0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' pen 'Found 8048 Related Products
By Rick Riordan
"In his penultimate adventure, a devastated but determined Apollo travels to Camp Jupiter, where he must learn what it is to be a hero, or die trying. It's not easy being Apollo, especially when you've been turned into a human and banished from Olympus. On his path to restoring five ancient oracles and reclaiming his godly powers, Apollo (aka Lester Papadopoulos) has faced both triumphs and tragedies. Now his journey takes him to Camp Jupiter in the San Francisco Bay Area, Learn More
USUAL: RM49.95

NOW: RM 37.50 (-25%)

MEMBER: RM 37.50 (-25%)

By Richard Reeves
The fully revised new edition of the international bestseller THE 80 MINUTE MBA is your short-cut to business brilliance. A traditional MBA is for either the time-rich, very wealthy or lucky few with a generous corporate sponsor. So what happens if you want to get a hit of high-quality business inspiration without spending two years back at school? THE 80 MINUTE MBA is the gateway to fresh thinking, in less time than it takes a standard meeting to get past coffee and donuts Learn More
USUAL: RM62.90

NOW: RM 62.90 (-0%)

MEMBER: RM 56.61 (-10%)

By
Cambridge Primary Mathematics is a flexible and engaging course written specifically for Cambridge Primary Mathematics Curriculum Stages 1 to 6. The course offers a discussion-led approach with problem-solving integrated throughout. The language is pitched to ESL learners with illustrations to support visual understanding. The Challenge Books provide extension activities for children who need more challenging activities to stretch their skills beyond the required standard for Learn More
USUAL: RM52.50

NOW: RM 52.50 (-0%)

MEMBER: RM 47.25 (-10%)

By Kat Cho
No one in modern-day Seoul believes in the old fables anymore, which makes it the perfect place to for Gu Miyoung and her mother to hide in plain sight. Mihoung is a Gumiho, a nine-tailed fox, who must eat the souls of men to survive. She feeds every full moon--eating the souls of men who have committed crimes, but have evaded justice. Her life is upended when she kills a dokkaebi, a murderous goblin, in the forest just to save the life of a stupid boy. But after Miyoung save Learn More
USUAL: RM56.50

NOW: RM 56.50 (-0%)

MEMBER: RM 45.20 (-20%)

By Kafka Asagiri
Berdasarkan maklumat diberi Natsume yang tiba-tiba muncul dengan Katai, Dostoyevsky dah jadikan jalan terowong yang tak digunakan sebagai tempat persembunyian. Atsushi dan Akutagawa akhirnya bekerjasama dan jalankan operasi manyelinap masuk atas arahan Dazai. Sedang diorang bertekak, muncul orang berkuasa luar biasa iaitu, Pushkin dan pengiring Dostoyevsky, Goncharov. Mampu ke diorang lenyapkan musuh depan mata terlebih dahulu sebelum hapuskan Dostoyevsky?!! Peperangan 'K Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Zint
Fox and Jime bersimpati dengan nasib Cikgu Lis... apalagi anak kesayangan cikgu ganti tu hilang. Jenuh Cikgu Lis sendiri dalam bahaya. Tup... tup... boleh pula Fox jumpa Milo. Tak sangka biarpun brutal, Fox faham perasaan anak yatim yang cacat pendengaran dan rindukan kasih sayang ayah. Kenali sisi lain Fox, Jime dan geng!!! Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Stephen Fry
There are Heroes - and then there are Greek Heroes. Few mere mortals have ever embarked on such bold and heart-stirring adventures, overcome myriad monstrous perils, or outwitted scheming vengeful gods, quite as stylishly and triumphantly as Greek heroes. In this companion to his bestselling Mythos, Stephen Fry brilliantly retells these dramatic, funny, tragic and timeless tales. Join Jason aboard the Argo as he quests for the Golden Fleece. See Atalanta - who was raised by Learn More
USUAL: RM54.95

NOW: RM 54.95 (-0%)

MEMBER: RM 49.46 (-10%)

By Sophie Kinsella
The irresistible new standalone from Sophie Kinsella is a story of love, empowerment and an IOU that changes everything . . . Fixie Farr can't help herself. Straightening a crooked object, removing a barely-there stain, helping out a friend . . . she just has to put things right. It's how she got her nickname, after all. So when a handsome stranger in a coffee shop asks her to watch his laptop for a moment, Fixie not only agrees, she ends up saving it from certain disaster Learn More
USUAL: RM46.50

NOW: RM 46.50 (-0%)

MEMBER: RM 41.85 (-10%)

By Kin & Estheryu
Untuk meraikan ulang tahun ke-50 sekolah, Kelab Bintang Idola dan Kelab Drama berkolaborasi untuk adakan satu persembahan teater. Mampukah Nicky yang pemalu mengatasi gugup pentas sebelum tiba hari persembahan? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Fitri Hussin
Sarang ialah sesuatu yang dibuat atau yang dipilih untuk tempat berteduh atau tempat penjahat (penyamun dll) bersembunyi. Rania, novelis cinta yang sedang mengalami zaman kesuraman. Manuskrip cinta terbaharunya ditolak editor. Dek tercabar, dia memutuskan untuk menulis manuskrip novel bergenre seram demi mengangkat namanya semula. Fatah, novelis seram yang sedang berada di puncak. Novel debutnya super bestseller. Hidupnya berubah 180 darjah dari zero ke hero. Dia bersetu Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Arifful Baqi
Amri dipenjarakan kerana kesalahan membunuh. Dia terlibat dengan aktiviti pembunuhan antarabangsa demi menjaga kestabilan dunia. Tanpa sedar, dia sebenarnya telah menjadi ‘kambing hitam’ atas tujuan peribadi seseorang. Sehinggalah muncul satu program, Program Pengampunan Banduan. Amri dan beberapa banduan yang lain telah terpilih untuk mengikuti program ini. Mereka dibawa ke sebuah pulau yang belum pernah diterokai oleh manusia. Tanpa sangka, Pulau Larus itu ada ketua ya Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Nurul Syahida
Pada usia 22 tahun, Maira mengahwini lelaki yang dicintainya sejak dia berusia 16 tahun. Demi cinta dan rasa sayang, dia korbankan kerjaya dan hidupnya, demi menjaga ibu mertuanya Puan Nas yang sakit dan menjadi isteri yang setia pada Annas bakal seorang doktor. Namun, beberapa minit sebelum dia menyambut hari jadinya yang ke-23, Maira bergelar janda. Selama lapan tahun dia berusaha untuk membina semula hidupnya dan memperbaharui matlamat hidupnya dengan mengejar kerjaya Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Emma Maizura
Adam dan Seri… titik pertemuan mereka bermula ketika berebut sebatang Pen Parker di sebuah kedai. Pen Parker yang bakal mencorak hubungan mereka. Ada aura yang membuatkan mereka saling tertarik. Suka Adam menjadi resah bila dapat tahu Seri adalah anak musuhnya, Sufian. Kematian secara tiba-tiba Sufian menjadikan Adam sebagai suspek utama. Puncanya disebabkan Pen Parker milik Adam. Adam menafikan tuduhan itu. Suka Seri bertukar benci dengan sikap tidak mengaku bersalah Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Imran Burhanuddin
"Wahai pengantin lelaki, aku nikahkan dikau dengan pengantin perempuan yang berwakil walikan saudara lelaki seibu sebapaknya denganku, dengan mas kahwinnya sebanyak Ringgit Malaysia tiga belas ribu, tiga belas ratus, tiga belas sen," Saya lafaz sambil menghenjut kecil tangan pengantin lelaki. "Aku terima nikahnya pengantin perempuan dengan mas kahwinnya sebanyak Ringgit Malaysia tiga belas ribu, tiga belas ratus, tiga belas sen.... Eh?" "Eh? Kenapa ada eh? Saya pandang peng Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Bonda Nor
Hati yang penuh prasangka, mulut yang mencebik dan tersenyum sinis, mata yang menjeling tajam penuh makna, juga kata-kata cerca. Subhanallah. Manusia bertuah mana yang mampu terselamat daripada semua ini? Ya, hanya Rasulullah saja yang diterima sebagai maksum. Kita tidak! Kita cuma manusia biasa yang penuh dengan kelemahan dan akan sentiasa berbuat kesalahan. Isunya, adakah kita sedar kesilapan kita? Jika pun sedar, adakah kita siap sedia mahu memperbetulkannya? Sungguh ti Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Bonda Nor
Asalnya manusia memang dari sana, bukan? Ya, di situlah kemuliaan yang telah Allah berikan buat manusia. Tapi itulah, bisikan nafsu jahat kita, hasutan syaitan durjana sering menyesatkan manusia. Ia menjadi asbab tercampaknya kita ke bumi yang sarat ujian untuk memerangi nafsu dan syaitan ini. Sungguh, bukan mudah untuk terus bertarung dengan kedua-duanya. Jatuh bangun kita ditolaknya! Cedera parah iman dibuatnya! Tapi kita tak boleh putus asa. Tak boleh mengalah. Dalam Isl Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Bonda Nor
Subhanallah. Ini memang betul-betul pendedahan eksklusif! Bukan semua orang boleh berlapang dada untuk berkongsi kisah-kisah seperti ini! Ini salah satu naskhah muhasabah diri yang membuka aib penulisnya sendiri. Tentang bagaimana mereka tersilap bicara, bahkan tersilap tafsir. Kemudian aturan takdir sesudah itu membuat mereka tersentak, sedar kesilapan dan cuba berubah untuk menjadi lebih baik! Ini bukan sekadar perkongsian mereka, bahkan ini juga mungkin kisah kita! Melu Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Bonda Nor
Sebagai hamba yang sudah pun dijanjikan ujian untuk ke syurga, memang sudah tugas kita untuk berjuang melepasinya. Miskin harta, bagaimana mahu mengelakkan diri daripada hidup meminta-minta? Teruji dengan kelemahan pasangan, bagaimana mahu terus berjuang untuk mempertahankan satu ikatan perkahwinan? Perjuangan itu yang mahal! Perjuangan itu yang Allah pandang dan nilai. Mampukah kita mempergunakan apa-apa saja ujian yang tiba untuk membawa kita ke syurga? Itulah persoalanny Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Bonda Nor
Ini naskhah tentang redha. Tentang bersetuju dengan apa-apa pun takdir hidup kita yang telah dipilihkan oleh Allah. Memang, bila sebut tentang kehendak, sebut tentang harapan dan cita-cita, kesemua kita ada senarai yang panjang. Itu yang kita fikir. Itu yang terdetik di hati. Tapi Allah yang cipta kita. Dia Maha Tahu segala buruk baik sesuatu perkara ke atas diri kita. Kadang dihalangnya daripada kita dapat apa yang kita nak, sebab Dia tahu itu akan buat kita jadi manusia b Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Bonda Nor
Bumerang, sejenis permainan yang apabila dilemparkan akan berbalik semula. Itulah analoginya. Itulah panduan kita dalam menetapkan hala tuju kasih sayang dan cinta. Konsepnya mudah. Jika sayang yang kita beri, sayang jugalah yang akan kita terima kembali! Allahuakbar, seronoknya saya membaca kisah-kisah benar di dalam naskhah hebat ini. Terinspirasi! Sungguh, kadang kita penat baca kisah-kisah sedih dan duka. Penat tumpang berduka. Penat menangis. Bahkan kadang kisah-kisah Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Sloow Studio
CAN THE 3RD EYE TRULY BE OPENED? IS THE FUTURE REALLY OURS TO SEE? When a grisly murder hints at otherwordly involvement, it's up to Team X to catch a killer! As terrified ex-schoolmates are targeted by extraterrestrial evil time is of the essence! What part has a destitute witness to play? How will Cassie's visions of tomorrow remedy the troubles of today? Gifted with uncanny alien insight, will '6' be the key to unlock the truth of THE GLIMPSED TOMORROW? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ong Jin Teong
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By Xiao Jiangnam
Kembang bercita-cita untuk menjadi seorang pemburu harta karun. Dengan bantuan Dave, Kembang mengikut jejak langkah datuknya merentas ke Zaman Jurasik dan bermulalah pengembaraan mencari harta karun. Dalam perjalanan ini, Kembang terpaksa memikirkan cara untuk bergaul dengan dinosaur yang lain. Antaranya seperti membantu Mamenchisaurus mencari ibu dan menyelamatkan diri daripada kebakaran hutan bersama Stegosaurus. Malah, Kembang hampir dimakan oleh Yangchuanosaurus … Mu Learn More
USUAL: RM15.90

NOW: RM 15.90 (-0%)

MEMBER: RM 14.31 (-10%)

By Khairulnahar Jamaluddin
Kuasai Sekarang! Strategi Mudah, Sistematik dan Berkesan! Adakah anda benar-benar serius ingin menguruskan wang dengan betul dan teratur tanpa perlu risau tentang masalah wang lagi? Jika jawapan anda -Ya! Buku ini adalah jawapannya. Percayalah! Walau berapa pun gaji anda, jika ada tidak mampu menguruskannya dengan baik, anda pasti berdepan dengan masalah wang sepanjang hidup anda. Tunggu apa lagi, dapatkan Panduan Wang Gaji yang akan membantu anda merancang Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Ramlee Awang Murshid
INTAN SURYANI Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mempunyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku. HAKIM Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Val Emmich , Justin Paul , Steven Levenson , Benj Pasek
Even in book form, Evan Hansen's story sings. Required reading, especially for anyone who's ever needed to be found' - Becky Albertalli, author of Love Simon Dear Evan Hansen, Today's going to be an amazing day and here's why... When a letter that was never meant to be seen draws high school senior Evan Hansen into the Murphy family's grief over the loss of their son, he is given the chance of a lifetime: to belong. He just has to stick to a lie he never meant to tell. T Learn More
USUAL: RM48.50

NOW: RM 48.50 (-0%)

MEMBER: RM 38.80 (-20%)

By Hasrudi Jawawi
Risa dipandang aneh oleh pelajar-pelajar lain termasuklah rakan sekelasnya sejak berpindah ke sekolah berasrama penuh, Jasmine School. Di sekolah ini dia mahu memulakan kehidupan baru selepas doktor mengesahkan trauma yang dialami akibat tragedi hitam enam bulan lalu semakin stabil. Sejak berada di sekolah ini, Risa sering didatangi seorang gadis Inggeris di dalam mimpi-mimpinya. Dia merasakan sesuatu telah berlaku dan pihak sekolah seperti merahsiakan hal itu daripada penge Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Kamsiah Abu
Nur Azira dibesarkan dalam suasana penuh didikan agama. Sebab itu dia amat menjaga akhlak dan keperibadiannya sebagai seorang gadis remaja. Tidak kira di mana atau dengan siapa dia berinteraksi. Keperibadian yang mulia itu telah berjaya membuatkan Richard Ong, pengurus tempat Nur Azira bekerja telah jatuh hati padanya sehingga Richard Ong dengan rela hati mahu mendalami agama Islam. Namun dalam masa yang sama Doktor Hafizi, seorang kariah masjid yang tinggal berhampiran deng Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Holly Black
In Tithe, sixteen-year-old Kaye is a modern nomad. Fierce and independent, she drifts from place to place with her mother’s rock band until an ominous attack forces Kaye back to her childhood home. There, amid the blue-collar New Jersey backdrop, Kaye finds herself an unwilling pawn in an ancient and violent power struggle between two rival faerie kingdoms—a struggle that could very well mean her death. In Valiant, the companion to Tithe, seventeen-year-old Valerie runs Learn More
USUAL: RM62.90

NOW: RM 62.90 (-0%)

MEMBER: RM 56.61 (-10%)

By Sidney Sheldon
The New York Times Bestselling Author Thrilling and nail-biting, The Phoenix has all the trademark glamour, suspense and unexpected twists of a classic Sidney Sheldon novel. A deadly enemy will rise again... Ella Praeger has always felt like an outsider. So when she is called to join the ranks of The Group, a force for good operating in the shadows, her world shifts. She is gifted a purpose - and a dangerous legacy. Years ago, The Group rid the world of one of its Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Carrie Hope Fletcher
Enchanting, evocative and utterly magical.. I LOVED this book!' MIRANDA DICKINSON 'A brilliant book' LOUISE PENTLAND 'Bewitching' HEAT ****** Theatres have a certain kind of magic. When the curtain rises, we are all enraptured by the glare of the lights and the smell of the greasepaint but it's when the curtain falls that the real drama begins . . . In 1952 two young lovers meet, in secret, at the beautiful Southern Cross theatre in the very heart of London's West End. Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 36.72 (-20%)

By Dato' Ismail Kamus , Mohd. Azrul Azlen Ab. Hamid
Merupakan sebuah buku panduan untuk diri sendiri (fardu ain), seisi keluarga, masyarakat dan umat sejagat (fardu kifayah). Ia merangkumi syariat ketika kelahiran, fardu ain kanak-kanak. Penekanan pendidikan remaja, hukumhakam muamalat (jual beli), munakahat (nikah khawin dan rumah tangga) serta amalan seperti zikir, doa dan adab. Semua ilmu bersumberkan al-Quran dan hadis sahih. Learn More
USUAL: RM45.00

NOW: RM 45.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.50 (-10%)

By Khadijah Gani
Membaca Al-Quran atau mengaji seharusnya menjadi rutin harian bagi seseorang muslim. Ia bukanlah perkara yang dilakukan ketika waktu lapang sebaliknya kita yang harus melapangkan masa untuk membacanya. Pentingnya bagi seorang muslim tidak kira kanak-kanak mahupun orang dewasa untuk menjadi mahir dan berusaha memperbaiki bacaan dengan tajwid yang tepat bersama seorang guru demi membaca kitabullah ini. Mengapa Buku Rekod Mengaji ini harus dimiliki ? 1. Buku rekod ini me Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

By Luqman Makhtar
Apa yang ada dalam buku ini? Buku ini terdiri daripada 4 bab mustahak dengan lebih 100 babak romantik Nabi dengan ummul mukminin : Bab 1 - Romantik menampilkan sekitar 40 babak yang bakal menginspirasi kan rumah tangga kita. Antara babaknya; - Asam Garam 1 : Nabi dan isteri berkongsi makanan - Asam Garam 8 : Nabi dan isteri berkongsi berus gigi - Asam Garam 14 : Isteri sikatkan rambut Bab 2 - Nikah pula menghidangkan lebih 50 babak pernikahan Nabi dengan 11 orang isteri t Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Mejar (B) Mohammad Qayyum
"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah. "sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepada mu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagi mu". (QS. Al-Baqarah:120) Sebahagian umat islam di sana yang sebelumnya tidak pernah atau jarang terlihat di Masjid, sejak maghrib semalam sehingga subuh ini Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Connie Glynn
Lottie and Ellie are back! Return to Rosewood Hall with your two favourite princesses in the sequel to Undercover Princess! ---------- As they return to Rosewood after the dramatic events of their first year, Lottie and Ellie are hoping for a peaceful term. But strange things are happening at Rosewood. Pupils are being poisoned. Is the threat of secret organisation Leviathan growing closer? Lottie and Ellie are determined to find the culprit; but danger could be clos Learn More
USUAL: RM46.50

NOW: RM 46.50 (-0%)

MEMBER: RM 41.85 (-10%)

By Lucy Powrie
A brand new series from Booktuber Lucy Powrie - about what happens when you give up on trying to fit in in and let your weird out! It's time to join The Paper & Hearts Society ... Tabby Brown is tired of trying to fit in. She doesn't want to go to parties - in fact, she would much rather snuggle up on the sofa with her favourite book. It's like she hasn't found her people ... Then Tabby joins a club that promises to celebrate books. What could go wrong? EVERYTHING - espec Learn More
USUAL: RM52.90

NOW: RM 52.90 (-0%)

MEMBER: RM 47.61 (-10%)

By Lucy Powrie
"A brand new series from Booktuber Lucy Powrie - about what happens when you give up on trying to fit in in and let your weird out! It's time to join The Paper & Hearts Society ... Tabby Brown is tired of trying to fit in. She doesn't want to go to parties - in fact, she would much rather snuggle up on the sofa with her favourite book. It's like she hasn't found her people ... Then Tabby joins a club that promises to celebrate books. What could go wrong? EVERYTHING Learn More
USUAL: RM42.90

NOW: RM 42.90 (-0%)

MEMBER: RM 38.61 (-10%)

By Jodi Picoult
A writer the world needs to be reading right now' The Independent 'An apposite and nuanced novel... Picoult writes about an emotive, controversial issue with unflinching precision.' Red 'Incredibly compelling and page turning' Dolly Alderton 'A very special novel about a very difficult subject.' Grazia 'Her intelligent, meticulously researched novels explore ethical dilemmas through heartrending, headline-grabbing scenarios' The Sunday Times A lone gunman takes the women Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 31.92 (-20%)

By Pat Barker
Shorlisted for the Women's Prize for Fiction and the Costa Novel Award Booker-winning novelist Pat Barker imagines the untold story of the women at the heart of history's greatest epic 'Magnificent... You are in the hands of a writer at the height of her powers' Evening Standard 'Chilling, powerful, audacious... A searing twist on The Iliad. Amid the recent slew of rewritings of the great Greek myths and classics, Barker's stands out for its forcefulness of purpose and e Learn More
USUAL: RM54.95

NOW: RM 54.95 (-0%)

MEMBER: RM 49.46 (-10%)

By Megan Miranda
Kelsey has lived most of her life in a shadow of suspicion, raised to see danger everywhere. Her mother hasn't set foot outside their front door in seventeen years, since she escaped from her kidnappers. Kelsey knows she's supposed to keep a low profile and stay off the grid for their protection, but that plan is shattered when her dramatic car accident and rescue by volunteer firefighter and classmate Ryan Baker sparks media coverage. A few days later, she arrives home to Learn More
USUAL: RM46.95

NOW: RM 46.95 (-0%)

MEMBER: RM 42.26 (-10%)

By Kate Bowler
NEW YORK TIMES BESTSELLER - "A meditation on sense-making when there's no sense to be made, on letting go when we can't hold on, and on being unafraid even when we're terrified."--Lucy Kalanithi "Belongs on the shelf alongside other terrific books about this difficult subject, like Paul Kalanithi's When Breath Becomes Air and Atul Gawande's Being Mortal."--Bill Gates NAMED ONE OF THE BEST BOOKS OF THE YEAR BY REAL SIMPLE Kate Bowler is a professor at Duke Divinity School with Learn More
USUAL: RM59.95

NOW: RM 59.95 (-0%)

MEMBER: RM 47.96 (-20%)

By Carl Zimmer
Celebrated New York Times columnist and science writer Carl Zimmer presents a profoundly original perspective on what we pass along from generation to generation. Charles Darwin played a crucial part in turning heredity into a scientific question, and yet he failed spectacularly to answer it. The birth of genetics in the early 1900s seemed to do precisely that. Gradually, people translated their old notions about heredity into a language of genes. As the technology for studyi Learn More
USUAL: RM59.95

NOW: RM 59.95 (-0%)

MEMBER: RM 47.96 (-20%)

By Kelly Weinersmith
The instant New York Times bestseller! A Wall Street Journal Best Science Book of the Year! A Popular Science Best Science Book of the Year! From a top scientist and the creator of the hugely popular web comic Saturday Morning Breakfast Cereal, a hilariously illustrated investigation into future technologies -- from how to fling a ship into deep space on the cheap to 3D organ printing What will the world of tomorrow be like? How does progress happen? And why do we not have a Learn More
USUAL: RM59.95

NOW: RM 59.95 (-0%)

MEMBER: RM 53.96 (-10%)

By Sarah Dessen
From number one New York Times bestselling author Sarah Dessen comes a big-hearted novel about a girl who reconnects with a part of her family she hasn't seen since she was a little girl - and falls in love, all over the course of a magical summer. Emma Saylor doesn't remember a lot about her mother, who died when she was ten. But she does remember the stories her mom told her about the big lake that went on forever. Now it's just Emma and her dad, and life is good, if a li Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Michael Belanger
"[An] impressive debut...John Green fans will gobble this one up." -- Kirkus, starred review History buff Ray knows everything about the peculiar legends and lore of his rural Connecticut hometown. Burgerville's past is riddled with green cow sightings and human groundhogs, but the most interesting thing about the present is the new girl--we'll call her Jane Doe. Inscrutable, cool, and above all mysterious, Jane seems as determined to hide her past as Ray is to uncover it Learn More
USUAL: RM51.95

NOW: RM 51.95 (-0%)

MEMBER: RM 46.76 (-10%)

By Stephen King , Bev Vincent
Fasten your seatbelts for an anthology of turbulent tales curated by Stephen King and Bev Vincent. This exciting new collection, perfect for airport or aeroplane reading, includes an original introduction and story notes for each story by Stephen King, and brand new stories from Stephen King and Joe Hill. Stephen King hates to fly. Now he and co-editor Bev Vincent would like to share this fear of flying with you. Welcome to Flight or Fright, an anthology about all the thin Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 36.72 (-20%)

By Adele Griffin
When secrets are forced into the light, will the bonds between Claire, Lizzy, and Matt be enough to keep everything from falling apart? Life changes for Lizzy Swift when Claire Reynolds transfers to the Argyll School in their senior year. Claire is all Lizzy is not—reckless, independent, effortlessly cool. Claire introduces Lizzy to downtown Philadelphia—its clubs, parties, and vibrant art scene, and helps her get together with Matt, who Lizzy’s been crushing on for y Learn More
USUAL: RM51.50

NOW: RM 51.50 (-0%)

MEMBER: RM 46.35 (-10%)

By Jill Mansel
The deliciously uplifting new novel from the Sunday Times bestselling author of THIS COULD CHANGE EVERYTHING. Not to be missed by readers of Lucy Diamond and Katie Fforde. Mimi isn't looking for love when she spends a weekend in Goosebrook, the Cotswolds village her dad has moved to. And her first encounter with Cal, who lives there too, is nothing like a scene in a romantic movie - although she can't help noticing how charismatic he is. But Cal's in no position to be any mo Learn More
USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By 楊聰財 , 魏兆玟
第一本結合榮格性格理論分析情感關係的重磅經典!   問世間情為何物,直叫人無奈受擺布   找出你的愛情氣質,調配屬於你的愛情溫度!   溫度過熱容易撞上恐怖怪物,溫度過低導致愛情走投無路,   保持最佳愛情溫度,成功找到最佳歸宿!   從男女版到婚姻版,情感關係始終是熱度居高不下的討論話題,為什麼有些人感情路走的格外辛苦? Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By
This tin has everything Spidey fans need to keep them busy with heaps of cool stuff from the new Spider-Man movie! Includes a colouring book, activity book, storybook, stickers, four pencils and a double-sided poster! Learn More
USUAL: RM44.90

NOW: RM 33.68 (-25%)

MEMBER: RM 33.68 (-25%)

By
*Khusus untuk murid-murid sekolah rendah sebagai latihan tambahan *Menepati KSSR Semakan yang terbaharu *Mengandungi latihan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dan peta i-THINK *Latihan yang pelbagai untuk memantapkan penguasaan murid-murid dalam pembalajaran Learn More
USUAL: RM3.50

NOW: RM 3.50 (-0%)

MEMBER: RM 3.15 (-10%)

By
*依据最新小学课程标准(KSSR Semakan)和课程与评价标准(DSKP)编写 *习题紧密配合课本,帮助学生掌握道德价值概念 *包含高层次思维技能(KBAT)和i-THINK思维图习题 *附有益智游戏和小故事让学生边玩边学,提高学生学习的兴趣 *备有完整答案 Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

By
*依据最新小学课程标准(KSSR Semakan)和课程与评价标准(DSKP)编写 *习题紧密配合课本,帮助学生掌握道德价值概念 *包含高层次思维技能(KBAT)和i-THINK思维图习题 *附有益智游戏和小故事让学生边玩边学,提高学生学习的兴趣 *备有完整答案 Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

By
*依据最新小学课程标准(KSSR Semakan)和课程与评价标准(DSKP)编写 *习题紧密配合课本,帮助学生掌握道德价值概念 *包含高层次思维技能(KBAT)和i-THINK思维图习题 *附有益智游戏和小故事让学生边玩边学,提高学生学习的兴趣 *备有完整答案 Learn More
USUAL: RM4.90

NOW: RM 4.90 (-0%)

MEMBER: RM 4.41 (-10%)

By
*9 set Kertas Penulisan Pra-UPSR *Menepati format dan standard UPSR terkini *Jawapan lengkap disediakan Learn More
USUAL: RM3.90

NOW: RM 3.90 (-0%)

MEMBER: RM 3.51 (-10%)

By
*9 set Kertas Penulisan Pra-UPSR *Menepati format dan standard UPSR terkini *Jawapan lengkap disediakan Learn More
USUAL: RM3.90

NOW: RM 3.90 (-0%)

MEMBER: RM 3.51 (-10%)

By
*9 set Kertas Penulisan UPSR *Menepati format dan standard UPSR terkini *Jawapan lengkap disediakan Learn More
USUAL: RM3.90

NOW: RM 3.90 (-0%)

MEMBER: RM 3.51 (-10%)

By
*6 sets of Pre-UPSR Model Papers *Questions simulate actual UPSR paper *Complete answers provided Learn More
USUAL: RM3.90

NOW: RM 3.90 (-0%)

MEMBER: RM 3.51 (-10%)

By
*6 sets of Pre-UPSR Model Papers *Questions simulate actual UPSR paper *Complete answers provided Learn More
USUAL: RM3.90

NOW: RM 3.90 (-0%)

MEMBER: RM 3.51 (-10%)

1-8048 of 8048

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top