: RM 112.00 (-20%)

By
Tate no Yuusha no Nariagari盾之勇者成名录Season 1-3 JAP/ENG (E / C / M) Stories of old tell of four otherworldly heroes—wielding the sword, spear, bow, and shield—who defended the land from wave after wave of calamity. With the fate of the world in balance, the kingdom of Melromarc summons these legendary figures; in modern-day Japan, the call is answered, and the unwitting heroes are transported to this fantasy universe. Thrust into Melromarc and given the titl Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 69.90 (-0%)

MEMBER: RM 62.91 (-10%)

By Sheila Rosswitha Putri
Seharian di rumah bersama buah hati pasti ada banyak cerita-cerita menarik. Sheila Rooswitha Putri, seorang suri rumah tangga dan juga artis komik berkongsi pengalaman bersama 'sumber inpirasinya' dalam penghasilan komik Keluarga Lalala! Ayuh kita belek kisah mereka! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Solar Team , Monsta
Pasukan X-VENTURE Era Jelajah Ulung x Mechamato Pek Khas 2.0 Komik Jilid 02 (48 Muka Surat) + Akrilik Standee (Saiz: 16.5 x 9.6cm) Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyed Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By 藤子.F.不二雄
 【原畫集內容】   透過7個主題鑑賞原畫:《哆啦A夢》原畫藝廊   橋本麻里解說專欄:「日本美術與哆啦A夢」   卷末特別對談:浦澤直樹×麥原伸太郎「藤本老師持續守護的作畫風格」   【豪華附錄】   精美特製書盒   特大尺寸美術卡(2張)   40P別冊「搬到幽靈古堡裡去」 本書特色   THE GENGA ART OF DORAEMON 哆啦A夢擴大原畫美 Learn More
USUAL: RM225.00

NOW: RM 225.00 (-0%)

MEMBER: RM 225.00 (-0%)

By Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By
MF Ghost 极速车魂 JAP/ENG (E / C / M) Year 202X. Self-driving electric cars have replaced internal combustion engine-based cars, becoming ubiquitous in Japan. However, a racing circuit known as MFG, which employs traditional internal combustion cars, is garnering popularity worldwide. Kanata Livington, a 19-year-old Japanese-British racer, comes to Japan after graduating from a top racing school in the United Kingdom to take part in MFG and find his missing father, Ken Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 25.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.31 (-10%)

By Imam Al-Qurtubi
Dalam buku ini Imam Al-Qurtubi telah menjelaskan kepada kita tentang hal-ehwal yang berkaitan dengan kematian, bermula dari hakikat kehidupan, hakikat kematian, bagaimanakah keadaan orang yang mati, pengurusan jenazah, adab-adab semasa di tanah perkuburan, azab dan kenikmatan di alam kubur atau alam barzakh, padang mahsyar, Al-Mizan, As-Sirat, Syurga, Neraka dan seterusnya. Kupasan yang padat dikemukan oleh Imam Al-Qurtubi begitu mendalam diperkuatkan lagi dengan dalil-dalil Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By
Misi menjejak pemilik asal Kuasa Elemenyal telah membawa BoBoiboy dan rakan – rakan ke Planet Baraju, sebuah planet yang terbahgai kepada dua bahagian dengan iklim yang berlawanan. Namun mereka secara tak sengaja terperangkap di dalam peperangan di antara puak Bara dan Salj yang berlanjutan sejak ratusan tahun lamanya. Dan di dalam kekecohan peperangan tersebut, BoBoiboy dan rakan terpisah kepada tiga Kumpulan. Ketiga – tiga pihak mempunyai perspektif yang berbeza tentan Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 22.90 (-23%)

MEMBER: RM 22.90 (-23%)

By Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
CINTA, satu perasaan indah yang ingin dimiliki oleh sesiapa saja. Kemanisan cinta hanya dapat dirasai bila bersama dengan si dia yang selayaknya. Walau waktu berjalan, semoga cinta akan tetap abadi selamanya. Himpunan kisah romantis + manis oleh 3 artis komik lama dan baru. Korang dah bersedia untuk jatuh ke alam cinta? Hati-hati, jangan sampai terjerat! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Setiap cerita disampaikan secara santai dan diselitkan unsur saspens bagi menambahkan minat membaca para pembaca. Learn More
USUAL: RM28.90

NOW: RM 28.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.01 (-10%)

By Mohd Faizullizam
Selepas lebih dua ratus tahun pemerintahan penghulu besar bunian, Raja Ahmad Siguntang bersama adik kembarnya, Panglima Hitam Muhammad Siguntang di Wilayah Buana Selatan. Dunia jin digemparkan sekali lagi dengan kebangkitan kaum jin yang amat buas, tidak diketahui dari mana datangnya. Lebih memeranjatkan lagi, apabila kaum jin yang diketuai oleh raja jin yang amat perkasa, menyasarkan kedua kembar bagi tujuan ingin menjadi raja yang paling berkuasa di alam jin. Maka sekali Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By Nadhrah Husna
Syafiqah Hanin seorang yang bersemangat kental dan tidak mudah berputus asa. Kekangan masa, tugas dan tanggungjawab tidak pernah membuatnya mengalah. Namun, insiden dengan penyelia kertas projeknya membuatkan dia hampir tersembam. Dia tidak pernah menyangka hatinya akan terjatuh suka kepada pensyarahnya sendiri. “Kita boleh padam semua ni! Ia ibarat api kecil. Kita boleh padam semula.” – Ustaz Mohd Izzat “Ya ALLAH! Hati perempuan mana yang telah kusakiti ini? Sesung Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 26.10 (-10%)

MEMBER: RM 23.20 (-20%)

1-777 of 777

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top