9.9 Promotion
9.9 Promotion
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Konami Kanata 'Found 16 Related Products
By
The year is 2061, when space travel is now possible and commercially viable, and the students of Caird High School embark on their Planet Camp. But soon after Group B5 arrived at their planetary camp site, a mysterious and unforeseen sentient light sphere warps its 9 members into outer space, stranding them 5012 light years away from their home planet. With the discovery of an old, unmanned spaceship nearby, the students must stay strong, manage their limited resources and re Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 29.90 (-0%)

By
13 years ago, suddenly one part of Tokyo broke off and began to float in the sky. Tokyo was separated into "Old Tokyo" as the part that was floating in the air, and "New Tokyo," the part that stayed on the ground. Communication and interaction between the two Tokyos was impossible, and years passed. One day, a young girl perceives that Old Tokyo will fall back down to the ground, and she sets out on the perilous path from from Old Tokyo to New Tokyo to save the citizens from Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By Koyoharu Gotouge
Tanjiro sets out on the path of the Demon Slayer to save his sister and avenge his family! In Taisho-era Japan, Tanjiro Kamado is a kindhearted boy who makes a living selling charcoal. But his peaceful life is shattered when a demon slaughters his entire family. His little sister Nezuko is the only survivor, but she has been transformed into a demon herself! Tanjiro sets out on a dangerous journey to find a way to return his sister to normal and destroy the demon who ru Learn More
USUAL: RM46.90

NOW: RM 42.21 (-10%)

MEMBER: RM 42.21 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang keluar bermain hampir dilanggar kereta, namun sempat diselamatkan oleh mama, Ah, Chi dah ingat mama! Hmm, mujurlah mama tak apa-apa. Tapi... bagaimanakah kesudahan hidup Chi? Adakah Chi akan kembali bersama mama atau tetap bersama keluarga Yamada? Saksikan semuanya dalam volum terakhir ini! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi tetap menafikan dia seekor kucing walapun puas diyakinkan oleh kawan-kawannya. "Chi sama macam ayah, ibu dan Youhei la." Adakah Chi akan terima kenyataan bahawa dia bukan manusia? Bolehkah dia terima kehadiran mama? Dan... kenapa mama memanggilnya Sarah? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang sedang rancak bermain dengan Kotch didatangi dua ekor anak kucing... yang serupa dengannya! Siapa mereka dan siapa 'mama'? Dalam masa yang sama, Chi juga meragui diri sendiri. "Chi rasa Chi memang bukan kucinglah." Adakah persoalan Chi akan terjawab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang ceria kadang-kadang suka merajuk. Tapi, merajuk pun Chi tetap comel! Jom buat origami instimewa Chi? Chi dan kawannya, Kotch yang sedang bersiar-siar, berlari tak cukup tanah apabila dikejar seekor anjing! Diorang panjat pokok tinggi demi menyelamatkan diri. Tapi... "Tingginya..." "Macam mana kita nak turun?" Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang baru sembuh dari radang mata tak dibenarkan keluar dari rumah demi keselamatannya. "Chi kena keluar juga, Kotch mesti tengah tunggu Chi..." Adakah keluarga Yamada akan membenarkan Chi untuk keluar bermain lagi? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi yang dibenarkan keluar mula mengembara dan menemui banyak benda baru! Kenapa jiran-jiran berkelakuan aneh? Apa yang ada dekat taman? Eh, kawan baru? Ikuti kembara Chi yang menyeronokkan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Keluarga Yamada tekad berpindah ke kejiranan mesra haiwan peliharaan demi Chi. "Sini kat mana? Jomlah balik rumah kita!" Pengembaraan Chi kat rumah baru lebih melucukan! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Chi berkawan dengan kucing hitam yang sering menimbulkan gangguan dan dianggap satu masalah oleh pengurus bangunan. Pengurus bangunan juga mengesyaki bahawa ada keluarga yang membela kucing kat situ. Adakah rahsia keluarga Yamada yang membela Chi akan terbongkar akhirnya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Hari-hari Chi bersama keluarga Yamada berlalu dengan bahagia. Setiap hari, ada je benda baru Chi belajar. Suatu hari, muncul kucing hitam gemuk berhampiran rumah Chi. Badan besar dan aura gagahnya buat Chi rasa takut. Kucing hitam tu ada niat jahat kat Chi dan keluarganya ke...?!! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Konami Kanata
Seekor anak kucing belang kelabu putih terpisah dari maknya lalu sesat. Ia bertemu seorang budak lelaki bernama Yamada Youhei dan ibunya. Diorang bawa balik kucing tu dan namakan ia, Chi. Bermulalah hidup baru Chi yang kekok dan penuh masalah kat rumah keluarga Yamada. Dah beberapa kali Chi cuba lari untuk cari mak ia namun tak berjaya. Lama-kelamaan Chi semakin biasa dan jadi sebahagian dari keluarga tu. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Mizuki Kuze
China ialah budak sekolah biasa yang gemarkan buku. Suatu hari, artis duo bernama Link datang ke sekolahnya untuk penggambaran. Secara tak sengaja, China bertembung salah seorang anggota Link bernama Kanata di atas bumbung sekolah. Personaliti Kanata yang rajin bekerja, suka ketawa dan baik terhadap perempuan telah menambat hati China… namun hubungan rapat diorang tak disenangi anggota Link dan staf lain… Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 9.00 (-10%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Nao Hinachi
Suatu hari di musim panas, seorang remaja lelaki misteri muncul di sebuah bandar luar kota. Kanata, remaja yang lari dari rumah tu akhirnya menumpang kat rumah Tae. Tae pula jatuh cinta dengan Kanata yang lurus bendul tapi baik hati. Namun bila tiba masanya musim panas berakhir....? Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 9.00 (-10%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

16 Item(s)

*

Back to Top