0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Cik Amal Amina 'Found 3 Related Products
Filtered By
author
By Cik Amal Amina
Ahmad Han Ahmad Bin Ahmad Ibrahim. Kali pertama bertemu lelaki itu, Hanis sudah pelik. Dengan pakaian serba hitam dan merenung dia lama. “Ni muka saya, bukan peta dunia. Encik tak payah tengok lama-lama pun dah boleh hafal.” – Hanis “Ahmad Han tu nama saya, bakal suami awak. Tolong hafal tu.” – Han. Penuh misteri. Tapi lelaki inilah yang menyelamatkan Hanis dari menjadi mangsa dendam mama sendiri. “Kenapa kau tak mati je dulu?” – Mama. “Saya akan l Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Cik Amal Amina
“Aku ceraikan kau, Amna Binti Adam dengan talak satu.” – Hadi Tak sampai sehari memegang gelaran isteri, dia diceraikan. Bertahun dia merawat hati. Membina kembali kepercayaan kepada lelaki dan juga namanya perkahwinan. Empat tahun berlalu... Masa merubah seorang Amna. Tiada lagi Amna yang gemuk dan berjerawat. Yang ada hanyalah Amna yang persis model. Dan statusnya juga berubah. Daripada janda, kini menjadi tunangan Ahmad Isyq Iman. Lelaki yang mulutnya tak pernah ada Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Cik Amal Amina
JADI MENANTU PILIHAN Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

3 Item(s)

*

Back to Top