0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Misi hijau 'Found 383 Related Products
By
Pirates from around the world, including Luffy and the gang, have gathered at the Pirates Expo. Everyone is joining the big hunt for a lost treasure, which belongs to Gol D. Roger. 草帽海贼团收到“海贼万博会”主办人布埃纳·费斯塔的请柬前往该世界顶尖的祭典.万博会上的主打是寻找“海贼王”高路·罗杰所遗留的宝藏.然而,在万博会的背后,外号“最恶战争发动者”的布埃纳·费斯塔的凶行,与想把海 Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By Redcode/ Albie
Kompilasi ini X – Venture rentasi zaman serangga gergasi apabila Pengkalan X – Central dilanda gemba bumi, Dr. Da Vinci, Kak Diana, Remy dan ahli lain secara tidak sengaja transmisi ke Zaman Kambria 541 juta tahun lalu. Mereka terperangkap dalam era Paleozoik. Keadaan menjadi semakin genting, mereka berdepan dengan cabaran di kejar dinosaur. Rasai keterujaan di luar jangkaan dalam kompilasi Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 26.91 (-10%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

By Amaya
“Patutnya kalau dia sunyi sangat, pergilah cari calon isteri untuk diri sendiri. Kenapa aku pula yang kena kahwin? Aku tak nak.” - MIKAEL Fikirnya kalau boleh hidup sendiri, kenapa perlu ada orang lain jadi peneman? “Betul la apa yang aku fikirkan. Macam dalam cerita dongeng Cinderella tu... Cuba kau bayangkan Cinderella dah imagine dia kahwin dengan tuan putera. Tuan putera dah jumpa kasut yang sesuai dengan kaki Cinderella. Tapi endingnya, tuan putera tu cakap... I Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Amir
Komik ini menceritakan kisah Yana, seorang pelajar perubatan dan kawan pertamanya di universiti, Isabelle. Yana ialah seorang yang mempunyai masalah anxiety (cemas) apabila bercakap dengan orang lain terutamanya dalam kumpulan besar. Yana bertekad untuk mengatasi kelemahan dirinya, namun ianya tidak semudah yang disangka. Untuk membantu dirinya berubah, Yana sentiasa bersama dengan Isabelle yang merupakan antara pelajar tahun pertama yang terbaik di universiti itu. Yana dan Learn More
USUAL: RM13.00

NOW: RM 13.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.70 (-10%)

By Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Silvia Morano-Garcia
The Mayan god of death sends a young woman on a harrowing, life-changing journey in this dark, one-of-a-kind fairy tale inspired by Mexican folklore. &;A spellbinding fairy tale rooted in Mexican mythology . . . Gods of Jade and Shadow is a magical fairy tale about identity, freedom, and love, and it's like nothing you've read before.&;&;Bustle NAMED ONE OF THE BEST BOOKS OF THE YEAR BY NPR &; Tordotcom &; The New York Public Library &; BookRiot The Jazz Age is in full swi Learn More
USUAL: RM54.50

NOW: RM 54.50 (-0%)

MEMBER: RM 49.05 (-10%)

By Zarini Mansor
Lelaki bernama Fuad itu muncul dengan tiba-tiba menawarkan Yusmal dan rakan-rakannya untuk memasuki Bandar Silang Maya. Fuad mahu mereka menggunakan kemahiran mereka menggodam kata laluan bagi mematikan sistem di beberapa menara di dalam bandar itu. “Suku juta tu banyak, Yus.” “Kau terima?” Pertimbangan demi pertimbangan dibuat dan akhirnya mereka menerima tawaran yang menjanjikan keuntungan itu. Yusuf dan robot AI bernama Leona menjadi pihak lawan mereka. “Ka Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Naim Tamdjis
Masanya sudah tiba! Kuasa hitam kembali bangkit! Kuasa yang akan memusnahkan dunia jika tidak dihalang! Dato Saufie segera mengumpulkan manusia yang telah ditakdirkan menentang Sang Purba yang dibantu oleh Tar dan Nyi Ratu Kidul. Pengembaraan mereka bermula menelusuri alam bunian, bertemu naga Tasik Chini, berdepan dengan hantu gigi jarang dan menentang tentera junta Myanmar. Mampukah Dato Saufie mencari serta meyakinkan Haziq, Aiman Aklaken, Raiqal, Salim Bach dan Shikin men Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Charlotte Seager
When sixteen-year-old Chloe replies to a DM from a gorgeous stranger, she has no idea what she's inviting into her life. As her online fan becomes increasingly obsessive, her real life starts to come apart at the seams and Chloe realizes she needs to find a way to stop him before things spiral out of control. Misfit Amber's online obsession with her personal trainer begins to creep into the real world. But when she hears a terrible rumor about him, she drops everything to tr Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By
Antara kriteria - kriteria penting yang terdapat dalam al-Quran ini ialah : *Khat baharu yang lebih jelas dan menarik *Waqaf (merah) dan Ibtida' (hijau) yang diwarnakan latar belakang teks al-Quran *Tajwid 5 warna yang diwarnakan pada teks al-Quran *Terjemahan bahasa Melayu terkini bertema *Kaedah al-Mizan untuk mengakhiri bacaan dengan lebih sempurna *Hadis sahih sebagai info sampingan *Asbabun Nuzul untuk mengetahui sebab penurunan ayat *Indeks Learn More
USUAL: RM95.00

NOW: RM 85.50 (-10%)

MEMBER: RM 85.50 (-10%)

By
Ali kembali dalam Ejen Ali The Movie, Misi: Neo! Setelah terikat secara tidak sengaja dengan gadget merisik terhebat iaitu IRIS, Ali telah membuktikan yang dia layak untuk menggunakannya. Walau bagaimanapun, dia rasa terpinggir apabila M.A.T.A mendedahkan IRIS NEO; IRIS versi baru dan lagi canggih! Lantas Ali tersasar dari misi-misi yang diberi. Bersama seorang gadis misteri bernama Niki, mereka berdua membongkar rahsia sebenar tentang M.A.T.A dan bandar Cybera Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By Cho Nam Ju
The multi-million copy selling, international bestseller. Kim Jiyoung is a girl born to a mother whose in-laws wanted a boy. Kim Jiyoung is a sister made to share a room while her brother gets one of his own. Kim Jiyoung is a female preyed upon by male teachers at school. Kim Jiyoung is a daughter whose father blames her when she is harassed late at night. Kim Jiyoung is a good student who doesn't get put forward for internships. Kim Jiyoung is a model employee but gets o Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 44.90 (-25%)

MEMBER: RM 44.90 (-25%)

By Cho Nam Ju
The multi-million copy selling, international bestseller. Kim Jiyoung is a girl born to a mother whose in-laws wanted a boy. Kim Jiyoung is a sister made to share a room while her brother gets one of his own. Kim Jiyoung is a female preyed upon by male teachers at school. Kim Jiyoung is a daughter whose father blames her when she is harassed late at night. Kim Jiyoung is a good student who doesn't get put forward for internships. Kim Jiyoung is a model employee bu Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 44.90 (-25%)

MEMBER: RM 44.90 (-25%)

By A'Je Fazlina
Kata-kata penghinaan Alis Zahira lima tahun lalu membuatkan hati Inspektor Mohd Amsyar diulit rasa dendam, marah dan kecewa. Namun mereka dipertemukan semula dengan satu tujuan. Berkahwin atas aturan keluarga. “Kau ingat bila kau goda aku, kau boleh dapat balik hati aku yang dulu macam tu aje? Jangan harap!” – Amsyar. “Saya akan goda awak sampai awak tunduk dengan saya. Ini janji saya, Amsyar.” – Alis. Amsyar dengan misi membalas dendam, mahu membuat si isteri Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Hessa Widad
“Doktor Para ni maksudnya doktor yang terlatih dengan kemahiran skil penerjunan dan ketenteraan sama macam anggota elit yang lain. Sama-sama turun operasi.” - KAPTEN DOKTOR HAZIM Masing-masing mempunyai ‘rasa’ antara satu sama lain. Namun, rasa itu tak terluah dan terbiar sepi dimamah masa. Pertemuan di majlis perkahwinan abang Oshin, Sharimin, meyakinkan Hazim untuk membuat keputusan. Pinangan Hazim dirasakan sebagai ancaman besar yang mengganggu-gugat usahanya men Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Nojie
"Saya kata ceraikan." "Saya ceraikan awak dengan talak satu! Puas hati?" sendiri yang meminta untuk diceraikan. Tapi, kenapa hatinya sakit bila Hud dengan mudah melafazkan talak? Dalam enam bulan, hubungan mereka berakhir. Ternyata, cinta Hud Mikael bukan lagi untuk Nurul Nadya. Percaturan Tuhan, tiada siapa yang tahu. Mereka bertemu kembali selepas sepuluh tahun terpisah. Benih-benih cinta yang disangka sudah mati, kembali subur memekar. Hud jadi tak keruan. Nadya pula gel Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Abu Muhammad Arafah Adha
Buku ini memaparkan kisah-kisah beberapa makhluk akhir zaman yang disifatkan sebagai makhluk misteri. Bermula daripada para wali Allah, diikuti dengan Nabi Khidir AS bersama Nabi Musa AS dan Raja Zulkarnain yang dikaitkan dengan perkara pelik atau ajaib. Iaitu ‘Air Kehidupan’. Buku ini juga membongkar sipakah tokoh-tokoh Ashab Al-Rayati Al-Sud, Ikhwan, Rugaqa’, Wali Abdal. Pemuda Bani Tamim dan lain-lain, Mereka akan bergabung dengan Al-Mahdi dan Nabi Isa berperang da Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 34.11 (-10%)

By
The espers of Academy City are classified into six levels, where "Level 0" lacks power while "Level 5" possesses an overwhelming amount. Of the several million espers residing in Academy City, only seven of them have attained Level 5, and ranked highest among them is the one known as Accelerator. Toaru Kagaku no Accelerator focuses on the strongest Level 5 after he protects the cheerful Last Order at the price of much of his power. Recovering at the hospital, Accelerator has Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 39.90 (-0%)

By Xiao Jiangnan
Tauke Restoran Jurasik, Cili Berapi dilaporkan hilang secara misteri di perairan Segi Tiga Bermuda. Pada masa yang sama, Pekan Botani digemparkan dengan penemuan fosil dinosaur yang aneh di kuari pekan. Cikgu Tunggul Berapi merasakan adanya perkaitan antara kedua-dua kejadian tersebut. Tanpa membuang masa, Polong bertekad untuk pergi ke Bermuda bersama Geng Botani yang lain bagi menyiasat kejadian berkenaan. Seperti apa yang dijangka, Geng Botani menemui gerbang rentas mas Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 15.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.31 (-10%)

By Xiao Jiangnan
Kali ini berkisar tentang pertempuran antara Wira Hijau, Pahlawan Serigala, dan Ralf. Pada masa yang sama, Kesateria Templar memiliki kuasa tumbuh semula seperti salamander! Apa perkaitan antara mereka semua? Adakah Kesateria Templar akan menjadi semakin kuat setelah lengan baharunya tumbuh semula? Learn More
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By Xiao Jiangnan
Kali ini berkisar tentang pertempuran antara Wira Hijau, Pahlawan Serigala, dan Ralf. Pada masa yang sama, Kesateria Templar memiliki kuasa tumbuh semula seperti salamander! Apa perkaitan antara mereka semua? Adakah Kesateria Templar akan menjadi semakin kuat setelah lengan baharunya tumbuh semula? Learn More
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By Hilal Asyraf
Pertembungan antara kebenaran dan kebatilan semakin memuncak. Inteligen Kerajaan Malaysia masih tidak berputus asa memburu Nobu sebelum impiannya untuk merentas masa direalisasikan. Tetapi pasukan Afam, Bakri, Faisal dan Mus'ab juga tidak berdiam diri dan bersedia untuk kemungkinan yang terburuk. Nobu dengan kelicikannya berjaya merentas masa, dengan satu misi yang besar - membunuh Muhammad SAW! Satu usaha drastik yang bermatlamatkan mengakhiri pertembungan antara Ryuken da Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By
Following the Heath Oslo incident, the existence of the US-Japanese anti-terror organization CIRS has become a matter of public knowledge. CIRS has been rebuilt from the ground up, and its most covert functions spun off to a new agency: SORD (Social Ops, Research & Development). The goal of SORD is to train a new generation of operatives to defend the country against future threats. To that end, the organization has established a series of schools up and down the country. Mi Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By
美术大学学生本天沼久美为了继承祖母经营的零食店而搬到了京都,但是在本来空无一物的零食店里,却住着波罗蜜、K、舞这三人以及一只狗! 波罗蜜等人竟然是追逐着魔王从剑与魔法的世界转生而来的勇者们!但由于转生的影响而失去力量的她们身无分文地迷失于街头,而且领队的姬骑士阿尔涅莉亚还变成了狗…… 久美无法把没依靠且无常识的她们赶出家门 Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By Macmillan Uk
One of our finest storytellers,' Sarah Perry, author of The Essex Serpent From Frances Hardinge, the Costa Award-winning author of The Lie Tree comes Deeplight. The gods of the Myriad were as real as the coastlines and currents, and as merciless as the winds and whirlpools. Now the gods are dead, but their remains are stirring beneath the waves . . . On the streets of the Island of Lady's Crave live 14-year-old urchins Hark and his best friend Jelt. They are scavengers: di Learn More
USUAL: RM62.90

NOW: RM 62.90 (-0%)

MEMBER: RM 56.61 (-10%)

By Michael Acton Smith
We have spent decades optimising our waking hours, but what about the precious hours after we doze off (or try to)? The Magic of Sleep tells you everything you've ever wanted to know about sleep but were too tired to ask. As the most active time for our brains and the most important element to a calmer, happier life, sleep has become the topic of our times. Drawing on the success of Calm, the #1 app for sleep, meditation and relaxation, Michael Acton Smith writes the ultimat Learn More
USUAL: RM57.95

NOW: RM 57.95 (-0%)

MEMBER: RM 52.16 (-10%)

By Liza Nur
Johana bukan gadis sembarangan. Rambutnya dicukur pendek. Kalau ada yang cuba mencari fasal, dia tidak teragak-agak melayangkan penumbuk. Jeans dan kemeja menjadi teman akrabnya. Misinya hanya satu, memberi masa depan yang lebih baik untuk si kecil Aisya yang memanggilnya 'emak'. Cinta adalah sesuatu yang alien baginya. Pertemuan dengan semula dengan Johana membuatkan Amirul yakin terhadap perasaannya. Hidup Johana pula sering kali bersimpang-siur dengan Rayyan, sepupu Amiru Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By
Schoolboy Aoyama is bright, inquisitive and a bit headstrong. He has a lot of brainwork to get busy with – after all, he'll be an adult in just a few thousand days. For the moment, though, he'll have to live life as a fourth-grader. Not that it's a bad life. Summer has arrived and school's nearly out. He has a crush on an intriguing older woman he's met at his dentist's office, who's coaching him in his chess game. And a colony of penguins has materialized in the middle of Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By
After the former Makai Knight turned Horror Jinga was defeated by Ryuga Dougai as Garo during the events of Garo: Kami no Kiba, he returned to the Makai Realm and challenged Messiah. He lost that battle and his soul drifted through the darkness for a time; he somehow found himself reborn into the light again. Unaware of his dark past life, he's reborn into the Mikage family and became a Makai Knight once again. His new life hasn't been easy as his father, Mizuto Mikage, turne Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 23.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.90 (-0%)

By Dissa Azmin
Natalia atau Tia adalah saudara jauh Anas dan Anis. Tia suka makan. Jika makanan itu tidak menepati citarasa, Tia akan merungut lalu membuangnya. Sikap Tia selalu ditegur ibu dan ayahnya. Tia berjanji tidak akan mengulanginya lagi. Namun, Tia tetap membuat perkara yang sama. Kata Anas dan Anis lagi, ‘tidak bernilai bagi kita. Mungkin sangat berharga bagi orang lain’. Tia dibawa oleh orang tuanya, ke rumah Anas dan Anis kerana perlu berkursus di luar bandar. Tia membant Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Aira Eddy
Demi keadilan seorang bapa pada 3 orang anak lelaki yang berlainan ibu, Tan Sri Armanshah mencipta satu misi pada anak-anaknya. “Papa dah putuskan, Ceo Shah Holdings akan di warisi kepada mana-mana anak papa yang berjaya memberikan Papa cucu dalam masa setahun ni. Anak siapa yang lahir dulu, so dia yang akan jadi Ceo Shah Holdings tu. Itu keputusan muktamad Papa.” – TAN SRI ARMANSHAH Berdesing telinga Arrianshah selaku putera sulung dalam keluarga itu bila mendengar Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Najmi Farisham
Tiba- tiba mata aku tertumpu pada satu susuk badan seorang tua yang agak bongkok. Dia berjalan perlahan dengan bantuan sebatang tongkat. Jubah yang dipakainya kemas dan janggutnya agak panjang namun tersikat rapi. Mataku masih lagi mengekori dia. Aku berasa sedikt kagum apabila melihat dia. Dia berjalan ke arah dua orang pelajar universiti dari arah belakang dan mencuit bahu mereka. Aku ingatkan dia nak mintak pelajar tadi beralih ke tepi sikit bagi memberi sedikit ruang unt Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Suffian Hakim
One is a Malay–Jew who is trying to get his father to come back as a ghost. Cantona is a promising Bangladeshi artist on the run from a construction company. Tights is a Chinese illegal immigrant with a Forrest Gump obsession. And Shanti is a gifted Indian lab technician hiding from her abusive husband. When a forlorn pontianak begins haunting them, the four friends find themselves embroiled in a surreal showdown that may just upend the world, or at least Singapore. Writt Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 69.90 (-0%)

MEMBER: RM 62.91 (-10%)

By Riley Fizan
Kalau tak dapat menjadi Sirius, kau perlu mampu menjadi Polaris.” ************************* “Awak masih hidup, Hakimi. Awak cuma hilang dan sekarang saya cuma perlu cari awak!” – ADRIYANA . Selepas enam tahun berlalu, bersama tekad itu Adriyana merancang untuk memulakan semula misi mencari Hakimi Adam Song, lelaki yang bersinar umpama bintang di matanya. Si bintang POLARIS. Mustahil manusia hilang begitu sahaja di dunia ini. Bersembunyi mahupun tersembunyi, p Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Aifa Batrisya
Kepulangan Veenea lebih awal sengaja dirahsiakan daripada bonda kerana misinya. Kasih yang lama terputus dengan ibu kandungnya mahu disambung kembali. Selangkah dia masuk ke teratak bonda kelak, belum tentu lagi dia dapat peluang yang sama. Anas Hafiy Hamazaki… Sikapnya persis arwah ayahnya dari segi tutur kata, gerak badan dan lenggok bahasa. Cumanya versi lain. Versi orang Jepun! Bertahun Veenea menuntut ilmu di negara matahari terbit itu, tidak ada pula yang berkenan d Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Air Team
PENDUDUK KAMPUNG DIRASUK HANTU MAKHLUK ASING? PASUKAN X-VENTURE BERDEPAN MISI SUKAR! Pasukan X-VENTURE menuju ke Kampung Willa, tempat mereka bertemu seorang dukun yang mendakwa dirinya mempunyai kuasa luar biasa dan mampu menyembuhkan penyakit sekelip mata! Kejadiaan aneh ini berterusan, malah penduduk kampung telah sembuh berkumpul di hutan pada awal pagi seolah-olah minda mereka dikawal. Mampukah Remy, Shah dan Jumbo melawan PARASIT PENCEROBOH? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Dean , Son 
A gamer's guide to the phenomenal new battle royal game, Apex Legends. In this full colour illustrated unofficial handbook, you'll find guides that will help you improve your survival skills, master each of the colourful Legend characters and become a master of the map and all its hidden secrets. With tips on how to play, the different modes, tactical strategies, looting and maximising load outs and much more, this easy-to-follow, step-by-step guide launches readers into Ape Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Orked V.
Perpisahannya dengan Rozlyn memberikan impak yang besar kepada Nizar sehingga menyebabkan dia dipindahkan tempat kerjanya dari HQ ke cawangan Tanjong Karang sebagai pengurus. Dia akur kerana itu silapnya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia move on! Namun, di sana dia bertemu pula dengan Sufi yang sering buat kepalanya pusing. “Sakit ke, Encik Nizar?” “Awak rasa kalau kena pukul dengan batang mop dekat kepala tu sakit ke tak?” “Tapi tak keluar darah, kan?” Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Azieana
Perkahwinan Intan dan Faris bukanlah sesuatu yang manis untuk dikenang. Tapi ia bukanlah satu penyebab untuk tidak meneruskan ikatan itu. Namun, campur tangan orang ketiga dan kepercayaan yang dikhianati telah meleraikan ikatan hati yang baru terbina. “Selangkah you keluar dari rumah ni, I haramkan kaki you pijak ke sini lagi. Ingat tu!” – Faris “Awak boleh ceraikan saya tapi saya mahukan pampasan sebagai balasan.” – Intan Pertemuan selepas 5 tahun be Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Farah Bahazelan
Dia tak secantik Cinderella. Penampilan dan hidupnya penuh dengan insiden memalukan. Hidup dia, suka hati dialah. Okay, stop it! Malik masih menjadi tunangnya pun bagai seribu rahmat. Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By
Ikoma saves Mumei and as they embrace, they mysteriously find themselves bathed in a green light and are revived. They are joined by Sukari's crew and advance along the tunnel. Meanwhile, Ayame and Kurusu, assisted by Mogari and his men drive the Kōtetsujō upwards toward the castle. Ikoma's group are fired on by Kageyuki and they see a child encased in a blue light in the kabane nest. Unmo then tells the group how after Kageyuki became a kabane, his daughter Miyuki was kill Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.90 (-0%)

By KK Ng
SIRI ADIWIRA: WIRA HIJAU 1 Learn More
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By KK Ng
SIRI ADIWIRA: WIRA HIJAU 2 Learn More
USUAL: RM8.90

NOW: RM 8.90 (-0%)

MEMBER: RM 8.01 (-10%)

By Ewe Paik Leong
Promising sun, sea, sand and more, Pattaya in Thailand lures eight million foreign tourists annually. However, behind the glitter lurks broken dreams, ethereal ecstasy and, often, tragedy. And behind every bargirl s smile and every foreigner s beer glass lurks a story: happy, touching, heart-wrenching. The author interviews bargirls, mamasans and customers, who reveal true stories of sex scams, doomed relationships and tragic suicides. The author s investigation takes him to Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 31.92 (-20%)

MEMBER: RM 31.92 (-20%)

By Zoe Folbigg
Heart-warming, wonderful escapism and brimming with charm. I marvelled!' Christie Barlow. 'I absolutely LOVED this! The Note was fabulous and this follow-up was a real treat!' Mandy Baggot. The sequel to the bestselling phenomenon The Note - based on the true story of one girl and her 'Train Man'... A year after the kiss that brought them together in a snowy train-station doorway, Maya and James are embarking on another journey - this time around the world. The trip s Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By Moira Fowley-Doyle
The stunning new novel about silenced female voices, family secrets and dangerous truths from the author of The Accident Season. 'Exquisite . . . This is a book to hold tightly to your chest' Irish Times 'Lyrical . . . Compelling' Guardian 'Astonishingly potent' Booklist 'Uncompromising, raw, devastating' Publishers Weekly 'I am in absolute awe of it' Melinda Salisbury On Deena's seventeenth birthday, the day she finally comes out to her family, her wild and mysterious Learn More
USUAL: RM46.50

NOW: RM 46.50 (-0%)

MEMBER: RM 41.85 (-10%)

By Air Team
GOPHER MEN DALAM BAHAYA! PASUKAN X-VENTURE, BERSEDIA! Setelah menerima misi baru, Pasukan X-VENTURE menuju ke Mexico untuk mencari Gopher Men misteri. Mereka yang menganggap tugasan diberi ringkas dan mudah berdepan ancaman bahaya di dalam pembetung! Adakah Remy, Shah dan Jumbo berjaya menyelamatkan Gopher Men dan mengelak dari PEMBURU MAKHLUK ASING? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
"Welcome to Waikiki Season 2" depicts the friendships, love and dreams of young people. Lee Joon-Ki (Lee Yi-Kyung) is an unpopular actor. He runs the guest house Waikiki, but the guest house is facing bankruptcy. To revive the guest house, Lee Joon-Ki drags his friends Cha Woo-Sik (Kim Sun-Ho) and Kook Ki-Bong (Shin Hyun-Soo), who all graduated from the same high school, to invest in the guest house. Cha Woo-Sik is a picky person and he wants to become a singer. Due to Lee Jo Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 59.90 (-0%)

By Peakpoondum Studio
Sebelum kembali ke dunia asal, Garin dan Run melakukan misi terakhir untuk menyelamatkan Mitas. Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Kino , Leo , Steven
BIGFOOT VS SERIGALA JADIAN SIAPA TEMPAH TEMPAT TERATAS? Kaze yang cedera semasa pertembungan cryptid sebelum ini telah memangkin semangat Ray dalam latihan untuk membuktikan kekuatan diri. Misi biasa pada mulanya kini berubah menjadi sesuatu yang sangat mencabar. Mereka diancam bahaya apabila muncul serigala jadian dan bigfoot. Bolehkah mereka keluar dari pertembungan ini tanpa cedera? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Bonda Nor
Selalu kita tersekat berlama-lama di satu takah kerana takut mahu terus melangkah. Pelbagai perkara membenak di fikiran. Kadang, kekurangan diri sendiri membuahkan rasa tidak yakin. Kadang terpaksa pula berdepan dengan kekurangan orang lain. Namun, Rasulullah berpesan dengan begitu jelas sekali tentang misi setiap Mukmin. Setiap hari mesti menjadi semakin baik dan semakin baik. Apa-apa pun kekurangan diri kita, seharusnya menjadi asbab untuk kita belajar mengatasinya. Apa-ap Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Tom Ellen , Lucy Ivison
A laugh-out-loud, realistic portrayal of a freshman year in college for fans of Emergency Contact, Broad City, and The Bold Type. Getting in is just the beginning. Phoebe can't wait to get to college. On her own, discovering new things, no curfew . . . she'll be free. And she'll be totally different: cooler, prettier, smarter . . . the perfect potential girlfriend. Convenient: the only person from her high school also going to York is her longtime crush, Luke. Luke didn't set Learn More
USUAL: RM46.95

NOW: RM 46.95 (-0%)

MEMBER: RM 42.26 (-10%)

By Afiq & Nazri
USUAL: RM8.00

NOW: RM 8.00 (-0%)

MEMBER: RM 7.20 (-10%)

By Aein Dhiyauddin
NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri. NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. “Adoi... Sakitlah. Ke Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Man Man
"Alamak! Boleh ke aku buat tugasan ni? Diri aku yang sekarang memang takkan buatlah benda-benda macam ni. Buat je? Cakap memanglah senang. Cuba buat sekali!" • • • Gibran memang susah hendak senyum apalagi bertegur sapa dan tiada siapa berani mendekatinya. Lienna pula hobinya 24 jam buat tahi mata saja... TIDUR! Demi satu tugasan, Gibran aka Prince terpaksa 'uruskan' Lienna. Berjayakah lelaki muka ketat ini jalankan misinya? Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By Aisya Ja'mal
Keamanan Kota Metropolitan Atro telah tergugat! Dunia robot dan manusia yang damai dan harmoni kini menjadi huru-hara. Kehadiran HAHA Boys yang ingin mendapatkan supercip Eppy telah memburukkan lagi keadaan. Arghhh! Supercip harus dipertahankan! Tapi, Eppy pula secara tiba-tiba telah Missing In Action! Mampukah Nimnim, Ayaz dan Iman bertahan tanpa Eppy? Adakah supercip Eppy telah jatuh ke tangan penjahat? Segalanya menjadi persoalan! Namun yang pasti, misi penuh futuristik Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 10.90 (-0%)

MEMBER: RM 9.81 (-10%)

By Roza Roslan , Muhd Kamil Ibrahim
Sungguh ... Meniti Masa Berbaki ibarat berhenti sejenak di simpang empat, menanti lampu merah bertukar hijau dan diteruskan perjalanan ke destinasi. Jarang benar kita terpaksa menunggu dua kali di persimpangan yang sama pada detik yang sama kecuali trafik begitu sibuk sekali. Barangkali perjalanan ini merupakan perjalanan terakhir. Ia terhenti apabila tiba satu detik, denyut nadi terhenti dan kita dikapankan untuk berhijrah menuju alam kubur. Kemudian kita dibangkitkan, mengh Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By Pena Kayu
Kibaran kain hitamnya sangat jelas. Sorotan mata hijau zamrudnya tajam. 12 tahun Khadijah menunggu Fahri. Apabila takdir menemukan mereka semula, hanya untuk membawa perkhabaran duka. Fahri telah dimiliki dan Khadijah berdepan cabaran. Cabaran yang bukan daripada tunang Fahri, tetapi kawan baik Fahri, Hafez. "Saya tak marah kalau awak nak suka Fahri, tapi tolong, suka awak tu biar berpada-pada. Fahri dan Ariana nak berkahwin tak lama lagi. You get what I mean?" - HAFEZ Khad Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

1-383 of 383

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top