100th Anniversary Sale
100th Anniversary Sale
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' TERATAK KASIH PUBLICATION 'Found 946 Related Products
By
Colouring&Activity Book Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 11.90 (-20%)

MEMBER: RM 11.90 (-20%)

By Sekar Shanmugam
This book is geared towards making you, the new (and not so new) people manager, the micro-CEO of the team that you are leading today! It presents a refreshing approach for people managers to: • get the big picture view of the company and the business • engage and mobilize employees to deliver business outcomes Learn More
USUAL: RM56.00

NOW: RM 56.00 (-0%)

MEMBER: RM 56.00 (-0%)

Out of stock

By
World Search Puzzle is a great educational activity for Kids. •15 word search puzzles and 3 fun activities. •Designed for kids from kindergarten to first grade. •Reinforces concentration, spelling, and vocabulary skills. •Learn vocabulary in English and Chinese. Learn More
USUAL: RM5.50

NOW: RM 5.50 (-0%)

MEMBER: RM 4.95 (-10%)

By
World Search Puzzle is a great educational activity for Kids. •15 word search puzzles and 3 fun activities. •Designed for kids from kindergarten to first grade. •Reinforces concentration, spelling, and vocabulary skills. •Learn vocabulary in English and Chinese. Learn More
USUAL: RM5.50

NOW: RM 5.50 (-0%)

MEMBER: RM 4.95 (-10%)

By
World Search Puzzle is a great educational activity for Kids. •15 word search puzzles and 3 fun activities. •Designed for kids from kindergarten to first grade. •Reinforces concentration, spelling, and vocabulary skills. •Learn vocabulary in English and Chinese. Learn More
USUAL: RM5.50

NOW: RM 5.50 (-0%)

MEMBER: RM 4.95 (-10%)

By Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.60 (-20%)

By Normah Omar , Muhd Kamil Ibrahim
Mengisahkan pengalaman bagaimana penulis berdepan dengan pelbagai liku kehidupan sebelum mencapai kejayaan dalam bidang akademik dan kerjaya. Malah puncak kejayaan tertinggi dalam bidang akademik dan kerjaya membawa penulis bergelar Profesor Emeritus dan juga Profesor Perakaunan. Setiap liku dihadapi dengan tabah dengan bersandarkan doa dan pertolongan Allah, justeru setiap kesusahan, Allah berikan jalan penyelesaian. Penulis mencatatkannya supaya menjadi inspirasi kepada ge Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 35.00 (-0%)

By Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Learn More
USUAL: RM50.00

NOW: RM 50.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.00 (-20%)

By Ameera Aslam
The journey of reconnecting with our faith can feel like falling in love sometimes. Everything is sweet in the beginning and there is a high that boosts us to be the best version of ourselves. We chase after perfection in our solah, in our Quran recitation, and in our sadaqah – thinking it’s the only way for Allah to accept our deeds. Until the chase exhausts us and we find ourselves in a slump. Suddenly we find ourselves at this intersection between powering through Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Roedah Mansour
Life may feel mundane when we do the same routine every single day. What used to give us joy and purpose have turned into things that numb us. The heart is filled with bleakness. But when we look around us, it seems everyone else is living their version of life that we dreamed of. One that is filled with colours, excitement and meaning — as though their life is filled with blessings. We begin to feel empty thinking all the things we’ve done before amount to nothing. And Learn More
USUAL: RM49.00

NOW: RM 49.00 (-0%)

MEMBER: RM 44.00 (-10%)

By Fakhri Fadzli
Kita sering merasakan apa yang kita miliki sekarang tidak cukup. Jika ditambah, ada sahaja perkara lain yang kita inginkan dan perlukan. Gajet baru, baju baru, gaji tinggi. Jika tidak dapat, kita sedih, kecewa dan murung. Jika dapat, kita gembira, namun kemudian … Kita akan mencari lagi dan lagi – yang lebih baru, yang lebih cantik, yang lebih hebat. Duit, masa dan tenaga yang dilaburkan semakin banyak, tetapi kita masih belum puas hati. Tanpa sedar, kita terperangkap dal Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Farid Al-Din Attar
Para Wali Allah tidak terkenal dengan kegagahan pada fizikal atau tubuh badan seperti ahli-ahli tinju dunia misalnya Mike Tyson atau Muhammad Ali ketika di zaman kegemilangan mereka. Tetapi para Wali Allah terkenal dengan kegagahan atau ketahanan pada hati mereka. Hati Wali-Wali Allah gagah dan tahan menanggung segala pukulan ribut taufan kerana kukuh akar tunjangnya. Segala musibah yang menggoncangkan hati orang awam tidak menjejaskan hati Wali-Wali Allah apabila ditimpa ke Learn More
USUAL: RM28.90

NOW: RM 28.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.12 (-20%)

By Affindi
Dalam jalinan kata-kata yang mengalir lembut, terpalit coretan cinta dan bangga seorang anak terhadap ibunya. la laksana rintik hujan yang mendinginkan jiwa yang gusar akan bayang-bayang kekhuatiran terhadap kehilangan. Perasaan cinta dan kecewa bersilih ganti. Setiap halaman adalah panggilan jiwa untuk memahami kerumitan perasaan manusia, daripada seindah kasih sayang sehingga segelap ketakutan. Kelak Kuingin Memeluk Hari Ini ialah suara kehidupan yang berkobar di balik Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.00 (-0%)

By Azenan
Lelaki sering kali kelihatan kukuh, tenang dan tidak mudah tersentuh. Padahal, hakikatnya mereka juga manusia - punya hati dan juga perasaan. Azenan meluahkan rasa gundah, nostalgia, gusar, rindu dan bahagia dari kaca matanya dalam mengharungi hari demi hari. Hidup yang berat ini tidak cuma dijalani, tetapi dimaknai. Kerana Laki-laki Juga Punya Hati adalah himpunan perasaan seputar cinta akan manusia, cela yang muncul daripadanya dan kasih akan alam sekeliling kita. Suara y Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.00 (-0%)

By Aisyahros
Seiring dengan maksud namanya, dia juga manusia biasa yang mengimpikan kebahagiaan. Fa-ro-ha. Gembira. Hidupnya sebagai seorang anak dan adik dibelenggu pelbagai emosi. Dialah yang sering mengalah dan acap kali perlu berkorban demi kesenangan orang lain gara-gara dirinya yang punya sifat kasihan yang tinggi dan sukar untuk mengatakan 'tidak'. Suaranya yang jarang didengari buatkan Fariha inginkan kehidupan di mana dia boleh membuat keputusannya sendiri. Aku dah jadi bai Learn More
USUAL: RM39.00

NOW: RM 35.10 (-10%)

MEMBER: RM 31.20 (-20%)

Out of stock

By Syaznixon
"Ada beberapa hal dalam hidup yang kita perlu ungkapkan aksaranya tetapi takdir tak pernah menyebelahi kita berdua." Kata orang, cinta itu saling melengkapi. Itukah yang dimaksudkan bila Arjuna Nara, jejaka bisu dipertemukan dengan Embun, gadis buta? “Kalau awak ada dekat saya, awak kena ketuk dua kali macam ni. Okey?” – Embun Kemunculan Embun di teratak keluarga Arjuna Nara membuatkan jejaka itu tertanya-tanya, siapa Embun sebenarnya. Rasa ingin tahunya terhadap gad Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 23.40 (-10%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Rose Harissa
Mikanadira, tidak pernah bermimpi akan memiliki seorang lelaki bergelar komando dalam hidupnya. Apatah lagi lelaki itu datang dari salah satu elemen di bawah naungan 21 GGK, Skuadron Uniform — 11 RGK. Kematian papanya akibat terbunuh dalam satu insiden pergaduhan membuat Mika membenci anggota-anggota pasukan beruniform. Tapi takdir menemukannya dengan Umar Alhaidhar dalam tiga pertemuan yang dia sendiri tidak sedari lelaki itu adalah orang yang sama. Orang kata cinta itu b Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 29.00 (-0%)

By Nssasa
Yes, precious. I’m here… Jika mata tidak bertemu, maka biarkanlah doa yang menyatu. Jika cinta tidak terbaca, maka biarlah hati yang merasa. Dia diam seperti tiada perasaan malah hakikat sebenar dia menunggu seseorang yang mengubah kenyataan. Bagaimana hidupnya menunggu selama sembilan tahun? Hanya dengan kata-kata yang bermain dalam ingatan. “You need to be a strong person, a hero who can protect everyone. Then, you can achieve anything. But remember, you can’t do Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.00 (-0%)

By
Colouring&Activity Book Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.90 (-0%)

By
Colouring&Activity Book Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.90 (-0%)

By
Colouring&Activity Book Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.90 (-0%)

By
Colouring&Activity Book Learn More
USUAL: RM14.90

NOW: RM 14.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.90 (-0%)

By Amir Muchtar , Seno Aditomo
Penampakan itu berbeza pada setiap orang. Bergantung kepada apa yang mereka dengar.' Seorang pengarah muda sebuah syarikat rasa terganggu dengan penampakan yang dialaminya. Dia cuba mencari jalan untuk hentikan gangguan dengan bantuan kekasihnya... Siapa sebenarnya lembaga perempuan yang asyik menghantui dirinya...?! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Aidil Ghazali
Mungkinkah kesakitan yang dilalui, membuahkan kebahagiaan suatu hari nanti “Eh, perempuan senget! Jangan kacau hidup aku boleh tak?” “Perempuan senget kau panggil aku?!!!” Ehsan memang pantang sekali apabila bertemu Dahlia; musuh sejatinya. Asal jumpa saja mesti bergaduh. Macam anjing dan kucing! Ehsan, seorang atlet Muay Thai bersungguh-sungguh berlatih agar dapat membanggakan ibunya. Namun, tragedi berlaku sehingga membuatkan hati Ehsan luluh — sinar hidupnya h Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.60 (-20%)

By Melni
“Kalau kau asyik fikir nak bahagiakan orang lain, siapa akan bahagiakan kau?” Sejak kecil, Adlina merasakan bahawa dia hanyalah pilihan kedua semua orang — termasuklah ibunya sendiri. Adlina sanggup berkorban apa saja agar suatu hari, ibu bangga dengan kewujudannya. Dunia Adlina runtuh apabila impian yang sudah lama disimpan, dibangkang ibunya. Lebih hancur tatkala dia cuba dijodohkan dengan seseorang yang dia benci. Adlina terus memendam rasa dan menjauhkan diri. Learn More
USUAL: RM32.00

NOW: RM 32.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.60 (-20%)

By Aimiey Rai
Hadirmu menyentuh kembali rasa yang pernah sirna. Sembuh daripada luka itu perlukan waktu. Namun, kesembuhan bukan bermakna luka tidak meninggalkan parut walaupun menemukan penawar yang tepat. Kepercayaan Nina terhadap cinta sejati hilang selepas satu tragedi hitam yang mengorbankan kekasihnya, Zayn. Sukar baginya menerima huluran cinta kerana hatinya sebati untuk Zayn. Tatkala, di lapangan terbang Birmingham, UK merubah segalanya. Pertemuan pandang pertama dengan seorang Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Anirulnasuha
Leonard Walter yang mengalami depresi teruk setelah kematian isteri dan bayi kembarnya telah membuat keputusan untuk berhijrah ke Springville City dan memulakan kariernya sebagai seorang penulis novel seram. “Untuk tinggal di apartmen ini, ada syaratnya yang perlu kamu ikut. Syaratnya, kamu tak dibenarkan keluar dari bangunan ini tepat pada jam 12.00 tengah malam.” - Aunty Rose Hidup Leonard mula berubah 180 darjah setelah terjumpa sebuah diari lama di apartmen Black Sw Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Reen Syazreena
Perkahwinan di antara Iskandar dengan sahabat baiknya telah membuatkan Elisa sangat kecewa. Namun dia tetap nekad untuk mendapatkan Iskandar meskipun dia terpaksa menggunakan cara kotor. Kemunculan Irman Nadeem setelah lama menghilang, telah menghuru-harakan hidup Elisa. Setiap rancangannya pasti akan gagal kerana ulah lelaki itu. “I tak perlukan kelayakan daripada you untuk berkahwin dengan Abang Is.” - Elisa “You tu cuma perempuan yang tak ada maruah.” - Irman Learn More
USUAL: RM34.00

NOW: RM 30.60 (-10%)

MEMBER: RM 27.20 (-20%)

By Norhafsah Hamid
When one brings you pain and another brings you sorrow; what would you do? Will you choose to remember or will you take that leap to forget? **** Sofea, a headstrong independent librarian, the 'Nanny McPhee' of the library world. Shafique, a serious antiquarian of books with a painful past. Their love for books led them to unintentionally stumble upon each other, over and over again. Nothing is coincidental; everything is decreed. This is not just a love stor Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 28.00 (-20%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Thomas Chia
Whether you’re a beginner or someone exploring new ways to generate passive income, this book is a must-read for you. It will guide you in building your own million-dollar income-generating machine while maintaining your regular 9-5 job. Inside, you’ll discover:  How to choose an investment model that suits your risk profile  Why dividend-growth is the preferred model for Malaysia Stock Market  The four simple steps to identify stocks that offer both ca Learn More
USUAL: RM55.00

NOW: RM 55.00 (-0%)

MEMBER: RM 55.00 (-0%)

Out of stock

By Yusuf Bin Abdullah
Hari Kiamat sudah dekat, manusia semakin ramai dan bumi sudah semakin sempit. Ekonomi semakin meningkat dan pembangunan semakin pesat. Manusia berlumba-lumba mebuat bangunan mewah dan tinggi, hutan ditebang dan alam sudah tidak seimbang lagi. Di samping itu rasa kasih sayang sesama manusia semakin hilang. Sifat cemburu dan dengki semakin banyak bersarang di hati manusia, begitu juga sifat munafik dan ketidakjujuran. Itu semua merupakan tanda kiamat. Benarkah keadaan dunia sek Learn More
USUAL: RM38.00

NOW: RM 38.00 (-0%)

MEMBER: RM 38.00 (-0%)

By
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.90 (-0%)

By
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.90 (-0%)

By
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.90 (-0%)

By
Setiap cerita dalam buku ini menampilkan unsur-unsur pengajaran dan pembelajaran yang berkesan kepada para pembaca. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.90 (-0%)

By
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Learn More
USUAL: RM10.95

NOW: RM 10.95 (-0%)

MEMBER: RM 9.86 (-10%)

By
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Learn More
USUAL: RM10.95

NOW: RM 10.95 (-0%)

MEMBER: RM 9.86 (-10%)

By
Siri Modul Lengkap PBD Tahun 4, 5, dan 6 diterbitkan khusus untuk Pentaksiran Bilik Darjah (PBD). Siri ini juga dirancang untuk memenuhi keperluan Pentaksiran Formatif dan Pentaksiran Sumatif seperti yang digariskan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Kandungan siri ini ditulis berdasarkan Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran (DSKP) serta buku teks. Semua latihan disusun secara sistematik dan disertakan pelbagai ciri ekstra bagi membantu murid menguasai pelaja Learn More
USUAL: RM10.95

NOW: RM 10.95 (-0%)

MEMBER: RM 9.86 (-10%)

By Freeman Publications
If you think you’ve "missed the boat" on cryptocurrency investing, don't worry—there's still time. The crypto market is still growing faster than the internet was in 1997... And with altcoins emerging as the stars of the next decade... this book is your essential guide to navigating the dynamic world of alternative cryptocurrencies. We’re now in a pivotal phase of cryptocurrency adoption, and altcoins are at the forefront of this financial revolution. While Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 45.00 (-0%)

By Medina Haura
Your eyes tell me the truth when all the things become a lie. Takdir adalah sebuah kenyataan yang menjadi rahsia semesta. Takdir jua mempertemukan dua insan bukan secara sengaja dan mengikat kenyatan yang belum pasti. Adakah mereka berada di tempat yang salah pada waktu yang salah? Entah… Kun fa yakun. “Sesuka hati nak baling batu dekat aku lepas tu blah macam orang tak bersalah! Memang jenis playboy Malaya ke? He's nothing!” — Irdina Safiya Zariff Arrazin nama di Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 25.20 (-10%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Dr. Amir Syahir , Fakhrur Radzi
Sejak kecil, hidup kita sudah ada susunan yang tersendiri – bermula dengan sekolah dan berakhir dengan universiti. Apabila keliru, akan ada ibu bapa dan guru membimbing. Namun, setelah masuk ke alam dewasa, kita terpaksa memutuskan banyak hal sendiri, termasuk arah tuju kerjaya dan hidup. Kalau tersilap pilih, rasa macam ketinggalan bertahun-tahun. Adakah cara untuk tidak gagal sejak awal? Perjalanan mengejar kerjaya impian bukanlah seperti berjalan di atas garis lurus. Cit Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 31.50 (-10%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Ameirul Azraie & Nik Akmal
Mungkin kita pernah rasa yang hidup semua orang lain sepertinya lebih bahagia daripada kita. Dibandingkan dengan kawan-kawan seusia, ramai antara mereka sudah berjaya pada usia muda. Tak macam kita yang masih belum jumpa rentak untuk hidup pun lagi. Kita mula rasa yang kita tiada pilihan selain daripada struggle dan hustle untuk menjadi yang terbaik dalam segenap aspek kehidupan. Namun, senarai apa yang nak dikejar itu sepertinya tidak pernah berkurang, bahkan semakin bertamb Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 31.50 (-10%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru Learn More
USUAL: RM31.90

NOW: RM 31.90 (-0%)

MEMBER: RM 31.90 (-0%)

By Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan Learn More
USUAL: RM31.00

NOW: RM 31.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.00 (-0%)

By Zharulnizam Z.A
Kepulangan Hambali ke Batu Pahat bersama sebuah harapan. Ada hajat yang ingin ditunaikan. Namun, takdir ALLAH telah tertulis. Hadirnya bukan untuk menyulam kasih, tapi untuk melihat Seri Bakawali terus hidup. Permainan mistik ini harus ditamatkan walau apa pun yang terjadi. Kiai Shamsudin mesti dibantu! Biarlah lara perkasihan ini terus berlalu dibawa bayu. “Seri Bakawali, maafkan aku! Aku terpaksa memadam namamu dari kamus hidupku." - Hambali - Sepeninggalan Hambali, Lo Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 27.00 (-10%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Ida Ra
Terpisah kerana takdir. Bertemu kerana cinta terakhir. Diubati oleh luka, dipeluk oleh derita, buat hidupnya terumbang-ambing. Melupakan si dia yang pernah menghuni di hati, bagaikan mengharapkan lelaki itu kembali. Mustahil, kerana mereka tidak mungkin ditakdirkan untuk menyatu. Lantas dia membawa diri ke sebuah pulau sambil membayangkan betapa indah seandainya Johan ada di sisi. Tanpa sengaja, seseorang datang membuatkan dia keliru. Tanpa diduga munculnya kisah masa lalu Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 22.50 (-10%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a Learn More
USUAL: RM31.00

NOW: RM 27.90 (-10%)

MEMBER: RM 24.80 (-20%)

By Herb Cohen
Regardless of who you are or what you want, you can negotiate anything promises Herb Cohen, the world’s best negotiator. From mergers to marriages, from loans to lovemaking, the #1 bestseller You Can Negotiate Anything proves that “money, justice, prestige, love—it’s all negotiable.” Hailed by such publications as Time, People, and Newsweek, Cohen has advised presidents on everything from domestic policy to hostage crises to combating internal terrorism. His advic Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 49.90 (-0%)

By
KAGUYA-SAMA WA KOKURASETAI THE MOVIE -FIRST KISS WA OWARANAI-輝夜姬想讓人告白-永不結束的初吻-劇場版 (DVD) JAP / ENG (E / C / M) Shuchiin Academy’s student council room – the place where Vice President Kaguya Shinomiya and Student Council President Miyuki Shirogane met. After a long battle in love, these two geniuses communicated their feelings and, at the Hoshin Festival, had their very first kiss. However, there was no clear confession. The relation Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 21.51 (-10%)

MEMBER: RM 19.12 (-20%)

By Alex Aster
The seductive and action-packed follow-up to Alex Aster’s instant #1 New York Times, #1 Wall Street Journal, and internationally bestselling novel, Lightlark Isla Crown has secured the love of two powerful rulers and broken the curses that plagued the six realms for centuries, but few know the true origins of her powers. Now, in the wake of a crushing betrayal, Isla finds herself hungry for distraction, preferring to frequent Lightlark’s seductive haunts instead of embra Learn More
USUAL: RM99.95

NOW: RM 99.95 (-0%)

MEMBER: RM 99.95 (-0%)

Out of stock

By Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Atok Shah , Zyll Fathe
Ammar atau lebih dikenali sebagai AIMER ingin menjadi seorang atlet e-sukan profesional dan bercita-cita untuk bertanding di peringkat antarabangsa. Kini, dia adalah antara 100 pemain terbaik di Asia Tenggara dalam permainan 'Mobile Satria'. Demi mencapai impiannya, Ammar telah menumpukan sepenuh perhatian dan masa untuk bermain game. Dia hilang minat dalam pelajaran sehingga prestasi akademiknya merosot teruk. Keadaan itu mengakibatkan ibu bapa Ammar terpaksa mengambil langk Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Norhafsah Hamid
The heart is an amazing thing. It is the one part of our body that we can’t see or physically touch but its presence has ways of making us feel wondrous things. The heart can be bruised but it can also be mended. It is the heart and not the mind that longs for love but at the same time, fears for pain and loss. Perhaps, some might feel that it is better to ‘harden’ our hearts to avoid any weaknesses and possibility of hurt. But know this; when our hearts are at it Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 28.00 (-20%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Imran Zaki
Our hearts feel heavy and in despair when we struggle with hardships. We feel sad, uncertain, lonely, and all the emotions that can weigh us down. Just like trials and hardships are part of our lives, so do emotions are part of our being. When we are being tested, we commonly hear the advice telling us to be patient and to trust on the better days that are yet to come. But it is easier said than done, especially when things feel too much for us to handle. Is it wrong for us t Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 28.00 (-20%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Asha Lim
Terlalu banyak soalan dan luahan yang tidak pernah terungkap dengan lisan. “Mak dengan Aunty Yana ingat nak satukan Fia dengan anak kedua dia.” Kacak, baik, sopan santun dan mempunyai kerja yang bagus. Itulah kata-kata ibunya, tapi bagi Aafia, lelaki yang mempunyai pakej lengkap sebegini kebiasaannya sudah berpunya. Bagi Aafia juga, mustahil untuk lelaki berpakej lengkap begitu adalah bujang dan jenis menurut aturan keluarga. Pasti lelaki itu mempunyai kekasih d Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 25.20 (-10%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Nurnaein
Antara kita, takkan terwujud cinta. Ucapkan. Jika benar ia terasa. Ucapkan. Jika benar ia ada. Ucapkan. Jika benar ia cinta. Gadis beku seperti Haufa akan jatuh cinta? Tidak akan sesekali terjadi! Baginya, sisa hidup yang dia miliki hanya untuk melunaskan hutang dan dendam semata-mata. Namun angkara tersilap percaturan, Haufa harus terikat dengan perjanjian bodoh. Panggil dia sejahat-jahat wanita, kerana gelaran itu memang selayaknya buat seseorang bernama Haufa. Perasaan H Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 25.20 (-10%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Hudanajwa
Thariq Ridzuwan, seorang tentera di bawah unit khas berpangkat leftenan. Sentiasa tenang dan positif dalam menghadapi semua masalah. Siapa sangka, di sebalik wajah tenang seorang Thariq Ridzuwan, terselit seribu penyesalan dan rasa bersalah kepada seseorang. Husniya Radwa, gadis dingin dan kasar. Dia juga suka memberontak dan keras kepala. Sebagai salah seorang penghidap anxiety dan depression, hidupnya tidak mudah. Di saat orang lain mendapat sokongan keluarga, dia hanya mam Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 35.00 (-0%)

By Farah Bahazelan
Andai kau menuruti langkahku, kau tak akan ketemu jalan pulang. Kau dan aku perlu bersatu! Biar jasad berbeza namun jiwa harus berkorban sepanjang nyawa! Walinong la yang sari, Puteri bestari, datang membawa talam, datanglah mari… Irama gamelan dan lembut gemalai tarinya memukau mata manusia namun tiada yang menyedari ia adalah satu seruan pemujaan untuk Sang Iblis. Bagi Seri Delima, jeritan dan darah mangsa adalah hiburan untuk dia dan Azizah dalam menundukkan manu Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 22.50 (-10%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Nuaibira , Nafisah Hisam
Delia--seorang veterinar yang sangat profesional dan penyayang ketika memberikan rawatan kepada haiwan-haiwan memerlukan. Dia bekerja di Klinik Veterinar Adelia, yang Namun, semakin hari Delia berasa semakin tertekan apabila terpaksa berhadapan pelbagai kerenah pemilik-pemilik haiwan itu. dimiliki Delia bersama kembar lelakinya, Addy. Kenapa arnab saya tiba-tiba mati? Doktor tolonglah selamatkan arnab kesayangan saya tu! Saya sebenarnya tak mahu dah bela hamster tu. Doktor Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

1-946 of 946

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top