Amazing Saving
Amazing Saving
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' kadokawa 'Found 445 Related Products
By Candy Factory
Oh, no! Joni can't stop sneezing! Why? Because her nose is sensitive to dust. Once she comes into contact with dust, she will sneeze continuously. In order to stop sneezing, she must make sure her environment is clean, but can she do it? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By King Kong
Honour Above Glory! Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Kaoru
Sofia spends money like water. Richard, on the other hand, is a diligent saver. At Sofia’s mother’s request, Richard tries to teach Sofia how to manage money. But because they both have completely opposite spending habits, they end up having a huge argument. Will Sofia finally learn how to manage money? And will Richard and Sofia become friends again? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By TadaTada
Aided by Lulu's mummified cats, Alex quickly tracks down Silver Wing and the stolen vase. When Silver Wing reveals that the vase is linked to a recipe belonging to the Greek gods, Alex agrees to join him on his search for the heavenly formula, but on their way, they encounter familiar adversaries! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By KAORU & DREAM CATCHERZ
SIRI CANDY KOMPILASI SAHABAT SELAMANYA 01 Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 23.90 (-20%)

MEMBER: RM 23.90 (-20%)

By Blast Team
Has the missing Phoenix Badge been located? Coach Reaper sends the Pine Hill Badminton Club to follow up on a lead in Klang, where they find Oliver's legacy awaiting them… Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.00 (-0%)

By Mountain Top Studio
What Responbility Do We Have When We Change The World? Teaming up with their former classmate, Hanifa, Leon and Jason's trip to the receding Aral Sea takes a downward turn when engine trouble strands them in the middle of the Aralkum Desert! Lost in the merciless waste, Jason's survival savvy soon becomes their only and best hope of making it out in one piece! With scant resources, they're soon beset by horrendous heat, difficult decisions, and hounded by hungry scavengers! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Black Ink Team
With Beast Mode Engaged, Who is The True Master? Wresting control of the Ocean Palace, the Beastmaster and his chaotic crew have turned it into a hunting ground where people are the preferred prey! With feral rage uncaged, it's all our heroes can do to prevent the guest-cum-survivors from falling victim to come nature's nastiest nemeses! With the Beastmaster's victory stalking closer, there can be only one person who can save the day! With a cavalcade of centipedes and a bat Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Solar Team
The Golden Age of Adventures Let's Go! X-VENTURE Series Activity Book 48 Puzzles to Tickle Your Brain! Join Alex and Co. and Help Them Solve All Manner of Puzzling Puzzles! Treasure Hunt Hide And Seek Spot the Difference Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Oga
When a series of fires is suspected to be arson, the Special Provisional Unit is assigned to work with the fire brigade to investigate. Who could be behind such a heinous crime? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

Out of stock

By Sango HARUKAWA
Using Bram Stoker's Ability, Fukuchi begins to fill the world with vampires. Meanwhile, freed from constraints of the Page, Tachihara suspects a mastermind other than the Armed Detective Agency and confronts Fukuchi... Then, a powerful mental Ability weapon that was sealed away in Europe is ordered to be delivered to Fukuchi... To intercept it, the reunited Armed Detective Agency mobilises to execute Ranpo's plan. Thus, the curtains rise on the final battle for the Page! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By King Kong
As Justin settles into his new life at Pine Hill, rumours about his sparring match with Ted reach the First Karate Club. How will Justin fare in his first official competition? Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Kaoru
This special Candy Series Friends Forever Complation includes volumes 01 to 03 of the series and an extra eight pages of new comics featuring grown-up Joni, Emilia, and Mia! It is the perfect collector's item for Candy Series fans! Within it, you will find the beginnings of Candy JEM's beautiful and sweet friendship and a sneak peek into the future too! Learn More
USUAL: RM29.90

NOW: RM 22.50 (-25%)

MEMBER: RM 22.50 (-25%)

By Clay
Finding themselves lost in an alien world, Sean, Stone, and Yuna face a whole new world of magical mayhem with the unwitting aid of allies old and new! Intent on finding the missing Rain and exploring the myriad marvels the world of Fan-Tsi has to offer, our heroes come up against a few familiar, not so-friendly faces! Back at safehold, Leona's patience with the would-be dragon egg thieves reaches breaking point!How will The Seekers fare in a realm of unknown danger and derr Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Veon/Vezill
Intrigued by a global influx to northern Japan, the Bureau's interest intensifies to alarm when word of Matthew's presence indicates possible Ibyon interference! An otherwordly request to scour the Hidaka Range to find a missing friend offers a golden reward; routine business for our heroes until a monstrous menace reveals itself! Seeking to uncover the renegade's plan and return safely to the mountains, Jake, Okami Bushi, and the rest can't afford to chill when braving THE S Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Artis Komik re: ON Comics
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! Learn More
USUAL: RM36.90

NOW: RM 33.90 (-8%)

MEMBER: RM 33.90 (-8%)

By Clay
Pemburu naga terperangkap di dunia lain dan perlu berhadapan serangan maut Griffin, Siren dan juga Thunderbird. Ditambah lagi mereka berebut-rebut untuk kembali ke dunia asal. Konflik apakah yang melibatkan Pemangsa Petir? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Veon , Vezill
Demi mencari cara untuk mengawal tangan IBYon sepenuhnya, Matthew mengembara ke pergunungan salji di Hokkaido, Jepun. Di tempat sama, sekumpulan pemburu ganjaran menjalankan misi mencari kawan makhluk asing yang hilang tanpa jejak. Misi itu nampak mudah, namun apa yang menanti mereka di pergunungan salji mungkin mengancam nyawa. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Sota Ishiki
"Aku suka kau."Dalam mimpi... Futami Kaeda nampak dengan jelas tentang masa depannya. Lelaki pujaan hatinya, Ichimiya Ryou bakal luahkan perasaan semasa festival bunga api dua minggu lagi. Tapi bila diorang bertentang mata, Kaeda jadi tak keruan dan cuba mengelak. Masalahnya bila mimpi tu tak direalisasi, kemampuannya meramal masa depan akan punah. Adakah ramalan luahan perasaan Ryou akan jadi realiti? Lagu hit YOASOBI, 'Yume wo Nazotte' kini diadaptasi dalam bentuk komik! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Aya Kanno
"Bukan tempat ni."Ada ketikanya emosi Saitou Hajime bertukar resah bila dia terkenangkan memori lalu. Berapa banyak kali pun namanya ditukar, dia tetap mengejar 'tempat yang sepatutnya dia berada' tu.Pertemuan dan perpisahan antara samurai sejati... Apakah jawapan yang menunggunya nanti?Shinsengumi di Aizu, destinasi terakhir pahlawan samurai. One-shot siri 'Shinsengumi' selepas 'Hokusou Shinsengumi' dan 'Koutetsu no Hana'! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.00 (-0%)

By Manz
Akim baru saja habis cuti hujung minggu. Dia mahu balik asrama sendirian. Malang tidak berbau apabila bas dinaiki tiba-tiba rosak. Sesampai di asrama, hari sudah larut malam, Dengan suasana suram dan sepi, Akim pelik bila dapati semua bilik berkunci dan kosong.Ke mana semua orang pergi? Apa sudah jadi dengan asrama ni sebenarnya?Himpunan 5 karya meremang tentang gangguan dan rasukan entiti halus. Khas buat pemburu kisah misteri. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Xanseviera
Kelas Zulaikha dapat tugasan menjahit apron. Zulaikah yang kreatif mula melakar apron dengan reka bentuk sendiri. Masalahnya... mampu ke Zulaikha jahit apron unik tu? Ikuti Zulaikha menjalani kehidupan seharian sambil belajar cara untuk kurangkan sikap pelupa, kepentingan melakukan aktiviti kecergasan di luar, cara menzahirkan penghargaan untuk persahabatan dan banyak lagi! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Zint
Setelah melalui pelbagai cabaran berliku, pertandingan lumba pertama Alif kini tiba! Dengan kehebatan skil lumba diasah, pasti kemenagan dalam genggamannya!Tapi... tak semudah tu Alif nak menang. Persaingan sengit di antara dia dan Nafiy menunjukkan sebaliknya. Dapat tak Alif kalahkan Nafiy dan menjadi sang juara?Paling penting, boleh ke Alif buktikan pada keluarga terutama ayahnya yang dia bukanlah sekadar 'rempit lumba malam'Saksikan kesudahan kisah Alif dan cinta pertamany Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Blast Team
After emerging triumphant from his special training, Zack learns that Richard and Timothy have resigned from the Pine Hill Badminton Club. While searching for them, he runs into Dean, who is preparing to play alone against 2 Stellar 8 badge holders for the Twin Snake Badge... Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.00 (-0%)

By Wilson Lew
With Rain seemingly lost in the fantastical realm of Fan Tsi, it's all that Yuna, Sean, Stone, and the Seekers can do to try and seek a way in to him to the world we know! The only one with the key to the other side is the elusive Morbis, one of the 6 magical envoys from another world! Getting his help will not prove easy, not when he has his own agenda! Trials and treachery await our heroes, as does THE LONE SENTINEL! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Ryoji Hido
Yasao sangat sukakan kendo. Dia ada masalah nak fokus dan selalu lemah bila berdepan dengan gadis.Bila Yasao berjumpa Suzune, gadis kendo yang cantik dan ...... dapat tahu identiti suram Sassa, rakan lelaki sekelasnya ...... barulah aktiviti kelab ni bermula secara serius!Terimalah kisah remaja lelaki Kelab Kendo yang berlaku sepanjang musim panas! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-0%)

By Clay
With Rain seemingly lost in the fantastical realm of Fan Tsi, it's all that Yuna, Sean, Stone, and the Seekers can do to try and seek a way in to him to the world we know! The only one with the key to the other side is the elusive Morbis, one of the 6 magical envoys from another world! Getting his help will not prove easy, not when he has his own agenda! Trials and treachery await our heroes, as does THE LONE SENTINEL! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Blast Team
Zack mendapat tahu Richard dan Timothy ingin keluar Kelab Badminton Pine Hill. Ketika mencari mereka, dia bertembung dengan Dean yang sedang bersedia untuk mencabar pemegang lencana Ular Berganda. Maskman mahu membantu Dean tetapi mereka tidak handal dalam permainan beregu. Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.00 (-0%)

By Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Zint
Cikgu Andrew, bekas guru Krez yang lumpuh ditangkap kumpulan gengster Mr. Gunn. Demi menyelamatkan cikgunya, Krez terpaksa berdepan misi berbahaya; hapuskan geng snake pitt! Tapi yang peliknya, tak tahu macam mana Vax boleh jadi tebusan sama dengan Cikgu Andrew. Siap buat konsert metal lagi tu! Err... nak hiburkan gengster ke...? Agaknya Krez berjaya tak selamatkan cikgu yang ada kaitan dengan masa silamnya? Atau mungkin... Vax yang akan bantu Krez? Jangan Buang Masa Lagi! B Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Kaoru
Fun! Fun! Candy Series Activity Book  糖果系列游戏书 48 Puzzle Activities To Make You Happy 48个益智游戏让你乐翻天 Come! Test Your Brains and Eyes With The Amazing Cast of Candy! 来,跟随一众角色,一起进行脑力激荡,考验眼力的各种小游戏 Treasure Hunt 寻宝记 Hide And Seek 捉迷藏 Spot the Difference 找不同 Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By SisYoujae
"...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehan." (Hadis riwayat Muslim)Wanita kaum yang terlalu istimewa di sisi Allah SWT. Mudahnya untuk masuk ke syurga, mudah juga untuk terjerumus ke alam penuh bencana. Lantas, andalah yang tentukan hala tuju sendiri. Wanita kini lebih matang menjalani hidup penuh cabaran dan mampu berdiri atas kaki sendiri.#GRLPWR SOLEHAN · BERADAB · BERKREDIBILITI . Pelbagai topik yang cukup rapat dengan kaum Hawa dikupas dalam naskah Siri 30 W Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.00 (-20%)

By Leoz
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kaoru
Atas jasa sekumpulan pegawal peribadi rahsia, putera dapat belajar dengan selamat di Pulau Momos, Tapi situasi ini bakal berubah apabila Putera Albert mendapat seorang pegawal rahsia baru. Walaupun berkemahiran tinggi, tetapi dia tidak 'bijak' berselindung dengan baik. Dalam satu serangan mengejut, pegawal tersebut pengsan?! Nyawa putera dalam bahaya! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Remy sesat dalam dunia fantasi iaitu Fan-Tsi…  Yuna, Shah, Jumbo dan pemburu lain sudah mencuba sehabis baik untuk kembalikan Remy ke dunia sebenar! Satu-satunya yang mempunyai ‘kunci’ ke dunia lain ialah Morbis, salah seorang daripada enam ahli magik. Bukan mudah untuk mendapatkan bantuannya kerana dia juga mempunyai agenda sendiri! Kali ini wira kita diuji dengan dugaan dan pengkhianatan... Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Oga
Justin transfers to Pine Hill Secondary School after living in the rainforest with his grandfather for most of his life. Trained in karate from a very young age, Justin has outstanding skills far surpassing those of his peers - but when he accidentally joins Pine Hill's Third Karate Club, he is in for an eye-opening introduction to the world of competitive Karate! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By King Kong
Sejak kecil, Justin tinggal bersama datuknya, Robinson dalam hutan. Dia berlatih karate sejak usia muda dan mempunyai teknik lebih hebat dan kuat berbanding budak sebayanya. Justin berpindah ke Sekolah Menengah Pine Hill dan menyertai Kelab Karate Daisan tanpa dirancang. Kehebatan Justin dicabar dalam medan pertarungan dunia karate di sini! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.00 (-0%)

By Hanaka Haruse
Program seram dengan permulaan yang mengejutkan!Ada muslihat jahat di sebaliknya.Korang yakin boleh baca sampai habis?Kalau Kau Tak Jawab, Kau Akan...? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Yuka Nakajima
Nama aku Mamonaka Kurara, berumur 14 tahun. Aku anak ahli silap mata terkenal. Ke mana je aku pergi, selalu muncul kes rumit! Tapi susah macam mana pun kes tu, mesti boleh diselesaikan dengan magik! Teka kes apa aku jumpa hari ni...? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Dreamer
Kedatangan Alana sebagai anak angkat disangka membawa lembaran baru bagi Leia. Tapi dia dapat menghidu keanehan Alana bila adik angkatnya tu selalu hilang pada tengah malam. Diam-diam Leia ekori Alana dan menyaksikan tragedi menyeramkan depan mata. Ada mulut jahat kat belakang kepala Alana? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Oga
Letupan di stor sukan sebuah sekolah menjadi titik permulaan satu siri pengeboman menakutkan. Tiada siapa sangka bom yang tersembunyi itu mula meletup setiap minggu dan menyebabkan panik, malah kematian! Sedang pihak polis bergelut mencari petunjuk, mereka turut dikecam hebat oleh sesetengah pihak. Sehinggalah Susanna menemui petunjuk penting dan mendapati peristiwa berdarah itu berkait rapat dengan… telefon pintar?! Siapakah dalang di sebalik kekejaman ini? Rungkai persoal Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Fuji
You can know it all too! Fun facts to learn in a flash! Facts you didn't know about famous monarchs, emperors, and leaders are in this book! Lincoln dreamt of his death! Che Guevara suffered from asthma! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 15.00 (-0%)

By Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Kaoru
Jom Uji Minda Dan Daya Pemerhatian Kamu Dengan Aktiviti Bersama Candy! Cari Harta Karun, Sembunyi-Sembunyi, Cari Perbezaan Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Fuji
Kamu juga boleh jadi raja ilmu!Banyak kisah Pemerintah Unggul dalam sejarah dunia yang belum diketahui!Teroka fakta menarik dalam sekelip mata!Lincoln impikan kematian?Che Guevara menghidap asma! Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 13.90 (-7%)

MEMBER: RM 13.90 (-7%)

By Sora
"Jom kita cipta impian!" kata sang gadis kepada budak lekaki pengecut bernama Uchimiya.Karya debut dora pasti buat korang sebak dan berjurai air mata!(Ekstra) 'Tsuira JK to Haijin Kyoushi' pun ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Hoshiko Yagami
Rahsia hati dua karakter yang tak mungkin jadi watak utama. Semestinya takkan wujud babak mendebarkan seperti kabedon*, agokui** dan hero berlagak yang menganggap heroin semuanya menarik. Ayuh, tunggu apa lagi. Segalanya bermula sekarang!!!❤️*tindakan memaksa seseorang bersandar pada dinding dan membuat bunyi 'don'. Langkah luahan perasaan popular.**memegang dagu seseorang sebagai tanda dominasi dengan cara romantis. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Teruaki Mizuno
Hutan Okoya, dunia kayangan Pokémon terletak nun di pedalaman dan jauh dari tempat tinggal manusia. Yang pasti ia dilindungi peraturan ketat dan tak boleh dimasuki sesuka hati.Kat sanalah, Zarude terjumpa bayi manusia. Kini, bermulalah pengembaraan Koko, budak lelaki yang dibesarkan oleh Pokémon! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Kaoru
Thanks to a group of secret bodyguards, the Princes are able to live and study safely on Momosu Island. But will all this change now that Prince Albert has a new secret bodyguard?Although the man is very skillful, he is not very good at remaining hidden. In a surprise attack, the new bodyguard rendered unconscious, possibly putting the safety of the Princes at risk.  Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Kaoru
To encourage his wild and boisterous Year 1 students to behave, Sean, the homeroom teacher of 1A, offers to reward the most well-behaved student with a prize at the end of the month. Both bossy Sera and humble Alan (whom Sera regards as a thorn in her side) make winning the prize their goal. Who will win in the end? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Redcode
When a day at the mall goes explosively wrong, it's up to the X-VENTURE Xplorers to come to terms with a captive crisis! With our heroes among they hapless hostages, The Iron Squad issue an ultimatum; their leader's release for the scared shoppers' lives!When a live-streamed rescue goes ruinously wrong, the threat of advanced tech in the wrong hands spurs true heroes to step forth to save the day! Wrestling to control the narrative, how can safety be ensured, heading towards Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By TadaTada
Joining friends to explore a cave complex, Jason, Leon, and Naoko soon find they have a mountain to climb! With Ty gone, efforts to traverse the dank darkness of the subterranean labyrinth soon reveal a terrible truth! Beset by a bizarre arthropod army, it's all Jason and Naoko can do to stay alive, while, up above, Leon and Marina are forced to face a scorpion showdown! What a painful end scuttling ever closer, how will this crazy caper end?! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By TadaTada
Jason, Charles dan Shizuno inigin menyertai penerokaan gua bersama rakan lain tetapi rupa-rupanya perlu mendaki gunung terlebih dahulu! Kawan mereka Tyson pula hilang dan bermulalah pencarian dalam kegelapan di tasik bawah tanah. Haiwan artropod mengerikan menanti Jason dan Shizuno di bawah tanah. Sesuatu perlu dilakukan untuk terus hidup. Leon dan Marina juga bertarung haiwan yang sama... kala jengking! Bagaimana semua ini akan berakhir?! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-42 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.00 (-0%)

By TadaTada
Alex is in Mongolia to recover the Adventure Union’s stolen assets, and joining him is Midnight Belle. Their main task is to retrieve a treasure left behind by Ling's ancestors – a flute that can bring the dead back to life! But soon they find themselves in danger when the enemy uses the very thing they're after against them! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Jo , Kin
Suatu hari Dre ikut mamanya beli hadiah kat sebuah kedai permainan. Banyak permainan yang ada kat situ tapi bila Dre balik rumah, dia rasa tak sedap hati. Rupanya ada patung ikut sekali. Argh, macam mana ada patung tu boleh ikut diorang? Makin cuak bila benda tu boleh bergerak sendiri dan berubah jadi... menyeramkan! Apa Dre nak buat ni? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 10.80 (-10%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Redcode
Pusat beli-belah diserang pengganas dan ramai dijadikan tebusan sebagai balasan pembebasan ketua mereka. Remy dan rakan-rakan yang sedang bercuti turut menjadi tebusan. TechNeo menghantar robot untuk menangani pengganas dan menyiarkan insiden itu secara langsung dalam talian semata-mata untuk publisiti hingga mengabaikan nyawa tebusan, Tanpa diduga, robot ditewaskan dan rupa-rupanya cip pintar di dalamnya telah dicuri! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Kaoru
To allay the students’ concerns regarding the academy’s financial woes, the Student Council is responsible for organising a concert with funds from Shao Long’s family. But when Prince Albert returns home to visit his ill music master, the Student Council finds itself short-staffed. Will Alex and the Princes be able to hold the concert successfully? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

1-445 of 445

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top