0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Aunie Ayunie 'Found 8 Related Products
Filtered By
author
By Aunie Ayunie
Hoi, bapak ayam! - HAWA "Aku tak jual orang, bongok! Aku jual ayam." - BUJANG. "Ah, sama aje! Ayam jugak, kan? Eii, dahlah nama pun klasik." - HAWA. Ku Bujang Bin Ku Buang, teruk sangat ke nama tu? Mana ada teruk pun. Nama itu satu dalam sejuta kut. Siti Hawa Khadijah, si gadis yang namanya cukup indah. Tapi, mulut celopar tahap nak mati. Bujang rasa macam nak sumbat saja mulut Hawa dengan bom. Urghhh! Minah senget. Bab-bab jodoh ni, Bujang seram. Dah penat kut m Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Aunie Ayunie
Semua orang ada pendapat sendiri tentang cinta. Dan, cinta itu sendiri bersifat universal dan menyeluruh. Bagi Saif Inayat, tiada yang lebih penting dalam hidupnya melainkan kebahagiaan mama, papa dan adiknya, Reza Arman. Kasih sayangnya terhadap Reza mengatasi segala-galanya. Tapi bagi Zara Ayiqin, Saif adalah lelaki yang paling menjengkelkan di dunia. Saif selalu tayang muka ketat. Serius 24 jam! Walaupun mereka terikat dengan ikatan sepupu, tapi Saif melayannya macam oran Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Aunie Ayunie
“Sapu-Sapu Sdn Bhd? Eh, saya tak ada minta servis sapu-sapu pun.” – Nayla. “Itu nama syarikat akulah, sengal. Aku bukan nak servis. Aku datang sebab nak tarik kereta kau. Dah empat bulan tak bayar, kan?” – Riyad. Pertemuan pertama yang sadis itu membuka peluang untuk Nayla membalas dendam kerana hatinya telah dikhianati Hezri. Riyad pemilik Syarikat Sapu-Sapu Sdn Bhd dijadikan kambing hitam untuk Nayla merealisasikan rancangannya. Riyad pula setuju saja kerana ba Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

By Aunie Ayunie
Setiap kali bertemu dengan encik duda sayang, Dara rasa hatinya bergetar dan buat dia berangan-angan naik bukit turun bukit sambil nyanyi lagu Hindustan. Oh, syahdu sungguh bila hati jatuh cinta. Duda? Ah, itu bukan ukuran. Bak kata orang putih, everything is fair in love. Dara memulakan kerjanya sebagai babysitter dan pembantu rumah di rumah Khayr dan manalah dia sangka lelaki itu adalah lelaki yang sama buat jiwanya jadi nanar. Khayr rasa macam nak gila bila dapat Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Aunie Ayunie
Cinta tidak akan hadir jika tidak memberi. Cinta tidak akan manis jika tiada pahitnya. Ahmad Ziyaad Adfie tidak pernah menyangka hatinya akan terpaut kepada gadis polos itu. Gadis yang selalu buat dia marah dan gadis yang selalu mencaras kata-katanya. Gadis itu buat dia tengok bulan sambil tersenyum. Gadis itu buat dia angau macam orang sasau. Gadis itu buat dia lupa pada kekecewaannya suatu masa dahulu. Gadis itu ialah Tihany Lailatul Amelia. “Encik Ziyaad nak jatuh Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Aunie Ayunie
Ameer Hayyad lelaki biasa. Pemuda kampung yang ada kerjaya sendiri. Hidupnya cukup sempurna di samping keluarga tersayang dan kekasih hati yang sudah sepuluh tahun menyulam cinta. Malah, mereka sudah bercadang untuk bertunang. Sikapnya yang terlalu melindungi ahli keluarganya membuatkan dia terlibat dalam masalah alongnya. Daripada mahu menolong, dia terjebak dalam masalah besar. Hayyad yang baran dan pere-ngus bertemu dengan Yuzma yang sombong, bongkak dan suka memberonta Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Aunie Ayunie
Karzrin bukanlah lelaki yang tahu sangat pasal cinta. Dia pernah patah hati kerana cintanya ditolak oleh seorang gadis enam tahun lalu. Lantas, cadangan mamanya yang mahu meminang Hannah ditolak mentah-mentah. Hannah adalah sepupunya dan dia sangat membenci Hannah. “Cantik mama cakap? Muka macam ayam hutan pun cantik ke?” 17 belas tahun belum cukup untuk memadamkan kebencian terhadap gadis itu. Mamanya boleh cakap apa sahaja tapi, baginya Hannah adalah gadis yang la Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Nurfaza Alisya , Qhayra Qhayriesa , Zaza Qry , Nia Qurratun'aini , Aunie Ayunie
#AdamWarda – Nurfaza Alisya Duda Pujaan Hati “Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?” “Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?” #HayatAlia – Qhayra Qhayriesa Dudaku Ajak Kahwin Lagi “Jom kita kahwin sekali lagi Alia?” “Betul awak nak kahwin Learn More
USUAL: RM23.00

NOW: RM 23.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.70 (-10%)

8 Item(s)

*

Back to Top