0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Damya Hanna 'Found 88 Related Products
Filtered By
author
By Sophie Hannah
The world’s most beloved detective, Hercule Poirot – the legendary star of Agatha Christie’s Murder on the Orient Express and most recently The Monogram Murders and Closed Casket―returns in a stylish, diabolically clever mystery set in 1930’s London. Returning home after lunch one day, Hercule Poirot finds an angry woman waiting outside his front door. She demands to know why Poirot has sent her a letter accusing her of the murder of Barnabas Pandy, a man she has n Learn More
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Damya Hanna
Tegarkah dia berdepan dengan kenyataan andai diri masih dihimpit kenangan lalu? Ke mana jua langkahnya dibawa, kisah duka yang pernah terpalit itu, amat sukar diluputkan daripada ingatan. Tanpa kata-kata perpisahan, Shafika kabur daripada pandangan mata. Lantaran itu, jiwa Fariz terus lumpuh tak keruan. Bertahun lamanya memendam rasa, kemunculan Vivianna menarik perhatian. Pertemuan pertama yang terjadi bagaikan dirancang, namun hakikatnya ada rahsia yang tersingkap. Fariz Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 24.00 (-20%)

MEMBER: RM 24.00 (-20%)

By 香娜·甘迺迪 , 琳黛·密契爾
  我在做什麼?   我能夠做什麼?   我可以改變什麼?   從最簡單的飲食、呼吸、獨處、時間管理等20個和自己的約定做起,   找到「我」的想法、「我」的能力、「我」的品味……   化為美好生活的力量,從內到外,整頓身心,為生活注入屬於你的清明微光。   你可以這樣喜歡生活──   日日安眠,對生活的期待讓你自然醒;   認真 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By Hannah West
USUAL: RM46.95

NOW: RM 46.95 (-0%)

MEMBER: RM 42.26 (-10%)

By Johanna Basford
World of Flowers: A Coloring Book and Floral Adventure Learn More
USUAL: RM79.95

NOW: RM 79.95 (-0%)

MEMBER: RM 71.96 (-10%)

By 帕拉格‧科納
台灣完整翻譯 獨家收入台灣版序 歷史學家莫里斯(Ian Morris):我認為科納正確地道出後一九八九年的趨勢似乎正帶我們邁向這個方向。 Wired雜誌共同創辦人凱利(Kevin Kelly):基礎設施即命運,跟著科納畫出的供應鏈就能看出未來的流向。 超級全球化的經濟版圖已經形成! 從西方到東方,全面的、有效的、流動性、韌性強的「連結力」、「供應鍵」、 Learn More
USUAL: RM84.70

NOW: RM 84.70 (-0%)

MEMBER: RM 76.23 (-10%)

By Hannah On Earth
Amerika tak semestinya sama seperti yang kau sangka. Perjalanan 80 000km Hannah merentasi 50 negeri di USA. Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Nani Yuhanna
Kerja apa saja asalkan halal, itu prinsip Nur Ainuha. Atas sebab itu, dia tak kisah menjadi pembantu rumah. Cuma yang dia kisah apabila hati terjatuh suka pada Tuan Dariss, si tuan rumah yang tak pernah memandang dirinya. Kemunculan Ammara dalam hidup Tuan Dariss mula memporak-perandakan perasaan Ainuha yang selama ini ditayang tenang. Kemesraan Tuan Dariss dan Ammara merobek hati Ainuha. Di saat Ainuha mula belajar menerima hakikat yang cinta Tuan Dariss bukanlah miliknya, Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Johanna Lindsey

In her new Malory-Anderson Family novel, Beautiful Tempest, No. 1 New York Times bestselling author Johanna Lindsey reveals the tempestuous story of Jacqueline Malory whose furious desire for revenge leads to a confrontation with the handsome pirate who abducted her - and sparks a much steamier kind of desire.

For the first time, James Malory and his Anderson in-laws agree on something: it's payback time for the culprit who dared to kidnap Learn More

USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Hannah Coates

The heartwarming story of how the little dog with the biggest heart saves Christmas.

*****

'Charming, touching - an absolute gift of a book!' Katie Fforde

'If you love animals, you will adore this gorgeous book.' Milly Johnson

Bertie is all alone: his beloved sister and fellow beagle Molly has been adopted, leaving him behind. But when Bertie is taken in by the Green family, Learn More

USUAL: RM45.90

NOW: RM 45.90 (-0%)

MEMBER: RM 41.31 (-10%)

By Johanna Basford
USUAL: RM64.90

NOW: RM 64.90 (-0%)

MEMBER: RM 58.41 (-10%)

By Parag Khanna

*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.
*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title.

" Learn More
USUAL: RM69.90

NOW: RM 69.90 (-0%)

MEMBER: RM 62.91 (-10%)

By Hannah Ezaty
Pertemuan antara Elena dan Tuah bukanlah sesuatu yang dirancang. Pada situasi dan waktu yang salah, mereka berkenalan. “Kenapa awak pergi masuk campur urusan rumah tangga orang?” – TUAH “Excuse me? Habis tu, awak pula… Kenapa masuk campur urusan hidup saya?” – ELENA. Elena yang berani. Elena yang sombong. Tapi Tuah tetap suka! Kata-kata Tuah dianggap bahan gurauan. Mana mungkin hari pertama berkenalan sudah diajak kahwin. Agaknya kepala Tuah dah biul! “Apa Learn More
USUAL: RM24.00

NOW: RM 24.00 (-0%)

MEMBER: RM 21.60 (-10%)

By Damya Hanna
Atiyah dan Zuhairi membina mahligai perkahwinan atas dasar cinta. Kasih sayang telah dipupuk sejak zaman kanak-kanak lagi sehinggalah mereka melayari bahtera rumah tangga dengan begitu bahagia. Namun tiada siapa menduga kebahagiaan yang dibina retak setelah diuji dengan satu kejadian. Atiyah terluka dengan kejadian itu dan pergi membawa diri. Meninggalkan Zuhairi terkapai-kapai menanggung derita bertahun lamanya. Perkahwinan mereka tergantung begitu sahaja dan terbiar sepi Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By 喬安娜·史畢利
  《阿爾卑斯山的少女》出版後數年即聞名全世界,   至今翻譯超過50種語言,多次被改編成電影,   日本國寶級動畫大師 宮崎駿 更將此改編為大家童年回憶中的電視動畫影集《阿爾卑斯山的少女海蒂》(臺譯:小天使)……   擁有神奇力量的少女,   為所有人帶來幸福──   少女海蒂聰明伶俐、樂觀開朗又心地善良,被阿姨送去和性格古怪 Learn More
USUAL: RM49.30

NOW: RM 49.30 (-0%)

MEMBER: RM 44.37 (-10%)

By Sophie Hannah
USUAL: RM41.95

NOW: RM 41.95 (-0%)

MEMBER: RM 37.76 (-10%)

By Vikas Khanna
Tired of soft drinks and smoothies? Shake up your tastebuds with Mocktails, Punches, & Shrubs, a truly unique collection of non-alcoholic cocktails that will excite and delight the senses. Enjoy over 80 simple and sophisticated mocktails, bursting with sweetness, spice, fragrance, and fruitiness. Learn how to mix up everything from Mango, Pineapple, and Chia Punch to Grape Coladas and Cinderella's Chocolate. Impress your friends with utterly unexpected flavour combination Learn More
USUAL: RM59.95

NOW: RM 59.95 (-0%)

MEMBER: RM 53.96 (-10%)

By Sophie Hannah

Hercule Poirot returns in another brilliant murder mystery that can only be solved by the eponymous Belgian detective and his `little grey cells'.

`What I intend to say to you will come as a shock . . .'

Lady Athelinda Playford has planned a house party at her mansion in Clonakilty, County Cork, but it is no ordinary gathering. As guests arrive, Lady Playford summons her lawyer to make an urgent change to her will - one she intends to an Learn More

USUAL: RM36.90

NOW: RM 36.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.21 (-10%)

By James Brown , Hanna Hu
為什麼本書讓雅思主考官都讚嘆? 讚嘆一:解題祕笈 讚嘆二:專業師資 讚嘆三:完整解析 (想知道更多為什麼,請再往下看!) 為什麼雅思寫作成績總是無法突破? 明明是回答一樣的題目, 為什麼會不同分數的差異? IELTS雅思權威作者James老師與Hanna老師, 繼暢銷書《連雅思主考官都讚嘆的雅思單字+文法》 和《連雅思主考官都讚嘆的雅思閱讀高分祕笈》 Learn More
USUAL: RM69.15

NOW: RM 69.15 (-0%)

MEMBER: RM 62.24 (-10%)

By Hannah Kent

Shortlisted for the Walter Scott Prize.

Based on true events and set in a lost world bound by its own laws, The Good People is Hannah Kent's startling novel about absolute belief and devoted love. Terrifying, thrilling and moving in equal measure, this long-awaited follow-up to Burial Rites shows an author at the height of her powers.

County Kerry, Ireland, 1825.

Nora, bereft after the sudden death of her beloved h Learn More

USUAL: RM93.90

NOW: RM 93.90 (-0%)

MEMBER: RM 84.51 (-10%)

By Johanna Lindsey

No. 1 New York Times bestselling author Johanna Lindsey delivers a sparkling, passionate tale of an earl's daughter who must convince a mysterious viscount to marry her and end his vendetta against her brother.

One duel could be considered a matter of honour, but three duels are attempted murder. With enlightened society outraged at such reckless behaviour among young noblemen, the Prince Regent orders Robert Whitworth, the earl of Tamdon's heir, and Lo Learn More

USUAL: RM35.90

NOW: RM 35.90 (-0%)

MEMBER: RM 32.31 (-10%)

By Johanna Lindsey
USUAL: RM39.90

NOW: RM 39.90 (-0%)

MEMBER: RM 35.91 (-10%)

By Hannah Dhaniyah
Alisa bukanlah anak gadis yang nakal mana pun. Tapi bila mak dengan ayah sudah mula tidak percayakan diri dia, apa lagi yang dia boleh buat? “Kami nak satukan kamu dengan Hafiz sebelum kami bertolak ke Mekah.” Yang menjadi masalah buat Alisa apabila ‘TIDAK’ bukan salah satu pilihan jawapan yang dia ada. Dan dia pula tidaklah pernah terfikir hendak melarikan diri daripada keluarga. Senakal-nakal Alisa, kasih sayang mak dengan ayah masih mampu membuatkan dia mengi Learn More
USUAL: RM22.00

NOW: RM 22.00 (-0%)

MEMBER: RM 19.80 (-10%)

By Hannah Ezaty
“Lil, kau tahu tak kat mana nak cari perempuan serba sempurna yang menepati piawaian aku?” – Carl “Tahu.” - Akalil “Kat mana?” - Carl “Dekat dalam mimpi!” - Akalil Benarkah perempuan serba sempurna itu hanya wujud di dalam mimpi? Carl tidak percaya malah dia yakin yang cik serba sempurna itu benar-benar wujud dan dia akan meminang gadis tersebut sebaik mereka bertemu. Tetapi bila dia bertemu dengan Rara, hidupnya yang bagai berada di alam fantasi mula Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Johanna Basford
USUAL: RM63.50

NOW: RM 63.50 (-0%)

MEMBER: RM 57.15 (-10%)

By 漢娜·鄂蘭
過往不曾消失,它甚至還沒過去   本書集結鄂蘭生前最後十年未出版的文章與演講稿,她在其中針對道德哲學提出幾個問題,尤其是關於「惡的本質」與「道德抉擇」。   沒有人比鄂蘭更了解二十世紀的政治危機可以從道德崩潰的角度視之。勢如瓦解,顯而易見。鄂蘭看到那具爭議性、挑戰性以及困難的核心,不是由於人的無知或邪惡,未能辨識道德的 Learn More
USUAL: RM54.30

NOW: RM 54.30 (-0%)

MEMBER: RM 48.87 (-10%)

By 喬漢娜‧貝斯福
全球暢銷2000萬冊 《祕密花園》作者最新力作!   隨著書中美麗細緻的各式圖形,   一起穿越叢林探險!   ★全書使用160磅德國進口美術紙,不會滲色   ★特別附有試畫頁面,可以先在上面試色   ★書末附有4頁可單獨撕下的特別頁面   請跟著《秘密花園》的作者喬漢娜‧貝斯福,從迷人的小徑,穿越叢林,探訪這個有著各式花草 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 34.48 (-20%)

MEMBER: RM 34.48 (-20%)

By Johanna Spyri

*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.
*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title.

Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Johanna Basford
USUAL: RM64.90

NOW: RM 64.90 (-0%)

MEMBER: RM 58.41 (-10%)

By 羅伯特.施萊普 , 約翰娜.拜爾
熱銷德國,全球第一本肌筋膜健康與運動專書 德國國腳克洛澤、史汪斯泰格 好萊塢影后葛妮絲派特洛都在練的健身運動   釋放肌肉壓力、擺脫長期痠痛、回復活力、常保青春、預防老化、避免運動傷害的全新運動自療法   適合所有年齡層與訓練級數   一週2次,每次10分鐘   比瑜伽更簡單,比彼拉提斯更進化的日常保健運動   你知道拉筋 Learn More
USUAL: RM69.30

NOW: RM 69.30 (-0%)

MEMBER: RM 62.37 (-10%)

By Aqilah Hannani
42 CITRA RESIPI KUIH CAWAN Learn More
USUAL: RM24.90

NOW: RM 24.90 (-0%)

MEMBER: RM 22.41 (-10%)

By 漢娜‧鄂蘭
當代政治思想家漢娜‧鄂蘭思想最重要的哲學作品   我們如何以政治行動愛這個世界?   「如果我們可以從如此複雜的作品裡抽取一個核心主題的話,那麼它應該是要提醒人們政治的重要性、對於我們的政治能力的正確認知,以及這些能力可能招致的危險和提供的機會。」——瑪格麗特‧卡諾凡(Margaret Canovan,本書導讀者,政治理論家)   「該 Learn More
USUAL: RM71.50

NOW: RM 71.50 (-0%)

MEMBER: RM 64.35 (-10%)

By 漢娜·弗萊
  ★《華盛頓郵報》、《衛報》、《星期日泰晤士報》、美國公共廣播電台NPR推薦   ★ 超高人氣TED演講熱烈突破300萬觀賞次數   愛情,人類最廣泛討論、複雜又費解的課題,其實充滿了模式。   數學,是非常實用的解題妙方。   找到真愛的機率是多少?英俊、貌美到底重不重要?   網路交友是怎麼運作的?如何選擇傳送訊息的對象?   約 Learn More
USUAL: RM35.60

NOW: RM 35.60 (-0%)

MEMBER: RM 32.04 (-10%)

By Aisya Rihanna
AYRIS, Lana dan Wardah…tiga sahabat yang akrab sejak zaman belajar. Apa sahaja masalah teman-teman, Ayris pasti menjadi orang pertama yang menghulur bantuan sehingga digelar Miss Congeniality. NAMUN, pemergian Lana benar-benar buat Ayris menangisi diri sendiri… Amer, suami arwah Lana mengharapkannya… “Ris, kalau you tak bahagia... I akan menyesal seumur hidup I dan untuk apa perkahwinan kita ni kalau begitu caranya? I merayu pada you, bagilah I peluang sayang yo Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By
  根據統計,   會英文的計程車司機「包車率」比不會英文的司機高21倍。   會英文的櫃哥櫃姐「成交率」比不會英文的高9倍。   會英文的餐飲業「回客率」比不會英文的高4倍。   根據交通部觀光局統計   近5年,以觀光目的來台的旅客佔總來臺人數的6至7成,   (此數字逐年增加)   身處國際化的臺灣,   服務業人員每天都有機會服務 Learn More
USUAL: RM54.20

NOW: RM 54.20 (-0%)

MEMBER: RM 48.78 (-10%)

By Hannah Ezaty
" Far cakap Far nak bercerai!" - Farhah Perkahwinan yang dibina atas dasar cinta, tiba-tiba berantakkan dan mahu diakhiri dengan penceraian. Farhah dengan keras kepala dan egonya, manakala Muhsin pula hanya mahu memenuhi kehendak si isteri. Dalam pada sibuk bercakaran dan saling bertegang urat, 'perpisahan' sementara yang terjadi, menerbitkan satu rasa aneh di hati masing-masing. Saat itu, mesej cinta menjadi penghubung antara mereka. Hai, wife. Dah tidur? Hai, husb Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Johanna Basford
USUAL: RM79.95

NOW: RM 79.95 (-0%)

MEMBER: RM 71.96 (-10%)

By
全球首創【互動式親子圖畫本】,著色樂趣加倍! ―開發潛能、提升孩子創造力―      歐洲藝術家精心打造,專為3歲以上孩子設計的快樂著色書。和寶貝一起肩並肩著色,在揮灑創意的同時,建立親密和諧的親子關係,讓幸福的回憶永遠不褪色!      【互動式著色書特色】   ●特殊編版設計:和孩子「並肩坐」或「對坐」都可以,邊畫邊聊有趣 Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 32.00 (-20%)

MEMBER: RM 32.00 (-20%)

By 克莉丝汀·汉娜
 她知道,只要说“我需要你”,好朋友就永远会在。   塔莉,美丽聪明,却行为叛逆,总是人们目光的焦点,但没有人知道,她一直活在被母亲抛弃的阴影中,更害怕一直照顾她的外婆撒手人寰,让她彻底孤单。她渴望归属感、渴望有人能无条件爱她。   凯蒂,一个看起来中规中矩的乖乖女,有着幸福温馨的家庭,性格温顺可爱,只是乖巧的外表之下,也充斥着无法消解的 Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By 喬漢娜‧貝斯福
全球知名暢銷書《祕密花園》、《魔法森林》作者最新力作! 特別附有8面精緻對開長拉頁   本書以美麗細膩的筆觸,帶領你前往海底世界,展開魔幻旅程!   喬漢娜‧貝斯福最新作品《迷幻海洋》,要邀請讀者一同探索迷人的海底世界。   在讀者為一幅幅細緻的黑白圖畫上色、添加細節的過程中,會看見色彩斑斕的魚群、樣貌奇特的章魚、細 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 35.90 (-17%)

MEMBER: RM 31.90 (-26%)

By Johanna Basford
A beautiful new colouring book that takes you on a magical journey beneath the waves, from the creator of the worldwide bestsellers, Secret Garden and Enchanted Forest. Also features a large double-sided pull-out poster to colour and keep. With Lost Ocean, Johanna Basford invites colour-inners of all ages to discover an enchanting underwater world hidden within the depths of the sea. With intricate pen and ink illustrations to complete, colour and embellish, readers Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Hannah Ezaty
Bagi Merah, lelaki semuanya sama. Suka mengambil kesempatan dan tidak bertimbang rasa. Disebabkan seorang lelaki, dia disumbat ke dalam lokap dan kerana seorang lelaki juga dia dikeluarkan dari sana. Nama saya Adrian Syah. Panggil saja Adrian. - ADRIAN Adrian hadir tanpa diduga pada masa, tempat dan keadaan yang tepat. Merah yang kehilangan tempat berteduh, kesempitan duit dan tiada pekerjaan tetap tiba-tiba dihulur bantuan. Kehidupannya berubah sekelip mata tetapi Mera Learn More
USUAL: RM26.00

NOW: RM 26.00 (-0%)

MEMBER: RM 23.40 (-10%)

By Damya Hana
Bagai tidak terhitung penderitaan yang membelenggu hidup Najma Naqiah. Namun, dia terpaksa mengharunginya sendiri sejak ibu dan ayahnya pergi menghadap ILAHI. Kekosongan dan kesepian menjadi bayang-bayang hitam yang mengekori bila abangnya pula hilang bersama misteri. Selama ini, soal cinta bukan perkara utama dalam kamus hidupnya. Namun, kehadiran Arsyad mencoret sejarah baru. Insiden tertumpah air kopi menjadi detik pertemuan mereka. Malah, turut menjadi punca mereka ber Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By 喬漢娜‧貝斯福
全球暢銷千萬本《秘密花園》,中文版限定明信片書, 20張絕不重複   由《秘密花園》作者特別從書中精選20張美麗細緻的圖畫,組合成這個限定版明信片書!   可以直接撕下,塗上顏色,讓每一頁上的花朵及小動物都充滿生氣,靈氣動人。然後把這些明信片跟朋友分享,傳達你的心意。這麼奇妙的明信片書,一定要收藏!   ★特殊膠裝設計, Learn More
USUAL: RM42.80

NOW: RM 37.90 (-11%)

MEMBER: RM 33.90 (-21%)

By 喬漢娜‧貝斯福
全球熱銷《秘密花園》,中文限定典藏版 20張絕不重複   由《秘密花園》作者特別為全球粉絲們,從書中精選了20張美麗細緻的圖畫, 均為單頁印刷,著色後可以直接撕下裱框,成為自己獨一無二的作品!   全書使用進口厚磅美術卡紙,尺寸超大,可以讓各個年齡的《秘密花園》粉絲們,盡情的發揮創意,塗上自己最喜歡的色彩,大大體驗著色的無 Learn More
USUAL: RM71.40

NOW: RM 63.90 (-11%)

MEMBER: RM 56.90 (-20%)

By Damya Hana
Tidak mahu jatuh cinta! Itu prinsip Isyatul kerana bukan mudah untuk dia menyerahkan hatinya kepada mana-mana lelaki, lebih-lebih lagi kepada Amrin yang sentiasa mengejarnya tanpa jemu. Entah kenapa prinsip itu terbang dibawa angin lalu apabila hatinya dapat menerima lelaki itu ke dalam hidupnya. Amrin membawa rombongan merisik. Isyatul dilamar sebagai bukti tahap keseriusan lelaki itu mencintainya. Namun, rombongan merisik pulang dalam kehampaan. Isyatul kecewa. Ada sesua Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Damya Hana
Fariz amat mencintai Vivianna, gadis sekolejnya yang berbangsa Cina tetapi hubungan mereka terhalang oleh kedua-dua keluarga. Pada masa yang sama, Shafika yang pernah meninggalkan Fariz hadir untuk menagih cinta lelaki itu. Terjadilah pelbagai konflik yang mencetuskan perasaan dan hati. Marah, geram dan gembira bercampur baur. Antara Shafika, Vivianna dan Siti Nur Ain... Fariz hanya mampu memilih satu. Namun, akan ada hati yang pasti terluka dengan keputusannya. Dia sek Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By 漢娜‧戴維斯 , 理查‧麥瑞特 , 辛蒂‧懷爾德
風靡全球的舒壓著色本   運用你的創意來抒解壓力、慢慢放鬆!   創作美麗的藝術作品,是一種非常正面與舒壓的經驗。為美麗的圖形畫上色彩,則可以讓人透過創意來訓練專注力與放鬆心情。   本書收錄了多張美麗細緻的圖形,只要拿起筆開始著色,讀者就會體驗到畫出美麗作品的愉悅與滿足感。   讀者完全不必擔心畫得不好或畫錯,因為 Learn More
USUAL: RM37.20

NOW: RM 37.20 (-0%)

MEMBER: RM 33.48 (-10%)

By Sophie Hannah

The new Hercule Poirot novel - another brilliant murder mystery that can only be solved by the eponymous Belgian detective and his `little grey cells'.

Since the publication of her first book in 1920, Agatha Christie wrote 33 novels, two plays and more than 50 short stories featuring Hercule Poirot. Now, for the first time ever, the guardians of her legacy have approved a brand new novel featuring Dame Agatha's most beloved creation.

Her Learn More

USUAL: RM36.90

NOW: RM 36.90 (-0%)

MEMBER: RM 33.21 (-10%)

By Hannah Dhaniyah
ADELE, si gadis bijak yang hidupnya hanya bertemankan kekasih hati di universiti. Kehadiran Danial di Universiti Awam Alamin membuatkan si gadis manis ini serba tak kena. Di mana ada Adele, di situ ada DANIAL, diekori ke mana sahaja. Kasih Adele yang sudah tertumpah kepada Hairi, menyebabkan kehadiran Danial dipandang sepi. Kedudukan Hairi dalam hati Adele sedikit pun tak tergugat, walau bermacam-macam cara yang digunakan Danial untuk memikat Adele. Demi menyelesaikan m Learn More
USUAL: RM27.00

NOW: RM 27.00 (-0%)

MEMBER: RM 24.30 (-10%)

By Hannah Dolan , Shari Last

Discover a galaxy of LEGO (R) Star Wars (TM) minifigures in this fully updated and expanded character guide with exclusive LEGO (R) Star Wars (TM) Boba Fett minifigure. Meet all your favourites from the Star Wars movies, including Star Wars: The Clone Wars and Star Wars Rebels. Find out fascinating facts about rare and exclusive releases!

DK's LEGO (R) Star Wars (TM) Character Encyclopedia includes all the popul Learn More

USUAL: RM72.50

NOW: RM 72.50 (-0%)

MEMBER: RM 65.25 (-10%)

By Hannah Dhaniyah
Hanis tidak pernah bermimpi untuk bersama dengan Aiman, si pencuri hati sewaktu di universiti. Mengenangkan dirinya yang serba kekurangan, Hanis membuang terus perasaannya terhadap Aiman yang lahir dalam keluarga yang dihormati. “Dia budak baik, Tiqah. Daripada keluarga yang baik-baik juga. Mestilah akan dapat isteri yang baik juga.” -Hanis- Tanpa diduga, Syahmi yang merupakan ketua Hanis di tempat kerja pula menaruh perasaan terhadap Hanis dalam diam. Namun kalau s Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By 漢娜.汀婷
在這黑暗又殘酷的世界裡,他最想要的就是一個家。<BR>
你會真心希望全世界的人都讀過它。<BR>――《享受吧!一個人的旅行》作者伊莉莎白&#8226;吉兒伯特

真希望這本書是我寫的。<BR>――《大魚老爸》作者丹尼&#8226;華勒斯<BR>
台北縣立圖書館長 于玟
北一女國文老師 田威寧<BR>搶救國文教育聯盟執行秘書/中山女高國文老 Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 22.00 (-45%)

MEMBER: RM 22.00 (-45%)

By 喬漢娜‧貝斯福
歡迎來到秘密花園! 風靡美國、歐洲、韓國的著色本   在本書中,你會發現一個魔幻的黑白奇妙世界,裡面充滿各種奇幻的花兒與特別的植物。   這裡有圖可以上色,有迷宮可以探索,有圖形可以完成,還有留白的地方可以讓你畫上想畫的圖。請用細簽字筆來畫上顏色,或者用細筆頭的黑色筆隨意塗鴉。   全書各頁你都會發現,有一些半掩藏的奇特小 Learn More
USUAL: RM43.10

NOW: RM 35.90 (-17%)

MEMBER: RM 31.90 (-26%)

By Johanna Lindsey
USUAL: RM33.90

NOW: RM 33.90 (-0%)

MEMBER: RM 30.51 (-10%)

By Damya Hana
DALAM satu kemalangan kecil yang tidak disengajakan, Tengku Syahran dan Zahlia bertemu. Ketika itu, Tengku Syahran sedang buntu memikirkan cadangan emaknya ingin menjodohkan dia dengan Linda, seorang wanita yang tidak pernah dicintai. Seminggu mengenali Zahlia, Tengku Syahran menyatakan hasratnya untuk memperisterikan Zahlia untuk mengelak dirinya dikahwinkan dengan Linda. Zahlia terkejut dengan permintaan Tengku Syahran. Tengku Syahran tidak dikenali dan tidak mungkin Zah Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 16.20 (-10%)

By
95%的人在記得韓語40音之後, 1個月內就忘了8成。 95%的人學韓文, 只會不超過20句韓語。 95%的人學韓文, 只能硬記韓語短句,卻不知為何要這麼說。 因為, 95%的人都是用錯誤的方法學習韓語!   每天都在追韓劇,卻只聽得懂幾個單字?   上了幾年韓文課,卻無法完整說出一句韓文?   單字有在背、文法有在學、會話有在練   韓文能力 Learn More
USUAL: RM42.80

NOW: RM 42.80 (-0%)

MEMBER: RM 38.52 (-10%)

By 蘇菲·漢娜 , 阿嘉莎·克莉絲蒂
2014.9.9全球同步‧國際矚目 克莉絲蒂基金會首度授權 犯罪小說暢銷作家蘇菲.漢娜主筆 今年最讓推理迷興奮的大事: 第一神探白羅真的回來了! 【經典推薦】 這本書一方面遵循原典的書寫格式,一方面卻能緊貼著後續的時間軸、融入符合原典創作精神的新元素,還真是前所未見! ──既晴 恐怖、推理小說作家 無論你是熟讀《東方快車謀殺案》、 Learn More
USUAL: RM42.80

NOW: RM 42.80 (-0%)

MEMBER: RM 38.52 (-10%)

By Damya Hanna
Rian sama sekali tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Namun, itulah yang terjadi apabila dia terjaga pada suatu hari. Kemunculan Hanif yang diperkenalkan sebagai suaminya amat mengejutkan sedangkan dia sama sekali tidak mengenali siapa lelaki itu. Retrograde amnesia! Sejenis gangguan terhadap memori selepas berlakunya sesuatu trauma. Itu kata doktor yang merawatnya setelah dia terbabit dalam satu nahas jalan raya. Itulah juga punca dia tidak Learn More
USUAL: RM19.90

NOW: RM 19.90 (-0%)

MEMBER: RM 17.91 (-10%)

By Hannah Yeoh
Outlined here is clarity, simplicity, commitment and sacrifice of an exemplary Malaysian, a Christian who seeks to fight with her deep faith, impeccable character and profound courage to secure, by God's strength and with much prayer, a better future for all Malaysians. There is great hope for Malaysia if many more Hannahs could be replicated in politics. Dr. Daniel Ho Senior Pastor, DUMC, Petaling Jaya Hannah's story is not only about politics. It is about a spiritual jo Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

1-88 of 88

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top