0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Aira Kimberly 'Found 2 Related Products
Filtered By
author
By Aira Kimberly
USUAL: RM24.90

NOW: RM 18.68 (-25%)

MEMBER: RM 18.68 (-25%)

By Aira Kimberly
Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, macam makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh.... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, disukai ramai pula tu! Rasa macam nak join sekali je. Silap-silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Learn More
USUAL: RM12.90

NOW: RM 12.90 (-0%)

MEMBER: RM 11.61 (-10%)

2 Item(s)

*

Back to Top