0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Zyra Safiya 'Found 24 Related Products
By
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Shera Zulghafar
“Saya minta maaf, encik! Saya tak sengaja langgar encik!” – MARISA SAFIYYAH Pertemuan tidak sengaja di antara Marisa Safiyah dan Noah Lee Jin Hua menimbulkan bibit-bibit cinta antara mereka. Namun, Noah kecewa apabila mendapat tahu keluarga Safiyyah menjodohkan gadis itu dengan seorang imam muda, Ibrahim. Walaupun hati Safiyyah sudah terpaut pada pemuda bermata sepet itu, dia tetap taat dengan permintaan ayahnya yang ingin bermenantukan Ibrahim. “I tak la Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Myra Ameer
“Tak, abang tak akan ceraikan Fiya walaupun abang kahwin dengan Maya. Abang nak Fiya tahu bagaimana rasanya hidup digantung tak bertali!” – Farhan Kata-kata itu ibarat halilintar yang meremukkan hati seorang isteri. Kejamnya Farhan! Sudahlah cintanya dikhianati, kini maruah diri diinjak pula sesuka hati. Safiya, dalam lembut ada tegasnya. Dalam tenang ada jiwa yang membara. Hati menangis tetapi untuk menunjukkan kepada Farhan betapa lemahnya dia, tidak sekali-kali! Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aizuddin Hamid
“Pernah tak kamu terfikir, macam mana kalau Allah terus balas ‘cash’ atas maksiat dan dosa yang kamu buat? Contohnya, kamu suka tengok aurat perempuan, tiba-tiba Allah tarik nikmat mata kamu sampai jadi buta. Tapi, Allah tak buat macam tu sebab Allah nak bagi kamu peluang untuk bertaubat.” - Malik - . “Melalui internet dan media sosial, fitnah sekarang ini di hujung jari. Agama Islam bebas diperlekeh dan dimalukan begitu saja. Ajaran sesat dan golongan LGBT pula b Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Aziah Zainal , Zyra Safiya & Sufi Abqari
Hassan seorang anggota polis yang amat berdedikasi. Pada suatu hari dia terjebak dalam satu kes yang luar biasa. Kes tiga perompak yang melarikan wang tebusan dengan kereta api menjadi rumit apabila ketiga-tiganya hilang tanpa dikesan di Stesen Keretapi Lama secara tiba-tiba. Apakah yang terjadi kepada mereka? Adakah ada yang terkorban akibat kemarahan roh tidak tenteram yang mengganggu tiga perompak itu? Jangan turun sebelum kau sampai ke destinasi! / GHAIB / AZIAH ZAINAL Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Qairis Safiyah
USUAL: RM7.90

NOW: RM 7.90 (-0%)

MEMBER: RM 7.11 (-10%)

By Lynn Safiya
Walaupun yatim pada usia 5 tahun, Deja tidak pernah lekang daripada kasih sayang dan perhatian. Dia ditatang bagai minyak yang penuh bukan saja oleh papa dan mamanya, tetapi juga ketiga-tiga abang angkatnya. Tiada yang kurang dalam kehidupan Deja, walaupun ada saja mata yang dengki akan tuah yang dikurniakan kepadanya. Deja membesar di depan mata Aidan, Irfan dan juga Nazran, abang-abang yang terlalu menyayangi dan memanjakannya. Seiring dengan peredaran waktu, Aidan mula me Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Syamnuriezmil
Adeena Aurell (Addie) berusia sepuluh tahun, merupakan anak tunggal pasangan Razean Safiya dan 'Aun Adwa'. Dia tidak pernah membayangkan yang suatu hari nanti, apabila dia terjaga daripada tidur, mami dan papanya akan berpisah. Pada mulanya, Addie tak kesah. Nak buat macam mana, jodoh tak ada. Tapi... Setelah hampir enam bulan Addie terpaksa berpindah-randah macam orang nomad... Dia mula naik angin! "Alamakkk... Addie tertinggal buku BM kat rumah mami!" "Kan papa kata Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Lynn Safiya
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Fazrin Fauzi , Zyra Safiya , Jessy Mojuru
SUMPAHAN - Fazrin Fauzi Satu sumpahan telah termeterai berpunca daripada keegoan manusia yang mana mengakibatkan pembinaan Kolej Teknologi Naka tidak dapat disiapkan sepenuhnya. Zamani merupakan penyelia tapak yang terpaksa mengambil alih tugas di kawasan pembinaan kolej itu yang sudah hampir enam bulan terbengkalai. Namun, segalanya bertukar ngeri sebaik Zamani bertemu dengan roh yang ingin membalas dendam. Satu per satu rahsia dibongkar Zamani hingga membuatkan satu nyawa Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Amylie Haizani
Pertemuan antara Zyra Liyana dan Zariff Irfan tidak disengajakan. Apa yang menghairankan Zyra, mengapa lelaki itu begitu membenci dirinya? Malah, jejaka tampan itu sering digelar POYO. Berbagai cara yang dibuat oleh Zariff untuk menyakiti hati Zyra. Lebih merumitkan keadaan apabila Zyra dan Zariff bekerja satu syarikat yang dikendalikan oleh Azura. Dalam benci ada cemburu apabila Azura sering mengganggu Zariff. Dan akhirnya benci itu membuahkan bibit percintaan. Namun, satu r Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Lynn Safiya
Bisikkan rahsia hatimu...kerana diammu seakan membunuhku ! Rafique Azwar... lelaki yang digelar ‘mamat sejuk beku’ oleh adik sendiri, memang tidak pandai bercinta. Riaknya yang sentiasa serius serta perwatakan yang kaku membuat semua gadis yang pernah mendampinginya angkat kaki kerana tidak tahan dengan sikapnya yang beku dan tidak pandai mengambil hati. Sehinggalah dia bertemu Dhamira. Pertemuan pertama membuat Rafique gagal mengawal mata serta emosi. Namun, kemahu Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Hasrudi Jawawi , A.Darwisy , Saidee Nor Azam , Zyra Safiya
“Asal kau daripada lidah api yang berasap... Merasuk seperti polong tak berjinjang...” / TANAH RIZAB JIN – A. DARWISY Sekitar tahun 1920, sekumpulan pekerja lombong bijih timah diarahkan untuk mengorek terowong bawah tanah di kawasan Sungai Lembing. Suatu hari, mereka terjumpa sebuah peti kayu yang menyimpan sejarah silam di dalamnya. Rentetan penemuan itu, sebuah keluarga Inggeris yang mengurus lombong itu ditimpa malapetaka. Apakah sebenarnya yang berlaku 30 tahun d Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Susan Dennard
The first in the Witchlands series, Truthwitch by Susan Dennard is a brilliantly imagined coming-of-age story perfect for fans of Robin Hobb, Sarah J. Maas and Trudi Canavan. In a continent on the edge of war, two witches hold its fate in their hands.Young witches Safiya and Iseult have a habit of finding trouble. After clashing with a powerful Guildmaster and his ruthless Bloodwitch bodyguard, the friends are forced to flee their home. S Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By Lynn Safiya
Dan tika kesedaran mengetuk hati hanya kamu yang aku ingini... Disebabkan semangat yang membara mahu menyambung pelajaran ke luar negara, Aina Yasmin (Min) terpaksa akur pada syarat bapanya untuk bertunang dengan dua pupunya, Ameer Aazad (Aazad), lelaki yang ego, perasan bagus dan jelas membencinya. Lima tahun bertunang, tidak pernah sekali pun mereka berhubung. Pertunangan atas dasar terpaksa dan demi sebuah janji semata-mata tidak mungkin menjanjikan bahagia. Maka Min Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By James Lee
BOOK #93 STORY #1: Raymond Chew and his friends go down to their local mall — and find the whole complex is full of ghosts. Will they become victims of The Deadmaster and his Droids? Find out what happens WHEN THE DEAD GO SHOPPING. STORY #2: Safiyah Rahman is a schoolgirl spook finder. She thinks ghosts are fun — until the day she discovers a zombie factory. Before she can save herself, Safiyah and her friends have to save the world from ZOMBIE BRAINS. Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Zyra Safiya
Cinta Suraya pada Danial Aniq terlalu syahdu namun sejarah keluarga mereka menghalang sepasang merpati ini meneruskan percintaan mereka. Kisah bermula bila Nenek Kalsom yang memelihara Suraya sejak kecil menghantar ilmu hitam kepada Puan Junaidah, ibu Danial Aniq. Encik Haris, suami Puan Junaidah pula dirampas dan berjaya dikahwinkan dengan anaknya, Puan Zila. Semuanya ini, telah mengundang kemarahan Danial Aniq dan tidak mungkin dapat dimaafkan, lantas mengahwini Marissa. Be Learn More
USUAL: RM16.90

NOW: RM 16.90 (-0%)

MEMBER: RM 15.21 (-10%)

By Lynn Safiya
Intan Marliana (Lia) seorang anak yang patuh kepada orang tuanya. Disebabkan kesalahan abang-abangnya yang lalu, Lia sering berkorban demi menjaga hati ibu dan bapanya yang tercalar. Maka pinangan Asrul Effendi (Effendi), seorang duda beranak satu, diterima atas dasar patuh kepada ibu dan bapanya, walaupun pada mulanya dia cuba memujuk lelaki itu untuk tidak meneruskan niat untuk memperisterinya. “So! Our parents think we should marry!” - Effendi “... Lia langsung t Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Zyra Safiya
Helena sukar dimengertikan tingkah laku dan pemikirannya. Hijab Amy yang terbuka pula mampu melihat lebih daripada yang diinginkan. Hadir antara mereka adalah Zarif. Saat Helena menagih cinta daripada Zarif yang tidak mampu memenuhi, jalan yang sukar dipermudahkan dengan hawa nafsu yang bertuankan syaitan durjana. Khidmat Cempaka nun jauh di pondok usang yang digeruni, dicari lalu hati Zarif yang liar memberontak ditundukkan. Amy mengocak kasih, pencetus cinta. Dia nam Learn More
USUAL: RM17.00

NOW: RM 17.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.30 (-10%)

By Lynn Safiya
SOFIAH QISTINA, gadis yang dibesarkan dengan segala harta dan kemewahan. Namun dia hanya dahagakan kasih dan sayang papa dan mamanya. Paksaan papa Qistina, Tan Sri Ali Saifuddin, untuk mengahwini lelaki durjana bernama Remy tidak diendahkan demi menjaga maruah serta imannya. Maka dia lebih rela dihalau keluar dari rumah daripada berkahwin dengan Remy. Lantas peluang pekerjaan yang ditawarkan oleh Ian Iskandar tidak mahu dilepaskan. Dia lebih rela menjadi seorang peneman ke Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Ezza Mysara
Hidup Amna Safiya berubah tatkala seorang lelaki yang membantunya ketika keretanya rosak di tepi jalan tiba-tiba menghantar rombongan meminang dirinya di tempat kerja. Erk? Di pejabat, okey! Apa, dia ingat bos boleh jadi wali ke? “Kenapa awak masuk meminang saya di ofis? Apa, awak dah terdesak sangat nak berbini ke atau saya ni terlalu cun hingga menarik perhatian awak?”- AMNA SAFIYA “Saya masuk meminang awak sebab saya kesian... Dalam hati saya terfikir... Siapal Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Syuhada Safian
“Eh, Auni pun ada? Jomlah kita rehat samasama,” ajak Delisya pula. “Tak apalah Delisya, Auni rehat dengan Aisya nanti,” tingkah Auni. Dia terpaksa berbohong. Dia tidak mahu Safiya bertambah sakit hati terhadapnya.A uni dan Safiya merupakan sahabat baik. Namun disebabkan satu peristiwa, hubungan mereka menjadi renggang. Sejak hari itu, Safiya tidak mahu bertegur sapa dan cuba menjauhkan diri daripada Auni. Hal itu membuatkan Auni berasa bersalah dan cuba untuk berbaik Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 10.90 (-0%)

MEMBER: RM 9.81 (-10%)

By Umie Nadzimah
Angkara fitnah dan rancangan jahat emak dan kakak tiri, kehidupan bahagia Indah Halina musnah dengan sekelip mata. Dengan tiba-tiba dia menjadi gadis yang paling malang, sebatang kara dan tidak punya apa-apa. Dalam kemelut kepayahan, rupanya Tuhan masih menyayanginya apabila dia mendapat perhatian dari seorang wanita kaya dan terhormat, Dato’ Safiya. Tanpa sebarang alasan, Indah Halina mendapat tempat teristimewa dalam hati wanita itu, lalu diberi kasih sayang dan kemewa Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Zyra Safiya
Suatu masa dahulu, Najid, seorang panglima muda yang sarat dengan ilmu persilatan dibunuh kejam. Kematiannya diratapi isteri tercinta, Fatimah. Hari-hari penuh kesepian meragut kewarasannya, menjelmakan Najid di mata. Fatimah dituduh gila. Hakikatnya, penganiayaan ke atas Fatimah merupakan angkara seseorang yang berdendam kesumat, menagih cinta yang tidak kesampaian. Kini, Hariz dengan kehidupan modennya, telah didesak ayahnya untuk mengahwini tunangnya, Sarah. Pulangnya Hari Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

24 Item(s)

*

Back to Top