0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' educated tara 'Found 1323 Related Products
By Tara Shanie
Victim. Prostitute. Gangster's Wife. Survivor. Tara grew up in squalor on the island of Alderney. When she was only four, she was sexually abused by one of her mother's many lovers, a horror that continued for five long years. As a teenager, desperate to escape the toxic environment at home, she fled to London - but was swiftly drawn into working as a prostitute. She became involved with some of London's most notorious gangsters - even marrying one - but when she realised t Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 34.32 (-20%)

By Shafie Abdul Rahman
Sesungguhnya, jika hadiah Nobel telah mula diperkenalkan sejak abad ke-9 lagi, tidak syak lagi bahawa penerima anugerah tersebut bermula daripada abada ke-9 hinggalah abad ke-15, semuanya akan dibolot oleh cerdik pandai Islam! Pelbagai ikon menjadi pujaan dan sebutan dalam kalangan generasi muda serta anak-anak remaja kini. Ada antara mereka termasuklah para artis dan selebriti baik di peringkat antarabangsa mahupun di peringkat tempatan. Namun kurang sekali antara kita khus Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 36.72 (-20%)

By Tadatada
SASARAN PENGEMBARA NO.1! FEROCIOUS FOUR MESTI DIHALANG! Ferocious Four melarikan diri ke Pulau Sentinel Utara yang terpencil. Lulu dan pengembara lain terus megejar mereka. Kekalahan Ferocious Four dalam pertempuran sebelum ini mendorong Void melakukan sesuatu di luar jangkaan. Dia telah menyuntik dirinya dengan darah Raksasa Langit dan Alex 'berhubung' dengannya. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Azimah Lily
HELENA ISABELLA gadis kacukan Melayu Sepanyol yang membesar di luar negara. Selepas tamat pelajaran, Helena mengambil keputusan bekerja di Malaysia. Atas faktor kerja, Helena menyewa di rumah sewa Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah sehingga projek syarikatnya di utara semenanjung tamat. Mulanya Helena kekok tetapi Helena belajar sesuaikan diri dengan suasana kampung yang begitu asing baginya. Kehadiran tetamu di rumah Tok Wan Daud dan Mak Tok Aishah tidak disenangi oleh Helena. Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Mirei May
‘Perampas! Tak kahwinlah kau sampai ke tua!!!’ Demi Allah, tohmahan itu terlalu memeritkan. Demi Rabbnya Yang Maha Pengampun, dia rela mengalah asalkan wanita yang disakitinya itu, menemukan cinta sucinya semula. Lantas dia berkelana, membawa kesedihan nun jauh ke Kota Seoul. Bagi UMAIRAH HUSNA, tiada insan yang lebih teruk ditimpa ujian daripada Yang Maha Esa, melainkan dirinya. SHEIKH MUZAMMIL FARHAN, Encik Penunjuk Arah setibanya Maira di Seoul, nampak garang di lu Learn More
USUAL: RM33.00

NOW: RM 33.00 (-0%)

MEMBER: RM 29.70 (-10%)

By Ichigo Takano
Pada malam sebelum Tahun Baru, Naho dan Kakeru bergaduh teruk menyebabkan jarak antara diorang semakin jauh. Naho yang rasa bersalah atas apa yang dah berlaku cuba perbetulkan keadaan. Tapi... Kakeru semakin jauhkan diri dan sentiasa mengelak dari Naho. Dengan panduan surat dari 10 tahun di masa depan dan bantuan kawan-kawannya, Naho berusaha untuk bercakap dan minta maaf pada Kakeru untuk selamatkan nyawa dan jiwa Kakeru. Adakah Naho akan berjaya? Dan apakah kesudaha Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By C.F Yong
Malayan Chinese radicalism in the form of anarcho-communism only emerged in 1919. The ideology of anarcho-communism promoted not only the concept of anarchism but also of communism as a panacea for global problems. The arrival of anarcho-communism was followed in the 1920s by three waves of Chinese communism to Malayan shores until the founding of the Malayan Communist Party in mid-April 1930. The MCP struggled grimly for survival during its early years but posed a real threa Learn More
USUAL: RM42.00

NOW: RM 33.60 (-20%)

MEMBER: RM 33.60 (-20%)

By Black Ink Team
PEMBUNUH GAGAK MENGINTIP X-VENTURE? Dr. Darwin menghantar Pasukan X-VENTURE untuk menyiasat kes sejumlah besar kelawar ditemui mati di Honduras. Sementara itu, 'raja alam haiwan' menghantar kawanan gagak untuk menghapuskan X-VENTURE. Mereka mahu menghalang Dr. Charles pulang! Bolehkah Pasukan X-VENTURE bertahan pada masa akan datang? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Sophilea
Cinta itu satu anugerah memiliki atau tidak itu adalah takdir. Pertemuan itu Cuma seketika di tengah bandar asing, hati Engku Fadhli jatuh cinta pada seraut wajah manis milik Nadia Arisya. Betullah kata orang cinta itu tak perlu ada sebab untuk memiliki dan di miliki kerana cinta itu unik ia hadir tanpa pernah kita sedari. Tanpa perlu memandang siapa dia atau siapa aku. “Rom tak di bina dalam masa satu hari, Engku Fadhli.” Nadia mengerling. Salji memutih di tengah banda Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Rozmizan Muji
1. Ini sebuah cerita lama. Lama terpendam di suatu sudut pengharapan. Cerita aturan tuhan, antara aku, dia dan kehidupan. Sebuah cerita yang aku paksa diri hasilkan sebagai jawapan di atas apa sebenarnya sebab perpisahan. 2. Ini sebuah cerita lama. Membesar aku dengan petunjuk yang semakin dimengerti. Dan dengan bimbingan, aku akan terus berlari ... terus berlari, tidak akan berhenti, sehinggalah aku terbang tinggi. Tuhan mengajak kita kepada-Nya. 3. Syukur, jika begi Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 22.40 (-20%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Hasumi Fujita
Meskipun cinta Meru pada Hoshimori bertepuk sebelah tangan, namun cintanya pada manisan tak pernah padam. Keluarga Hoshimori merupakan pemilik Candy Pot, sebuah kedai manisan kat Harajuku. Tapi... Candy Pot alami sikit masalah. Sebaik saja tahu hal ni, Meru tampil untuk beri bantuan. Antara cinta pada manisan dan cinta pada Hoshimori, mana satu keutamaan Meru? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Ichigo Takano
Rupa-rupanya, bukan Naho dan Suwa je dapat surat dari masa depan. Takako, Azu dan Hagita pun dapat! Diorang kemudiannya ambil keputusan untuk pilih jalan berbeza daripada permintaan surat masing-masing dan masuk acara lari berganti pada Hari Sukan bersama Kakeru. Tapi... tak apa ke abaikan surat dari masa depan buat sementara waktu demi melihat Kakeru gembira? Adakah jalan yang diorang pilih ni dapat pastikan Kakeru terus hidup? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Aida Adia , Naim Tamdjis , Akma Saidon
“Tiada hebatnya sesuatu itu jika tiada ‘kuasa’ bersamanya!” / CINCIN PUAKA ZAMRUD - Aida Adia Setelah kematian bapanya, Aryan sering didatangi mimpi pelik seolah-olah roh bapanya tidak tenteram di alam sana. Aryan mengesyaki peti kayu Jawa kuno warisan tinggalan nenek moyang yang disimpan oleh arwah bapanya itu pasti menyimpan suatu rahsia atau jawapan akan maksud mimpi-mimpinya itu. Namun, setelah berjaya membuka peti lama itu, bukan jawapan yang Aryan perolehi tet Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Arifful Baqi
Amri dipenjarakan kerana kesalahan membunuh. Dia terlibat dengan aktiviti pembunuhan antarabangsa demi menjaga kestabilan dunia. Tanpa sedar, dia sebenarnya telah menjadi ‘kambing hitam’ atas tujuan peribadi seseorang. Sehinggalah muncul satu program, Program Pengampunan Banduan. Amri dan beberapa banduan yang lain telah terpilih untuk mengikuti program ini. Mereka dibawa ke sebuah pulau yang belum pernah diterokai oleh manusia. Tanpa sangka, Pulau Larus itu ada ketua ya Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 22.40 (-20%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Azz Rahman
Izinkan aku ikut sama mengembara ke dalam hatimu… Malas dia fikir soal jodoh, baik dia mengembara. Itulah yang selalu dikatakan oleh Azu. Sejak dahulu lagi, memang itulah aktivitinya bersama teman baiknya, Mila. Menggalas backpack ke mana-mana, mengembara berdua melihat dunia. Tetapi perancangan manusia tiada yang sempurna. Mila sudah pun berumah tangga. Azu sudah tiada teman untuk menemaninya mengembara. Jadi dia hanya terperuk di rumah dan bekerja sebagai freelance grap Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 22.40 (-20%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Steve Feasey
A sweeping epic fantasy perfect for fans of the Summoner trilogy by Taran Matharu and Shadow and Bone by Leigh Bardugo WHEN GODS FAIL, WHO WILL KEEP THE DARKNESS OUT? Lann knows nothing of his mysterious past, but by his fifteenth birthday he will come face to face with destiny. For Lann must wield the Dreadblade, an ancient sword forged to defeat terrible monsters. Across the mountains a King has been murdered. His daughter, Astrid, is a warrior with no desire to bear th Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 39.92 (-20%)

By Eija Khadeeja
Diva Izara bagaikan terkena sumpahan. Dirinya tidak boleh menipu. Andai dia menipu, pasti semput akan menghukum dirinya. Namun, dalam jutaan orang yang Diva Izara temui, Irfan jejaka yang egonya tinggi melangit itu bagai dikecualikan daripada ‘sumpahan’ itu. “Sebelum nak suruh orang beradab. Cermin sikit diri tu! Awak ingat, awak tu beradab sangat ke main terjah aje tandas perempuan?” - Diva Pertemuan pertama mendesak Diva Izara memfitnah Irfan. Irfan dikatakan Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Xiao Jiangnam
Kembang bercita-cita untuk menjadi seorang pemburu harta karun. Dengan bantuan Dave, Kembang mengikut jejak langkah datuknya merentas ke Zaman Jurasik dan bermulalah pengembaraan mencari harta karun. Dalam perjalanan ini, Kembang terpaksa memikirkan cara untuk bergaul dengan dinosaur yang lain. Antaranya seperti membantu Mamenchisaurus mencari ibu dan menyelamatkan diri daripada kebakaran hutan bersama Stegosaurus. Malah, Kembang hampir dimakan oleh Yangchuanosaurus … Mu Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 12.72 (-20%)

MEMBER: RM 12.72 (-20%)

By Ramlee Awang Murshid
INTAN SURYANI Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mempunyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku. HAKIM Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Hasrudi Jawawi
Risa dipandang aneh oleh pelajar-pelajar lain termasuklah rakan sekelasnya sejak berpindah ke sekolah berasrama penuh, Jasmine School. Di sekolah ini dia mahu memulakan kehidupan baru selepas doktor mengesahkan trauma yang dialami akibat tragedi hitam enam bulan lalu semakin stabil. Sejak berada di sekolah ini, Risa sering didatangi seorang gadis Inggeris di dalam mimpi-mimpinya. Dia merasakan sesuatu telah berlaku dan pihak sekolah seperti merahsiakan hal itu daripada penge Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Luqman Makhtar
Apa yang ada dalam buku ini? Buku ini terdiri daripada 4 bab mustahak dengan lebih 100 babak romantik Nabi dengan ummul mukminin : Bab 1 - Romantik menampilkan sekitar 40 babak yang bakal menginspirasi kan rumah tangga kita. Antara babaknya; - Asam Garam 1 : Nabi dan isteri berkongsi makanan - Asam Garam 8 : Nabi dan isteri berkongsi berus gigi - Asam Garam 14 : Isteri sikatkan rambut Bab 2 - Nikah pula menghidangkan lebih 50 babak pernikahan Nabi dengan 11 orang isteri t Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Jacqueline Wilson
A wonderful story starring old friends and new from the much-beloved Victorian world of Hetty Feather. Rose Rivers lives in a beautiful house with her artist father, her difficult, fragile mother and her many siblings. She has everything money can buy - but she feels as though life isn't fair for girls and poor people. Why can't she be educated at school like her brother? Why can't she learn to become a famous artist like her father? Why is life so unfair for people Learn More
USUAL: RM42.00

NOW: RM 42.00 (-0%)

MEMBER: RM 37.80 (-10%)

By Taran Matharu
From the author of the New York Times bestselling SUMMONER series, comes a brand new EPIC world. Cade, a misunderstood juvenile delinquent, and Harriet, a Victorian cat-burglar, live in two different eras - until they're both transported to another world. Abandoned in a realm populated with lost remnants from the past, prehistoric animals and monstrous creatures, they are forced to become contenders in an endless, brutal tournament. It's time to get ready for battle . Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Syed Azharul Asriq
Ungkapan 'Berani kerana Benar' mudah diucapkan oleh sesiapa sahaja. Namun begitu, adakah mudah bagi kita melaksanakannya? Bagaimana pula sekiranya seteru kita itu jauh lebih besar dan lebih berkuasa daripada kita? Mampukah kita terus bangun dan menegakkan kebenaran atau kita akan tunduk lalu akur menerima kejahilan asalkan hidup kita mudah? Itulah ujian yang dihadapi oleh tokoh-tokoh yang diketengahkan dalam buku ini. Walaupun daripada pelbagai latar belakang dan zaman yan Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Rin Ahmad
Delilah seorang playgirl, tak pernah serius dalam hubungan dan akan memutuskan hubungan dengan pasangannya sesuka hatinya. Pertemuan pertama Delilah dengan Ezaq ialah di sebuah hotel. Masing-masing dengan urusan sendiri, tapi cukup untuk meninggalkan kesan. Malangnya, Delilah sudah mempunyai kekasih. Ezaq tetap menjejak Delilah walaupun tahu dia sudah berpunya dengan alasan membayar baki upah kerana menolongnya semasa migrain tempoh hari. Namun, layanan Delilah sangat din Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Puteri Nor
Tiga jiwa - Sofie, Ajmal dan Emry yang pernah terperangkap dalam cinta tiga segi diuji lagi selepas menamatkan pengajian di England. Sikap mementingkan kerjaya Ajmal, egonya, serta persepsinya tentang peranan dan kuasa suami sering buat Sofie berkecil hati. “Is the feeling over? Is the magic gone?” –SOFIE Sewaktu trekking di hutan Thailand selepas tamat tugasan luar negara, Ajmal yang bertempur dengan kumpulan penyeludup diisytiharkan terkorban. Hamil, Sofie ting Learn More
USUAL: RM33.00

NOW: RM 33.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.40 (-20%)

By Nureen Mirza
Pertemuan mereka akibat salah faham. Hutang yang dituntut telah mengikat Dalili dengan Haidar. "Kau bayar hutang aku 100 ribu dulu baru aku lepaskan kau." - Haidar "Saya tak berhutang dengan sesiapa. Awak dah salah orang." - Dalili Dalili tak tahu yang kakaknya, Dalila menghilangkan diri sebab tak mampu bayar hutang tersebut. Haidar pula keliru antara si kakak dan si adik. Makanya, adik yang jadi taruhan. "Cara mudah untuk kau selesaikan hutang tu, kahwin dengan aku." - Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 20.80 (-20%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Hanif , Hidayah
Setelah sekian lama Hidayah menunggu jodohnya tidak kunjung tiba. Sampai satu tahap, dimana adiknya pula ingin mendirikan rumahtangga. Terasa berbolak balik hatinya. Hidayah seakan-akan berputus asa untuk terus menunggu dan dia merasakan seperti tiada lagi harapan untuknya mendirikan rumahtangga serentak dengan adiknya. Sedangkan mereka berdua sudah bercadang untuk berkongsi satu majlis bagi memudahkan urusan orang tua mereka serta ingin menjimatkan belanja. Tetapi, dia tidak Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Syed Records Syed Ibrahim
Konspirasi Illuminati Antarabangsa bukanlah perkara baru dalam dunia ini. Sejak zaman berzaman konspirasi ini memainkan peranannya dalam pelbagai tragedy di dunia sehingga mengorbankan puluhan ribu nyawa. Begitu juga dengan apa yang berlaku pada kapal Titanic. Ramai orang menyangka kapal Titanic tenggelam disebabkan oleh perlanggaran denga bongkah air batu secara tidak sengaja namun bukti-buktii menunjukkan bahawa kapal mewah tersebut sengaja ditenggelamkan untuk membunuh Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 37.90 (-0%)

MEMBER: RM 30.32 (-20%)

By Alisa Omar
Berkisar tentang pengembaraan Alisa Omar dalam menjejaki air terjun yang berusia 1.7 billion tahun di Guyana. Selain dari itu, beliau juga mengembara ke dua lagi negara eksotik di benua Amerika Selatan iaitu Suriname dan French Guiana. Di sepanjang perjalanannya, dia bertemu dengan pelbagai jenis lapisan masyarakat yang bagaikan menunggu kehadirannya untuk membongkar kisah-kisah kehidupan mereka. Antaranya, bagaimana rakyat bangkit selepas terkesan dari insiden berdarah gara Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nurul Badriyah
Alisya berkata dengan teruja, “Insya-Allah, kami berdua mesti menang hari ni. Kita akan sampai dulu di garisan penamat. Betul kan, kakak?” Alisya dan Airiz memasuki per tandingan merentas desa di sekolah. Pada hari pertandingan, Alisya kerap minum air sehingga habis air di dalam botol yang dibawa oleh Alisya dan Airiz. Semakin lama, semakin terasa sukar bagi Alisya dan Airiz untuk tiba ke garisan penamat. Pada saat-saat akhir, Airiz pula jatuh dan tercedera. Keadaan m Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 8.18 (-25%)

MEMBER: RM 8.18 (-25%)

By Rehan Makhtar
Kerana dia seorang anak yang menurut kata, setiap apa yang ayah dan mama pinta, dia tunaikan. Termasuklah Haikal. Dia mencuba tapi kenapa Haikal pandang segalanya sia-sia? Haikal runtuhkan segala yang dibina dalam sekelip mata. Hingga Nel ada. Nel adalah lelaki misteri. Sukarnya untuk dia rungkaikan apa yang ada dalam kepala lelaki itu. Nel yang begitu pandai berhujah. Penuh dengan prinsip hidup sendiri. Kerana itu, Edian mula hargai hati dan perasaan sendiri. “Apa Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.40 (-20%)

By Syaikh Jalal Muhammad Syafi'i
Gerakan solat memiliki keistimewaan yang setanding dengan prinsip-prinsip senaman yang betul. Ia berfungsi menjaga struktur tubuh agar kekal dalam bentuk ideal dan melindungi sekali gus mengubati penyakit atau gangguan yang biasa menimpa manusia. Allah SWT adalah pencipta manusia. Dia Maha Mengetahui penyakit atau gangguan apa yang lazim dialami manusia. Dia Maha Mengetahui gerakan-gerakan tubuh yang boleh dilakukan dalam aktiviti seharian manusia, termasuk penyakit-peny Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 16.00 (-20%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Dr. Azrul Azlan , Muhammad Faris Izzuddin
Kisah Nabi Yusuf a.s merupakan antara kisah terbaik disebabkan oleh banyak faktor dari segi pengisahan dan isi kandungannya. Kisah agung ini memaparkan gambaran sifat sabar seorang hamba yang menghadapi ujian yang sangat berat daripada ujian dibuang oleh adik-beradik sendiri, dilemparkan fitnah melakukan perbuatan keji, dimasukkan ke dalam penjara serta pelbagai perkara lagi. Learn More
USUAL: RM39.00

NOW: RM 31.20 (-20%)

MEMBER: RM 31.20 (-20%)

By Pena Kayu
Kibaran kain hitamnya sangat jelas. Sorotan mata hijau zamrudnya tajam. 12 tahun Khadijah menunggu Fahri. Apabila takdir menemukan mereka semula, hanya untuk membawa perkhabaran duka. Fahri telah dimiliki dan Khadijah berdepan cabaran. Cabaran yang bukan daripada tunang Fahri, tetapi kawan baik Fahri, Hafez. "Saya tak marah kalau awak nak suka Fahri, tapi tolong, suka awak tu biar berpada-pada. Fahri dan Ariana nak berkahwin tak lama lagi. You get what I mean?" - HAFEZ Khad Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 18.40 (-20%)

MEMBER: RM 18.40 (-20%)

By Gee Azeez
“Kau nak apa sebenarnya ni, kambing?”- JAI “Kenapa kau bersusah payah nak berjoging bagai? Kau kena terima takdir yang kau tu gemuk macam anak gajah.”- HO Hangin satu badan Jai, bila Ho@Haider Omar mengeluarkan kata-kata itu. Mulut Ho memang mulut naga, sentiasa berapi. Jai-Ho, mereka ni memang terkena genetik suka bergaduh. Pantang berjumpa, pasti perang dingin meletus. Apa yang dilakukan oleh Jai, semuanya tidak kena di mata Ho. Jai pula pasti akan membalas Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 19.20 (-20%)

MEMBER: RM 19.20 (-20%)

By Annis Rizani
Sukar menerima hakikat bahawa dirinya menjadi mangsa kerakusan lelaki, Nur Zara membawa diri ke Rumah Raudhah. Impian cinta alam persekolahan tidak kesampaian apabila Hanafi mengundur diri. Separuh nyawanya terasa melayang. Dia sedar, dirinya tak mungkin menjadi wanita sempurna. Rasa aneh, tapi bahagia yang menderu bagaikan angin lalu yang mendamaikan menyapa hati Zara tatkala membaca nota-nota yang ditinggalkan di keretanya. Namun, perasaan itu seboleh mungkin cuba diabaik Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 20.80 (-20%)

MEMBER: RM 20.80 (-20%)

By Marini Mat Zain
Ada orang dilimpah kasih yang melimpah ruah. Mana-mana pergi mendapat kasih dan manja. Tidak putus rasanya cinta di dada. Hingga terkadang sukar membuat pilihan. Betapa ramai lelaki mahu mencurah cinta. Itulah Melissa. “Aku tak faham seperkara mengenai lelaki. Aku rasakan aku cukup khatam dengan fiil dia. Tapi semakin aku kenal dia, rupa-rupanya masih banyak pula aku rasa keciciran. Takkanlah sukatan pelajaran berkenaan dirinya kian bertambah?” - MELISSA Ada pula Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Crystal Anabella
Penumbuk, penendang dan muka beku. Itu ‘hadiah’ biasa Ice Queen a.k.a Erin Malaika untuk kawan baiknya. Senyum meleret, kenyit mata dan flying kiss. Itu simptom Mr. Sexy a.k.a Noah Aiden ketika berhadapan kesayangannya. Balas dendam - matlamat hidup Erin. Memiliki Erin - impian hidup Noah. Ketika dua insan berbeza personaliti itu menjalin hubungan bertahun-tahun lamanya, pelbagai masalah timbul. “Kalau rambut saya panjang macam Rapunzel, leher awak dulu saya jerut. Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Dato'Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah
Setiap manusia mempunyai keistimewaan yang Allah ciptakan dalam diri. Namun, ada halangan-halangan yang membuatkan kita tidak menjumpai potensi dan keupayaan yang sebenar. Antaranya ialah gangguan dan godaan daripada syaitan yang tidak pernah cuti untuk menghasut manusia ke arah keburukan. Naskhah ini merupakan soal jawab mengenai permasalahan-permasalahan yang berlaku kepada diri, keluarga dan masyarakat. Penulis mengajak kita untuk tidak terlalu memikirkan masalah, tetapi Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 17.60 (-20%)

By Julia Ayu
MULA-MULA Mr. Red block kereta Elena sampai Elena viral satu Malaysia. “Saya parking tak sampai lima minit. Takkan cik tak boleh tunggu sekejap?” Kali ke dua jumpa mamat tu, di syarikat kak long. Okey, ini salah Elena sebab dia pergi ambush pejabat kak long dan serang Emir Redza aka Mr. Red. “Semalam you tanya manners I, Sekarang I tanya you, mana manners you? Terjah ofis orang sesuka hati.” Kali ketiga jumpa.. Elena ‘dipaksa’ naik BMW yang dia pernah Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By
Satoru Mikami is stuck in a dead-end job, unhappy with his mundane life, but after dying at the hands of a robber, he awakens to a fresh start in a fantasy realm...as a slime monster! As he acclimates to his goopy new existence, his exploits with the other monsters set off a chain of events that will change his new world forever! Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 42.42 (-15%)

MEMBER: RM 42.42 (-15%)

By Shima Awang
Dek ketamakan duniawi, satu kemalangan yang dirancang meragut beberapa nyawa tidak berdosa. Dek cemburu dan dengki sebuah kepercayaan dikhianati. Kerana dendam yang tersimpan lamanya, Puan Aminah telah merancang dengan teliti untuk merampas kembali hak anak, cucu dan insan yang tidak berdosa. “Pastikan tahun depan juga syarikat tu jatuh ke tangan kita. Tengku Yahya dan Nik Rashid harus terima balasan atas setiap perbuatan mereka!” – Puan Aminah Baizura… gadis be Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Jaja Ahmad
Gula Melaka… Panggilan manis Arief kepada kekasih hatinya, Nessa. Semanis pertemuan dan kisah cinta mereka di bumi London. Arief telah merancang namun perancangan Yang Maha Esa melebihi segalanya. Kemanisan itu hanya sementara apabila Nessa terpaksa pulang ke Malaysia meninggalkan Arief sendirian di Kota London. “Kenapa awak tak nak balik Malaysia?” – Nessa “Bukan saya tak nak, tapi saya tak boleh, Nessa.” – Arief “Tapi kenapa?” – Nessa 5 t Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Izz Jaja
Tidak mudah melukis pelangi di langit yang tertinggi. Begitulah hidup seorang Izzah Ferhad. Ramai orang menyangka senyumannya menggambarkan kebahagiaan. Namun, hidupnya tidak semudah nama yang dimiliki. Ada duka yang terpahat di hati. Terkadang dia hanya ingin bersendiri, berbisik segala cerita pada angin, lalu mengalirkan air mata. “I masih sayang. Dari dulu dalam hati I cuma ada you.”- Zainal “Sudahlah tu Nal. Pergi pada dia. Dia yang selalu setia pada you.” Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Katja Pantzar
Finnish-born writer Katja Pantzar was raised and educated in Canada, where the consumerist and materially obsessed culture left her feeling empty and unhappy. When she received treatment for depression in her mid-20s, the doctor treating her simply prescribed medication and sleeping pills, no thought given to her lifestyle. After moving to Finland, Katja discovered sisu: the Finnish approach to well being defined by a special kind of resilience, grit and courage. She embrace Learn More
USUAL: RM62.90

NOW: RM 46.90 (-25%)

MEMBER: RM 46.90 (-25%)

By Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Sejarah sudah mencatatkan bahawa banyak tamadun di dunia ini yang sudah lenyap ditelan zaman. Ada diantaranya tidak langsung meninggalkan sebarang kesan sejarah, tidak ditemui sebarang artifak tinggalan malah dilupakan begitu sahaja. Namun begitu ada juga tamadun yang hilang tetapi masih dapat dihayati kewujudannya melalui pelbagai artifak tinggalan hasil dari penggalian pakar-pakar arkeologi. Antara tamadun yang sudah hilang ditelaan zaman ialah tamadun Olmek, tamadun Aztek, Learn More
USUAL: RM37.90

NOW: RM 30.32 (-20%)

MEMBER: RM 30.32 (-20%)

By Teme Abdullah
Ribuan tahun selepas peperangan yang memusnahkan hampir keseluruhan dunia. Nusantara kembali aman di bawah naungan sultan; sehingga datang mereka yang mendakwa – kekuasaan itu hasil perjanjian dengan syaitan. Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Iwan Reaz
Somniphobia ialah salah sejenis fobia atau ketakutan untuk tidur. Ia merupakan gangguan tidur yang luar biasa. Individu yang mengalami Somniphobia takut untuk tidur kerana takut untuk mengalami mimpi ngeri atau menyeramkan. Anas, seorang pemuda yang baru meminati buku-buku genre seram. Dia telah membeli beberapa buah novel, termasuklah sebuah novel bertajuk Somniphobia yang diberi secara percuma. Sejak membaca novel Somniphobia, dia mula mengalami mimpi-mimpi seram yang dira Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 20.00 (-20%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By Liza Suhana Ramli
Catatan ini ditulis genap 15 tahun penulis menyandang gelaran sebagai pendidik. Ya! Isu-isu remaja amat dekat dengan penulis sejak sekian lama. Pelbagai cerita pahit manis yang ditempuhi oleh siswa dan siswi telah penulis saksikan. Mendepani ragam remaja yang kian menginjak dewasa ini meninggalkan seribu satu kisah yang di antaranya menjadi garapan untuk habuan mata dan hati masyarakat di luar sana. Cabaran berdikari buat pertama kalinya tanpa pengawasan ibu bapa dan gu Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Aishah Abdul Rahman
Mengapa mesti membawang sesuatu yang negatif jika kita boleh memilih untuk terus menjadi Mak Cik Bawang Positif? Mengutarakan sesuatu yang baik, dengan cara yang baik. Tidak perlu sinis, tidak perlu kasar sangat menegur manusia, tidak perlu mengutuk sesiapa. Berkongsilah kebaikan dengan cara yang tidak melukakan. Betulkan kesilapan dengan cara yang betul. Betulkan orang lain dengan adab dan akhlak sendiri. Boleh sebenarnya! – BONDA NOR Buku ini digarap berdasarkan sit Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Rodziah Latif
Ana Solehah bersama adik Ibrahim dan Luqman ialah anak yatim. Hidup mereka berubah sejak tinggal di rumah kebajikan Darul Riayah. Di tempat itu bermulalah episod kehidupan Ana bersama adik-adiknya. Pelbagai kisah menarik yang berlaku. Dia semakin matang dan menjadi seorang yang penyayang, baik hati, amanah, bertanggungjawab, rajin belajar dan pelbagai jati diri yang dipelajari melalui pengalaman hidup bersama kawan-kawannya. "Kak Ana, boleh tak Man nak ikut ke Korea?" soal Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

By Ahmad Fikri
Statistik 2014 menunjukkan 30 peratus rakyat Malaysia menghadapi masalah obesiti. Menjuarai carta untuk Asia Tenggara. Ini bermakna jika anda sedang melepak di kedai makan bersama lima orang kawan, kemungkinan satu atau dua daripadanya adalah obes! Ia antara migrain utama sektor kesihatan selain daripada gejala merokok (apatah lagi jika obes dan merokok, kombo!). Darah tinggi, kencing manis, strok, penyakit jantung dan pelbagai rantaian penyakit datang membelenggu selain pe Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Anna Milia
Pertama kali bertemu tanpa sengaja, Dhifa terus jatuh hati pada Aryan. Mereka dipertemukan sekali lagi namun kali ini bersama si kembar Dhifa, Anida. Aryan terpikat pada Anida yang terlebih manja. Temu janji antara mereka berdua diatur. Nak dijadikan cerita, pada masa yang sama, Anida mempunyai temu janji dengan Haikal. Oleh kerana sifat tamak dan Aryan hanyalah calon back up boyfriend, dia meminta Dhifa berlakon sebagai dirinya. Sayangnya Dhifa tidak pandai berlakon. D Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 21.60 (-20%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By Muharikah
Adakah ini KARMA? Iman tak menyangka dia rasa begitu jauh dari Tuhan. Di waktu dia benar-benar keliru tentang apa yang berlaku. Adakah ini balasan Allah terhadap dosa-dosanya yang silam? Adakah ini karma? Tetapi, tidak ada karma di dalam Islam. Yang ada adalah ketentuan dan takdir Allah yang telah diatur buat kepentingan manusia itu sendiri. “Apa yang Allah tentukan untuk kita, awak, itulah yang terbaik. Sama ada kita dapat anak atau tidak. Akhirnya kita hidup di du Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By Ustaz Ahmad Dusuki Abd. Rani
Tidak ada jaminan bahawa kita boleh terlepas daripada dihumban ke dalam neraka. Seandainya terjadi, ia adalah detik yang sangat malang dan sangat merugikan. Hidup selama 1000 tahun sekalipun, langsung tidak ada makna. Sedih sungguh. Namun kesedihan pada saat itu sudah tidak berguna lagi. Sementara masih bernyawa inilah kesempatan untuk kita membuat persiapan dan beramal sebanyak-banyaknya supaya kita diselamatkan daripada api neraka. Buku ini tidak menampilkan kisah seram Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Hani Fazuha
Dunia ini bukan hanya untuk kita dan hidup ini, bukan hanya untuk ketawa gembira. Payahnya menjadi seorang Adira Imani apabila dia ‘harus’ mengahwini Haris Aryan demi ‘membawa pulang’ Ikmal Reza. Kerana dia hanya si anak pungut, perkataan akur itu perlu atas nama membalas budi. Situasi menjadi lebih payah apabila orang yang dia anggap abang itu rupanya mencintai dirinya. Tapi, jalan untuk berundur ke belakang sudah tiada. “Dira isteri aku, Ikmal.” Suara Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 23.20 (-20%)

MEMBER: RM 23.20 (-20%)

By Fujiko F Fujio
Kejayaan terhebat Dorami, si adik yang comel! Di antara Doraemon dan Dorami, siapa yang lebih layak di sisi Nobita Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.00 (-0%)

By Dr. Muhamad Rozaimi Ramle
Mengamalkan Sunnah Nabi SAW merupakan antara nikmat terbesar yang Allah SWT kurniakan kepada seorang Muslim. Oleh itu, ulama silam sanggup mengembara jauh semata-mata mahu mencari sepotong hadis. Buku ini menghimpunkan 40 amalan mudah berdasarkan hadis Rasulullah SAW. Penulis menghimpunkan amalan-amalan harian yang mudah untuk diamalkan agar kita dapat mengamalkan Sunnah setiap hari dalam kehidupan. Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 16.00 (-20%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By
A mysterious cell wearing a stylish hat appears before the regular cells, who are bored with just the same (cell division) work over and over again, every day. This mysterious cell lures the regular cells into a mischievous scheme against White Blood Cell and Killer T Cell. The regular cells enjoy working out their everyday, pent-up frustration. But, just who exactly is this cell wearing a stylish hat? Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 16.92 (-15%)

MEMBER: RM 16.92 (-15%)

1-1323 of 1323

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top