0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' TERATAK KASIH PUBLICATION 'Found 841 Related Products
By Aalin Amily
Meskipun pautan cinta di hujung dahan, Tidak merapuh, setiaku bertahan. Putus hubungan dengan Ikhmal, Seri terus bertunang dengan bosnya sendiri, Seth Aliman. Gila! Tak pernah terfikir dek akal semua itu akan terjadi dalam sekelip mata. Namun, layanan mesra Seth terhadapnya berubah setelah mereka berkahwin. “Aku akan pastikan kau menyesali setiap saat kau lalui Bersama aku. Sekali aku dah benci, sampai mati pun aku akan bencikan kau!” - Seth Aliman Seth mengotakan se Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Alia Umaira
Siapa kata jadi anak cikgu senang? Tetap kena denda jika buat salah. Tetap kena marah jika datang lambat. Tidak kira di sekolah kebangsaan ataupun sekolah agama. Satu lagi, jangan bagi alasan tidak mahu ke sekolah agama kerana penat. Anak cikgulah yang paling awal kene denda sekiranya tidak hadir. Kasihan Alya... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
4 Khalifah yang Dikasihi Rasulullah menceritakan kisah pemerintahan empat orang sahabat Nabi Muhammad s.a.w iaitu, Abu Bakar, Umar, Uthman dan Ali selepas kewafatan Baginda. Umat Islam berduka dengan pemergain Nabi Muhammad s.a.w. Namun hidup mesti diteruskan dan agama Allah s.w.t mesti dipertahankan. Oleh itu, khalifah dilantik sebagai pemimpin negara yang baharu. Khalifah bertanggungjawab mentadbir negara yang baharu. Khalifah bertanggungjawab mentadbir negara dan juga pend Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Ann Hann
“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. “Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” “Kau gila!” Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedu Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Mum Linz
“Tya kena fikir habis-habis. Ini soal hidup Tya yang Tya pertaruhkan.” - TARIQ “Tya tak kisah. Kalau ada yang sudi...” - TYA “Saya sudi.” – AZHAD Siapa sangka di hari pernikahannya, pengantin lelaki tidak munculkan diri. Lantas Tya Warda membuat keputusan gila demi maruah keluarga. Namun hubungan suci itu hanya di atas kertas, bukan seperti selayaknya pasangan suami isteri yang lain. Sehinggalah Azhad ditimpa musibah, tiba-tiba dia berubah sikap kerana memorin Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

Out of stock

By Suri Ryana
Menjadi seorang Fatihah Nabila bukan mudah. Dicurangi Ayden Aqashah benar-benar memberi tamparan hebat dalam meniti usia dewasanya. Namun, siapa sangka di kala dia mahu menjauhi lelaki itu, takdir seakan menolaknya rapat pada Aidid Aqashah, kembar seiras Ayden pula. Bekerja sebagai caretaker mama Aidid dan Ayden, Datin Mahani benar-benar membuatkan hidupnya seperti menaiki roller coaster. Tunggang-langgang! Ayden sering merayu untuk kembali manakala Aidid sentiasa dingin Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

Out of stock

By Zint
Kawan Vax merangkap band member lama dulu tiba-tiba muncul. Apa lagi, Vax ajaklah si Hex ni jam. Lepas rindu kononnya! Let’s hit it! Hex dan kekasih hati dia tak boleh dipisahkah. Sebab tu jugalah dia keluar dari band. Dan gadis ni ada identiti rahsia yang bakal beri kejutan?!! Oh, my darling~ Krez teruskan misi korek kisah silam Vax dari Hex. Ditambah dengan kemunculan seorang individu, adakah sejarah hidup Vax akan dibongkar sepenuhnya? Yeahhhhh!!! Rembat jilid ke-8 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Yumna Fariha
Bukan tak percaya pada cinta pandangan pertama, tapi bolehkah dia merasai perasaan itu? Satu kemalangan kecil yang berlaku di antara Nia Aisha dengan Mikael Zafran telah membuatkan Nia angau terhadap lelaki itu. “Tengok muka pun dah tahu. Jalan tak guna mata. Main langgar aje!” - Mikael “Rasa macam jodoh turun dari langit pula. Mungkin awak adalah cinta pandang pertama saya.” - Nia Tak sangka pertemuan mereka bukan setakat di situ saja. Kerjasama yang terjalin antara Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Fara Hana
Hidup seorang Tiara Suzanne tidak seindah nama mahupun wajahnya. Dia dibesarkan di rumah anak yatim tanpa mengetahui asal usulnya. Perkenalan tanpa sengaja dengan seorang jutawan muda membawa mereka ke jenjang pelamin, tetapi panas yang diharap sehingga ke petang rupanya tidak berpanjangan. Satu fitnah telah membuatkan Tiara dibuang suami tanpa diberi kesempatan untuk membela diri. “Bagi abang Tiara memang bersalah, kan? Abang tak pernah cuba untuk cari tahu perkara yang se Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada semua golongan yang ingin mempelajari Bahasa Mandarin. Penggunaan perkataan, frasa dan ayat yang mudah dapat membantu pembaca mempraktikkan Bahasa Mandarin dalam perbualan harian. Setiap perkataan di dalam buku ini juga diletakkan tanda bagi membezakan di antara nada bunyi dan nada sebutan sesuatu perkataan Mandarin yang memberikan maksud yang berbeza. Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
Terdapat 5 buah buku yang menarik di dalam siri ini dengan pelbagai aktiviti yang menarik seperti membaca, menulis dan mewarna. Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By
BUKU AKTIVITI KANAK-KANAK Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

Out of stock

By John C. Maxwell
The Best-Selling Leadership Book of All Time Just Got Better! HarperCollins and John C. Maxwell are celebrating the milestone anniversary of Maxwell's New York Times bestselling book The 21 Irrefutable Laws of Leadership with the publication of a new revised and updated 25th Anniversary Edition. Maxwell has gone through every word of this book and updated it for the next generation of leaders. He has added new insights to these timeless laws and included lessons learned sin Learn More
USUAL: RM93.95

NOW: RM 93.95 (-0%)

MEMBER: RM 84.56 (-10%)

Out of stock

By Freeman Publications
If you feel like you’ve “missed the boat” on Crypto. Think again…Because while the crypto market increased 10x in the past year alone, this book will show you it’s not too late to invest in the #1 asset of the 2020s What was once a fringe currency only used by a dark corner of the web… is now the fastest growing financial asset on Earth. And this is just the beginning… You see, we are still in just the 3nd inning of Crypto as a financial entity. So while no Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Teme Abdullah
Saka raja yang diwarisi telah memberi kesaktian luar biasa kepada Sang Putera. Jijik dengan amalan syirik jurai keturunannya itu untuk kekal berkuasa, Putera Aradhana Sastra, pewaris tunggal Kesultanan Aradhanapura melarikan diri untuk menjadi rakyat biasa. Dengan harapan, hidupnya akan lebih tenteram. Namun, kemunculan suatu makhluk dari gua yang tahu asal usul Sang Putera menggugat rencananya. “Aku sudah tidak tahan hidup melarikan diri seperti ini! Sedalam mana aku Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Shadia Hisham
Adrynna tidak menyangka dia menjadi intaian dan idaman majikan sendiri. Khalif, pemuda yang cukup pakej idaman wanita. Sumpah setia menjadi kata keramat ungkapan cinta. “Rynn, awak dengar sini. Adam Fakhri tidak akan pernah menyerah kalah. May the best man win.” - Adam Fakhri Aura Adam mencuri pesona. Kasih Adrynna terhadap Khalif tidak seteguh mana. Ironinya jauh di mata, jauh juga di hati. Demi cinta tak bertepi, Khalif memaafkan khilaf Adrynna. Kasih mereka kembali ber Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Lollysnow
Saat takdir menghapus dendam, tika benci dikalahkan rindu. Benci dan sayang terkadang hanya dipisahkan dengan sehelai kertas nipis. Sejauh mana rasa benci itu, kita tidak tahu apa yang akan merubahnya pada masa akan datang. Itulah yang dilalui Harraz dan Amanda. Amanda pernah sukakan Harraz dan menaruh perasaan kepada lelaki itu sejak mereka di bangku sekolah lagi. Tapi, satu peristiwa membuatkan Amanda tidak berani lagi menaruh hati. “Apa salah aku pada kau? Kau ni tak Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By
Learn first animal words and noises, with chunky pages shaped like super-cute animals. Learn More
USUAL: RM33.90

NOW: RM 33.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.90 (-0%)

Out of stock

By Sophilea
Cinta itu satu ANUGERAH.. Nabila Aulia dan Tengku Aisy Mateen, bertemu dan saling jatuh cinta, Indahnya sebuah cinta bersulam bahagia. Namun… kebahagiaan iti tercalar tatkala sahabat sendiri, Dahlia yang menjadi api dan duri kerana fitnah Dahlia dan Rayyan, cinta Aisy dan Bella PUTUS. Kebenaran muncul tatkala beberapa jam selepas pernikahan mereka, pernikahan yang bagi Bella adalah hukuman neraka dunia. Masih terngiang bicara Aisy ketika Bella merayu untuk hadir ke mail Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

Out of stock

By Haitun Kamarazaman
Dia menantu yang tidak diiktiraf, hanya kerana dirinya seorang gadis kampung tang tiada gelaran. Sejak anak dan suaminya dibawa pergi, hidup Jeha berubah 360 darjah. “Aku tak gila. Sumpah aku tak gila! Yang gila, orang yang pisahkan aku dengan anak aku.” – JEHA Ditakdirkan selepas 20 tahun, anak itu kembali ke Lipis mencarinya, namun kisah duka belum berakhir. Penghinaan demi penghinaan terpaksa dihadapai angkara kisah silam ibunya. “Mustahil kota bersatu Izz, cinta Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 29.90 (-0%)

MEMBER: RM 26.91 (-10%)

Out of stock

By INCHE LEBAH
Fakhrul lahir dari keluarga yang mengongkong, cita-citanya sudah diatur sejak di dalam dakapan umi lagi. Namun selepas dia membaca novel bestseller yang dihadiahkan oleh Haris, jiwanya seolah olah terbang melepasi langit dunia, fikirannya semakin gila dengan impian untuk menghasilkan buku pertama. Ternyata, angan angan itu bukan sebuah hadiah yang mudah didakap gembira. Bahkan orang yang dipercaya selama ini adalah duri dalam daging. Dirobeknya tidak berperikemanusiaan. Ham Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

Out of stock

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

Out of stock

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

Out of stock

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

Out of stock

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By
CHILDREN'S ACTIVITY BOOK Learn More
USUAL: RM2.00

NOW: RM 2.00 (-0%)

MEMBER: RM 1.80 (-10%)

By Shiroe Sherry
Menjadi anak angkat Encik Farouk dan Puan Fariza adalah satu rahmat bagi Inara. Namun kewujudannya di dalam keluarga itu seperti tidak disenangi Noah, anak tunggal Encik Farouk dan Puan Fariza. Pulangnya Noah dari luar negara, tiba-tiba dia seolah menerima Inara sebagai ahli keluarga. Sehinggalah satu fitnah telah membangkitkan kemarahan Noah. “Ara pun bukan adik abang! Pergi!” - Noah Hati Inara hancur! Kali ini Inara yakin Noah hanya berpura-pura melayan dia dengan bai Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Rino Mizuho
Rumah agam terletak nun jauh dalam hutan belantara didiami ahli sihir cantik Aikawa Shokora dan seekor kucing hitam. Gadis itu pencipta coklat 'makanlah dan impian kau akan jadi kenyataan'.Di samping tunaikan hajat, Shokora juga ambil sesuatu paling berharga sebagai bayaran. Tak kisahlah korang nak jadi cantik, nak luahkan perasaan, nak jumpa semula kekasih atau kawan baik... semuanya dia mampu realisasikan.Hari ni pun ada pelanggan datang cari coklat yang ada kuasa misteri. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

1-841 of 841

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top