Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' sora 'Found 26 Related Products
By Aisyahros
“Berhenti suruh aku buat benda yang boleh buat kau semua duduk depan pintu neraka. Cukup aku sorang aje yang rasa neraka tu dulu.” – Hugo Adriel JIBRIL LUTHFI, nama itu penuh dengan rahsia hitam. Menjadi ketua kumpulan kongsi gelap usai kematian ayahnya. Pilihan yang sepatutnya dihindari. Namun, kini dia bangkit semula dengan sebuah harapan baharu. HUGO ADRIEL, nama itu memberikan peluang kedua dalam hidupnya. Kali ini, dia bukan lagi Jibril Luthfi yang digeruni. Nam Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By
Doraemon The Movie 42 Nobita to Sora no Utopia 哆啦A梦剧场版 大雄与天空的理想乡 JAP (E / C / M) Doraemon, Nobita and his friends go to find Utopia, a perfect land in the sky where everyone lives with happiness, using an airship having a time warp function. 该片是根据日本漫画家藤子•F•不二雄创作的漫画《哆啦A梦》改编的系列动画电影的第42部作品,讲述了哆啦A梦与大雄驾驶着具有时光跳跃机能力的秘密道 Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 21.51 (-10%)

MEMBER: RM 19.12 (-20%)

By
DORAEMON MOVIE COLLECTIONS 哆啦A夢電影集 VARIOUS (E / C / M) 1 1980 Doraemon: Nobita's Dinosaur 大雄的恐龍 JAP / MAN / CAN 2 1981 Doraemon: The Records of Nobita, Spaceblazer 大雄的宇宙開拓史 JAP / MAN 3 1982 Doraemon: Nobita and the Haunts of Evil 大雄的大魔境 JAP / MAN / CAN 4 1983 Doraemon: Nobita and the Castle of the Undersea Devil 大雄的海底鬼岩城 JAP / MAN / CAN 5 1984 Doraemon: Nobita's Great Adventure into the Underworld 大雄的 Learn More
USUAL: RM139.90

NOW: RM 125.91 (-10%)

MEMBER: RM 111.92 (-20%)

By Tracy
Hidup Soraya sebelum bertemu Gibran sangat normal walaupun dia sering dipulaukan oleh rakan-rakan kolejnya. Setakat dipanggil dengan gelaran yang bukan-bukan, telinganya sudah lali. Namun, hidupnya yang normal berubah huru-hara setelah satu demi satu benda pelik terjadi ke atas dirinya setelah dia terbangun daripada tidurnya pada satu pagi. Rakan sebilik yang tidak pernah sebulu dengannya, menjadi mesra. Kedudukan barang di dalam biliknya tiba-tiba berubah. Paling menakutkan Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 21.60 (-10%)

MEMBER: RM 19.20 (-20%)

By Antoine De Sint-Exupery
"Hal yang penting tidak dapat dilihat dengan mata." Seorang juruterbang yang bosan hidup sebagai orang dewasa, terkandas di Gurun Sahara akibat kerosakan pesawat. Sorang lelaki kecik berpenampilan luar biasa, muncul dari entah mana dan meminta lukisan biri-biri. Mereka bertemu, berkongsi kisah, dan bersahabt. Lalu si juruterbang belajar melihat kehidupan dari sudut berbeza, melalui pengembaraan menakjubkan Putera Kecil le beberapa asteroid sehingga tiba di Bumi. Putera Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 22.50 (-10%)

MEMBER: RM 20.00 (-20%)

By ILYA ABDULLAH
"Pendosa yang menyedari akan kekhilafannya mencari jalan pulangnya semula." - Detektif Eshan "Yang jahat itu ada yang jelas di depan mata dan ada yang tersembunyi di sebalik topeng."-Father Joseph. "Salah satu sifat manusia, iaitu tidak mengenang budi. Kau lupa dengan siapa kau merayu dan bersujud memohon pertolongan."-Ifrit "Manusia lebih keji daripada aku. Sifat tamak haloba, nafsu kemahuan sukar dikekang. Saling berbunuhan. Saling mengkhianati. Layakkah manusia sebegini ta Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By ATHENA ROSE
Biar kutemukan tanda syurga itu, daripada seseorang dari masa laluku Kehidupan yang serba kelabu mampu bertukar menjadi lebih berwarna jika takdir memilih untuk bertemu dengan orang yang tepat. “Aku nak saman kau, aku tak nak saman orang lain.” — MUBARAK Walau luaran terlihat kasar, jejaka sejuk beku itu mempunyai aura penyayang. Tak diseru pun Mubarak selalu muncul bersama sayap-sayap cintanya. Hadir sebagai pelindung, jiwa Dealova bagai terhubung oleh suatu isyarat Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 24.30 (-10%)

MEMBER: RM 21.60 (-20%)

By
SAIYUKI RELOAD ZEROIN 最游记RELOAD ZEROIN JAP/ENG (E / C / M) Getting ambushed by rogue demons on the road is business as usual for the Sanzou party. But when their latest assailants turn out to be humans, the group is left dumbfounded. The mystery only deepens when they encounter a wandering priest, Hazel Grouse, and his imposing bodyguard, Gaty Nene Hawk. The pair hails from the far West, with Hazel using his powers of resurrection to aid grief-stricken villages. Whil Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 25.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.31 (-10%)

By
Sora no Aosa wo Shiru Hito yo The Movie 知晓天空蓝色的人啊劇場版 JAP (E / C) High school student Aoi Aioi lives with her elder sister, Akane, after a tragic accident took their parents away 13 years ago. Because Akane has since been taking care of her single-handedly, Aoi wants to move to Tokyo after her graduation to relieve her sister's burden and pursue a musical career, inspired by Akane's ex-boyfriend Shinnosuke "Shinno" Kanamuro. Shinno was part of a band un Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By Xanseviera
Ini kali pertama Zulaikha tengok pasukan sorak sekolah beraksi! Nampaknya mereka bersedia untuk menyertai pertandingan sorak. Eh, bersorak bukan pegang pom-pom saja ke? Wah, siap ada aksi akrobatik?! Malik yang pendiam ada bakat tersembunyi. Angela yang serba boleh pula ada... kelemahan? Banyak lagi kisah menarik dalam jilid terbaharu ini! #Cheerleading #BakatTersembunyi #Fobia #MuziumHantu #Workaholic #RajaTrivia #YakinDiri #BestFriendsForever Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 12.60 (-10%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Victoria Aveyard
In the sequel to Victoria Aveyard's instant #1 New York Times bestselling Realm Breaker, a divided world must rally, an unstoppable enemy must be defeated, and the fate of the world rests on a blade's edge. Andry, a former squire, continues to fight for hope amid blood and chaos. Dom, a grieving immortal, strives to fulfill a broken oath. Sorasa, an outcast assassin, faces her past when it returns with sharpened teeth. Valtik, an old sorceress, summons a mighty power. And Cor Learn More
USUAL: RM56.50

NOW: RM 56.50 (-0%)

MEMBER: RM 50.85 (-10%)

By Sora
"Jom kita cipta impian!" kata sang gadis kepada budak lekaki pengecut bernama Uchimiya.Karya debut dora pasti buat korang sebak dan berjurai air mata!(Ekstra) 'Tsuira JK to Haijin Kyoushi' pun ada! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Emy Roberto
“Tuan Jeyhan, ada lagi pakaian kotor yang perlu saya bawa?” Terkejut Luna bila Tina tiba-tiba muncul dengan bakul pakaian. Dia tak perasan pun Tina lalu di sini tadi. Nak kata Tina datang masa dia tengah mandi, tak logik pula sebab sejak tadi hanya dia dan Jeyhan saja di dalam rumah. “So far cuma yang ada dalam bakul tu aje.” “Errr, macam mana dengan tuala? Patutnya ada empat helai, tapi dalam ni cuma ada dua helai.” Wow, itu pun nak kira sekali ke dik? Luna t Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Aeyfa Nasri
Menggali rahsia dalam rahsia, tanpa sedar nyawa pertaruhan. Hidup adalah sebuah misteri. Kutip semua kunci dan cuba buka tanpa ada kesilapan. Jika tidak... GAME OVER - AQRAM Tanpa sedar, permainan nyawa itu telah meragut hampir seluruh ahli keluarga Imroatul Ain. Dia bagaikan lumpuh untuk meneruskan hidup. Siapa sebenarnya Aqram? Namun, kehadiran Dzul seolah-olah memberi harapan baru buat Imroatul Ain. Lelaki itulah yang menjadi sumber kekuatan untuk dia meneruskan semua ini Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Kay Omena
“Syaratnya, saya tak nak anak. Cukup kita berdua saja.” – Izrad. Syarat yang diletakkan Izrad untuk sebuah perkahwinan membuatkan Nalia tolak tanpa berfikir walau sesaat. Tapi, hanya kerana seorang ayah, perkahwinan yang ditolak itu terjadi jua. “Sebagai wanita, selain menjadi isteri, saya impikan untuk menjadi seorang ibu.”- Nalia. Pada Izrad, memilih Nalia sebagai isteri bukan sekadar demi kepentingan dirinya sendiri. Ada sesuatu yang dicari dan dia yakin Nalia ma Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Lynn Azami
Lama merantau, Irdine nekad untuk pulang. Tapi dia berharap, kepulangannya ke bumi Malaysia bukan untuk dilukai lagi. Namun siapa sangka, orang yang tidak ingin dia temui itu tiba-tiba muncul depan mata. “Irdine nilah kekasih saya yang ‘hilang’ dulu. Orang yang saya tunggu selama ni.” – Danny Mirza. Baru hari pertama di tempat kerja, Irdine sudah rasa seperti kepalanya dihentak batu oleh lelaki yang pernah buatkan jiwanya hilang suatu ketika dulu. Lelaki yang buatk Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Nia Qurratun’Aini
Ada satu rahsia yang kupinta daripada Tuhan. Lalu, Dia berikan kau sebagai jawapan. Hadi Muqri dan Suria Aqilah, berkawan baik sejak kecil lagi. Tapi, takkan kawan saja? Salah sorang langsung tak ada rasa cinta? Mestilah ada. Perasaan cinta itu, Hadi yang rasakan. Bila dia luahkan, Suria letak Hadi dalam friend zone. Bila dah kena friend zone, Hadi ambil keputusan untuk move on. Setelah tujuh tahun berlalu, Hadi dan Suria bertemu semula. “Kenapa kau tak kahwin lagi?” Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By SARA HEZRA
HARRAZ AHMAD , seorang photographer yang menerima bos baru di departmentnya. Bos barunya itu bernama AMINAH TEMPO. Nampak garang dengan gaya bos yang bossy tapi bila dah kerja sekali, baru dia tau bos dia tu memang sporting. Keluar bekerja rasa macam berdating pulak. Err, tapi dia sesorang je rasa macam tu. Maklumlah, lelaki lepas 30-an yang kesunyian ditinggal awek. Itu hal bos boleh tinggal kat pejabat la. Pening-pening layan karenah bos balik rumah dia akan relaks. Cuma Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Zahida Zarkasi
Kenapa aku dipulaukan hanya kerana kau menyebelahi dia? Kenapa aku disingkirkan hanya kerana aku mempercayai dia? Kenapa aku harus dibenci hanya kerana kau mencintai dia? NIA, seorang gadis bandar yang dipaksa pulang ke kampung bersama adiknya IRFAN. Sebuah kampung di pedalaman yang mendatangkan mimpi ngeri buat mereka berdua. Didera fizikal dan mental oleh mak long, ibu saudara yang tak berhati perut. Tinggal dalam serba kekurangan, benar-benar menguji kesabaran. “Mereka Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Norshiemah Md Yasan
SERI... hidupnya tidaklah berseri-seri seperti namanya. Dia sering menjadi mangsa amarah dan cacian Mak Bedah dan Aifa. Untung sahaja dia disayangi oleh abahnya, Pak Rahim. Begitu juga dengan Ikmal. lelaki yang telah membuatkan hatinya berbunga riang. Dia tidak kisah berkorban demi meraih cinta lelaki itu. Namun, hidupnya berubah dengan kehadiran Rayqal di kampung itu. RAYQAL...sebelum ini seorang yang berharta dan bongkak. Kini, tercampak di kampung apabila takdir telah Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By
Constantly outperformed by the girls' club, the boys' soft tennis club faces disbandment due to their poor skills and lack of positive results in matches. In desperate need of members, Toma Shinjou is looking to recruit capable players, but he fails to scout anyone. Enter Maki Katsuragi, a new transfer student who demonstrates great reflexes when he catches a stray cat in his classroom, instantly capturing Toma's attention. With his interest piqued, Toma ambitiously asks Maki Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Mr Children Studio
Biasalah…pusat sukan sentiasa meriah dengan aktiviti. Tapi siapa tahu, di sebalik kebingitan ada benda ganjil lagi menyeramkan. Mungkin ada yang tak kena kat situ. Adanya peminat misteri,atlet"luar biasa", penonton bersorak dahagakan darah dan suasana sunyi antaran perkara korang kena hati-hati terutama bila berseorangan. "Dia mungkin tak ganggu tapi kalau korang lemah semangat,siapa nak tolong? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Sir Richard Burton
HarperCollins is proud to present its new range of best-loved, essential classics. `"For," said he, "there never was nor is there one chaste woman upon the face of earth."' A collection of Persian, Arabian and Indian tales dating from the 9th century, Sir Richard Burton's most well-known translation of Arabian Nights brings together ancient folklore and stories passed down from generation to generation. Featuring tales about love, history, tragedy and comedy as well as Learn More
USUAL: RM14.50

NOW: RM 14.50 (-0%)

MEMBER: RM 13.05 (-10%)

By
One summer vacation, Ruka meets two boys, "Umi" and "Sora," whose upbringing contains strange and wonderful secrets. Drawn to their beautiful swimming, almost more like flying, Ruka and the adults who know them are intertwined in a complex mesh... Meanwhile, an unexplained anomaly is occurring all over the world: fish are disappearing. Thus begins a marine adventure of boys and girls to captivate all the senses! 海洋生物发出光芒的同时,从地球的各个角落 Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By Nurul Omar
Jiwamu kuseru, khilafku menjemputmu Sepatutnya Hash, Hammad dan Nazim tidak menceroboh ke bilik perpustakaan arwah aki pada malam itu. Sepatutnya Sora juga tidak perlu terlibat dengan mereka bertiga. Sepatutnya mereka tidak memanggil makhluk itu.... “Kuseru namamu tiga kali, datanglah menjemputku.” - HASH Jika mereka tidak menjadi pengacau, sudah tentu gangguan demi gangguan yang penuhdengan misteri itu tidak akan berlaku. Sudah tentu semua keanehan yang menyeramkan dan b Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

26 Item(s)

*

Back to Top